Idézet: -Turbo- - Dátum: 2006. febr. 25., szombat - 22:17
Nem tudom, hogy a fetch4 = a vertex texture fetchel, de azt (sem) tamogatja. bar az ati szerint ez jo..hat, kitudja. 

Idézet
hardwareoc írta:
A változás elsősorban a Pixel Shader feldolgozóegységeinek köszönhető, ugyanis ezek száma 16-ról 48-ra (!) változott az új GPU-ban. Ennek köszönhetően a lapka másodpercenként 166 millió képpontárnyaló műveletre képes az R520 60 milliójával szemben. Esetleges félreértéseket elkerülendő: a pixel shader feldolgozóegységek száma nem azonos a renderelő futószalagok számával! Azokból továbbra is 16 darab található az R580-as magban, fejenként egy TMU-val. Ezenkívül csak apróbb változások történtek: az előbb megemlített TMU-k (Texture Mapping Unit, textúrázó egység) gazdagodtak egy új funkcióval, a Fetch4-ral, amelynek köszönhetően a lapka gyorsabban tudja megjeleníteni a „soft-shadow”-kat, vagyis a sima szélű árnyékokat. Továbbá a Hierarchikus Z-Buffer mérete is megnőtt 50 százalékkal, ez magasabb felbontásoknál jelenthet némi teljesítménynövekedést.
A változás elsősorban a Pixel Shader feldolgozóegységeinek köszönhető, ugyanis ezek száma 16-ról 48-ra (!) változott az új GPU-ban. Ennek köszönhetően a lapka másodpercenként 166 millió képpontárnyaló műveletre képes az R520 60 milliójával szemben. Esetleges félreértéseket elkerülendő: a pixel shader feldolgozóegységek száma nem azonos a renderelő futószalagok számával! Azokból továbbra is 16 darab található az R580-as magban, fejenként egy TMU-val. Ezenkívül csak apróbb változások történtek: az előbb megemlített TMU-k (Texture Mapping Unit, textúrázó egység) gazdagodtak egy új funkcióval, a Fetch4-ral, amelynek köszönhetően a lapka gyorsabban tudja megjeleníteni a „soft-shadow”-kat, vagyis a sima szélű árnyékokat. Továbbá a Hierarchikus Z-Buffer mérete is megnőtt 50 százalékkal, ez magasabb felbontásoknál jelenthet némi teljesítménynövekedést.