HWSW Informatikai Kerekasztal: F.E.A.R. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (113 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

F.E.A.R. First Encounter Assault Recon

#1681 Felhasználó inaktív   scip 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.123
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 19:09

Jah, Doom3-ban volt olyan a zombajos részeknél, hogy elordítottam magam... FEAR-ben meg csak megyek és tunkolok. Valahogy nem tudom magam annyira beleélni. Na majd este megpróbálom azért :Đ
"I have to do this..."

#1682 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 19:23

Nos, nekem őszintén szólva vegyesek az érzelmeim. Ez tipikusan az a játék, amit tuti, hogy nem fogok végigjástzani. Nem csak a para miatt, hanem, a monoton játékmenete miatt.

Erre még késöbb kitérek.

A grafika szép, de úgy őszintén szólva nem a legszebb amit láttam. A Half Life 2 speciel szebb, szvsz. A kéz pedig egyensen ratyi, a fegyverrel együtt. Mivel legtöbb esetben folyosókon meg ládák közt kell menni(vagy sötétben) ezért csak egy kis ideig van az a tipikus WOW effekt. Utána már semmi. (ellenben Far Cryban végig megvolt!). Aztán. A fizika ütős. Ebben a játékban van fizika, végre. Lehet, hogy azért ennyire gépigényes? :D Mindesetre ez a része a játéknak nagyon bejön.

aztán. játszhatóság. Nos, előrebocsátom, nem vagyok nagy FPS rajongó. Riddick/Moh/CS:S/Quake, ezeket tudom csak "élvezni". az összes többit egy idő után abbahagyom a nehézség vagy esetleg az unalom miatt. Nos, unalom. Egy horrorjátékban. Igenigen, ilyen is van. Mint ahogy dani is említette, viszonylag kevés az ellen, aztán pedig van egy kis kislányos rész, oszt' csá. Emellett szerintem a harc része a játéknak nagyon rossz. Furcsa, hogy fejbeküldöm az ellent géppityuval, azt még elkezd taktikázni. Naja.. azért egy kis realitás jó lenne. Emellett ha nagyon sokan támadnak egyszerre rám, csak a bullett time segíthet.. máskülönben tuti health loss lesz.

az AI okos, de én nem estem hasra tőle :) ilyennek KELL lennie minden játékban. Ez a minimum.


Maga a sztori érdekes, de asszem inkább olvasom a beszámolókat. Mert én ezt nem fogom végignyomni. :)

Szal, FEAR, jó kis játék, de szerintem sehol sem GOTY.

így, kb 2 pálya végignyomása után mondom ezt. Tehát annyira még nem merűltem bele(nem is akarok)

80%
JóSebesség

#1683 Felhasználó inaktív   sKeLeToR 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.673
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 19:31

Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 20:23

Nos, nekem őszintén szólva vegyesek az érzelmeim. Ez tipikusan az a játék, amit tuti, hogy nem fogok végigjástzani. Nem csak a para miatt, hanem, a monoton játékmenete miatt.

Erre még késöbb kitérek.

A grafika szép, de úgy őszintén szólva nem a legszebb amit láttam. A Half Life 2 speciel szebb, szvsz. A kéz pedig egyensen ratyi, a fegyverrel együtt. Mivel legtöbb esetben folyosókon meg ládák közt kell menni(vagy sötétben) ezért csak egy kis ideig van az a tipikus WOW effekt. Utána már semmi. (ellenben Far Cryban végig megvolt!). Aztán. A fizika ütős. Ebben a játékban van fizika, végre. Lehet, hogy azért ennyire gépigényes? :D Mindesetre ez a része a játéknak nagyon bejön.

aztán. játszhatóság. Nos, előrebocsátom, nem vagyok nagy FPS rajongó. Riddick/Moh/CS:S/Quake, ezeket tudom csak "élvezni". az összes többit egy idő után abbahagyom a nehézség vagy esetleg az unalom miatt. Nos, unalom. Egy horrorjátékban. Igenigen, ilyen is van. Mint ahogy dani is említette, viszonylag kevés az ellen, aztán pedig van egy kis kislányos rész, oszt' csá. Emellett szerintem a harc része a játéknak nagyon rossz. Furcsa, hogy fejbeküldöm az ellent géppityuval, azt még elkezd taktikázni. Naja.. azért egy kis realitás jó lenne. Emellett ha nagyon sokan támadnak egyszerre rám, csak a bullett time segíthet.. máskülönben tuti health loss lesz.

az AI okos, de én nem estem hasra tőle :) ilyennek KELL lennie minden játékban. Ez a minimum.


Maga a sztori érdekes, de asszem inkább olvasom a beszámolókat. Mert én ezt nem fogom végignyomni. :)

Szal, FEAR, jó kis játék, de szerintem sehol sem GOTY.

így, kb 2 pálya végignyomása után mondom ezt. Tehát annyira még nem merűltem bele(nem is akarok)

80%

Hát pedig így, hogy végig sem viszed, nem nagyon lehet rá értékelést adni :omg:
Szvsz ahhoz végig kéne játszanod...
Ha Chuck Norris beleesik a vízbe, akkor ő nem lesz vizes, hanem a víz lesz Chuck Norris-os! :-D



                             

#1684 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 19:32

Idézet: sKeLeToR - Dátum: 2005. Oct. 14., Friday - 20:31

Hát pedig így, hogy végig sem viszed, nem nagyon lehet rá értékelést adni :omg:
Szvsz ahhoz végig kéne játszanod...

Direkt odaírtam bazzeg. Egyébként majdnem mindenki akkor értékel egy játékot, miközben játszik vele.
JóSebesség

#1685 Felhasználó inaktív   sKeLeToR 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.673
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 19:37

Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 20:32

Direkt odaírtam bazzeg. Egyébként majdnem mindenki akkor értékel egy játékot, miközben játszik vele.

Mit :think:
Ha Chuck Norris beleesik a vízbe, akkor ő nem lesz vizes, hanem a víz lesz Chuck Norris-os! :-D



                             

#1686 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 19:40

Leírtam, hogy a játék kb 10%át vittem végig ha lehet hinni a 10órás gameplaynek. Azt is, hogy annyira nem merűltem bele. Obejktív oldalról közelítettem meg a játék, így értékeltem. Ha szubjektívan akarnám, akkor kéne végigvinnem, hogy tudjam, milyen a sztori.
JóSebesség

#1687 Felhasználó inaktív   ^Sunrise^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.178
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 19:46

Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 20:40

Leírtam, hogy a játék kb 10%át vittem végig ha lehet hinni a 10órás gameplaynek. Azt is, hogy annyira nem merűltem bele. Obejktív oldalról közelítettem meg a játék, így értékeltem. Ha szubjektívan akarnám, akkor kéne végigvinnem, hogy tudjam, milyen a sztori.

Ezt forditva akartad ugye? Objektiven, ha targyilagos vagy, szal ha vegigvitted volna, szubjektiven az elso benyomasok alapjan. Nem? :p  :think:  :D
÷ Gigabyte N650SLI-DS4 ÷ Intel C2D E2140 1.6@3Ghz ÷ Kingmax 4GB DDR2-800 ÷ Sapphire X1950XT 256MB ÷ Western Digital 250GB + Hitachi 500GB ÷ LG-H42L/LG-4163B ÷ Enermax Noisetaker 475W ÷ Lian Li PC-V1200B ÷ Samsung 40" LE40R72B ÷

Passzív vízhűtés lépésenként, képekben

#1688 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 19:47

Nem, így akartam. Azokat a dolgokat próbáltam csak értékelni, amihez nem kell végigvinnem a játékot, szóval ééérted, az irányítás meg a grafika csak nem változik meg a játék felátől :D
JóSebesség

#1689 Felhasználó inaktív   sKeLeToR 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.673
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 19:51

Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 20:47

Nem, így akartam. Azokat a dolgokat próbáltam csak értékelni, amihez nem kell végigvinnem a játékot, szóval ééérted, az irányítás meg a grafika csak nem változik meg a játék felátől :D

Nem gurult el véletlenül valamelyik gyógyszered :think:  :D nagyon furcsa vagy mostanában :D  :D
Ha Chuck Norris beleesik a vízbe, akkor ő nem lesz vizes, hanem a víz lesz Chuck Norris-os! :-D



                             

#1690 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 19:51

Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 19:23

Nos, nekem őszintén szólva vegyesek az érzelmeim. Ez tipikusan az a játék, amit tuti, hogy nem fogok végigjástzani. Nem csak a para miatt, hanem, a monoton játékmenete miatt.

Erre még késöbb kitérek.

A grafika szép, de úgy őszintén szólva nem a legszebb amit láttam. A Half Life 2 speciel szebb, szvsz. A kéz pedig egyensen ratyi, a fegyverrel együtt. Mivel legtöbb esetben folyosókon meg ládák közt kell menni(vagy sötétben) ezért csak egy kis ideig van az a tipikus WOW effekt. Utána már semmi. (ellenben Far Cryban végig megvolt!). Aztán. A fizika ütős. Ebben a játékban van fizika, végre. Lehet, hogy azért ennyire gépigényes? :D Mindesetre ez a része a játéknak nagyon bejön.

aztán. játszhatóság. Nos, előrebocsátom, nem vagyok nagy FPS rajongó. Riddick/Moh/CS:S/Quake, ezeket tudom csak "élvezni". az összes többit egy idő után abbahagyom a nehézség vagy esetleg az unalom miatt. Nos, unalom. Egy horrorjátékban. Igenigen, ilyen is van. Mint ahogy dani is említette, viszonylag kevés az ellen, aztán pedig van egy kis kislányos rész, oszt' csá. Emellett szerintem a harc része a játéknak nagyon rossz. Furcsa, hogy fejbeküldöm az ellent géppityuval, azt még elkezd taktikázni. Naja.. azért egy kis realitás jó lenne. Emellett ha nagyon sokan támadnak egyszerre rám, csak a bullett time segíthet.. máskülönben tuti health loss lesz.

az AI okos, de én nem estem hasra tőle :) ilyennek KELL lennie minden játékban. Ez a minimum.


Maga a sztori érdekes, de asszem inkább olvasom a beszámolókat. Mert én ezt nem fogom végignyomni. :)

Szal, FEAR, jó kis játék, de szerintem sehol sem GOTY.

így, kb 2 pálya végignyomása után mondom ezt. Tehát annyira még nem merűltem bele(nem is akarok)

80%

Hogy megy nálad? :)

#1691 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 20:01

Szarul. Akad összevissza, Mediumon. Mondjuk ez az 512Mb miatt van..
JóSebesség

#1692 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 20:04

jah, az nagyon kevés neki..  :omg:  :reklamacio:
Nálam gigával is tudott szveppelni rendesen a demo :bolond:
Most őszintén.. Nehogy már nem lehetett volna jobban optimalizálni ezt a sz*rt.. :rolleyes:

#1693 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 20:09

ŰEgyetértek. Szépnek szép de egy kis szobába miafaszt kell swappelgetni? :omg:
JóSebesség

#1694 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 20:14

Anno A Doom3-at fikázták a memó igénye miatt..  :rolleyes:
Pedig ehez sehol nincs az az igény...  :rolleyes:

#1695 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 20:15

Hát a Doom3 nekem tökéletesen fut Highban. Még kevesebbet is tölt mint a Fear.
JóSebesség

#1696 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 20:16

Az nekem is. Timedemo 52 fps mindenféle highres skinpackal, meg paralax maping patchel telerakva.  :D (1024x768, high, shadow on)

#1697 Felhasználó inaktív   Stephen003 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 773
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 21:38

Hi
Van benne 1360*768 felbontás (Hdtv)  ??
Légyszives nézze meg valaki.
Intel Core 2 Duo E6750 / Gigabyte  GA-P35-DS3P/
2* 1Gb 800Mhz Geil Black Dragon Ram / Samsung 320Gb Hdd  /  His X800 Gto 256Mb  / Chieftec ház /
Nec 4510A  / Sony Hdm 19 Tft /  Labtec Cordless Desktop / Chieftec 400W

#1698 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 22:10

Berágott rám a kiscsaj :D
Kép

Nekem nagyon bejön a game.  :respect:
Megtaláltam az ellenszert a rövid játékidőre: lassan megyek, hogy tovább tartson :Đ
Néha jó móka hátbarúgni az ellent, vagy sarok mögül kihajolva osztani a fejest.
- Where are we going?
- Let's go find out.

#1699 Felhasználó inaktív   FragMaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.456
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 22:47

hát jah, ahogy néztem a játékvidókat, amit felvettetek mindenki huss-huss rohan, nem néz...
én minden játékot szépen lassan viszek megnézve-vizsgálva mindent :D
lehet ezért tartanak hetekig napi 1-2 óra játékkal :p
Gigabyte GA-P35-DS3, Core2Quad Q9550 + CM TX2, 2*1gb Adata 800+, 2*1gb Supertalent, MSI GeForce GTX460 Cyclone OC 1GB, SB Audigy, Chieftec CFT-550, Pioneer DVR-216D, Samsung SH-D163B, Samsung 320gb, Dell U2311H

#1700 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 14. 22:56

Idézet: FragMaster - Dátum: 2005. okt. 14., péntek - 23:47

hát jah, ahogy néztem a játékvidókat, amit felvettetek mindenki huss-huss rohan, nem néz...
én minden játékot szépen lassan viszek megnézve-vizsgálva mindent :D
lehet ezért tartanak hetekig napi 1-2 óra játékkal :p

Azok a videk azért lettek ám olyanok, mert mind már bejárt szakasz volt, tudtam nagyjából mire számíthatok. :D
Néha azért elég nagy a túlerő, nem lehet ész nélkül rohangászni. De az is előfordult már, hogy beálltak kempelni egy forduló mögé. De nem olyan bénán, mint a CS:S-ban egyesek, hogy kilóg a fegyver csöve :lol: , hanem ahogy azt kell, guggolva, puskát arcomba irányítva.
- Where are we going?
- Let's go find out.

Téma megosztása:


  • (113 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó