HWSW Informatikai Kerekasztal: GeForce 6800 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (167 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

GeForce 6800 hatodiglan Értékeld a témát: -----

#221 Felhasználó inaktív   LiGhTSaBeR 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 879
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 06. 28. 10:04

Idézet: Bilux - Dátum: 2004. jún. 26., szombat - 15:08

Kép

marhára nem értem, miért kellett ez..

#222 Felhasználó inaktív   max-pain 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.098
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 06:31

Far Cry Benchmarks - Shader Model 2.0 vs 3.0

http://www.nvnews.ne...ad.php?p=356712

Kép

Kép

Szerkesztette: max-pain 2004. 07. 02. 06:38 -kor


#223 Felhasználó inaktív   max-pain 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.098
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 06:34

FarCry v1.2 SM3.0 Path Analysis

http://anandtech.com...doc.html?i=2102

#224 Felhasználó inaktív   trex4d 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 241
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 07:34

"The FarCry 1.2 will feature a new rendering path based on Shader Model 3.0 (Vertex and Pixel Shader 3.0), which is currently only supported by NVIDIA's 6800 series cards and not by ATI's X800 line of cards."
szomoruuu...

#225 Felhasználó inaktív   FragMaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.456
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 08:26

Ezzzazzzz bíztam az nvidiában!
Frankón engem a rad x800 sorozattól csak a ps/vs 3.0 hiánya tántorított el...
Bár majd ár alapján...
Gigabyte GA-P35-DS3, Core2Quad Q9550 + CM TX2, 2*1gb Adata 800+, 2*1gb Supertalent, MSI GeForce GTX460 Cyclone OC 1GB, SB Audigy, Chieftec CFT-550, Pioneer DVR-216D, Samsung SH-D163B, Samsung 320gb, Dell U2311H

#226 Felhasználó inaktív   fLeSs 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 08:39

Kezd izgi lenni a dolog. :)

#227 Felhasználó inaktív   Hasse 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.029
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 10:51

Idézet: fLeSs - Dátum: 2004. júl. 2., péntek - 9:39

Kezd izgi lenni a dolog. :)

Meg kellett volna tartani azt a tesztkártyát :)

#228 Felhasználó inaktív   petike2014 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 449
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 11:01

Hello!
Egy kérdésem lenne? nagyon örülék ha válaszolnátok! (de tényleg)
Egy ismerősöm akar venni egy ilyen 6800-ast? Az a kérdés hogy hol lehet a legolcsóbban beszerezni (nem muszáj hivatalos úton  ;) )! A válaszokat előre is köszi!

#229 Felhasználó inaktív   faster 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.106
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 11:02

Idézet: max-pain - Dátum: 2004. júl. 2., péntek - 5:31

Far Cry Benchmarks - Shader Model 2.0 vs 3.0

Erre számítottam én is az SM3 kapcsán. Nem az új effektekre, hanem hogy SM3 alatt kevesebb rendering pass-al meg lehet oldani ugyanazt.

Szerkesztette: faster 2004. 07. 02. 11:02 -kor


#230 Felhasználó inaktív   vrob 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 716
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 13:24

Nem is a SM2.0 es SM3.0 kulonbseg a durva.
A prohardveren mert FC1.1 tesztekhez kepest a mostani anand FC1.2bol nekem az jon le hogy a 6800ultra +100% atlagot gyorsult a patchtol  :D
Micronics M5Pi, Pentium 60Mhz, 16MB Ram, ASUS V3000 PCI, Gravis Ultrasound Classic

#231 Felhasználó inaktív   Bilux 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.951
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 15:22

Idézet: vrob - Dátum: 2004. júl. 2., péntek - 14:24

Nem is a SM2.0 es SM3.0 kulonbseg a durva.
A prohardveren mert FC1.1 tesztekhez kepest a mostani anand FC1.2bol nekem az jon le hogy a 6800ultra +100% atlagot gyorsult a patchtol  :D

Valamelyik hazudik  :reklamacio:  :evil:
Intel GM45 + ICH9M|2,26 GHz Intel Core 2 Duo P8400 (1066 MHz FSB, 3 MB L2 cache|512 MB NVIDIA GeForce 9600M GT |2 GB 1066 MHz DDR3|500 GB, 4200 RPM, SATA, 8MB cache|18,4" 1920x1080 pixel, BrilliantView
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-

#232 Felhasználó inaktív   max-pain 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.098
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 15:35

Idézet: vrob - Dátum: 2004. júl. 2., péntek - 14:24

Nem is a SM2.0 es SM3.0 kulonbseg a durva.
A prohardveren mert FC1.1 tesztekhez kepest a mostani anand FC1.2bol nekem az jon le hogy a 6800ultra +100% atlagot gyorsult a patchtol  :D

http://www.xbitlabs....y/farcry30.html

#233 Felhasználó inaktív   faster 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.106
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 16:29

Idézet: max-pain - Dátum: 2004. júl. 2., péntek - 14:35


Megnéztem a tesztet, igaz felületesen, de így nem sokat ér mert "because of time issues" miatt nem tesztelték bekapcsolt AA és AF-fel, de később updatelik a cikket, akkor talán majd érdemes lesz elolvasni.

#234 Felhasználó inaktív   fLeSs 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 16:33

Idézet: vrob - Dátum: 2004. júl. 2., péntek - 14:24

Nem is a SM2.0 es SM3.0 kulonbseg a durva.
A prohardveren mert FC1.1 tesztekhez kepest a mostani anand FC1.2bol nekem az jon le hogy a 6800ultra +100% atlagot gyorsult a patchtol  :D

Hmm, miért?
Mi full trilineárral mértük a Geforceot, az anand is? Ugyanazt a demót használták ők is, mint mi? :)

Szerkesztette: fLeSs 2004. 07. 02. 16:34 -kor


#235 Felhasználó inaktív   fLeSs 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 16:35

Idézet: Hasse - Dátum: 2004. júl. 2., péntek - 11:51

Meg kellett volna tartani azt a tesztkártyát :)

Tovább kellett adni...  :reklamacio:

#236 Felhasználó inaktív   vrob 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 716
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 18:59

Idézet: fLeSs - Dátum: 2004. júl. 2., péntek - 15:33

Hmm, miért?
Mi full trilineárral mértük a Geforceot, az anand is? Ugyanazt a demót használták ők is, mint mi? :)

Hat persze, hogy ugyanazt ;)

Ezert kell megnezni minel tobb oldalt, hogy valamennyire atfogo kep kialakulhasson. Egy teszt mindenkepp a tesztelo sajat valamilyen szintu elfogultsagat/nezetet tukrozi.
Ugy az Anandon mint a PH-n ... ezt azert ne vedd sertesnek :)

Utobbi idoben szvsz a 3dcenter irasai voltak mindenre kiterjedoek es a legkevesbe elfogultak.
Micronics M5Pi, Pentium 60Mhz, 16MB Ram, ASUS V3000 PCI, Gravis Ultrasound Classic

#237 Felhasználó inaktív   fLeSs 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 02. 21:35

Idézet: vrob - Dátum: 2004. júl. 2., péntek - 19:59

Hat persze, hogy ugyanazt ;)

Ezert kell megnezni minel tobb oldalt, hogy valamennyire atfogo kep kialakulhasson. Egy teszt mindenkepp a tesztelo sajat valamilyen szintu elfogultsagat/nezetet tukrozi.
Ugy az Anandon mint a PH-n ... ezt azert ne vedd sertesnek :)

Utobbi idoben szvsz a 3dcenter irasai voltak mindenre kiterjedoek es a legkevesbe elfogultak.

Általában azok szemében vagyok elfogult vagy ATIfan, akik igazi nVidiotok. ;)
Az exceltáblába bepötyögéskor nem szoktam elfogult lenni, a cikk elolvasása után meg elég 1értelmű a szitu.
Sőt, volt aki NVIDIA pártinak nézett a cikkem után, mert az ATI kártyák hibáit felnagyítottam. ;) :)

#238 Felhasználó inaktív   GAI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 03. 08:33

Idézet: fLeSs - Dátum: 2004. júl. 2., péntek - 22:35

Általában azok szemében vagyok elfogult vagy ATIfan, akik igazi nVidiotok. ;)

Pedig az én kártyámat azért igencsak leszóltad anno a cikkben, pedig nem is nyújtott olyan rossz eredményt...

De ne tedd többet -> halottakról vagy jót, vagy semmit. :(
"Two intelligent species live on Earth: Humans and Hungarians." (Isaac Asimov)

#239 Felhasználó inaktív   trex4d 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 241
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 03. 09:00

Igy korrekt,ha nem csak a "jo hireket" idezem:

UPDATE: It has recently come to our attention that our 4xAA/8xAF benchmark numbers for NVIDIA 6800 series cards were incorrect when this article was first published. The control panel was used to set the antialiasing level, which doesn't work with FarCry unless set specifically in the FarCry profile (which was not done here). We appologize for the error, and have updated our graphs and analysis accordingly.

For a more positive update, after a discussion with CryTek about the new rendering path, we have learned that the lighting model implimented in the SM3.0 Path is exactly the same as was used in the SM2.0 Path. The only exception is that they used the conditional rendering (branching in the pixel shader) to emulate multipass lighting in a single pixel shader. The performance gains we see actually indicate that PS3.0 branching does not have as significant a performance hit as previously thought (and proves to be more efficient than using multiple pixel shaders in a scene).

Minden "SM 3.0-csoda" csak 1 napig fog tartani??:(

#240 Felhasználó inaktív   fLeSs 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 07. 03. 10:31

Idézet: GAI - Dátum: 2004. júl. 3., szombat - 9:33

Pedig az én kártyámat azért igencsak leszóltad anno a cikkben, pedig nem is nyújtott olyan rossz eredményt...

De ne tedd többet -> halottakról vagy jót, vagy semmit. :(

Mondom... :)
A FX 5800-at megvetted anno 90K-ért, és néhány játékban egy 9600 Próval van egy szinten, ami már induláskor is középkategóriás volt, nem porszívóhangú és nem égeti meg a kezemet, ha hozzáérek.
Ezenfelül még az NV is elismerte, hogy az FX 5800 egy óriási bukás.
Nekem nem a kártyáddal van bajom, hanem az ár/teljesítmény mutatójával. Remélem világos. ;)

1ébként tudsz róla, hogy azon 200 000 szerencsések egyike vagy a világon, akinek ilyen kártyája van? :)

Szerkesztette: fLeSs 2004. 07. 03. 10:35 -kor


Téma megosztása:


  • (167 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó