3DMark '06 háziverseny II. (nevezéshez: kártya / órajel / pontszám)
#21
Elküldve: 2007. 09. 13. 07:55
#22
Elküldve: 2007. 09. 13. 08:02
<tr>
<td>a</td>
<td>b</td>
</tr>
<tr>
<td>c</td>
<td>d</td>
</tr>
</table>
Akkor igy nem tud.
Szerkesztette: TiWiNE 2007. 09. 13. 08:05 -kor
#23
Elküldve: 2007. 09. 13. 08:40
Idézet: szabi - Dátum: 2007. szept. 12., szerda - 19:08

Excel-ben mehetne a táblázat és csatolni lehetne a hozzászóláshoz, mert azt lehet.
Persze nem vagyok nagy excel guru.

Nem tudom html-t kezel a fórum, mert akkor úgy is lehetne táblázatba tenni és berakni hozzászólásba.
HTML-ben lehet sorrendbe állítani táblázatot?
Fenébe de rég volt már, hogy ilyenekkel bohóckodtam.

Üdv
szabi
Ha már változások lesznek, akkor valahogy az SM2 - SM3 - CPU pontokat is fel kéne tüntetni a listában, mert így csak a pontszámot látjuk, de az nem derül ki, hogy ebből mennyi a proci és mennyi a vga érdeme. Nyílván, mikor beteszi az eredményt a delikvens, akkor látjuk, de később ezt visszakeresni eléggé nehézkes.

Ez is csak egy ötlet, ha hüleség, akkor nem szóltam.

#24
Elküldve: 2007. 09. 13. 13:44

Lauda! Szerintem is jó ötlet a külön pontszámok.

FakeJack! Köszi a felajánlást, ha sikerül összehozni akkor jelezni fogjuk.

Üdv
szabi
BF2 /

1103hrs / 1042hrs / 66hrs
#25
Elküldve: 2007. 09. 13. 14:53
Steam Community profil - Raven (friends only)
Games for Windows Live profil - BlackRaven HU
#26
Elküldve: 2007. 09. 13. 15:53

Üdv
szabi
BF2 /

1103hrs / 1042hrs / 66hrs
#27
Elküldve: 2007. 09. 13. 18:36
Eddig erre jutottam.

Az elöző topicból az utolsó oldalakon lévő képekről szedtem le a hiányzó adatokat.
Nem a végleges táblázat, csak iránymutató mégis hogy gondoltam.
A pirossal jelölt adatoknak mindenképp látszódnia kellene a képeken.
Szerintetek?

Üdv
szabi
Csatolt fájl:
-
3dmark06_HWSW_table_v0.3b.zip (0byte)
Letöltések:: 90
BF2 /

1103hrs / 1042hrs / 66hrs
#28
Elküldve: 2007. 09. 13. 18:54
Idézet: -=IcEmAn=- - Dátum: 2007. szept. 13., csütörtök - 14:53


#29
Elküldve: 2007. 09. 13. 19:16
Intel Graphics Media Accelerator 3100
Core 2 Quad @ 2400 MHz (stock)
332 pont

De nem én vagyok a leggyengébb

Csatolt fájl:
-
gma_06.jpg (0byte)
Letöltések:: 0
Szerkesztette: GAI 2007. 09. 13. 19:17 -kor
#30
Elküldve: 2007. 09. 13. 20:04
Idézet: GAI - Dátum: 2007. szept. 13., csütörtök - 20:16
Intel Graphics Media Accelerator 3100
Core 2 Quad @ 2400 MHz (stock)
332 pont

De nem én vagyok a leggyengébb

Húzni próbáltad?



#31
Elküldve: 2007. 09. 13. 20:16
Idézet: Lauda - Dátum: 2007. szept. 13., csütörtök - 21:04



Nem, sőt a procit se lehet húzni mert úgy fagy a chipsetbe integrált VGA


#32
Elküldve: 2007. 09. 13. 20:20
Idézet: szabi - Dátum: 2007. szept. 13., csütörtök - 19:36
Eddig erre jutottam.

Az elöző topicból az utolsó oldalakon lévő képekről szedtem le a hiányzó adatokat.
Nem a végleges táblázat, csak iránymutató mégis hogy gondoltam.
A pirossal jelölt adatoknak mindenképp látszódnia kellene a képeken.
Szerintetek?

Üdv
szabi
Gratula, ez így fincsi lenne!

Ez így korrekt.


#33
Elküldve: 2007. 09. 13. 20:23
Idézet: GAI - Dátum: 2007. szept. 13., csütörtök - 21:16


És ha fixálod a frekit? :Đ
#34
Elküldve: 2007. 09. 13. 21:29
Idézet: Lauda - Dátum: 2007. szept. 13., csütörtök - 21:20

Ez így korrekt.


Azért raktam azt a hármat lehátulra, csak érdekességnek.
Ha valaki megadja az alapórajeleket is a tuningórajelek mellé akkor kiszámolja, ha nem


Üdv
szabi
BF2 /

1103hrs / 1042hrs / 66hrs
#35
Elküldve: 2007. 09. 13. 21:39

a vga-m alap órajele 600/1600 amúgy, láttam h üresek a mezőim

Steam Community profil - Raven (friends only)
Games for Windows Live profil - BlackRaven HU
#36
Elküldve: 2007. 09. 13. 21:55
Nálad ez: (680/600)x100=113%; (1800/1600)x100=113%
Mind a gpu mind a vga memória az alapérték 113%-án müködik.
Ugyanezt számolja procira is.

Egyet értesz, hogy a pirossal jelőlteknek látszódnia kellene az eredményről készült képeken?

Üdv
szabi
BF2 /

1103hrs / 1042hrs / 66hrs
#37
Elküldve: 2007. 09. 13. 22:38
Idézet: szabi - Dátum: 2007. szept. 13., csütörtök - 22:55
Nálad ez: (680/600)x100=113%; (1800/1600)x100=113%
Mind a gpu mind a vga memória az alapérték 113%-án müködik.
Ugyanezt számolja procira is.

Egyet értesz, hogy a pirossal jelőlteknek látszódnia kellene az eredményről készült képeken?

Üdv
szabi
a 3dmark beállítások is látszódhatnának. visszanéztem az eredményeket, és pont a váratlanoknál hiányzik részben vagy tlejesen a szkrín.
Steam Community profil - Raven (friends only)
Games for Windows Live profil - BlackRaven HU
#38
Elküldve: 2007. 09. 13. 23:31
Idézet: -=IcEmAn=- - Dátum: 2007. szept. 13., csütörtök - 22:38
valaki biztos CSAL!

Abit KV8Pro : AMD Sempron 3000+ : 1GB Infineon : Radeon 9250SE : WDigital 20GB : CM Cavalier : Chieftec 450W
Dell Mini 9
#39
Elküldve: 2007. 09. 14. 06:23
Idézet: -=IcEmAn=- - Dátum: 2007. szept. 13., csütörtök - 23:38
Jó, hogy szóba hoztad, nekem is feltünt.
A 3dmark főablakában látszódnia kellene a tests, settings, system, results adatoknak, az utolsó lehet a külön megjelenő ablakon is, de az ne takarja le a másik három adatait.
Igy az is látható, ki az aki az alapbeállításokhoz képest másképp mért eredményt.
Példa:

[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
Ezzel az ablakkal a tests, settings adatokon felül meg is vannak a következő adatok:
3dmark2k6 pontszám
SM 2.0 pontszám
HDR/SM3.0 pontszám
CPU pontszám
vga tipus
proci tipus
proci tuning órajel
Csak két adat hiányzik a szükségesekből:
gpu tuning órajel
vga mem tuning órajel
Ezeknek meg valamilyen egyéb progival kellene látszódnia.
Egy-két user jelezte, hogy hibásan irja ki a 3dmark az adatait, gondolok itt proci órajelre, vagy amit több helyen láttam és nekem furcsa, 2048mb memória helyett 2032mb, gondolom ez is 3dmark hibás kijelzés.
Viszont ilyen képrészlet elég furcsa:


Összefolynak a betük.
Ilyen esetekben, vagy egyéb furcsa esetekben mi legyen a teendő, anélkül, hogy a gazdáját megbántanánk?
Alapvetően jóhiszemű vagyok, de valahogy az ilyen helyzeteket is kezelni kellene!

Üdv
szabi
BF2 /

1103hrs / 1042hrs / 66hrs
#40
Elküldve: 2007. 09. 14. 12:35
