HWSW Informatikai Kerekasztal: F.E.A.R. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (113 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

F.E.A.R. First Encounter Assault Recon

#1881 Felhasználó inaktív   acu 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.572
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 00:18

Nah kiprobáltam, nem olyan rossz játék ez, lövöldözés izgi, AI nagyszerü, jo kis horror (bár már 10 éve semmi ilyesmi nem ijeszt meg, de sarki Pistikét biztoss) nem tul érdekes pályák (mondhatnám sz@r), lopott ötletek (kislány, bullet time). de végülis szvsz korrekt szerintem. :) 10/8 ha pontozni kellene, valahol mélyen a HL2, Riddick és FarCry alatt.

+ grafika, gépigény: bbaaaaahhhhhh,  :reklamacio:
kiprobáltam 1024 extra low: átlag 35 fps
(800x600 volt egy egy kb 4centis feketi függöleges csík a képernyö jobb szélén  :confused: )
ráadásul bűn randa volt, kb HL 1 szint. na neeee
merész voltam, beraktam kb medium szintre:
teszt
beállítások
(tudom nem játszható szint, de ez van)

2,2GHz Barton, 1 giga ram, 9600Pro. nem töltögetett tul sokat, swap se tul sok,de  save chekpointnál megakadt rendesen. a Vga már kevés ehez tom, de ezért gépet böviteni? nem ér annyit. monolith elbaszta egy kicsit ezt, nem mindenki szaladgál 7800GTX SLI-vel.
8 állat utazik egy kisbuszban. De csak 7 ülés van. A nyolcadik utas, a hal áll.

#1882 Felhasználó inaktív   laragirl83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.963
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 05:56

na megvan 1gb dual, neki is látok a szükséges lépések megtételéhez, hogy hamrosan tolhassam én is ;)

u.i.: LOL

Idézet

A VUGames hivatalos fórumainak egyikén elszabadult egy Greg nevű moderátor, s egy huszárvágással megoldotta a F.E.A.R. c. játékkal kapcsolatos kompatibilitási és teljesítmény problémákat. A "nyávogó", de mégis jó konfiggal rendelkező egyéneket egytől-egyig kalóznak nevezte, mondván az általa kipróbált illegális klónváltozat sokkal lassabb, mint a boltban kapható eredeti. Greg szerint különben is alig található hiba a játékban, bár a megjelenés napján máris letölthető volt az első javítócsomag.
A meggondolatlan kijelentés gyors flameháborúba torkollt. Számlamásolatok és egyéb eredetiséget igazoló képek, illetve vérben forgó szemű hozzászólások bukkantak fel a fórumon. Látva a felháborodott vevők reakcióit a VUG szépen elfűrészelte az ominózus topikot, s Greget egy külön téma keretein belül bocsánatkérésre késztette.

A játék viszont kapható a boltokban, legalábbis Észak-Amerikában.
:smoker:

Szerkesztette: laragirl83 2005. 10. 18. 05:58 -kor

ASUS P6T Deluxe V2 * INTEL CORE I7 920 "D0" * SCYTHE MUGEN2 * 3x1GB MUSHKIN XP3 CL7 * GAINWARD GTX570 PHANTOM * CORSAIR VX550 * COOLERMASTER HAF922 * SAMSUNG BX2450 24"

#1883 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 06:22

Patch? Joggal teheti fel bárki a kérdést - így inkább kezdjük az elején. A Vivendi ma hajnalban jelentette, hogy október 18-i hatállyal a F.E.A.R. a boltokba kerül. A szerencsések már most megkaparinthatják a drágaságot, melynek teljes neve First Encounter Assault Recon. Aki pedig így tesz majd, annak máris itt az első patch, ugyanis kiadták az első javítást a játékhoz.

Idézet

Global:

    * Fixed a problem where players could fall under the map after pressing ESC while climbing a ladder.
    * Fixed a bug where water FX would play where there was no water in the "Heavy Resistance" level.

Multiplayer:

    * Fixed the Game Type filter on the server browser screen.
    * Fixed broken ladder animations.
    * Spectator "Fly" mode now works as intended.
    * SlowMo Score Time is now reported through the in-game server browser for SlowMo CTF games.
    * Fixed a problem where players would sometimes spawn into Team Elimination games as a neutral player.
    * Team Eliminmation servers will no longer advance to the next round if you are the first to join and then switch teams.
    * Dead players will no longer win the round in Elimination game types if they have the highest score when time runs out.
    * The score tally on the HUD now works properly in all Elimination game types.
    * Remote clients can no longer log into SCMD on hosted games as original intended. SCMD still works as before on dedicated servers.
    * The weapon of the player you are watching will no longer appear on the screen when using the "Follow" spectator mode.
    * Fixed problem with grenades getting stuck on or bouncing off of breakable windows in certain levels.
    * Further optimized performance and fixed minor lighting and art bugs in the Streets CTF level.



Letöltés

Termszetesen optimalizációról szó sincs a patch-be :bolond:

#1884 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 06:23

Idézet: laragirl83 - Dátum: 2005. Oct. 18., Tuesday - 6:56

na megvan 1gb dual, neki is látok a szükséges lépések megtételéhez, hogy hamrosan tolhassam én is ;)

u.i.: LOL

:smoker:

omg  :down:

ekkora szart már elnézést.
JóSebesség

#1885 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 06:24

Idézet: -=M@X[treme]=- - Dátum: 2005. Oct. 18., Tuesday - 7:22

Patch? Joggal teheti fel bárki a kérdést - így inkább kezdjük az elején. A Vivendi ma hajnalban jelentette, hogy október 18-i hatállyal a F.E.A.R. a boltokba kerül. A szerencsések már most megkaparinthatják a drágaságot, melynek teljes neve First Encounter Assault Recon. Aki pedig így tesz majd, annak máris itt az első patch, ugyanis kiadták az első javítást a játékhoz.



Letöltés

Termszetesen optimalizációról szó sincs a patch-be :bolond:

vááááá, 1. patch megjelenés napján, így tovább  :down:  :down:
JóSebesség

#1886 Felhasználó inaktív   ProtosS 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 07:52

Megnyitottuk a FEAR-el foglalkozó aloldalunkat:
FEAR az esports.hu-n

#1887 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 10:18

Azért annyira nem kell nyávogni a gépigény miatt. Most hogy levettem medium-ra a textúrát, már tökéletesen játszhatóan megy, és azért az én videókártyám ma már távolról sem számít csúcsnak.

#1888 Felhasználó inaktív   laragirl83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.963
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 10:34

Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 18., kedd - 7:23

omg  :down:

ekkora szart már elnézést.

feltételezem itt az idézett részletre reagálsz :think: nem pedig a post első felére :reklamacio:
ASUS P6T Deluxe V2 * INTEL CORE I7 920 "D0" * SCYTHE MUGEN2 * 3x1GB MUSHKIN XP3 CL7 * GAINWARD GTX570 PHANTOM * CORSAIR VX550 * COOLERMASTER HAF922 * SAMSUNG BX2450 24"

#1889 Felhasználó inaktív   PPeter 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 17:51

Takarítás idejére zárva. Mivel nem érek rá éppen, és a fórummotor se gyors, ami az áthelyezéseket és mozgatásokat, törléseket illeti, ezért pár óráig zárva lesz. Addig lehet gondolkodni, hogy miért történt.

#1890 Felhasználó inaktív   PPeter 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 18:51

A teljesség igénye nélkül kicsit megkopasztottam. A továbbiakban az első renitens, warezes, küldjél püt-kaptam püt emberke megy két hétre pihenőre, a topik meg esetleg végleg bezár.

#1891 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 18:57

Idézet: laragirl83 - Dátum: 2005. Oct. 18., Tuesday - 11:34

nem pedig a post első felére :reklamacio:

ezt is sikerült kitörölni.
szóval ":D" azaz, igen, az idézetre gondoltam.
JóSebesség

#1892 Felhasználó inaktív   scip 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.123
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 18:57

Idézet: PPeter - Dátum: 2005. okt. 18., kedd - 19:51

A teljesség igénye nélkül kicsit megkopasztottam. A továbbiakban az első renitens, warezes, küldjél püt-kaptam püt emberke megy két hétre pihenőre, a topik meg esetleg végleg bezár.

PPeter: Küldj Pü-t légyszíves arról, h hány hszt töröltél :Đ :D
"I have to do this..."

#1893 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 19:00

Teszt

Idéznék is belőle ha nem baj...

Idézet

A hivatalos-, boltokba kerülő változat annyi programhibát tartalmaz amennyit még az életben nem láttam. Persze én megértem, hogy nem az ajánlott gépigényen toltam (3Ghz, 1 GB RAM, új generációs videokártya – ezektől egy fokkal gyengébb a gépem), de akkor sem hiszem, hogy az engine-nek „ki kéne fáradnia” és ennek nyomán át kéne engednie a golyókat egy idő után minden falon, sőt még a katonákat is – a játék újraindítása után már minden rendben volt – valamint indokolatlanul sokat kezd szaggatni olyan helyeken ahol egy órával korábban remekül elment. A környezeti effektusok amúgy sem működnek kifogástalanul, ugyanis volt rá példa, hogy az eldobott aknáim minden különösebb ok nélkül lassan, komótosan és kimérten fellebegtek a plafonra, majd mikor elmentem alatta, visszaestek és a földön maradtak


Szal nem nálam volt a gáz

#1894 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 19:01

(REMÉLEM, NEM AZ ÉN HOZZÁSZÓLÁSOM VOLT AZ UTOLSÓ CSEPP.)

Mivel szépen kitörölted a teljes hozzászólásomat, bemásolom kihagyva az esetleg kifogásolt részt, nem én kértem ugyan privátban tanácsot, de mégis gondoltam, hogy esetleg kitörlöd:

ON

Hát látom a véleményeket. 2 napja sikerült kb. 2-3-4 óra után elindítani, idegrohamhoz közel.  Nekem ugyan nem a Bl..xx volt a probléma, hanem nem ment hanggal. Mindig egy snddrv.dll file-t hiányolt. Feltelepítettem a hangkártyát újra, erre el sem indult. Persze, a legkézenfekvőbb dolog volt a megoldás. Hardveres gyorsítás levétele. :rolleyes:  :omg:    Egyébként csodálkozom, hogy itt senki nem jön a hangproblémával. Bezzeg az sg-n...
Jótanács, ha nem megy a hang: Dxdiag - hang hardveres gyorsítása levétele minimumra(nem nullára).

A játék maga: Nekem elsőre tetszett, bár a demohoz képest tényleg lassabb a tempó az első pályákon. Látszik, hogy a demot úgy rakták össze. Majd a végén nyilatkozom bővebben róla. Eddig tetszik.
Nálam 1G RAM-mal egész jól fut med/max beállításokon, NoAA, NoAF, Soft Shadows off.
Sztem textúraminőség mediumon, ill. World Detail mediumon(végső esetben) sokat segíthet.
Lehet, hogy csinálok majd videot én is. 

SG-n mondtak valami szerintem spoilereset:

SPOILER!
A kislány nem akar téged bántani, ez a szövegekből kiderül már hamar az elején.
Hát, ez nekem nem derült eddig ki. Lehet, hogy még nagyon az elején vagyok.


Nah ennyi egyelőre. Nem optimalizált az engine, ez tény. Már régen kiderült, szerintem felesleges itt tovább panaszkodni. Főleg, hogy mindenkinek megvolt megjelenés előtt... 
A Monolith korábbi Lithtech motorja sem volt soha agyonoptimalizálva - ha emlékszik valaki az NOLF-re, AvP2-re, Global Operations-ra... Az NOLF a maga idején ugyanilyen gépigényes volt, csak az szebb volt. Itt a játék egyedi grafikai stílkusa miatt ilyen a grafika, ennyi.

Szerkesztette: spidey 2005. 10. 18. 19:03 -kor


#1895 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 19:03

Tökjó a cikk. bár a grafikát nem 20/20ra értékeltem volna. kb 15-16/20 amit érdemel..
JóSebesség

#1896 Felhasználó inaktív   Agrakos 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.090
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 19:20

Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 18., kedd - 20:03

Tökjó a cikk.

Szerintem is!  :up:
Végre a hétvégén kipróbálom már! :banana:  :jump: Péntek óta olvasom már nyálcsorgatva a topicot! :hungry:

#1897 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 19:24

Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. okt. 18., kedd - 20:03

Tökjó a cikk. bár a grafikát nem 20/20ra értékeltem volna. kb 15-16/20 amit érdemel..

Van az 18-19 is. Max grafikán. Ami senkinél nem fut rendesen. :D
A cikk nem rossz, de én buggal még nem találkoztam. Ti igen? Lehet, hogy a gyári verzió hibás...
Nagy poén lenne... :D  Az oldalt viszont nem ismertem. Elsőre eléggé félamatőrnek látszik.

#1898 Felhasználó inaktív   ttt1 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 878
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 21:35

Nu ..1024be megy szepen.. de ..rajottem miert szaggat.. a swap file-t ki kell kapcsolni..es soft shadows is disabled.

Csatolt képek:

  • Csatolt kép: post-16-1129667714.jpg


#1899 Felhasználó inaktív   dani83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.135
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 21:36

Idézet: ttt1 - Dátum: 2005. okt. 18., kedd - 20:35

Nu ..1024be megy szepen.. de ..rajottem miert szaggat.. a swap file-t ki kell kapcsolni..es soft shadows is disabled.

milyen swap-file-t?  :think:
Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!

#1900 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 18. 21:38

Idézet: dani83 - Dátum: 2005. okt. 18., kedd - 22:36

milyen swap-file-t?  :think:

LOL... gyk lapozófájl. :D

Téma megosztása:


  • (113 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó