HWSW Informatikai Kerekasztal: Sacred 2 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (76 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Sacred 2 (Publisher: Ascaron)

#1341 Felhasználó inaktív   gazdi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.474
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 10:43

Bocs, bepe. :)
Én most elmegyek ebédelni. :)
Hallgatok, hogy ne rongáljam tovább a tudásom halvány látszatát. (*)

#1342 Felhasználó inaktív   Cellular 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.789
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 10:53

Tyu ez aztan tenyleg kellett a jatekba :)

#1343 Felhasználó inaktív   bepe_79 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.711
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 11:41

Miért van az néha, hogy belépek a closed net lobby-ba, kreálok, hogy folytathassam a campaign-omat, és úgy tölti be a karit, hogy velem van valami hülye pics@ ???  :eek: :bolond:  :mirror:

Mikor senki és semmi nincs velem (erre direkt figyelek, és csak a main questeknél van velem bárki is), egy nő volt, de azt leadtam a nagy város kapujában, tehát teljesített quest-ként el is lett könyvelve. És utána nem is jött velem, ez meg ugyanúgy néz ki, mint az a csaj (fehér ruha, tudjátok...).
Ilyenkor kilpek a lobby-ból, újra be, kreálás, és már nincs velem. Ez mi a here??? Ilyen szinten bugos még a multi?  :eek:

#1344 Felhasználó inaktív   bepe_79 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.711
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 12:44

Az új 2.4 patch UK, HUN és mindenféle letölthető verziója: http://www.nzone.com..._downloads.html

(nekem nem a physics miatt fontos, hanem mert nélküle nem tudom folytatni a multi karimat)

Szerkesztette: bepe_79 2009. 04. 02. 12:45 -kor


#1345 Felhasználó inaktív   Leon121 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 78
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 13:05

És ezeken az effekteken mi kerül 200 megába?  :think:

Sebaj, nekem megfelel a "csúnya" elit-textúrás Collector's Edition is.  :Đ
"Már elmúltam húsz // Még nem vagyok negyven
Tudom hogy kell győztesnek lenni // De nincsen hozzá kedvem"

Lovasi András: Mire megtanultam

#1346 Felhasználó inaktív   gazdi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.474
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 13:07

Na az elit textúra a másik, ami felesleges. Szerintem.
Hallgatok, hogy ne rongáljam tovább a tudásom halvány látszatát. (*)

#1347 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 13:16

Idézet: gazdi - Dátum: 2009. ápr. 2., csütörtök - 14:07

Na az elit textúra a másik, ami felesleges. Szerintem.

Egyetértek! :up: Ez a fizikszes is felesleges, fel se teszem. :)
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#1348 Felhasználó inaktív   bepe_79 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.711
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 13:46

Na, mégiscsak nekem volt igazam  :rolleyes:

03/04/2009; Version 2.40.0:

   New Features:

    * nVidia PhysX technology implemented for two combat arts of each
      respective hero
          o Direct impact on immediate environment
          o Particle effects
          o Variable wind speeds
         
    * Pause functionality for single player mode (default key [P])
   
    * Controls for minions:
          o Attack range
          o Attack mode
          o Select opponent
         
    * New achievement system (available in logbook)
   
    * Turn characters 360° in the character selection screen
   
    * Inventory screen changes: Equipped items now have a new layout
      which is individual for each character
     
    * The Crystal Planes now feature a new quest series as well as new
      opponents
     
    * New items may drop
     
    * Three new mini bosses. All mini bosses now have their own quests.
   
    * The logbook now features a new graphical appearance.
   
    * New options under „Audio Settings“ to adjust the frequency of battle
      chat
   
    * New death screams for all creatures even if battle chat has been set
      to „Never“ under „Audio Settings“
     
    * Added a tool tip display for the duration of purple and blue potions
   
    * Incoming messages will now open the chat window. After seven seconds
      the window will close automatically
     
    * New option under „Audio Settings“ to switch acoustic notifications
      for chat messages on or off.

   Bug Fixes:

    * Several causes for crashes have been fixed.
   
    * The Dryads' shrunken heads now work as intended, boosting the
      effectiveness of the combat arts Malicious Totem, Black Curse and
      Viperish Disease.
   
    * The bonus Deadly Wounds does no longer stack. In extreme cases
      the overall hitpoints were reduced to 1 due to that issue.
     
    * The bonus Deep Wound does no longer stack. In extreme cases
      the overall hitpoints were reduced to 1 due to that issue.
     
    * Fixed an issue that dead horses could be mounted in certain
      situations.
     
    * Fixed an issue that mounted heroes did not sustain damage when
      they touched a T-Energy pool.
     
    * Heroes will now sustain the correct amount of damage when touching a
      T-Energy pool.
     
    * Heroes will now sustain damage when they walk through the boss monster
      "Swirling Mist of Miasma" ("Fog Monster").
     
    * The boss monster "Swirling Mist of Miasma" ("Fog Monster") now fires
      projectiles.
     
    * The skill Alchemy now increases the amount of health replenished
      by healing potions.
     
    * The modification Evade of the Inquisitor's combat art Reverse
      Polarity will now be displayed correctly in all parts of the interface.
     
    * Damage over time did work properly for Elite Boar Riders. This has
      been fixed.
     
    * The Divine Gift Kuan's Breath also effected opponents who were above
      the defined maximum opponent level. This has been fixed.
     
    * Various fixes concerning Pierce.
   
    * "Power leveling" using the the combat art Expulse Magic on the
      "Swirling Mist of Miasma" ("Fog Monster") is no longer possible.
     
    * Fixed the faulty damage display of the boss monster "Facetteleon".
   
    * When several boosts were active, the fist boost to terminate also
      ended all other boost graphics effects even if the remaining boosts
      were still active. This has been fixed.
     
    * The faulty damage of the modification Self Repair of the Temple
      Guardian's combat art Jolting Touch has been fixed.
     
    * The faulty damage of the Seraphim's combat art Pelting Strikes has
      been fixed.
   
    * Corrected several translation errors in English and French.
   
    * Fixed wrongly saved values of the explored map.
   
    * Amulets and rings have become distinctly different now. This will apply
      to all amulets including already existing ones.
   
    * Pressing [Del] when the cursor is positioned at the start of a
      text field in the menu does no longer cause crashes.
    
    * Fixed an issue that Blacksmith Arts could not be removed from forge
      slots if they had been placed there temporarily.
     
    * The Closed Net player chest accessible for all characters was deleted
      when players logged in to the Open Net lobby for the first time. This
      has been fixed.
     
    * Sometimes, items that we rearranged in the inventory were lost due to
      server lag. This has been fixed.
     
    * Fixed an issue that made it impossible to open a server for
      diffculty levels gold or higher even if the character met the
      requirements.
     
    * Fixed an issue that made it possible to switch from a hardcore
      game to a default game and vice versa via the Buddy list.
     
    * The skill Toughness will no longer yield strange results in higher
      levels. Warning: Toughness did block high amounts of damage even while
      being broken. Since the fix, Toughness works more predictable, but might
      therefore be less effective in some situations.
     
    * The mini boss Forest Guardian will now scale to the player's
      level who is close to him rather than that of the first player who
      entered the server.
     
    * The unique spear Gronkor's Downfall does no longer carry a bonus
      for ranged weapons.
     
    * All mounted opponents now fight and die as intended.
   
    * The acoustic signal of the heartbeat sometimes did not end. Now, the
      heartbeat sound will play no longer than twelve seconds.
     
    * The survival bonus will increase at a slower rate.
   
    * The Dryad's combat art Malicious Totem will now have a stronger effect
      when the proper shrunken head is being used.
     
    * The Temple Guardian's combat art Furious Emblazer is now more
      powerful.
     
    * The Seraphim combat's art Divine Protection now has a slightly
      reduced duration per level.
     
    * The amount of experience points per killed opponent will no longer
      be as drastically reduced on very high levels as before.

    * The safe area (spawn protection) around resurrection monoliths has been
      extended; monsters will not attack players immediately anymore.

    * Several side quests have been fixed

    * Throwing daggers will now rely on dexterity rather than strength

    * The skill Magic Staffs didn’t apply to two-handed mage staffs, this

      has been fixed

    * Temple Guard combat art Battle Extension did not work correctly in

      combos, this has been fixed

    * Seraphim combat art BeeEffGee is now capped at level 200; the tooltip

      has been fixed accordingly

    * Shadow Warrior combat art Reflective Emanation reflected conditions such

      as blindness and stun and not just the damage, this has been fixed

    * Several combos did not work correctly when combat arts with different

      targeting systems were combined, e.g. area spells first and direct

      damage such as flash second. This has been fixed

    * Some descriptions for combat art modifications were misleading or wrong.

      They have been corrected.

    * Bossmonster "Carnach" teleported one last time while dying, this has

      been removed.

    * Unforging items at the blacksmith broke the forge slots in rare

      occasions, this has been fixed.

    * Fixed an issue where OpenAL caused noisy sounds in the main menu after

      leaving a game session.

    * Pressing [print] did not save screenshots when a dialog window was open.

      This window will only be seen in the screenshot when both [ctrl] and

      [print] are being pressed.

    * Typing [% n] into the chat crashed the game, this has been fixed.

    * The tooltip of special mounts had value discrepancies at a trader and in

      the inventory.

    * Framerate drop caused by certain graphical effects has been lessened.

    * Added more pictures for quest targets in the quest log.

    * Fixed an issue in the MP server list that could cause players to join a

      different server than the one that had been selected

    * The mastery of the skill Riding now unlocks the correct bonuses.

    * Lore-skills increased the casting speed more efficiently than stated in

      the tool tip.

    * Skill Spell resistance did not work in some cases, this has been fixed.


Úgy látom, hogy nem csupán physics-ről van szó.

Szerkesztette: bepe_79 2009. 04. 02. 13:52 -kor


#1349 Felhasználó inaktív   bepe_79 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.711
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 14:11

Már a 2.40.0-ás verzió dohog nálam, megmaradt a single player lvl 20 Dryad-om is, és a multiplayer closed net lvl 31 Shadow Warrior karim is.  :) 

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]


Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]


Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]


Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]


Szemmel láthatóan is sok változást és finomítást hoz az új patch, mind menüben, mind hangok terén, mind indulásnál, mind multiban, mind single-ben, mindenki sürgősen tegye fel.  :)

A hivatalos fórumon azt írják, hogy majdnem kétszeresére nő az FPS szám is az új patch-el!!!

Szerkesztette: bepe_79 2009. 04. 02. 14:12 -kor


#1350 Felhasználó inaktív   bepe_79 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.711
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 14:29

LOL, feljebb húzva a grafikát, 1280x800 + minden FULL / HIGH + Physics ON + 4x AntiAliasing + Weather ON, és Core2Duo + 4GB RAM + Geforce 8600 GT-vel megcsíptem az 5 FPS-t  :Đ

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

#1351 Felhasználó inaktív   Dan(td) 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.906
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 15:00

Öregem ez a shadow warrior maszk nagyon gáz mint vmi pávián, a segge netán piros?  :Đ

bepe: closed neten mennyien vannak amúgy átlagban?(online ofc)

Üdv: Dan

Szerkesztette: td 2009. 04. 02. 15:01 -kor

Config.: NZXT.H440.V2.Matte+5xFractal.Design.Venturi.HF-14 ~ ASRock.Z170.OC.Formula ~ Corei7-6700k@4.4ghz ~ Scythe.Mugen.2.rev.b ~ Kingston.HyperX.Savage.Black.16GB@3000MHz.CL15 ~ XFX.RX480.BlackEdition.8GB ~ Samsung.SM961.NVMe.SSD.256GB@KryoM.2 ~ Samsung.PM951.NVMe.SSD.512GB@KryoM.2 ~ Intel.SSD.535.480GB ~ Asus.Cerberus.Keyb. ~ Logitech.G403.Prodigy ~ ENERMAX.625W.Modu82+ ~ Dell.P2414H.:.OnePlus 5T (8GB RAM/128GB ROM~Android 8.1_O).:.Moto.360.2ndGen(Android 7.1.1_N)
Kép

#1352 Felhasználó inaktív   gazdi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.474
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 15:19

All hail bepe, Oracle of Mighty Gamers!
Kéretik nem rövidíteni...

Egyébként én minden alkalommal elámulok a peccsek tartalmán, nincs ez másképp most sem. Pause, questek a minibossokhoz, plusz tartalom tárgyakban, küldetésekben, minibossokban, forgatható karakterkép a menüben exhibicionistáknak, és többnyire hasznos javítások. Tetszik.
Ezt azért vicces volt olvasni:

Idézet

* Damage over time did work properly for Elite Boar Riders. This has been fixed.

Hallgatok, hogy ne rongáljam tovább a tudásom halvány látszatát. (*)

#1353 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 15:22

2. Új tartalom
--------------

A Sacred 2 - Fallen Angel jelenlegi verziója, számos hibajavítás
mellett, néhány újonnan bevezetett szolgáltatással is bővült:

nVidia® -PhysX TM technológia alkalmazása:

Minden egyes hősnél két harcművészet kivitelezése feljavított grafikai
elemeket kapott. A harcművészet végrehajtása így már közvetlen hatással
van a közeli környezetre is (kövekre, levelekre, ágacskákra).

A grafikailag feljavított harcművészetek a következők:

Elf: Jeges tüskék és Izzó bőr

Templomőr: T-energia lepel és Érinthetetlen erő

Szeráf: Villanófény és Ragyogó oszlop

Árnyharcos: Alvilági szövetség és Lelkesítő lobogó

Inkvizítor: Nyilvános megszégyenítés és Dühöngő szenvedély

Driád: Porforgatag és Talajlándzsák

A mostani javítófolttal néhány egyéb hatás is megjelent a játékban.
Ilyen például a különböző erejű szélsebesség, amikor a levelek és a
kövek elmozdulhatnak a szél fújására, vagy arra, ha elhaladunk mellettük.


Lehetőség a játék megállítására (szönet):

Egyjátékos módban mostantól, a [P] billentyű lenyomásával lehetőséged
nyílik bármikor megállítani a játékot. Ilyen állapotban a kamerát
szabadon mozgathatod, így számtalan szögből készíthetsz remek
képernyőképeket.

Irányítsd szolgáidat:

Ezzel az új funkcióval számos stratégiád adódik a saját szolgáid
mozgatására. Megszabadhatod, hogy csapatban vagy egyénileg támadják az
ellenfeleket ([-]), valamint azt is, hogy milyen távolságban
tartózkodjanak tőled (). Közvetlen támadásra is utasíthatod kőket
([Shift] + [Bal egérgomb] egy adott ellenfélen). A [.] gomb lenyomásával
pedig a szolgáid jelenlegi állapotát tudod megtekinteni.

Az eredmény rendszer:

Az [L] billentyű lenyomásával nyisd meg a naplódat, majd kattints az
adott trófeára. Így tudod megtekinteni a korábban elért eredményeket.
Ha a Zárt hálózatban játszol, akkor az eredmények a www.sacred2.net
oldalon lévő közösségi hálózaton is publikálásra kerülnek.

A karakter megtekintése Innentől a kiválasztó képernyőn, akár 360°-ban
is elforgathatod a karakteredet.

Személyre szabott hátizsák képernyő Mostantól minden hősnek egyedi
kinézetűek lesznek a felszerelési tárgyai.


3. Változások a kézikönyvhöz képest
-----------------------------------

A) Billentyuzetkiosztás

A readme HTML verziója egy kinyomtatható billentyuzetkiosztást is tartalmaz,
hogy minél könnyebben megtaláld a legfontosabb gyorsbillentyuket. Ezt a
kiosztást úgy tudod elérni, hogy a Windows startmenüjén keresztül eljutsz a
játék readme állományára és ott rákattintasz. Ez a readme html formátumban
van, ezért sokkal könnyebben áttekintheto, mint ez a .txt file.


B) Gyorsbillentyuk

[Esc] - Fomenü
[F1] - 1. fegyver
[F2] - 2. fegyver
[F3] - 3. fegyver
[F4] - 4. fegyver
[F5] - 1. gömb
[F6] - 2. gömb
[F7] - 3. gömb
[F8] - 4. gömb
[F9] - Gyorsmentés (lásd a leírást lent)
[F12] - Eroltetett újraéledés a jelenlegi újraéleszto monolitnál

[1] - 1. harcmuvészet rekesz
[2] - 2. harcmuvészet rekesz
[3] - 3. harcmuvészet rekesz
[4] - 4. harcmuvészet rekesz
[5] - 1. erosítés
[6] - 2. erosítés
[7] - 3. erosítés
[0] - Hátas hívása
[Tab] - Minitérkép
[Q] - Minden összegyujtése
[W] - Elore
[A] - Kamera balra forgatása
[S] - Kamera jobbra forgatása
[D] - Hátra
[E] - Harcmuvésze képernyo
[F] - Hátizsák
[Z] - Északi irány
[X] - Hordárördög: Az [X] gomb lenyomásakor egy kicsi hordárördög
jelenik meg azonnal, a hátán a kék ládáddal. Így most már nem
csak a városban, hanem bárhol átrendezheted a tárgyaidat.
Figyelmeztetés: Ez a funkció csak akkor elérhető számodra, ha
olyan aktiváló kulcsod van, amivel elérhető a hordárördög (pl.
gyűjtői változat). Ez a funkció csak a zárt hálózatos módban
használható. A hordárördög aktiválásához be kell írni az
aktivációs kódodat a hálózatos játékmódban.
[C] - Képességek képernyo
[L] - Napló
[M] - Világtérkép
[G] - Isteni ajándék
[R] - 1. ital
[T] - 2. ital
[Z] - 3. ital
- 4. ital
- 5. ital
[O] - 6. ital
[P] - Megállítás: Ez a funkció csak egyjátékos módban használható
[.] - Szolgák állapota: Itt lehet megtekinteni a szolgáid
jelenlegi állapotát.
[/] - A szolgák támadási módja: Meghatározhatod, hogy a szolgáid
egyedül vagy csapatban támadjanak.
[\] - A szolgák közelsége: Meghatározhatod a szolgáid cselekvési
távolságát (három fokozata van).
[Space] - Gyógyital használata
[Shift] - Egér bal gombja / védekezés (lásd a leírást lent)
[Ctrl] - Néhány olyan cselekedet, amelyet ez a gomb és a bal
egérgomb együttes használatával lehet használni (lásd a
leírást lent)
[Alt] - Tárgyak / világtárgyak kijelzése
[Return] - Igen / Rendben / Beszélgetés hálózatos módban
[Print] - Képernyokép készítése
[Page Down] - Közelítés
[Page Up] - Távolítás


[Ctrl] + [Bal egérgomb] egy tárgyon, kereskedés közben
Tárgyak gyors eladása és megvásárlása: ha a [Ctrl] + [Bal egérgomb]
kombinációt használod egy eladni, vagy megvásárolni kívánt tárgyon,
úgy a megerősítést kérő párbeszédablak kihagyásával hajthatod
végre a műveletet.

[Ctrl] + [Bal egérgomb] egy karakter arcképén
Csapat teleportálás: Többjátékos módban ezt az eljárást alkalmazva
közvetlenül egy a csapatodban lévő játékoshoz teleportálhatsz.

[Ctrl] + [Bal egérgomb] egy játékoson
Kereskedés: Megnyitja a választott karakterrel való kereskedés
menüjét.

[Shift]
Védelem növelése: Ha támadás alatt állsz a [Shift] billentyű
lenyomásával csökkenteni tudod a támadás hevességét!

[Shift] + [Bal egérgomb] egy tárgyon a leltáradban
Halmozott tárgyak különválasztása: Ha a leltáradban vannak halmozott
tárgyak (ezek általában italok), ezzel a kombinációval választhatod
szét őket.

[Shift] + [Bal egérgomb] az egyik ellenségen
A [Shift] lenyomva tartása mellett, ha egy ellenfélre a bal
egérgombbal kattintasz, akkor a szolgád közvetlenül őt fogja támadni.

[Jobb egérgomb] a világtérképen
“Fogantyú nézet” a világtérképen: Ha a világtérképen nyomva
tartva a [Jobb egérgombot] megragadhatod a térképet és így mozgathatod
azt, hogy a kívánt részeket megtekinthesd.

[Egérgörgő]
Kamera közelítés és térkép nagyítás: Ezt használva módosíthatod a
kamera közelségét és szögét, míg a világtérképen alkalmazva
nagyíthatod a térképet.

[Középső egérgomb] a térképen
Minitérkép megnyitása: Ezt használva a világtérképet nézve is
megnyithatod a minitérképet. Az egér mozgatásával megtekintheted a már
felfedezett területeket.

[Középső egérgomb]
A kamera pozíciójának módosítása: Tartsd nyomva a [Középső
egérgombot] és közben mozgasd az egeret a kamera látószögének
megváltoztatásához!

[F9]
Gyorsmentés funkció: Elmenti az aktuális pozíciódat, így elhagyhatod a
játékot, és mikor újra betöltöd azt, ugyanott jelensz meg, ahol
legutóbb használtad a gyorsmentés funkciót.
A következőkre azonban ügyelj:

* Az alábbi három művelet után újraíródik a gyorsmentett állapot:

* ha a karakter meghal

* ha a karakter egy lélekkőre kattint

* ha betöltesz egy másik mentett állást

* Ha betöltesz egy gyorsmentett játékállást, az aktuális pozíciód
NEM mentődik el újra automatikusan, tehát az újabb gyorsmentéshez
megint használnod kell az [F9] billentyűt!

* A gyorsmentett játékállás betöltésekor minden ellenfeled
újjáéled! Ez pedig akár bajba is sodorhat, ha mondjuk éppen egy
ellenséges csapat közepén, vagy egy sárkány orra előtt kezded a
játékot...

[F12]
Kényszeríett újraélesztés a jelenlegi újraélesztő monolitnál


C) Sacred 2 Közösségi hálózat

Gyere és látogasd meg a Sacred 2 hálózatot a http://www.sacred2.net
webcímen!

A Sacred 2 hálózat ideális hely a Sacred 2 játékosok számára, akiknek
a következőket kínálja::

* Vesd össze a teljesítményedet másokéval egy hatalmas
eredménytáblán!

* Alapíts saját céhet és mérd össze annak eredményeit a többi
céhével egy külön erre szolgáló eredménytáblán!

* Szerezz tudomást a Sacred 2 - Fallen Angel játékkal kapcsolatos
eseményekről!

* Nézd meg, milyen lehetőségeket oldottál már fel (és tekintsd meg
ezt egy külön eredménytáblán)!

* Lépj kapcsolatba más játékosokkal és karakterekkel!

* Keress eladó tárgyakat, vagy add el a saját tárgyaidat a piacon!

* Találkozz a barátaiddal, a barátlista segítségével!

* Találj további lehetőségeket a Sacred 2 hálózaton...


Figyelem: Már most is megtekintheted a Sacred 2 hálózatot, de a hálózat
minden előnyének kihasználásához létre kell hoznod egy játékos
fiókot a zárt hálózati előszobában!


D) A zárt hálózat előszobája

A zárt hálózat előszöbájában megtalálhatod az összes elérhető
szervert. Minden szerver rendelkezik egy speciális országkóddal, mely a
szerver nevének elején található meg. Ha csak a saját országodhoz
tartozó szervereket szeretnéd látni, akkor használd a lenyíló menüt,
és válaszd ki onnan a megfelelő nyelvet. Pl. ha magyar nyelvet
beszélőkkel szeretnél egy szerveren lenni, akkor őket nagy
valószínűséggel egy magyar szerveren találod meg (pl. "hu: szervernév").


E) Egyebek

A driád kezdő fegyvere

A kézikönyvben említettekkel ellentétben a driád karakter nem
fúvócsővel kezdi a játékot, hanem íjjal.


4. Verziótörténet
-----------------


A Sacred 2 - Fallen Angel kiadása után rengeteg változtatás
eszközöltünk a hibák orvoslása és a játékélmény javítása
érdekében. A legfontosabb változások a következők:

03/03/2009; Verzió 2.40.0:

Új tartalom:

* Az nVidia PhysX technológia alkalmazása minden hős két
harcművészeténél
o A közvetlen hatás kihat a környezetre
o Apróbb grafikai hatások
o A szélsebessége is kihat a fizikai tárgyakra

* Egyjátékos módban lehetőség van a játék megállítására ([P]
alapértelmezett esetben)

* A társak irányíthatóak lettek:
o Támadási távolság
o Támadási mód
o Ellenség kiválasztása

* Új eredményrendszer (megtalálható a naplóban).

* A kiválasztóképernyőn 360°-ban körbeforgatható karakter.

* Változás a hátizsák képernyőn: A felszerelt tárgyak új kinézetet
kaptak, amely minden karakter esetében egyedi.

* A Kristály-síkon kapsz egy új küldetés sorozatot, valamint új
ellenfeleket is.

* Új tárgyak.

* Új három kisfőnök, három új küldetéssel

* A napló most egy új kinézettel bővült.

* A "Hangbeállításoknál" megjelent egy új választási lehetőség. A
csatában való beszédhangok gyakoriság állítható itt.

* Új halálsikolyok minden teremtménynél, még akkor is, ha a "Soha"
opció van kiválasztva a hangbeállításokon belül

* A lila és italok időtartamának kijelzése

* A csevegőablak újonnan érkezett üzenet esetén automatikusan
megnyílik, majd hét másodpercet követően bezárul.

* Egy új lehetőség a hangbeállításokon belül: az üzenetek
hanghatásainak ki- és bekapcsolása.

Javítások:

* A leállást okozó hibák javítva lettek.

* A Gonosz totem, a Fekete átok és a Viperakór harcművészetek
kijavításra kerültek.

* A halálos sebek bónusz többé nem halmozódik. Néhány kivételes
esetben az összes életerőpont valamiért 1 egységre csökkent le.

* Kijavításra került, amikor bizonyos helyzetekben fel lehetett
szállni a halott lovakra.

* Kijavításra került, amikor a hátason lévő hős nem szenvedett
semmilyen sebzést, ha t-energia folyammal érintkezett.

* A hősök mostantól sebződnek, miközben átsétálnak a ködszörnyetegen.

* Az Alkímia képesség mostantól megnöveli a gyógyitalok gyógyító
hatását.

* Az inkvizítor Ellentétes polaritás harcművészetének Kitérés
módosítója most már helyesen jelenik meg a képernyőn.

* Az elit vadkanlovasok sebzése mostantól helyesen fog működni.

* A Kuan lehelete isteni ajándéknak volt hatása azokra, akinek a
szintje magasabb volt a hősénél.

* Számos javítás az átlyukasztás kapcsán.

* A ködszörnynél a nagyobb szintlépés és az Elűző mágia
harcművészet többé nem lehetséges.

* Javításra került a Kristályszörnynél a hibás sebzéskijelzés.

* A Megrázó érintés harcművészet Önjavítás módosítójának hibás
működése javításra került.

* A Záporozó csapások hibás működése javításra került.

* Javításra került néhány fordítási hiba (németről angolra, és onnan
a többi nyelvre).

* A felfedezetlen térkép hibásan megjelenített értékei javításra
kerültek.

* Az amuletteket és a gyűrűket most már jobban meg lehet egymástól
különböztetni. Attention: This will apply to all amulets including
already existing ones.

* A menü többé nem fog lefagyni, ha a kurzor a beviteli szövegmező
elején áll és megnyomod a [Del] gombot.

* Javításra került az a hiba, amikor a kovácsolási rekeszből csak
akkor lehetett eltávolítani a tárgyakat, ha azokat belekovácsoltad
a fegyverbe.

* Kijavításra került az a hiba, amikor a játékos ládájából eltűnt
minden, ha a karakter kilépett a Zárt hálózatból, és ezt követően
belépett a Nyílt hálózatba.

* Kijavításra került az a hiba, amikor a kapcsolat megszakadása
közben a kurzorral fogott tárgy elveszett.

* Kijavításra került az a hiba, ami lehetetlenné tette arany vagy
magasabb fokozatú szerver indítását, még akkor is, ha a karakter
részéről minden feltétel teljesült.

* Kijavításra került az a hiba, amelynek köszönhetően a baráti
listán keresztül be lehetett lépni a nehéz fokozatú játékból a
szokásosra és vissza.

* A Szívósság szakértelem többé nem vezet furcsa eredményre
magasabb szinteken. Figyelmeztetés: a Szívósság elég nagy
sebzést felfogott, amikor már múlt a hatása. A javítást követően
azonban ez sokkal kiszámíthatóbban működik, ezért kevésbé hatékony
a korábbihoz hasonló helyzetekben.

* Az Erdei őr ellenség szintje mostantól a közelében lévő játékos
szintjéhez igazodik, és nem ahhoz a játékoshoz, aki először lépett
fel a szerverre.

* A Gronkor bukása nevű egyedi fegyvernek többé nincsenek
távolsági fegyverhez való bónuszai.

* Mostantól minden hátason lévő ellenfél úgy harcol és úgy hal meg,
ahogy azt kell.

* A szívverés hanghatás bizonyos körülmények nem fog csak úgy
leállni. Ehelyett csak tizenkét másodperc múlva szűnik meg.

* A t-energia folyamokhoz való hozzáérés most már a helyes
mennyiségű sebzést okozza.

* A túlélési bónusz lassabb ütemben fog majd növekedni.

* A driád Gonosz totem nevű harcművészetének sokkal erősebb hatása
lesz, ha közben a megfelelő zsugorított fej is használatban van.

* A templomőr Lángszóró harcművészete sokkal hatékonyabb lett.

* A szeráf Isteni védelem harcművészete most egy picivel rövidebb
lett szintenként.

* A gyilkolásonként kapott tapasztalati pontok többé nem fognak
olyan drasztikusan lecsökkenni a magasabb szinteken, mint ahogy
korábban.

* A hős állapotára kattintva egy vizuális hatás jelenik meg, amely
azt mutatja, hogy mennyi TP bónuszt kapott a játékos.

* Az újraélesztő monolitok környéki biztonságos terület (az újonnan
megjelenők védelme) megnő, és a szörnyek többé nem támadják meg
azonnal a játékost.

* Több mellékküldetés is kijavításra került.

* A dobótőrök hatékonysága mostantól az ügyességtől fog inkább
függeni, és nem az erőtől.

* A Mágusbot használat képesség mellett nem lehetett kétkezes
mágusbotokat használni. Ez most javításra került.

* A templomőr Harci kiegészítő harcművészete nem működött helyesen
kombinációs módban. Ez most javításra került.

* A szeráf BazinagyFeGyver harcművészetének maximuma 200-as
szintnél van. A hozzátartozó tippablakban is javításra került ez a
hiba.

* Az árnyharcos Türkröződő kisugárzás harcművészete visszavert
olyan dolgokat, mint vakság és bénulás, és nem csak sebzést. Ez
most javításra került.

* Néhány harcművészet nem működött helyesen mikor többféle
célzórendszer volt kombinálva harcművészettel. Ilyen esetekben
fordulhatott elő, hogy a területre ható varázs megelőzte a
közvetlent. Ez most javításra került.

* Néhány harcművészet módosító felirata félrevezető volt. Ezek most
javításra kerültek.

* A Carnach haldoklás közben is képes volt elteleportálni. Ez most
javításra került.

* A kovácsolás során kikerül tárgyak néhány ritka esetben
tönkretették a kovácsolási rekeszt. Ez most javításra került.

* A Köd főellenség most távolsági lövedékeket használ.

* Javításra került, amikor az OpenAL zajos hangokat okozott a játék
elhagyása után a főmenüben.

* A [print] gomb lenyomása nem készített képernyőképet, amikor egy
párbeszédablak nyitva volt. Ez az ablak majd csak akkor lesz
látható, ha [print] gombbal együtt a [ctrl] gombot is lenyomod.

* A [% n] begépelése után lefagyott vagy kilépett a játék. Ez most
javításra került.

* Néhány esetben a különleges hátasok feletti feliratban lévő
értékek eltérnek a kereskedő és a hátizsák ablakában.

* Már kevesebb grafikus hatás csökkenti nagy mértékben az FPS-t a
játékban.

* A küldetésnaplóban további képek lesznek a küldetés célpontjaival
kapcsolatban.

* Kijavításra került a hálózati módban, amikor a játékos nem ahhoz a
szerverhez csatlakozott, mint amelyiket kiválasztotta.

* A Lovaglás képesség mesterfokú használata most már elérhető a
megfelelő bónuszok mellett.

* Az ismeret képességek most sokkal nagyobb mértékben javították a
varázslási sebesség gyorsaságát, mint az le volt írva.

* A varázslatellenállás néhány esetben nem működött jól. Ez most
javításra került.
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#1354 Felhasználó inaktív   rpgboci 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 82
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 16:30

Ha vki talál egy élö linket a small hungarian verzio hoz, az kérem jelezze :D
nem akarom ujrapatchelni az egészet.
<a href='http://s9.gladiatus.hu/game/c.php?uid=16693' target='_blank'>http://s9.gladiatus.hu/game/c.php?uid=16693</a>  gladiatus, regelj és küzdj.

Natureesya lvl 92 hc driad dead
Natureesya v2 lvl 56 hc driad
múúúúú :P

#1355 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 17:09

Idézet: rpgboci - Dátum: 2009. ápr. 2., csütörtök - 17:30

Ha vki talál egy élö linket a small hungarian verzio hoz, az kérem jelezze :D
nem akarom ujrapatchelni az egészet.

KATT! :)
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#1356 Felhasználó inaktív   gazdi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.474
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 17:36

Idézet: Csokis - Dátum: 2009. ápr. 2., csütörtök - 17:09


:respect:
Hallgatok, hogy ne rongáljam tovább a tudásom halvány látszatát. (*)

#1357 Felhasználó inaktív   bepe_79 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.711
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 18:05

A lobby-ban most már nem csak bronze vagy silver fokozatot tudok választani, hanem gold-ot is, pedig még csak lvl31 vagyok. Ez ügyben nálatok mi a helyzet?

#1358 Felhasználó inaktív   rpgboci 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 82
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 19:33

Idézet: Csokis - Dátum: 2009. ápr. 2., csütörtök - 18:09


ÁÁ zsíír :D:D  király vagy :p

kössz,  már kezdtem azthinni hogy bnembirom ma kiprobálni.
<a href='http://s9.gladiatus.hu/game/c.php?uid=16693' target='_blank'>http://s9.gladiatus.hu/game/c.php?uid=16693</a>  gladiatus, regelj és küzdj.

Natureesya lvl 92 hc driad dead
Natureesya v2 lvl 56 hc driad
múúúúú :P

#1359 Felhasználó inaktív   gazdi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.474
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 20:37

Brühühű mikor lesz kártyám?
Hallgatok, hogy ne rongáljam tovább a tudásom halvány látszatát. (*)

#1360 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 20:40

Idézet: gazdi - Dátum: 2009. ápr. 2., csütörtök - 21:37

Brühühű mikor lesz kártyám?

:offtopic: Nem sikerült kicserélni? :think: :(
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

Téma megosztása:


  • (76 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó