HWSW Informatikai Kerekasztal: Crysis - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (151 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Crysis (DX10-es játék)

#611 Felhasználó inaktív   Cancer 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.310
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 07. 14:04

:D  Ezzel nem vagyok beljebb! Átszámítva?  :think:
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....

#612 Felhasználó inaktív   I{ris 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.468
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 07. 14:39

Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 14:04

:D  Ezzel nem vagyok beljebb! Átszámítva?  :think:

Egy nap a játékban annyi, mint a hold tengelye körüli átfordulásának 6szöge, tehát ha levonod a reciprok értékét, akkor kiadja, hogy egy forgásbéli pozícionálásnak az értéke állandó, tehát kerek!

Ezért mondom én mindig, hogy ne nézzed a lábát a forgó bizgentyűnek, mert átlátszó lesz a művelet differája, tehát az eredmény egy hajlított paralelogramma :o

Remélem így már világos :Đ  :Đ  :Đ  :Đ
EREDETI, RÉGI JÁTÉKOK ELADÓK!
Playstation 3 Play B3yond

#613 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 07. 18:29

Idézet: I{ris - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 15:39

Egy nap a játékban annyi, mint a hold tengelye körüli átfordulásának 6szöge, tehát ha levonod a reciprok értékét, akkor kiadja, hogy egy forgásbéli pozícionálásnak az értéke állandó, tehát kerek!

Ezért mondom én mindig, hogy ne nézzed a lábát a forgó bizgentyűnek, mert átlátszó lesz a művelet differája, tehát az eredmény egy hajlított paralelogramma :o

Remélem így már világos :Đ  :Đ  :Đ  :Đ

Bazz, agymosás volt?  :Đ

#614 Felhasználó inaktív   bepe_79 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.711
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 07. 18:32

:omg: Te jó ég! Sok volt a zöld!  :omg:

#615 Felhasználó inaktív   Cancer 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.310
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 07. 20:07

Idézet: I{ris - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 15:39

Egy nap a játékban annyi, mint a hold tengelye körüli átfordulásának 6szöge, tehát ha levonod a reciprok értékét, akkor kiadja, hogy egy forgásbéli pozícionálásnak az értéke állandó, tehát kerek!

Ezért mondom én mindig, hogy ne nézzed a lábát a forgó bizgentyűnek, mert átlátszó lesz a művelet differája, tehát az eredmény egy hajlított paralelogramma :o

Remélem így már világos :Đ  :Đ  :Đ  :Đ

Teljesen! Csak egy kérdés még. Ha a színuszos amlitúdója részhányadost mutat. Akkor a práhuzamosok metszéspontja sem végtelen esetleg mínusz végtelen, de ahhoz le kell futtatni egy ellenőrző algoritmust amely kiszámolja a keringési tengely integráltjának (a ma ismert kutatások szerint) tangens görbületét. Tehát, mint mondottad valóban átlátszó lesz a művelet differája, viszont lehetséges, hogy 2 mag esetén a szilícium elektronfelhője megfelelő priorítást ad konstans hányadosának. Így nem minden esetben lesz kerek szám.  :think:
Utána számolnál, ha megkérlek?  :D  :D
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....

#616 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 07. 20:09

:omg: BARMOK :omg:  :D

#617 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 07. 20:13

Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 21:07

Utána számolnál, ha megkérlek?  :D  :D

13,6 egyéb kérdés? :D
Faster! Harder! Cadaver!

#618 Felhasználó inaktív   I{ris 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.468
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 07. 20:24

Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 20:07

Teljesen! Csak egy kérdés még. Ha a színuszos amlitúdója részhányadost mutat. Akkor a práhuzamosok metszéspontja sem végtelen esetleg mínusz végtelen, de ahhoz le kell futtatni egy ellenőrző algoritmust amely kiszámolja a keringési tengely integráltjának (a ma ismert kutatások szerint) tangens görbületét. Tehát, mint mondottad valóban átlátszó lesz a művelet differája, viszont lehetséges, hogy 2 mag esetén a szilícium elektronfelhője megfelelő priorítást ad konstans hányadosának. Így nem minden esetben lesz kerek szám.  :think:
Utána számolnál, ha megkérlek?  :D  :D

Várj, még lefuttatok egy tesztet, biztos ami biztos :p  :D  :Đ
EREDETI, RÉGI JÁTÉKOK ELADÓK!
Playstation 3 Play B3yond

#619 Felhasználó inaktív   Cancer 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.310
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 07. 21:04

Idézet: Cadaver - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 21:13

13,6 egyéb kérdés? :D

Nekem 7 teszt lefuttatása után a következő adatok jöttek ki:
1,1,2,3,5,8,13 - Fibonacci számsor - de csak 1 esetben közelítette meg a 13,6-ot! Cadaver te milyen algortmust használsz? Ha gondolod átküldöm, amivel én számoltam. Nyitott, úgyhogy beleprogramozhatsz. Valószínűleg ott volt az eltérés, hogy én kiszűrtem a fény görbületének felharmónikus disztorzióját.
I{ris, te hogy állsz? :p  :D
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....

#620 Felhasználó inaktív   I{ris 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.468
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 07. 21:36

Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 21:04

Nekem 7 teszt lefuttatása után a következő adatok jöttek ki:
1,1,2,3,5,8,13 - Fibonacci számsor - de csak 1 esetben közelítette meg a 13,6-ot! Cadaver te milyen algortmust használsz? Ha gondolod átküldöm, amivel én számoltam. Nyitott, úgyhogy beleprogramozhatsz. Valószínűleg ott volt az eltérés, hogy én kiszűrtem a fény görbületének felharmónikus disztorzióját.
I{ris, te hogy állsz? :p  :D

Én má meguntam :p  :D
EREDETI, RÉGI JÁTÉKOK ELADÓK!
Playstation 3 Play B3yond

#621 Felhasználó inaktív   Warton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.096
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 06. 08. 09:33

Idézet: I{ris - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 12:59

Az egy fénykép a való életbő teee :Đ  :lol:  :pokeas2:

Ha nem mondod vazze, hüjén halok meg! :Đ

#622 Felhasználó inaktív   Cancer 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.310
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 08. 09:57

Idézet: I{ris - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 22:36

Én má meguntam :p  :D

Akkor adhatnátok némi felvilágosítást, hogy a fentebb általatok említett progikban kb. mennyi idő volt egy napi ciklus...
THX!  :respect:
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....

#623 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 08. 10:05

Az Oblivionban max néhány óra, a GTA:SA-ban szintén.
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#624 Felhasználó inaktív   Cancer 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.310
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 08. 10:44

Idézet: Necros - Dátum: 2006. jún. 8., csütörtök - 11:05

Az Oblivionban max néhány óra, a GTA:SA-ban szintén.

Very-very THX! :D
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....

#625 Felhasználó inaktív   I{ris 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.468
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 08. 10:47

Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 8., csütörtök - 10:44

Very-very THX! :D

De azért számolj utána, biztos ami biztos :o  :D
EREDETI, RÉGI JÁTÉKOK ELADÓK!
Playstation 3 Play B3yond

#626 Felhasználó inaktív   bucsher 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.339
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 08. 17:48

Idézet: Necros - Dátum: 2006. jún. 8., csütörtök - 11:05

Az Oblivionban max néhány óra, a GTA:SA-ban szintén.

GTA-ban 1perc = 1másodperc --> 1óra = 1perc --> 1nap = 24perc
ALWAYS COCA COLE

#627 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 08. 18:06

Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 8., csütörtök - 11:44

Very-very THX! :D

:omg: Bocs, tévedtem. :D 1 óra alatt van egy nap hossza. Olyan 40 perc, talán, biztosan nem emlékszek. A GTA-ra nem is emlékeztem, hogy csak olyan rövid. :)
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#628 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 08. 19:26

Idézet: max-pain - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 11:57


Arra még senki nem gondolt h ez csöppet kozmetikázott?

#629 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 08. 19:28

A videók alapján nem. :)
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#630 Felhasználó inaktív   Cancer 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.310
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 09. 16:25

Szerintam az lenne a legtutibb, ha mondjuk 2 óra lenne egy nap (24 óra)... a játékmenet és a grafika nem érdekel. CSAK EZ SZÁMÍT! :Đ :D:D
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....

Téma megosztása:


  • (151 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó