HWSW Informatikai Kerekasztal: Richard Burns Rally - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (384 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 380
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Richard Burns Rally (Az első topic folytatása)

#7621 Felhasználó inaktív   sebgutkopf 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 13. 16:48

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 12., péntek - 22:14

ááááááá, nem néztem oda, csak véleetlenül bekapcsolva volt a gép, és véletlenül pont jókor nyomtam le a gombot, és véletlenül pont jó irányban is volt az objektív... ennyi!

Mi meg örülhetünk, hogy ilyen szerencsések voltunk, hogy ennyi véletlen egybeesett!  :D
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

#7622 Felhasználó inaktív   Met 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 44
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 13. 19:23

Asszem most nagy hülyeséget fogok kérdezni :)
Valahonnan nem lehet leszedni valami alap setupot, murvára, aszfaltra és hóra, amivel kicsit jobb lesz a tapadás és stabilitás?
Rohadtul idegesít, hogy nem érzem az autó súlyát:)

#7623 Felhasználó inaktív   sebgutkopf 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 13. 19:42

Idézet: Met - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 20:23

Asszem most nagy hülyeséget fogok kérdezni :)
Valahonnan nem lehet leszedni valami alap setupot, murvára, aszfaltra és hóra, amivel kicsit jobb lesz a tapadás és stabilitás?
Rohadtul idegesít, hogy nem érzem az autó súlyát:)

Hát például erre van a rank. Ott vannak a mi saját setupjaink, amikkel az időket nyomtuk.
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

#7624 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 13. 19:44

Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 20:42

Hát például erre van a rank. Ott vannak a mi saját setupjaink, amikkel az időket nyomtuk.

De azok elég béna idők, nem? :p
k s

#7625 Felhasználó inaktív   Met 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 44
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 13. 19:55

Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 20:42

Hát például erre van a rank. Ott vannak a mi saját setupjaink, amikkel az időket nyomtuk.

Na igen, de ott minden pályához külön külön van.
Nincs ezekhez valami stabil alap ami akár kiindulásnak is jó lenne?
Tudom nem nagyon van értelme amit kérdezek :(

#7626 Felhasználó inaktív   Tomibá 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 431
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 13. 20:17

Idézet: Met - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 20:55

Na igen, de ott minden pályához külön külön van.
Nincs ezekhez valami stabil alap ami akár kiindulásnak is jó lenne?
Tudom nem nagyon van értelme amit kérdezek :(

Én pl úgy csináltam hogy megnéztem 5-6 beállt és abból csináltam 1-et.
Azt használom mindenhova értsd murvás-- aszfaltos--- havas. Csak a váltót változtatom
Lada Samara 1.5 Kit Car  http://www.rallymanus.atw.hu/

#7627 Felhasználó inaktív   Met 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 44
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 13. 20:22

Idézet: Tomibá - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 21:17

Én pl úgy csináltam hogy megnéztem 5-6 beállt és abból csináltam 1-et.
Azt használom mindenhova értsd murvás-- aszfaltos--- havas. Csak a váltót változtatom

Azokat az alapokat nem dobnád át? :)
A váltó tökmindegy, úgy sincs időm 2 bokor között felgyorsulni :D

#7628 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 13. 21:21

Ti hogy fékeztek?

PL East-Westen a rajta utáni hosszú egyenes végén (a jobb-bal-jobb stb. kombináció előtt).
Az egyesen végén padlóféket nyomtok, vagy nem teljeset?

Én úgy vettem észre, hogy ha nem nyomom csutkára, akkor jobban lassul.

A másik meg, hogy akkor is gyorsabbnak tűnök, ha a kanyarokban nem csúsztatom, nem vágom ki a seggét...

Ezeket csak azért kérdem, mert nem értem a srác aki EW-n tartja a rekordot, hogy tud 1:41-et menni az első szektorban, annak ellenére hogy keresztben megy, meg néha feleslegesen kidobja a kocsi seggét...

HELP! :D
k s

#7629 Felhasználó inaktív   Tomibá 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 431
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 13. 22:02

Idézet: Met - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 21:22

Azokat az alapokat nem dobnád át? :)
A váltó tökmindegy, úgy sincs időm 2 bokor között felgyorsulni :D

Adj egy címet hova kűgyyyem
Lada Samara 1.5 Kit Car  http://www.rallymanus.atw.hu/

#7630 Felhasználó inaktív   Met 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 44
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 09:26

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 22:21

Ti hogy fékeztek?

PL East-Westen a rajta utáni hosszú egyenes végén (a jobb-bal-jobb stb. kombináció előtt).
Az egyesen végén padlóféket nyomtok, vagy nem teljeset?

Én úgy vettem észre, hogy ha nem nyomom csutkára, akkor jobban lassul.

A másik meg, hogy akkor is gyorsabbnak tűnök, ha a kanyarokban nem csúsztatom, nem vágom ki a seggét...

Ezeket csak azért kérdem, mert nem értem a srác aki EW-n tartja a rekordot, hogy tud 1:41-et menni az első szektorban, annak ellenére hogy keresztben megy, meg néha feleslegesen kidobja a kocsi seggét...

HELP! :D

A padlófék nem jó mert akkor blokkol a kerék (nektek is elkezd keresztbe csúszni? de sajnos nem a jó irányba).
Az egy tény, hogy ha nem rakod keresztbe a kocsit gyorsabb vagy, igaz nem olyan látványos :)
Amikor feleslegesen kidobja a seggét, nem egy gödrön megy át? Mert ha jól időzited akkor átrepül az első kerék a gödör felett és nem dob meg

#7631 Felhasználó inaktív   Tomibá 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 431
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 10:41

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 22:21

Ti hogy fékeztek?

PL East-Westen a rajta utáni hosszú egyenes végén (a jobb-bal-jobb stb. kombináció előtt).
Az egyesen végén padlóféket nyomtok, vagy nem teljeset?

Én úgy vettem észre, hogy ha nem nyomom csutkára, akkor jobban lassul.

A másik meg, hogy akkor is gyorsabbnak tűnök, ha a kanyarokban nem csúsztatom, nem vágom ki a seggét...

Ezeket csak azért kérdem, mert nem értem a srác aki EW-n tartja a rekordot, hogy tud 1:41-et menni az első szektorban, annak ellenére hogy keresztben megy, meg néha feleslegesen kidobja a kocsi seggét...

HELP! :D

Ez a játék télleg nagyon hasonlít a valósághoz.

Van a rankos verzió amit Sebi-ék csinálnak ( minden tisztelet megilleti őket) hogy egy adott pályát a végletekig begyakorolnak ott beszélhetünk arról hogy hogyan mikor mennyit milyeníven. Ez inkább hasonlít a pályaversenyzéshez mert az csak arról szól ki milyen pontos. Ez megoldható az életben is rallyn pályán egyaránt.

Van a valósághoz közelebbi a tudatos "véletlen" hiszen a valóságban nincs lehetőség túlságosan begyakorolni a pályát és körről körre szinte teljesen más. A rallyban 2-3-4-ből fel kell írni le kell ellenőrizni aztán verseny. Sokat még nem mentem komoly rallyn de tapasztalataim alapján úgy néz ki a dolog az nyer aki a leggyorsabban javítja ki a hibáit és alkalmazkodik az itinertől eltérő helyzetekhez.
Persze a halálrutinos itinerírók sokmindent beleírnak amit mások nem de ez egy külön szakma.
PL Gyöngyöspatán volt úgy hogy száraz pályát írtunk vizeset versenyeztünk csak a kanyarok iránya stimmelt.

Nyilván az a legjobb ha nem csúszik a fékpont mert nagyobb a lassulás a kigyorsítás meg véletlenül sem csúszik, de ez random dolog ha csúszik akkor az a helyzet van arra kell reagálni.

Szerkesztette: Tomibá 2005. 08. 14. 10:47 -kor

Lada Samara 1.5 Kit Car  http://www.rallymanus.atw.hu/

#7632 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 10:46

Idézet: Tomibá - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 11:41

Ez a játék télleg nagyon hasonlít a valósághoz.

Van a rankos verzió amit Sebi-ék csinálnak ( minden tisztelet megilleti őket) hogy egy adott pályát a végletekig begyakorolnak ott beszélhetünk arról hogy hogyan mikor mennyit milyeníven. Ez inkább hasonlít a pályaversenyzéshez mert az csak arról szól ki milyen pontos. Ez megoldható az életben is rallyn pályán egyaránt.

Van a valósághoz közelebbi a tudatos "véletlen" hiszen a valóságban nincs lehetőség túlságosan begyakorolni a pályát és körről körre szinte teljesen más. A rallyban 2-3-4-ből fel kell írni le kell ellenőrizni aztán verseny. Sokat még nem mentem komoly rallyn de tapasztalataim alapján úgy néz ki a dolog az nyer aki a leggyorsabban javítja ki a hibáit és alkalmazkodik az itinertől eltérő helyzetekhez.
Persze a halálrutinos itinerírók sokmindent beleírnak amit mások nem de ez egy külön szakma.

Nyilván az a legjobb ha nem csúszik a fékpont mert nagyobb a lassulás a kigyorsítás meg véletlenül sem csúszik, de ez random dolog ha csúszik akkor az a helyzet van arra kell reagálni.

Na ezt értem, de miért áll meg hamarabb a kocsi a játékban, ha csak kábé háromnegyedig nyomom a féket a csutka helyett?
k s

#7633 Felhasználó inaktív   Tomibá 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 431
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 10:48

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 11:46

Na ezt értem, de miért áll meg hamarabb a kocsi a játékban, ha csak kábé háromnegyedig nyomom a féket a csutka helyett?

Gondolom a csutka az egy rövid idő után mikor már lendületet veszítesz állóra fékezi a kerekeket.
Lada Samara 1.5 Kit Car  http://www.rallymanus.atw.hu/

#7634 Felhasználó inaktív   sebgutkopf 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 10:59

Idézet: Met - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 20:55

Na igen, de ott minden pályához külön külön van.
Nincs ezekhez valami stabil alap ami akár kiindulásnak is jó lenne?
Tudom nem nagyon van értelme amit kérdezek :(

Ja külön van, de pl nekem minden pályán azonos a beállításom. Összesen 3-at használok az összesre, ahogy Ákos is. Egy murva, egy hó és egy aszfaltra és csók! ;)
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

#7635 Felhasználó inaktív   sebgutkopf 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 11:03

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 22:21

Ti hogy fékeztek?

PL East-Westen a rajta utáni hosszú egyenes végén (a jobb-bal-jobb stb. kombináció előtt).
Az egyesen végén padlóféket nyomtok, vagy nem teljeset?

Én úgy vettem észre, hogy ha nem nyomom csutkára, akkor jobban lassul.

A másik meg, hogy akkor is gyorsabbnak tűnök, ha a kanyarokban nem csúsztatom, nem vágom ki a seggét...

Ezeket csak azért kérdem, mert nem értem a srác aki EW-n tartja a rekordot, hogy tud 1:41-et menni az első szektorban, annak ellenére hogy keresztben megy, meg néha feleslegesen kidobja a kocsi seggét...

HELP! :D

Hát a nem padlófék valóban jobb. Én SOHA sem nyomok padlóféket a gamában, mert akkor blokkol a kerék... ezzel rövidül a féktáv.

Csúsztatni lehet, sőt kell is, de nem mindegy mikor kezded és felyezed be. pl az én ew-s időm (ami realistic) ott is csúsztatom a kocsit. A szokásos technikával. A bejárati íven forgatom be a kocsit és a kigyorsításnál viszont már nem csúszik, mert ott tapadás kell.
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

#7636 Felhasználó inaktív   sebgutkopf 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 11:06

Idézet: Tomibá - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 11:48

Gondolom a csutka az egy rövid idő után mikor már lendületet veszítesz állóra fékezi a kerekeket.

Így van.  :respect:

Én pl úgy fékezek nagy sebességről (mondjuk 200-ról) a gamában, először lenyomom majdnem teljesen, majd fokozatosan engedem feljebb, hogy elkerüljem a kerekek blokkolását. Ez egy hosszú egyenes végén éles kanyarnál (pl. newbobs) úgy néz ki, hogy amikor már csak 100 környékén megy a kocsi, akkor már talán csak félig nyomom a féket. Ja és a visszaváltás ritmusa is fontos!
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

#7637 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 11:55

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 11:46

Na ezt értem, de miért áll meg hamarabb a kocsi a játékban, ha csak kábé háromnegyedig nyomom a féket a csutka helyett?

Az életben is rövidebb a féktáv, ha nem blokkol a kerék. Murván, ha állóra fékezed a kereket, a tetején lévő lazább utfelületen siklik az autó. ha nem nyomsz padlót akkor átgördül ezeken és a gumi, a mintázatát kihasználva, folyamatosan kapaszkodik. Aszfalton se jó a padló, mert a gumi ha állóra fékezed úgy lassul, hogy amelyik réteg, közvetlenül az aszfalthoz kapcsolódik az kopik le róla. De ha éppen az átfordulás határán van a kerék, akkor kitudja használni a tapadást. (huhh. most ez elég hülyén hagzik  :think: , na mindegy mert máshogy nem tudom elmondani).
Amúgymeg a blokkolásgátlót sem hiába találták fel. (mondjuk én nem szeretem)
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7638 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:11

Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 12:03

Hát a nem padlófék valóban jobb. Én SOHA sem nyomok padlóféket a gamában, mert akkor blokkol a kerék... ezzel rövidül a féktáv.

:confused:

mert akkor blokkol a kerék... ezzel rövidül a féktáv.

Pont ez a cél és mégse így csinálod?

Engem nem zavar, hogy blokkol a kerék, mert ha irányítani akarom a kocsit, akkor kicsit felengedem, de miért fékez jobban a nem blokkoló kerék, mint a blokkoló?
k s

#7639 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:14

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 12:55

Amúgymeg a blokkolásgátlót sem hiába találták fel. (mondjuk én nem szeretem)

A blokkolásgátlót a sok hülyének találták fel, aki ha valami gáz van, egyből padlóféket nyom, aztán a kórházban meg panaszolja, hogy szar a kocsi, mert nem lehetett vele kanyarodni, pedig tekerte a kormányt... Mint a Chris által belinkelt videóban a BMW-s csóka...
k s

#7640 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:15

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 12:55

Az életben is rövidebb a féktáv, ha nem blokkol a kerék. Murván, ha állóra fékezed a kereket, a tetején lévő lazább utfelületen siklik az autó.

Vagy inkább beleássa a mélyebb rétegbe és jobban megfogja, nem?
k s

Téma megosztása:


  • (384 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 380
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó