A PC-s játékok kora leáldozott A cikkel kapcsolatos hozzászólások
#62
Elküldve: 2005. 10. 27. 23:49
tipikus flame topik, de hamár így bele élte magát mindenki...
BG azt mondta (nem szószerint), h igazságtalanul elhanyagolták a PCgaminget az xbox miatt, és ezen változtatandó beerősítenek újra PC oldalon is. ezt is figyelembe véve fejlesztették a vistát és az x360 devkitet is közelebb próbálták hozni a PChez. Asszem ebben az ügyben ő tehet a legtöbbet, úgyhogy kivételesen ne utáljuk érte
BG azt mondta (nem szószerint), h igazságtalanul elhanyagolták a PCgaminget az xbox miatt, és ezen változtatandó beerősítenek újra PC oldalon is. ezt is figyelembe véve fejlesztették a vistát és az x360 devkitet is közelebb próbálták hozni a PChez. Asszem ebben az ügyben ő tehet a legtöbbet, úgyhogy kivételesen ne utáljuk érte

#63
Elküldve: 2005. 10. 27. 23:50
Idézet: special - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 0:19
persze lehet beleszarni, lesz ahogy lesz, de ettől ezek a folyamatok élnek, és elég ostobán hat számomra ennek a jelentőségét, hatását a PC-s játékkínálat nagyságára és minőségére figyelmen kívül hagyni.
Ezaz, hogy miért ne lehetne? Olyan mintha el akarnám temetni a nagyanyám mondván úgysem húzza már sokáig. De amíg él hadd ne temessem már el. Amíg csak számokban jelentkezik addig nem fogom azt mondani, hogy igen meghalt. Mondhatnék más hülye hasonlatot is, pl 7.9 a koleszterinem, meghaltam.
#64
Elküldve: 2005. 10. 27. 23:55
Idézet: FTeR - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 0:49
tipikus flame topik, de hamár így bele élte magát mindenki...
BG azt mondta (nem szószerint), h igazságtalanul elhanyagolták a PCgaminget az xbox miatt, és ezen változtatandó beerősítenek újra PC oldalon is. ezt is figyelembe véve fejlesztették a vistát és az x360 devkitet is közelebb próbálták hozni a PChez. Asszem ebben az ügyben ő tehet a legtöbbet, úgyhogy kivételesen ne utáljuk érte
BG azt mondta (nem szószerint), h igazságtalanul elhanyagolták a PCgaminget az xbox miatt, és ezen változtatandó beerősítenek újra PC oldalon is. ezt is figyelembe véve fejlesztették a vistát és az x360 devkitet is közelebb próbálták hozni a PChez. Asszem ebben az ügyben ő tehet a legtöbbet, úgyhogy kivételesen ne utáljuk érte

Azért ezt mondta, mert ez az érdeke. Mikor meg az Xbox 360 promótálása volt, akkor azt mondta, hogy a PC valójában nem igazán alkalmas játékra.
#65
Elküldve: 2005. 10. 27. 23:56
amikor már Carmack is ps3-ra meg 360-ra fejleszt , hát azt hiszem ez már a vég

M-12 technology
www.m12technology.com
I'm CEO bitch
www.m12technology.com
I'm CEO bitch
#66
Elküldve: 2005. 10. 27. 23:58
Idézet: Mumia - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 0:50
Ezaz, hogy miért ne lehetne? Olyan mintha el akarnám temetni a nagyanyám mondván úgysem húzza már sokáig. De amíg él hadd ne temessem már el. Amíg csak számokban jelentkezik addig nem fogom azt mondani, hogy igen meghalt. Mondhatnék más hülye hasonlatot is, pl 7.9 a koleszterinem, meghaltam.
Ha már ennél a szerencsétlen példánál vagyunk: nem arról van szó most, hogy meghalt, hanem hogy meg fog halni. Erre jönnek az olyan érvek, hogy élt eddig is, miért ne élne tovább, vagy hogy amíg süti a sütit, addig nem érdekel, hogyan haldoklik. Persze a félreértések elkerülése végett nem azt állítom, hogy végleg elfog tűnni a PC-s játékpiac.
#68
Elküldve: 2005. 10. 28. 00:01
Engem nem érdekel, hogy meg fog halni az a távoli jövő. Lehet akkor már játszani sem fogok. Vagy kitör a 3. vh. stb. Mivel nem függök a PC játékipartól nem érdekel, majd veszek konzolt, addigra úgyis lesz monitortámogatás
De a cikk címe az, hogy leáldozott, nem pedig "le fog áldozni" A cikkben már el van temetve, holott még ahhoz nagyon sokminden kell.

Szerkesztette: Mumia 2005. 10. 28. 00:03 -kor
#69
Elküldve: 2005. 10. 28. 00:01
"Az idei évre az Informa 13 milliárd dollárra taksálja a konzoljátékok,
és 4,3 milliárd dollárra a PC-s játékok forgalmát."
Na ja, ez valóban riasztó, ha van a PC és van A Konzol... De nem kéne elfelejteni,
hogy az a 13 milliárd dodó több platform (Ps2, box, gc, ds, psp, gba, stb...) között
oszlik el... Ha ezt leosztjuk, még bőven ott van a jelenlegi pc gáma eladás
a topon, sz'al nem lehet olyan hűdenagyonvaszteséges...
Ez vonatkozik az előrejelzésekre is (17 milliárd és durván 3 2010-ben).
Vagy én látom rosszul?
és 4,3 milliárd dollárra a PC-s játékok forgalmát."
Na ja, ez valóban riasztó, ha van a PC és van A Konzol... De nem kéne elfelejteni,
hogy az a 13 milliárd dodó több platform (Ps2, box, gc, ds, psp, gba, stb...) között
oszlik el... Ha ezt leosztjuk, még bőven ott van a jelenlegi pc gáma eladás
a topon, sz'al nem lehet olyan hűdenagyonvaszteséges...
Ez vonatkozik az előrejelzésekre is (17 milliárd és durván 3 2010-ben).
Vagy én látom rosszul?

#70
Elküldve: 2005. 10. 28. 00:05
Idézet: Morgan - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 23:01
"Az idei évre az Informa 13 milliárd dollárra taksálja a konzoljátékok,
és 4,3 milliárd dollárra a PC-s játékok forgalmát."
Na ja, ez valóban riasztó, ha van a PC és van A Konzol... De nem kéne elfelejteni,
hogy az a 13 milliárd dodó több platform (Ps2, box, gc, ds, psp, gba, stb...) között
oszlik el... Ha ezt leosztjuk, még bőven ott van a jelenlegi pc gáma eladás
a topon, sz'al nem lehet olyan hűdenagyonvaszteséges...
Ez vonatkozik az előrejelzésekre is (17 milliárd és durván 3 2010-ben).
Vagy én látom rosszul?
és 4,3 milliárd dollárra a PC-s játékok forgalmát."
Na ja, ez valóban riasztó, ha van a PC és van A Konzol... De nem kéne elfelejteni,
hogy az a 13 milliárd dodó több platform (Ps2, box, gc, ds, psp, gba, stb...) között
oszlik el... Ha ezt leosztjuk, még bőven ott van a jelenlegi pc gáma eladás
a topon, sz'al nem lehet olyan hűdenagyonvaszteséges...
Ez vonatkozik az előrejelzésekre is (17 milliárd és durván 3 2010-ben).
Vagy én látom rosszul?

az a baj hogy sok játékra oszlik el az pénz, és az eladások a béka segge alatt vannak, abbol meg nehezen lehet kigazdálkodni a 10-20+++ millio fejlesztési költséget, az lesz elöbb utobb hogy pc-re jönnek a lowbudget játékok meg a szenny portok, a konzolokra meg a minöségi cuccok, aztán ezzel el is kapálta magát a pc egy életre,
M-12 technology
www.m12technology.com
I'm CEO bitch
www.m12technology.com
I'm CEO bitch
#71
Elküldve: 2005. 10. 28. 00:11
Idézet: Morgan - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 1:01
"Az idei évre az Informa 13 milliárd dollárra taksálja a konzoljátékok,
és 4,3 milliárd dollárra a PC-s játékok forgalmát."
Na ja, ez valóban riasztó, ha van a PC és van A Konzol... De nem kéne elfelejteni,
hogy az a 13 milliárd dodó több platform (Ps2, box, gc, ds, psp, gba, stb...) között
oszlik el... Ha ezt leosztjuk, még bőven ott van a jelenlegi pc gáma eladás
a topon, sz'al nem lehet olyan hűdenagyonvaszteséges...
Ez vonatkozik az előrejelzésekre is (17 milliárd és durván 3 2010-ben).
Vagy én látom rosszul?
és 4,3 milliárd dollárra a PC-s játékok forgalmát."
Na ja, ez valóban riasztó, ha van a PC és van A Konzol... De nem kéne elfelejteni,
hogy az a 13 milliárd dodó több platform (Ps2, box, gc, ds, psp, gba, stb...) között
oszlik el... Ha ezt leosztjuk, még bőven ott van a jelenlegi pc gáma eladás
a topon, sz'al nem lehet olyan hűdenagyonvaszteséges...
Ez vonatkozik az előrejelzésekre is (17 milliárd és durván 3 2010-ben).
Vagy én látom rosszul?

Jól látod, csak nem pontosan. Ezek a számok az otthoni "telepített" konzolokra vonatkoznak, abból pedig akárhogy számoljuk, 3 domináns van: Sony, MSFT, Nintendo. Ebből a Nintendo kevésbé érdekes, küzd az életben maradásért. A két másik óriás a maradék kb. 80-90 százalékon osztozik majd, azaz 14-15 milliárdon, ráadásul ez már túl van a csúcson, 2007-en, mikor nyugodtan 20 milliárd fölé tehetjük a forgalmat. Egyúttal ciklukus növekedés is megfigyelhető (2000 vs. 2005 vs 2010, mint két bázis a korabeli nextgen piacra kerülésekor). Mint látható, a PS2/Xboxhoz képest a PS3/Xbox 360 harmaddal nagyobb bázisról dobbant. A PC viszont zsugorodik, zsugorodik....
Ja, ezekből a számításokból kifelejtjük az online előfizetéses bevételeket, amelynek megint nagy részét a Sony és a MSFT fogja bezsákolni, megint milliárdokról beszélünk.
#72
Elküldve: 2005. 10. 28. 06:51
Idézet: vers - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 0:05
az a baj hogy sok játékra oszlik el az pénz, és az eladások a béka segge alatt vannak, abbol meg nehezen lehet kigazdálkodni a 10-20+++ millio fejlesztési költséget, az lesz elöbb utobb hogy pc-re jönnek a lowbudget játékok meg a szenny portok, a konzolokra meg a minöségi cuccok, aztán ezzel el is kapálta magát a pc egy életre,
Azért az ilyen költségü fejlesztés igen ritka.
#73
Elküldve: 2005. 10. 28. 07:23
Nagyon jók a hozzászólások.
Én még azt szeretném hozzátenni, hogy senki nem beszél arról, hogy a hardware-piac mit köszönhet a PC-s játékiparnak, pedig szerintem az generálta a példátlan eladások oroszlánrészét. Az otthonokban szövegszerkesztőre sem nagyon volt igény, és ahol igen, a P200 Win 3.1 és Word 2.0 környezet kiválóan elég, bazigyors lenne még ma is. (és SULINET helyett legalább 2millió darab ilyen PC-t simán ki lehetett volna osztani a lakosságnak, állami pénzen) Az lenne a sorsa a PC-nek, mint a többi háztartási gépnek: vettek volna egyet az emberek 10 évre, aztán jólvan... Idejekorán össze kellett volna fogni a platformot, hardvereladásokból keresztfinanszírozni a húzóágazatot (játékok), ehelyett milliomos gyökerek azon akartak kaszálni, hogy fizess olyan szoftverekért, amivel egyáltalán elindul a cucc, amit megvettél
A konzolpiacon megemlítésre kerülnek a fogyasztói szokások, ebbe a körbe az is beletartozik, hogy az inkorrekt PC-s értékesítési magatartás megjelenéséig az emberek ahhoz voltak szokva, hogy ha megvesznek valamit, az predesztinálja őket annak korlátlan használatára. (Vettem PC-t = használom a PC-t). Márpedig nem fognak fizetni minden egyes szoftverért, mintha folyton tankolnának egy autót.
Ha mindenáron növekvő bevételeket akarnak a gyártók, miért nincs hardver vásárláskor egy pl. op.rendszer+50 játékból álló, befejezett és hibátlan egységcsomag? Miért szoktatták rá a piacot az alkatrészenkénti összevásárlásra és az otthoni barkácsolásra? Miért lett divat, hogy a gyártói fejlesztéseket a felhasználó otthon, saját költségén és felelősségére fejezze be? (BIOS sütés, patch, ecetera). Először itt kéne rendet tenni. Hol van a piac megtartására irányuló magatartás?


Ha mindenáron növekvő bevételeket akarnak a gyártók, miért nincs hardver vásárláskor egy pl. op.rendszer+50 játékból álló, befejezett és hibátlan egységcsomag? Miért szoktatták rá a piacot az alkatrészenkénti összevásárlásra és az otthoni barkácsolásra? Miért lett divat, hogy a gyártói fejlesztéseket a felhasználó otthon, saját költségén és felelősségére fejezze be? (BIOS sütés, patch, ecetera). Először itt kéne rendet tenni. Hol van a piac megtartására irányuló magatartás?
Gigabyte EP35-DS3R - Core Quad Q9550@3650MHz - 2x2GB OCZ 1113MHz 5-5-5-15 DDR2- Gigabyte HD4870X2 2GB - 2xRAID0 Samsung F1 750GB - Coba Nitrox 750W tápegység - Chieftec BB ház
EVEREST Mem: 9251MB/s WinRAR: 2617kB/s 3DMark2005: 24133 3DMark2006: 20835
EVEREST Mem: 9251MB/s WinRAR: 2617kB/s 3DMark2005: 24133 3DMark2006: 20835
#74
Elküldve: 2005. 10. 28. 07:36
Van pár tényező még amit a cikk iroja nem vett figyelembe. Először is maga az Intel és az AMD, akiknek jelentős bevételt hoznak a powergamerek, de még a sima átlag PC játékosok is. Nem hinném, hogy csak úgy duzzogva félrevonulnának és néznék, ahogy drágább intel (v amd) processzorok helyett olcsot vegyen a vásárlókörük egyrésze, és azt is csak 5 évente.
A Microsoftnak is kissebb üzlet az xbox mint a PC, xboxra nem fog senki 2 évente MS office csomagot vásárolni, és főleg nem a jelenlegi PCs officecsomag árakon. A Sonynak viszont valóban a konzol lehet a zászlóshajó. PC szegmensben, mások termékeitől függ Ms Intel chipsetgyártók, stb. és ez nem tetszik a Sonynak, aki nem ehhez szokott.
Nehéz jósolni, mi fog történni, csak pár lehetőség, ha nagyon nyomulnának a konzolok, és ennek a PC piaci szereplők kárát látnák, a már most is lézető konzolemulátorok gyorsabb fejlődési ütemre kapcsolnának (háttérben titkos támogatókkal intel amd?)
PS1 emulátor ma már tökéletes, persze egy elég régi hwt emulál. PS2 emulátor is jópár játékot képes müködtetni, de ez még PC erőművel is lassú. Ám ma már egyáltalán nem lehetetlen az ami 10 éve még elképzelhetetlen volt. Azaz más hw platform közel azonos sebességú emulálása. A kulcsszó JIT (just-in-time compilation), ma már olyan szinten áll, amivel az Apple el tudta érni, hogy inteles developer Macjain a PowerPC programok, észlelhető sebességveszteség nélkül futnának.
Ez természetesen bármenyik konzolemulátorral elérhető, csak az eddigi titokban fejlesztő hobby devek mellé hátszélként kell (szintén a háttérben meghúzódó, inteles támogatású) pár profi jit programozó.
Akkor újabb érv lesz majd az inteles v amds, drága nvidia vagy ati chipes PC mellett, hogy nemcsak az egyik konzol világ játékaival, hanem mindhárom játékaival is lehet játszani ugyanazon PCn, és talán még szebb grafikával is.
A Microsoftnak is kissebb üzlet az xbox mint a PC, xboxra nem fog senki 2 évente MS office csomagot vásárolni, és főleg nem a jelenlegi PCs officecsomag árakon. A Sonynak viszont valóban a konzol lehet a zászlóshajó. PC szegmensben, mások termékeitől függ Ms Intel chipsetgyártók, stb. és ez nem tetszik a Sonynak, aki nem ehhez szokott.
Nehéz jósolni, mi fog történni, csak pár lehetőség, ha nagyon nyomulnának a konzolok, és ennek a PC piaci szereplők kárát látnák, a már most is lézető konzolemulátorok gyorsabb fejlődési ütemre kapcsolnának (háttérben titkos támogatókkal intel amd?)
PS1 emulátor ma már tökéletes, persze egy elég régi hwt emulál. PS2 emulátor is jópár játékot képes müködtetni, de ez még PC erőművel is lassú. Ám ma már egyáltalán nem lehetetlen az ami 10 éve még elképzelhetetlen volt. Azaz más hw platform közel azonos sebességú emulálása. A kulcsszó JIT (just-in-time compilation), ma már olyan szinten áll, amivel az Apple el tudta érni, hogy inteles developer Macjain a PowerPC programok, észlelhető sebességveszteség nélkül futnának.
Ez természetesen bármenyik konzolemulátorral elérhető, csak az eddigi titokban fejlesztő hobby devek mellé hátszélként kell (szintén a háttérben meghúzódó, inteles támogatású) pár profi jit programozó.
Akkor újabb érv lesz majd az inteles v amds, drága nvidia vagy ati chipes PC mellett, hogy nemcsak az egyik konzol világ játékaival, hanem mindhárom játékaival is lehet játszani ugyanazon PCn, és talán még szebb grafikával is.
Szerkesztette: prygme 2005. 10. 28. 07:47 -kor
#75
Elküldve: 2005. 10. 28. 07:57
még annyit tennék hozzá,
ott van a warez problematikája is. ha Magyarországon múlna már rég felkopott volna a konzolgyártók ála. PC hw eladások viszont igancsak szépen profitálnak, többek között a játékokból is (még a warez játékhoz is kell az erős PC). Persze Magyarország, nem meghatározó piac, de kelet-európa, latin-amerika, india, sőt a legdinamikusabban fejlődő Kína hatalmas embertömegével már meghatórozó főleg a jövőben. Kínában még 20 év múlva is warez lesz az uralkodó irányzat (nem hülyék az ottani vezetők -mint itt-, hogy engedjék kiáramlani a tőkét a nagy semmiért. A jatékok nem munkaeszközök nem termelnek kínának bevételeket, csak kiviszik azt az országból). A hardwareen viszont Kínában is keresnek a nagy gyártók a játákosokon is, ahogy itt is.
ott van a warez problematikája is. ha Magyarországon múlna már rég felkopott volna a konzolgyártók ála. PC hw eladások viszont igancsak szépen profitálnak, többek között a játékokból is (még a warez játékhoz is kell az erős PC). Persze Magyarország, nem meghatározó piac, de kelet-európa, latin-amerika, india, sőt a legdinamikusabban fejlődő Kína hatalmas embertömegével már meghatórozó főleg a jövőben. Kínában még 20 év múlva is warez lesz az uralkodó irányzat (nem hülyék az ottani vezetők -mint itt-, hogy engedjék kiáramlani a tőkét a nagy semmiért. A jatékok nem munkaeszközök nem termelnek kínának bevételeket, csak kiviszik azt az országból). A hardwareen viszont Kínában is keresnek a nagy gyártók a játákosokon is, ahogy itt is.
Szerkesztette: prygme 2005. 10. 28. 07:59 -kor
#76
Elküldve: 2005. 10. 28. 08:25
Idézet: special - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 23:56
Igen, én.
Ez esetben értem a megnyilvánulásaidban tetten érhető sértődöttséget illetve köpködést: írtál egy gyenge közepes cikket, 99%-ban spekulácókkal, ráadául a játék topikjában senki nem simogatta meg a kis buksidat, hogy "jól van, ügyes vagy", ellenkezőleg, inkább kritizálták az írásodat.
Nem baj, majd ha felnősz, fel tudod dolgozni ezeket a dolgokat is, addig pedig ilyeneket fogsz benyögni:
Idézet
Örülök, hogy akkor legalább valamit értesz. 

Megint a durcás kisfiú-efektus, szép...
Idézet
Elnézést, ha erős lett volna, nem mindenki gyomra bírja.
Nem, szimplán parasztság volt az ominózus mondat, de sebaj. Majd megtanulod a két dolog közötti különbséget.
Idézet
Tudom, nem ez az évszázad írása, se nem túl eredeti, ráadásul ez kevésbé geek körökben közhelyes tény kérdése.
Na, haladunk, csak rájössz te is, hogy gyenge a cikked.

A "kevésbé geek körökben" meg megint szimplán szánalmas...
Idézet
Ha nem is részletesen kifejtett, de valós üzleti (keresztfinanszírozás, üzleti modell), gazdasági (méretgazdaságosság, tanulási görbe), technikai (testreszabott felépítés) szociális (kényelem, erősebb társaági vonzerő) jellegű érvrendszerrel szemben mi is hangzott el?
Semmi más, csak az, hogy hogyan látjuk mi a dolgot. Hogy lefordítsam a te nyelvrendszeredre is: az itteni geekek azt böfögték ide, ami a véleményük.
Idézet
Mondjuk vegyük a te soraidat, hogy hirtelen ne vegyük bele másokat:
Érzem, súlyosak itt már az érvek...
Érzem, súlyosak itt már az érvek...
Hm... megint kevered a szezont a fazonnal.
Miért kellene nekem érvelni a cikked ellen?

A böfögéses mondatod volt az, ahonnan ez a dolog kiindult, ne csúsztass, és próbld vitának álcázni a szimpla tahóságodat.
Mit ne mondjak, a válaszoddal tovább csiszoltad a nem túl hízelgő képet magadról...
Gratula.
Azt hiszem, neked a jövőben jobb lenne - ha írsz még "cikket" - ha nem néznél be az írásaod topikjába. Kevésbé járatnád le magadat.

#77
Elküldve: 2005. 10. 28. 08:32
Pont erre akartam kiterni en is.
A cikkben csak a jatekokrol esik szo, es a jatekok reven a kiadok nyeresegerol.
Azt mar a derekcikkiro elfelejtette megemlitteni hogy az altala kiirt szamok tobbszoroset haladja meg csak mondjuk a PC ipar videokartyaeladasa evenkent.Es nem ez az egyetlen szegmens ami csak a jatekok miatt fejlodik.
Marpedig ezt az aranybanyat senki sem fogja kiaknazatlanul hagyni es ezert nem fog kihalni a PC jatekpiac.
Csak egy kis meglepo szamadatot hagy kozoljek 2005 elso negyedeveben 60200000 videokartyat adtak el.
Persze ebbol nem mindenki a jatek miatt vasarolt vagy fejlesztett de akkor is ez egy megdobbento szamadat, ha csak a 20%-a ebbol ajatek miatt tortent az is eszmeletlen nagy szam, ha megnezzuk azt is, hogy egy mondjuk 6600GT 40ezer forint es ne felejtsuk el ez csak egy negyedeves adat.
Raadasul nem sok ceg osztozik rajta, ezek tuti nem hagynak, hogy kiessen tobb milliardos beveteli forras a zsebukbol.

Amugy meg valami a cikkhez visszaterve.
Osszevissza dobalozik a szamokkal az iroja egy sci-fi kepzettol vezerelve, ugylatszik meg van az uj Nostradamus aki latja elore a jovot.
A cikkben csak a jatekokrol esik szo, es a jatekok reven a kiadok nyeresegerol.
Azt mar a derekcikkiro elfelejtette megemlitteni hogy az altala kiirt szamok tobbszoroset haladja meg csak mondjuk a PC ipar videokartyaeladasa evenkent.Es nem ez az egyetlen szegmens ami csak a jatekok miatt fejlodik.
Marpedig ezt az aranybanyat senki sem fogja kiaknazatlanul hagyni es ezert nem fog kihalni a PC jatekpiac.
Csak egy kis meglepo szamadatot hagy kozoljek 2005 elso negyedeveben 60200000 videokartyat adtak el.
Persze ebbol nem mindenki a jatek miatt vasarolt vagy fejlesztett de akkor is ez egy megdobbento szamadat, ha csak a 20%-a ebbol ajatek miatt tortent az is eszmeletlen nagy szam, ha megnezzuk azt is, hogy egy mondjuk 6600GT 40ezer forint es ne felejtsuk el ez csak egy negyedeves adat.
Raadasul nem sok ceg osztozik rajta, ezek tuti nem hagynak, hogy kiessen tobb milliardos beveteli forras a zsebukbol.

Amugy meg valami a cikkhez visszaterve.
Osszevissza dobalozik a szamokkal az iroja egy sci-fi kepzettol vezerelve, ugylatszik meg van az uj Nostradamus aki latja elore a jovot.
Szerkesztette: Jakuza 2005. 10. 28. 08:37 -kor
My name is penis.
1. Ha leesnél az EGOd-ról, szörnyet halnál az IQd-on.
2. A szó fegyver, de neked még egy csúzlid sincs.
1. Ha leesnél az EGOd-ról, szörnyet halnál az IQd-on.
2. A szó fegyver, de neked még egy csúzlid sincs.
#78
Elküldve: 2005. 10. 28. 08:36
special, az jutott eszembe, legközelebb írhatnál egy cikket az AMD haláláról és az Intel szárnyalásáról, külön kis keretesben kitérve az Opteron hanyatló piaci szereplésére, ezzel szembeállítva az Itanium rendkívül dinamikus fejlődésére. Úgy látom, ebben a témában tudnál még hasonlóan elfogulatlan és objektív lenni.

processzort tervezni gyartani nem kulonosebben nehez, csak tapasztalat es penz kell hozza, a tudas fonn van a neten - vers
Én mágussá, ezzel a köznapi értelemben véve polihisztorrá váltam. - Gyula2222
...a végtelen felénél túl helyezkednek el... - flashdesignor
...jönnek a további tovább konkretizálások egészen addig, h egy egy adott esetben pontosan mik és hogyan vannak. - Gyula2222
Én mágussá, ezzel a köznapi értelemben véve polihisztorrá váltam. - Gyula2222
...a végtelen felénél túl helyezkednek el... - flashdesignor
...jönnek a további tovább konkretizálások egészen addig, h egy egy adott esetben pontosan mik és hogyan vannak. - Gyula2222
#79
Elküldve: 2005. 10. 28. 08:38

Teljesen egyetertek Speciallel, nekem az a velemenyem, hogy most jonnek lassan vegre helyre a dolgok. A PC munkara valo, a konzol meg jatekra. Amiota megvan a PS2, PC-vel nem jatszottam. Az meg teljesen egyertelmuve teszi a dolgot, hogy az eddig kizarolag PC-re megjelent nagyobb cimek is jonnek nextgen konzolokra, azok mellett, amelyekkel mar igy is sokkal hamarabb lehetett a jo kis 32" wide TV-n nyomulni.

Krinyo
Ps: a cikkiro cikizese mellett lehetne mondjuk eszerveket is felsorakoztatni, bar az teny, hogy a szamokkal nehez vitazni...
72792 óra, 6649 anyag, 11 376 878 karakter (6772 A4-es oldal) = az én HWSW-m
#80
Elküldve: 2005. 10. 28. 08:41
Jakuza: legalabb ne ilyen tablakkal probalnad alatamasztani a mondandodat, ahol a chipkeszletbe integralt grafikus vezerlokkel az Intel vezet.
60 millio videokartya? Azt sem tudod mirol beszelsz... 
Amikor egy videokartya araert megveszed a nextgen konzolt, megis ki fogja a PC-jet hulyere fejleszteni?
Krinyo


Amikor egy videokartya araert megveszed a nextgen konzolt, megis ki fogja a PC-jet hulyere fejleszteni?

Krinyo
72792 óra, 6649 anyag, 11 376 878 karakter (6772 A4-es oldal) = az én HWSW-m