HWSW Informatikai Kerekasztal: Playstation 3 IV. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (148 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Playstation 3 IV.

#521 Felhasználó inaktív   special 

  • project 2501
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 11.962
  • Csatlakozott: 2001. jan. 16.

Elküldve: 2007. 10. 22. 11:27

SFIJ, azt nem ismered fel, hogy míg a DIRT igényli a törést, mert rally, addig a szériaautós pályaverseny sokkal kevésbé, és bár jó lenne, ha megcsinálnák, ennek hiányától még a GT mindig is must have volt. Valami magyarázata talán van annak, hogy nincs, mint hogy a világ egyik legjobb fejlesztőcsapatának tartott Polyphony szimplán szánalmas...

#522 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 22. 11:35

Idézet: special - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 12:27

SFIJ, azt nem ismered fel, hogy míg a DIRT igényli a törést, mert rally, addig a szériaautós pályaverseny sokkal kevésbé, és bár jó lenne, ha megcsinálnák, ennek hiányától még a GT mindig is must have volt. Valami magyarázata talán van annak, hogy nincs, mint hogy a világ egyik legjobb fejlesztőcsapatának tartott Polyphony szimplán szánalmas...

nézd én nemígy látom. számomra a nexgenhez hozzátartozik egy jó sérülés/törésmodell. én korántsem neveztem a Polyphony-t szánalmasnak, csak arról van szó, hogy a jelenlegi konzol teljesítmények mellett már igenis elvárható, hogy a kavicságy kavicságy legyen a fű fű legyen és a kavicságyra sodródás következményekkel járjon :D
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#523 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 22. 11:42

Idézet: special - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 0:36

én úgy tudom, hogy a hatás kedvéért van némi törésmodell a forzában, de köze sincs a realizmushoz, mert nem tudod szarrátörni a kocsit, akármit csinálsz is. csak kicsit horpad, esetleg üveg törik, ilyesmi.

A konzolok célközönsége nem igényli a realitást, főleg nem törésnél, és irányíthatóságnál. RBR is akkora bukás volt konzolon mint egy ház, éppen emiatt, hogy nekiment a delikvens egy fának game över.

#524 Felhasználó inaktív   Renwick 

  • Renwick
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 8.707
  • Csatlakozott: 2001. jan. 01.

Elküldve: 2007. 10. 22. 14:21

Idézet: Mumia - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 12:42

A konzolok célközönsége nem igényli a realitást, főleg nem törésnél, és irányíthatóságnál. RBR is akkora bukás volt konzolon mint egy ház, éppen emiatt, hogy nekiment a delikvens egy fának game över.

Nyilván ezt is meg lehet oldani jól, skálázással. Megint csak a DiRT-et hoznám fel példaként, ahol Rookie nehézségi fokozaton simán találkozhatsz kétszázzal egy fával, utána legfeljebb hátramenetbe kapcsolsz, irányba állsz és mész tovább. Profi szinten ha megütöd a futóművet egy padkán, máris húz az autó és bizony ha fának mész, akkor ott vége a dalnak.

üdv

R.
Can you hear me, major Tom?

#525 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 22. 15:57

Idézet: Renwick - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 15:21

Nyilván ezt is meg lehet oldani jól, skálázással. Megint csak a DiRT-et hoznám fel példaként, ahol Rookie nehézségi fokozaton simán találkozhatsz kétszázzal egy fával, utána legfeljebb hátramenetbe kapcsolsz, irányba állsz és mész tovább. Profi szinten ha megütöd a futóművet egy padkán, máris húz az autó és bizony ha fának mész, akkor ott vége a dalnak.

üdv

R.

:up:
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#526 Felhasználó inaktív   Laa-Yosh 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.770
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 22. 16:04

Most néztem ezt:
http://dot50cal.the-horror.com/b3d/gt5pdem...lay%20Mode).mp4

Elég ciki sztem ahogy az ütközéseket kezeli, főleg hogy egyébként nagyon rendben van az autók mozgása.

GFX meg, autók zseniálisak, de az árnyék hihetetlenül bugzik, és a háttérnek a világítása és kidolgozottsága is kiábrándító.

Érdekes hogy az autógyártók kemény marketingnek veszik ezt; az új Lancer Evo és a BMW 135i is túlságosan friss, még a premier előtt le kellett adniuk az adatokat hozzájuk...
LY

#527 Felhasználó inaktív   I.T.E.M 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 726
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 22. 17:03

Felkerült még egy letakart valami a GT5 Prologue-os  kocsik közé...  :jump:
ASUS RT-AC87U Gigabit Wireless AC2400 Router / Gigabit Ethernet - FP500/22 NET
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD

#528 Felhasználó inaktív   I.T.E.M 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 726
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 22. 17:24

Idézet: I.T.E.M - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 17:03

Felkerült még egy letakart valami a GT5 Prologue-os  kocsik közé...  :jump:

Vagyis pontosítok ha jól értelmezem letakarták a Nissan GT-R Black Mask -ot  ???  :confused:
ASUS RT-AC87U Gigabit Wireless AC2400 Router / Gigabit Ethernet - FP500/22 NET
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD

#529 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 22. 20:14

Idézet: Laa-Yosh - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 17:04

Most néztem ezt:
http://dot50cal.the-horror.com/b3d/gt5pdem...lay%20Mode).mp4

Elég ciki sztem ahogy az ütközéseket kezeli, főleg hogy egyébként nagyon rendben van az autók mozgása.

GFX meg, autók zseniálisak, de az árnyék hihetetlenül bugzik, és a háttérnek a világítása és kidolgozottsága is kiábrándító.

Érdekes hogy az autógyártók kemény marketingnek veszik ezt; az új Lancer Evo és a BMW 135i is túlságosan friss, még a premier előtt le kellett adniuk az adatokat hozzájuk...

háát én nem lennék ennyire lelekes.. az autók általában nagyon szépek, gondolom ezért jött a szpmonzorációs zsé be. a fű mozgása űbergáz valóban. és sávosodást láttam a videóban CRT-n. szal ez azért már dúrva, meg 1 komolyabb rendering engine(?) hibát is. az autók mozgása nekem kevésbé tetszik, olyan jégpálya fílinges, aki vezet autót az tudja, hogy a futómű éles kanyarban alaposan rábólint az ívre - na ennek itt nyoma nem volt.

a pálya kidolgozása szvsz is nem méltó a hájphoz, az árnyékokkal legyünk kicsit megengedőbbek mert extrakraftot igényelnek, de a világítás szerintem isem frankó több helyen...

hiába a dirt/forza 2 elég magasra tette a lécet :)

Szerkesztette: SFIJ 2007. 10. 22. 20:15 -kor

νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#530 Felhasználó inaktív   special 

  • project 2501
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 11.962
  • Csatlakozott: 2001. jan. 16.

Elküldve: 2007. 10. 22. 21:35

a sávosodást a videóban láttad, maradjunk ennyiben.:) ez a prológ demója. a játék még kb. 9-12 hónapra van.

Szerkesztette: special 2007. 10. 22. 21:36 -kor


#531 Felhasználó inaktív   I.T.E.M 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 726
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 22. 21:56

Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 20:14

aki vezet autót az tudja, hogy a futómű éles kanyarban alaposan rábólint az ívre - na ennek itt nyoma nem volt.


Pedig bólogat a kaszni, gázadáskor és fékezéskor és mikor élesen veszel be egy kanyart. Nemtom majd holnap megnézem amit Ly belinkelt mert az asztali gépen van. Elég lassan jött le.
ASUS RT-AC87U Gigabit Wireless AC2400 Router / Gigabit Ethernet - FP500/22 NET
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD

#532 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 22. 22:41

Idézet: special - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 22:35

a sávosodást a videóban láttad, maradjunk ennyiben.:) ez a prológ demója. a játék még kb. 9-12 hónapra van.

úr isten. 12 hónap... 1 örökkévalóság :) csak nehogy az legyen, hogy 80 évesen 2 foggal és remegő kezekkel a gamepadon még mindig a GT5 megjelenésére várok...

Szerkesztette: SFIJ 2007. 10. 22. 22:42 -kor

νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#533 Felhasználó inaktív   I.T.E.M 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 726
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 23. 10:48

Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 22:41

úr isten. 12 hónap... 1 örökkévalóság :) csak nehogy az legyen, hogy 80 évesen 2 foggal és remegő kezekkel a gamepadon még mindig a GT5 megjelenésére várok...

Nem az a GT 12 lesz...  :D
ASUS RT-AC87U Gigabit Wireless AC2400 Router / Gigabit Ethernet - FP500/22 NET
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD

#534 Felhasználó inaktív   Papesz 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 23. 21:56

Szinte teljeskörű PS3 FAQ. Ha valakinek lenne hozzáfűznivalója, az talál az alján egy e-mail címet. A segítségért előre is köszönet, a konzolszüzek pedig használják egészséggel.
Papesz

#535 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 23. 22:22

Idézet: Papesz - Dátum: 2007. okt. 23., kedd - 22:56

Szinte teljeskörű PS3 FAQ. Ha valakinek lenne hozzáfűznivalója, az talál az alján egy e-mail címet. A segítségért előre is köszönet, a konzolszüzek pedig használják egészséggel.

jó a FAQ. okosabb lettem belőle, tehát hogy fehér csak ázsiában lesz. a dolog pikantériája hoggy japánban a fehér a gyász színe :D

pár apróság. az NTSC/PAL mindenképp váltottsoros,a progresszív üzemmód egy szabványon túlmutató hekk. továbbá az NTSC/PAL rendszerben a sorfelbontás vagyis a képoszlopok száma nem definiált, mivel analóg hanem a képalkotó eszköztől függ. ez 4:3 oldalarányú DVD kép esetében 540, 16:9 arányú DVD kép esetében 405 mindkét adásnormára. az más kérdés, hogy a CCIR601 szabvány mindkét normara 720 anamorf pixelt definiált (pontosabban 702-et PAL, ra és 711-et NTSC-re de mamár mindenki 720-szal dolgozik.) Emellett vannak olyan stúdió kamerák amiknek a sorfelbontása 600, ez kb 800 digitális piexel egyenértékü (de lényegtelen)

Szerkesztette: SFIJ 2007. 10. 23. 22:34 -kor

νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#536 Felhasználó inaktív   Laa-Yosh 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.770
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 23. 22:27

Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. okt. 23., kedd - 23:22

a dolog pikantériája hoggy japánban a fehér a gyász színe :D

Most hogy mondod, a 4-es számmal is para van, azért nincs Mazda4. Hmm, lehet hogy akkor PS4-et se látunk? Bár ha az MS kellően lenyomja a Sony-t akkor úgyis Playstation360 lesz a következő generáció...
LY

#537 Felhasználó inaktív   special 

  • project 2501
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 11.962
  • Csatlakozott: 2001. jan. 16.

Elküldve: 2007. 10. 24. 09:17

Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. okt. 23., kedd - 23:22

jó a FAQ. okosabb lettem belőle, tehát hogy fehér csak ázsiában lesz. a dolog pikantériája hoggy japánban a fehér a gyász színe :D

akkor ezért nincsenek európában fekete termékek? basszus, most veszem észre, hogy tiszta fekete a notebookom!

#538 Felhasználó inaktív   special 

  • project 2501
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 11.962
  • Csatlakozott: 2001. jan. 16.

Elküldve: 2007. 10. 24. 09:20

Idézet: Laa-Yosh - Dátum: 2007. okt. 23., kedd - 23:27

Most hogy mondod, a 4-es számmal is para van, azért nincs Mazda4. Hmm, lehet hogy akkor PS4-et se látunk? Bár ha az MS kellően lenyomja a Sony-t akkor úgyis Playstation360 lesz a következő generáció...

japánul a négy úgy hangzik, mint a halál, pedig máshogy írják. ezért kerülik.

#539 Felhasználó inaktív   max-pain 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.098
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 24. 09:21

Na nem mintha a DS vagy a Wii olyan gyaszosan teljesitene Japanban a szine miatt...

#540 Felhasználó inaktív   bil 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 98
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 24. 10:28

Idézet: Papesz - Dátum: 2007. okt. 23., kedd - 21:56

Szinte teljeskörű PS3 FAQ. Ha valakinek lenne hozzáfűznivalója, az talál az alján egy e-mail címet. A segítségért előre is köszönet, a konzolszüzek pedig használják egészséggel.

Jó kis FAQ!
Esetleg a modellekhez odakerülhetne a kódjelük is, tudod pl.l CECH...

Amúgy ezt több helyen látom a neten, ha lehet ennek hinni, akkor a 40gb-os már 65nm:

60GB / CECHA / CELL 90nm / RSX 90nm /EE+GS RDRAM / COK-01 / USB 4 / WIFI / NTSC
20GB / CECHB / CELL 90nm / RSX 90nm /EE+GS RDRAM / COK-01 / USB 4 / NTSC

60GB / CECHC / CELL 65nm / RSX 90nm / GS / COK-02 / USB 4 / WIFI / PAL
20GB / CECHD / CELL 65nm / RSX 90nm / GS / COK-02 / USB 4 / WIFI / PAL

80GB / CECHE / CELL 65nm / RSX 90nm / GS / COK-02 / USB 4 / WIFI / NTSC

40GB / CECHG / CELL 65nm / RSX 65nm / USB 2 / WIFI / PAL
Közpénzrendszer:
http://rrr100.wikispaces.com/

Téma megosztása:


  • (148 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó