HWSW Informatikai Kerekasztal: Játékmagazinok + játékok - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (159 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Játékmagazinok + játékok vélemények, jó viták

#2801 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 07. 07:42

Tegnap játszattam még pár küldetést ezzel a Shadow Harvest nevű csodával. Hát ez egy szar. Jó nagy. El sem hiszem hogy beleölt 1 rakat pénzt az nv. (és még nagy reményeket is fűztek hozzá)
Az még hagyján hogy piszkosul randa (a bloom kb oylan mintha valami 6-7 éves ps2-es játékra ráengedném az enb-s dll-t) de mellé piszok szarul is fut. Van mikor ilyen 4x5-ös üres kis szobába beesik az fps 19-20ra, és még villognak is az árnyékok meg a textúrák. Az animációk nevetségesek, ahogy a hangok is.
A játékmenet meg... Sok esetben nem látni a torkolattűztől semmit mer szó szerint mintha atomrobbanás történt volna úgy világít minden. A járműves küldetések piszkosul gyengék, illetve nem tudom kinek volt az a remek ötlete hogy mikor az ember bombát telepít (kb 5-6 sec) akkor támadja hátba az ellen egy nagy nyílt téren, ott ahol előtte senki nem volt..
Sajna piszkosul gyenge lett. Minél többet játszik vele az ember, annál jobban hajlik a keze uninstall ikon felé.

Szerkesztette: M@Xtreme 2011. 04. 07. 07:46 -kor


#2802 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 07. 08:25

Tegnap nálam már uninstall is lett. Vagy kiég a szemem (bloom), vagy nem látok semmit (bloom off). Inkább uninstall! :D
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#2803 Felhasználó inaktív   djculture 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.810
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 07. 09:35

Ja megnéztem én is ritka szar ez így.Úgy világít minden mintha 100lumenes flashlight lámpa lenne beépitve mindenhová :D
Ki a halott vinyók istene?
Hádédész..

#2804 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 09. 10:37

http://gamersyde.com...d-20088_en.html
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#2805 Felhasználó inaktív   hajsza 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.259
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 13. 09:01

Találtam egy elgondolkodtató cikket a legális játékpiac negatív oldaláról az ArsTechnika tollából.

Szerkesztette: hajsza 2011. 04. 13. 09:01 -kor

Az összetartás olyan erõ, ami hegyeket képes megmozgani. Feltéve, hogy legalább a fele egy irányba tolja. (Idézet egy régi CoV-ból)

#2806 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 13. 09:34

Nem mondott semmi újat, csak leírta a tényeket. Mi az elgondolkodtató ezen? Mindenki tisztában van ezzel aki játszott bármilyen konzolos játékkal az utóbbi időben.

Amit én is rühellek az az elnyomhatatlan introk meg logok a játék elején. Ez olyan mint az f1 közvetítés közbeni reklámok, az is azt a hatást váltja ki belőlem, hogy ok most már tudom kinek nem szabad pénzt adni a termékének megvásárlásával, mert arra fogják költeni, hogy elrontsák a szórakozásom.

Az, hogy updatek vannak konzolon az szerintem inkább pozitív mint negatív, hiszen így folyamatosan fejleszthetik a játékokat, hogy ne legyen benne hiba. Azért panaszkodik, hogy megvette a játékot, és rögtön patchelni kell? Most kijön a játék április 1.-én és március 31.-én kiadtak hozzá egy patch-et, amiben kiküszöbölnek hibákat. Ő beteszi a gépbe április elsején és 10 perc múlva játszhat vele, mert az alatt biztos felmegy a patch. Mi az alternatíva, amit ő javasol? március 31.-én készül el a játék véglegesre, akkor küldik sokszorosításra, akkor jó ha májusban a gépébe kerül és tud vele játszani. Komolyan 10 perc várakozás miatt hajlandó lenne még 1 hónapot várni a játékra? Szerintem ez inkább jó nekünk mint rossz, hogy lehet patchelni a játékot már megjelenés napján, így az utolsó simítások a játékokon simán elvégezhetőek amikor már sokszorosítják és terjesztik a korongokat.

Ami nem tetszik azok a bonus contentek, amit akkor kapsz ha x cégtől veszed meg, vagy előrendeled, basszus, ugyanúgy fizetek a nyomoronc játékért elvárom, hogy hozzáférjek az összes tartalomhoz. A másik a day0 dlc-k, az, hogy később expansion helyett dlc-vel bővítik a játékot az elfogadható, de hogy már a megjelenéskor visszatartanak tartalmakat, és külön pénzt kérnek érte az nem.
Az, hogy kódot kell beírni nem újdonság, biztos valami nagyon fiatal gyerek lehet aki ezt írta, hiszen régen, a cd-s idők előtt sok játék úgy ellenőrizte az eredetiségét, hogy minden indulásnál kért valami kódot, vagy azt mondta, hogy írd be a manual 5. oldalán található 3. bekezdés 4. szavát. Ehhez képest, hogy első játéknál be kell írni egy kódot semmi.

#2807 Felhasználó inaktív   hajsza 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.259
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 13. 10:33

Azért tartom elgondolkodtatónak, mert ha az 5-10 évvel ezelőtti állaptokkal összehasonlítja az ember, akkor láthatja, hogy merre halad a videojáték ipar. És én úgy vélem, hogy nagyon rossz ez az irány, próbálnak minél nagyobb kontrollt szerezni a játékosok felett. Bár az autóipar nem tökéletes példa, mert ott is vannak kísérletek a gyártóhoz kötésre (pl. márkaszervizek, meg olyan alkatrészek, amik úgy lettek megtervezve, hogy csak bizonyos ideig tartsanak ki), de hasonlít a kiadók online kapcsolatot igénylő megkötése ahhoz, mintha egy autógyártó azt mondaná, hogy minden 100 km. megtétele után be kell vinni hozzájuk szervizbe a kocsit vagy különben a motor csak az első 2 fokozatot engedi használni.

Az update-ek lehetősége kétélű fegyver:
1. Jó, ha arra használják, hogy plusz tartalmat adjanak a játékhoz vagy kijavítsanak olyan hibákat, amik korábban még az alapos teszteken is átsiklottak.
2. Hátrányos, mert a kiadókban azt a hozzáállást erősíti, hogy "adjuk ki minél gyorsabban, akár csak minimális tesztelés után is, hogy minél hamarabb bevételhez jussunk, ráérünk majd később is a javításokkal foglalkozni". És sajnos néha 1-2 kritikus hiba kijavítása után már nem is törődnek a termékkel, mivel bevételt már nem nagyon generál, kiadást viszont a javítások miatt még jó darabig. Mint a Need for Speed: Most Wanted-nél a kiadás után kb. 5 hónappal történt: "Köszönjük a hibajelzéseket, majd a sorozat következő részének fejlesztésénél figyelembe vesszük azokat". Ez szerintem nem korrekt hozáállás.
Én Veled ellentétben azon az állásponton vagyok, hogy inkább jelenjen meg egy játék pár héttel később, mint hogy mindjárt az elején azt böngésszem, hogy hogyan kell a frissítést feltenni rá (nem minden kiadó készít automatikus patch-elő programot a játék mellé). Tudom, hogy manapság már kevesen vannak, akiket érint, de ez ráadásul kiszúrás azokkal, akiknek egyálalán nincsen net kapcsolatuk vagy csak nagyon lassú van.

A kód beírással kapcsolatban a szerző szerintem inkább arra utalt, hogy a telepítő lemezen bináris formában már jelen levő egyes tartalmakhoz is csak kód beírással lehet hozzájutni. Ezt gyakorlatilag Te is kritizáltad a DLC-vel kapcsolatban, csak ott letölthető és nem lemezen levő tartalomról van szó. Egyébként én is emlékszem még azokra az időkre, amikor az "írd be a kézikönyv x. oldalának y. bekezésében levő z. szót" volt a másolásvédelem egyik eszköze vagy egy kép felismerése, amihez a kézikönyvben külön mellékletet készítettek (pl. F19 Stealth Fighter) :)
Az összetartás olyan erõ, ami hegyeket képes megmozgani. Feltéve, hogy legalább a fele egy irányba tolja. (Idézet egy régi CoV-ból)

#2808 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 13. 14:58

Üzenet megtekintéseIdézet: hajsza - Dátum: 2011. 04. 13. 11:33

Azért tartom elgondolkodtatónak, mert ha az 5-10 évvel ezelőtti állaptokkal összehasonlítja az ember, akkor láthatja, hogy merre halad a videojáték ipar. És én úgy vélem, hogy nagyon rossz ez az irány, próbálnak minél nagyobb kontrollt szerezni a játékosok felett. Bár az autóipar nem tökéletes példa, mert ott is vannak kísérletek a gyártóhoz kötésre (pl. márkaszervizek, meg olyan alkatrészek, amik úgy lettek megtervezve, hogy csak bizonyos ideig tartsanak ki), de hasonlít a kiadók online kapcsolatot igénylő megkötése ahhoz, mintha egy autógyártó azt mondaná, hogy minden 100 km. megtétele után be kell vinni hozzájuk szervizbe a kocsit vagy különben a motor csak az első 2 fokozatot engedi használni.

Persze vannak zavaró dolgok, de amíg nem élnek vissza az online kapcsolatos dologgal, és nem korlátozzák az offline játékot, addig nem zavar.

Idézet

Az update-ek lehetősége kétélű fegyver:
1. Jó, ha arra használják, hogy plusz tartalmat adjanak a játékhoz vagy kijavítsanak olyan hibákat, amik korábban még az alapos teszteken is átsiklottak.
2. Hátrányos, mert a kiadókban azt a hozzáállást erősíti, hogy "adjuk ki minél gyorsabban, akár csak minimális tesztelés után is, hogy minél hamarabb bevételhez jussunk, ráérünk majd később is a javításokkal foglalkozni". És sajnos néha 1-2 kritikus hiba kijavítása után már nem is törődnek a termékkel, mivel bevételt már nem nagyon generál, kiadást viszont a javítások miatt még jó darabig. Mint a Need for Speed: Most Wanted-nél a kiadás után kb. 5 hónappal történt: "Köszönjük a hibajelzéseket, majd a sorozat következő részének fejlesztésénél figyelembe vesszük azokat". Ez szerintem nem korrekt hozáállás.


Nem változott semmi, ez korábban se volt másképpen, már lefutott játékkal régebben se foglalkoztak. Az meg, hogy teljesen félkész játékot adjanak ki továbbra se jellemző, én nem látom ilyen súlyosnak a helyzetet. A legtöbb megjelenés előtti patch apróságokat orvosol, nem arról van szó, hogy anélkül a fél játék használhatatlan. Egyébként ez ellen a dlc-k pont tesznek hiszen így amíg dlc-ket adnak ki, addig bevételt generál a játék, így nem hanyagolhatják el a támogatást sem.

Idézet

Én Veled ellentétben azon az állásponton vagyok, hogy inkább jelenjen meg egy játék pár héttel később, mint hogy mindjárt az elején azt böngésszem, hogy hogyan kell a frissítést feltenni rá (nem minden kiadó készít automatikus patch-elő programot a játék mellé). Tudom, hogy manapság már kevesen vannak, akiket érint, de ez ráadásul kiszúrás azokkal, akiknek egyálalán nincsen net kapcsolatuk vagy csak nagyon lassú van.

Ezzel nem vitatkozom, ne adjanak ki használhatatlan játékot, de mint írtam én nem látom ilyen súlyosnak a helyzetet, ez a félkész gányolást adunk ki mentalitás inkább a budget kategóriás játékfejlesztőkre érvényes ahol abszolut nem rugalmasak a kiadók. Itt ha túl sokat vállal be a fejlesztő akkor vagy kiadja félkészen vagy bukja a projektet ami viszont csőddel lenne egyenértékű egy kis keleteurópai fejlesztő számára.

Idézet

A kód beírással kapcsolatban a szerző szerintem inkább arra utalt, hogy a telepítő lemezen bináris formában már jelen levő egyes tartalmakhoz is csak kód beírással lehet hozzájutni. Ezt gyakorlatilag Te is kritizáltad a DLC-vel kapcsolatban, csak ott letölthető és nem lemezen levő tartalomról van szó. Egyébként én is emlékszem még azokra az időkre, amikor az "írd be a kézikönyv x. oldalának y. bekezésében levő z. szót" volt a másolásvédelem egyik eszköze vagy egy kép felismerése, amihez a kézikönyvben külön mellékletet készítettek (pl. F19 Stealth Fighter) :)

Arra is utalt, de én olvasatomban azzal is problémája volt, hogy minek kell kódokat beirkálni az túl sok idő meg szenvedés.

#2809 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 13. 19:33

Anno 2070 gameplay videó! :)


Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#2810 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 14. 06:17

a manapság kiadott játékok még bugmentesebbek is talán mint régebben...
JóSebesség

#2811 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 14. 19:57

Hát ez lehet nem csak nekünk nem tetszett... :-D

#2812 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 14. 20:13

Na igen, kb. ennyit is ér! :Đ
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#2813 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 15. 13:21

hát kb :-D

Ez is megjelenik nemsoká' Anno a demot néztem, az tetszett :up:

#2814 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 15. 13:57

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2011. 04. 15. 14:21

Ez is megjelenik nemsoká' Anno a demot néztem, az tetszett :up:

Az a baj, hogy ebből a nézetből már kevés ez a grafika.

#2815 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 15. 14:36

pedig nem csúnya ám :) (ue3)
Mondjuk ez tény hogy szebb.

Szerkesztette: M@Xtreme 2011. 04. 15. 14:37 -kor


#2816 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 16. 09:05

...és ki is jött :)

#2817 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 27. 05:25



Hátő.. Érdekes.

#2818 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 27. 08:44

magyarán szólva szar... :D
JóSebesség

#2819 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 27. 12:24

magyarán szólva :-D Sajna engem sem győzött meg. Faszért kell ebből is nagyvárosos gengszteres szarságot csinálni.

#2820 Felhasználó inaktív   djculture 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.810
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 27. 13:02

Nekem bejön:)Nekem az eredeti westernes baromság nem jött be.
Ki a halott vinyók istene?
Hádédész..

Téma megosztása:


  • (159 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó