HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly (II) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly (II)

#261 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 05. 30. 18:09

új screenek a dc topikból (hátha vki nem jár arra)

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

én azt mondom ide vele most :)

SYS esetleg megkérdezhetnéd lesz-e béta teszt :D
beneveznék.
"i saw god on TV"

#262 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 05. 30. 18:40

Idézet: rémlátó - Dátum: 2007. máj. 30., szerda - 19:09

új screenek a dc topikból (hátha vki nem jár arra)
[...]

Ez mi ez?  :)
Faster! Harder! Cadaver!

#263 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 05. 30. 18:54

csókolom, picit visszaolvasni tessék :)

SYS írta:

Idézet


"...a voice from the darkness.....

Code Name: Over Dose - Community-MOD for PainKiller

Erről ma hallottam először: a fenti linkre kattintva olvashattok a további részletekről. Ez valami félhivatalos SP-modnak tűnik így elsőre, új pályákkal, új fegyverekkel és új ellenfelekkel. Csak azért van benne pár furcsa dolog is... Például miért "Community-MOD"? Senki emberfia nem hallott róla, ezek a legelső hírek, maiak. Aztán meg ez az Altar Boy: pont egy éve lehetett először olvasni a készülő PSP-verzióról (nézzétek meg ezt) és akkor már megvolt az Altar Boy concept artja. Mintha valami mást/nagyobbat akartak volna eredetileg a DC meg a megbízott fejlesztők..csak aztán ez lett belőle. Azért remélhetőleg teljesen ingyenes lesz, főleg ha már "Community-MOD"-nak titulálták..."

"i saw god on TV"

#264 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 05. 30. 20:19

Idézet: rémlátó - Dátum: 2007. máj. 30., szerda - 19:54

csókolom, picit visszaolvasni tessék :)

SYS írta:

Na banyek, az előző hozzászólás dátumát simán márc. 19-nek olvastam. :hemuveg: Most látom, hogy van egy rakat olvasatlan májusi hozzászólás. :)
Faster! Harder! Cadaver!

#265 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 05. 31. 00:48

...a voice from the darkness.....

Nekem az első képről egyértelműen Pompeii jutott eszembe: a háttérben egy kitörő vulkán, a föld megnyílik, a láva elárasztani készül egy ősi római várost - apokaliptikus atmoszféra, de fejvesztett menekülés helyett csupán téboly és gyűlölet mindenütt, a gonosz által befolyásolt helyi lakosság csupán Danielt támadja... :D

Visszatérve a DC akadékoskodására... Még a Fan-ek is furcsállják a dolgot. Ez a cucc nem igazi "Community-MOD", nem lehet az, mert olyan eszközökkel készül, amilyeneket a drága DC sosem adott ki nekünk. Amikor az első képeket láttuk, mindenki azt kérdezte, hogy hogyan volt képes a MW pl. új modelleket és fegyvereket kreálni, ugyanis ilyen jellegű "toolok" soha nem forogtak közkézen. A kreatív Rajongóknak (köztük pl. Varusnak, aki a "Hills"-t készítette) ez a lehetőség soha nem adatott meg... Ráadásul közben kiderült, hogy a MW volt megbízva a PSP-verzió (PeTjA kijavított ezen a ponton, tehát a PSP és nem a PS2-verzión dolgoztak) elkészítésével (Altar Boy, satöbbi). Szóval ezek után még a Rajngók is azt gondolják, hogy ez az egész nem tiszta dolog, talán a MW visszaélt bizonyos dolgokkal, ki tudja... Ráadásul a MW még viccelődik is, hogy Ők bizony fel vannak készülve bármilyen esetleges kanadai támadásra... :) (Amire még a Rajongók is húzzák a szájukat.) Hát jól van, azért reméljük, valóban nem lesz semmi akadálya annak, hogy kijöjjön és ingyenes legyen ez a MOD..csak manapság sokszor a kiadók diktálnak és nem egy bizony túl messzire megy (mint pl. az EIDOS korábban más dolgokban, és most a DC mennyivel lehet jobb?)... A lényeg, hogy "necces" a dolog mindenképpen, de azért bízzunk benne, hogy Augusztusban már játszhatunk az anyaggal... ;)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 05. 31. 00:55 -kor


#266 Felhasználó inaktív   Szacsoka 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.717
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 05. 31. 07:28

Igyekszem tartani a tempót a fórumkövetéssel :Đ

Hát az újdonság remélem jól fog elsülni és méltól lesz az elődökhöz :Đ mind hangulatban, mind motorilag. A PK (SZERINTEM!!!!) mind a mai napig az egyik legjobb "csak leülök pár percet játszani" játék. Mert tényleg arról szól, amiről a játéknak kell. Nyugtatásról. Ha nagyon gáz volt egy napom, pár perc PK után újra friss vagyok. Sajna nekem secretezés és az 5csillag nagyon nehéz, de azért nem adom fel. Na megyek vizsga előtt nyomok egyet az operában :)
[ Gigabyte EP35-DS3 rev2.1 ][ E8200@3200MHz ][ Supertalent 2x1GB DDR2 1000MHz 4-4-3-8 ][ Gainward 8800GT Golden Sample ][ Corsair VX450 táp ][ Maxtor 250GB Sata2 ]

#267 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 06. 01. 19:14

...a voice from the darkness.....

Mindenekelőtt egy újabb hír: Painkiller 2 announced (again) - nem lesz még PK2, de lesz valami "Painkiller 1.5" PC-re, mégpedig még idén októberben! Na, hogy ez mi..mindenki azt találgatja most. Lehet, hogy a PSP/PS2-verziók PC-s verziója, ami nem lenne éppen rossz, hiszen akkor mi sem maradnánk le semmiről (csak ugye legyen itthon is kapható és ne kb. 8 hónap késéssel mint anno a BOOH  :rolleyes: )... Különben kissé megszaporodtak az új hírek a PK-val kapcsolatban mostanában... :)

Szacsoka, ez tényleg így van, ezt nagyon szeretem én is ebben a játékban. Emlékszem, még 2004-ben volt olyan, hogy néhány hétvégén vagy 2-3-szor is végigdaráltam a játékot Nightmare/Trauma-fokozaton, a kártyákat felhasználva. Nagyon addiktív, és ilyenkor az ember észrevétlenül fejlődik is: ezért természetes ma már mindig 5-csillagra teljesíteni kártyák nélkül, emlékszem azokra az időkre, amikor ilyesmit még teljességgel elképzelhetetlennek tartottam... És valóban, ha csak fél órát tudtam játszani, akkor annyit játszottam..bár rendszerint többre volt lehetőségem és le is ragadtam... :D

Az MP-rész meg még inkább ilyen. Ott aztán tényleg meg lehet csinálni, hogy beugrok egy meccs közepén, ami lehet, hogy már 8 percnél jár és 15-nél vége, aztán ha nem érek rá, akkor kilépek. :D Ha akarom 5 órát játszom, ha akarom 5 percet, közben meg lehet röhögni a többiekkel... A "baj" az, hogy ez is addiktív... :D

Korábban a TR-játékokkal pont az volt az egyik gondom, hogy azok mellé viszont tényleg hosszabb időre oda kellett ülni. Ráadásul már a TR3-tól felfelé egy idő után nagyon besokalltam bizonyos "elnyújtott dolgoktól": pl. egy hosszú járaton átkúszni meg 5 km magas létrán felmászni bizony nagyon unalmas tud lenni, plusz kihívás sincs benne. A PK viszont egyenes (az ember tudja, hogy mit kap), a ritmusát mondhatni én szabályozom (ha akarom darálok, de egyébként annyit mászkálok egymagamban a kiürült részeken, amennyit csak akarok), de akkor is mindenképpen gyorsabb/pörgősebb, és rengeteg alternatíva van benne, sok mindent ki lehet próbálni, sokféleképpen végig lehet vinni, ráadásul ezek egy részére még ösztönzi is a játékost... Persze nem akarom összehasonlítani a kettőt, csak gondolom nem véletlen, hogy a TR-ek "agyonjátszása" után pont a PK jött be nálam (egyik végletből a másikba estem)... :D

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 06. 01. 19:18 -kor


#268 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 01. 22:46

nyamm-nyamm  :up:
kellemes hírek jönnek mostanság.
ugyan erről még nem tudni semmit, de remélem, hogy nem valami apróság lesz.
az amazonos 35 euro-s ár azért meglepett ennyiért már egy új játékot várok.
ha valóban a ps átírat (azt olvastam, hogy +3 pálya van benne a pc-shez képest) csak ennyi pluszért nagyon combos ez a majdnem 9K.
viszont ha vmi új lesz és nem egy újabb titánium kiadás (már 3 különböző változat meg volt a pk-ból :) ) és a magyar kiadók ismét "jól" szerepelnek, akkor én benne lennék egy berendelős megoldásban, mint a black esetében.
"i saw god on TV"

#269 Felhasználó inaktív   peterxxxx 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 206
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 02. 17:50

PK 1.5 az elég fura  :rolleyes:  Talán valami felturbózott változata az eredeti PK-nak? :D Remélem lesznek benne új pályák is, vagy aminek a legjobban örülnék a PK 2 előtt, hogy folytatják a storyt igaz ugyanazzal a mocival :) Sztem a mai játékok között is simán megállja a helyét a PK motorja  :)

Szerkesztette: peterxxxx 2007. 06. 02. 17:51 -kor


#270 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 06. 03. 14:02

...a voice from the darkness.....

Rémlátó, a rendelés megoldható, legalábbis ha Suzanne-t még azóta sem rúgták ki a DC-től..akkor ha többen is rendelünk, szépen oszlik a szállítási költség... :) Azért remélem, itthon nem bénáznak ezúttal..a BOOH 7-8 hónappal későbbi megjelenése röhej volt, hihetetlen...  :rolleyes:

Én is arra gondolok mint Péter: az eredeti PK+BOOH-t tudom elképzelni, "némileg felturbózva". Az új pályákra/szörnyekre/fegyverekre/MP-módokra gondolok, na meg Belialra (új játszható karakter?) ezekkel ajánlották a PSP/PS2-verziókat. Mivel azokon a konzolokon a játék újdonság, így az eredeti dolgokat is tartalmazza, de nem álltak meg ennyivel. Most ha lesz PC-s verzió is, akkor legalább mi sem maradunk le ezekről a plusz dolgokról! ;) Ez jó hír, legalábbis ha így lesz... El tudnám képzelni pl., hogy Nightmare-fokozaton az 5. fejezet után azonnal jönne is a 6. és a BOOH helyszínei, és persze a BOOH vége után is valahogyan meg kéne oldani az ott kialakult konfliktust... :) Szóval lehet, hogy ilyen "kibővítős edition" lesz, azért is a 35$-os ár (egy 4. ugyanolyan verziót már én sem vennék meg, kapják be akkor :D). Amúgy persze a Painkiller 1.5 az eredetileg ugye a BOOH volt, az volt még az 1.5-ös verzió - ezt odakint sem tudtam kihagyni mint gyenge poént... :D

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#271 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 03. 18:30

Idézet: rémlátó - Dátum: 2007. jún. 1., péntek - 23:46

viszont ha vmi új lesz és nem egy újabb titánium kiadás (már 3 különböző változat meg volt a pk-ból :) ) és a magyar kiadók ismét "jól" szerepelnek, akkor én benne lennék egy berendelős megoldásban, mint a black esetében.

Ha mindenki beleegyezik én nem ellenzem. :D

#272 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 05. 12:05

akkor ezt megbeszéltük, már csak a megjelenést kell megvárni :)

olvasgattam a dc fórumot, érdekes teóriákat lehet találni. mondjuk azt, hogy az overdose és a pk 1,5 ugyanaz, még el is tudom képzelni.
"i saw god on TV"

#273 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 06. 14. 20:03

...a voice from the darkness.....

Mindenekelőtt... ;)

Artas1984 TrickJump videója (ami most nem működik, pedig biz' ott van :rolleyes:) - videó FileFront-mirror - meg poszter-féleség hozzá...

Nagyon durva, nézzétek meg. Szerintem az egyik legprofibb PK-SP videó, ami valaha megjelent a témában. Azért nem írok róla bővebben, mert egyszerűen nem tudok. Sok dologra kitér, meghökkentő dolgokat mutat..nehéz dolgokat mutat..némelyiknél az ember azt kérdezi magától, hogy erre meg hogyan jött rá egyáltalán, néhol meg szinte elveszti a fonalat...  :eek:

A paraméterei is szokatlanok: a videó 26 perc (!) hosszú, 314 MB méretű. Sajnos ez viszont a kép- és hangminőség rovására ment, de azért még így is nézhető. A 26 perc pedig nem tűnik soknak, mert időről-időre szinte sokkolja az embert... Mindenképpen nézzétek meg, nagyon megéri! Viszont ez egy olyan cucc, ami talán a maga módján már tényleg "túl sok" és amire legfeljebb azt lehet mondani, hogy "OMG!", vagy magyarul kb. "bakker"..többet nem nagyon..komolyan, ez van... :D

PainKiller 1.5... Közben PeTjA postázott pár új hírt: először is, az összes PK-cuccot levették a JoWood-oldalról. Most akkó' nem is lesz?  :think: De aztán másnap meg írta, hogy mindenképpen kijön a PK 1.5 PC-re, azonban a PSP/PS2-verziók elmaradnak (mondjuk én nem is bánom, szerintem már az egész XBOX project is "magasan suxx" volt). Még említette ismét a speckulációt is, hogy a PK 1.5 és az OverDose esetleg ugyanaz. No, aztán erről annyit, hogy ezt a postját most már nem is látom, talán a DC moderált, vagy nem tudom. Szóval most bizonytalan, hogy mi lesz a PK másféllel... Emlékeztetőül itt a topic ismét...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 06. 14. 20:06 -kor


#274 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 15. 13:49

Idézet

Pankiller folytatás közeleg?
[2007. június 15. @ 14:29 - Tefl0n]
A JoWood az első negyedéves üzleti jeletnését körülbelül 2 napja tárta a nyílvánosság elé, amelyben a jövőbeli játékaik megjelenési listája is mellékelve volt. A megjelent dokumentumok alapján a Painkiller folytatása hamarosan eljön közénk.

A jelentés szerint 2007 utolsó negyedévére van datálva a játék. A JoWood a Dreamcatcher Games felvásárlásával jutott hozzá a játék licencéhez még 2006-ban, és már akkor is említést tettek egy lehetséges folytatásról, ám semmilyen lépés nem történt eddig az ügyben. Hivatalos bejelentés még nem történt, tehát részleteket sem lehet tudni a játékról, még azt sem, ki lenne a fejlesztő, ugyanis az előző részt készítő People Can Fly a THQ-nak gyártott egy meg nem nevezett projectet, ám azt 2007 márciusában törölték.


by:gs

boccs ha vótmá :D

#275 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 15. 15:00

Rögtön az októberi gothic4 után mi? :omg:  :D
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#276 Felhasználó inaktív   Szacsoka 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.717
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 15. 17:01

Wááá, új vinyók, új rendszer, így a pk-t is újra kellett raknom :( Felpecselve, látom csak daydream és insomnia. Hát jó, akkor daydream-en gyorsan végig aztán jöhet az igazi trauma :Đ Daydream kivégezve, de csak a nightmare vált elérhetővé. 23 kártya kell, hogy igazán traumába eshessek  :reklamacio: most nyomhatom megint végig  :(
[ Gigabyte EP35-DS3 rev2.1 ][ E8200@3200MHz ][ Supertalent 2x1GB DDR2 1000MHz 4-4-3-8 ][ Gainward 8800GT Golden Sample ][ Corsair VX450 táp ][ Maxtor 250GB Sata2 ]

#277 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 06. 19. 17:45

...a voice from the darkness.....

Köszi a hírt Max', és nem, még nem vó't... :D

Közben a Mindware Studios is elindította az OverDose hivatalos oldalát - hírek, egy rövid trailer, meg néhány új screenshot a választék egyelőre, meg van pár "coming soon"-os ígéret-szekció is... ;)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 06. 19. 17:45 -kor


#278 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 20. 09:00

Idézet

Közben a Mindware Studios is elindította az OverDose hivatalos oldalát


köszi a linket  :respect:
a videó nagyon odaver, főleg a zenéje.

Idézet

Artas1984 TrickJump videója...


hát valóban ügyesen csinálja, a skill tagadhatatlan, de minek?
mi értelme sp-ben körbe ugrálni a dobozokon a factory-n?
amikor secret eléréseket csinál, azért maximális respect, de a többi engem nem dobott hanyatt.
ha ennyire penge miért nem mp-zik? ott lenne értelme a hajszálpontos ugrásoknak és a hirtelen irányváltásoknak.
de persze ez csak az én véleményem.
meg artas-t amúgy is furcsa embernek tartom kicsit.
"i saw god on TV"

#279 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 20. 17:33

Tényleg, mi van a sráccal, még mindig olyan "kötözködős" mint régen?

Nekem tetszett a videó, a legtöbb mutatványhoz ma már hozzá se tudnék szagolni. :p A Catacombs-on a gyökérkezelés nagyon profi, mint egy igazi fogorvos. :Đ

#280 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 06. 22. 21:12

...a voice from the darkness.....

Mindenekelőtt... Közben kiszivárgott egy game footage is az OverDose-ról, ha még nem láttátok... ;)

Meg még itt egy interjú Adrian Chmielarzzal, amit MasP készített, Osh fordított, és PeTjA publikált (klassz brigád)... :D Persze angolul van, de azért sok érdekes dolog elhangzik benne, többek között pl. az is, hogy eredetileg valami latin hőst és összetettebb sztorit akartak PCF-ék, csak hát abba a DC beleszólt, mert az amerikaiaknak már talán "sok" lett volna. Szóval ezért úgy tűnik, nagyon leegyszerűsítették ezt a dolgot, "hogy a tengerentúlon is megértsék!" felkiáltással... :D

Artas... Nofene, ennyire képben vagytok? :D Egyébként még mindig elég "kötözködős", igen... :)

De a videói azért jók! :) Rémlátóval is egyet tudok érteni: az SP-hez nem kell ilyen szintű skill, az MP-ben inkább lehetne hasznosítani. Végül is én úgy fogom fel ezt a videót, hogy ez egy igazi, szó szerinti "SinglePlayer TrickJump Movie", és talán az első, amire ezt valóban 100%-ra rá lehet mondani. Mert tényleg erről szól, csak éppen nem MP-ben, hanem SP-ben, ez benne a "speciális"... Egyszerűen megmutatja, hogy milyen a PK-movement SP-ben, mit lehet megcsinálni vele..legalábbis részben (mert most hirtelen nem emlékszem, hogy pl. PK-Jump szerepelt-e benne, de azt hiszem nem)... Nekem tetszett az "ugróiskolázás" az "Abandoned Factory"-n, de lehet, hogy éppen az MP miatt. Az SP-játékosok viszont lehet, hogy nem tudják értékelni, mert "kvázi haszontalan", nem szükséges... Viszont voltak más "haszontalan" dolgok is, amik megint tetszettek: pl. amikor a "Lab"-en kijut az utcára. Az a hely mindig mozgatta a fantáziám, de én utálom a "mászósdit", szóval eszembe sem jutott volna "fára mászni" ott, hogy kijussak..pedig poén... :)

Végül is, pont hasznosságbeli megfontolásból, de én sosem voltam valami nagy trickjump-fan, MP-ben sem: számomra nincs sok értelme egy szép ugrásnak/ugrássorozatnak/mutatványnak, ha azt nem tudom a játékomban felhasználni. Néhányszor előfordult, hogy olyanok "villogtak" mindenféle "jussunk el X pontba" jellegű ugrássorozatokkal, akiket amúgy 40:0-ra vernék meg Duelben..de mégis, valahogy' ügyesebbek voltak az ugrásokkal, vagy csak én éreztem úgy, hogy szerencsétlenkedem, nem tudom (mondjuk ez már másfél éve volt :D). Mert igazából nem volt rájuk motivációm. Szóval a lényeg, hogy nem motiválnak ezek a dolgok engem sem és ezért némelyikkel képes vagyok többet szenvedni mint akár egy "lesser skilled player" (főleg ha látom és zavar az, hogy ő esetleg momentán ügyesebb)... Viszont a hasznos dolgok mindig érdekelnek és próbálom is őket használni meccsek közben, ha segítenek. Ha valaki ezekről a hasznos dolgokról csinál trickjump-videót, akkor annak lehetséges, hogy több értelme van, mintha extrém dolgokat vesz fel, amikkel lehet "villogni", de amúgy semmi hasznuk és meccs közben amúgy sincs lehetőség ezeket 25-ször elhibázni... :) Talán sok trickjump-movie ezért is "haszontalan" a maga módján, de azért mindenképpen szórakoztató őket nézni...

Engem pont ez a "villogás" zavart inkább Artas videójában. Úgy érzem, "földbe döngölt" ezzel minden korábbi PK-SP videót, amik valaha kijöttek és amik hasonlóan trükköket mutattak be. Nem a 26 perc anyag miatt, hanem a bemutatott dolgok miatt, amik szerintem elég magas szintűek. És ugye itt jön be az, hogy nincs "outtakes", vagyis egy kis válogatás a "kimaradt/elhibázott" jelenetekből. Ha tett volna be csak egy percnyi ilyet, akkor most nem enne a sárga irigység és akkor nem tűnne Artas sem "totál überplayernek", aki sosem hibázik és ilyen perfektül játszik mindig... :D Szóval szerintem a "kimaradt jelenetek" fontosak az ilyen videókhoz (26 perc után még 2 vagy akár 5 perc mit számít már?), hogy az ember ne tűnjön "robotnak" vagy "aliennek", hanem merje beismerni azt, hogy igenis ő is ember és hibázik, és egy-egy ilyen trükk mennyire nehéz és milyen sokszor el lehet hibázni... Az emögött rejlő szerénység és önirónia szerintem csak rokonszenvesebbé teszi a készítőt magát és akkor már a cuccnak sem lesz "hencegés-szaga"...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 06. 22. 21:13 -kor


Téma megosztása:


  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó