HWSW Informatikai Kerekasztal: UPC kábeltévé szolgáltatása... - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (311 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 273
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

UPC kábeltévé szolgáltatása... Értékeld a témát: ****- 3 szavazás

#5401 Felhasználó inaktív   m_and_m 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 221
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 18. 13:01

Üzenet megtekintéseIdézet: Gubek - Dátum: 2012. 01. 18. 09:47

... a nő mondott valamit félre.


Én is ezt gyanítom, mert abban maradtunk, hogy átgondolom (megnézem a weben) és majd két nap múlva hív és nem hívott. Lehet, hogy "áll UPC-s" volt? :s

De az igazi problémám az, hogy most kapok kedvezményt, ha meg többet szeretnék venni tőlük, akkor meg nem. Márpedig ez ellentmond a "kofa-törvénynek", amit minden piaci árus ismer, de a jól képzett marketingesek úgy látszik nem.

Szerkesztette: m_and_m 2012. 01. 18. 13:05 -kor


#5402 Felhasználó inaktív   upc on-line 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 477
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 18. 13:48

Üzenet megtekintéseIdézet: m_and_m - Dátum: 2012. 01. 18. 10:23

Nálam meg az van, hogy adott egy programozott felvétel. Én meg épp nézek valamit a boxon. Na most, ha kikapcsolom a boxot és a programozott felvétel kb 20 percen belül kezdődne, akkor valszeg, mikor elkezdené felvenni befagy az egész. Ha a kikapcsolás és a felvétel kezdete között jóval több idő van, akkor minden ok. És ez akkor is így megy, amikor két programozott felvétel van kb 20, vagy annál kisebb időintervallummal egymás után. A másodikra befagy.

Mondjuk HD csomag felé nézek, tehát új box van kilátásba. Igaz, érdekes ajánlatot adott a UPC, ugyanis most 5500 fizetek a PVR-es Gold-ért, (társasháziban, a 6200 helyett, mert jó és régi ügyfél vagyok náluk). Erre azt mondja a nő, hogy +2000-ért lesz HD-s PVR-es csomagom. Az ugye 7500 lenne akkor, amikor a weben 7200-ért hirdetik. Na most akkor hol, van a jó ajánlatuk? Vagy ha nagyobb csomagra váltok, akkor már nem is vagyok olyan jó és régi ügyfél, hanem kifejezetten rossz?
Nem értem, hogy az webes ajánlatukban miért csak 1000 Ft az SD és a HD csomag közti különbség, nekem meg miért kell 2000-et fizetnem rá és miért veszik el az a kedvezményem, amit egyszer megadtak.

A végén még Digi lesz belőle!


A párhuzamos rögzítés lehetőségéről a upc.hu tudástárában is található segédlet és technikai információ: upc.hu/ügyfélszolgálat




A jelenlegi digitális kábeltévé kampányainkban két típusa van a csomagoknak, vannak alapcsomagok (pl.: bronze, gold…) és vannak kiegészítő prémium csomagok melyek bármelyik alapcsomaghoz rendelhetőek. A már meglévő digital gold csomagjához is választhat dvr (rögzítős) készüléket +1000 Ft, vagy hd dvr készüléket +2000 Ft havidíjon. A már régebben kötött szerződések csomagjai a leírtaktól eltérően épültek fel, ezért pontos egyéni információt csak előfizető adatok áttekintése után tudunk adni.




Üdvözlettel: upc on-line

Twitter: upc_online_hu
Facebook: upcmagyarorszag

#5403 Felhasználó inaktív   Neoka1 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 109
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 18. 14:41

Tisztelt Upc - online!

A segítségét szeretném kérni.
Az elmúlt 1-1.5 hónapban a szürke thomson boxomat 2 hetente kell telepítenem. A kedvenceket újra kiválasztani.
Már kezdem nagyon unni. tegnap a fejem a duplájára nőtt és 1221-et akartam már hívni, de úgy döntöttem, hogy nem a kollégáján fogom levezetni a használhatatlan beltéri okozta dühömet.

1. Mi okozza ezt?
2. Mikor várható végre normális box itton is?

Várnám a a javaslatát a hiba elhárítására.

köszönöm
Gábor

#5404 Felhasználó inaktív   m_and_m 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 221
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 18. 15:34

Üzenet megtekintéseIdézet: upc on-line - Dátum: 2012. 01. 18. 13:48

A párhuzamos rögzítés lehetőségéről a upc.hu tudástárában is található segédlet és technikai információ: upc.hu/ügyfélszolgálat




A jelenlegi digitális kábeltévé kampányainkban két típusa van a csomagoknak, vannak alapcsomagok (pl.: bronze, gold…) és vannak kiegészítő prémium csomagok melyek bármelyik alapcsomaghoz rendelhetőek. A már meglévő digital gold csomagjához is választhat dvr (rögzítős) készüléket +1000 Ft, vagy hd dvr készüléket +2000 Ft havidíjon. A már régebben kötött szerződések csomagjai a leírtaktól eltérően épültek fel, ezért pontos egyéni információt csak előfizető adatok áttekintése után tudunk adni.




Köszönöm, bár így sem egyértelmű. Nekem SD GOLD PVR van, tehát én nem kérek pluszt, mint rögzítési lehetőséget (mert már van), hanem csak plusz HD-t. Tehát, nem értem, hogy miért kellene 2000-rel többet fizetnem a jelenleginél, különösen ha azzal többet fizetnék, mint aki simán GOLD HD-re fizet elő.
A rugalmasságot hiányolom az árképzésükből. Elárulom ezt a kört már tavaly megjátszottam az Önök ügyfélszolgálatán és nem jutottunk előbbre, mert hasonló állapotba jutottunk, ezért maradtam a régi konstrukcióban. Miközben a szándék megvan a részemről, hogy többet vásároljak Önöktől.

#5405 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 18. 15:57

Üzenet megtekintéseIdézet: Neoka1 - Dátum: 2012. 01. 18. 14:41

Az elmúlt 1-1.5 hónapban a szürke thomson boxomat 2 hetente kell telepítenem. A kedvenceket újra kiválasztani.
Már kezdem nagyon unni.

Kedvencekről letettem. Lassan a felvételről is, mert a kicserélt fekete Thomson is ugyanazt produkálja, mint az első példány. Nekiáll a felvételnek, és belefagy. Kikapcsolás, egynapos pihentetés után is.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#5406 Felhasználó inaktív   Takeshi 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 490
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 18. 20:35

Üzenet megtekintéseIdézet: m_and_m - Dátum: 2012. 01. 18. 09:23

A végén még Digi lesz belőle!

Csak óvatosan, mert noha a Digivel szinte bármilyen DVB-C-s eszköz használható, olyan, amely multituneres, nem lesz olcsó.

A legolcsóbb két tuneres készülék, ami mindkét tunert egyszerre is tudja működtetni, amit ismerek, az ez. Az olcsóbbak ezt nem tudják.

#5407 Felhasználó inaktív   Gubip 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 107
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 18. 22:43

Üzenet megtekintéseIdézet: upc on-line - Dátum: 2012. 01. 18. 13:48

A párhuzamos rögzítés lehetőségéről a upc.hu tudástárában is található segédlet és technikai információ: upc.hu/ügyfélszolgálat



igen, csak annyi, hogy ami eddig működött, már nem úgy megy.

tehát amilyen eddig volt:
-beállítottam a felvételeket
-kikapcsoltam a boxot
-a box készenléti állapotában felvette mindkét műsort
-bekapcsoltam a boxot mindkét felvétel megvolt elejétől a végég

jelenlegi helyzet:
-beállítottam a felvételeket
-kikapcsoltam a boxot
-a box készenléti állapotában nem vette fel csak az egyik műsort vagy amikor végetért az egyik felvétel akkor kezdte el a másikat
-ez így hulladék

"Amennyiben a készenléti állapotban nem történik meg sikeresen a két felvétel párhuzamos rögzítése és a hiba a készülék újratelepítése, majd újraindítása után is fennáll, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat."

kicsit visszaolvasva rájöhet, hogy nem egyedi probléma

Szerkesztette: Gubip 2012. 01. 18. 22:47 -kor


#5408 Felhasználó inaktív   m_and_m 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 221
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 19. 09:04

Üzenet megtekintéseIdézet: Takeshi - Dátum: 2012. 01. 18. 20:35

Csak óvatosan, mert noha a Digivel szinte bármilyen DVB-C-s eszköz használható, olyan, amely multituneres, nem lesz olcsó.

A legolcsóbb két tuneres készülék, ami mindkét tunert egyszerre is tudja működtetni, amit ismerek, az ez. Az olcsóbbak ezt nem tudják.


Alapból box sem kéne oda, mert a tv-m képes natívan a DVB-C vételére. Egy külső usb vinyó rákapcsolásával már time-shift-et is tud és fel tudja venni (akár időzítve is) a műsort. Igaz a felvétel közben nem tudok mást nézni. Ez max 20e forintos beruházás és félig megoldottam a jelenlegi szolgáltatást. Ezek után elég egy sima DVB-C-s box PVR funkcióval és máris van egy önálló digitális videomagnóm, amivel függetlenül vagyok képes rögzíteni (amit én néztem az 40 körüli volt + abba is kell egy vinyó max 20 ezer (Golden Media 9080 (DVB-C és T tuner))). Ráadásul a Digi-vel a hálószobai analóg tv-re is nagyobb lenne a választék, ha meg oda is DVB-C tv kerül azt is ki tudom szolgálni, míg a UPC-vel ez csak egy második boxszal menne.

Számoltam és osztottam és 16 hónap alatt behozná az árát egy HD-s UPC csomaggal szemben. Most mondja azt A UPC, hogy nem vagyok lojális hozzájuk, hisz még mindig náluk keresem a jövőbeli megoldást. Megvan ennek is az oka, de eljön az az idő, hogy elhagyom őket. Különösen ha hülyének néznek. Akkor inkább fizetek az erdélyi magyarnak, mint a hollandnak.

#5409 Felhasználó inaktív   upc on-line 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 477
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 19. 09:19

Üzenet megtekintéseIdézet: Neoka1 - Dátum: 2012. 01. 18. 15:41

Tisztelt Upc - online!

A segítségét szeretném kérni.
Az elmúlt 1-1.5 hónapban a szürke thomson boxomat 2 hetente kell telepítenem. A kedvenceket újra kiválasztani.
Már kezdem nagyon unni. tegnap a fejem a duplájára nőtt és 1221-et akartam már hívni, de úgy döntöttem, hogy nem a kollégáján fogom levezetni a használhatatlan beltéri okozta dühömet.

1. Mi okozza ezt?
2. Mikor várható végre normális box itton is?

Várnám a a javaslatát a hiba elhárítására.

köszönöm
Gábor


Kedves Gábor!

Az említett probléma nem központi jellegű egyedi megoldást igényel, ezért kérjük, privát üzenetben küldje el nekünk előfizetői adatait (ügyfélszám, szolgáltatási cím) upconline@upc.hu címre és ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Üdvözlettel: upc on-line

Twitter: upc_online_hu
Facebook: upcmagyarorszag

#5410 Felhasználó inaktív   s.attesz 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 276
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 19. 21:29

Tisztelt UPC On-Line!

A normál HBO-ra esetleg rá tudnának nézni? Egy ideig jó volt, de mostanában megint akadozik elég sűrűn a kép. Egy pillanatra megáll a kép és mintha kimaradna néhány képkocka, ugrik egyet. Egy idő után elég zavaró tud lenni film nézés közben. A többi csatorna jó, csak a sima 12-es programhelyen lévő HBO-nál tapasztalom ezt a jelenséget. Korábban mikor írtam itt a fórumon ezzel kapcsolatban, akkor mások is jelezték, hogy tapasztalták ezt a hibajelenséget.
Köszönöm a segítségét!

Üdvözlettel: Attila

#5411 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2012. 01. 20. 00:17

Üzenet megtekintéseIdézet: upc on-line - Dátum: 2012. 01. 19. 09:19

Az említett probléma nem központi jellegű egyedi megoldást igényel, ezért kérjük, privát üzenetben küldje el nekünk előfizetői adatait (ügyfélszám, szolgáltatási cím) upconline@upc.hu címre és ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.


Azt, hogy mindenki így szopolik vele, azt inkább tömegesnek hívnám, mint egyedinek.
Make love not Wor.

#5412 Felhasználó inaktív   Modika 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 468
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 20. 07:49

Rekordot döntött a UPC videótára
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása..

#5413 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 20. 11:07

Üzenet megtekintéseIdézet: upc on-line - Dátum: 2012. 01. 19. 09:19

Kedves Gábor!

Az említett probléma nem központi jellegű egyedi megoldást igényel, ezért kérjük, privát üzenetben küldje el nekünk előfizetői adatait (ügyfélszám, szolgáltatási cím) upconline@upc.hu címre és ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Akkor nekem is ugyanez az "egyedi" problémám. Nekem is az utóbbi 3 hétben 2x kellett végignyomni a beállításokat és utána a kedvenceket.

#5414 Felhasználó inaktív   Neoka1 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 109
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 20. 11:20

Üzenet megtekintéseIdézet: vipi - Dátum: 2012. 01. 20. 10:07

Akkor nekem is ugyanez az "egyedi" problémám. Nekem is az utóbbi 3 hétben 2x kellett végignyomni a beállításokat és utána a kedvenceket.


Én írtam a megadott e-mail címre.
Szerintem cselekedj te is így. :)

#5415 Felhasználó inaktív   zoli62 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.623
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 20. 14:49

Szerintetek a UPC Magyarország-nál van tesztcsoport, amely az ilyen jellegű boxokat érintő hibákat figyeli? Tisztelt Upconline, lehetne a párhuzamos rögzítési hibát egységesen kezelni, látva,hogy többeket is érint?

Szerkesztette: zoli62 2012. 01. 20. 14:50 -kor

"Légy szerény mint én..."

#5416 Felhasználó inaktív   Neoka1 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 109
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 21. 09:21

Üzenet megtekintéseIdézet: upc on-line - Dátum: 2012. 01. 19. 08:19

Kedves Gábor!

Az említett probléma nem központi jellegű egyedi megoldást igényel, ezért kérjük, privát üzenetben küldje el nekünk előfizetői adatait (ügyfélszám, szolgáltatási cím) upconline@upc.hu címre és ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.


Engem még tegnap felhívtak.

kényszerített szoftverfrissítést javasolt a UPC-s kolléga a telefonba.
Este megcsináltam. jó sokáig villogott a sárga led a doboz elején, már azt hittem meghalt, aztán kimentem a szobából, de mire visszatértem magház tért. Még a kedvenceket is megőrizte.

majd kiderül ez segített-e.

egyenlőre köszönöm.

#5417 Felhasználó inaktív   alibabusic 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 926
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 22. 07:32

Üzenet megtekintéseIdézet: Neoka1 - Dátum: 2012. 01. 21. 09:21


kényszerített szoftverfrissítést javasolt a UPC-s kolléga a telefonba.

Ezt hogy kell végrehajtani?

#5418 Felhasználó inaktív   Neoka1 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 109
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 22. 10:33

Üzenet megtekintéseIdézet: alibabusic - Dátum: 2012. 01. 22. 06:32

Ezt hogy kell végrehajtani?


Nekem szürke Thomson boxom van, nem tudom a többinél hogyan kell.

Ezen:
A boxon a "bal nyilat" nyomva tartva húzd ki a konnektorból, majd amíg nyomva tartod a gombot dugd vissza. Igaz azt ne mondta el az ügyfélszolgálatos meddig tartsam nyomva, így addig nyomtam amíg az első fény megjelent a kijelzőn.

#5419 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 22. 12:20

Üzenet megtekintéseIdézet: Neoka1 - Dátum: 2012. 01. 21. 09:21

Engem még tegnap felhívtak.

kényszerített szoftverfrissítést javasolt a UPC-s kolléga a telefonba.
Este megcsináltam. jó sokáig villogott a sárga led a doboz elején, már azt hittem meghalt, aztán kimentem a szobából, de mire visszatértem magház tért. Még a kedvenceket is megőrizte.

majd kiderül ez segített-e.

egyenlőre köszönöm.

Az a baj, hogy ezek visszatérő, majd eltűnő problémák évek óta. Van 1 hónap amikor minden másnap fagy a box, utána 3 hónapig egy darab fagyás sincs. Ugyanez a kockásodó, megakadó képpel. Egy hétig 2-3 percenként meg-meg akad 2-3 bizonyos csatorna képe, a többi csatorna nem. Aztán ez is elmúlik és semmi gond. Az újraincializálás is ugyanez.
Tehát szinte KIZÁRT, hogy helyi probléma legyen, tuti, hogy központi.
Néha-néha, mikor elkap az agygörcs már teljesen akkor félévente felhívom őket, de olyankor meg mindig várok 10-15 percet a zenélő dallammal a fülemen és leteszem. Erre se nagyon van időm... főleg havi 9000HUF-ért, de arra meg végképp nincs, hogy a fenti szarozós időszakokban kétnaponta hívogassam. Aztán box restarttal meg mindenféle haszontalan dologgal töltsük az időt.

Most egyébként a net is szuper. Karácsonykor épphogy hozta a garantált 8mbitet (25-ösön). Azóta januárban is hol 10-13mbit között megy, hol a maximumon. Változó... De ez is 1000 év, mire kideríti az ember.
Mivel routert is használok és nem az a fajta vagyok, aki a levegőbe szeret beszélni, ezért minden ilyen esetben router lehúz, kábelmodem direktbe ráköt, nehogy a router b*szakodjon. Két hét kellett mire azt mondtam, hogy tuti nem a router a ludas. (Annak ellenére, hogy 1.5 évig semmi gond nem volt vele, tehát valószínű volt, hogy most sem az szarakodik.)

#5420 Felhasználó inaktív   alibabusic 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 926
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 22. 21:01

Üzenet megtekintéseIdézet: Neoka1 - Dátum: 2012. 01. 22. 10:33

Nekem szürke Thomson boxom van, nem tudom a többinél hogyan kell.

Ezen:
A boxon a "bal nyilat" nyomva tartva húzd ki a konnektorból, majd amíg nyomva tartod a gombot dugd vissza. Igaz azt ne mondta el az ügyfélszolgálatos meddig tartsam nyomva, így addig nyomtam amíg az első fény megjelent a kijelzőn.

Köszi, nekem is ilyen van!

Téma megosztása:


  • (311 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 273
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó