
Játékmagazinok + játékok vélemények, jó viták
#3062
Elküldve: 2012. 06. 06. 16:32
ez még csak egy pre-alpha állapot
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#3063
Elküldve: 2012. 06. 06. 17:05
Idézet: Drat - Dátum: 2012. 06. 06. 17:32
ez még csak egy pre-alpha állapot
2013 januári megjelenéssel már feature ready-nek kéne lennie a programnak. Ha ez feature ready, akkor nem nagyon lesz már ezen lényegi változás. Rém gyenge. A videóben semmi nincs,évekkel ezelőtti grafikai szinten megy egy autó egy full statikus pályán, és ragdoll bábúkat gázol el, még semmiféle sérülésmodellezés sincs benne. Nekimegy a terelőnek és semmi. Csoda hogy bemerték elé vágni a 97-es játék videóit. A kettő között 15 év technólogiai különbségnek kéne lennie. Én erre max 5 évet mondanék rá ránézésre.
Szerkesztette: Mumia 2012. 06. 06. 17:08 -kor
#3064
Elküldve: 2012. 06. 06. 17:32
Idézet: Mumia - Dátum: 2012. 06. 06. 17:05
2013 januári megjelenéssel már feature ready-nek kéne lennie a programnak. Ha ez feature ready, akkor nem nagyon lesz már ezen lényegi változás. Rém gyenge. A videóben semmi nincs,évekkel ezelőtti grafikai szinten megy egy autó egy full statikus pályán, és ragdoll bábúkat gázol el, még semmiféle sérülésmodellezés sincs benne. Nekimegy a terelőnek és semmi. Csoda hogy bemerték elé vágni a 97-es játék videóit. A kettő között 15 év technólogiai különbségnek kéne lennie. Én erre max 5 évet mondanék rá ránézésre.
Most nincs erőm elmagyarázni, hogy mi is a szitu, de legyél megnyugodva, ez qrvára nem így fog kinézni megjelenéskor

"All footage is from PRE PRE PRE ALPHA CODE! Cannot stress that enough, but you will get a taste at what the game is gonna be and how the game is looking at this very early stage in development"
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#3065
Elküldve: 2012. 06. 06. 21:54
Idézet: Drat - Dátum: 2012. 06. 06. 18:32
Most nincs erőm elmagyarázni, hogy mi is a szitu, de legyél megnyugodva, ez qrvára nem így fog kinézni megjelenéskor 
"All footage is from PRE PRE PRE ALPHA CODE! Cannot stress that enough, but you will get a taste at what the game is gonna be and how the game is looking at this very early stage in development"

"All footage is from PRE PRE PRE ALPHA CODE! Cannot stress that enough, but you will get a taste at what the game is gonna be and how the game is looking at this very early stage in development"
Kötve hiszem, hogy tudnál nekem újat mondani játékfejlesztéssel kapcsolatban.
Amúgy meg ha ez valóban pre-pre-pre-pre-pre-pre (historic) akkor,
1: Vagy nem mostani a videó, hanem pár évvel ezelőtti
2: Az hót ziher, hogy 1 éven belül nem kerül piacra a játék.
3: fél év alatt összecsapják és a végeredménybe akkor jobb nem belegondolni
Egyébként meg a pre-pre-pre lét se magyarázat arra, hogy semmi innovatív nincs benne. Ugyanis egy játék egy alap ötlet köré épül fel, amiben lennie kell valami innovatívnak ahhoz, hogy piacképes legyen. Ebben viszont semmi nincs, ahogy már előttem írták ez a carmageddon 1 feature.eit vonultatja fel, és slussz. Nincs se korszakalkotó fizika, nincs törésmodell? Az a baj, hogy félek, hogy így rigs of rods után, (amivel új korszak kezdődött a fizikai modellezésben) ha nem adoptálják azt a megvalósítást, akkor totálisan elavultnak fog hatni számomra.
Sőt jobbat mondok, minél többször nézem meg a videót, annál jobban meg vagyok győződve, hogy ez tényleg az ős carmageddon engine 1:1-ben, hiszen minden tök ugyanúgy működik benne, még az oszlopok is tökugyanúgy viselkednek. Még azon se lennék meglepődve ezek után, ha az egész egy nagy hoax lenne, ez annyira nulla fejlesztésnek látszik.
#3066
Elküldve: 2012. 06. 06. 22:38
Remélem az 1-es pont az igaz és nem mostani a videó, vagy a februári megjelenés a kamu, de én akkor is bízok abban, hogy ez nagyon messze van a kész munkától, pláne, hogy az első és a zseniális második rész készítői csinálják.
Amúgy meg nem kioktatni szerettelek volna, de akkor Te is gondolom jól tudod, hogy mit is takar a pre-alpha állapot...noh mind1, majd meglátjuk, viszont igaz, hogy a fejlesztőknek nincs túl nagy anyagi hátterük, de azért kíváncsi vagyok mi sül ki ebből, az 1-2-vel borzasztó sokat játszottam anno, a harmadik rész viszont valahogy kimaradt..
Amúgy meg nem kioktatni szerettelek volna, de akkor Te is gondolom jól tudod, hogy mit is takar a pre-alpha állapot...noh mind1, majd meglátjuk, viszont igaz, hogy a fejlesztőknek nincs túl nagy anyagi hátterük, de azért kíváncsi vagyok mi sül ki ebből, az 1-2-vel borzasztó sokat játszottam anno, a harmadik rész viszont valahogy kimaradt..
Szerkesztette: Drat 2012. 06. 06. 22:52 -kor
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#3067
Elküldve: 2012. 06. 07. 09:21
Önmagában a pre alpha állapot annyit takar, hogy nem feature ready a program. De hogy mi az ami még változni fog nem tudni. Mondom, engem az zavar, hogy tényleg semmi nincs benne, ami akárcsak halovány reménysugárként szolgálna, hogy igen jó lesz ez. Én a helyükben biztos nem mutogatnám ezt a videót.
Az 1-2 a maga idejében jó játékok voltak, és akkoriban a technológia élvonalát képviselték.
Az 1-2 a maga idejében jó játékok voltak, és akkoriban a technológia élvonalát képviselték.
#3068
Elküldve: 2012. 06. 07. 10:54
Idézet: Mumia - Dátum: 2012. 06. 07. 09:21
Önmagában a pre alpha állapot annyit takar, hogy nem feature ready a program. De hogy mi az ami még változni fog nem tudni. Mondom, engem az zavar, hogy tényleg semmi nincs benne, ami akárcsak halovány reménysugárként szolgálna, hogy igen jó lesz ez. Én a helyükben biztos nem mutogatnám ezt a videót.
Az 1-2 a maga idejében jó játékok voltak, és akkoriban a technológia élvonalát képviselték.
Az 1-2 a maga idejében jó játékok voltak, és akkoriban a technológia élvonalát képviselték.
sajnos muszáj valamit mutatniuk, mert úgy tudom, hogy nagyrészt adományokból gyúrják a programot, eddig $414030 jött össze, a kickstarter goal volt 400k, úgyhogy ez elég karcsúnak tűnik
Szerkesztette: Drat 2012. 06. 07. 11:00 -kor
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#3070
Elküldve: 2012. 06. 07. 17:16
Aztán lehet, hogy kamu az egész videó és majd kijönnek egy menőbbel és akkor majd azt írják, hogy: "hahaha bevettétek".
#3071
Elküldve: 2012. 06. 07. 17:55
Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2012. 06. 07. 17:56

Nem te voltál aki, szidta az mp3-at a félpercenkénti átvezető miatt? Akkor ne thumbsupoljál itt, mert ez ugyanannak néz ki. Meg az ingame animáció is olyan fura darabosnak tűnik nekem. Arról nem beszélve, hogy nem erről volt szó. A tavalyi teaser valami egész mást ígért, ez egy sima tps, én meg valami trespasser szerű kalandjátékra számítottam, csak jobb megvalósítással. Arról nem beszélve, hogy nemhogy visszavettek volna a rambózásból hanem lara croft méginkább rambo croft lett. Amivel önmagában még nem lenne akkora bajom, csak éppen nem úgy néz ki, a karakter hogy elhigyjem róla, hogy ezeket a dolgokat valóban meg is csinálja amit itt látunk.
#3072
Elküldve: 2012. 06. 07. 18:48
Más mikor fél percenként (mondjuk itt szvsz rohadtul nem ez a helyzet) van egy 4-5 másodperces animáció, mint mikor egy 2-3 perces cutscene-t dob az arcunkba az adott játék..
#3073
Elküldve: 2012. 06. 07. 20:11
Nem rossz ez szerintem, csak nem annyira passzol hozzá a Tomb Raider név, Lara ennél sokkal vagányabb, nem ez a kétségbeesett kiscsaj, másik meg az hogy ez a barna naci nagyon nem szexi...nem vagyok egy elvetemült nagy TR fan, úgyhogy annyira nem zavarnak a változtatások, még valami jó is kisülhet belőle..
BTW nekem az agyonalázott és borzalmasan lehúzott Angel of Darkness tetszett igazán, de csakis a story miatt, amit mondjuk csak elég nagy lyukakkal tudnék már felidézni
- a másik dolog: a rejtvényeket kiszedték?
BTW nekem az agyonalázott és borzalmasan lehúzott Angel of Darkness tetszett igazán, de csakis a story miatt, amit mondjuk csak elég nagy lyukakkal tudnék már felidézni

- a másik dolog: a rejtvényeket kiszedték?
Szerkesztette: Drat 2012. 06. 07. 20:15 -kor
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#3074
Elküldve: 2012. 06. 08. 06:29
Idézet: Drat - Dátum: 2012. 06. 07. 21:11
Nem rossz ez szerintem, csak nem annyira passzol hozzá a Tomb Raider név, Lara ennél sokkal vagányabb, nem ez a kétségbeesett kiscsaj, másik meg az hogy ez a barna naci nagyon nem szexi...nem vagyok egy elvetemült nagy TR fan, úgyhogy annyira nem zavarnak a változtatások, még valami jó is kisülhet belőle..
BTW nekem az agyonalázott és borzalmasan lehúzott Angel of Darkness tetszett igazán, de csakis a story miatt, amit mondjuk csak elég nagy lyukakkal tudnék már felidézni
- a másik dolog: a rejtvényeket kiszedték?
BTW nekem az agyonalázott és borzalmasan lehúzott Angel of Darkness tetszett igazán, de csakis a story miatt, amit mondjuk csak elég nagy lyukakkal tudnék már felidézni

- a másik dolog: a rejtvényeket kiszedték?
Nadrág nélkül jobban tetszene mi?

Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred
#3075
Elküldve: 2012. 06. 08. 09:29
Előzmény, sokkal fiatalabb Lara.
Egyébként vicces, hogy a kör bezárult, hiszem az Uncharted 1 anno úgy indult hogy Tomb Raider férfi főszereplővel, most meg a Tomb Raider Uncharted női főszereplővel.
egyébként egy e3 prezentációból honnan szüröd le hogy a rejtvényeket kiszedték?
Egyébként vicces, hogy a kör bezárult, hiszem az Uncharted 1 anno úgy indult hogy Tomb Raider férfi főszereplővel, most meg a Tomb Raider Uncharted női főszereplővel.

egyébként egy e3 prezentációból honnan szüröd le hogy a rejtvényeket kiszedték?
Szerkesztette: -Turbo- 2012. 06. 08. 09:30 -kor
JóSebesség
#3076
Elküldve: 2012. 06. 08. 10:33
Idézet: -Turbo- - Dátum: 2012. 06. 08. 09:29
egyébként egy e3 prezentációból honnan szűröd le hogy a rejtvényeket kiszedték?
csak kérdeztem, hogy van-e tippetek, nekem tulajdonképpen mind1, néha jól esik egy kis fejtörő, csak ne vigyék túlzásba (ami szerintem itt nem fenyeget minket : ) - legalább nem akadok el 10 percenként

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#3077
Elküldve: 2012. 06. 27. 04:45
Ő lenne az új Lara modell:

Aki egyben a játékbeli szinkronhang is
Itt meg egy gameplay pár új, és régebbi jelenetekkel:

Aki egyben a játékbeli szinkronhang is
Itt meg egy gameplay pár új, és régebbi jelenetekkel:
Szerkesztette: M@Xtreme 2012. 06. 27. 04:46 -kor
#3078
Elküldve: 2012. 06. 27. 07:34
csini, de kicsit lapos (mert azért meglestem egy pár egészalakos fotót is
- mondjuk a játékbeli Lara is "visszafogottabb"


"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#3079
Elküldve: 2012. 06. 28. 14:36
2012. augusztus 28.-án indul útjára a GUILD WARS 2!
- a teljes cikk: http://www.arena.net...s-2-launch-date
- a teljes cikk: http://www.arena.net...s-2-launch-date
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#3080
Elküldve: 2012. 06. 30. 06:08
Ha o is olyan lesz mint az elso resz akkor valoszinu meglesem, bar gep elott tuti nem fogok 3500+ orat tolteni ezuttal.