HWSW Informatikai Kerekasztal: Ultrahordozható gépek -- subnotebook, Tablet PC - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (112 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Ultrahordozható gépek -- subnotebook, Tablet PC Értékeld a témát: -----

#1181 Felhasználó inaktív   Capri 

• Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2006. 03. 30. 22:42

Idézet: local hero - Dátum: 2006. márc. 30., csütörtök - 6:06

Segítsetek - kb két hete próbálok tájékozódni sub-notebook ügyben, nagyon amatőr vagyok. Szeretnék: kicsit, könnyűt,  legyen benne (nem külső) DVD lejátszó, CD iró/olvasó, és mindenfajta Internet hozzáférés (bluetooth is). Sokat utazom, a gépet szövegszerkesztésre használom, sok anyagot Interneten kapok, a DVD is a munka része.
Kéne a magyar billentyűzet.
A Sony Vaio-ról rosszakat olvastam egy kinti site-on, A Fu-Si rojkonszenvesebb, de melyik?
Köszönet!!!

Összegben mennyire gondoltál?
A Fusiról is lehet rosszakat hallani. Viszont ha szövegszerkesztésre használod, akkor a sonyk mellett szól a gyönyörű kijelzője:)

#1182 Felhasználó inaktív   local hero 

• Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag

Elküldve: 2006. 03. 30. 22:50

Idézet: Capri - Dátum: 2006. márc. 30., csütörtök - 22:42

A Fusiról is lehet rosszakat hallani. Viszont ha szövegszerkesztésre használod, akkor a sonyk mellett szól a gyönyörű kijelzője:)

sony vaio-t megnéztem, csodás, de az Acomp csak 1 éves garanciát ajánlott és várni kell, amig legalább angol nyelvü bejön (most csak francia van.) Nézzem a notebook-nál? (Mammut, Pólus). Eddig thinkpadem volt, régi, nehéz, minden külső rajta, de bizom az IBM-ben, az asztali gépem is az. A thinkpad-eknél nem látok bluetooth-t.
Köszönet!!!

#1183 Felhasználó inaktív   Capri 

• Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa

Elküldve: 2006. 03. 30. 23:30

Idézet: local hero - Dátum: 2006. márc. 30., csütörtök - 21:50