F.E.A.R. First Encounter Assault Recon
#1681
Elküldve: 2005. 10. 14. 19:09
Jah, Doom3-ban volt olyan a zombajos részeknél, hogy elordítottam magam... FEAR-ben meg csak megyek és tunkolok. Valahogy nem tudom magam annyira beleélni. Na majd este megpróbálom azért :Đ
"I have to do this..."
#1682
Elküldve: 2005. 10. 14. 19:23
Nos, nekem őszintén szólva vegyesek az érzelmeim. Ez tipikusan az a játék, amit tuti, hogy nem fogok végigjástzani. Nem csak a para miatt, hanem, a monoton játékmenete miatt.
Erre még késöbb kitérek.
A grafika szép, de úgy őszintén szólva nem a legszebb amit láttam. A Half Life 2 speciel szebb, szvsz. A kéz pedig egyensen ratyi, a fegyverrel együtt. Mivel legtöbb esetben folyosókon meg ládák közt kell menni(vagy sötétben) ezért csak egy kis ideig van az a tipikus WOW effekt. Utána már semmi. (ellenben Far Cryban végig megvolt!). Aztán. A fizika ütős. Ebben a játékban van fizika, végre. Lehet, hogy azért ennyire gépigényes?
Mindesetre ez a része a játéknak nagyon bejön.
aztán. játszhatóság. Nos, előrebocsátom, nem vagyok nagy FPS rajongó. Riddick/Moh/CS:S/Quake, ezeket tudom csak "élvezni". az összes többit egy idő után abbahagyom a nehézség vagy esetleg az unalom miatt. Nos, unalom. Egy horrorjátékban. Igenigen, ilyen is van. Mint ahogy dani is említette, viszonylag kevés az ellen, aztán pedig van egy kis kislányos rész, oszt' csá. Emellett szerintem a harc része a játéknak nagyon rossz. Furcsa, hogy fejbeküldöm az ellent géppityuval, azt még elkezd taktikázni. Naja.. azért egy kis realitás jó lenne. Emellett ha nagyon sokan támadnak egyszerre rám, csak a bullett time segíthet.. máskülönben tuti health loss lesz.
az AI okos, de én nem estem hasra tőle
ilyennek KELL lennie minden játékban. Ez a minimum.
Maga a sztori érdekes, de asszem inkább olvasom a beszámolókat. Mert én ezt nem fogom végignyomni.
Szal, FEAR, jó kis játék, de szerintem sehol sem GOTY.
így, kb 2 pálya végignyomása után mondom ezt. Tehát annyira még nem merűltem bele(nem is akarok)
80%
Erre még késöbb kitérek.
A grafika szép, de úgy őszintén szólva nem a legszebb amit láttam. A Half Life 2 speciel szebb, szvsz. A kéz pedig egyensen ratyi, a fegyverrel együtt. Mivel legtöbb esetben folyosókon meg ládák közt kell menni(vagy sötétben) ezért csak egy kis ideig van az a tipikus WOW effekt. Utána már semmi. (ellenben Far Cryban végig megvolt!). Aztán. A fizika ütős. Ebben a játékban van fizika, végre. Lehet, hogy azért ennyire gépigényes?
aztán. játszhatóság. Nos, előrebocsátom, nem vagyok nagy FPS rajongó. Riddick/Moh/CS:S/Quake, ezeket tudom csak "élvezni". az összes többit egy idő után abbahagyom a nehézség vagy esetleg az unalom miatt. Nos, unalom. Egy horrorjátékban. Igenigen, ilyen is van. Mint ahogy dani is említette, viszonylag kevés az ellen, aztán pedig van egy kis kislányos rész, oszt' csá. Emellett szerintem a harc része a játéknak nagyon rossz. Furcsa, hogy fejbeküldöm az ellent géppityuval, azt még elkezd taktikázni. Naja.. azért egy kis realitás jó lenne. Emellett ha nagyon sokan támadnak egyszerre rám, csak a bullett time segíthet.. máskülönben tuti health loss lesz.
az AI okos, de én nem estem hasra tőle
Maga a sztori érdekes, de asszem inkább olvasom a beszámolókat. Mert én ezt nem fogom végignyomni.
Szal, FEAR, jó kis játék, de szerintem sehol sem GOTY.
így, kb 2 pálya végignyomása után mondom ezt. Tehát annyira még nem merűltem bele(nem is akarok)
80%
JóSebesség
#1683
Elküldve: 2005. 10. 14. 19:31
Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 20:23
Nos, nekem őszintén szólva vegyesek az érzelmeim. Ez tipikusan az a játék, amit tuti, hogy nem fogok végigjástzani. Nem csak a para miatt, hanem, a monoton játékmenete miatt.
Erre még késöbb kitérek.
A grafika szép, de úgy őszintén szólva nem a legszebb amit láttam. A Half Life 2 speciel szebb, szvsz. A kéz pedig egyensen ratyi, a fegyverrel együtt. Mivel legtöbb esetben folyosókon meg ládák közt kell menni(vagy sötétben) ezért csak egy kis ideig van az a tipikus WOW effekt. Utána már semmi. (ellenben Far Cryban végig megvolt!). Aztán. A fizika ütős. Ebben a játékban van fizika, végre. Lehet, hogy azért ennyire gépigényes?
Mindesetre ez a része a játéknak nagyon bejön.
aztán. játszhatóság. Nos, előrebocsátom, nem vagyok nagy FPS rajongó. Riddick/Moh/CS:S/Quake, ezeket tudom csak "élvezni". az összes többit egy idő után abbahagyom a nehézség vagy esetleg az unalom miatt. Nos, unalom. Egy horrorjátékban. Igenigen, ilyen is van. Mint ahogy dani is említette, viszonylag kevés az ellen, aztán pedig van egy kis kislányos rész, oszt' csá. Emellett szerintem a harc része a játéknak nagyon rossz. Furcsa, hogy fejbeküldöm az ellent géppityuval, azt még elkezd taktikázni. Naja.. azért egy kis realitás jó lenne. Emellett ha nagyon sokan támadnak egyszerre rám, csak a bullett time segíthet.. máskülönben tuti health loss lesz.
az AI okos, de én nem estem hasra tőle
ilyennek KELL lennie minden játékban. Ez a minimum.
Maga a sztori érdekes, de asszem inkább olvasom a beszámolókat. Mert én ezt nem fogom végignyomni.
Szal, FEAR, jó kis játék, de szerintem sehol sem GOTY.
így, kb 2 pálya végignyomása után mondom ezt. Tehát annyira még nem merűltem bele(nem is akarok)
80%
Erre még késöbb kitérek.
A grafika szép, de úgy őszintén szólva nem a legszebb amit láttam. A Half Life 2 speciel szebb, szvsz. A kéz pedig egyensen ratyi, a fegyverrel együtt. Mivel legtöbb esetben folyosókon meg ládák közt kell menni(vagy sötétben) ezért csak egy kis ideig van az a tipikus WOW effekt. Utána már semmi. (ellenben Far Cryban végig megvolt!). Aztán. A fizika ütős. Ebben a játékban van fizika, végre. Lehet, hogy azért ennyire gépigényes?
aztán. játszhatóság. Nos, előrebocsátom, nem vagyok nagy FPS rajongó. Riddick/Moh/CS:S/Quake, ezeket tudom csak "élvezni". az összes többit egy idő után abbahagyom a nehézség vagy esetleg az unalom miatt. Nos, unalom. Egy horrorjátékban. Igenigen, ilyen is van. Mint ahogy dani is említette, viszonylag kevés az ellen, aztán pedig van egy kis kislányos rész, oszt' csá. Emellett szerintem a harc része a játéknak nagyon rossz. Furcsa, hogy fejbeküldöm az ellent géppityuval, azt még elkezd taktikázni. Naja.. azért egy kis realitás jó lenne. Emellett ha nagyon sokan támadnak egyszerre rám, csak a bullett time segíthet.. máskülönben tuti health loss lesz.
az AI okos, de én nem estem hasra tőle
Maga a sztori érdekes, de asszem inkább olvasom a beszámolókat. Mert én ezt nem fogom végignyomni.
Szal, FEAR, jó kis játék, de szerintem sehol sem GOTY.
így, kb 2 pálya végignyomása után mondom ezt. Tehát annyira még nem merűltem bele(nem is akarok)
80%
Hát pedig így, hogy végig sem viszed, nem nagyon lehet rá értékelést adni
Szvsz ahhoz végig kéne játszanod...
Ha Chuck Norris beleesik a vízbe, akkor ő nem lesz vizes, hanem a víz lesz Chuck Norris-os! :-D
#1684
Elküldve: 2005. 10. 14. 19:32
Idézet: sKeLeToR - Dátum: 2005. Oct. 14., Friday - 20:31
Hát pedig így, hogy végig sem viszed, nem nagyon lehet rá értékelést adni
Szvsz ahhoz végig kéne játszanod...
Szvsz ahhoz végig kéne játszanod...
Direkt odaírtam bazzeg. Egyébként majdnem mindenki akkor értékel egy játékot, miközben játszik vele.
JóSebesség
#1685
Elküldve: 2005. 10. 14. 19:37
Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 20:32
Direkt odaírtam bazzeg. Egyébként majdnem mindenki akkor értékel egy játékot, miközben játszik vele.
Mit
Ha Chuck Norris beleesik a vízbe, akkor ő nem lesz vizes, hanem a víz lesz Chuck Norris-os! :-D
#1686
Elküldve: 2005. 10. 14. 19:40
Leírtam, hogy a játék kb 10%át vittem végig ha lehet hinni a 10órás gameplaynek. Azt is, hogy annyira nem merűltem bele. Obejktív oldalról közelítettem meg a játék, így értékeltem. Ha szubjektívan akarnám, akkor kéne végigvinnem, hogy tudjam, milyen a sztori.
JóSebesség
#1687
Elküldve: 2005. 10. 14. 19:46
Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 20:40
Leírtam, hogy a játék kb 10%át vittem végig ha lehet hinni a 10órás gameplaynek. Azt is, hogy annyira nem merűltem bele. Obejktív oldalról közelítettem meg a játék, így értékeltem. Ha szubjektívan akarnám, akkor kéne végigvinnem, hogy tudjam, milyen a sztori.
Ezt forditva akartad ugye? Objektiven, ha targyilagos vagy, szal ha vegigvitted volna, szubjektiven az elso benyomasok alapjan. Nem?
÷ Gigabyte N650SLI-DS4 ÷ Intel C2D E2140 1.6@3Ghz ÷ Kingmax 4GB DDR2-800 ÷ Sapphire X1950XT 256MB ÷ Western Digital 250GB + Hitachi 500GB ÷ LG-H42L/LG-4163B ÷ Enermax Noisetaker 475W ÷ Lian Li PC-V1200B ÷ Samsung 40" LE40R72B ÷
Passzív vízhűtés lépésenként, képekben
Passzív vízhűtés lépésenként, képekben
#1688
Elküldve: 2005. 10. 14. 19:47
Nem, így akartam. Azokat a dolgokat próbáltam csak értékelni, amihez nem kell végigvinnem a játékot, szóval ééérted, az irányítás meg a grafika csak nem változik meg a játék felátől
JóSebesség
#1689
Elküldve: 2005. 10. 14. 19:51
Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 20:47
Nem, így akartam. Azokat a dolgokat próbáltam csak értékelni, amihez nem kell végigvinnem a játékot, szóval ééérted, az irányítás meg a grafika csak nem változik meg a játék felátől 
Nem gurult el véletlenül valamelyik gyógyszered
Ha Chuck Norris beleesik a vízbe, akkor ő nem lesz vizes, hanem a víz lesz Chuck Norris-os! :-D
#1690
Elküldve: 2005. 10. 14. 19:51
Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 19:23
Nos, nekem őszintén szólva vegyesek az érzelmeim. Ez tipikusan az a játék, amit tuti, hogy nem fogok végigjástzani. Nem csak a para miatt, hanem, a monoton játékmenete miatt.
Erre még késöbb kitérek.
A grafika szép, de úgy őszintén szólva nem a legszebb amit láttam. A Half Life 2 speciel szebb, szvsz. A kéz pedig egyensen ratyi, a fegyverrel együtt. Mivel legtöbb esetben folyosókon meg ládák közt kell menni(vagy sötétben) ezért csak egy kis ideig van az a tipikus WOW effekt. Utána már semmi. (ellenben Far Cryban végig megvolt!). Aztán. A fizika ütős. Ebben a játékban van fizika, végre. Lehet, hogy azért ennyire gépigényes?
Mindesetre ez a része a játéknak nagyon bejön.
aztán. játszhatóság. Nos, előrebocsátom, nem vagyok nagy FPS rajongó. Riddick/Moh/CS:S/Quake, ezeket tudom csak "élvezni". az összes többit egy idő után abbahagyom a nehézség vagy esetleg az unalom miatt. Nos, unalom. Egy horrorjátékban. Igenigen, ilyen is van. Mint ahogy dani is említette, viszonylag kevés az ellen, aztán pedig van egy kis kislányos rész, oszt' csá. Emellett szerintem a harc része a játéknak nagyon rossz. Furcsa, hogy fejbeküldöm az ellent géppityuval, azt még elkezd taktikázni. Naja.. azért egy kis realitás jó lenne. Emellett ha nagyon sokan támadnak egyszerre rám, csak a bullett time segíthet.. máskülönben tuti health loss lesz.
az AI okos, de én nem estem hasra tőle
ilyennek KELL lennie minden játékban. Ez a minimum.
Maga a sztori érdekes, de asszem inkább olvasom a beszámolókat. Mert én ezt nem fogom végignyomni.
Szal, FEAR, jó kis játék, de szerintem sehol sem GOTY.
így, kb 2 pálya végignyomása után mondom ezt. Tehát annyira még nem merűltem bele(nem is akarok)
80%
Erre még késöbb kitérek.
A grafika szép, de úgy őszintén szólva nem a legszebb amit láttam. A Half Life 2 speciel szebb, szvsz. A kéz pedig egyensen ratyi, a fegyverrel együtt. Mivel legtöbb esetben folyosókon meg ládák közt kell menni(vagy sötétben) ezért csak egy kis ideig van az a tipikus WOW effekt. Utána már semmi. (ellenben Far Cryban végig megvolt!). Aztán. A fizika ütős. Ebben a játékban van fizika, végre. Lehet, hogy azért ennyire gépigényes?
aztán. játszhatóság. Nos, előrebocsátom, nem vagyok nagy FPS rajongó. Riddick/Moh/CS:S/Quake, ezeket tudom csak "élvezni". az összes többit egy idő után abbahagyom a nehézség vagy esetleg az unalom miatt. Nos, unalom. Egy horrorjátékban. Igenigen, ilyen is van. Mint ahogy dani is említette, viszonylag kevés az ellen, aztán pedig van egy kis kislányos rész, oszt' csá. Emellett szerintem a harc része a játéknak nagyon rossz. Furcsa, hogy fejbeküldöm az ellent géppityuval, azt még elkezd taktikázni. Naja.. azért egy kis realitás jó lenne. Emellett ha nagyon sokan támadnak egyszerre rám, csak a bullett time segíthet.. máskülönben tuti health loss lesz.
az AI okos, de én nem estem hasra tőle
Maga a sztori érdekes, de asszem inkább olvasom a beszámolókat. Mert én ezt nem fogom végignyomni.
Szal, FEAR, jó kis játék, de szerintem sehol sem GOTY.
így, kb 2 pálya végignyomása után mondom ezt. Tehát annyira még nem merűltem bele(nem is akarok)
80%
Hogy megy nálad?
#1691
Elküldve: 2005. 10. 14. 20:01
Szarul. Akad összevissza, Mediumon. Mondjuk ez az 512Mb miatt van..
JóSebesség
#1692
Elküldve: 2005. 10. 14. 20:04
jah, az nagyon kevés neki..
Nálam gigával is tudott szveppelni rendesen a demo
Most őszintén.. Nehogy már nem lehetett volna jobban optimalizálni ezt a sz*rt..
Nálam gigával is tudott szveppelni rendesen a demo
Most őszintén.. Nehogy már nem lehetett volna jobban optimalizálni ezt a sz*rt..
#1693
Elküldve: 2005. 10. 14. 20:09
ŰEgyetértek. Szépnek szép de egy kis szobába miafaszt kell swappelgetni?
JóSebesség
#1694
Elküldve: 2005. 10. 14. 20:14
Anno A Doom3-at fikázták a memó igénye miatt..
Pedig ehez sehol nincs az az igény...
Pedig ehez sehol nincs az az igény...
#1695
Elküldve: 2005. 10. 14. 20:15
Hát a Doom3 nekem tökéletesen fut Highban. Még kevesebbet is tölt mint a Fear.
JóSebesség
#1696
Elküldve: 2005. 10. 14. 20:16
Az nekem is. Timedemo 52 fps mindenféle highres skinpackal, meg paralax maping patchel telerakva.
(1024x768, high, shadow on)
#1697
Elküldve: 2005. 10. 14. 21:38
Hi
Van benne 1360*768 felbontás (Hdtv) ??
Légyszives nézze meg valaki.
Van benne 1360*768 felbontás (Hdtv) ??
Légyszives nézze meg valaki.
Intel Core 2 Duo E6750 / Gigabyte GA-P35-DS3P/
2* 1Gb 800Mhz Geil Black Dragon Ram / Samsung 320Gb Hdd / His X800 Gto 256Mb / Chieftec ház /
Nec 4510A / Sony Hdm 19 Tft / Labtec Cordless Desktop / Chieftec 400W
2* 1Gb 800Mhz Geil Black Dragon Ram / Samsung 320Gb Hdd / His X800 Gto 256Mb / Chieftec ház /
Nec 4510A / Sony Hdm 19 Tft / Labtec Cordless Desktop / Chieftec 400W
#1698
Elküldve: 2005. 10. 14. 22:10
Berágott rám a kiscsaj 

Nekem nagyon bejön a game.
Megtaláltam az ellenszert a rövid játékidőre: lassan megyek, hogy tovább tartson :Đ
Néha jó móka hátbarúgni az ellent, vagy sarok mögül kihajolva osztani a fejest.

Nekem nagyon bejön a game.
Megtaláltam az ellenszert a rövid játékidőre: lassan megyek, hogy tovább tartson :Đ
Néha jó móka hátbarúgni az ellent, vagy sarok mögül kihajolva osztani a fejest.
- Where are we going?
- Let's go find out.
- Let's go find out.
#1699
Elküldve: 2005. 10. 14. 22:47
hát jah, ahogy néztem a játékvidókat, amit felvettetek mindenki huss-huss rohan, nem néz...
én minden játékot szépen lassan viszek megnézve-vizsgálva mindent
lehet ezért tartanak hetekig napi 1-2 óra játékkal
én minden játékot szépen lassan viszek megnézve-vizsgálva mindent
lehet ezért tartanak hetekig napi 1-2 óra játékkal
Gigabyte GA-P35-DS3, Core2Quad Q9550 + CM TX2, 2*1gb Adata 800+, 2*1gb Supertalent, MSI GeForce GTX460 Cyclone OC 1GB, SB Audigy, Chieftec CFT-550, Pioneer DVR-216D, Samsung SH-D163B, Samsung 320gb, Dell U2311H
#1700
Elküldve: 2005. 10. 14. 22:56
Idézet: FragMaster - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 23:47
hát jah, ahogy néztem a játékvidókat, amit felvettetek mindenki huss-huss rohan, nem néz...
én minden játékot szépen lassan viszek megnézve-vizsgálva mindent
lehet ezért tartanak hetekig napi 1-2 óra játékkal
én minden játékot szépen lassan viszek megnézve-vizsgálva mindent
lehet ezért tartanak hetekig napi 1-2 óra játékkal
Azok a videk azért lettek ám olyanok, mert mind már bejárt szakasz volt, tudtam nagyjából mire számíthatok.
Néha azért elég nagy a túlerő, nem lehet ész nélkül rohangászni. De az is előfordult már, hogy beálltak kempelni egy forduló mögé. De nem olyan bénán, mint a CS:S-ban egyesek, hogy kilóg a fegyver csöve
- Where are we going?
- Let's go find out.
- Let's go find out.

Súgó
A téma zárva.













