AMD Phenom K10
#1001
Elküldve: 2007. 12. 12. 13:36
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#1002
Elküldve: 2007. 12. 12. 13:46
Idézet: djculture - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 12:58
es amikor az amd volt felul az x2vel? 3x annyiert adtak mint a core utan.
kapitalista banda mindketto...
ha sokba kerul - belassul a fejlodesi utem. amit en egyaltalan nem banok, semmi sincs kihasznalva a mostani hwekbol.
#1003
Elküldve: 2007. 12. 12. 13:48
Idézet: BoGab - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 13:36
ehhez az is kell, hogy swek fejlodese kovesse a hwet.
jo a verseny - de bizonyos szintig. sokkal hamarabb elavul a hwed, hiaba vetted olcson. a sok csereberevel osszessegeben ugyanugy bebukod az egeszet. csak itt meg az a lehetoseged sincs meg, hogy ne kovesd, mert a gyors generaciovaltasok miatt hamarabb hasznavehetetlenne valt a szinte semmit sem ero hwed.
en csak azt tudom, hogy az elmult 15 evben akkor tudtam a legolcsobban meguszni a valtasokat, amikor magasan voltak az arak. nem az uj arat kell nezni, hanem a kulonbozetet. a valtas lehet nem volt kevesebb (de tobb se nagyon), viszont ritkabban kellett.
Szerkesztette: arn 2007. 12. 12. 13:54 -kor
#1004
Elküldve: 2007. 12. 12. 13:53
Idézet: arn - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 14:46
Én erre nem tudok példát, és nem látok garanciát

Amivel egyetértek, hogy pl egy játéknál ha rendesen meg lenne hegesztve, fele ekkora HW kéne neki...
Mielőtt bármit kérdezel >> <a href='http://www.google.com' target='_blank'>Google</a> Ha bármi baj van >> Cserélj tápot!
Konfig: X2 5600+, 4096 MB GEIL DDR-II 800, OCZ Vertex 30GB, Asus 8800GT 512MB, Samsung 913N 19" TFT - 8ms
<i><b>Failure is a "Postponed Success"</b></i>
#1005
Elküldve: 2007. 12. 12. 13:58
Idézet: arn - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 14:46
Nem fog, csak elérik, hogy sokkal többet költs vagy ne kövesd.
P2-3 korszakban, amikor 3an voltak a cyrix-szal és az amdvel karöltve, ahol a másik 2 részesedése és szerepe annyira nem volt meghatározó... Te éreztél ilyen lassulást vagy bármi nemű optimalizálásban törekvést, vagy bármit abból, amit felvázoltál? Én nem...
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#1006
Elküldve: 2007. 12. 12. 14:04
Idézet: BoGab - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 13:58
P2-3 korszakban, amikor 3an voltak a cyrix-szal és az amdvel karöltve, ahol a másik 2 részesedése és szerepe annyira nem volt meghatározó... Te éreztél ilyen lassulást vagy bármi nemű optimalizálásban törekvést, vagy bármit abból, amit felvázoltál? Én nem...
ez akkor marginalis kerdes, amikor kevesse valik az adott hw. ebben meg nem volt lassulas. illetve drvel rendelkezo devicek eseten sem art, hogy nem ket-haromfele vasra kell gyurni vmit, hanem egyfelere.
annyit hozzatennek hogy hosszutavon termeszetesen egyik szelsoseg sem egeszseges. most sem kozepen vagyunk.
Szerkesztette: arn 2007. 12. 12. 14:08 -kor
#1007
Elküldve: 2007. 12. 12. 14:14
Idézet: arn - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 15:04
annyit hozzatennek hogy hosszutavon termeszetesen egyik szelsoseg sem egeszseges. most sem kozepen vagyunk.
Igazából cpu téren nem értem ezt az optimalizálós dolgot, meg úgy kompletten az egészet

A fejlesztők nagy része a K8 korszak alatt is intelre dolgozott, azon optimalizáltak, architektúrális 'mázli' volt, hogy amd hwen jobban futott.
A másik pedig, hogy ugye a c2dvel jött az ssse3, aztán 1,5 évre rá jön a penrynnel az sse4, majd idén q4 jön a nahalem, gondolom ő is hoz egy sse-t, optimalizájjá

Itt megint nem kavarhat be az amd, mert semmi új megoldásuk nincs...
VGA fronton van igazad. Az ati/amd és nvidia az elmúlt pár évben nagyon eltérő vonalon fejlesztettek.
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#1008
Elküldve: 2007. 12. 12. 14:20
#1009
Elküldve: 2007. 12. 12. 14:58
Idézet: BoGab - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 14:14

A fejlesztők nagy része a K8 korszak alatt is intelre dolgozott, azon optimalizáltak, architektúrális 'mázli' volt, hogy amd hwen jobban futott.
A másik pedig, hogy ugye a c2dvel jött az ssse3, aztán 1,5 évre rá jön a penrynnel az sse4, majd idén q4 jön a nahalem, gondolom ő is hoz egy sse-t, optimalizájjá

Itt megint nem kavarhat be az amd, mert semmi új megoldásuk nincs...
VGA fronton van igazad. Az ati/amd és nvidia az elmúlt pár évben nagyon eltérő vonalon fejlesztettek.
Az SSE3 a 939-es X2-kben is benne van CPU-Z szerint is .
https://www.youtube.com/gsprof
#1010
Elküldve: 2007. 12. 12. 14:59

#1011
Elküldve: 2007. 12. 12. 15:00
Idézet: GoodSpeed - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 14:58
Az SSE3 igen, de az SSSE3 viszont nincs, KATT!.
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451
#1012
Elküldve: 2007. 12. 12. 15:01
Idézet: Csokis - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 15:00
Köszi, azt hittem elsőnek, hogy egy betűvel több lett írva

ezért gondoltam az SSE3-ra

https://www.youtube.com/gsprof
#1013
Elküldve: 2007. 12. 12. 15:05
Idézet: BoGab - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 13:58
P2-3 korszakban, amikor 3an voltak a cyrix-szal és az amdvel karöltve, ahol a másik 2 részesedése és szerepe annyira nem volt meghatározó... Te éreztél ilyen lassulást vagy bármi nemű optimalizálásban törekvést, vagy bármit abból, amit felvázoltál? Én nem...
A Cyrix, hogy kiesett anno, 1998-ban még olyan proci volt itthon 233MX , de IBM tokozással.
https://www.youtube.com/gsprof
#1014
Elküldve: 2007. 12. 12. 15:25
Idézet: BoGab - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 14:14

A mai játékokat úgy írják, hogy nem törekednek eléggé arra, hogy gyors legyen. Minek? Majd lesz erősebb gép, amivel jó lesz.
A mostani hardwarek többre lennének képesek, ha rendes programok lennének.
Nézd meg a linekt, 96K nagyságú fps játék.

http://en.wikipedia.org/wiki/.kkrieger
#1015
Elküldve: 2007. 12. 12. 15:47
Idézet: Lipton - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 16:25
A mostani hardwarek többre lennének képesek, ha rendes programok lennének.
Nézd meg a linekt, 96K nagyságú fps játék.

http://en.wikipedia.org/wiki/.kkrieger
Ismerem

Egyébként nem csak játékokról beszélünk (legalábbis én

A játékok optimalizálatlansága perpill nagyrészt más forrásokból ered. Ott a multithread hiánya és későbbi foltozása (doom3 motor pl) okozza a legnagyobb problémát. Ez hasonló dolog, mint a dx10, foltozással csak rosszabb lesz, sok dolgot újra kell gondolni. Ez pedig idő

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#1016
Elküldve: 2007. 12. 12. 15:50
Szerkesztette: sutyi^ 2007. 12. 12. 15:50 -kor
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet
#1017
Elküldve: 2007. 12. 12. 15:51
Idézet: GoodSpeed - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 15:58
Nem elírás ám a 3s


We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#1018
Elküldve: 2007. 12. 12. 15:57

Lásd mennyit szídták itt is a valvet hogy nem jön a HL2... vagy sokat vársz és sok pénzt fektetsz be nagy rizikóval (sikeres e a játék), vagy gyorsan kiadod, a legkisebb idő és pénzráfordítással egy éppen már használható állapotban. És mostanában az utóbbi dívik sok esetben... tisztelet a kivételnek.

Ha lenne idő rá (lásd blizzard vagy id fejlesztései), akkor megírnák azt normálisan.
De amíg a júzer évente várja az újabb NFS részt meg HL2 epizódokat, akkor nincs más út... (vagy mint HL2 esetében kicsi a technikai fejlődés).
Szerkesztette: ThomasS31 2007. 12. 12. 16:01 -kor
#1019
Elküldve: 2007. 12. 12. 15:59
Idézet: cs0nt1ka - Dátum: 2007. dec. 11., kedd - 23:49




..:: Üdv néktek, fiaim! :D ::..
#1020
Elküldve: 2007. 12. 12. 16:24
Idézet: ThomasS31 - Dátum: 2007. dec. 12., szerda - 15:57

Lásd mennyit szídták itt is a valvet hogy nem jön a HL2... vagy sokat vársz és sok pénzt fektetsz be nagy rizikóval (sikeres e a játék), vagy gyorsan kiadod, a legkisebb idő és pénzráfordítással egy éppen már használható állapotban. És mostanában az utóbbi dívik sok esetben... tisztelet a kivételnek.

Ha lenne idő rá (lásd blizzard vagy id fejlesztései), akkor megírnák azt normálisan.
De amíg a júzer évente várja az újabb NFS részt meg HL2 epizódokat, akkor nincs más út... (vagy mint HL2 esetében kicsi a technikai fejlődés).
es a konzolok? ott kenytelenek abbol a legtobbet kihozni, ami a rendelkezesre all.