HWSW Informatikai Kerekasztal: -=NVIDIA GeForce 8800GTX/GTS=- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (137 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

-=NVIDIA GeForce 8800GTX/GTS=- II. Értékeld a témát: -----

#981 Felhasználó inaktív   Bilux 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.951
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 08:00

Idézet

DirectX 10 Windows XP alatt: bizonyíték, nem ígéret!

Végre lezárult a vita akörül, hogy vajon tényleg elérhető lesz-e az új generációs DirectX régebbi Windows alatt. Bár hozzá kell tenni, hogy ez nem a Microsoft jóindulatán múlott.

Egy 19 éves amerikai programozó visszafejtette a DirectX 10 forrásfájljait és elkészített egy módosított változatot belőlük, melyek Windows XP alatt is működnek.

A módosított DLL fájlok további előnye, hogy az új generációs videokártyákat igénylő utasításokat futtathatóvá teszik régebbi hardveren is, ezért Windows Vista alatt is növelik a hardverek kompatibilitását.

Persze hozzá kell tenni, hogy a projekt jelenlegi állapotában még messze van a tökéletestől, erősen tesztkiadásról van szó. Arra azonban alkalmas, hogy a DirectX 10 SDK példaprogramjait futtathassuk XP alatt is.

A DLL fájlok letölthetőek a fejlesztő blogoldaláról.

Ezek után kezd világossá válni a Microsoft hozzáállása az egész DirectX 10 vs. XP kérdéshez. Ha egyetlen programozó ilyen hamar képes elérni a kompatibilitást, akkor valószínűleg a szoftveróriásnak sem lett volna túl nehéz feladat. Egyszerűen csak nem akarják lefékezni a Windows Vista terjedésének lendületét, hiszen a játékostársadalom számára az egyik legfőbb érv az új operációs rendszer mellett, hogy kizárólag ezen futtathatóak a DirectX 10-es alkalmazások.

Kiváncsiak vagyunk a fejleményekre, hogy vajon mennyire lehet valós alternatíva egy ilyen "házibarkács" fejlesztés a jövőben megjelenő játékoknál.

Intel GM45 + ICH9M|2,26 GHz Intel Core 2 Duo P8400 (1066 MHz FSB, 3 MB L2 cache|512 MB NVIDIA GeForce 9600M GT |2 GB 1066 MHz DDR3|500 GB, 4200 RPM, SATA, 8MB cache|18,4" 1920x1080 pixel, BrilliantView
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-

#982 Felhasználó inaktív   Bilux 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.951
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 08:02

Ez mondjuk akkor sem jelent semmit.
Kiváncsi vagyok, MS mikor reagál valamit.
Intel GM45 + ICH9M|2,26 GHz Intel Core 2 Duo P8400 (1066 MHz FSB, 3 MB L2 cache|512 MB NVIDIA GeForce 9600M GT |2 GB 1066 MHz DDR3|500 GB, 4200 RPM, SATA, 8MB cache|18,4" 1920x1080 pixel, BrilliantView
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-

#983 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 08:34

jol meghuzkodjak a sracot.

#984 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 21:20

Megpróbáltam beröffenteni a dx10-et XP alatt, de nem akar összejönni.

A readmeben ez van:

Idézet

1) Follow the instructions on http://msdn.microsof...ualc/usingpsdk/


Namost itt 6 féle verzió van. Én a Visual C++ 2005 Express Edition-t töltöttem le. De nem működik, végigcsinálom a readmet, de nem tud lefutni a compiler, valami hibát ír ki. A dx9-es samplek sem futnak, szval valami gáz van :Đ Mit csinálok rosszul?

Idézet

To install:
Copy d3d10.dll, d3dx10.dll, d3dx10.dll, dxgi.dll, and Nucleus.dll to C:\windows\system32\

To get the examples:
1) Follow the instructions on http://msdn.microsof...ualc/usingpsdk/
2) Download and install the DirectX SDK from http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en

To build and run an example:
1) Go to the Microsoft DirectX SDK folder, Samples, C++, Direct3D10, Tutorials, Tutorial12
2) Double-click "Tutorial12_2005.sln"
3) Select "Start Without Debugging" from the Debug menu.

There are a number of known issues with most of the tutorials, but they will all work to some extent.  Tutorial 12 is currently the recommended example.

Please direct any feedback to the Falling Leaf Discussion forum on http://www.fallingle...tems.com/forum/

- Where are we going?
- Let's go find out.

#985 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 21:22

Hibaüzeneteket másold be :)

Tipikus hibák:
-Use pre-compiled header files, na ezt ki kéne kapcsolni.
-Include pathokból a prgfiles\microsoft directx sdk (mikori)\bin, include, nemtom még mi kimarad.

Most nemtom megnézni, jelenleg egy totál kiherélt vc++ van fent, kommandlájnban tolongtam :Đ

Szerkesztette: BoGab 2007. 04. 24. 21:25 -kor

Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#986 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 21:28

Ezt köpi ki :Đ

Idézet

1>------ Build started: Project: Tutorial12, Configuration: Debug Win32 ------
1>Compiling...
1>DXUTenum.cpp
1>c:\program files\microsoft directx sdk (april 2007)\samples\c++\dxut\core\dxut.h(73) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'windows.h': No such file or directory
1>DXUTgui.cpp
1>c:\program files\microsoft directx sdk (april 2007)\samples\c++\dxut\core\dxut.h(73) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'windows.h': No such file or directory
1>DXUTmisc.cpp
1>c:\program files\microsoft directx sdk (april 2007)\samples\c++\dxut\core\dxut.h(73) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'windows.h': No such file or directory
1>DXUTres.cpp
1>c:\program files\microsoft directx sdk (april 2007)\samples\c++\dxut\core\dxut.h(73) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'windows.h': No such file or directory
1>DXUTsettingsdlg.cpp
1>c:\program files\microsoft directx sdk (april 2007)\samples\c++\dxut\core\dxut.h(73) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'windows.h': No such file or directory
1>SDKmesh.cpp
1>c:\program files\microsoft directx sdk (april 2007)\samples\c++\dxut\core\dxut.h(73) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'windows.h': No such file or directory
1>SDKmisc.cpp
1>c:\program files\microsoft directx sdk (april 2007)\samples\c++\dxut\core\dxut.h(73) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'windows.h': No such file or directory
1>Tutorial12.cpp
1>c:\program files\microsoft directx sdk (april 2007)\samples\c++\dxut\core\dxut.h(73) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'windows.h': No such file or directory
1>DXUTcamera.cpp
1>c:\program files\microsoft directx sdk (april 2007)\samples\c++\dxut\core\dxut.h(73) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'windows.h': No such file or directory
1>Build log was saved at "file://c:\Program Files\Microsoft DirectX SDK (April 2007)\Samples\C++\Direct3D10\Tutorials\Tutorial12\Debug\BuildLog.htm"
1>Tutorial12 - 9 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

- Where are we going?
- Let's go find out.

#987 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 21:31

windows.h fájlom nincs. Miért? :think:
- Where are we going?
- Let's go find out.

#988 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 21:40

Rosszul vannak beállítva az include path-ok. Tools=>Options=>Projects and solutions=>vc++ directories

Platform win32 könytáraknál include files.
$(VCInstallDir)include -> meglesz a windows.h
sdk könyvtárában is van egy include azt is tedd be.
Libek ugyanígy.

Project properties conf.prop->c/c++->precopiled header files -> not using
ezt próbáld elsőnek :)

Szerkesztette: BoGab 2007. 04. 24. 21:41 -kor

Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#989 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 21:47

De nincs ilyen fájlom, rákerestem, de nincs sehol :)
Ez a szopás :Đ

Amit utolsónak írtál, azt eszik-e vagy isszák? Hol kell azt állítani?

Szerkesztette: Pietrosz 2007. 04. 24. 21:48 -kor

- Where are we going?
- Let's go find out.

#990 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 21:52

Itt találod, csak ne használja a pre-compiled header filest.

Csatolt fájl:

  • Csatolt fájl  vs.jpg (0byte)
    Letöltések:: 12

Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#991 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 21:52

Nem lehet, hogy hiányzik valami? Nekem csak a dx SDK meg a vc++ 2005 express van felrakva :think:
- Where are we going?
- Let's go find out.

#992 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 21:54

Idézet: BoGab - Dátum: 2007. ápr. 24., kedd - 22:52

Itt találod, csak ne használja a pre-compiled header filest.

Ugyanazt írja ki :(
- Where are we going?
- Let's go find out.

#993 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 21:56

Ez az express ez kifiaborja? :think:

Vmi ingyenes cucc, mert lehet az a baja, hogy túlságosan ki van herélve.
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#994 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 24. 21:59

:omg: Van itt step3 is meg még több is :D
http://msdn.microsof...ress/downloads/

Végigcsinálom, hátha jó lesz  :cool:

Le kell még tölteni a Microsoft Platform SDK-t, de azt a validálás miatt elbukom :omg:  :Đ  Szóval ugrott a dolog. De valaki más vállalkozó kedvű kipróbálhatná :D

Szerkesztette: Pietrosz 2007. 04. 24. 22:05 -kor

- Where are we going?
- Let's go find out.

#995 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 25. 07:05

Dx10es vasat kivéve van mindenem :Đ
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#996 Felhasználó inaktív   Atti 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.674
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 25. 15:00

Idézet: Pietrosz - Dátum: 2007. ápr. 24., kedd - 22:59

Le kell még tölteni a Microsoft Platform SDK-t, de azt a validálás miatt elbukom :omg:  :Đ  Szóval ugrott a dolog. De valaki más vállalkozó kedvű kipróbálhatná :D

Itt nézd meg, az oldal alsó részén, nincs validálás
WoT nick: Atti77

#997 Felhasználó inaktív   bigsee 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.844
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 26. 05:36

HR-03 PLUS revjú:

http://www.madshrimps.be/?action=getarticl...426&articID=557

Valaki elmagyarázná, hogy mi az a mizéria azzal a HSI bordával? Merthogy a csomagban benne van, a megjelenés pillanatában is benne volt, sőt itt a cikkben is GTS-re rámolta fel a kúlert a gyerek. Nem értem... :think:
GA-990FXA-UD3*FX4100*HD6950 2 GiB*Vengeance DDD3-1866 8GiB kit*X-FI ExtremeMusic*L22W-6SA*HyperX 120*5000AAKS*10EACS*GSA-H62N*DeathAdder3,5*ip4200*A800 X-Touch*X-530*VA8000BWS*BQ DP Pro10 550 W

#998 Felhasználó inaktív   Bilux 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.951
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 26. 06:29

Thermalright HR-03 Plus
Lehet már kapni hazánkban?

Magán személy tesztje:

http://www.nvnews.ne...ead.php?t=90076
Intel GM45 + ICH9M|2,26 GHz Intel Core 2 Duo P8400 (1066 MHz FSB, 3 MB L2 cache|512 MB NVIDIA GeForce 9600M GT |2 GB 1066 MHz DDR3|500 GB, 4200 RPM, SATA, 8MB cache|18,4" 1920x1080 pixel, BrilliantView
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-

#999 Felhasználó inaktív   Omega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 47.832
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 26. 06:41

Idézet: bigsee - Dátum: 2007. ápr. 26., csütörtök - 6:36

...Valaki elmagyarázná, hogy mi az a mizéria azzal a HSI bordával? Merthogy a csomagban benne van, a megjelenés pillanatában is benne volt, ...

Az első szériájú HR03 Plus-ok nem tartalmazták, csak GTX-re voltak felszerelhetők. Ezekhez a szériákhoz a gyártó utólag biztosított GTS-re való HSI bordát. Az új széria (március hó közepétől) már tartalmazza. Az addig megvásárolt, 'hiányos' sériához ingyen igényelhető.

Bilux, igen, TTS-nél elő lehet rendelni. Legjobb esetben jövő héten jön, de inkább utánna héten...

Szerkesztette: Omega 2007. 04. 26. 06:43 -kor


#1000 Felhasználó inaktív   Bilux 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.951
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 26. 06:42

Idézet: bigsee - Dátum: 2007. ápr. 26., csütörtök - 6:36

HR-03 PLUS revjú:

http://www.madshrimps.be/?action=getarticl...426&articID=557

Valaki elmagyarázná, hogy mi az a mizéria azzal a HSI bordával? Merthogy a csomagban benne van, a megjelenés pillanatában is benne volt, sőt itt a cikkben is GTS-re rámolta fel a kúlert a gyerek. Nem értem... :think:

Kép
Intel GM45 + ICH9M|2,26 GHz Intel Core 2 Duo P8400 (1066 MHz FSB, 3 MB L2 cache|512 MB NVIDIA GeForce 9600M GT |2 GB 1066 MHz DDR3|500 GB, 4200 RPM, SATA, 8MB cache|18,4" 1920x1080 pixel, BrilliantView
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-

Téma megosztása:


  • (137 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó