Elküldve: 2006. 05. 09. 19:44
Idézet: Carmaged - Dátum: 2006. máj. 9., kedd - 20:38
Nem. De amíg te vezetsz, addig tudsz meglepetést okozni az utasodnak. Főleg, amíg konkrét veszélybe nem kerülsz, de érzed, hogy nagy baj lesz. Pl. pár hirtelen kormánymozdulat a végén satufékkel kombinálva (főleg, ha van hely) azért pár másodpercre disabled-re teszi a delikvenst. Addig meg elő lehet venni a gázspray-t mondjuk.

Es ebben miert akadalyoz az ov? Ha pl hirtelen belnyul a kormanyba az utas es ez miatt a kocsi egy villanyoszlopba utkozik, akkor a be nem kapcsolt ovvel jol jarsz nagyon taxiskent....na mind1, amig fekezel es dislabed az utas, siman ki lehet kapcsolni meg kiszallni ha szukseges
De ez afkorz szigoruan SZVSZ...
hobizoli
Szerkesztette: hobizoli 2006. 05. 09. 19:46 -kor
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"