Crysis (DX10-es játék)
#611
Elküldve: 2006. 06. 07. 14:04
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....
#612
Elküldve: 2006. 06. 07. 14:39
Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 14:04
Egy nap a játékban annyi, mint a hold tengelye körüli átfordulásának 6szöge, tehát ha levonod a reciprok értékét, akkor kiadja, hogy egy forgásbéli pozícionálásnak az értéke állandó, tehát kerek!
Ezért mondom én mindig, hogy ne nézzed a lábát a forgó bizgentyűnek, mert átlátszó lesz a művelet differája, tehát az eredmény egy hajlított paralelogramma :o
Remélem így már világos :Đ :Đ :Đ :Đ
#613
Elküldve: 2006. 06. 07. 18:29
Idézet: I{ris - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 15:39
Egy nap a játékban annyi, mint a hold tengelye körüli átfordulásának 6szöge, tehát ha levonod a reciprok értékét, akkor kiadja, hogy egy forgásbéli pozícionálásnak az értéke állandó, tehát kerek!
Ezért mondom én mindig, hogy ne nézzed a lábát a forgó bizgentyűnek, mert átlátszó lesz a művelet differája, tehát az eredmény egy hajlított paralelogramma :o
Remélem így már világos :Đ :Đ :Đ :Đ
Ezért mondom én mindig, hogy ne nézzed a lábát a forgó bizgentyűnek, mert átlátszó lesz a művelet differája, tehát az eredmény egy hajlított paralelogramma :o
Remélem így már világos :Đ :Đ :Đ :Đ
Bazz, agymosás volt? :Đ
#615
Elküldve: 2006. 06. 07. 20:07
Idézet: I{ris - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 15:39
Egy nap a játékban annyi, mint a hold tengelye körüli átfordulásának 6szöge, tehát ha levonod a reciprok értékét, akkor kiadja, hogy egy forgásbéli pozícionálásnak az értéke állandó, tehát kerek!
Ezért mondom én mindig, hogy ne nézzed a lábát a forgó bizgentyűnek, mert átlátszó lesz a művelet differája, tehát az eredmény egy hajlított paralelogramma :o
Remélem így már világos :Đ :Đ :Đ :Đ
Ezért mondom én mindig, hogy ne nézzed a lábát a forgó bizgentyűnek, mert átlátszó lesz a művelet differája, tehát az eredmény egy hajlított paralelogramma :o
Remélem így már világos :Đ :Đ :Đ :Đ
Teljesen! Csak egy kérdés még. Ha a színuszos amlitúdója részhányadost mutat. Akkor a práhuzamosok metszéspontja sem végtelen esetleg mínusz végtelen, de ahhoz le kell futtatni egy ellenőrző algoritmust amely kiszámolja a keringési tengely integráltjának (a ma ismert kutatások szerint) tangens görbületét. Tehát, mint mondottad valóban átlátszó lesz a művelet differája, viszont lehetséges, hogy 2 mag esetén a szilícium elektronfelhője megfelelő priorítást ad konstans hányadosának. Így nem minden esetben lesz kerek szám.
Utána számolnál, ha megkérlek?
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....
#617
Elküldve: 2006. 06. 07. 20:13
Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 21:07
Utána számolnál, ha megkérlek?

13,6 egyéb kérdés?
Faster! Harder! Cadaver!
#618
Elküldve: 2006. 06. 07. 20:24
Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 20:07
Teljesen! Csak egy kérdés még. Ha a színuszos amlitúdója részhányadost mutat. Akkor a práhuzamosok metszéspontja sem végtelen esetleg mínusz végtelen, de ahhoz le kell futtatni egy ellenőrző algoritmust amely kiszámolja a keringési tengely integráltjának (a ma ismert kutatások szerint) tangens görbületét. Tehát, mint mondottad valóban átlátszó lesz a művelet differája, viszont lehetséges, hogy 2 mag esetén a szilícium elektronfelhője megfelelő priorítást ad konstans hányadosának. Így nem minden esetben lesz kerek szám.
Utána számolnál, ha megkérlek?

Utána számolnál, ha megkérlek?
Várj, még lefuttatok egy tesztet, biztos ami biztos
#619
Elküldve: 2006. 06. 07. 21:04
Idézet: Cadaver - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 21:13
13,6 egyéb kérdés? 
Nekem 7 teszt lefuttatása után a következő adatok jöttek ki:
1,1,2,3,5,8,13 - Fibonacci számsor - de csak 1 esetben közelítette meg a 13,6-ot! Cadaver te milyen algortmust használsz? Ha gondolod átküldöm, amivel én számoltam. Nyitott, úgyhogy beleprogramozhatsz. Valószínűleg ott volt az eltérés, hogy én kiszűrtem a fény görbületének felharmónikus disztorzióját.
I{ris, te hogy állsz?
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....
#620
Elküldve: 2006. 06. 07. 21:36
Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 21:04
Nekem 7 teszt lefuttatása után a következő adatok jöttek ki:
1,1,2,3,5,8,13 - Fibonacci számsor - de csak 1 esetben közelítette meg a 13,6-ot! Cadaver te milyen algortmust használsz? Ha gondolod átküldöm, amivel én számoltam. Nyitott, úgyhogy beleprogramozhatsz. Valószínűleg ott volt az eltérés, hogy én kiszűrtem a fény görbületének felharmónikus disztorzióját.
I{ris, te hogy állsz?

1,1,2,3,5,8,13 - Fibonacci számsor - de csak 1 esetben közelítette meg a 13,6-ot! Cadaver te milyen algortmust használsz? Ha gondolod átküldöm, amivel én számoltam. Nyitott, úgyhogy beleprogramozhatsz. Valószínűleg ott volt az eltérés, hogy én kiszűrtem a fény görbületének felharmónikus disztorzióját.
I{ris, te hogy állsz?
Én má meguntam
#621
Elküldve: 2006. 06. 08. 09:33
Idézet: I{ris - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 12:59
Az egy fénykép a való életbő teee :Đ

Ha nem mondod vazze, hüjén halok meg! :Đ
#622
Elküldve: 2006. 06. 08. 09:57
Idézet: I{ris - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 22:36
Én má meguntam

Akkor adhatnátok némi felvilágosítást, hogy a fentebb általatok említett progikban kb. mennyi idő volt egy napi ciklus...
THX!
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....
#623
Elküldve: 2006. 06. 08. 10:05
Az Oblivionban max néhány óra, a GTA:SA-ban szintén.
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie
Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)
Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)
#624
Elküldve: 2006. 06. 08. 10:44
Idézet: Necros - Dátum: 2006. jún. 8., csütörtök - 11:05
Az Oblivionban max néhány óra, a GTA:SA-ban szintén.
Very-very THX!
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....
#625
Elküldve: 2006. 06. 08. 10:47
Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 8., csütörtök - 10:44
Very-very THX! 
De azért számolj utána, biztos ami biztos :o
#626
Elküldve: 2006. 06. 08. 17:48
Idézet: Necros - Dátum: 2006. jún. 8., csütörtök - 11:05
Az Oblivionban max néhány óra, a GTA:SA-ban szintén.
GTA-ban 1perc = 1másodperc --> 1óra = 1perc --> 1nap = 24perc
ALWAYS COCA COLE
#627
Elküldve: 2006. 06. 08. 18:06
Idézet: Cancer - Dátum: 2006. jún. 8., csütörtök - 11:44
Very-very THX! 
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie
Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)
Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)
#628
Elküldve: 2006. 06. 08. 19:26
Idézet: max-pain - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 11:57
Arra még senki nem gondolt h ez csöppet kozmetikázott?
#629
Elküldve: 2006. 06. 08. 19:28
A videók alapján nem.
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie
Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)
Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)
#630
Elküldve: 2006. 06. 09. 16:25
Szerintam az lenne a legtutibb, ha mondjuk 2 óra lenne egy nap (24 óra)... a játékmenet és a grafika nem érdekel. CSAK EZ SZÁMÍT! :Đ
:Đ
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit....

Súgó
A téma zárva.












