Idézet: FőDudu - Dátum: 2005. jan. 26., szerda - 21:41
Valószínűleg a user baszhatott el valamit, ha rávertek 1 óra munkadíjat.
Tökmindegy, hogy garis, ha beviszi félig szétszedve, vagy valamilyen más módon használhatatlanná téve a gépet, akkor jogos a garin kívüli javítás. OS elbaltázással sem hiszem, hogy IBM szervíz foglalkozik. Amíg a full hardver hiba jellegű dolgokat korrekten kezelik, addig nincs gond.
Egyébként a történetet nyugodtan tedd közzé, mert hátha valaki tanul belőle.
Nemígyvan, illetve részben.
A történet egy X40-ről szól, amit mi adtunk el. Hetekig várt rá egy figura, mire megkaptuk. Ez volt az első darab az országban. 1 napos korában az üf visszahzta, hogy nem tölti az aksi. A cucc minden szempontból 3 napos volt, ergo cserélnünk kellett volna, vagy visszaadni a vételárat. Csere nem volt, az üf pedig gépet szeretett volna. Feltételeztük, hogy az aksi rossz. Aksi persze égen-földön nem volt.Üffel megállapodtunk, hogy inkább vesz egy X31-et. 3 hét alatt megjön az új aksi, új üf elviszi a gépet, megint nem jó => töltőáramkör hiba, lapcsere. A gép 3 hetet állt a szervizben, de mivel nem volt másik még mindig az országban és 3 fős várólistánk van, ismét visszavettük. Az új ( immáron 3. )üf még azt is elfogadta, hogy a készülék már bontott.
Az új üf visszahozta, a köv. nap a gépet, miszerint nincs feldrájverezve és nincs driverlemeze. Nyomjuk az F12-őt, de a partíció törölve.
Kértünk a szerviztől telepítési segédletet, de nem kaptunk. Az partner managerünkön keresztül tudtunk szerviz lemezeket (6 db)kapni, melyekkel a leírás szerint képtelenség volt felrakni. Szerviz felhív: figyeljetek, lemezünk van, de nem megy. Elmondják, hogy kéne. Mondjuk: igen, igen , úgy próbáljuk, de nem megy.
Szerviz: kizárt, hozzátok be, du. kész lesz.
Jön a hívás, hogy valóban nem megy a dolog, majd szólnak. Jön a hír, hogy valóban hardverhiba.
Eltelik egy hónap, majd hívnak, hogy kész a gép, a telepítés egy munkaóra, annyi amennyit írtam.
Kérdjük, miért? Válasz: mert szoftverhiba volt.
De azt mondtátok nem az! Válasz: Igen, igen, lapot is cseréltünk biztos, ami biztos; de akkor is ki kell fizetnetek a telepítést.
Akkor sorban:
1.) Volt egy 3 napos gép, amit nekik VISSZA KELLETT VENNIÜK.
2.) Mi visszafogadtunk, bár semmi sem kötelezett rá.
3.) A recovery partició hiányzott, de nem mi töröltük le. Sőt, ha az üf volt az, a hibás gépet mindenképp vissza kellett vásárolnunk.
4.) A javítás és ismételt forgalomba hozás céljából az IBM szerviznek kellett volna meggyőződni, hogy minden ok a gépet. Hogy elmaradt, ez az ő saruk.
5.) Mi megpróbáltuk korrigálni a bajt, bár nem volt kötelességünk.
6.) Nem sikerült, mert a gépre képtelenség volt feltolni.
7. Egy hónap ismételt szarakodás után az IBM szerviznek egy újabb lapcsere beiktatásával ismételten sikerült.
8.) Ezért pénzt kértek.
9.) A történet így rövidnek tűnik, valójában 3 hónapot írtam
Ha végigolvasod a történet, rájössz, hogy a dolog a lehúzáról szól. Senki nincs abszolút biztonságban, aki üfként az IBM központi márkaszervizzel kapcsolatba kerül.
Szerkesztette: zsozso 2005. 01. 27. 12:37 -kor