HWSW Informatikai Kerekasztal: Richard Burns Rally - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (384 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Richard Burns Rally (Az első topic folytatása)

#181 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 11:38

...

Szerkesztette: KZKZKZ 2005. 03. 16. 11:38 -kor

k s

#182 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 11:38

Idézet: Agrakos - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 12:36

Nem ment fel a cucc, azt írta ki, hogy nem módosítható a registry! Töltsem le esetleg legalább az SP1-et, hátha az megoldja a gondomat?  :think:

inkább az sp2-t! az tartalmazza a teljes sp1-et
k s

#183 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 11:40

Idézet: Agrakos - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 12:36

Nem ment fel a cucc, azt írta ki, hogy nem módosítható a registry! Töltsem le esetleg legalább az SP1-et, hátha az megoldja a gondomat?  :think:

Mi az alaplap pontos típusa? Ez a ASUS P4T533C?
k s

#184 Felhasználó inaktív   Agrakos 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.090
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 11:42

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 12:40

Mi az alaplap pontos típusa? Ez a ASUS P4T533C?

Nem, a Celeron alaplapja ASUS CUSL2-C. Ahoz már régen nincs bios update, a leguccsó van fenn hozzá. Azért akarom csak az SP1-et, mert az SP2-vel nem tudok dc-zni!

#185 Felhasználó inaktív   ASi 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 486
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 11:56

Idézet: Falcon77 - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 10:25

Ezt hogy csinálják? Van egy kuplung a hátsó kardánon?

Egy wrc-ben 3 difi van. elöl hátul és középen, ami a kettő közti átvitelt biztosítja, ilyenkor a középső elektronikája leoldja a hátsó hajtást

#186 Felhasználó inaktív   ASi 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 486
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 11:57

írtam én is

#187 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 12:01

Idézet: Agrakos - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 12:42

Nem, a Celeron alaplapja ASUS CUSL2-C. Ahoz már régen nincs bios update, a leguccsó van fenn hozzá. Azért akarom csak az SP1-et, mert az SP2-vel nem tudok dc-zni!

sp2-vel is simán megy a dc. tapasztalat ;)
Kikapcsolod a tűzfalat, vagy a dc-t engedélyezed rajta (felveszek a kivételek közé)

Szerkesztette: KZKZKZ 2005. 03. 16. 12:02 -kor

k s

#188 Felhasználó inaktív   ChrisX 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.007
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 12:15

Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 10:34

Itt ütközik a valóság és a játék. Szerinted nem lepődtem meg, amikor először megláttam a végig 0%-os hátsó difit? :eek:

A gamában ha megnézed az alap setup-okat akkor azt látni, hogy a hátsó difi aszfalton végig 0%-on csücsül és akik egyedi setupokat gyártanak azok is elég ritkán nyúlnak hozzá.
Murván ott használ a a gama a hátsót. Egyszer csináltam benne egy saját beállítást aszfatra azon a lassabb menetnél (10-80kmph) használtam hátsó difi zárást a hajtű kigyorsítások miatt. Aztán mások beállításai mégis jobban bejöttek, pedig a sajátomat jónak éreztem.

Később juan leírása alapján kezdtem el módosítgatni, de igazóbál sokszor csak tapogatózom. Azt todom mit szeretnék a kocsi viselkedésében változtatni, csak az nem biztos, hogy a megfelelő eszközhöz nyúlok, mert mások beállításait elnézve több mindennel lehet játszani.

Eleinte a difi-vel akartam a kocsi kanyarodási tulajdonságait változtatni aztán észrevettem, hogy mások a roll bar-al és a felfüggesztéssel játszanak inkább.

Az egyenesfutás a central difi-re vonatkozik nem az elsőre és hátsóre ezt nem todom, hogy a valóságban hogy van a gamában így.

Ha bármi építő jellegű kritikád tipped van beállításokkal kapcsolatban ne tarts magadban!  :up:

Hi.
Kanyargós hajtűs aszfalton ,jobb ha az első kerekek jobban vannak hajtva mint a hátsók. De a
0% az egy kicsit túlzás.

Különben teljesen egyénre illetve vezetési stilusra szabott  a dolog. Aki szereti tenni a seggét a kocsinak az hátsó .....stb.
De hisz ezeket már a colin 2-ből is ismerjük.  :eek:

Amit mondasz ,hogy az egyenesfutáshoz kell a centrál difi az sem áll meg .Szerintem semmi köze az egyenesfutáshoz a centrál difinek.
Például utcai suzuki swift se centrál se sperr és mégis fut egyenesen.. :D  ;)  :)

A játékban még nem nagyon állitgattam.  Ugyhogy passzolom a kérdést.

C.

#189 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 12:35

Idézet

Diffi

A játékban azért kavarodok el a diffik között, mert van gázadásra, fékre és sebességre is. Na itt vesztem el, mert mi van ha gyorsan megyek és fékezek. Melyiket veszi alapul, ráadásul meddig, és honnantól vált át a másikra?
Ráadásul ez a három megvan az első, hátsó, középső diffinél is.

Sőt még van egy menü, ahol még a nyomatékot is állítom... Sőt külön a ballábfékre....

Kész útvesztő ;)

Szerkesztette: KZKZKZ 2005. 03. 16. 12:37 -kor

k s

#190 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 13:03

Heló!  :hello:
Bekerültem a minuszosok közé a 40. helyen. Juhhúúú!  :birthday2:
:taps:
Háténennek úgy örülök, hogy ihajj.
Gondoltam valahova csak leírom.  :dance:
Az amatőrös listán hátrébb vagyok 3 hellyel, dehát azt kinézi.  :jump:
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#191 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 13:07

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 14:03

Heló!  :hello:
Bekerültem a minuszosok közé a 40. helyen. Juhhúúú!  :birthday2:
:taps:
Háténennek úgy örülök, hogy ihajj.
Gondoltam valahova csak leírom.  :dance:
Az amatőrös listán hátrébb vagyok 3 hellyel, dehát azt kinézi.  :jump:

Bratula! Csak így tovább! :drive:
k s

#192 Felhasználó inaktív   sebgutkopf 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 13:23

Idézet: ChrisX - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 13:15

Hi.
Kanyargós hajtűs aszfalton ,jobb ha az első kerekek jobban vannak hajtva mint a hátsók. De a
0% az egy kicsit túlzás.

Különben teljesen egyénre illetve vezetési stilusra szabott  a dolog. Aki szereti tenni a seggét a kocsinak az hátsó .....stb.
De hisz ezeket már a colin 2-ből is ismerjük.  :eek:

Amit mondasz ,hogy az egyenesfutáshoz kell a centrál difi az sem áll meg .Szerintem semmi köze az egyenesfutáshoz a centrál difinek.
Például utcai suzuki swift se centrál se sperr és mégis fut egyenesen.. :D  ;)  :)  

A játékban még nem nagyon állitgattam.  Ugyhogy passzolom a kérdést.

C.

Na igen a centrál difi tényleg egy jó kérdés.

Saját RBR-es megfigyelésem. Ha a nagy sebességeknél 140-160 alacsonyabbra veszem a centrál difi-t akkor ennél a tempónál könnyebben kidobja a faját és inkább csúszkálósan megy a kocsi kevésbé tapad. Ez főleg egymást követő gyors kanyarokál zavaró, mert az egyik ilyen csúszásnál könnyű a fők közé rongyolni. De gondolom nem kell bemutatni, hogy ilyen tempónál ebben a játékban nem olyan könnyű úton maradni. Tehát a játékban ez a jelentősége.
100 alatt pedig a gamában kanyarban nem gond a gyúszkálás inkább előnyös, mert annál a tempónál még kontrollálható, sőt gyorsabban lehet kanyarodni.
Ezek csak RBR-re vonatkoznak!  :D

A hátsó difi 0-zása aszfalton pedig tényleg fura teljesen egyetértek veled. Nem tudok rá mit mondani. Alapból így van és ehhez még a "nagyok" se nagyon nyúlnak hozzá a francián a kemény világrekordokat mind 0%-os rear difivel nyomják. Egy kivétel van Dave, mert az ő beállítása kicsit hasonlít (legalábbis a difi része) ahhoz, amit egyszer teljesen magam saját kútfőből csináltam, tehát a hétsót 10-80 között 40%-ban zártam. Utána pedig a 0%-ossal simán jobbat mentem, így elvetettem a kezdeményezésemet.  :think:

szerk: a colin2-ben aszfalton én is próbálkoztam a erő előre illetve hátra osztásával, de utána mindig a teljesen kiegynlített hajtással tudtam a leggyorsabb lenni. Innentől a colin-ban számomra a beállítás teljesen elvesztette az értelmét. Egyedül a felfüggesztés keménységét állítottam.

Szerkesztette: sebgutkopf 2005. 03. 16. 13:30 -kor

_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

#193 Felhasználó inaktív   sebgutkopf 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 13:34

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 12:22

A leírás szerint a 0% azt jelenti, hogy a kétkerék tök külön is foroghat. A 100% pedig, hogy tök egyött forog.

Nekem csak az a furcsa, hogy én a kigyorsításoknál 100%-ot használnék, erre általában 0%-ra van állítva...

Most milyen beállítást használsz, azt amit pár oldallal korábban belinkeltél?
Ha van másikad hadd próbáljam ki, hátha csodákra leszek képes tőle.  :D
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

#194 Felhasználó inaktív   Falcon77 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 637
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 13:39

Idézet: ASi - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 12:56

Egy wrc-ben 3 difi van. elöl hátul és középen, ami a kettő közti átvitelt biztosítja, ilyenkor a középső elektronikája leoldja a hátsó hajtást

Igen, igen, pont azt kérdezem, hogy hogyan oldja le. Fizikailag. Mert minden difi végső soron egy mechanikus állat, féltengelyekkel és fogaskerekekkel, amelyek állandó kapcsolatban állnak. Az önzáró difikben van olyan mechanikai szerkezet (pl. aktív difiben elektronikusan vezérelt kulpung), ami igyekszik bizonyos esetekben együttforgásra késztetni a két féltengelyt, de olyanról nem tudok, ami teljesen lekapcsolja az egyiket. Ezért kérdezem, hogy hogy csinálják.  :think:
TRally fejlesztő - http://hszk.bme.hu/~s8554dea

#195 Felhasználó inaktív   sebgutkopf 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 13:40

Csapatbajnokság:

ismét ideje, hogy elgondolkozzunk a szombati csapatösszeállításon. Ki tud jönni és ki nem. Ha jól emlékszem ketten jeleztétek, hogy már nem megy a dolog (arra már nem emlékszem, hogy ki volt az a kettő az egyik Bidy asszem.

HFRT Team A:
------------------
KZ
Falcon77
Sebgutkopf
Blade
Bull ???
Tomcat  ???

Tomibá, Bull tudtok versenyezni szombaton?
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

#196 Felhasználó inaktív   Falcon77 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 637
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 13:49

Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 14:40

Tomibá, Bull tudtok versenyezni szombaton?

Pont ők írták, hogy nem tudnak jönni..  :(
TRally fejlesztő - http://hszk.bme.hu/~s8554dea

#197 Felhasználó inaktív   Falcon77 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 637
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 15:01

Chris, Asi, Sebi: jó a téma, nyomjátok tovább! Kösz az észrevételeket.
A programmal kapcsolatban és is megosztok veletek néhány gyakran félreértett infót:

- A játékban nem lehet állítani az alap meghajtó nyomatékeloszlást, az mindig 50-50%-os.
- Amit lehet állítani, az a difi zárónyomaték (vagyis az a (max.) nyomaték, amivel az egyes difikben lévő elektronikusan vezérelt kuplungszerkezetek össze tudják zárni a megfelelő difiből kivezető féltengelyeket). Ennek a maximális mértéke mindegyik difire 0-900 Nm, a konkrét értéket a differential torque menüpontban (vagy hogy a rákba hívják) lehet állítani. A differential map, vagyis az aktív difi szabályozásának lényege az, hogy ebből a külön meghatározott max. zárónyomatékból mikor hány %nyit adsz az egyes difikre. A szabályozás 3 faktor szerint történik (a játékban, gondolom a valóságban is hasonlóan van és onnan vették, bár szvsz. simán figyelembe lehetne venni még jó pár faktort), a gázpedál és a fékpedál állása, valamint a (kerekek forgása alapján számolt) haladási sebesség. A differential map beállításaiban szereplő rengeteg százalék ennek a hangolására szolgál.
- Az egyszerre érvényes 3 szabályozó tényező közül mindig a legmagasabb értéket veszi figyelembe az automatika. Tehát ha mész 120-al, nem nyomod a féket és félig nyomod a gázt és a középső difi mapjében a 0% fékhez 0%, az 50% gázhoz 70% és a 120 km/h-hoz 80% tartozik és a középső difi max. zárónyomatéka 800 Nm, akkor a 800 Nm 80%-a, vagyis 640 Nm zárónyomaték lesz a középső difin.
- A fenti ponthoz kapcsolódik, hogy az alap aszfaltos setup hátsó difi beállítása, khm., érdekes. Ugyanis mindig zárva van (mármint abban az értelemben, hogy mindig a hátsó difire beállított max. zárónyomatékot kapja). A sebességfüggő zárási érték ugyan mindig 0%, viszont a másik kettő mindig 100%. Valószínűleg ez is egyike a játék nem teljesen kidolgozott részleteinek..
..Mindenesetre ezzel a(z alap) beállítással egész jól lehet menni, valóban nem szoktak hozzányúlni a leggyorsabbak sem. Én hozzányúltam, mert csípte a szemem, de nem állítom, hogy bármilyen hatást észrevettem volna. A mostani setupom (lásd Joux Plane és Bisanne) határozottan szeret csúszkálni miközben megfogható marad, de ezek a tulajdonságok tutira nem a hátsó difiből származnak..

Szerkesztette: Falcon77 2005. 03. 16. 15:14 -kor

TRally fejlesztő - http://hszk.bme.hu/~s8554dea

#198 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 15:07

Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 14:34

Most milyen beállítást használsz, azt amit pár oldallal korábban belinkeltél?
Ha van másikad hadd próbáljam ki, hátha csodákra leszek képes tőle.  :D

Amit belinkeltem még pár oldallal ezelőtt azt használom. Azon még felnyomtam egy kicsit a guminyomást (190 fölé), így számomra még könnyebben vezethető. Végig csúszik a kocsi, 1xűen el se lehet szúrni a hajtűket. (ez kis túlzás, de a tiedhez képest álom)
k s

#199 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 15:10

Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 14:40

Csapatbajnokság:

ismét ideje, hogy elgondolkozzunk a szombati csapatösszeállításon. Ki tud jönni és ki nem. Ha jól emlékszem ketten jeleztétek, hogy már nem megy a dolog (arra már nem emlékszem, hogy ki volt az a kettő az egyik Bidy asszem.

HFRT Team A:
------------------
KZ
Falcon77
Sebgutkopf
Blade
Bull ???
Tomcat  ???

Tomibá, Bull tudtok versenyezni szombaton?

Úgy néz ki tudok jönni. Első helyre nem török majd, mert időm nem lesz sok gyakorolni, de ott leszek stabil idővel, és csapatban mindenképp megnyerjük, ahogy eddig is :D

Most ez a diffi izgat. Van egy ötletem a diffik elosztására, azt akarom megvalósítani és kirpóbálni...

Szerkesztette: KZKZKZ 2005. 03. 16. 15:12 -kor

k s

#200 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 16. 15:19

Idézet: Falcon77 - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 16:01

Chris, Asi, Sebi: jó a téma, nyomjátok tovább! Kösz az észrevételeket.
A programmal kapcsolatban és is megosztok veletek néhány gyakran félreértett infót:

- A játékban nem lehet állítani az alap meghajtó nyomatékeloszlást, az mindig 50-50%-os.
- Amit lehet állítani, az a difi zárónyomaték (vagyis az a (max.) nyomaték, amivel az egyes difikben lévő elektronikusan vezérelt kuplungszerkezetek össze tudják zárni a megfelelő difiből kivezető féltengelyeket). Ennek a maximális mértéke mindegyik difire 0-900 Nm, a konkrét értéket a differential torque menüpontban (vagy hogy a rákba hívják) lehet állítani. A differential map, vagyis az aktív difi szabályozásának lényege az, hogy ebből a külön meghatározott max. zárónyomatékból mikor hány %nyit adsz az egyes difikre. A szabályozás 3 faktor szerint történik (a játékban, gondolom a valóságban is hasonlóan van és onnan vették, bár szvsz. simán figyelembe lehetne venni még jó pár faktort), a gázpedál és a fékpedál állása, valamint a (kerekek forgása alapján számolt) haladási sebesség. A differential map beállításaiban szereplő rengeteg százalék ennek a hangolására szolgál.
- Az egyszerre érvényes 3 szabályozó tényező közül mindig a legmagasabb értéket veszi figyelembe az automatika. Tehát ha mész 120-al, nem nyomod a féket és félig nyomod a gázt és a középső difi mapjében a 0% fékhez 0%, az 50% gázhoz 70% és a 120 km/h-hoz 80% tartozik és a középső difi max. zárónyomatéka 800 Nm, akkor a 800 Nm 80%-a, vagyis 640 Nm zárónyomaték lesz a középső difin.
- A fenti ponthoz kapcsolódik, hogy az alap aszfaltos setup hátsó difi beállítása, khm., érdekes. Ugyanis mindig zárva van (mármint abban az értelemben, hogy mindig a hátsó difire beállított max. zárónyomatékot kapja). A sebességfüggő zárási érték ugyan mindig 0%, viszont a másik kettő mindig 100%. Valószínűleg ez is egyike a játék nem teljesen kidolgozott részleteinek..
..Mindenesetre ezzel a(z alap) beállítással egész jól lehet menni, valóban nem szoktak hozzányúlni a leggyorsabbak sem. Én hozzányúltam, mert csípte a szemem, de nem állítom, hogy bármilyen hatást észrevettem volna. A mostani setupom (lásd Joux Plane és Bisanne) határozottan szeret csúszkálni miközben megfogható marad, de ezek a tulajdonságok tutira nem a hátsó difiből származnak..

Munkában vagyok. Végigolvastam rendesen. Megértettem. KÖÖÖÖÖÖÖÖSZIIIIII :D  Itt nem kötözködöm, mint a G-nél  :p

Az tuti, hogy "nem lehet állítani az alap meghajtó nyomatékeloszlást, az mindig 50-50%-os."???
Akkor mire van a középső diffi?
Én pont ezzel akartam trükközni. Az volt az ötletem, hogy a diffik értékét csak a ballábas fékezés változtatta volna meg (és esetleg a full fékezés). Tehát gázadásnál inkább a hátsó kerekekre nyomtam volna a nyomatékot, ballábféknél, meg előre került volna a nagyobb hajtás.

Ilyenkor kanyarba érkezéskor ballábbal fékezve, a nyomaték előre kerül, ergó úgy viselkedik a kocsi, mint egy elsőkerekes, kimenetelkor felengedem a féket, a nyomaték a hátsóra kerül, ekkor hátsókerekesként viselkedne a kocsi.
És ugye kanyarbe-nél az elsőkerekes, kanyarkinél a hátsókerekes a "jobb kocsi".

Szerkesztette: KZKZKZ 2005. 03. 16. 15:29 -kor

k s

Téma megosztása:


  • (384 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó