SuSE Linux SuSE Linux
Elküldve: 2005. 03. 25. 15:05
Idézet: davs - Dátum: 2005. márc. 23., szerda - 16:32
Rendben !

Feltelepítettem a SUSE 9.2-t (abszolut kezdő vagyok, kész szerencs, hogy ez sikerül!) !
Az iránt érdeklődöm, hogy lehetséges-e ezen a gépen egy windows alapú számlázóprogramot futtatni, ami ráadásul a helyi hálózat egy másik gépén van (a hálózatok között megtaláltam a filet).
A Wine-t letöltöttem és talán installáltam is (van YAST dolgozott egy ideig), de hogy hová tette, vagy hogyan kell használni az más kérdés.
Ha ez összejönne, akkor még érdekes játék lesz a nyomtató (HP1100) beállítása ami a routerre van kötve.

Elküldve: 2005. 03. 25. 18:24
1., egy másik particion van Windows, és egy fájlkezelővel él tudod érni
megkeresed pld a c:\Program Files\Totalcommander\totalcmd.exe-t
rákattintasz és felugró ablakban a Futtatás ezzel-hez beírod, hogy wine
2., ha nincs, akkor van egy /home/"te"/.wine/drive_c/windows könyvtárat
oda linkeled vagy bemásolod a futtatni kívánt valami.exe -t
maj konzolon beírod: wine valami.exe
Ha nem megy, írd be konzolon: winecfg és végezd el a beállításokat.
_Lauter_
"Az nem lehet, hogy annyi szív hiába...!"
Elküldve: 2005. 03. 26. 12:57