HWSW Informatikai Kerekasztal: Gyorshajtás VI. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (125 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Gyorshajtás VI. Értékeld a témát: -----

#261 Felhasználó inaktív   Atti 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.674
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 19:00

Idézet: Drummaster - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 12:12

Tehát az 1,4-es wankel RX8 160 (vagy több?) lovas a maga nem egész 1 tonnás súlyával,

1,3-as, és 192 vagy 230 lovas, viszont mivel így túl alacsonyak lennének rá a díjtételek, ezért kétszeres szórzóval számolják a lökettérfogatot, tehát 2600 ccm-nek
WoT nick: Atti77

#262 Felhasználó inaktív   carcass 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.582
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 19:06

Idézet: Atti - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 20:00

1,3-as, és 192 vagy 230 lovas, viszont mivel így túl alacsonyak lennének rá a díjtételek, ezért kétszeres szórzóval számolják a lökettérfogatot, tehát 2600 ccm-nek

Ki van ez találva.Nehogy jól járjon a dolgozó. :down:
Soha ne vitatkozz idiótákkal.Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
ÖNTSÜNK TISZTA VIZET A POHÁRBA

Bravo

#263 Felhasználó inaktív   carcass 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.582
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 19:49

Egy másik eset.

Csatolt fájl:


Soha ne vitatkozz idiótákkal.Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
ÖNTSÜNK TISZTA VIZET A POHÁRBA

Bravo

#264 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 19:59

Idézet: Carmaged - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 18:29

Még jópáran tartjuk a 130-at azért, mert az a szabály. Ha több lenne engedélyezett, valószínűleg én is többel mennék.

De nem 22éves autód van. Vagy nem értem mit mondasz :)
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#265 Felhasználó inaktív   brd 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.813
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 20:38

Idézet: Piftuka - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 11:15

De nincs olyan, hogy "joggal" hiszi. A gyorshajtás bizony önmagában is lehet veszélyes manőver, mert az autó, az út, a gumik fizikai tulajdonságai (az időjárási viszonyokról nem is beszélve) eleve determinálják azt a határt, amit veszélyes átlépni.

Akkor az nem "önmagában gyorshajtás", ezt értsd már meg, hanem hülyeség (relatív gyorshajtás, én speciel ezt büntetném nagyon, a shoot them all helyett). Nem az ilyen egyértelmű esetekről van szó. Nyilván, egy olyan úton, ahol nyáron lehet 100 körül kényelmesen haladni (nem csak az út minősége miatt, hanem pl. nincs település a közelben, fák az út szélén, ahonnan előbújhat valaki/valami, stb. jó példa erre a 4-es út egy-két része, több km egyenes pálya, az út mellett szántóföld, nyár van, egy figyelmesen vezető ember számára mi indokolja a 60-at???), nagy hóesésben, fagyban még a 30 is sok lehet, holott mondjuk 70-es tábla van az úton. Télen, sűrű hóesésben, lehet, az 40-el haladásért is bevonnám a jogsiját, ha meglátom, nyáron viszont talán a 90-ért sem büntetnék (súlyosan). A vezetési tudásban-tapasztalatban természetesen az is benne van, hogy tudod, mire képes az autó, amelyet vezetsz, tudod, milyen az út, ahol haladsz, milyen a többi közlekedő, mennyire tudsz előre gondolkozni, stb., nem csak az, hogy tud-e valaki kézifékkel kanyarodni és 6 másodperc alatt 100-ra gyorsulni.

Idézet

Nem szeretem, ha hazugnak, vagy sunyinak tartanak! Egyrészt a "szösszenet alátámasztásában" semmi ferdítés nem volt. Sajnálom, hogy még mindig nem érted, miért írtam Kanada példáját. De elmagyarázom mégegyszer. Szóba került itt a demokrácia, s annak ellentéte az "orwell-i vízió" a magántulajdon lefoglalásának lehetősége kapcsán.
Erre írtam Kanada példáját, amely vitathatatlanul egy demokratikus jogállam, mégsem tehet meg bárki büntetlenül bármit.

Értem, akkor hülye vagyok, semmi köze a gyorshajtáshoz/autólefoglaláshoz/lopáshoz, csak a demokrácia a-valóságban-nem-úgy-van-ám-az létére példa. Világos, mint vakablak. Akkor viszont mit keres a topicban? A demokrácia természetesem sosem arról szólt, hogy bárki mármit megtehet. Egy lopás/környezet(természet-)károsítás (és ez minden esetben az, kivétel nélkül) viszont nem állítható párhuzamba egy (mondom, önmagában senkinek semmi bajt nem okozó) szabálysértéssel. Büntetni természetesen kell, de közel sem azonos tétellel.

Idézet

S maga a példa azért sem sántított, mert bár szerinted az orvhalásszal szemben a gyorshajtó (de mondom, terjesszük ki nyugodtan a többi szabálytalankodóra is, akik esetében szigorúbb büntetés szükségeltetik) nem okoz kárt, balesetek százai mutatják minden évben, hogy ez nem igaz. S utóbbi esetben az emberhalál sem ritka, mint "kár". S ennek a kárnak a súlyosságát ugye senkinek nem kell érzékeltetni?

De még mindig nem a gyorshajtás a baleset oka, hanem az, hogy valaki akkor éppen nem figyelt oda eléggé, nem mérte fel, hogy lehet-e ott, akkor, olyan sebességgel haladni. Tény, hogy ez a gyorshajtók egy részével is így van, de nem maga a gyorshajtás az oka a balesetnek, hanem a figyelmetlenség, könnyelműség.

Idézet

S hogy hol olvastam ki mindazt a mondandódból?
Ha nem is mindenkinél, de a nagy többségnél feltétlenül különbnek (vezetési tudás, magabiztosság szempontjából) tartod magadat e hozzászólás alapján. S erre írtam azt, amit.
De ha ez nem azt sejteti, amire én gondoltam, akkor tessék... magyaráz meg, mit is szerettél volna ezzel mondani!

Olvasd el figyelmesebben, a körültekintően a kulcsszó. Ettől eltekintve elképzelhető, hogy én vagyok a legszerencsétlenebb a topicból, autóvezetés-kezelés terén. :)

Idézet

S ez a hozzászólásod ismét több dolgot nem vesz figyelembe. A számos (nem egy-két!) kivételt. Mást ne mondjak, a mi utcánkat. Kertváros, családi ház övezet, az út előttünk (az utóbbi 10 évben NAGYON, DRASZTIKUSAN megnőtt forgalommal) nagy ívben kanyarodik, bokrok, fák végig (hiszen zöldövezet) az utca bizonyos részei ezek miatt beláthatatlan szakaszok.
Rendszeresek a száguldozók az utcában. Bárkit, aki tolat kifelé a háza elől, vagy megy át az úton elcsaphatnak. Volt is példa már mindkét esetre. Ütközés is volt, egy teherautó a nagy sebesség miatt éppen nem borult fel az utca végén található körforgalomban, s gázolás is volt.
Szóval jön az autós/motoros, előre néz, gondolja "se munkás, se ember az utcán, látok egy viszonylag hosszú szakaszt (amelyek után jönnek a bizonyos beláthatatlan, veszélyes szakaszok), miért ne mennék 70-90-el 40 helyett?"

Erre megint írhatnám a "kedvenc" szavamat, de minek. :tired: Fel kellene sorolnom az összes kivételt? Nincs kismacska az úton, nincs a fa mögött lévő valaminek az árnyéka az úton, nem a napszemüvegemet igazgatom éppen, nem telefonálok... Van ennek értelme? Egyébként nem lakóövezetről írtam, hanem országútról. Egy ilyen helyen lehet, hogy én is "letépném a tökét" a marhának, ha elüti mondjuk a kutyámat, mert nem tudott ott megállni, ahová már nem is láthatott el, attól függetlenül, hogy a kutyám sem az út közepén kellene szaladgáljon, de ha egyszer mondjuk lakóövezet (még ha nincs is kitáblázva), számítani kell hasonlóra.

Idézet

Az indexelés elhagyása pedig azért rossz példa, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy ilyen - az általad említett - eseteknél kezdődik az index használatáról való leszokás. Először csak akkor nem rakja ki, amikor nincsen körülötte 500 méteres körzetben senki, majd máskor már a zsúfolt városban, sávváltásokkor, kanyarodásnál sem.

Rossz a példa, egy adott közlekedési helyzetre, mert súlyosabb lehet a fél éves folyománya? :omg:

Idézet

Igen, ezért írtam. Rally versenyző volt, ez a tény mégsem mentette meg az életét, miután elszállt az útról.

Ez a tény maga miért kellene, hogy megmentsen valakit? Az csak egy bizonyos gyakorlat és képesség, ami egy balesetnél/rázós helyzetnél vagy segít, vagy nem. Szerintem nem az a jó sofőr, aki 100-120-al is tud vezetni egy szerpentinen és közben a hátsó kerék többet csúszik, mint nem, mégsem sodródik le az útról, hanem az, aki, ha éppen kell, gyorsan is ott tud lenni valahol, mindig balesetmentesen (okozó nem lesz, és úgy cselekszik, hogy résztvevő sem lehet annyi esetben, mint az átlag).
Soha ne bízz olyanban, aki 5 napig vérzik és nem hal meg! :)

#266 Felhasználó inaktív   Thas 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 217
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 20:42

Idézet: carcass - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 18:12

Porsche vs fácán.

A múltkor majdnem így jártam én is, annyi szerencsém volt hogy a fácánt még felszálló ágban kaptam el. Pattant egyet a lámpán, aztán a csomagtartón és csak utána ment a szélvédőnek. A mögöttem jövő egyből kapcsolta is be az ablaktörlőt...

Üdv.: Thas

#267 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 21:00

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 20:59

De nem 22éves autód van. Vagy nem értem mit mondasz :)

Nekem nem, de másnak igen. És menni is fog 160-nal, mert elvileg bírja az autója. Aztán a gyakorlatot meglátjuk.

De mindegy is, ide egy jó ideig nem való magasabb sebességkorlát.

#268 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 21:03

Idézet: brd - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 21:38

Akkor az nem "önmagában gyorshajtás", ezt értsd már meg, hanem hülyeség (relatív gyorshajtás, én speciel ezt büntetném nagyon, a shoot them all helyett). Nem az ilyen egyértelmű esetekről van szó. Nyilván, egy olyan úton, ahol nyáron lehet 100 körül kényelmesen haladni (nem csak az út minősége miatt, hanem pl. nincs település a közelben, fák az út szélén, ahonnan előbújhat valaki/valami, stb. jó példa erre a 4-es út egy-két része, több km egyenes pálya, az út mellett szántóföld, nyár van, egy figyelmesen vezető ember számára mi indokolja a 60-at???), nagy hóesésben, fagyban még a 30 is sok lehet, holott mondjuk 70-es tábla van az úton.

Hol van a 4-esen 60? Pár hete futottam végig a Szolnok-Bp távot, az építkezésen kívül nincs 60. :think:

#269 Felhasználó inaktív   brd 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.813
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 21:30

Carmaged: Amikor én utoljára arra jártam (maximum fél éve), tele volt ilyen szakaszokkal. Azóta eltüntették volna?
Soha ne bízz olyanban, aki 5 napig vérzik és nem hal meg! :)

#270 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 21:36

Idézet: brd - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 22:30

Carmaged: Amikor én utoljára arra jártam (maximum fél éve), tele volt ilyen szakaszokkal. Azóta eltüntették volna?

Igen, amióta a ceglédberceli dombon lévő szélesítés kész van, azóta odébb sincsen (egy ideig volt 60-as tábla, de alá volt téve az esős megjegyzés, de szerintem már az sincs). Szombaton járok rajta, ha nem felejtem el, leírom, hogy van-e.

#271 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 22:10

Idézet: Carmaged - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 22:03

Hol van a 4-esen 60? Pár hete futottam végig a Szolnok-Bp távot, az építkezésen kívül nincs 60. :think:

Hat akkor nem figyeltel elegge, Ullo utan a kanyar elott, a szentpeteri elgazasnal kint van egy 60-s tabla mindket iranybol, aztan mielott meg beersz Monor-ra ott is van egy -a ket, a helyseg kezdetet es veget jelzo tabla kozott kb 1km a tavolsag egyebkent, itt 50-l kell menni, jobbra van 2-3 autokereskedes meg egy Shell kut, de regebben szerettek kiallni a rendorurak fotozni-, aztan amikor kimesz Monor-rol ott is van egy, pedig nyil egyenes az ut, aztan van egy feloldo, aztan innen par szaz meterre ujra van egy keresztezodes megegy kis kanyar szinten 60-s tablaval, Monorierdo elott van egy feluljaro a vasut felett, elotte egy MOL benzinkut, 60-s tabla, Monorierdo vege utan megint 60-s tabla van egy darabig, van vmi kis kanyar asszem addig, de nem jartam erre mar jo masfel eve, lehet azota mindezen 60-s tablamennyiseget leszedegettek, a tobbsegenek ugyanis vajmi keves ertelme van/volt.

Es ez mindossze ~20-25km-s tav volt


hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2006. 07. 20. 22:15 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#272 Felhasználó inaktív   Yoisten 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.728
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 21. 01:42

Idézet: Locutus - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 17:43

Azért az picit erős megfogalmazás, hogy törvény felett áll, ha valaki ép ésszel jobban meg tudja ítélni, hogy egy útszakaszon mennyivel menjen. Én ha úgy gondolom, akkor 90 helyett 140-el, ha meg másképp, akkor csak 70-el. Városban ugyanígy, ha rizikós szakasz nem megyek 50-el se, ha meg ismerem, tudom hogy nem az, akkor megyek 80-al is. A rizikóhoz hozzá tartozik a trafipax is.
Ha meg kimegyek ausztriába, akkor az autópálya 130-on kívül mindenhol betartom a korlátozást. OTT ugyanis még nem találkoztam olyan útszakasszal, ahol indokolatlanul kevesett írtak volna elő.
Lehet megkövezni, de a te kedvedért sem fogok itt álszentkedni mindenféle idióta jogszabálynak hódolva, meg a még idiótább táblarakosgató közlekedési rendész ferde hajlamainak eleget téve. Ha beszopom, kifizetem, ennyi. Majdnem 10 éve vezetek, ilyen egyszer fordult elő (72-vel mentem lakott területen ott, ahol másokat 90-el kapcsoltak le... de ez nem mentség, csak mákom volt, mert én is 90-el szoktam ott - azóta figyelem ott a trafit, ennyi.) Mindamellett, hogy még csak meg sem karcoltam egyszer sem az autómat, nemhogy másét.

Az is kicsit erős megfogalmazás, hogy ránézel egy útszakaszra és eldöntöd, hogy a geometriája alkalmas 140re. Ismeretlen útszakaszon ez mindenképpen igen bátor cselekedet lenne és semmi esetre sem szeretnék veled szembejönni. Akkor pláne nem, amikor egyszer majd nem lesz szerencséd és mondjuk benézel egy előzést. Mert honda ide, turbán oda, a fékutad a duplája lesz. Így azért belátható, hogy nem praktikus "az én eldöntöm mekkora sebességre alkalmas a geometria" c. tétel.

Az oké, hogy egy kitoszott építkezéses 30ast én is ignorálok, ha kutya nincs ott. Ha pechem van, lekapnak a trafival és vakarózhatok.
De az itthoni utak állapotát ismerve egy csomó tábla elsőre hülyének tűnik, következő kanyarban meg egyből kiderül hogy jé télleg 60al kell menni, mert itt hiányzik az út egy része, a másik oldalon meg épp szerelőaknát épít az időjárás.
Az is fix, hogy van pár jóminőségű út, ahol tényleg el tudom képzelni a 140-et, bár emlékeim szerint az már -jogsi, ha lelőnek. Legyen inkább max 120. Az igen korlátozott országismeretemre hagyatkozva ezek a szakaszok azonban igen rövidek és biztosan nincs értelme mondjuk egy 10km szakaszra kirakni 62 táblát, hol éppen mennyivel lehet tolni.

Szóval ha pl. az övedet nem csatolnád be, arra azt mondom, a te dolgod. De ha önszakértőként 140el mész 90 helyett, az már marhára a többi közlekedő dolga is, nem gondolod?

#273 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 21. 05:55

Idézet: hobizoli - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 23:10

Hat akkor nem figyeltel elegge, Ullo utan a kanyar elott, a szentpeteri elgazasnal kint van egy 60-s tabla mindket iranybol, aztan mielott meg beersz Monor-ra ott is van egy -a ket, a helyseg kezdetet es veget jelzo tabla kozott kb 1km a tavolsag egyebkent, itt 50-l kell menni, jobbra van 2-3 autokereskedes meg egy Shell kut, de regebben szerettek kiallni a rendorurak fotozni-, aztan amikor kimesz Monor-rol ott is van egy, pedig nyil egyenes az ut, aztan van egy feloldo, aztan innen par szaz meterre ujra van egy keresztezodes megegy kis kanyar szinten 60-s tablaval, Monorierdo elott van egy feluljaro a vasut felett, elotte egy MOL benzinkut, 60-s tabla, Monorierdo vege utan megint 60-s tabla van egy darabig, van vmi kis kanyar asszem addig, de nem jartam erre mar jo masfel eve, lehet azota mindezen 60-s tablamennyiseget leszedegettek, a tobbsegenek ugyanis vajmi keves ertelme van/volt.

Es ez mindossze ~20-25km-s tav volt


hobizoli

Holonap megfigyelem. De pár hete csak a Monorierdős lassítás volt (ott, ahol a házak közel vannak az úthoz, a zöld táblától) + a felüljáró előtt (de közel van az első kereszteződés) + a kétsávos falu előtt-után (Pilis?; az utána lévő kb. 200m) + a Péteri elágazásnál is van (ez teljesen jogos) + Ceglédtől felfelé a kétsávos rész után egy-két kereszteződésnél, de az is jogos többé-kevésbé. Ez néhány km. Az útviszonyok miatti 60-as táblára gondoltam, hogy azokat leszedték (vagy alábiggyesztették az eső táblát - nem tudom).

#274 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 21. 08:50

Idézet: hobizoli - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 23:10

...Ullo utan a kanyar elott, a szentpeteri elgazasnal kint van egy 60-s tabla mindket iranybol...

Na ezt a reszt pont ismerem, es nagyon helyes hogy van ott  tabla... mert egyreszt kanyar, masreszt ott van a Peteri bekotout... a kihajtoknak, behajtoknak nagy segitseg az a 60-as tabla... nem mindegy, hogy 90-re vagy csak 60-ra kell felgyorsulni a bekanyarodas utan rogton. Egy barom majdnem megszopatott a multkor, mert magasrol tett a sebessegkorlatozasra... es 60 helyett joval gyorsabban jott... lattam hogy meg tavol van, szepen kifordultam es egy pillanat alatt mogottem volt, mig ha betartotta volna a sebesseghatart akkor eszre se vette volna hogy kijottem ele.

Samott
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#275 Felhasználó inaktív   Sipi- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.928
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 21. 08:51

Példátlan szigor az utakon

#276 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 21. 09:00

Idézet: Sipi- - Dátum: 2006. júl. 21., péntek - 9:51


Helyes. :up:

#277 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 21. 09:09

Jah, ezt mondta a főmaki a tévében valamelyik nap. Téma volt a topikban pár napja, hogy milyen kevés trafija van az országnak. Igen ám, de a fazon szavaiból ki lehetett venni, hogy azt a keveset ami van, azt sem viszik ki mindet az utakra.

szerk: Mármint nem most, hanem álltalában. A lényeg: Hiába lenne hirtelen 1000 traffipax az országban, ha továbbra sincs pénz a működtetésére.

Szerkesztette: Diablovazze 2006. 07. 21. 09:09 -kor

National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#278 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 21. 10:17

Idézet: Yoisten - Dátum: 2006. júl. 21., péntek - 1:42

Az is kicsit erős megfogalmazás, hogy ránézel egy útszakaszra és eldöntöd, hogy a geometriája alkalmas 140re. Ismeretlen útszakaszon ez mindenképpen igen bátor cselekedet lenne és semmi esetre sem szeretnék veled szembejönni. Akkor pláne nem, amikor egyszer majd nem lesz szerencséd és mondjuk benézel egy előzést. Mert honda ide, turbán oda, a fékutad a duplája lesz. Így azért belátható, hogy nem praktikus "az én eldöntöm mekkora sebességre alkalmas a geometria" c. tétel.

Pontosan miből olvastad ki azt, hogy ismeretlen útszakaszon fogok 140-el menni, és nem pont ott mondjuk csak 70el? Nem kell ferdíteni.

#279 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 21. 10:23

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2006. júl. 21., péntek - 10:09

Jah, ezt mondta a főmaki a tévében valamelyik nap. Téma volt a topikban pár napja, hogy milyen kevés trafija van az országnak. Igen ám, de a fazon szavaiból ki lehetett venni, hogy azt a keveset ami van, azt sem viszik ki mindet az utakra.

szerk: Mármint nem most, hanem álltalában. A lényeg: Hiába lenne hirtelen 1000 traffipax az országban, ha továbbra sincs pénz a működtetésére.

Pedig gyorsan megtermélnék a saját költségüket pár évre előre...

#280 Felhasználó inaktív   carcass 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.582
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 21. 10:24

Idézet: Sipi- - Dátum: 2006. júl. 21., péntek - 9:51


Idézet

hogy több rendőr figyeljen az utakon közlekedőkre, a rendőrségi akciók idején ugyanis kevesebb a szabálytalankodó.

Ehhez más csak annyit hogy egymásra kellene figyelni.Közhely, de igy igaz.Nagyon sokan észre sem veszik, hogy nem csak övék az út.
Azzal meg egy percig se szaroznék, hogy elvegyem e a gyorshajtók kocsiját.
A kamionosokat meg duplán büntetném. :down:Életveszélyesek.

Szerkesztette: carcass 2006. 07. 21. 10:25 -kor

Soha ne vitatkozz idiótákkal.Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
ÖNTSÜNK TISZTA VIZET A POHÁRBA

Bravo

Téma megosztása:


  • (125 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó