HWSW Informatikai Kerekasztal: A PC-s játékok kora leáldozott - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (111 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

A PC-s játékok kora leáldozott A cikkel kapcsolatos hozzászólások

#761 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 12:35

Idézet: Mumia - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 11:57

Nos ha a konzol nem úgy csinál, vagy úgy tud, ahogy kellene akkor ahhoz még buhera meg util sincsen. Ez szerintem nem haladás hanem visszalépés. A konzol arra jó, hogy az informatikai analfabéta emberek élvezhessék a PC szolgáltatásait, anélkül hogy megtanulnák kezelni.  Ez eddig ok, ezért van létjogosultsága, de miért kell ezért a PC-t kiiktatni a képből?

crying out loud:

PC egy olyan eszköz amivel pénzt keresel
Konzol egy olyan eszköz amivel szórakoztatóipari termékeket fogyasztasz.
capisci?
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#762 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 12:41

Idézet: Mumia - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 11:53

Ezt a nézetet ők eröltetik ránk, a kiadók, hogy nincs nekünk szükségünk tárolva a filmekre. Persze, szerintük nincs, mert így minden egyes megnézésért jól megcsapolhatnak. És arra sincs lehetőségünk, hogy megosszuk ismerőseinkkel. Nem tudom ki hogy van vele, de én ha valamiért pénzt fizetek, azt szeretem birtokolni, és nem kiszolgáltatva a kiadóóriások kényének kedvének, mindenféle korlátokkal nézhessem csak.

Persze. letöltesz 12Gigát. 1x megnézed, utána 1-2 hónapra rá törlöd, mert kell a hely a következőnek. Ez az amit úgy hívnak fölösleges erőforráspazarlás. Az más kérdés hogy nem azért fizetsz amire te gondolsz. nem tulajdonjogot szerzel, hanem használati jogot, adott kondíciókkal. Ne más tollával akarj ékeskedni, hozz létre sajátot és oszd meg szabadon.
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#763 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 12:44

Idézet: BoGab - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 12:34

DX7 és felette én nem találkoztam problémával.

khm... 3Dmark01 nem fut DX9 alatt és jópár DX8-as game nem fut DX9 alatt. vissza lehet keresni itt is. szép dolog az érvrendszerünket alátamásztó "szelektív" emlékezet..

Idézet: BoGab - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 12:34

Legtöbb gyártó (ATI-nál majdnem mind) már nem b*szakodik saját nyák tervezésével, hanem refnyákra dobja rá a magot és pusszantás... Miért? Mert ott a ref, minek tervezzen sajátot, az idő és pénz... és nem utolsó sorban így jó a refdriver mindre.

Ugyanakkora urban legend ez az egész, mint annó, hogy ATIra váltás kényelmetlen és kellemetlen.

Mellesleg utoljára látványos eltérés két kártyán megjelenő játékban az FX széria idején volt, de ugye azt tudja mindenki miért is volt...
Khmm jópár olyan tesztet láttam, nemis oly rég, hogy
a) reference DX9 render - így kéne kinéznie
b) vendoer 1 képe
c) vendor 2 képe
d) vendor3 képe


Általában igaz az hogy az ATi szokott ezekben a legjobban szerepelni, de a lényeg: a referencia render-hez képest mindnek van artifact-je. A legdúrvább, az ebben a topikban (valamiért?) agyonsztárolt intel GMA9000-nek szokott lenni, tipikusan kritikán aluli, értékelhetetlen ernyőképpel.

Szerkesztette: SFIJ 2005. 11. 01. 12:49 -kor

νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#764 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 12:47

Idézet: SFIJ - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:44

khm... 3Dmark01 nem fut DX9 alatt és jópár DX8-as game nem fut DX9 alatt. vissza lehet keresni itt is. szép dolog az érvrendszerünket alátamásztó "szelektív" emlékezet..

3DMark-kal nem játszunk :D

Mellesleg benchmark és van belőle újabb, szvsz ezek nem olyanok, mint a játékok!
Mellesleg 3dmark 2k1-gyel annó, amikor a 9600xtmet vettem teszteltem vele.

Emlékezetemmel semmi baj, DX8as példa?

Szerkesztette: BoGab 2005. 11. 01. 12:48 -kor

Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#765 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 12:51

Idézet: BoGab - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 12:09

MS-éknél meg majd eldöntik melyik játék futtatását támogatja az X360, mármint az első generációsok közül :rolleyes:

Szerk, csak közben írtál és így nem egyértelmű mire reagáltam.

te már megint látod a jövőt, miközben saját bevallásod szerint minimálisak a konzols téren szerzett papasztalataid. Pontosabban kimerülnek abban, hogy útálod. Nos így könnyű... legalábbis tólni a FUD-ot ezerrel.
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#766 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 12:59

Idézet: BoGab - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 12:47

3DMark-kal nem játszunk :D

Mellesleg benchmark és van belőle újabb, szvsz ezek nem olyanok, mint a játékok!
Mellesleg 3dmark 2k1-gyel annó, amikor a 9600xtmet vettem teszteltem vele.

Emlékezetemmel semmi baj, DX8as példa?

nekem pl a Tomb Raider:Angel Of Darkness es Halo-val voltak gondjaim, olyan szinten hogy nem települtek. Jó kijött később mindkettőre egy install kit patcher, de ez akkoris botrányos, hogy megveszel valamit és b@szik menni, azért mert fenn van egy OS patch a gépen (DX9).


3Dmaker egy hulladék szoft mára, ámbátor a kérdéses fiaskóig többen elfogadtuk mint conformance teszter prog-ot.

Szerkesztette: SFIJ 2005. 11. 01. 13:01 -kor

νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#767 Felhasználó inaktív   bomlat 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 575
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:01

Idézet: SFIJ - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 10:20

Persze lehet nyomni a mély szakértői dumát, lehet csillogtatni a tudást, a világ nem a szegmentált, hanem a flat, lineáris+lapszinten védett modell felé ment el. gondolom olyanokról hogy GDT meg LDT hallottál már... Amúgy a lapok kapcsolhatóan 4k-sak vagy 4MByte-osak. a zixpében 512RAM felett a kernel 4MByte-os lapokat használ.

Hmmm.
fél órás netes keresgélés alapján kettönk között a fő különbség az,hogy én deklaráltan,te pedig tikoltan nem értesz a témához.

flat memória esetében hogyan különíted el egymástol a kernelt és az usert?
továbbá nem csak az NT,hanem a linux is szegmentálást használ az user proceszek elkülönítéséhez,és valóban,ahogy írtad megszakítás kell a gate-k hívásához....

A cel-ben pedig azzal szemben amit irtam van szegmentált memóriakezelés,és a központi cpu-nak arra épül a védelme,de a vektroprociknak nincsen ilyen védelmük,ráadásul a doksika alapján csak kernel módban írhatóak/olvashatóak,vagyis felületes benyomás alapján rajtuk keresztül szépen törhető a rendszer.

http://www.research..../494/kahle.html
Synergistic processing element 
The SPE [11] implements a new instruction-set architecture optimized for power and performance on computing-intensive and media applications. The SPE (Figure 3) operates on a local store memory (256 KB) that stores instructions and data. Data and instructions are transferred between this local memory and system memory by asynchronous coherent DMA commands, executed by the memory flow control unit included in each SPE. Each SPE supports up to 16 outstanding DMA commands. Because these coherent DMA commands use the same translation and protection governed by the page and segment tables of the Power Architecture as the PPE, addresses can be passed between the PPE and SPEs, and the operating system can share memory and manage all of the processing resources in the system in a consistent manner. The DMA unit can be programmed in one of three ways: 1) with instructions on the SPE that insert DMA commands in the queues; 2) by preparing (scatter-gather) lists of commands in the local store and issuing a single “DMA list” of commands; or 3) by inserting commands in the DMA queue from another processor in the system (with the appropriate privilege) by using store or DMA-write commands. For programming convenience, and to allow local-store-to-local-store DMA transactions, the local store is mapped into the memory map of the processor, but this memory (if cached) is not coherent in the system.


http://neworder.box....php?newsid=2604

http://www.codeguru.com/Cpp/W-P/system/dev...icle.php/c8035/
The Computer is your friend.
Trust The Computer

#768 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:12

Idézet: SFIJ - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:51

te már megint látod a jövőt, miközben saját bevallásod szerint minimálisak a konzols téren szerzett papasztalataid. Pontosabban kimerülnek abban, hogy útálod. Nos így könnyű... legalábbis tólni a FUD-ot ezerrel.

Valaki linkelt, nem én találtam ki, személyeskedés nagyon megy azt látom :rolleyes:

Nem nem utálom, csak nem értek veled egyet, meg a többivel sem, aki most nagy szájjal ordibálgatja a világba, hogy milyen jó a konzol, én csak a hibákat és hiányosságokat hozom fel, amiről szép csendben megfeledkeztek és ilyen reakciót kapok rá  :down:
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#769 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:19

Idézet: SFIJ - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:59

nekem pl a Tomb Raider:Angel Of Darkness es Halo-val voltak gondjaim, olyan szinten hogy nem települtek. Jó kijött később mindkettőre egy install kit patcher, de ez akkoris botrányos, hogy megveszel valamit és b@szik menni, azért mert fenn van egy OS patch a gépen (DX9).


3Dmaker egy hulladék szoft mára, ámbátor a kérdéses fiaskóig többen elfogadtuk mint conformance teszter prog-ot.

TRAOD nem DX8as, hanem 9-es, de sebaj, mellesleg egy igénytelen konzolos átirat, amit nem teszteltek időhiány miatt :down: Halo hasonló minőségű játék... és szintén DX9es...

Lehet neked nem volt fennt a megfelelő verziószámú DX9? :think:

Mellesleg való igaz, hogy sokszor kell a patch, de ahogy a patchnek megvan a maga kis hátránya az előnye is megvan. Nagyobb játékoknál, amit aztán tényleg nincs idő agyon tesztelni a későbbiek folyamán lehet korrigálni. Mondok egy példát. Morrowind. Kiadták a GOTY-t XBOX-ra, de ugye a játék maga elég összetett, sok a lehetőség, a PC-s verziót több éve patchelgetik, de ennek ellenére is vannak benne hibák. Az Xes kiadás az utolsó verziószámú PC-sből lett. Azért gondold végig, azt a játékot éveken át tesztelték játkosok és még így is van benne hiba. Megvan az igény a szabad játékmenetre. Konzolon nem lesz idő ezt mind végigtesztelni, hogy a végén majd egy tökéletes játék legyen belőle.

Szerkesztette: BoGab 2005. 11. 01. 13:28 -kor

Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#770 Felhasználó inaktív   snakekiller 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:19

Idézet: BoGab - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:12

Valaki linkelt, nem én találtam ki, személyeskedés nagyon megy azt látom :rolleyes:

Jaja... :)

Amúgy SFIJ, valóban vissza lehetne venni egy kicsit, nem muszáj folyton csipőből reagálni...

#771 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:35

Idézet: SFIJ - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:09

Diablo az a baj, hoyg azt hiszed csak ez van. Nemcsak ez van. majd jön version és szépen fejedre olvassa a PCs game scane szar játékait. ez parttalan. Tod pont olyan vagy mit egykét highend hifista, aki a 80-as közepén szokol rádióra kötötte a CD playa hangkimenetét aztán röhögött, hogy naugye milyen szarul szól az én 'linn'-emhez képest...  :rolleyes: Azóta a linn befejezte a hagyományos lemezjátszók gyártását...

Nem hiszek én semmit. :) A jövendölésekkel nem is vitatkozom :) Annyit mondtam, hogy miért nem jó ez NEKEM. Ami miatt írtam az az, hogy szeritned trendiségből ragaszkodok (ragaszkodunk) a PC-nkhez. Hát nem. :)
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#772 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:37

Idézet: SFIJ - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:35

crying out loud:

PC egy olyan eszköz amivel pénzt keresel
Konzol egy olyan eszköz amivel szórakoztatóipari termékeket fogyasztasz.
capisci?

Azért nem bánnám, ha nem te döntenéd el helyettem oks? Nekem pl az autó szállítóeszköz, mindamellett egy remek szórakozás is. :)


szerk: kimaradt szó :)

Szerkesztette: Diablovazze 2005. 11. 01. 13:41 -kor

National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#773 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:39

Idézet: bomlat - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:01

Hmmm.
fél órás netes keresgélés alapján kettönk között a fő különbség az,hogy én deklaráltan,te pedig tikoltan nem értesz a témához.

flat memória esetében hogyan különíted el egymástol a kernelt és az usert?
továbbá nem csak az NT,hanem a linux is szegmentálást használ az user proceszek elkülönítéséhez,és valóban,ahogy írtad megszakítás kell a gate-k hívásához....

A cel-ben pedig azzal szemben amit irtam van szegmentált memóriakezelés,és a központi cpu-nak arra épül a védelme,de a vektroprociknak nincsen ilyen védelmük,ráadásul a doksika alapján csak kernel módban írhatóak/olvashatóak,vagyis felületes benyomás alapján rajtuk keresztül szépen törhető a rendszer.

http://www.research..../494/kahle.html
Synergistic processing element 
The SPE [11] implements a new instruction-set architecture optimized for power and performance on computing-intensive and media applications. The SPE (Figure 3) operates on a local store memory (256 KB) that stores instructions and data. Data and instructions are transferred between this local memory and system memory by asynchronous coherent DMA commands, executed by the memory flow control unit included in each SPE. Each SPE supports up to 16 outstanding DMA commands. Because these coherent DMA commands use the same translation and protection governed by the page and segment tables of the Power Architecture as the PPE, addresses can be passed between the PPE and SPEs, and the operating system can share memory and manage all of the processing resources in the system in a consistent manner. The DMA unit can be programmed in one of three ways: 1) with instructions on the SPE that insert DMA commands in the queues; 2) by preparing (scatter-gather) lists of commands in the local store and issuing a single “DMA list” of commands; or 3) by inserting commands in the DMA queue from another processor in the system (with the appropriate privilege) by using store or DMA-write commands. For programming convenience, and to allow local-store-to-local-store DMA transactions, the local store is mapped into the memory map of the processor, but this memory (if cached) is not coherent in the system.


http://neworder.box....php?newsid=2604

http://www.codeguru.com/Cpp/W-P/system/dev...icle.php/c8035/

fél órás netes keresgélés után szép, hogy eljutottál ide. az, hogy valaki a lényeget kiemelve, egyszerűsített képet ír le, még nem jelenti azt, hogy hülye. teljesen felesleges elmerülni a részletekben egy nem szakmai topikban. Elég ha annyit tudsz (32 bites esetben) hogy van egy taszkleíró per processz, ami tartalmaz egy laptáblát. A laptábla felső 2Gigájába vannak belepozva az OS szolgáltatások, a processzek lineáris címeket látnak és lineáris címzést használnak.

rigng0-ra kerülni 3módon lehet:
- ljmp, lcall - ekkor kell az általad hőn szeretett call gate szegmens ismerte
- sysenter
- int<num>

OS design kérdése, ki mivel főz.

amit e cell-ről írsz. Vegyünk egy windows desktopot. A windows desktopodon lehetnek ablakok amik system jogokkal futnak. A íruskeresők/defragek ablakjai ilyenek. Ha te ezeken az ablakokon keresztül az ablakok kontrollereibe valahogy rosszindulatú kódot tudsz injektálni, megtörted a rendszert. De ez igaz bármilyen grafikus felületet futtató unix, vax, whatever rendszerre. Attól hogy egy védelmi mechanizmus nem hardveresen implementált, attól az még működhet. Ahogy meg lehet írni - ésszel - a víruskereső, defrag, whatever program kontrolljait úgy, hogy ez  a probléma ne álljon fel. Dehogy mégegy példát hozzak, sokáig nagyon sok unix box-on a rendszerszolgáltatások ftp, telnet root jogokkal futottak. Egy alkalmas kalóznak elég volt TCP/IP felől buffer overflow hibára futtatni ezeket a szolgáltatásokat és uralma alá kerítette a gépet...

Szerkesztette: SFIJ 2005. 11. 01. 13:48 -kor

νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#774 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:52

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:35

Nem hiszek én semmit. :) A jövendölésekkel nem is vitatkozom :) Annyit mondtam, hogy miért nem jó ez NEKEM. Ami miatt írtam az az, hogy szeritned trendiségből ragaszkodok (ragaszkodunk) a PC-nkhez. Hát nem. :)

Drága komám. volt itten egy cikk. Tényeken alapuló trendeket közölt, pl. a te tájékoztatásodra is. jöttettek mint a sírósarcu kamaszlányok hogy óáóáóá rondaköcsögspecial szídja a pécénket. mikor ez nem vált be mint taktika, akkor elkezdtetek FUD-ot tólni, meg durván csúsztatni. Amúgy olyat nem írtam, hogy trendiségből ragaszkodsz a pécédhez. az viszont igaz, hogy trendiségből 3 év múlva már konzolon fox játszani, és hüjézni fogod azokat, akik PCvel vesződnek.
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#775 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:56

Idézet: SFIJ - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:52

Drága komám. volt itten egy cikk. Tényeken alapuló trendeket közölt, pl. a te tájékoztatásodra is. jöttettek mint a sírósarcu kamaszlányok hogy óáóáóá rondaköcsögspecial szídja a pécénket. mikor ez nem vált be mint taktika, akkor elkezdtetek FUD-ot tólni, meg durván csúsztatni. Amúgy olyat nem írtam, hogy trendiségből ragaszkodsz a pécédhez. az viszont igaz, hogy trendiségből 3 év múlva már konzolon fox játszani, és hüjézni fogod azokat, akik PCvel vesződnek.

lol vagy sfij...
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#776 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:56

Idézet: BoGab - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:12

Valaki linkelt, nem én találtam ki, személyeskedés nagyon megy azt látom :rolleyes:

Nem nem utálom, csak nem értek veled egyet, meg a többivel sem, aki most nagy szájjal ordibálgatja a világba, hogy milyen jó a konzol,

fantomokkal nem lehet vitatkozni. az állítás abban áll, a trendeket nézve, hogy a gaming industry a köv pár éven belül áttér a konzolokra, már ami a fő bevételi forrásokat illeti. A konzol meg annyira jó dolog, amennyire a fogyasztói társadalom annak ítéli. mivelhogy növekvő ütemben fogyasztja...
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#777 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:56

Idézet: SFIJ - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:52

Drága komám. volt itten egy cikk. Tényeken alapuló trendeket közölt, pl. a te tájékoztatásodra is. jöttettek mint a sírósarcu kamaszlányok hogy óáóáóá rondaköcsögspecial szídja a pécénket. mikor ez nem vált be mint taktika, akkor elkezdtetek FUD-ot tólni, meg durván csúsztatni. Amúgy olyat nem írtam, hogy trendiségből ragaszkodsz a pécédhez. az viszont igaz, hogy trendiségből 3 év múlva már konzolon fox játszani, és hüjézni fogod azokat, akik PCvel vesződnek.

Örülök, hogy így látod a jövőmet. :) A többihez meg no comment. :)
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#778 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:58

Idézet: BoGab - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:19

TRAOD nem DX8as, hanem 9-es, de sebaj, mellesleg egy igénytelen konzolos átirat, amit nem teszteltek időhiány miatt :down: Halo hasonló minőségű játék... és szintén DX9es...

A peccs után valóban az, mindkettő. a nem peccselt install kit 8.1-es, ami legalábbis a cdken van.
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#779 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 13:59

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:37

Azért nem bánnám, ha nem te döntenéd el helyettem oks? Nekem pl az autó szállítóeszköz, mindamellett egy remek szórakozás is. :)


szerk: kimaradt szó :)

nem én döntöm el apafej, hanem a piac. te meg rúgkapálhacc. ha azon elgondolkodsz hogy a PC 1981-ben üzleti célú gépként indult az elég sok mindent megmagyaráz. a játékipar a 90-es évek elején az amiga megdöglésének okán kényszerűségből választotta a pc-t, mert elterjedt platform volt, és nemnagyon volt más. 92-re a game industry a VESA segítségével jól meg is b@szta a PC-t, hogy valamennyire játszani leshessen rajt' lásd vesa local bus. A Pentiummal kijövő PCI egy darabig elégséges volt, majd utána jött a PII-vel az AGP és most a P4 korszak végén a PCI-E. Tök érdekes látni, hogy a PC architektúra radicalmod-ok ugyanúgy 5 évente történnek, ahogy 5évente jön ú konzol. A radicalmod-ok bekövetkezte környékén meg súlyos erőforráspazarlás. jelenleg erről szólnak a 256Megás videózsugák, amit az asszimetrikus sávszélességű AGP nyavajái okoztak.

Szerkesztette: SFIJ 2005. 11. 01. 14:05 -kor

νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#780 Felhasználó inaktív   snakekiller 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 01. 14:00

Idézet: SFIJ - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:52

Drága komám. volt itten egy cikk. Tényeken alapuló trendeket közölt, pl. a te tájékoztatásodra is. jöttettek mint a sírósarcu kamaszlányok hogy óáóáóá rondaköcsögspecial szídja a pécénket. mikor ez nem vált be mint taktika, akkor elkezdtetek FUD-ot tólni, meg durván csúsztatni. Amúgy olyat nem írtam, hogy trendiségből ragaszkodsz a pécédhez. az viszont igaz, hogy trendiségből 3 év múlva már konzolon fox játszani, és hüjézni fogod azokat, akik PCvel vesződnek.

hmmmm... józan ész=trendiség?  :think:

Téma megosztása:


  • (111 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó