HP Proliant ML150G2 sata
#21
Elküldve: 2006. 02. 19. 04:37
#22
Elküldve: 2006. 02. 19. 09:35
Idézet: Captain Crash - Dátum: 2006. febr. 19., vasárnap - 5:37
Ez sajna nem játszik, mivel viszonteladói szerződés keretein belül vettem.
#23
Elküldve: 2006. 02. 20. 04:11
#24
Elküldve: 2006. 02. 20. 07:34
Idézet: Captain Crash - Dátum: 2006. febr. 20., hétfő - 5:11
Ne menjünk bele, amit írsz az nem játszik. Nem vagyok fogyasztó.
#25
Elküldve: 2006. 02. 20. 10:50
Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének az előző bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni választása szerint megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
#26
Elküldve: 2006. 02. 20. 11:07
Idézet: Captain Crash - Dátum: 2006. febr. 20., hétfő - 10:50
Ahogy nézem ez a HP szerint jelentéktelen. Szerintünk meg nagyon nem az.
#27
Elküldve: 2006. 02. 21. 16:55

szóval most a szervíz visszahozza a gépet, de nem sietik el...
#28
Elküldve: 2006. 02. 22. 12:12
Idézet: pgyafi - Dátum: 2006. febr. 18., szombat - 10:12
Közben kiderült, hogy annak a szervíznek kell megoldania aki elkezdte javítani. Szóval másik szervízbe nem megy/mehet a gép.
#29
Elküldve: 2006. 02. 22. 12:25
Idézet: pgyafi - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 12:12
Ez kicsit olyan, mint amikor a kocsim esett szét. Harmadszorra. Akkor mér érdeklődtem az anyaghiba felől, de márkaker természetesen nem nyilatkozhat, egyik szervizes meg szép csendben megsúgta, hogy bocs srác, csak eredeti alkatrésszel szabad melózni, azzal meg ez elő fog ugyanígy fordulni. Előfordult.
Faszkivan.
#30
Elküldve: 2006. 02. 22. 12:26
#31
Elküldve: 2006. 02. 22. 15:56
Idézet: pgyafi - Dátum: 2006. febr. 17., péntek - 17:16
Épp
>ezért egyenlőre a szakvéleményen nem változtatok.
mindenki gondoljom amire akar

És még írni se tud, mert a szó az "egyelőre".

Az a baj, hogy a szervíz az egy más téma, mint maga a cég... Nem értem miért nem vállalják fel a hiba továbbítását...
Ez nem hozzáállás, hogy "ócsó és ez a hiba adott, ha jobb kell vegyél drágábbat"...
Üdv!
#32
Elküldve: 2006. 02. 22. 18:58

#33
Elküldve: 2006. 02. 22. 19:14
Idézet: Charles - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 15:56
Mert ha Gipsz Jakab utolsó szervizes a HP nevében írásba ad valamit, akkor az szent dolog, oszt lehet ki is rúgják érte a fenébe. Most megy a megfejtés, hogy ki meri a HP nevében írásba adnia szériahibát, oszt ezen hány szerver fog visszabukni a cég...
#34
Elküldve: 2006. 02. 22. 19:37
hiaba low-end a server, akkor is azert vesz az ember brand cuccot, hogy mukodjon. Jol mukodjon. Evekig.
A szervizes szovege hogy a hp nem is tekinti servernek...omfg.
Balkan.
#35
Elküldve: 2006. 02. 22. 19:47


Fejétől bűzlik a hal.
#36
Elküldve: 2006. 02. 22. 20:39
Szerintem egyáltalán nem normális, és ez igenis méltatlan ehhez a céghez...
szerk: btw én a szervizes kijelentésén akadtam ki hogy "a hp nem is tekinti servernek".

szerencsére azok a hp-k amikhez nekem közöm van, jól bírják, koppkopp.
Szerkesztette: Freddy 2006. 02. 22. 20:41 -kor
#37
Elküldve: 2006. 02. 22. 20:43
Idézet: Etele - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 20:47


Fejétől bűzlik a hal.
Szerintem balkán. Elöszőr még ez a hiba hiba volt a szerviz szerint is, majd mikor nem tudtak rá megoldást, na onnantól már nem hiba. HP központ, ügyfészolgálat, szerviz, másik szerviz meg senki nem hallott még erről a hibáról - ezért balkán. Ez a hiba nem ma derült ki, jó fél éve ismert már odébb, nem balkánon.
+ Esetleg felajánlhatták volna, hogy adnak a 4 csatornás sata vezérlő helyett egy 6 csatornásat, annál (tudtommal) nem jelenkezik ez a hiba.
#38
Elküldve: 2006. 02. 22. 21:15
Idézet: pgyafi - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 20:43
Másik hibát má privátban mondtam, hogy igaz jóval komolyabb vasban, de kevésbé megfoghatatlant jelentettünk. Egyik lemez kicsit lassabb volt az átlagosnál... Mondjuk itt több szerver volt, de support helyszínen orvosolta kb. azonnalra... Kollégáknak meséltem a dolgot, egyből annyit mondtak Ők is, hogy balkán baszki, szopjon az user.
#39
Elküldve: 2006. 02. 23. 01:13
Idézet: Freddy - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 20:39
Szerintem egyáltalán nem normális, és ez igenis méltatlan ehhez a céghez...
...
Jesszus, mielőtt vitatkozol, olvasd is el amire válaszolsz.


#40
Elküldve: 2006. 02. 23. 01:17
Idézet: pgyafi - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 20:43
...
Hehe, nektek ez a balkán a mantrátok, vagy mi?

Ha tőlünk nyugatabbra a hiba már fél éve ismert, az véletlenül sem merül fel bennetek, hogy valamiféle felelőssége "nemzetközi" HPsoknak is van abban, hogy az itteni szervizesek nem is ismerték a hibát?

Ez nem balkán/nem balkán kérdése. Szimplán céges szintű szarkavarás.
De azt hiszem nem foglak itt győzködni benneteket, jól elvagytok a "belterjes" kis balkános körötökben, további jó szórakozást.

Szerkesztette: Etele 2006. 02. 23. 01:18 -kor