HWSW Informatikai Kerekasztal: Garancia tapasztalatok - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (49 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Garancia tapasztalatok átvert illetve elégedett vevők! Értékeld a témát: -----

#41 Felhasználó inaktív   Silver 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.148
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 05. 13:37

Idézet: Jahno - Dátum: 2004. szept. 5., vasárnap - 13:35

Akkor sorold. Sokat jártunk Rönó szervizbe, mi is megkérdeztük, hogy minél mi az átlagos, meg mit szabad venni... De lentebbi Toyotás is sorolhatja, hogy melyik modellnek mi a baja.

A Renault-nak sok hibája nem lehet, láttad Te is a kulcsos reklámot, ugye? :D

#42 Felhasználó inaktív   deuce 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.408
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 06. 14:40

Idézet: Jahno - Dátum: 2004. szept. 4., szombat - 0:39

Autó. Daewoo Matiz, 6 év hitellel. ....

már ez a 3 rosszul fest egymás mellett.
az első kettő eleve összehozhatatlan, szerintem a Daewoo Matiznál akármelyik Suzukival jobban jár az ember, mert van normális support legalább..
mikor először meghallottam a hangját eszembe jutott unokaöcsém "hasonló képességekkel bíró" aksis járgánya, az idézőjelezést csak azért használtam, mert a Matizt felengedik az autópályára, a kissrácot meg nem.

bocs az offért, de mindenki csak szív vele nonstop, aki Matizt vett a környezetemben, és valóban szánalmas egy járgány.. :(

#43 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2004. 09. 06. 17:23

Idézet: deuce - Dátum: 2004. szept. 6., hétfő - 15:40

már ez a 3 rosszul fest egymás mellett.

az első kettő eleve összehozhatatlan, szerintem a Daewoo Matiznál akármelyik Suzukival jobban jár az ember, mert van normális support legalább..

Az első kettő adta magát, mert vagy bedobsz 1 milliót az autóba, és lesz normális törlesztés, vagy baszom keveset, de azt legalább hosszútávra. Így 300 rugót kellett bedobni, 30 körül van a törlesztés, 800ezressel számolva meg lett volna valami 28ezer...

Elvileg Matizhoz is van support, legalábbis Suzukistól még nem hallottam, hogy ha lepurcant, akkor hoztak helyette kölcsibe egy Thaliát :-) Suzuki nem tetszik, és jóval drágább volt, Matiz tetszett, havernak volt, és ezen baromság miatt más bajunk nem volt vele. Volt olyan hónap, hogy belegyűrtem 15ezer kilométert, kocckábbra lehet rakni, mint a Suzukit, kevésbé szögletes.

Szóval ebben a kategóriában nem tudom, de 1.6M-es autó, és azért csak elvitte családot némewtországba nyaralni, vagy ami kell. Városba futkozni kiváló, csak nem évi 50ezres kilométerekre lett tervezve, ahogy elnézem. Ha előre felvázolják, hogy ezért alsókategóriás a dög, akkor nem veszem meg, de kereskedőnek többet nem hiszünk. Amúgy meg jó autót csak egyféleképpen lehet venni, mert ismerősi körben tán Mercire nem hallottam nyűgöt, azon kívül usereknél mindeki szív valamivel. Opel, Skoda, Honda, lehet bármi, másik topiktársnak LandRovere esett szét többször, pedig az már nem éppen Matiz kategória.
Make love not Wor.

#44 Felhasználó inaktív   Pizsama 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 123
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 06. 20:29

Idézet: Jahno - Dátum: 2004. szept. 6., hétfő - 16:23

Az első kettő adta magát, mert vagy bedobsz 1 milliót az autóba, és lesz normális törlesztés, vagy baszom keveset, de azt legalább hosszútávra. Így 300 rugót kellett bedobni, 30 körül van a törlesztés, 800ezressel számolva meg lett volna valami 28ezer...

Elvileg Matizhoz is van support, legalábbis Suzukistól még nem hallottam, hogy ha lepurcant, akkor hoztak helyette kölcsibe egy Thaliát :-) Suzuki nem tetszik, és jóval drágább volt, Matiz tetszett, havernak volt, és ezen baromság miatt más bajunk nem volt vele. Volt olyan hónap, hogy belegyűrtem 15ezer kilométert, kocckábbra lehet rakni, mint a Suzukit, kevésbé szögletes.

Szóval ebben a kategóriában nem tudom, de 1.6M-es autó, és azért csak elvitte családot némewtországba nyaralni, vagy ami kell. Városba futkozni kiváló, csak nem évi 50ezres kilométerekre lett tervezve, ahogy elnézem. Ha előre felvázolják, hogy ezért alsókategóriás a dög, akkor nem veszem meg, de kereskedőnek többet nem hiszünk. Amúgy meg jó autót csak egyféleképpen lehet venni, mert ismerősi körben tán Mercire nem hallottam nyűgöt, azon kívül usereknél mindeki szív valamivel. Opel, Skoda, Honda, lehet bármi, másik topiktársnak LandRovere esett szét többször, pedig az már nem éppen Matiz kategória.

Egy ugyanabba a kategóriba tartozó Daewoo ugyanazért az árért jobb felszereltséggel kapható mint a Suzuki! A minőség kb. egy szinten van, tehát a Daewoo sokkal jobban megéri! A múltkor ültem egy Nubira II-ben, és le a kalappal előtte!
http://elfwood.lysator.liu.se/art/p/i/pizsama/pizsama.html

"always look on the bright side of life"
"what is the meaning of life?.....42!"

#45 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2004. 09. 06. 21:47

Idézet: Pizsama - Dátum: 2004. szept. 6., hétfő - 21:29

Egy ugyanabba a kategóriba tartozó Daewoo ugyanazért az árért jobb felszereltséggel kapható mint a Suzuki! A minőség kb. egy szinten van, tehát a Daewoo sokkal jobban megéri! A múltkor ültem egy Nubira II-ben, és le a kalappal előtte!

Kalost is néztem, 2.2M pénz, klíma, szervo, tokvonó, négyzetesen jobb mint a Suzukik, de én már erre úgy néztem, hogy mi fog benne 90ezrenél széthullani. Ráadásul vacakabb úton nem pattog összevissza, mint az Ignis :-)
Make love not Wor.

#46 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 06. 22:58

Suzukinál az a sz*r, hogy halál fapad az egész, koksz igénytelen. És ez benne  a jó is. Ütheted-vághatod, nagyon birja a hajszát. Az öregem egy 1.0es Swiftet nyúzott, volt benne 160ezer km csak pesten használva, és a szervizben röhögtek hogy csak most kezd majd el menni. Ugyanis volt benn náluk Sedan amiben 530ezer volt, megyűrűzték oszt slussz. Ahhoz képest hogy 10 éves motorkonstrukció, nem is rossz.

#47 Felhasználó inaktív   Pizsama 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 123
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 07. 00:36

Idézet: Jahno - Dátum: 2004. szept. 6., hétfő - 20:47

Kalost is néztem, 2.2M pénz, klíma, szervo, tokvonó, négyzetesen jobb mint a Suzukik, de én már erre úgy néztem, hogy mi fog benne 90ezrenél széthullani. Ráadásul vacakabb úton nem pattog összevissza, mint az Ignis :-)

Jaja! Kalos most a menő...haver autókereskedésben dolgozik, és mondja viszik mint a cukrot! Ez nem a reklám helye, én nem vennék Kalos-t, nem tetszik és kész! (Nubira II viszont bejön!)
http://elfwood.lysator.liu.se/art/p/i/pizsama/pizsama.html

"always look on the bright side of life"
"what is the meaning of life?.....42!"

#48 Felhasználó inaktív   Caris 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 429
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 07. 10:08

Idézet: Jahno - Dátum: 2004. szept. 6., hétfő - 18:23

... másik topiktársnak LandRovere esett szét többször, pedig az már nem éppen Matiz kategória...

A Land Rover legendásan megbízhatatlan autó, jól látszik példáján, hogy az autók ára és minősége nincs egyenes arányban egymással.
÷

#49 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 07. 10:16

Azért talán.......
Land Rover azóta gáz, amióta a 2,5 TDs-eket nyomatják, mert a feszitőgörgőt a köcsög szervizesek b*sszák cserélni az előirt időné, hogy jóóóóa, aztán amikor eleszi a vezérműszijat, ott a pityergés. Nameg szeret a defenderben eltörni az első kardán, nade állat módjára terepezve eltörik az a hummerben emg az unimogban is. Aztán, a Range-nél volt olyan régen, hogy nem volt az alu kasznyi meg az acél létraváz elszigetelve rendesen, és mindenféle galvánáramok mászkáltak a kaszni meg az alváz közt, és megették a hátsó ajtót :D De ugyenez volt 3as golfban is, ott a hátsó ablak szigetelése volt enyhén vezető, és ha járattad az ablakfűtést, ette az ajtót :D
De a régebbi land roverekkel nincs gáz. Nem kell f*sznak lenni, hiába terepjáró, nem úthenger, nem kell taposni mint a barom, ha nem akar menni. Nekünk egy Series 2Avan, volt vele gáz, köszönhetően a remek főhettőrök munkájának, nameg a tulajdonosnak, mely a Balázs Béla filmsúrió volt, asszem ez mindent elmond hogy a kocsi mit kapott.

#50 Felhasználó inaktív   Caris 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 429
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 07. 10:24

Idézet: 2-More - Dátum: 2004. szept. 7., kedd - 11:16

De a régebbi land roverekkel nincs gáz.

Igazad van, én is újabb Land Roverekre gondoltam. Elég meglátogani az Index egynémely autós topicját és máris pár horrortörténettel leszünk gazdagabbak...
÷

#51 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 07. 10:42

Na ja, a freelander, discovery meg az új range halálos, de a defender az munkakocsi, igénytelen mint a rosseb, nincs benne sokminden ami elromoljon. A gáz az szok lenni vele, amit irtam, hogy eleszi a kopott feszitőgörgő a vezérműszijat.

#52 Felhasználó inaktív   Mikeee 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.642
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 07. 12:46

Idézet: Pizsama - Dátum: 2004. aug. 31., kedd - 19:11

Ezt az igénylő nyomtatványt a magyarországi disztributorhoz külted, vagy a zalman céghez?
Telefonos, internetes információkéréssel próbálkoztál?

A zalman céghez küldtem, mégpedig azért, mert a honlapon volt az igénylőlap, amit kitöltöttem, aztán ráklikkeltem a küldésre a lap alján. Már olvastam itt a fórumon olyat, hogy valakinek a gyártó küldött új cuccot a rossz helyett, zalmanék ezek szerint szarnak az ilyesmire, csak nem tudom akkor minek hirdették nagy arccal, hogy kicserélik!

#53 Felhasználó inaktív   Pizsama 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 123
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 07. 20:16

Idézet: Mikeee - Dátum: 2004. szept. 7., kedd - 11:46

A zalman céghez küldtem, mégpedig azért, mert a honlapon volt az igénylőlap, amit kitöltöttem, aztán ráklikkeltem a küldésre a lap alján. Már olvastam itt a fórumon olyat, hogy valakinek a gyártó küldött új cuccot a rossz helyett, zalmanék ezek szerint szarnak az ilyesmire, csak nem tudom akkor minek hirdették nagy arccal, hogy kicserélik!

Sajna inkább mo. disztributort kéne megkeresned, talán ott többet elérsz!
http://elfwood.lysator.liu.se/art/p/i/pizsama/pizsama.html

"always look on the bright side of life"
"what is the meaning of life?.....42!"

#54 Felhasználó inaktív   szepi23 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 571
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 22. 16:56

Sziasztok!

Nem egészen egy éve vásároltam egy Chaintech GF4 Ti4200-8x 128MB ddr VIVO videokártyát a számítógépembe. Rendeltetésszerű használat mellett az utóbbi hétig kiválóan működött, majd különféle hibajelenségeket produkált (pár perc után szemetelt a BIOSban is). Hétfőn visszavittem a M*****l szervízbe, ahol megállapították a hibát, és felajánlották a levásárolhatóságot 24990 Ft értékben (állítólag ennyi most az új ára). Ezt el is fogadtam volna, de nem volt olyan kártya, amelyre kicseréltem volna, mondta a szervízes kolléga, nem baj, bármikor visszajöhetek a szervízpapírral, és ha lesz olyan, amire kicserélem, akkor mehet. Ma láttam, hogy van egy elfogadható ajánlat (GeXCube 9550 ~22500 Ft) és visszamentem. kivártam a szervízben az újabb órát és odaadtam a papírt, hogy erre becserélném. Ekkor már csak állítólag 16000 Ft-ot ért a kártyám. Mondtam, hogy ez így nem jó, mitől esett 2 nap alatt 9e Ft-ot az értéke, mire nem túl kedvesen közölte a kolléga, hogy biztos "elnézték" előtte, ennyi és kész. Ha nem tetszik jöjjek vissza okt.4-e után (akkor telik le a 2 hét szervízidő) és majd adnak helyette "valami hasonlót". Ezzel el is jöttem. Ami bosszant az a stílus. Nem vagyok vitatkozós típus, sőt igen béketűrő, mindig mindenkivel megpróbálok maximálisan udvarias lenni. Éppen ezért nem értem azt a lekezelő hangot, amit kaptam a szervízben (másodszorra). Nekem tényleg jó lenne, ha egy új ti4200-8X 128M VIVO-s kártyára cserélnék. Nem értem miért kell ezért lekezelni az embert. Meg elmagyarázta nekem, hogy a 9550 egy "teljesen más kategória, mert DX9-es". Nem szeretem, ha hülyének néznek, tisztában vagyok a kártya teljesítményével, valóban másik kategória, csak nem pozitív irányban. Igazából nem a pénz érdekel (vettem is rögtön helyette egy másik kártyát-R9800pro, hogy tudjam használni a gépet), feleslegben lenne a kártya és nem kenyérre kell a pénz. Csak bosszant a stílus, úgyhogy végigviszem a "balhét". Elolvastam az FVF honlapját, megtaláltam a jogaimat, melyek köszönőviszonyban sincsenek a közölttel. Ja és a kártya magánszemélyként lett vásárolva. Van valakinek hasonló tapasztalata?

#55 Felhasználó inaktív   Pizsama 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 123
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 22. 17:56

Idézet: szepi23 - Dátum: 2004. szept. 22., szerda - 15:56

Sziasztok!

Nem egészen egy éve vásároltam egy Chaintech GF4 Ti4200-8x 128MB ddr VIVO videokártyát a számítógépembe. Rendeltetésszerű használat mellett az utóbbi hétig kiválóan működött, majd különféle hibajelenségeket produkált (pár perc után szemetelt a BIOSban is). Hétfőn visszavittem a M*****l szervízbe, ahol megállapították a hibát, és felajánlották a levásárolhatóságot 24990 Ft értékben (állítólag ennyi most az új ára). Ezt el is fogadtam volna, de nem volt olyan kártya, amelyre kicseréltem volna, mondta a szervízes kolléga, nem baj, bármikor visszajöhetek a szervízpapírral, és ha lesz olyan, amire kicserélem, akkor mehet. Ma láttam, hogy van egy elfogadható ajánlat (GeXCube 9550 ~22500 Ft) és visszamentem. kivártam a szervízben az újabb órát és odaadtam a papírt, hogy erre becserélném. Ekkor már csak állítólag 16000 Ft-ot ért a kártyám. Mondtam, hogy ez így nem jó, mitől esett 2 nap alatt 9e Ft-ot az értéke, mire nem túl kedvesen közölte a kolléga, hogy biztos "elnézték" előtte, ennyi és kész. Ha nem tetszik jöjjek vissza okt.4-e után (akkor telik le a 2 hét szervízidő) és majd adnak helyette "valami hasonlót". Ezzel el is jöttem. Ami bosszant az a stílus. Nem vagyok vitatkozós típus, sőt igen béketűrő, mindig mindenkivel megpróbálok maximálisan udvarias lenni. Éppen ezért nem értem azt a lekezelő hangot, amit kaptam a szervízben (másodszorra). Nekem tényleg jó lenne, ha egy új ti4200-8X 128M VIVO-s kártyára cserélnék. Nem értem miért kell ezért lekezelni az embert. Meg elmagyarázta nekem, hogy a 9550 egy "teljesen más kategória, mert DX9-es". Nem szeretem, ha hülyének néznek, tisztában vagyok a kártya teljesítményével, valóban másik kategória, csak nem pozitív irányban. Igazából nem a pénz érdekel (vettem is rögtön helyette egy másik kártyát-R9800pro, hogy tudjam használni a gépet), feleslegben lenne a kártya és nem kenyérre kell a pénz. Csak bosszant a stílus, úgyhogy végigviszem a "balhét". Elolvastam az FVF honlapját, megtaláltam a jogaimat, melyek köszönőviszonyban sincsenek a közölttel. Ja és a kártya magánszemélyként lett vásárolva. Van valakinek hasonló tapasztalata?


Teljesen igazad van! Mi a BME-n tanulunk fogyasztóvédelmet is! És ennek tekintetében bizony igen sok jog megillet téged a kártya ügyében! Csak ajánlani tudom, hogy vidd végig az igazad! A fogyasztóvédelmi főfelügyelethez is jogosan fordulhatsz, ha nem hajlandóak TISZTELSÉGES-en intézni az ügyedet! Ez egy elég rázós út, de megéri! Mivel új kártyád már van, itt tényleg csak a precendens értékű ügy érdekében megérné folytatni! Ha elmarasztalják a céget, bizony nagyon sok másik bolt is kénytelen lesz változtatni a garanciás ügyeinek kezelési módját!

Közted és az adott cég között a vásárlás pillanatában egy szerződés jött létre! Ők vállaltak egy adott időtartamra vonatkozó garanciát, és a garancialevélben összefoglalt feltételeknek eleget kell tenniük, különben szerződésszegés történik az ő részükről!

Ha az FVF a végén neked ad igazat (nagy esély van rá!), akkor befellegzett a mondvacsinált okokkal a felelőség alól kibúvó cégeknek!
http://elfwood.lysator.liu.se/art/p/i/pizsama/pizsama.html

"always look on the bright side of life"
"what is the meaning of life?.....42!"

#56 Felhasználó inaktív   snpetit 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 13
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 22. 18:08

Idézet: szepi23 - Dátum: 2004. szept. 22., szerda - 17:56

Sziasztok!

Nem egészen egy éve vásároltam egy Chaintech GF4 Ti4200-8x 128MB ddr VIVO videokártyát a számítógépembe. Rendeltetésszerű használat mellett az utóbbi hétig kiválóan működött, majd különféle hibajelenségeket produkált (pár perc után szemetelt a BIOSban is). Hétfőn visszavittem a M*****l szervízbe, ahol megállapították a hibát, és felajánlották a levásárolhatóságot 24990 Ft értékben (állítólag ennyi most az új ára). Ezt el is fogadtam volna, de nem volt olyan kártya, amelyre kicseréltem volna, mondta a szervízes kolléga, nem baj, bármikor visszajöhetek a szervízpapírral, és ha lesz olyan, amire kicserélem, akkor mehet. Ma láttam, hogy van egy elfogadható ajánlat (GeXCube 9550 ~22500 Ft) és visszamentem. kivártam a szervízben az újabb órát és odaadtam a papírt, hogy erre becserélném. Ekkor már csak állítólag 16000 Ft-ot ért a kártyám. Mondtam, hogy ez így nem jó, mitől esett 2 nap alatt 9e Ft-ot az értéke, mire nem túl kedvesen közölte a kolléga, hogy biztos "elnézték" előtte, ennyi és kész. Ha nem tetszik jöjjek vissza okt.4-e után (akkor telik le a 2 hét szervízidő) és majd adnak helyette "valami hasonlót". Ezzel el is jöttem. Ami bosszant az a stílus. Nem vagyok vitatkozós típus, sőt igen béketűrő, mindig mindenkivel megpróbálok maximálisan udvarias lenni. Éppen ezért nem értem azt a lekezelő hangot, amit kaptam a szervízben (másodszorra). Nekem tényleg jó lenne, ha egy új ti4200-8X 128M VIVO-s kártyára cserélnék. Nem értem miért kell ezért lekezelni az embert. Meg elmagyarázta nekem, hogy a 9550 egy "teljesen más kategória, mert DX9-es". Nem szeretem, ha hülyének néznek, tisztában vagyok a kártya teljesítményével, valóban másik kategória, csak nem pozitív irányban. Igazából nem a pénz érdekel (vettem is rögtön helyette egy másik kártyát-R9800pro, hogy tudjam használni a gépet), feleslegben lenne a kártya és nem kenyérre kell a pénz. Csak bosszant a stílus, úgyhogy végigviszem a "balhét". Elolvastam az FVF honlapját, megtaláltam a jogaimat, melyek köszönőviszonyban sincsenek a közölttel. Ja és a kártya magánszemélyként lett vásárolva. Van valakinek hasonló tapasztalata?

Ha szerencséd van nem tudják megjavítani. Ebben az esetben ki kell cserélniük, viszont teljesen ugyanolyanra :), mivel valószinüleg már ez sem fog menni fogod a számlát amit a vásárláskor kaptál, és a rajta szereplő teljes összeget visszakéred! Ezt kötelesek megtenni mível a törvény ezt írja elő. Búcsúzz el és lehetőleg ne vásárolj náluk többet, azért köszönd meg, hogy segítőkészek voltak! :D

#57 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 22. 18:17

Idézet: Pizsama - Dátum: 2004. szept. 22., szerda - 18:56

Teljesen igazad van! Mi a BME-n tanulunk fogyasztóvédelmet is! És ennek tekintetében bizony igen sok jog megillet téged a kártya ügyében! Csak ajánlani tudom, hogy vidd végig az igazad! A fogyasztóvédelmi főfelügyelethez is jogosan fordulhatsz, ha nem hajlandóak TISZTELSÉGES-en intézni az ügyedet! Ez egy elég rázós út, de megéri! Mivel új kártyád már van, itt tényleg csak a precendens értékű ügy érdekében megérné folytatni! Ha elmarasztalják a céget, bizony nagyon sok másik bolt is kénytelen lesz változtatni a garanciás ügyeinek kezelési módját!

Közted és az adott cég között a vásárlás pillanatában egy szerződés jött létre! Ők vállaltak egy adott időtartamra vonatkozó garanciát, és a garancialevélben összefoglalt feltételeknek eleget kell tenniük, különben szerződésszegés történik az ő részükről!

Ha az FVF a végén neked ad igazat (nagy esély van rá!), akkor befellegzett a mondvacsinált okokkal a felelőség alól kibúvó cégeknek!

Ha nem tudják a te cuccodat megjavítani, akkor te választhatsz, hogy
1. megtartod, de árkedvezményt kérsz rá
2. visszaadod, és visszakéred a  teljes, számlán szereplő összeget
3. választasz mást helyette, a  teljes, számlán szereplő értékben.

Érdemes ezt, és ezt, és még néhány részletet kinyomtatni, és az orruk alá dugni. Nevetséges, hogy mit meg nem engednek maguknak. :(
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

#58 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 22. 18:19

Idézet: snpetit - Dátum: 2004. szept. 22., szerda - 19:08

Ha szerencséd van nem tudják megjavítani. Ebben az esetben ki kell cserélniük, viszont teljesen ugyanolyanra :), mivel valószinüleg már ez sem fog menni fogod a számlát amit a vásárláskor kaptál, és a rajta szereplő teljes összeget visszakéred! Ezt kötelesek megtenni mível a törvény ezt írja elő. Búcsúzz el és lehetőleg ne vásárolj náluk többet, azért köszönd meg, hogy segítőkészek voltak! :D

Még ha tudnának azonos terméket biztosítani, akkor sem vagy köteles elfogadni!
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

#59 Felhasználó inaktív   snpetit 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 13
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 22. 18:38

Idézet: Studi - Dátum: 2004. szept. 22., szerda - 19:19

Még ha tudnának azonos terméket biztosítani, akkor sem vagy köteles elfogadni!

Ez sajnos úgy tudom nem így van :(.

A javítási időn belül azonos új termékre cserélhetik, ennek a garanciapapíron mint cserének jelen esetben fő darab meg kell jelennie, és a garanciaidő is újraindul.

#60 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 22. 18:43

Idézet: snpetit - Dátum: 2004. szept. 22., szerda - 19:38

Ez sajnos úgy tudom nem így van :(.

A javítási időn belül azonos új termékre cserélhetik, ennek a garanciapapíron mint cserének jelen esetben fő darab meg kell jelennie, és a garanciaidő is újraindul.

Igazad lehet, megpróbálok utánanézni.
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

Téma megosztása:


  • (49 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó