-=Beta Forceware=- Minden ami nem hivatalos
#1041
Elküldve: 2008. 12. 23. 12:47
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451
#1042
Elküldve: 2008. 12. 30. 13:34
Driver feltesz, Win elindít, és kb fél perc múlva fagy az egész rendszer.
#1043
Elküldve: 2009. 01. 01. 17:50
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451
#1044
Elküldve: 2009. 01. 01. 18:38

[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
OFF:

ON:

Emlékszem anno volt valami Force HDR opció ami megélt 2 drivert kb., kíváncsi vagyok ez mennyi ideig lesz benne.
#1045
Elküldve: 2009. 01. 01. 18:56
Mert nem rossz, nem rossz, de hiába ha negyedeli az FPS-t
#1046
Elküldve: 2009. 01. 01. 19:04
Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2009. jan. 1., csütörtök - 18:56
Mert nem rossz, nem rossz, de hiába ha negyedeli az FPS-t
Nem én csináltam a shotokat.
Ambient Occlusion Crysisban alapból be van kapcsolva magasabb beállításokon. Nem tudom mi értelme van ennek, hogy driverből állítható.
#1047
Elküldve: 2009. 01. 01. 19:06
Vagy simán megkísérli "ráforceolni" minden 3D-s alkalmazásra?
#1048
Elküldve: 2009. 01. 01. 19:14
Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2009. jan. 1., csütörtök - 20:06
Persze ... lévén nem az NV írja a rutint a játékba.
A HDR is ilyen volt ... azért tűnt el, mert sok volt a hiba az optimalizálásban.
Szerkesztette: Abu85 2009. 01. 01. 19:15 -kor
#1049
Elküldve: 2009. 01. 01. 19:15
Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2009. jan. 1., csütörtök - 19:06
Vagy simán megkísérli "ráforceolni" minden 3D-s alkalmazásra?
Abu megelőzött..
Szerkesztette: Frosty 2009. 01. 01. 19:16 -kor
#1051
Elküldve: 2009. 01. 01. 19:49
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet
#1052
Elküldve: 2009. 01. 01. 21:44
Idézet
Bioshock
COD4
COD:WAW
CS:Source
Company of heroes
crysis (warhead not suported)
Devil may cry 4
Fallout 3
Far Cry 2
Half-life 2: Episode Two (only!!)
Left 4 Dead
Lost Planet
Mirror's Edge
The Call of Juarez
World in conflit
World Of Warcraft
Ezekben a játékokban működik AO és csak vista alatt érhető el. Mindjárt csekkolom én is.
AO OFF:

[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
ON(High):

[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
Tankon jól látni a különbséget, de máshol nem igazán.
Szerkesztette: Frosty 2009. 01. 01. 22:14 -kor
#1053
Elküldve: 2009. 01. 02. 01:37
Amúgy csak a tisztánlátás végett, ez olyan effektet rak a játékba ami eddig nem volt elérhető a játék opcióin keresztül?
Ezen a 2 képen sok különbséget nem látok. Bioshockot és fallout 3-at nem tudsz nézni? A felsoroltak közül csak ezek érdekelnének...
Szerkesztette: Valdy 2009. 01. 02. 01:39 -kor
#1054
Elküldve: 2009. 01. 02. 02:11
- Let's go find out.
#1055
Elküldve: 2009. 01. 02. 06:02
Szerkesztette: M@Xtreme 2009. 01. 02. 06:02 -kor
#1056
Elküldve: 2009. 01. 02. 09:07
Így viszont érthető a dolog ... ezen azért dolgozik az NV, mert az Screen Space Ambient Occlusion a DX10.1 hiányában nem lesz majd elérhető nekik a jövőre megjelenő játékokban. A fejlesztők a kemény sebességcsökkenés miatt mindenképp a Gather utasítást használják majd, ezzel a teljesítményigény "csak" 20-30%-os csökkenést eredményez.
Spec a Far Cry 2 is csak a DX10.1-es karikon futtat Ambient Occlusiont. Illetve ezek alapján az NV is képes lesz rá valamelyik későbbi WHQL driverben. Mondjuk a megközelítés érdekes Gather utasítás nélkül kétszer vagy háromszor akkora az SSAO teljesítményigénye.
Szerkesztette: Abu85 2009. 01. 02. 09:08 -kor
#1057
Elküldve: 2009. 01. 02. 11:39
Idézet: Valdy - Dátum: 2009. jan. 2., péntek - 1:37
Amúgy csak a tisztánlátás végett, ez olyan effektet rak a játékba ami eddig nem volt elérhető a játék opcióin keresztül?
Ezen a 2 képen sok különbséget nem látok. Bioshockot és fallout 3-at nem tudsz nézni? A felsoroltak közül csak ezek érdekelnének...
Igen, olyan effekteket rak.
Bioshock:
AO OFF
AO ON
Fallout 3-ban is néztem, de ott nem működik.
#1058
Elküldve: 2009. 01. 02. 11:41
Szerkesztette: M@Xtreme 2009. 01. 02. 11:42 -kor
#1059
Elküldve: 2009. 01. 02. 11:49
Idézet: Frosty - Dátum: 2009. jan. 2., péntek - 12:39
Az FPS csökkent? ... mert az SSAO nem minden esetben észrevehető. Fényviszonyfüggő az eljárás. Ha csökkent az FPS, akkor működik ott is, mivel a sugarak ki lesznek lőve függetlenül az eredménytől.
M@Xtreme: a GeForce textúrázócsatornájában egy címzőre egy mintavételező jut. Ennek megfelelően egy sugárhoz egy mintát rendel. Gondolom a Far Cry 2-ben ezért nincs engedélyezve az AO a DX10 alatt. A DX10.1 a Gather 4 eljárással megköveteli a csatorna változtatását, tehát a DX10.1 karikon egy címzőhöz 4 mintavételező tartozik ... azaz egy sugárhoz négy minta rendelhető. Ezzel a DX10.1 kari kevesebb számítással is hozhatja ugyanazt a képminőséget. Pl.: az FC2-ben a 8.12-es driver óta megy is az AO a DX10.1 módban. Sebességben kb. -20%-ot jelent. Persze ezt azért nem vették észre a tesztelők, mert a 8.12-es driver optimalizált rutinjai hoztak +30%-ot. Ergo gyakorlatilag összességében is gyorsult a driver az AO-tól függetlenül.
Szerkesztette: Abu85 2009. 01. 02. 11:57 -kor
#1060
Elküldve: 2009. 01. 02. 11:51
Idézet: Frosty - Dátum: 2009. jan. 2., péntek - 11:39
Köszi

Súgó
A téma zárva.
















