HWSW Informatikai Kerekasztal: HP Proliant ML150G2 sata - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (6 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

HP Proliant ML150G2 sata Értékeld a témát: -----

#21 Felhasználó inaktív   Captain Crash 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 446
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 19. 04:37

A jótállásra kötelezett az, akivel szerződtél, vagyis, akinél vetted. Jótállási és szavatossági ügyintézésnél a kötelezettnek maximum 3 napja van arra, hogy nyilatkozzon a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről. A kifogásról a kötelezett jegyzőkönyvet köteles felvenni, melynek másolata a fogyasztóé. Elsősorban javítás vagy csere kérhető. A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A törekvés megállapítása bírósági hatáskör. Amennyiben a forgalmazó sem javítani, sem cserélni nem tudja a terméket, a fogyasztó elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. A Ptk. azt a védelmet biztosítja, hogy a kijavításkor vagy kicseréléskor nem okozhatnak jelentős kényelmetlenséget. Egy server esetében szerintem jelentős kényelmetlenség, hogy a hibát nem képesek orvosolni. Elállás esetén az eredeti vételár és a termék visszajár. 3 munkanapon belül bejelentett hiba esetén csak akkor kell cserélnie, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

#22 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 19. 09:35

Idézet: Captain Crash - Dátum: 2006. febr. 19., vasárnap - 5:37

A jótállásra kötelezett ....

Ez sajna nem játszik, mivel viszonteladói szerződés keretein belül vettem.

#23 Felhasználó inaktív   Captain Crash 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 446
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 20. 04:11

A szavatosságnál is az a kötelezett, akitől vetted. Egyetlen dolog nincs, a 3 napon bejelentett hiba esetén a kötelező csere. (De ettől függetlenül kérheted a cserét, csak aránytalan többletköltségre hivatkozva elutasíthatja azt a forgalmazó.) A többi mind ugyanúgy történik.

#24 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 20. 07:34

Idézet: Captain Crash - Dátum: 2006. febr. 20., hétfő - 5:11

A szavatosságnál is az a kötelezett, akitől vetted. Egyetlen dolog nincs, a 3 napon bejelentett hiba esetén a kötelező csere. (De ettől függetlenül kérheted a cserét, csak aránytalan többletköltségre hivatkozva elutasíthatja azt a forgalmazó.) A többi mind ugyanúgy történik.

Ne menjünk bele, amit írsz az nem játszik. Nem vagyok fogyasztó.

#25 Felhasználó inaktív   Captain Crash 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 446
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 20. 10:50

A szerződések esetén a ptk az irányadó. Amit írtam az él, a jegyzőkönyv és a 3 nap kivételével biztosan. Hibás teljesítés esetén a jogosult elsősorban választása szerint kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének az előző bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni választása szerint megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.

#26 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2006. 02. 20. 11:07

Idézet: Captain Crash - Dátum: 2006. febr. 20., hétfő - 10:50

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ahogy nézem ez a HP szerint jelentéktelen. Szerintünk meg nagyon nem az.
Make love not Wor.

#27 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 21. 16:55

nehogymár lecsússzon ez a téma :)

szóval most a szervíz visszahozza a gépet, de nem sietik el...

#28 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 22. 12:12

Idézet: pgyafi - Dátum: 2006. febr. 18., szombat - 10:12

HP hotline most visszahozatja a gépet és kijön a másik nagy hp szerívz partner, majd ők megoldájk.  :confused:

Közben kiderült, hogy annak a szervíznek kell megoldania aki elkezdte javítani. Szóval másik szervízbe nem megy/mehet a gép.

#29 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2006. 02. 22. 12:25

Idézet: pgyafi - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 12:12

Közben kiderült, hogy annak a szervíznek kell megoldania aki elkezdte javítani. Szóval másik szervízbe nem megy/mehet a gép.

Ez kicsit olyan, mint amikor a kocsim esett szét. Harmadszorra. Akkor mér érdeklődtem az anyaghiba felől, de márkaker természetesen nem nyilatkozhat, egyik szervizes meg szép csendben megsúgta, hogy bocs srác, csak eredeti alkatrésszel szabad melózni, azzal meg ez elő fog ugyanígy fordulni. Előfordult.

Faszkivan.
Make love not Wor.

#30 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 22. 12:26

Újabb fejlemény:  ez a hiba nem hiba, ez csak egy apróság. Mivel ez a hiba mindegyik ilyen gépnél jelentkezik ezért nem hiba. (Remélem érzitek az összefüggést.)  Olyan esetleg, hogy típushiba, na olyat nem ismernek.

#31 Felhasználó inaktív   Charles 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.005
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 22. 15:56

Idézet: pgyafi - Dátum: 2006. febr. 17., péntek - 17:16

szervíz válasz:

Épp
>ezért egyenlőre a szakvéleményen nem változtatok.


mindenki gondoljom amire akar  :cool:

És még írni se tud, mert a szó az "egyelőre".

:eek:

Az a baj, hogy a szervíz az egy más téma, mint maga a cég... Nem értem miért nem vállalják fel a hiba továbbítását...

Ez nem hozzáállás, hogy "ócsó és ez a hiba adott, ha jobb kell vegyél drágábbat"...

Üdv!
"Azt szeretném ha az én gépem... Penge képek, élethű hang és tökéletesen gyors 3-D. AMD Nekem is!" :D

#32 Felhasználó inaktív   Captain Crash 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 446
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 22. 18:58

És még írni sem tud: szerviz és nem szervíz  ;) (csak viccelődtem, ne vedd komolyan)

#33 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2006. 02. 22. 19:14

Idézet: Charles - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 15:56

Az a baj, hogy a szervíz az egy más téma, mint maga a cég... Nem értem miért nem vállalják fel a hiba továbbítását...

Mert ha Gipsz Jakab utolsó szervizes a HP nevében írásba ad valamit, akkor az szent dolog, oszt lehet ki is rúgják érte a fenébe. Most megy a megfejtés, hogy ki meri a HP nevében írásba adnia szériahibát, oszt ezen hány szerver fog visszabukni a cég...
Make love not Wor.

#34 Felhasználó inaktív   Freddy 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 591
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 22. 19:37

hat azert a hp hozzaallasa eleg erdekes...
hiaba low-end a server, akkor is azert vesz az ember brand cuccot, hogy mukodjon. Jol mukodjon. Evekig.
A szervizes szovege hogy a hp nem is tekinti servernek...omfg.
Balkan.

#35 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 22. 19:47

A logikád szerint a nemzetközi HP központ is Balkán, mert ők is tudnak a hibáról, és ugyanúgy szarnak rá. :omg: Úgy bírom, hogy egyből mindenki Balkánozik. Sikk, vagy mifene? :rolleyes:
Fejétől bűzlik a hal.

#36 Felhasználó inaktív   Freddy 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 591
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 22. 20:39

ha szerinted ez a dolog normális, akkor egészségedre...
Szerintem egyáltalán nem normális, és ez igenis méltatlan ehhez a céghez...

szerk: btw én a szervizes kijelentésén akadtam ki hogy "a hp nem is tekinti servernek".
:omg:
szerencsére azok a hp-k amikhez nekem közöm van, jól bírják, koppkopp.

Szerkesztette: Freddy 2006. 02. 22. 20:41 -kor


#37 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 22. 20:43

Idézet: Etele - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 20:47

A logikád szerint a nemzetközi HP központ is Balkán, mert ők is tudnak a hibáról, és ugyanúgy szarnak rá. :omg: Úgy bírom, hogy egyből mindenki Balkánozik. Sikk, vagy mifene? :rolleyes:
Fejétől bűzlik a hal.

Szerintem balkán. Elöszőr még ez a hiba hiba volt a szerviz szerint is, majd mikor nem tudtak rá megoldást, na onnantól már nem hiba. HP központ, ügyfészolgálat, szerviz, másik szerviz meg senki nem hallott még erről a hibáról - ezért balkán. Ez a hiba nem ma derült ki, jó fél éve ismert már odébb, nem balkánon.

+ Esetleg felajánlhatták volna, hogy adnak a 4 csatornás sata vezérlő helyett egy 6 csatornásat, annál (tudtommal) nem jelenkezik ez a hiba.

#38 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2006. 02. 22. 21:15

Idézet: pgyafi - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 20:43

Ez a hiba nem ma derült ki, jó fél éve ismert már odébb, nem balkánon.

Másik hibát má privátban mondtam, hogy igaz jóval komolyabb vasban, de kevésbé megfoghatatlant jelentettünk. Egyik lemez kicsit lassabb volt az átlagosnál... Mondjuk itt több szerver volt, de support helyszínen orvosolta kb. azonnalra... Kollégáknak meséltem a dolgot, egyből annyit mondtak Ők is, hogy balkán baszki, szopjon az user.
Make love not Wor.

#39 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 01:13

Idézet: Freddy - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 20:39

ha szerinted ez a dolog normális, akkor egészségedre...
Szerintem egyáltalán nem normális, és ez igenis méltatlan ehhez a céghez...
...

Jesszus, mielőtt vitatkozol, olvasd is el amire válaszolsz. :omg:  :rolleyes:

#40 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 01:17

Idézet: pgyafi - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 20:43

...Ez a hiba nem ma derült ki, jó fél éve ismert már odébb, nem balkánon.
...

Hehe, nektek ez a balkán a mantrátok, vagy mi? :D

Ha tőlünk nyugatabbra a hiba már fél éve ismert, az véletlenül sem merül fel bennetek, hogy valamiféle felelőssége "nemzetközi" HPsoknak is van abban, hogy az itteni szervizesek nem is ismerték a hibát? :think:

Ez nem balkán/nem balkán kérdése. Szimplán céges szintű szarkavarás.

De azt hiszem nem foglak itt győzködni benneteket, jól elvagytok a "belterjes" kis balkános körötökben, további jó szórakozást. :D

Szerkesztette: Etele 2006. 02. 23. 01:18 -kor


Téma megosztása:


  • (6 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó