Playstation 3 IV.
#521
Elküldve: 2007. 10. 22. 11:27
SFIJ, azt nem ismered fel, hogy míg a DIRT igényli a törést, mert rally, addig a szériaautós pályaverseny sokkal kevésbé, és bár jó lenne, ha megcsinálnák, ennek hiányától még a GT mindig is must have volt. Valami magyarázata talán van annak, hogy nincs, mint hogy a világ egyik legjobb fejlesztőcsapatának tartott Polyphony szimplán szánalmas...
#522
Elküldve: 2007. 10. 22. 11:35
Idézet: special - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 12:27
SFIJ, azt nem ismered fel, hogy míg a DIRT igényli a törést, mert rally, addig a szériaautós pályaverseny sokkal kevésbé, és bár jó lenne, ha megcsinálnák, ennek hiányától még a GT mindig is must have volt. Valami magyarázata talán van annak, hogy nincs, mint hogy a világ egyik legjobb fejlesztőcsapatának tartott Polyphony szimplán szánalmas...
nézd én nemígy látom. számomra a nexgenhez hozzátartozik egy jó sérülés/törésmodell. én korántsem neveztem a Polyphony-t szánalmasnak, csak arról van szó, hogy a jelenlegi konzol teljesítmények mellett már igenis elvárható, hogy a kavicságy kavicságy legyen a fű fű legyen és a kavicságyra sodródás következményekkel járjon

νιψονανωμηματαμημωνανοψιν
What do stars do? They shine.(Yvaine)
What do stars do? They shine.(Yvaine)
#523
Elküldve: 2007. 10. 22. 11:42
Idézet: special - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 0:36
én úgy tudom, hogy a hatás kedvéért van némi törésmodell a forzában, de köze sincs a realizmushoz, mert nem tudod szarrátörni a kocsit, akármit csinálsz is. csak kicsit horpad, esetleg üveg törik, ilyesmi.
A konzolok célközönsége nem igényli a realitást, főleg nem törésnél, és irányíthatóságnál. RBR is akkora bukás volt konzolon mint egy ház, éppen emiatt, hogy nekiment a delikvens egy fának game över.
#524
Elküldve: 2007. 10. 22. 14:21
Idézet: Mumia - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 12:42
A konzolok célközönsége nem igényli a realitást, főleg nem törésnél, és irányíthatóságnál. RBR is akkora bukás volt konzolon mint egy ház, éppen emiatt, hogy nekiment a delikvens egy fának game över.
Nyilván ezt is meg lehet oldani jól, skálázással. Megint csak a DiRT-et hoznám fel példaként, ahol Rookie nehézségi fokozaton simán találkozhatsz kétszázzal egy fával, utána legfeljebb hátramenetbe kapcsolsz, irányba állsz és mész tovább. Profi szinten ha megütöd a futóművet egy padkán, máris húz az autó és bizony ha fának mész, akkor ott vége a dalnak.
üdv
R.
Can you hear me, major Tom?
#525
Elküldve: 2007. 10. 22. 15:57
Idézet: Renwick - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 15:21
Nyilván ezt is meg lehet oldani jól, skálázással. Megint csak a DiRT-et hoznám fel példaként, ahol Rookie nehézségi fokozaton simán találkozhatsz kétszázzal egy fával, utána legfeljebb hátramenetbe kapcsolsz, irányba állsz és mész tovább. Profi szinten ha megütöd a futóművet egy padkán, máris húz az autó és bizony ha fának mész, akkor ott vége a dalnak.
üdv
R.
üdv
R.

νιψονανωμηματαμημωνανοψιν
What do stars do? They shine.(Yvaine)
What do stars do? They shine.(Yvaine)
#526
Elküldve: 2007. 10. 22. 16:04
Most néztem ezt:
http://dot50cal.the-horror.com/b3d/gt5pdem...lay%20Mode).mp4
Elég ciki sztem ahogy az ütközéseket kezeli, főleg hogy egyébként nagyon rendben van az autók mozgása.
GFX meg, autók zseniálisak, de az árnyék hihetetlenül bugzik, és a háttérnek a világítása és kidolgozottsága is kiábrándító.
Érdekes hogy az autógyártók kemény marketingnek veszik ezt; az új Lancer Evo és a BMW 135i is túlságosan friss, még a premier előtt le kellett adniuk az adatokat hozzájuk...
http://dot50cal.the-horror.com/b3d/gt5pdem...lay%20Mode).mp4
Elég ciki sztem ahogy az ütközéseket kezeli, főleg hogy egyébként nagyon rendben van az autók mozgása.
GFX meg, autók zseniálisak, de az árnyék hihetetlenül bugzik, és a háttérnek a világítása és kidolgozottsága is kiábrándító.
Érdekes hogy az autógyártók kemény marketingnek veszik ezt; az új Lancer Evo és a BMW 135i is túlságosan friss, még a premier előtt le kellett adniuk az adatokat hozzájuk...
LY
#527
Elküldve: 2007. 10. 22. 17:03
Felkerült még egy letakart valami a GT5 Prologue-os kocsik közé...

ASUS RT-AC87U Gigabit Wireless AC2400 Router / Gigabit Ethernet - FP500/22 NET
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
#528
Elküldve: 2007. 10. 22. 17:24
Idézet: I.T.E.M - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 17:03
Felkerült még egy letakart valami a GT5 Prologue-os kocsik közé... 

Vagyis pontosítok ha jól értelmezem letakarták a Nissan GT-R Black Mask -ot ??? :confused:
ASUS RT-AC87U Gigabit Wireless AC2400 Router / Gigabit Ethernet - FP500/22 NET
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
#529
Elküldve: 2007. 10. 22. 20:14
Idézet: Laa-Yosh - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 17:04
Most néztem ezt:
http://dot50cal.the-horror.com/b3d/gt5pdem...lay%20Mode).mp4
Elég ciki sztem ahogy az ütközéseket kezeli, főleg hogy egyébként nagyon rendben van az autók mozgása.
GFX meg, autók zseniálisak, de az árnyék hihetetlenül bugzik, és a háttérnek a világítása és kidolgozottsága is kiábrándító.
Érdekes hogy az autógyártók kemény marketingnek veszik ezt; az új Lancer Evo és a BMW 135i is túlságosan friss, még a premier előtt le kellett adniuk az adatokat hozzájuk...
http://dot50cal.the-horror.com/b3d/gt5pdem...lay%20Mode).mp4
Elég ciki sztem ahogy az ütközéseket kezeli, főleg hogy egyébként nagyon rendben van az autók mozgása.
GFX meg, autók zseniálisak, de az árnyék hihetetlenül bugzik, és a háttérnek a világítása és kidolgozottsága is kiábrándító.
Érdekes hogy az autógyártók kemény marketingnek veszik ezt; az új Lancer Evo és a BMW 135i is túlságosan friss, még a premier előtt le kellett adniuk az adatokat hozzájuk...
háát én nem lennék ennyire lelekes.. az autók általában nagyon szépek, gondolom ezért jött a szpmonzorációs zsé be. a fű mozgása űbergáz valóban. és sávosodást láttam a videóban CRT-n. szal ez azért már dúrva, meg 1 komolyabb rendering engine(?) hibát is. az autók mozgása nekem kevésbé tetszik, olyan jégpálya fílinges, aki vezet autót az tudja, hogy a futómű éles kanyarban alaposan rábólint az ívre - na ennek itt nyoma nem volt.
a pálya kidolgozása szvsz is nem méltó a hájphoz, az árnyékokkal legyünk kicsit megengedőbbek mert extrakraftot igényelnek, de a világítás szerintem isem frankó több helyen...
hiába a dirt/forza 2 elég magasra tette a lécet

Szerkesztette: SFIJ 2007. 10. 22. 20:15 -kor
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν
What do stars do? They shine.(Yvaine)
What do stars do? They shine.(Yvaine)
#531
Elküldve: 2007. 10. 22. 21:56
Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 20:14
aki vezet autót az tudja, hogy a futómű éles kanyarban alaposan rábólint az ívre - na ennek itt nyoma nem volt.
Pedig bólogat a kaszni, gázadáskor és fékezéskor és mikor élesen veszel be egy kanyart. Nemtom majd holnap megnézem amit Ly belinkelt mert az asztali gépen van. Elég lassan jött le.
ASUS RT-AC87U Gigabit Wireless AC2400 Router / Gigabit Ethernet - FP500/22 NET
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
#532
Elküldve: 2007. 10. 22. 22:41
Idézet: special - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 22:35
a sávosodást a videóban láttad, maradjunk ennyiben.
ez a prológ demója. a játék még kb. 9-12 hónapra van.

úr isten. 12 hónap... 1 örökkévalóság

Szerkesztette: SFIJ 2007. 10. 22. 22:42 -kor
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν
What do stars do? They shine.(Yvaine)
What do stars do? They shine.(Yvaine)
#533
Elküldve: 2007. 10. 23. 10:48
Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. okt. 22., hétfő - 22:41
úr isten. 12 hónap... 1 örökkévalóság
csak nehogy az legyen, hogy 80 évesen 2 foggal és remegő kezekkel a gamepadon még mindig a GT5 megjelenésére várok...

Nem az a GT 12 lesz...

ASUS RT-AC87U Gigabit Wireless AC2400 Router / Gigabit Ethernet - FP500/22 NET
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
#535
Elküldve: 2007. 10. 23. 22:22
Idézet: Papesz - Dátum: 2007. okt. 23., kedd - 22:56
Szinte teljeskörű PS3 FAQ. Ha valakinek lenne hozzáfűznivalója, az talál az alján egy e-mail címet. A segítségért előre is köszönet, a konzolszüzek pedig használják egészséggel.
jó a FAQ. okosabb lettem belőle, tehát hogy fehér csak ázsiában lesz. a dolog pikantériája hoggy japánban a fehér a gyász színe

pár apróság. az NTSC/PAL mindenképp váltottsoros,a progresszív üzemmód egy szabványon túlmutató hekk. továbbá az NTSC/PAL rendszerben a sorfelbontás vagyis a képoszlopok száma nem definiált, mivel analóg hanem a képalkotó eszköztől függ. ez 4:3 oldalarányú DVD kép esetében 540, 16:9 arányú DVD kép esetében 405 mindkét adásnormára. az más kérdés, hogy a CCIR601 szabvány mindkét normara 720 anamorf pixelt definiált (pontosabban 702-et PAL, ra és 711-et NTSC-re de mamár mindenki 720-szal dolgozik.) Emellett vannak olyan stúdió kamerák amiknek a sorfelbontása 600, ez kb 800 digitális piexel egyenértékü (de lényegtelen)
Szerkesztette: SFIJ 2007. 10. 23. 22:34 -kor
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν
What do stars do? They shine.(Yvaine)
What do stars do? They shine.(Yvaine)
#536
Elküldve: 2007. 10. 23. 22:27
Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. okt. 23., kedd - 23:22
a dolog pikantériája hoggy japánban a fehér a gyász színe 

Most hogy mondod, a 4-es számmal is para van, azért nincs Mazda4. Hmm, lehet hogy akkor PS4-et se látunk? Bár ha az MS kellően lenyomja a Sony-t akkor úgyis Playstation360 lesz a következő generáció...
LY
#537
Elküldve: 2007. 10. 24. 09:17
Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. okt. 23., kedd - 23:22
jó a FAQ. okosabb lettem belőle, tehát hogy fehér csak ázsiában lesz. a dolog pikantériája hoggy japánban a fehér a gyász színe 

akkor ezért nincsenek európában fekete termékek? basszus, most veszem észre, hogy tiszta fekete a notebookom!
#538
Elküldve: 2007. 10. 24. 09:20
Idézet: Laa-Yosh - Dátum: 2007. okt. 23., kedd - 23:27
Most hogy mondod, a 4-es számmal is para van, azért nincs Mazda4. Hmm, lehet hogy akkor PS4-et se látunk? Bár ha az MS kellően lenyomja a Sony-t akkor úgyis Playstation360 lesz a következő generáció...
japánul a négy úgy hangzik, mint a halál, pedig máshogy írják. ezért kerülik.
#539
Elküldve: 2007. 10. 24. 09:21
Na nem mintha a DS vagy a Wii olyan gyaszosan teljesitene Japanban a szine miatt...
#540
Elküldve: 2007. 10. 24. 10:28
Idézet: Papesz - Dátum: 2007. okt. 23., kedd - 21:56
Szinte teljeskörű PS3 FAQ. Ha valakinek lenne hozzáfűznivalója, az talál az alján egy e-mail címet. A segítségért előre is köszönet, a konzolszüzek pedig használják egészséggel.
Jó kis FAQ!
Esetleg a modellekhez odakerülhetne a kódjelük is, tudod pl.l CECH...
Amúgy ezt több helyen látom a neten, ha lehet ennek hinni, akkor a 40gb-os már 65nm:
60GB / CECHA / CELL 90nm / RSX 90nm /EE+GS RDRAM / COK-01 / USB 4 / WIFI / NTSC
20GB / CECHB / CELL 90nm / RSX 90nm /EE+GS RDRAM / COK-01 / USB 4 / NTSC
60GB / CECHC / CELL 65nm / RSX 90nm / GS / COK-02 / USB 4 / WIFI / PAL
20GB / CECHD / CELL 65nm / RSX 90nm / GS / COK-02 / USB 4 / WIFI / PAL
80GB / CECHE / CELL 65nm / RSX 90nm / GS / COK-02 / USB 4 / WIFI / NTSC
40GB / CECHG / CELL 65nm / RSX 65nm / USB 2 / WIFI / PAL
Közpénzrendszer:
http://rrr100.wikispaces.com/
http://rrr100.wikispaces.com/