Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. máj. 23., hétfő - 23:18
ki használ pl centering-et a driverben? sokkal keményebb így vezetés közben, de nekem ez jött be.
Nekem is be van állítva, de csak kb 30%-ra.
A kormányzással nincs gondom (szerintem), pláne most már, hogy a kormány sem lötyög.
Nekem is hasonló a problémám mint vipisrácnak, néztem a versenyen a Minardikat, olyanok voltak mintha sínen mentek volna a Sauberemhez képest
Beállítottam az első fokozatot legrövidebbre a lassú kanyarok miatt, de így állandóan kitört a hátulja kigyorsításkor, így inkább jó hosszúra vettem az egyest.
Fékezéskor tolta az elejét. Ok, legyen a fékerőeloszlás 55:45, a fékerő pedig 80%. Még így is tolja az elejét féktávon ha erősen fékezek, ezért úgy megyek mintha tojás lenne a fékpedál alatt.
Bónuszként a hátra állított fék miatt kanyarban nem tudok fékezni mert egyből megpördülök...
A rugózás már olyan lágyra van véve mint egy Chevy Impalaban, ehez képest még mindig megdobja a kocsit a legkisebb kerékvető is, jobb esetben csak megforgás, rosszabb esetben vakarhatom le a kocsit a palánkról.
A féktávon lévő gödrök és buckák már csak a hab a tortán.
Az első szárny maxra van állítva, de a pálya felső részén így is csak lassan, kb 150-160-nal tudom bevenni a balos kanyart (azt hiszem a Casinohoz vezetőt) mert egyszerűen nem kanyarodik az autó.
Csúszik a pálya, a monacói aszfaltot simán árulhatnák szexshopokban sikosítóként, ráadásul még hepehupás is, a célegyen előtti részt inkább szerencsével veszem mint tudással
Mindezek ellenére azt hiszem a setupból nem lehet többet kihozni, gyakorolni kellene.
Viszont így kedvet sem érzek a gyakorláshoz, fényévekkel el vagyok maradva mindenkitől, nem azért körözök hogy javítsak az időmön, hanem hogy legyen végre egyáltalán valamilyen időm