HWSW Informatikai Kerekasztal: Diablo 3 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (361 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Diablo 3

#161 Felhasználó inaktív   SuMMeR 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.193
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 19. 22:36

Idézet: Blg_22 - Dátum: 2007. febr. 19., hétfő - 21:10

[...]
Ha egy kicsit is jártasak vagytok ebben a témában, akkor ezt gondoljátok át.
Senkit nem akarok ezzel megbántani vagy lehordani de komolyan. Nem muszály osztani a véleményem főleg így hogy egy meg nem született dologról trécselünk.

És különben is MAJD MEGLÁTJUK, VAGY NEM
Na szevasztok

Kicsit naív vagy, de az sose árt. ;)

A Blizzard (bármennyire is szeretnénk) nem a játékosokért van, hanem a saját pénztárcájáért. Most a WoW annyi pénzt hoz/hozott már nekik összesen, mint amennyit az összes eddigi játékuk együttvéve (ez nem biztos, de hasonló a nagyságrend), tehát egyértelmű, hogy az MMORPG piac ezután mindig is az elsődleges lesz a számukra. Viszont a WoW már nem fiatal, talán még egy ráncfelvarrás belefér (motorfrissítés, még egy expansion), de aztán kifújt, el fognak kezdeni fogyatkozni a fizető játékosok, mennek az újabb, szebb, stb. játékokba. A Blizzard kijöhetne akár egy WoW2-vel, de állítom, hogy az már fele annyi embert se fog érdekelni, meg fog jelenni az unalom faktor. Akkor mit tehet a mi kis cégünk? Előhúz egy igencsak jól csengő nevet a tarsolyából (Diablo, de akár a StarCraftot is el tudnám képzelni) és MMORPG-t csinál belőle. Bár ne legyen igazam, de tartok tőle, hogy így lesz.

Ott megintcsak tévedsz, hogy a Diablo3 párhuzamosan kijöhetne a WoW-al, mert akkor már ez régen megtörtént volna, de hát még egyáltalán nincs is hír vagy információ a Diablorol, csak pletykák. Az, hogy egy Diablo2-nek megfelelő 3-as rész nem lenne a WoW belső konkurenciája, azt meg érdemes a Blizzard marketinges és pénzügyi szakembereivel megvitatni. :)

#162 Felhasználó inaktív   Blg_22 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 4
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 19. 23:01

Hahaha :)  :D

Látom nem vagy egy elveszett ember, és érdemes egy kicsit feszegetni a témát, hiába csak "pletyka", én se arra alapozok!

Amit sugalni szeretnék az a következő:

A dolgok soha nem ugy történnek ahogy azt mi szeretnénk, legalább is nem 100%-osan!
A Blizzárd a pénztárcájukért van, ugyan már, mi vagyunk az ő pénzük!!
Ha olyat csinálnak ami mondjuk ki szar, az nem hoz pénzt, illetve minket vagy mi van!! :)
A megjelenésre visszatérve, hogy kijött volna, valjuk be nyugodtan semmi sem biztos. Ezt én is tudom nem kell bizonygatni. Viszont nem tudhatjuk azt se mikor kezdték el ha elkezdték egyáltalán, és azt sem hol tartanak vele----->  szóval hogy kijött volna egy kicsit túlzás.    1997  2001 mond valamit?
Figyu maradjunk annyiban, hogy ha biztos info van akkor lesz miröl beszélnünk akár rossz akár jó!!!

Csak egyet szeretnék:  Ne legyek 60 éves mikor kiderül, hogy hiába vártam!!    :) :D :Đ 

#163 Felhasználó inaktív   Dan(td) 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.906
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 20. 09:38

Sztem sokkal valószínűbb egy Starcraft mmorpg mint egy Diablo-s. Egy mmorpg-hez több kell mint ami a Diablo-ban rejlik sztem. Pl. a Starcraftban minden megvan ami a Warcraft-ban: sok és különböző faj egyedi technológiákkal, ezért a mostani WOW-ra simán rá tudnák húzni a Starcraft-ot.

Én nagyon nem örülnék egy Diablo-s mmorpg-nek mivel egyből jönne a balansz kérdés, sose lenne olyan benne hogy egyetlen tápos karival képernyőnyi monszterek hadát nyomod le, épp ezért sose lesz olyan hogy teljesen egyedül bóklászol és quest-elgetsz(kivéve csak pitiáner questek-et, pl. ölj meg 822 duracell nyuszit), ugyanis most nagyon az a trend mmorpg-kben hogy belekényszerítenek olyan helyzetekbe amiket csak társakkal tudsz megoldani és még csak npckkel sem. Ezért nagyszerű a Dio2 ott nem kell másokhoz igazodnod a magad ura vagy.

Üdv: Dan
Config.: NZXT.H440.V2.Matte+5xFractal.Design.Venturi.HF-14 ~ ASRock.Z170.OC.Formula ~ Corei7-6700k@4.4ghz ~ Scythe.Mugen.2.rev.b ~ Kingston.HyperX.Savage.Black.16GB@3000MHz.CL15 ~ XFX.RX480.BlackEdition.8GB ~ Samsung.SM961.NVMe.SSD.256GB@KryoM.2 ~ Samsung.PM951.NVMe.SSD.512GB@KryoM.2 ~ Intel.SSD.535.480GB ~ Asus.Cerberus.Keyb. ~ Logitech.G403.Prodigy ~ ENERMAX.625W.Modu82+ ~ Dell.P2414H.:.OnePlus 5T (8GB RAM/128GB ROM~Android 8.1_O).:.Moto.360.2ndGen(Android 7.1.1_N)
Kép

#164 Felhasználó inaktív   Ombuccmann 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.871
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 20. 14:14

Idézet: td - Dátum: 2007. febr. 20., kedd - 10:38

Én nagyon nem örülnék egy Diablo-s mmorpg-nek mivel egyből jönne a balansz kérdés, sose lenne olyan benne hogy egyetlen tápos karival képernyőnyi monszterek hadát nyomod le, épp ezért sose lesz olyan hogy teljesen egyedül bóklászol és quest-elgetsz(kivéve csak pitiáner questek-et, pl. ölj meg 822 duracell nyuszit), ugyanis most nagyon az a trend mmorpg-kben hogy belekényszerítenek olyan helyzetekbe amiket csak társakkal tudsz megoldani és még csak npckkel sem. Ezért nagyszerű a Dio2 ott nem kell másokhoz igazodnod a magad ura vagy.

Üdv: Dan

Öreg oroszlán már csak egyedül portyázgat  :Đ  De ezúttal rátapintottál a lényegre (is).

Kihalófélben levő állatfajta vagyunk. Az ízlésformáló gépezet ellenünk dolgozik. A jó játék az amit sok előfizető játszik. Ezt úgy érhetik el ha a jó partihoz szükséges hogy 25 vagy 40 fős klánok verődjenek össze. Innentől már alulról szerveződő módon építi fel magát a sok milliós előfizetői tábor.
Zseniális üzleti fogás. Hogy a játék is jó az már csak hab a tortán.

#165 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 20. 21:38

Idézet: Blg_22 - Dátum: 2007. febr. 19., hétfő - 22:10

Ez egy kicsit nekem zavaros!  Először azt mondjátok hogy a Blizzard nem csinál konkurenciát magának, aztán meg azt hogy a D3 mint MMORPG "logikus evolúció" !!
Nos ha ez nem ellentmondás akkor mi az?

Azt írtam, hogy 2010 körül egy Dio3 MMO felválthatná a WoW-ot. Olvass már vissza...

Idézet

#1    A Diablo mint szerepjáték megállja a helyét a SAJÁT piacán, ha annak rendje és módja szerint a saját játékosait és egyéb hasonszőrű játékok rajongóit célozza meg, nempedig egy már létező és uralkodó piacra akar betörni. Ehhez elég az ha nagyobb játékteret biztosítanak, rendesen felszerelve látvánnyal és hosszantartó játékélménnyel.

Nem logikus üzleti szempontból. A "saját" piac nem létezik, ugyanaz a 2 játék tábora. Teljesen rosszul látod a dolgokat.

Idézet

#2    Az hogy hasonlítgassunk 2 játékot egymáshoz, kicsit több kell mint az azonos gyártó, esetünkben Blizzard! A Diablo mint szerepjáték egyedi a saját nemében és ha a sikert gerántálni akarják, annak is kell maradnia, tehát szerepjátéknak, elérhetőnek, gondolok itt most az online és single player módra is.

Tuti? Csak a te kedvedért?

Idézet

#3    Az hogy előfizetősre csinálnának egy addig bevált kasszasikert nem épp kifizetődő! Nem minden Diablo fan lenne képes ezt megoldani. Ha azt kérdezed hogy a WoW-osok miért képesek, annak az a magyarázata hogy újdonság VOLT!

De, nyugaton, ahol VESZIK a játékokat, minden Diablo fan előrendelne és előfizetne egy egész évre rögtön.

Idézet

Ha egy kicsit is jártasak vagytok ebben a témában, akkor ezt gondoljátok át.

Átgondoljuk. Promise. :)

Idézet

Senkit nem akarok ezzel megbántani vagy lehordani de komolyan. Nem muszály osztani a véleményem főleg így hogy egy meg nem született dologról trécselünk.

Ez rendes tőled, hogy nem akarsz senkit megbántani, és nem muszáj osztani a véleményed. Köszönjük.
:)

#166 Felhasználó inaktív   bepe_79 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.711
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 20. 22:00

Idézet: Ombuccmann - Dátum: 2007. febr. 20., kedd - 14:14

Öreg oroszlán már csak egyedül portyázgat  :Đ  De ezúttal rátapintottál a lényegre (is).

Kihalófélben levő állatfajta vagyunk. Az ízlésformáló gépezet ellenünk dolgozik. A jó játék az amit sok előfizető játszik. Ezt úgy érhetik el ha a jó partihoz szükséges hogy 25 vagy 40 fős klánok verődjenek össze. Innentől már alulról szerveződő módon építi fel magát a sok milliós előfizetői tábor.
Zseniális üzleti fogás. Hogy a játék is jó az már csak hab a tortán.

Amig van a piacon Ascaron, es Iron Lore, nem pedig csak Blizzard, addig nem kell felnunk.

#167 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 20. 22:02

Azért az érdekes, hogy mikor kijött a Lineage 2, akkor az első rész tábora csak nőtt, de a második résznek is hamarosan kb akkora felhasználó köre lett. 1-2 millió, vagy mit mondtak Garriotték. :) Ha már a rajongókról volt szó. Azt meg tartom, amit fentebb írtam.
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#168 Felhasználó inaktív   Yudge 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 21. 07:45

Sziasztok!

Szerény meglátásom szerint mindaddig kár feszegetni a témát, amig nincs biztos hir.
Véleményt lehet irni ugyan, de egymás lehurrogása csupán ellentéteket szül, nem visz elörébb. (ugye Spidey?)

Diablo forever! Ami biztos: olvasható a Blizzard honlapján, hogy a D1 és D2 fejlesztőcsapatába keresnek új irányitó emberkét... (ez már biztató?)
És, hogy mi kellene egy a mai napig a LoD-al játszó fannak? Valami hasonló, mint a D1 és D2 közti különbség... Nagyobb, még nagyobb játéktér, újabb karakterek, orbitális lehetöség runewords-tekintetben, stb... Konkrét elképzelésem nincs, de kár is lenne, mi kis halak vagyunk eabban, hogy beleszóljunk a Blizzard terveibe! ENNYI!

Csumi

#169 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 21. 12:12

olvasgattam mi megy itt, azt gondoltam bepofázok ide is... :)

miután keményen nyomtam 1997-től dio1-t majd 2000-től dio2-t amíg ki nem jött WoW (amit most nyomok) szerencsére mindkét oldalba "belátok".

Diablo mint MMOrpg nem lesz abban a formában amit ma mint Diablo hack&slash ismertek. egyszerűen a játékstílus az ami nem elfogadható (nem működik) egy MMOrpgben. mint említett, nem véletlen, hogy WoWban instánként 5-40 ember kell egy feladat megoldására, de még egy sima küldihez is 2-3+ ember kellhet (most képzeld el pl a monasteryt mint instát: csak többen tudtok átmenni rajta mert a kovács pl egyedül esélytelen, immunis minden lassításra, 3-4 ütésből agyonver és ő dobja a kulcsot Andariel kapujához pl. Andariel meg a főboss az instában ahova már taktika is kell mert pl a poison novája wipeoltat titeket ha 2+ embert elér). ha mindenki egyedül le tudna nyomni minden ellenfelet, minden cuccot meg tudna szerezni, gyorsan kiürülne a tartalom, ami sem nekünk, sem a blizznek nem jó. dioban a random (khmkhm... az se volt teljesen random) pályagenerálás elhúzta a játék single módját mindezidáig de egy fix területes (+patch max content) mmorpgben ez nem működik. esetleg az instákban lehetne generált random rendszer de ezt eddig se csinálták meg és igazából nem is hiányzik mert van helyette más tartalom.

ha lesz diablo mmorpg (mert simán megoldható, ha dolgoznak rajta kicsit a srácok) az sokkal inkább fog a mostani wowra hasonlítani (sőt, 90% hogy tök uaz a rendszer lesz) mint a dio "megyek oszt pwnolok" rendszerére.

endless Mephi/Baalrunok junik cuccokért, hogy minden meglegyen, emléxem. jelenleg is ez van, csak egyedül kb annyit érsz hogy első mob agyonver az instában anélkül hogy nyertél volna valamit is, szal go csapat. tom, anno 8 playerrel is lehetett nyomni dio2t - ha akartad. wowban ez már nincs így, itt egyszerűen agyonvernek. amit meg egyedül meg tudsz csinálni onnan kb nincs szükséged semmire (nem normalon fogsz nyomulni 90+ karival pl). ha minden cuccot magadnak ki tudsz farmolni, nincs értelme a közösségnek amit az MMOrpg jelent. ha meg nem tudod... akkor az már ugye nem a diablo, ahol kb istencsászár vagy WoWhoz képest, és a kör bezárult.

wowban olyan dolgok vannak ami diabloban nem, vagy szar rendszerként ismertek, lásd kereskedelem. hatalmas újítás az aukciós ház pl, az insták mellett az a wow másik fő mozgatórugója szvsz. ezeket persze simán be lehet (sőt, be kell) emelni egy diablo mmorpgbe, de mondom, az sokkal inkább lesz egy koppintott "wow2" mintsem az eredeti diablo.

nem véletlen hogy annyi diablos elment wowozni. egyszerűen jobb. múltkor feltettem kicsit dio2t de blood moornak nem jutottam a végéig, mert meguntam. üres a világ, ennyi.

ha lesz, és a diablo mint mmorpg nyújt minimum annyit mint most a wow, megnézném, sőt rengetegen tuti átmennének, de ez jelenleg nem képzelhető el sem a stílus miatt (amin változtatni kéne), sem amiatt hogy a wow még mindig megy és látszólag nem is akar leállni...

#170 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 04. 00:19

Idézet: DOOMER - Dátum: 2007. febr. 21., szerda - 13:12

ha lesz diablo mmorpg (mert simán megoldható, ha dolgoznak rajta kicsit a srácok) az sokkal inkább fog a mostani wowra hasonlítani (sőt, 90% hogy tök uaz a rendszer lesz) mint a dio "megyek oszt pwnolok" rendszerére.

Agreed. A Diablo 3 szvsz nem ugyanaz lesz, ha lesz, mint az első kettő. Eleve, a kötelező full 3D is hazavágja, hát még ha MMO lesz...

Idézet

wowban olyan dolgok vannak ami diabloban nem, vagy szar rendszerként ismertek, lásd kereskedelem. hatalmas újítás az aukciós ház pl, az insták mellett az a wow másik fő mozgatórugója szvsz. ezeket persze simán be lehet (sőt, be kell) emelni egy diablo mmorpgbe, de mondom, az sokkal inkább lesz egy koppintott "wow2" mintsem az eredeti diablo. nem véletlen hogy annyi diablos elment wowozni. egyszerűen jobb. múltkor feltettem kicsit dio2t de blood moornak nem jutottam a végéig, mert meguntam. üres a világ, ennyi.

Agreed. Egy 3D-s single player Diablo 3 ma már nem lenne olyan nagy játék. És nyugaton sokkal többen MMO-znak (anyagi okokból is), mint nálunk. Ott hozzá vannak szokva jobban a közösségi játékhoz. Egy Guild Wars-féle rendszert még el tudok képzelni, ahol egyedül is lehet tolni, meg csapatban is.

#171 Felhasználó inaktív   Szacsoka 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.717
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 07. 11:28

Szerintem számtalan alternatíva létezik a dio-féle mmo-ra. Ott van a Conqueronline. Pont a diosága :Đ miatt fogott meg. Olyan hackNslash az egész. Bár igaz, hogy ott nem a grafika a lényeg. De ötletet meríthetnének ott. A lényeg a jó netkódon és a balanszon van. Ha e kettő megvan, akkor a többi játékot átnézve, szerintem megtudnák csinálni majd, ha a WoW kezdi veszíteni az előfizetőit.
[ Gigabyte EP35-DS3 rev2.1 ][ E8200@3200MHz ][ Supertalent 2x1GB DDR2 1000MHz 4-4-3-8 ][ Gainward 8800GT Golden Sample ][ Corsair VX450 táp ][ Maxtor 250GB Sata2 ]

#172 Felhasználó inaktív   vaakuum 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 10. 13:59

nem akarok diablo mmo-t, mert azzal nem játszanék, hiszen a többi mmo sem fogott meg, csak 1.5 max 2 hónapig. és nem is igazán érzek ingerenciát a folytatásukra.

HackNslash-t akrok sok hackkel és mégtöbb slashel. És igen, szerintem a 3D is elhagyható, ha a 2d kép szép, és a felbontás is jó (nagy, ami nekem 1280*1024-nél kezdődik). Az a véleményem, hogy inkább legyen egy gyönyörű, tűéles 2d kép, ami a fantáziámat megfogja, és mindig új részletekre figyelek fel (pl. Heroes of M&M 3), mint egy erőforrászabáló kockás 3d, aminél arra törekedtek, hogy a 3d kritériumot teljesítsék minimum szinten (Ezeket meghagynám a pörgős fps-eknek). De persze a singleplayer mód mellé a multiba beledolgozhatják az mmo-k jó ötleteit a userfriendly élmény fokozására (gondolok itt a trade, chat, stash, donate (csak hogy a teljes fizetős állapotot elkerüljük) rendszerekre. Azért biztosan nem fogok megharagudni.  :Đ
(szerk: nem tudom, hogy világszinten merre tartunk, de én szívesebben játszok, és alkalmanként szívesebben áldozok egy olyan játékra plusszban, ahol az nem kötelező, mint egy olyanra, ahol tudom, hogy nyálcsorogva várják a beérkező zsozsót. Csináljanak olyan játékot, ami kihozza belőlem a költekező kedvet, mert annyira magával ragad a játék. És lehetőleg a diablóból csináljanak, mert azt szeretem :respect2: )

Nincs ezeknek valami ötletbörzéjük, ahová a leendő kuncsaftoknak lehetne a vágyaikat brainstormingolni? :think:

Szerkesztette: vaakuum 2007. 04. 10. 14:04 -kor

"Asszony kell a házba!" -Kőműves Kelemen-
Szerintem is, csak nem pont úgy, wazze.

#173 Felhasználó inaktív   szabinar 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.925
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 10. 14:47

Minden egyes szavaddal egyetertek, beleertve az elso bekezdest is a kb 1 honapig szorakoztato online gamekkal kapcsolatban :up:  :up:  :up:

#174 Felhasználó inaktív   SuMMeR 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.193
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 10. 15:56

Idézet: SuMMeR - Dátum: 2007. febr. 19., hétfő - 23:36

[...]
Előhúz egy igencsak jól csengő nevet a tarsolyából (Diablo, de akár a StarCraftot is el tudnám képzelni) és MMORPG-t csinál belőle.
[...]

És lehet, hogy igazam is volt...?
Néhány kép már kering a neten, bár a fene se tudja, mi az igaz ebből. ;)
Kép
Kép

A gamespotról azóta lekerültek a képek...

#175 Felhasználó inaktív   Ombuccmann 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.871
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 10. 16:14

Szerintem nem az a kérdés hogy lesz-e diablo3 mert előbb-utóbb biztos lesz. Inkább az a kérdés hogy mennyire bír felnőni az elődhöz.

Pl. a quake3-at vagy másfél évig játszottam úgy hogy közben más szinte nem is érdekelt. A quake 4-et kb 2-3 órát... Lehet hogy én is változtam valamennyit az eltelt idő alatt, de ennyit azért nem  :D

Meg kell újulni úgy hogy a régi értékeket megtartjuk, és jön mellé sok újdonság ami összepasszol a korábbi tartalommal. Nem könnyű feladat.

#176 Felhasználó inaktív   vaakuum 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 10. 16:52

Idézet: SuMMeR - Dátum: 2007. ápr. 10., kedd - 16:56

És lehet, hogy igazam is volt...?

ami képeket én pillanatnyilag a hszedbe látok linkelve, az erősen hasonlít az rf onlinera. Az pl egészen tűrhető játék, amíg nem akarok hálózatban többnyire magányosan játszani, illetve a gépet éjszakákra bekapcsolva hagyni(!!!) hogy a karakter fejlődjön.
vannak benne jó ötletek, amit át lehetne venni egy diablóba is, de összességében olyan élmény azzal játszani, mintha minden előre meg lenne határozva. Tudom, hogy a dióban is megvan, mégis MÁS.

Szerkesztette: vaakuum 2007. 04. 10. 16:55 -kor

"Asszony kell a házba!" -Kőműves Kelemen-
Szerintem is, csak nem pont úgy, wazze.

#177 Felhasználó inaktív   SuMMeR 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.193
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 10. 17:13

Idézet: vaakuum - Dátum: 2007. ápr. 10., kedd - 17:52

ami képeket én pillanatnyilag a hszedbe látok linkelve, az erősen hasonlít az rf onlinera.
[...]

A felület egyértelműen a WoW-ból származik, szerintem a játékmotor is hasonló lehet, de a karakterek 100% StarCraft szereplők (zerg, human, protos), de szerintem inkább csak egy Blizzardon belüli használatra készült játékstílus-bemutató demó lehet, ezek alapján mondják majd meg, hogy mi legyen a fejlesztések fő csapásvonala (WoW motorra gyorsan összedobtak néhány mapot és karaktert, ennyi). Vagy lehet, hogy az egész egy jól sikerült photoshoppos átverés...

#178 Felhasználó inaktív   szabinar 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.925
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 10. 17:37

Idézet: Ombuccmann - Dátum: 2007. ápr. 10., kedd - 16:14

Szerintem nem az a kérdés hogy lesz-e diablo3 mert előbb-utóbb biztos lesz. Inkább az a kérdés hogy mennyire bír felnőni az elődhöz.

:respect: szivembol szol ez a dal

Idézet

Pl. a quake3-at vagy másfél évig játszottam úgy hogy közben más szinte nem is érdekelt. A quake 4-et kb 2-3 órát...


lol, nekem a 2 - 3 volt igy :D

#179 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 14. 01:12

Idézet: SuMMeR - Dátum: 2007. ápr. 10., kedd - 18:13

Vagy lehet, hogy az egész egy jól sikerült photoshoppos átverés...

:up:  :)
Gondolod, hogy a GameSpot felrakna ilyen képeket, hogy aztán leszedje, és senki nem is tudna róla? Tele lenne már azóta vele a gamer sajtó...

#180 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 14. 01:18

Idézet: vaakuum - Dátum: 2007. ápr. 10., kedd - 14:59

És igen, szerintem a 3D is elhagyható, ha a 2d kép szép, és a felbontás is jó (nagy, ami nekem 1280*1024-nél kezdődik).

És igen, a 3D ma kötelező. Ez van. Esetleg lehetne felülnézetes 3D (Titan Quest), de én erre sem látok esélyt.

Idézet

(szerk: nem tudom, hogy világszinten merre tartunk, de én szívesebben játszok, és alkalmanként szívesebben áldozok egy olyan játékra plusszban, ahol az nem kötelező, mint egy olyanra, ahol tudom, hogy nyálcsorogva várják a beérkező zsozsót. Csináljanak olyan játékot, ami kihozza belőlem a költekező kedvet, mert annyira magával ragad a játék. És lehetőleg a diablóból csináljanak, mert azt szeretem :respect2: )


Világszinten? Kérlek, világszinten mindenki (WoW: 8 millió user) boldogan adja oda a hitelkártyáját, hogy havonta azt a világszinten elhanyagolható összeget leemeljék róla. De még Mo.-n vagy akár Kínában is.
Az meg, hogy te, vagy én, mit szeretne, nem érdekli nagyon a Blizzardot, vagy mást sem. Az átlag játékost célozzák meg, nem az azóta már a játékból kinőtt D1 rajongót.

Brainstorming meg? Van elég big brain a Blizzardnál... :) Így megy ez: ők kitalálják, mi meg játszunk vele... És valószínűleg a rengeteg amerikai fórum, és főleg a hivatalos Blizzard fórum alapján nagyon is jól tudják, hogy a legtöbb játékos mit szeretne. Ott lehet írni, mit szeretne az ember fia.

Egyébként nem várják nyálcsorgatva a lóvét, legalábbis nem a fejlesztők. A részvényesek, ők lehet... 

Szerkesztette: spidey 2007. 04. 14. 01:23 -kor


Téma megosztása:


  • (361 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó