HWSW Informatikai Kerekasztal: Golf 5 2004 Vs. Civic '88 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Golf 5 2004 Vs. Civic '88 Meg fogom kapni...:) Értékeld a témát: -----

#321 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:01

Pszihopata rulez :D
Bátyus a Triptronic-os 2.8-as Passatot autópályán véletlenül 2.-ba rakta 130-nál, szerintetek mennyit pörgöt a motor? :D  :D  :D

Szerkesztette: jrpryv 2004. 11. 08. 20:01 -kor

" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#322 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:04

Idézet: jrpryv - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 21:01

Pszihopata rulez :D
Bátyus a Triptronic-os 2.8-as Passatot autópályán véletlenül 2.-ba rakta 130-nál, szerintetek mennyit pörgöt a motor? :D  :D  :D

Azt nem tudom, az is olyan, ha kétszer villámgyorsan padlógázt nyomsz akkor visszavált és ahogy bír úgy megy?
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#323 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:07

1.6 16v megane fedélzetije max 29,9 pillanatnyi fogyasztást mutat :)

ismerős mesélte hogy régi S600as merciben analog fogyasztásmérő max 20 liter/100km-et mutatott (vagy 25 nem is emléxem), ennek köszönhetően vagy maxot vagy nullát mutatott szinte mindig :D
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

#324 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:09

Idézet: WiZARD - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 21:07

1.6 16v megane fedélzetije max 29,9 pillanatnyi fogyasztást mutat :)

ismerős mesélte hogy régi S600as merciben analog fogyasztásmérő max 20 liter/100km-et mutatott (vagy 25 nem is emléxem), ennek köszönhetően vagy maxot vagy nullát mutatott szinte mindig :D

És ötödikben sík terepen 200-nál?
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#325 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:11

lehet félreérthetően írtam.
max annyit tud mutatni, nyilván több lehet a valós pillanatnyi fogyasztás...

200 körül 5ben sík terepen 18-20 körül mutatott emlékeim szerint, de erre nem esküszök meg :)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

#326 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:12

Idézet: tolvaly - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 21:04

Azt nem tudom, az is olyan, ha kétszer villámgyorsan padlógázt nyomsz akkor visszavált és ahogy bír úgy megy?

Azt nemtom, nem próbáltam, de az könnyen lehet.
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#327 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:21

Idézet: WiZARD - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 21:11

lehet félreérthetően írtam.
max annyit tud mutatni, nyilván több lehet a valós pillanatnyi fogyasztás...

200 körül 5ben sík terepen 18-20 körül mutatott emlékeim szerint, de erre nem esküszök meg :)

Majd ha meglesz még tavasszal, nézzed meg. Ha van kedved. 25 000 kilometerrel a motorban most 15
amit ott megeszik a fóka, de xedos6 is ugyanígy evett 3L-es motorral, meg egy kicsit jobban ment....
Pedig lassan tíz évvel ezelőtt alkották.
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#328 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:22

Idézet: jrpryv - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 21:12

Azt nemtom, nem próbáltam, de az könnyen lehet.

Ez -azthiszem- az elsők közt van a váltó programokban, benne kell lennie :D
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#329 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:34

Idézet: tolvaly - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 20:21

Majd ha meglesz még tavasszal, nézzed meg. Ha van kedved.

minek tavaszig várni? :D
majd ha autópályán járok akkor megnézem.  (ritkán járok autópályán szóval messze van még az)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

#330 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:44

Idézet: WiZARD - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 21:07

ismerős mesélte hogy régi S600as merciben analog fogyasztásmérő max 20 liter/100km-et mutatott (vagy 25 nem is emléxem), ennek köszönhetően vagy maxot vagy nullát mutatott szinte mindig :D

Az gallonban mér. :Đ
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

#331 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:45

Idézet: tolvaly - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 20:53

Az a fókára vonatkozott TE RÉM!! A többi meg a leszabályozásig hajtva....okostojás :D

Tudtam én. :D
De bebizonyítom, hogy :lama: vagyok: Mi az a fóka?
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

#332 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 20:55

Idézet: Studi - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 21:45

Tudtam én. :D
De bebizonyítom, hogy :lama: vagyok: Mi az a fóka?

Figyelj :lama:, a fóka pont olyan mint te, csak egy kicsit teljesen más :omg:
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#333 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 21:01

fóka: focus
tehén (ha itt használnék ilyen szót): Megane (meganeklub fórumon valaki le vastehenezte valakinek a megane-ját, azóta tehén)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

#334 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 21:07

Idézet: WiZARD - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 22:01

fóka: focus
tehén (ha itt használnék ilyen szót): Megane (meganeklub fórumon valaki le vastehenezte valakinek a megane-ját, azóta tehén)

Ki nem ejt rá az ilyen beszólókra? Én legszívesebben ezzel ejtenék...(a hátsóra gondoltam)
Különben is nem a meganeban van a legtöbb műanyag?

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#335 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 21:17

Idézet: tolvaly - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 21:07

Ki nem ejt rá az ilyen beszólókra? Én legszívesebben ezzel ejtenék...(a hátsóra gondoltam)
Különben is nem a meganeban van a legtöbb műanyag?

nemtom, ráragadt a tehén név, ez már így marad.

MIIben van műanyag, pl első sárvédők, meg mittu domain.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

#336 Felhasználó inaktív   Indy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.213
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 21:21

Idézet: WiZARD - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 22:17

nemtom, ráragadt a tehén név, ez már így marad.

MIIben van műanyag, pl első sárvédők, meg mittu domain.

Első sárvédők és slussz. Nem gyengébb tőle a kasztni és legalább nem rohad át, mint kényes pont...
"All the way up to six if I have to... Maybe even faster than you."

#337 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 21:40

Idézet: WiZARD - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 22:17

nemtom, ráragadt a tehén név, ez már így marad.

MIIben van műanyag, pl első sárvédők, meg mittu domain.

Jaja, az újabbikról beszéltem én is, biztos jó a műanyag, a lökhárító is régóta abból készül. Ebben még nincs V6 diesel, csak az egyterűben lelhető fel?
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#338 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 21:49

Idézet

GI, a masik meg, TFH gurigazol a M3-n 130-140l, es hogy-hogynem egyszercsak egy emelkedon kell haladni, es ekkor az addig bekesen mogotted potyogo TDI ugy kozeledik rad, mintha picsan rugtak volna, pedig eleve nehezebb, es meg ulnek is benne 4-n, meg megy a klima,


Igen, de én 130-ig mehetek 3.-ban,  160-ig meg negyedikben. Te pedig nem. De ezt mindig elfelejted.
És volt egy dolog a kerékre jutó nyomtékról. Hiába nagy a motoré, ha csak ugyanankkora jut a kerékre, nemde? Sokan megértették. Komolyan.

+1 tanács:

Ha pályán vagy és látsz egy azonos teljesítményű benzinest, amiben versenyszellemű ember ül, akkor sose állj ki ellene. Mert ha még valahol meg is fognád, tudván, hogy azonos teljesítmény mellett a benzines kocsik álltalában nagyobb végsebességre képesek, és hogy végsebesség közelében is jelentősen nagyobb még a gyorsulás, hát nem sok esélyed lenne.
És szépen elhagy.

Idézet

rendszeru, hidegen hangos, de ez egy regi technika. Ezeknek ~uzemmelegen van olyan hangja, mint az ujaknak -pl PDTDI- ~csonthidegen...bent ulve meg nem hangos


Szerintem meg minden dízel, lehet bármilyen rendszerű ,ronda és hangos hangot hallat.

Idézet

GI, egy nagyobb csapagy kisebb fordulatszamot bir, de sokkal nagyobb erot


És egy nagyobb csapágy nehezebb is...

Idézet

250k km mar tenyleg nem rossz egy benzinestol, de mutatsz 3 ilyen benzinest, 10 dizelt mutatok ennyivel.


Az összes modern benzines kibír ennyit, sőőőt.
Akinél meg nem, annál tudod a dízel sem bír ki annyit.

Meg lehet ölni akármilyen dízel kocsit is egy győr-pesti úton, de akár "örökéletű" is lehet, mint ahogyan egy benzines is.

Idézet

GI, te győri vagy ?  Micsinász napközben ? Megmutatnék pár dolgot a cliómon


Talán jövőhéten. Majdnem győri vagyok egyébként.

Idézet

A legjobb megoldás tényleg az lesz, ha GI végre kipróbál egy modern turbódízelt!


Próbáltam már elhiheted. :)

Idézet

Pl. dieselnél (lehúzott ablaknál) hallgathatod a turbó süvítését


Én szívesen hallgatom a kompresszor és a turbó süvítését. Ha egy benzinmotor (lehetőleg minél nagyobb) hangja társul hozzá.

Idézet

Zöld...csikorgás...KKK


A KKK a feltöltő márkája akar lenni? :)

Idézet

200 körül 5ben sík terepen 18-20 körül mutatott emlékeim szerint, de erre nem esküszök meg


Szerintem az S600-as mercedes tulajokat nem a fogyasztás érdekli. :)

venni kell egy 5.7-es gépet, kompresszorral vagy nélküle. És van élmény, a dízel tulajok is mondhatják, hogy bizony nyomatékból autózok alapjárat közelében.

Amúgy ne is várjátok el dízel tulajok, hogy valaha is megértelek titeket, mert a probléma ott kezdődik, hogy ha lenne 3-4 millám egy új dízel kocsira (de akár tudnám a havi részletet fizetni, ami elég sok)
Akkor már b*szottul nem érdekelne +/-10000Ft havonta. Elhiszed?
Mondjuk nem kötelező elhinni, de ha 40000-et tudnék csengetni havonta... húha...
Akkor vennék egy 5.7-es 92-es Pontiac Firebirdet.
És nemérdekelne a 40L/100km sem.

De tudjátok mit, én inkább mennék fele annyit ,de akkor MENJEK. Ne pedig csak közlekedjek.
Aki pedig azt mondja, hogy nincsen szép hangja egy 5.7-es V8-nak, nem lehet vele nyomatékból autózni... Háát....
Még valami... ráadásu lbüszke lennék rá, hogy nekem van a leghangosabb kocsim, mind alapjáraton, mint pörgetve. :)
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#339 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 21:57

Idézet: tolvaly - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 21:40

Jaja, az újabbikról beszéltem én is, biztos jó a műanyag, a lökhárító is régóta abból készül. Ebben még nincs V6 diesel, csak az egyterűben lelhető fel?

cserébe van 2 lityó turbo :)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

#340 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 22:20

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 21:49

Ha pályán vagy és látsz egy azonos teljesítményű benzinest, amiben versenyszellemű ember ül, akkor sose állj ki ellene. Mert ha még valahol meg is fognád, tudván, hogy azonos teljesítmény mellett a benzines kocsik álltalában nagyobb végsebességre képesek, és hogy végsebesség közelében is jelentősen nagyobb még a gyorsulás, hát nem sok esélyed lenne.
És szépen elhagy.

:nevet2:

Egyébként: óvatosan kell hinni a katalogus.hasznaltauto.hu-nak, a 98-as Escort méreteit csúnyán elrontották benne minden irányban.

Téma megosztása:


  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó