Playstation 3 IV.
#421
Elküldve: 2007. 10. 17. 20:21
Vagy... kesobb megtanuljak jobban kihasznalni a ps3 erejet a jatekfejlesztok es megjobban leterhelik a rendszert es 20 fps-ed se lesz.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!
#422
Elküldve: 2007. 10. 17. 20:31
Idézet: Boba - Dátum: 2007. okt. 17., szerda - 21:21
Vagy... kesobb megtanuljak jobban kihasznalni a ps3 erejet a jatekfejlesztok es megjobban leterhelik a rendszert es 20 fps-ed se lesz.
Mond neked valamit az, hogy quality control? Tod' a sushi mellett ez az, amiben a japók elég jók...

üdv
R.
Can you hear me, major Tom?
#423
Elküldve: 2007. 10. 17. 20:53
Idézet: GAI - Dátum: 2007. okt. 17., szerda - 20:08
Letöltöttem a Full Auto 2: Battlelines című játék demóját, és eléggé szaggat, kb 20 FPS-el mehet. Na nem mintha izgatna a játék, mert baromi igénytelen, csak aggasztó, hogy ha már most van játék ami szaggat, akkor mi lesz később?

Nalam a demo 120 fps-el repul...
:Đ
#424
Elküldve: 2007. 10. 17. 21:17
Sebesség ügyben ne számítsatok túl sok jóra...
Sajnos egy mai 3D játék elképesztően összetett rendszer, már csak azt is emberfeletti feladat kinyomozni, hogy egy-egy átmeneti belassulást mi okoz a temérdek engine alrendszer és hardveres szűk keresztmetszet közül.
Utána jön az a kérdéskör, hogy a projekt ütemezésén belül egyáltalán lehetséges-e a hiba kijavítása (tehát elég kivenni pár tárgyat a jelenetből, vagy kompletten újra kell textúrázni az adott pályát, vagy teljesen újra kell írni az engine valamelyik részét, ráadásul nem is feltétlenül a renderert).
És ha ez mind megvan, akkor jön a költségelemzés, hogy ez mennyibe kerülne pénzben, időben és emberi erőforrásban (ráér-e a felelős kóder ilyesmire).
A szomorú valóság pedig az, hogy még a folyamatos 30 fps sem feltétlenül számít elengedhetetlenül fontos feature-nek. Nyilván lesz olyan fejlesztő, aki csakazértis mindent megtesz érte és ne feledjük, a szaggatásmentes 30 fps azt jelenti hogy gyakran akár 50-60 fps is megvan stabilan, csak párszor nem, de a szűk keresztmetszet a meghatározó. De ettől még a Sony/MS Q&A simán át fog engedni akár idegesítően akadozó stuffokat is.
Sajnos egy mai 3D játék elképesztően összetett rendszer, már csak azt is emberfeletti feladat kinyomozni, hogy egy-egy átmeneti belassulást mi okoz a temérdek engine alrendszer és hardveres szűk keresztmetszet közül.
Utána jön az a kérdéskör, hogy a projekt ütemezésén belül egyáltalán lehetséges-e a hiba kijavítása (tehát elég kivenni pár tárgyat a jelenetből, vagy kompletten újra kell textúrázni az adott pályát, vagy teljesen újra kell írni az engine valamelyik részét, ráadásul nem is feltétlenül a renderert).
És ha ez mind megvan, akkor jön a költségelemzés, hogy ez mennyibe kerülne pénzben, időben és emberi erőforrásban (ráér-e a felelős kóder ilyesmire).
A szomorú valóság pedig az, hogy még a folyamatos 30 fps sem feltétlenül számít elengedhetetlenül fontos feature-nek. Nyilván lesz olyan fejlesztő, aki csakazértis mindent megtesz érte és ne feledjük, a szaggatásmentes 30 fps azt jelenti hogy gyakran akár 50-60 fps is megvan stabilan, csak párszor nem, de a szűk keresztmetszet a meghatározó. De ettől még a Sony/MS Q&A simán át fog engedni akár idegesítően akadozó stuffokat is.
LY
#425
Elküldve: 2007. 10. 17. 21:18
Idézet: Finix - Dátum: 2007. okt. 17., szerda - 21:53
Nalam a demo 120 fps-el repul...
Konzolon? Ami maximum 60Hz frissítéssel hajtja a tévét?
LY
#426
Elküldve: 2007. 10. 17. 22:06
Azért annyira nem rossz a helyzet. Pl. amit most csinálok, FEMS alapú törésmodell, az nagyon szépen megy PS3-mon... Alapvetően vektoros adatokkal azért egy SPU sokkal gyorsabb mint egy X360 HW thread. Meg a SPURS ütemezőt is könnyebb használni, mint boxon a threadeket töltögetni.
Mostanában néztem néhány BluRay filmet (Bábel, Fountain, Norbit), nekem nem tűnt fel hogy probléma lenne a 24p-vel. Mondjuk erre az igazi teszt a Planet Earth BR verziója lenne, de azt még nem lehet kölcsönözni
Szerintem is hangos a cucc
Mostanában néztem néhány BluRay filmet (Bábel, Fountain, Norbit), nekem nem tűnt fel hogy probléma lenne a 24p-vel. Mondjuk erre az igazi teszt a Planet Earth BR verziója lenne, de azt még nem lehet kölcsönözni

Szerintem is hangos a cucc

Otthon: Apple iMac 20" C2D, LG50PC1DA plazma, Marantz DV6600 DVD, Technics SADX930, Preludium hangfalak
Munka: Intel Core i7 965 Extreme + Q6600, Intel X25 SSD, Dell 3007FPW
Munka: Intel Core i7 965 Extreme + Q6600, Intel X25 SSD, Dell 3007FPW
#427
Elküldve: 2007. 10. 17. 22:33
Idézet: Strezi - Dátum: 2007. okt. 17., szerda - 21:06
Azért annyira nem rossz a helyzet. Pl. amit most csinálok, FEMS alapú törésmodell, az nagyon szépen megy PS3-mon... Alapvetően vektoros adatokkal azért egy SPU sokkal gyorsabb mint egy X360 HW thread. Meg a SPURS ütemezőt is könnyebb használni, mint boxon a threadeket töltögetni.
Mostanában néztem néhány BluRay filmet (Bábel, Fountain, Norbit), nekem nem tűnt fel hogy probléma lenne a 24p-vel. Mondjuk erre az igazi teszt a Planet Earth BR verziója lenne, de azt még nem lehet kölcsönözni
Szerintem is hangos a cucc
Mostanában néztem néhány BluRay filmet (Bábel, Fountain, Norbit), nekem nem tűnt fel hogy probléma lenne a 24p-vel. Mondjuk erre az igazi teszt a Planet Earth BR verziója lenne, de azt még nem lehet kölcsönözni

Szerintem is hangos a cucc

hát még ha asm-ba nyomnád akkor lenne csak uberállat
amugy LY sok mindent lehet tenni a stabil framerate érdekében, pl lehet szorakozni a lodokkal
a felbontással, de alapvetöen fontos hogy olyan algoritmusokat használjanak csak amiknek a futás ideje nem több logN-nél
minden megoldhato csak akarni kell
a mai enginekben a legnagyobb problémát az ütközés vizsgálat jelenti ,brutális eröforrás igénye van
ugyanis az ütközés idejét nagyon nehéz meghattározni mert maga az ütközés nem framehatárra esik hanem bárhol lehet és általában ugy közelitik különféle integrálo modszerekkel ami akár 100-1000 ciklust is jelenthet framenként, ezért is olyan béna a HS -ben a haj
Szerkesztette: vers 2007. 10. 17. 23:22 -kor
M-12 technology
www.m12technology.com
I'm CEO bitch
www.m12technology.com
I'm CEO bitch
#428
Elküldve: 2007. 10. 17. 23:23
Idézet: Strezi - Dátum: 2007. okt. 17., szerda - 23:06
Mostanában néztem néhány BluRay filmet (Bábel, Fountain, Norbit), nekem nem tűnt fel hogy probléma lenne a 24p-vel. Mondjuk erre az igazi teszt a Planet Earth BR verziója lenne, de azt még nem lehet kölcsönözni 

Nekem megvan a Planet Earth, de egyáltalán nem szaggat. Két féle képpen néztem eddig. Mivel az LCD-m max horizontális felbontása 1050, ezért egye elvileg a 720p-t tudná megjeleníteni, de ha beállítom a PS3-on hogy legyen 1080p a kép, akkor is gond nélkül tudom nézni a filmet. Gondolom átméretezi az 1920x1080-at az LCD max felbontásába (1650x1050). Mivel elég közel ülök hozzá, jól látható a különbség a kettő közt. Egyébként nem is a Planet Earth aminek a legmegdöbbentőbb a felbontása. A Black Hawk Dawn valami brutál jó felbontású és részletes.
#429
Elküldve: 2007. 10. 18. 08:53
Már az asztrofizikusok is lecsaptak a PS3-ra... Mostmár tényleg csak a jó játékok hiányzanak :Đ
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν
What do stars do? They shine.(Yvaine)
What do stars do? They shine.(Yvaine)
#430
Elküldve: 2007. 10. 18. 09:39
Idézet: Finix - Dátum: 2007. okt. 17., szerda - 13:51
Azert nem kell mindjart bepisalni! annyira azert nem hangos igz sem. 

Az enyém qrvára hangos, de azé' nem pisálok be. Írtam sony-nak, erre visszaírták, hogy azért hangos, mert hűteni kell és 380w a fogyasztása. Hát én ennek nagyon örvendek, de a cimborámé nem hangos, illetve a 40-es modell amit láttam/hallottam az sem. Szóval biztos van valami cicája az enyémnek... Majd jóóól elcserélem a haversrácéval és akkor nyugodt leszek.


#431
Elküldve: 2007. 10. 18. 10:37
Hehe, ez azert eleg mokas... ez az indok, hogy sokat fogyaszt? Egyresz nem eszik 380 W-ot, masreszt ez engem hol erdekel?
Krinyo
Krinyo
72792 óra, 6649 anyag, 11 376 878 karakter (6772 A4-es oldal) = az én HWSW-m
#432
Elküldve: 2007. 10. 18. 10:37
Időközben kiderült, hogy a HÖLGY zöldségeket beszél a fogyasztással kapcsolatban:
http://www.hardcorew...eview-356-1.htm
http://www.hardcoreware.net/ps3-power-usag...ng-foldinghome/
http://www.hardcorew...eview-356-1.htm
http://www.hardcoreware.net/ps3-power-usag...ng-foldinghome/
#433
Elküldve: 2007. 10. 18. 11:01
Idézet: szapeboy - Dátum: 2007. okt. 18., csütörtök - 10:37
Időközben kiderült, hogy a HÖLGY zöldségeket beszél a fogyasztással kapcsolatban:
http://www.hardcorew...eview-356-1.htm
http://www.hardcoreware.net/ps3-power-usag...ng-foldinghome/
http://www.hardcorew...eview-356-1.htm
http://www.hardcoreware.net/ps3-power-usag...ng-foldinghome/
Bezony az kb 200W körül alakul.. A másik meg az hogy pl az 1.2 es folding verzió óta bekapcsol a screensaver hogy ezzel is energiát takarítson meg és növelje a számítási kapacitást. Ezt írja is a kliens mielött aktiválja a képernyőkímélőt.

ASUS RT-AC87U Gigabit Wireless AC2400 Router / Gigabit Ethernet - FP500/22 NET
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
#434
Elküldve: 2007. 10. 18. 11:04
Ráadásul az ügyfélszolgálat teljesen hülyének nézi az embert. BAH.
#435
Elküldve: 2007. 10. 18. 11:06
Idézet: szapeboy - Dátum: 2007. okt. 18., csütörtök - 11:04
Ráadásul az ügyfélszolgálat teljesen hülyének nézi az embert. BAH.
Ne csodálkozz ezen, a manikűröző kisasszony nemtudja a technikai furfangokat, ő csak kedvesen csacsog a telefonba




ASUS RT-AC87U Gigabit Wireless AC2400 Router / Gigabit Ethernet - FP500/22 NET
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
#436
Elküldve: 2007. 10. 18. 11:14
Idézet: szapeboy - Dátum: 2007. okt. 18., csütörtök - 11:37
Időközben kiderült, hogy a HÖLGY zöldségeket beszél a fogyasztással kapcsolatban:
http://www.hardcorew...eview-356-1.htm
http://www.hardcoreware.net/ps3-power-usag...ng-foldinghome/
http://www.hardcorew...eview-356-1.htm
http://www.hardcoreware.net/ps3-power-usag...ng-foldinghome/
Hm, úgy látszik nem sokat tököltek azzal, hogy a cell meg az rsx visszaskálázását megoldják. Már ha megoldható egyáltalán.
üdv
R.
Can you hear me, major Tom?
#437
Elküldve: 2007. 10. 18. 11:16
Idézet: Krinyo - Dátum: 2007. okt. 18., csütörtök - 11:37
masreszt ez engem hol erdekel?
Krinyo
Krinyo
engem pl kimondottan erdekel. az osszes izzot kompaktfenycsore csereltem, amikor huto/moso/mosgato gepet veszek, ugyelek hogy "A" energiaosztalyu legyen, stb...
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν
What do stars do? They shine.(Yvaine)
What do stars do? They shine.(Yvaine)
#438
Elküldve: 2007. 10. 18. 11:55
Idézet: I.T.E.M - Dátum: 2007. okt. 18., csütörtök - 10:06
Ne csodálkozz ezen, a manikűröző kisasszony nemtudja a technikai furfangokat, ő csak kedvesen csacsog a telefonba





Mailben megy a téma, mingyá' nekilátok udvarolni, hátha az jobban megy, mint a reklamálás. Viszont így most van egy százharmincezer forintos hajszárítóm.

#439
Elküldve: 2007. 10. 18. 12:06
Idézet: szapeboy - Dátum: 2007. okt. 18., csütörtök - 11:55
Viszont így most van egy százharmincezer forintos hajszárítóm. 


ASUS RT-AC87U Gigabit Wireless AC2400 Router / Gigabit Ethernet - FP500/22 NET
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
UHD - :)
POWERED BY KINGSTON HyperX Savage SSD
#440
Elküldve: 2007. 10. 18. 12:59
Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. okt. 18., csütörtök - 12:16
engem pl kimondottan erdekel. az osszes izzot kompaktfenycsore csereltem, amikor huto/moso/mosgato gepet veszek, ugyelek hogy "A" energiaosztalyu legyen, stb...
Sztem Krinyo ugy ertette, hogy Ot nem erdekli hany wattot fogyaszt a kutyu, oldjak meg halkra, hamar egy szorakoztato center... marpedig ki akar filmeket nezni ugy, hogy bug valami a tv kornyeken? Engem elegge zavarna.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!