HWSW Informatikai Kerekasztal: ATi Catalyst összefoglaló topik - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (344 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

ATi Catalyst összefoglaló topik Értékeld a témát: ***** 2 szavazás

#5381 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 14:19

Üzenet megtekintéseIdézet: Valdy - Dátum: 2010. 11. 14. 13:06

Feltettem a catalyst 10.10-et és azóta csak x2 módban hajlandó üzemelni a pci-e busz. Megoldás? Power saving offon van természetesen.


megoldva...

Szerkesztette: Valdy 2010. 11. 14. 14:19 -kor

Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#5382 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 15:28

Üzenet megtekintéseIdézet: Valdy - Dátum: 2010. 11. 14. 15:19

megoldva...

Hogyan ?
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#5383 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 16:25

NV-re cserélte a kártyát :cool2:


:rabbit: :Đ

#5384 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 16:28

:D

nem a driver volt a ludas, hanem új hdd-t tettem be kb akkor amikor a 10.10-et is feltettem és ahhoz ki kellett szedni a vga-t, valszeg valami érintkezési probléma volt. Kivettem, kicsit kifújkodtam és most jó.
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#5385 Felhasználó inaktív   Breakbeat 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.516
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 18:21

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 11. 14. 16:25

NV-re cserélte a kártyát :cool2:


:rabbit: :Đ

Nekem anno a 8600GT lötyögött a slotban, és váltogatott x8 meg x16 között, szóval ennyit erről. :fuck: :-D

#5386 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 18:56

hát kérem szépen nem fosadék trágya szar innot kell venni, már akkor is mondtam. Ennyit erről :fuck:

#5387 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 19:39

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 11. 14. 18:56

hát kérem szépen nem fosadék trágya szar innot kell venni, már akkor is mondtam. Ennyit erről :fuck:


Aztán a kártya márkájának mi a pöcsöm köze van a kontakt hibás foglalathoz?
"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#5388 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 19:46

az hogy szar vékony volt a panel. Nálam is a 6600GT nem elég hogy vékony, még görbe is vót vazze. :)

#5389 Felhasználó inaktív   FragMaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.456
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 19:56

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 11. 14. 19:46

az hogy szar vékony volt a panel. Nálam is a 6600GT nem elég hogy vékony, még görbe is vót vazze. :)


Ha asus-sal jársz így most az lenne a szar :legyint: :D
Gigabyte GA-P35-DS3, Core2Quad Q9550 + CM TX2, 2*1gb Adata 800+, 2*1gb Supertalent, MSI GeForce GTX460 Cyclone OC 1GB, SB Audigy, Chieftec CFT-550, Pioneer DVR-216D, Samsung SH-D163B, Samsung 320gb, Dell U2311H

#5390 Felhasználó inaktív   Breakbeat 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.516
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 00:17

Üzenet megtekintéseIdézet: FragMaster - Dátum: 2010. 11. 14. 19:56

Ha asus-sal jársz így most az lenne a szar :legyint: :D

Ebben mondjuk igaza van neki.
Volt nálam Innoból 8600GT és 7600GT is, és mindkettő görbe volt, nem csak vékony. :D
A jelenlegi Giga 4670 tök egyenes, és még betonstabilan is áll a slotban.

Amúgy a témára visszatérve, elég érdekes dolgot vettem észre a Catalyst AIvel kapcsolatban. A kikapcsolása hogy produkál UT3ban magasabb minimum fpst? Nem arra való ez a sz@r, hogy optimalizációkkal javítson rajta? Tiszta röhej, ha bekapcsolom, kb. 10et elvesz a minimumból. :Đ

#5391 Felhasználó inaktív   Trebron09 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.409
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 00:34

Üzenet megtekintéseIdézet: Breakbeat - Dátum: 2010. 11. 15. 00:17

Amúgy a témára visszatérve, elég érdekes dolgot vettem észre a Catalyst AIvel kapcsolatban. A kikapcsolása hogy produkál UT3ban magasabb minimum fpst? Nem arra való ez a sz@r, hogy optimalizációkkal javítson rajta? Tiszta röhej, ha bekapcsolom, kb. 10et elvesz a minimumból. :Đ

Épp ezt akartam kérdezni, mire is való az AI? :)
Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót!
.-= Vasak =-.


#5392 Felhasználó inaktív   Breakbeat 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.516
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 00:55

link

#5393 Felhasználó inaktív   Rodrigez07 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.986
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 09:17

Üzenet megtekintéseIdézet: Breakbeat - Dátum: 2010. 11. 15. 00:55



Meglehet az ősi cikk utolsó bekezdése adja meg a választ. Ha pl. High-ra van állítva az AI, akkor az komolyabb processzorhasználattal járhat. A min. fps pedig nagyrészt cpu függő. Tehát meglehet, hogy pl. az optimalizációnak köszönhetően a grafikailag intenzívebb részek magasabb fps értéket produkálnak AI-al, de a min fps esik a +cpu használat miatt. De ez csak elmélet. :) Mondjuk az Unreal 3 engine igen cpu függő!

Szerkesztette: Rodrigez07 2010. 11. 15. 09:18 -kor

A barátnőm megjegyezte tegnap este az ágyban: Te egy perverz disznó vagy!
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!

#5394 Felhasználó inaktív   Breakbeat 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.516
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 09:59

Üzenet megtekintéseIdézet: Rodrigez07 - Dátum: 2010. 11. 15. 09:17

Meglehet az ősi cikk utolsó bekezdése adja meg a választ. Ha pl. High-ra van állítva az AI, akkor az komolyabb processzorhasználattal járhat. A min. fps pedig nagyrészt cpu függő. Tehát meglehet, hogy pl. az optimalizációnak köszönhetően a grafikailag intenzívebb részek magasabb fps értéket produkálnak AI-al, de a min fps esik a +cpu használat miatt. De ez csak elmélet. :) Mondjuk az Unreal 3 engine igen cpu függő!

Nem csak elmélet, hanem a gyakorlat is. Én is így tapasztaltam. :)
Mondjuk 10.4es Catalystot telepítve sokkal jobban fut standard AIval.

#5395 Felhasználó inaktív   kranazoli 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 14
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 11:19

Többek között érdekes mód ez a Cata AI téma, most Nálam is aktuális lett mivel a 10.10e ebben is hozott újat.
Ezzel kapcsolatos kérdésem feltettem PH ATI topic-ban is, de a választ úgy nézem többen nem tudják. :(
A link-elt cikk-el meg annyi probléma van, hogy már új funkciók érhetők el az új AI-ban.
PH hozzászólásom:

kérdésem...

:respect:

#5396 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 12:05

Üzenet megtekintéseIdézet: kranazoli - Dátum: 2010. 11. 15. 11:19

Többek között érdekes mód ez a Cata AI téma, most Nálam is aktuális lett mivel a 10.10e ebben is hozott újat.
Ezzel kapcsolatos kérdésem feltettem PH ATI topic-ban is, de a választ úgy nézem többen nem tudják. :(
A link-elt cikk-el meg annyi probléma van, hogy már új funkciók érhetők el az új AI-ban.
PH hozzászólásom:

kérdésem...

:respect:


Box # ez alap MSAA.
Narrow & Wide-Tent # Olyasmi, mint nV-nél a Quincunx mód. Több mintavételezési pont, de mossa a képet.
Edge-Detect # Ez adja a legjobb minőséget SSAA alatt, értelemszerüen teljesítmény igényes.

Új Cat.AI pedig HD5k és HD6k kártyákon van mostantól. A textúra szűrési optimalizációk agresszivitását lehet vele állítani.

A felületformátum opt. pedig FP16 rendertargetekből csinál FP11-et némi plusz sebesség érdekében, némi minőségért cserébe.

Szerkesztette: sutyi^ 2010. 11. 15. 12:06 -kor

"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#5397 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 12:38

Üzenet megtekintéseIdézet: sutyi^ - Dátum: 2010. 11. 15. 13:05

...
A felületformátum opt. pedig FP16 rendertargetekből csinál FP11-et némi plusz sebesség érdekében, némi minőségért cserébe.


Ezt az eljárást miért nem engedélyezik a régebbi VGA-kon is? Elviekbe nincs kompatibilitási gond ha jól tudom és így akinek kell lenne egy kis + teljesítmény.

#5398 Felhasználó inaktív   kranazoli 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 14
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 17:28

Üzenet megtekintéseIdézet: sutyi^ - Dátum: 2010. 11. 15. 12:05

Box # ez alap MSAA.
Narrow & Wide-Tent # Olyasmi, mint nV-nél a Quincunx mód. Több mintavételezési pont, de mossa a képet.
Edge-Detect # Ez adja a legjobb minőséget SSAA alatt, értelemszerüen teljesítmény igényes.

Új Cat.AI pedig HD5k és HD6k kártyákon van mostantól. A textúra szűrési optimalizációk agresszivitását lehet vele állítani.

A felületformátum opt. pedig FP16 rendertargetekből csinál FP11-et némi plusz sebesség érdekében, némi minőségért cserébe.


Hi!

Először is köszönöm a választ!!!
Box az alap, ezt tudom. :) A többit is értem - kivétel annyit, hogy az nV melyik módot használja.

Bevallom ezt az SSAA rövidítést nem tudom mi. Rákerestem Wiki-n, de sokkal okosabb nem lettem. Mármint abban nem, hogy játékban annyit tudok választani, hogy pl.: élsimítás. Speciel STALKER Clear Sky konfig állományában MSAA rövidítés szerepel, hogy az 2x-es; 4x-es; vagy off.

CCC-ben annyi van, hogy AA és ennek a módjai. Most akkor játékban MSAA; vagy SSAA (vagy kettő együtt)?! Pöttyet összezavarodtam. :)

Igazándiból 1920x1080-as felbontás miatt nem nagyon érzem szükségét az AA-nak, de azért vannak még recék és általában max. egy 2x AA elég is szokott lenni. Volt 4850-es; 4870-es VGA-m is, ott valóban éreztem nem kevés teljesítmény zuhanást nagyobb AA esetén, de mintha a HD5850-est azért egy 2x AA nem különösebben dolgoztatná meg.

Ill. ami még a kérdésem lenne, hogy van-e értelme változtatni a defaults értékeket?! Nyújtanak-e látványban annyit, hogy az ember szeme is észreveszi. Próbáltam az MLAA-s hotfix-et, de Nekem egyelőre az az MLAA nem jön be. Persze nem AVP alatt néztem!!!

"A felületformátum opt. pedig FP16 rendertargetekből csinál FP11-et némi plusz sebesség érdekében, némi minőségért cserébe."

No, ebből a sorból aztán végképp nem sokat értettem. :)

Le tudnád ezeket írni kicsit hétköznapibb és emészthetőbb formában is?!

:respect:

#5399 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 16. 09:41

Üzenet megtekintéseIdézet: kranazoli - Dátum: 2010. 11. 15. 17:28

Hi!

Először is köszönöm a választ!!!
Box az alap, ezt tudom. :) A többit is értem - kivétel annyit, hogy az nV melyik módot használja.

Bevallom ezt az SSAA rövidítést nem tudom mi. Rákerestem Wiki-n, de sokkal okosabb nem lettem. Mármint abban nem, hogy játékban annyit tudok választani, hogy pl.: élsimítás. Speciel STALKER Clear Sky konfig állományában MSAA rövidítés szerepel, hogy az 2x-es; 4x-es; vagy off.

CCC-ben annyi van, hogy AA és ennek a módjai. Most akkor játékban MSAA; vagy SSAA (vagy kettő együtt)?! Pöttyet összezavarodtam. :)

Igazándiból 1920x1080-as felbontás miatt nem nagyon érzem szükségét az AA-nak, de azért vannak még recék és általában max. egy 2x AA elég is szokott lenni. Volt 4850-es; 4870-es VGA-m is, ott valóban éreztem nem kevés teljesítmény zuhanást nagyobb AA esetén, de mintha a HD5850-est azért egy 2x AA nem különösebben dolgoztatná meg.

Ill. ami még a kérdésem lenne, hogy van-e értelme változtatni a defaults értékeket?! Nyújtanak-e látványban annyit, hogy az ember szeme is észreveszi. Próbáltam az MLAA-s hotfix-et, de Nekem egyelőre az az MLAA nem jön be. Persze nem AVP alatt néztem!!!

"A felületformátum opt. pedig FP16 rendertargetekből csinál FP11-et némi plusz sebesség érdekében, némi minőségért cserébe."

No, ebből a sorból aztán végképp nem sokat értettem. :)

Le tudnád ezeket írni kicsit hétköznapibb és emészthetőbb formában is?!

:respect:


SSAA - SuperSampling AA, értelemszerüen ez az egész képen mintavételez nem csak poligon éleken, ennek a legjobb a minősége de bazi lassu a mostani hardwareken is.
Narrow és Wide-Tent gyakorlatilag nem csak az adott pixelnél hanem annak környezetéből is mintavételez ezért mossa a képet. Több mintavételezési pont és elméletileg kevesebb rece hasonló sebesség mellett.

Amíg CCC-ben be van pipálva hogy alkalmazás vezérelt az AA, addig szvsz mindegy hogy mire állítod a szűrés fajtáját. MLAA kivételével. Alapról akkor érdemes elállítani, hogy ha bizonyos játékokra amikben nincs AA (Mass Effect 1 & 2, vagy más Unreal Engine 3 épülő egyéb játék) és rá lehet erőltetni, vagy ha olyan játékkal játszol amiben sok az alpha csatornás textúra (növényzet, drót kerítés, miegymás) és azokon az átlátszó textúrákon belüli recék zavarnak, akkor Adaptive AA-t érdemes bekapcsolni.

16 bites lebegőpontos textúrákat minősíti vissza egy kevésbé pontos 11 bites szintre, így azok nagyjából fele erőforrást esznek (gyorsabb feldolgozás, kisebb memória igény) míg szemmel látható különbséget minőség romlást nem igazán produkál.

Szerkesztette: sutyi^ 2010. 11. 16. 09:42 -kor

"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#5400 Felhasználó inaktív   kranazoli 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 14
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 16. 16:00

Köszönöm!!! Ilyen leírás kellene a buborék súgók helyett! :)
:respect:

Téma megosztása:


  • (344 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó