3DMark 2001 (1,001-szeres javulás)
 
  
A tökéletes processzor limitáltság mutatkozik
 Az aprócska eltérés könnyen betudható mérési hibának (érdekes azomban hogy a szinte hajszálpontosan megegyező végpontszám mellett az egyes tesztek eredményei aránylag nagy kilengést mutatnak). A processzortól nem függő tesztek (Fillrate, High Polygon Count) eredménye viszont szépen javult.
 Az aprócska eltérés könnyen betudható mérési hibának (érdekes azomban hogy a szinte hajszálpontosan megegyező végpontszám mellett az egyes tesztek eredményei aránylag nagy kilengést mutatnak). A processzortól nem függő tesztek (Fillrate, High Polygon Count) eredménye viszont szépen javult.3DMark03 (1,54-szeres javulás)
 
  
Érdekes hogy a CPU teszt és a repülős teszt csökkent
 Pixel Shader teszt brutális :Đ
 Pixel Shader teszt brutális :Đ3DMark05 (1,17-szeres javulás)
 
  
Tré. Erre nincs jobb szó. Az SLI nélküli eredmény is sz@r, az SLI-s meg méginkább. Ez a program valamiért nem szereti a gépemet. A 3DMark05 háziversenyben sokan single kártyával is megelőznek.
3DMark06 (1,45-szörös javulás)
 
  
Ez viszont szárnyal. A 3DMark06 egyértelműen profitál az SLI-ből és a kétmagos processzorból is.

 Súgó
 Súgó
 
			
		 A téma zárva.
 A téma zárva.
 
							  
								



 
						
						

 
   
						
						

 de ezt nem lehet megunni, bár bizonyára ez csak egy idióta poén akar lenni.  :Đ
 de ezt nem lehet megunni, bár bizonyára ez csak egy idióta poén akar lenni.  :Đ
						
						



 
  
 






