HWSW Informatikai Kerekasztal: Gyorshajtás V. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (124 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Gyorshajtás V. Értékeld a témát: -----

#2301 Felhasználó inaktív   Atti 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.674
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 12. 08:29

Idézet: Mumia - Dátum: 2006. júl. 11., kedd - 22:27

Nem egészen ide való, de sok autós jár ide ezért itt teszem fel a kérdést. Hogy tudja e valaki, hogy mi kell ahhoz, hogy egy autó veteránnak minősöljön. Másképpen szólva, minek kell eredetinek lennie, motor, váltó biztos ezt tudom, de ezen kívül minek kell még gyárival megegyezőnek lennie mindenképpen.  :think:

köszi

Veterán vizsga

Autóklub

Szerkesztette: Atti 2006. 07. 12. 08:33 -kor

WoT nick: Atti77

#2302 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 12. 09:07

Idézet: Atti - Dátum: 2006. júl. 12., szerda - 9:29


Kösz, csak az a baj, hogy a lényeg 404-es. A többi meg nem ad túl sok konkrétumot.

Még 1 kérdés, hogy egy már veteránnak minősített autót milyen gyakran kell ha kell újra minősítetni?

#2303 Felhasználó inaktív   FragMaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.456
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 12. 09:19

Idézet: Mumia - Dátum: 2006. júl. 12., szerda - 10:07

Még 1 kérdés, hogy egy már veteránnak minősített autót milyen gyakran kell ha kell újra minősítetni?

ha jól tudom évente :think:
Gigabyte GA-P35-DS3, Core2Quad Q9550 + CM TX2, 2*1gb Adata 800+, 2*1gb Supertalent, MSI GeForce GTX460 Cyclone OC 1GB, SB Audigy, Chieftec CFT-550, Pioneer DVR-216D, Samsung SH-D163B, Samsung 320gb, Dell U2311H

#2304 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 12. 11:03

Tollerék nem voltak bekötve. Végre, hogy beismerték...
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#2305 Felhasználó inaktív   Goodman 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 12. 11:16

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. júl. 12., szerda - 4:05

Mennyit? Ott voltál? Láttad, amikor átvették a pénzt?

Ha nem, akkor ne terjessz légyszi valótlanságot!!!

Ne feledd, be van kamerázva az egész VI. kerület, nem nagyon mernek butaságot csinálni.

Azt nem irtam, hogy maguknak kerestek, de tuti hogy kiosztottak jo par csekket. Te nem tudod amugy veletlenul, mi ez az excessive rendori jelenlet mostanaban ejjel?

A masik ami erdekelne hogy vajon mi jatszodhatott le az astras rendor fejeben amikor villogoval atment a piroson hogy 'megnezze' a lamborghinit meg a mercit.. :) mer keklampa nelkul kovette nem50el a dozsa gyorgy utig :)

#2306 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 12. 14:41

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2006. júl. 12., szerda - 12:03

Tollerék nem voltak bekötve. Végre, hogy beismerték...

Idézet

... 110-zel ment Toller autója az ütközés pillanatában.


http://index.hu/poli...ld/toller0619p/ :

Idézet

Egy biztos: autó autóval nem ütközött, úgy borult fel Tollerék kocsija.


Idézet

A Toller gépkocsiját szabályosan vezető sofőr - a szemtanúk elbeszélése szerint - megijedhetett, és félrekapta a kormányt, nehogy frontálisan ütközzön a sávjába áttért Mercedessel. Toller kocsiját ezután a jobboldali útpadka "megdobdta", és áttért a menetirány szerinti baloldalra, ahol egy árokba borult.


Akkor most nem értem  :think:

110-zel csapódott az árokba, tehát többel jött/érkezett, mint 110?
Ciciman is on borda

#2307 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 12. 14:57

Idézet: Goodman - Dátum: 2006. júl. 12., szerda - 12:16

1. Azt nem irtam, hogy maguknak kerestek, de tuti hogy kiosztottak jo par csekket. Te nem tudod amugy veletlenul, mi ez az excessive rendori jelenlet mostanaban ejjel?

2. A masik ami erdekelne hogy vajon mi jatszodhatott le az astras rendor fejeben amikor villogoval atment a piroson hogy 'megnezze' a lamborghinit meg a mercit.. :) mer keklampa nelkul kovette nem50el a dozsa gyorgy utig :)

1. Jó lenne, ha végre mindenki elfogadná, hogy ezeken a csekkeken a számlaszám a KÖZPONTI KÖLTSÉGVETÉSÉ!!!

A rendőrségnek EGYETLEN FILLÉR SEM JUT/MARAD ebből a befizetett bírságból!!!
Sajnos.

Ha anyagilag érdekeltek lennének, elhihetitek, hogy naponta 20x ennyi autóst büntetnének meg, 2x ekkora összegre!
Mert büntetni volna miért.

Elég, ha megnézitek a Reality Channel (újabban Zone) adását, ahol Amerikában (igen a szabadság és a demokrácia hazájában!) a járőrautók kamerája által felvett intézkedéseket mutatnak be.
A legutóbbi adásban 8 km/h (-nak megfelelő mérföld/h) túllépésért büntették meg az illetőt igen szépen.
Egy másikat meg azért, mert kidobott valamit az autó ablakán és ezt meglátta a járőr.

Szóval sokkal-sokkal rosszabb lehetne ennél a rendőrök hozzánk-állása...

A rendőri jelenlét több bejelentés miatt is szükségessé vált, emiatt a REBISZ kiemelten kezeli a belváros nagyobb látogatottságú környékeit.

2. Nem tudom, nem voltam ott. Az nem lehetéséges, hgy ameddig kék nélkül követte őket, addig nem kellett piroson átmenni?
Egyébként félreértés ne essék, nem akarom védeni mindenáron a rendőröket, közöttük is LEGALÁBB annyi selejt ember van (ha nem több), mint más munkahelyen. Csakhát nem lehet nélkülözni őket.
Hibázni viszont aprróbakat mindenképpen hibáznak, csakúgy, mint bárki.
Mi is állítottunk már meg szolgálatban meseautót. Ameddig a velünk lévő rendőr átnézte a papírokat, mi addig fotóztuk a járművet (előzetes engedéllyel).

20 évvel ezelőtt Spoletoban (I) egy tűzpiros Ferrari TestaRossa okozott nagy feltűnést, a Carabinieri is megállt és kiszállt megnézni a műremeket. A tulaj pedig mutogatta az autót, nyitotta a motorháztetőt, utasteret, mondta, hogy mely szögből érdemes fényképezni... :)
Gondolkoztál már ma?

#2308 Felhasználó inaktív   r2r 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.219
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 12. 17:47

Toller-féle balesetnél
az hal meg, amelyik oldalon láthatóan jóval kevésbé van törve az autó!?
Egyik sem volt bekötve...

Szerkesztette: r2r 2006. 07. 12. 17:48 -kor

(\__/)
(='.'=)
(")_(")   
r2r   ty

#2309 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 12. 18:34

Idézet: r2r - Dátum: 2006. júl. 12., szerda - 18:47

Toller-féle balesetnél
az hal meg, amelyik oldalon láthatóan jóval kevésbé van törve az autó!?
Egyik sem volt bekötve...

Tollert az autó mellett találták meg kiesve.

Annyira nem messze, hogy azt mondhassuk, jobb, hogy nem volt bekötve és kiesett, ezért élte túl. Sokkal inkább a baleset után szerintem megpróbált kimászni, mielőtt az eszméletét vesztette volna. Vlóaszínűleg, mire az ajtó kinyílt, addigra már túl volt az autó jópár flick-flackon.

Azt ne feledjük, hogy nagy szerepet játszhat a halálesetben a vezető kora is, hiszen 71 évesen már sokminden máshogyan működik. És azt se, hogy mindvégig Toller sérüléseit mondták súlyosabbnak.

Sajna 71 évesen már egy combnyak-törés is halálos lehet, nem maga miatt, hanem a szövődmények miatt.
Gondolkoztál már ma?

#2310 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 12. 18:35

A képek alapján sztem Toller nagyon kevéssel megúszta volna, ha be van kötve....
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#2311 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 12. 18:38

Valószínűleg mindketten könnyű sérülésekkel megúszták volna. Egy ekkora behemót autó vigyáz az utasaira, ha azok is vigyáznak magukra.
Gondolkoztál már ma?

#2312 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 13. 07:40

Ma reggel ismet egy del-pesti turan vehettem reszt hala egy idiota kamionosnak, aki megprobalta a lehetetlent, es a tilto tablak ellenere felhajtott a ferihegyi gyorsforgalmira... persze hogy tolatnia kellett. Persze hogy lezartak a gyorsforgalmit. Es persze hogy megszopta egy rakat ember a baromsagat... :mad: Kivancsi lennek, milyen buntetest kap egy ilyen moka utan a vetkes.

Szerk: Tolató teherautó miatt gigadugó a reptéri úton

Samott

Szerkesztette: Samott 2006. 07. 13. 07:54 -kor

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#2313 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 13. 11:30

Tudom, hogy a kamionosok nehéz munkát végeznek, hajtanak, főként nem a maguk, mint inkább a megbízó érdekében.
De attól még igazán betarthatnák a lakott területen rájuk vonatkozó sebességhatárt.
Bármelyik autópálya be/kivezetőn lehetne kifejezetten rájuk utazni, 70-es táblánál a 80-90 km/h az minden, csak nem szabályos.
(Lakott területen az emelt sebességhatár csak szgk, 2500 kg össztömegű tgk-ra vonatkozik. A többieknek 50 km/h)
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#2314 Felhasználó inaktív   Sipi- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.928
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 13. 11:33

mit keresett az autópályán gyalogosan?

#2315 Felhasználó inaktív   kroozo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.900
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 13. 11:46

Idézet: Sipi- - Dátum: 2006. júl. 13., csütörtök - 12:33


Taigetosz pozitív, de durván :(
And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.


“It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.”

#2316 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 13. 12:03

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. júl. 12., szerda - 19:38

Valószínűleg mindketten könnyű sérülésekkel megúszták volna. Egy ekkora behemót autó vigyáz az utasaira, ha azok is vigyáznak magukra.

Én is furcsálltam a súlyos sérüléseket/halált.

(azt azért zárójelben hozzátenném, hogy a "semmitmondó" törésteszt alapján az előző Passat csupán 3 csillagos, ami manapság inkább már gáz...ráncfelvarráskor tupírozták fel 4 csillagra), fejből nem tudom melyik típus volt az összetört autó, de valószínű 2001 utáni, ha jól láttam.

Szerkesztette: Kory 2006. 07. 13. 12:03 -kor


#2317 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 13. 12:42

Idézet: Kory - Dátum: 2006. júl. 13., csütörtök - 13:03

Én is furcsálltam a súlyos sérüléseket/halált.

(azt azért zárójelben hozzátenném, hogy a "semmitmondó" törésteszt alapján az előző Passat csupán 3 csillagos, ami manapság inkább már gáz...ráncfelvarráskor tupírozták fel 4 csillagra), fejből nem tudom melyik típus volt az összetört autó, de valószínű 2001 utáni, ha jól láttam.

Ha megnézted a képeket, láthatod, hogy teljesen egyben maradt az utastér (főleg a hátsó része), szvsz Toller könnyű sérülésekkel megúszta volna, nem nehéz kitalálni, hogy a koponyasérüléseit annak köszönheti, hogy össze-vissza hánykolódott az autóban...
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#2318 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 07. 13. 17:15

http://www.youtube.c...h?v=uuTbHgsDnik

:respect:  :cool:  :D  :Đ



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#2319 Felhasználó inaktív   Goodman 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 13. 20:52

Idézet: hobizoli - Dátum: 2006. júl. 13., csütörtök - 18:15


voltmar :p

#2320 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 14. 13:51

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Téma megosztása:


  • (124 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó