HWSW Informatikai Kerekasztal: Kétkeréken VII. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (139 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Kétkeréken VII. a bringás különítmény Értékeld a témát: ***** 1 szavazás

#2301 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 23. 06:30

Üzenet megtekintéseIdézet: enpera - Dátum: 2016. 09. 22. 18:56

Felülről lefelé:

- pulzus (bpm)
- GPS szerinti sebesség (km/h)
- átlagsebesség GPS szerint (km/h)
- megtett távolság (km)

Még eléggé az elején voltam a túrának, így próbáltam moderálni magamat. Nem sprint, hanem mini-maraton :)

Szépen mész! :up:

Kipróbálnék én is egy országútit szívesen..
Kíváncsi lennék mennyivel gyorsabban tudnék azzal haladni.

#2302 Felhasználó inaktív   enpera 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.496
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 23. 18:16

Üzenet megtekintéseIdézet: chris77 - Dátum: 2016. 09. 23. 07:30

Szépen mész! :up:

Kipróbálnék én is egy országútit szívesen..
Kíváncsi lennék mennyivel gyorsabban tudnék azzal haladni.


A norvég kolléga szerint kábé 3 km/h plusz. De ez szerintem csak akkor érvényes, ha drasztikusan könnyebb is a gép. Nekem egy kábé 12 kg-os városi hibrid van melóba járni és egy kábé 9 kg-os országúti. Az utóbbinál sokkal kényelmesebben ülök hosszú távon és az áttétel jóval hosszabb. De nem vagyok drasztikusan gyorsabb vele. Lehet, hogy túl csirke vagyok és azért.

A komfort sokkal jobb az országútin. Lehet variálni a kormányon a fogást és még felül fogva is sokkal áramvonalasabb vagyok. Ha alul fogom, akkor szinte "fekszem" rajta, akkor nagyon durván meg lehet küldeni. 90%-ban felül fogom a kormányt, úgy haladok. Ha fékezni kell, akkor átfogok alulra. Meg ha komoly lejtő van és nyomom, mint az állat.

Már egy alu vázas és karbon villás országúti is hatalmas előrelépés, ha rendes váltó és fék van rajta. Tehát minimum Shimano 105 vagy Campagnolo Veloce. De javaslom, hogy maradj a Shimanónál, mert sokkal több helyen tudják javítani. De ha érdekel a kihívás, akkor persze "kampa" :)
Szerk.: szerkesztó ergo sum...

#2303 Felhasználó inaktív   des 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.619
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 26. 21:15

Én kb 3-4 hete kipróbáltam, hogy a láncot olvadt paraffinnal kezelem. (pontosabban 80% paraffin viasz és 20% méhviasz). Sokat olvastam róla, jót is, rosszat is és gondoltam, hogy mivel már úgy is elegem volt az olajokból (homokszem darálás, olajos kosz, 2-3 nap után újra lánctisztítás és olajozás.. meh...), egy próbát megért. Egyelőre jól tettem, hogy belevágtam. Bár tavasszal kellett volna. :)

Jó halk és tiszta lánc (a kazetta, lánctányér és a görgők is persze és mind ez 1 hét után is). Bár a 3. vagy 4. nap után hangosabb lesz a lánc valamivel, de más egyéb "probléma" nem adódik. E-miatt, inkább hetente 1x újra viaszozom inkább. (jobb félni alapon. meg hát nincs tapasztalatom még ezzel. hiba írnak egyesek 1 viaszos lánccal "300 mérföldes" történeteket, én azért óvatos vagyok ezzel) De már így is jobb, mintha 2-3 naponta újraolajoznám. Nyilván azért kellett most ez nekem, mert terepen megyek inkább és az első kerék a frissen olajozott halk láncra 5 méteren belül feldobálja a homokot és már darálja is és szépen el is kezd besűrűsödni. :/ Amúgy havi 400km-ert megyek átlagban. Jobb napokon persze. (télen nem)

Szóval tesztelgetek még én is. Ha tudnék venni teflon port itthon, azt is tennék a viaszba. Azt írják úgy még jobb az egész. (grafit port is lehetne, de attól elég fekete lenne a lánc. Így viaszosan meg olyan jó csillogósan tiszta :)

Valakinek van ezzel tapasztalata? Vagy hallott történeteket régebbről, amikor még "divatja" volt ennek a módszernek? (nagyapáink, dédapáink története)
A gépemről küldve billentyűzettel | Egy bringás blogja: http://deviantrider.co.nf

#2304 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 27. 07:06

Üzenet megtekintéseIdézet: enpera - Dátum: 2016. 09. 23. 19:16

A norvég kolléga szerint kábé 3 km/h plusz.

Az érdekes, mert én olyan +10 körüliket hallottam innen-onnan..
Akkor viszont vesz a tököm országútit.. :Đ

#2305 Felhasználó inaktív   enpera 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.496
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 27. 12:59

Üzenet megtekintéseIdézet: chris77 - Dátum: 2016. 09. 27. 08:06

Az érdekes, mert én olyan +10 körüliket hallottam innen-onnan..
Akkor viszont vesz a tököm országútit.. :Đ


Nálam abszolút nincs +10 km/h, de alighanem túl csirke vagyok.
Igazából a +3 talán, de inkább a komfort és a nagyobb lehetséges végsebesség érzékelhető az esetemben. Ha rendesen beletekerek, akkor nagyobb sebességnél (nálam ez a 35 km/h feletti tartomány) nem érzem azt, hogy azonnal meg fogok dögleni. Meg 20 km után nem olyan, mint egy kínpad.

Alighanem az is okozza ezt, hogy a sima munkába járós gépem elég közel van az országútihoz mind kialakítását, mint az áttételt illetően. Nem olyan óriási a különbség.
Ha a régi 26"-os Decathlon MTB-hez viszonyítom, akkor viszont alighanem megvan a +10 km/h simán.

Egy svéd kolléga küldött egy kis összefoglalót a legutóbbi triathlonos futamáról. Valami 180 km-es távot nyomott 35 km/h átlaggal. Áááááá....
Szerk.: szerkesztó ergo sum...

#2306 Felhasználó inaktív   enpera 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.496
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 27. 13:02

Üzenet megtekintéseIdézet: des - Dátum: 2016. 09. 26. 22:15

Én kb 3-4 hete kipróbáltam, hogy a láncot olvadt paraffinnal kezelem. (pontosabban 80% paraffin viasz és 20% méhviasz). Sokat olvastam róla, jót is, rosszat is és gondoltam, hogy mivel már úgy is elegem volt az olajokból (homokszem darálás, olajos kosz, 2-3 nap után újra lánctisztítás és olajozás.. meh...), egy próbát megért. Egyelőre jól tettem, hogy belevágtam. Bár tavasszal kellett volna. :)

Jó halk és tiszta lánc (a kazetta, lánctányér és a görgők is persze és mind ez 1 hét után is). Bár a 3. vagy 4. nap után hangosabb lesz a lánc valamivel, de más egyéb "probléma" nem adódik. E-miatt, inkább hetente 1x újra viaszozom inkább. (jobb félni alapon. meg hát nincs tapasztalatom még ezzel. hiba írnak egyesek 1 viaszos lánccal "300 mérföldes" történeteket, én azért óvatos vagyok ezzel) De már így is jobb, mintha 2-3 naponta újraolajoznám. Nyilván azért kellett most ez nekem, mert terepen megyek inkább és az első kerék a frissen olajozott halk láncra 5 méteren belül feldobálja a homokot és már darálja is és szépen el is kezd besűrűsödni. :/ Amúgy havi 400km-ert megyek átlagban. Jobb napokon persze. (télen nem)

Szóval tesztelgetek még én is. Ha tudnék venni teflon port itthon, azt is tennék a viaszba. Azt írják úgy még jobb az egész. (grafit port is lehetne, de attól elég fekete lenne a lánc. Így viaszosan meg olyan jó csillogósan tiszta :)

Valakinek van ezzel tapasztalata? Vagy hallott történeteket régebbről, amikor még "divatja" volt ennek a módszernek? (nagyapáink, dédapáink története)


Norvég kolléga rakott kibontós SRAM szemet a láncra, aztán akkor le tudja szedni gyakran és utána dízelben kiáztatja. A dízel jól tisztít és keni is szerinte. A versenygépén és az MTB-n is ezt csinálja.

Én is akarok ilyen bontószemet, aztán akkor könnyebb lesz a láncot tisztítani. Jelenleg a helyi "vasedényben" kapható lánctisztító sprével takarítom és hasonló kenő sprével kenem. Iszonyatos disznóólat csinál az ember, aztán hamar felszedi a koszt és utána csak hangos lesz és koszos. Főleg télen, amikor eső, hó, sólé és homok is megy rá gazdagon.
Szerk.: szerkesztó ergo sum...

#2307 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 27. 13:36

Üzenet megtekintéseIdézet: enpera - Dátum: 2016. 09. 27. 14:02

Norvég kolléga rakott kibontós SRAM szemet a láncra, aztán akkor le tudja szedni gyakran és utána dízelben kiáztatja. A dízel jól tisztít és keni is szerinte. A versenygépén és az MTB-n is ezt csinálja.

Én is akarok ilyen bontószemet, aztán akkor könnyebb lesz a láncot tisztítani. Jelenleg a helyi "vasedényben" kapható lánctisztító sprével takarítom és hasonló kenő sprével kenem. Iszonyatos disznóólat csinál az ember, aztán hamar felszedi a koszt és utána csak hangos lesz és koszos. Főleg télen, amikor eső, hó, sólé és homok is megy rá gazdagon.

Ma hozta a posta. :up:

#2308 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 27. 13:41

Üzenet megtekintéseIdézet: enpera - Dátum: 2016. 09. 27. 13:59

Nálam abszolút nincs +10 km/h, de alighanem túl csirke vagyok.
Igazából a +3 talán, de inkább a komfort és a nagyobb lehetséges végsebesség érzékelhető az esetemben. Ha rendesen beletekerek, akkor nagyobb sebességnél (nálam ez a 35 km/h feletti tartomány) nem érzem azt, hogy azonnal meg fogok dögleni. Meg 20 km után nem olyan, mint egy kínpad.

Alighanem az is okozza ezt, hogy a sima munkába járós gépem elég közel van az országútihoz mind kialakítását, mint az áttételt illetően. Nem olyan óriási a különbség.
Ha a régi 26"-os Decathlon MTB-hez viszonyítom, akkor viszont alighanem megvan a +10 km/h simán.

Egy svéd kolléga küldött egy kis összefoglalót a legutóbbi triathlonos futamáról. Valami 180 km-es távot nyomott 35 km/h átlaggal. Áááááá....

Az 5:08-as iron bringa idő. Azzal idén Nagyatádon a 28. legjobb bringás lett volna az 533 finisher közül... :up:

Szerk.: Szűk két órával jobb, mint amit most én tudnék. Mármint nem úszás után, hanem pihenten... :D

Szerkesztette: Bujdy 2016. 09. 27. 13:42 -kor


#2309 Felhasználó inaktív   enpera 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.496
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 27. 17:42

Üzenet megtekintéseIdézet: Bujdy - Dátum: 2016. 09. 27. 14:36



Ezzel lehet mondjuk hetente takarítani, ha melóba jár az ember. A szétszedős beáztatóssal meg mondjuk havonta.
Én is ki fogom ezt próbálni.
Szerk.: szerkesztó ergo sum...

#2310 Felhasználó inaktív   enpera 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.496
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 27. 17:46

Üzenet megtekintéseIdézet: Bujdy - Dátum: 2016. 09. 27. 14:41

Az 5:08-as iron bringa idő. Azzal idén Nagyatádon a 28. legjobb bringás lett volna az 533 finisher közül... :up:

Szerk.: Szűk két órával jobb, mint amit most én tudnék. Mármint nem úszás után, hanem pihenten... :D


A srác elég lekicsinylően beszélt az eredményéről, többet akar edzeni.

Én most szervezek vasárnapra egy őszi kis céges túrát. Pár lelkes munkatársat megpróbáltam kapacitálni, hogy menjünk el. Félúton Trollhättan és Göteborg között egy tó körül megyünk egy kábé 60 km-es kört. Főnököm is jön, meg egy norvég csóka aki tréningnarkomán kábé. Neki durva a bringája, egy Canyon Aeroad CF SLX 8.0 asszem. Főnököm egy "sima" Ultimate CF Ultegrás géppel nyomja. Szerintem nekem lesz a legszerényebb bringám, de nem ez a lényeg, hanem hogy tekerünk egyet. Arra saccolok, hogy olyan 25 km/h átlaggal fogunk menni, főnököm nem annyira erősen tolja. Bár 69 évesen már vigyázni kell.
Szerk.: szerkesztó ergo sum...

#2311 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 28. 07:25

Üzenet megtekintéseIdézet: Bujdy - Dátum: 2016. 09. 27. 14:36


Nekem konkrétan a lánc tisztításával semmi bajom.
Szerintem a fogaskerekes részek sokkal hozzáférhetetlenebbek. Azokkal mindig megszenvedek.. :(

#2312 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 28. 07:33

Üzenet megtekintéseIdézet: enpera - Dátum: 2016. 09. 27. 13:59

Nálam abszolút nincs +10 km/h, de alighanem túl csirke vagyok.
Igazából a +3 talán, de inkább a komfort és a nagyobb lehetséges végsebesség érzékelhető az esetemben. Ha rendesen beletekerek, akkor nagyobb sebességnél (nálam ez a 35 km/h feletti tartomány) nem érzem azt, hogy azonnal meg fogok dögleni. Meg 20 km után nem olyan, mint egy kínpad.

Alighanem az is okozza ezt, hogy a sima munkába járós gépem elég közel van az országútihoz mind kialakítását, mint az áttételt illetően. Nem olyan óriási a különbség.
Ha a régi 26"-os Decathlon MTB-hez viszonyítom, akkor viszont alighanem megvan a +10 km/h simán.

Egy svéd kolléga küldött egy kis összefoglalót a legutóbbi triathlonos futamáról. Valami 180 km-es távot nyomott 35 km/h átlaggal. Áááááá....

Nekem cross trackingem van és én is megyek vele sokszor 30-al vagy picit felette tartósabban.
Persze ehhez szélcsend szükségeltetik.
Viszont azt vettem észre, hogy csak outisok előzgetnek mostanság, ezért gondolkodtam én is a váltáson.
Bár igazából sok értelme nem lenne, mert nem szeretnék versenyre menni, edzésre meg bőven jó a jelenlegi is és ha ezzel előzök én országútit, az még nagyobb büszkeséggel tud eltölteni.

A múltkor tök poén volt. Sikerült becsatlakoznom egy hármas outis brigádba negyedikként.
Kettő ment egymás mellett elöl, a harmadik hátul én meg utolértem őket és beálltam negyediknek hátra.
Jófejek voltak nem vették zokon :up:

#2313 Felhasználó inaktív   des 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.619
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 30. 04:21

Üzenet megtekintéseIdézet: enpera - Dátum: 2016. 09. 27. 14:02

Norvég kolléga rakott kibontós SRAM szemet a láncra, aztán akkor le tudja szedni gyakran és utána dízelben kiáztatja. A dízel jól tisztít és keni is szerinte. A versenygépén és az MTB-n is ezt csinálja.

Én is akarok ilyen bontószemet, aztán akkor könnyebb lesz a láncot tisztítani. Jelenleg a helyi "vasedényben" kapható lánctisztító sprével takarítom és hasonló kenő sprével kenem. Iszonyatos disznóólat csinál az ember, aztán hamar felszedi a koszt és utána csak hangos lesz és koszos. Főleg télen, amikor eső, hó, sólé és homok is megy rá gazdagon.


Egy darabig én is bicajon hagyva tisztítottam a láncot, de rájöttem, hogy gyors és alapos munkát csak levéve lehet végezni. Mondjuk nekem el is kopott már egy pár ilyen patentszem és inkább cseréltem. De szerencsére nem drága annyira.
A gépemről küldve billentyűzettel | Egy bringás blogja: http://deviantrider.co.nf

#2314 Felhasználó inaktív   enpera 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.496
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 30. 12:23

Üzenet megtekintéseIdézet: des - Dátum: 2016. 09. 30. 05:21

Egy darabig én is bicajon hagyva tisztítottam a láncot, de rájöttem, hogy gyors és alapos munkát csak levéve lehet végezni. Mondjuk nekem el is kopott már egy pár ilyen patentszem és inkább cseréltem. De szerencsére nem drága annyira.


Most néztem olyan szerszámosládát, amiben van pár alap szerszám. Akkor le tudom venni a kazettát is, azt is be lehet áztatni és lemosni. Meg tudok láncot szétszedni és levenni. Lassan csak kialakul ez.
Szerk.: szerkesztó ergo sum...

#2315 Felhasználó inaktív   des 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.619
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 09. 30. 17:37

Üzenet megtekintéseIdézet: enpera - Dátum: 2016. 09. 30. 13:23

Most néztem olyan szerszámosládát, amiben van pár alap szerszám. Akkor le tudom venni a kazettát is, azt is be lehet áztatni és lemosni. Meg tudok láncot szétszedni és levenni. Lassan csak kialakul ez.

Én úgy vettem a szerszámokat, ahogy sorra szükségem lett rá. (bár a láncoskulcsot azt magam barkácsoltam :)) Szeretem én is magam szerelni a dolgokat.
A gépemről küldve billentyűzettel | Egy bringás blogja: http://deviantrider.co.nf

#2316 Felhasználó inaktív   enpera 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.496
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 10. 01. 15:19

Üzenet megtekintéseIdézet: des - Dátum: 2016. 09. 30. 18:37

Én úgy vettem a szerszámokat, ahogy sorra szükségem lett rá. (bár a láncoskulcsot azt magam barkácsoltam :)) Szeretem én is magam szerelni a dolgokat.


Ezt néztem.

Kép

Ezzel elvileg le tudom venni a kazettát, le tudom takarítani rendesen. A láncot is le tudom venni, ha veszek kapcsos szemet. SRAM Powerlock jó.
Szerk.: szerkesztó ergo sum...

#2317 Felhasználó inaktív   des 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.619
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 10. 01. 19:26

Üzenet megtekintéseIdézet: enpera - Dátum: 2016. 10. 01. 16:19

Ezt néztem.

http://d2plslj6xljff...13PC_P1.jpg?v=s

Ezzel elvileg le tudom venni a kazettát, le tudom takarítani rendesen. A láncot is le tudom venni, ha veszek kapcsos szemet. SRAM Powerlock jó.

Azt hiszem, hogy csak a középcsapágy kiszedő hiányzik nekem, meg a kónuszkulcs. Ja meg a lánctányér csavar kulcs. Bár abból lehet veszek imbuszosat/torxosat, mert amúgy is 1x9-re alakítottam már egy ideje a gépem és akarok venni rövidebb csavart. Most alátétekkel van kihézagolva. (Bár akár le is vághatnám.... de akkor meg kellene a kulcs is.. inkább veszek akkor és könnyebb lesz a leszedése is)

Nekem kmc missing link van a lánchoz. Kézzel teszem fel és szedem le. Bár néha nehézkesebb, de simán meg lehet oldani.

Szerkesztette: des 2016. 10. 01. 19:27 -kor

A gépemről küldve billentyűzettel | Egy bringás blogja: http://deviantrider.co.nf

#2318 Felhasználó inaktív   enpera 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.496
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 10. 02. 18:34

Próbáltam a kollégákkal leszervezni egy őszi bringázást. A terv az volt, hogy Trollhättan és Göteborg között félúton egy tó mellett találkozunk. Aztán körbetekerünk, majd egy közeli kisvárosba betekerünk kávézni. Aztán vissza a tóhoz és lehet oszolni.

Az időjárás elég húzósnak tűnt péntek délután, így mindenki lemondta. Van egy tréningnarkomán kollégám, ő viszont mindenképpen menni akart. Így lebeszéltük, hogy megyünk mi ketten. Ha a többiek puhák, attól mi még mehetünk. 8 fokot írtak reggel 10 körül, aztán akár 12 fok is lehetett belőle. És lógott az eső lába, persze, mivel nyugati part.

Reggel a gyerekek kitettek magukért, így zsengén szivárgott a vér a fülemből, a jobb szemem tikkelt picit és a vérnyomásom 220 körül lehetett, amikor elindultam. Bringát be a kocsiba, az összes ruhát és védőfelszerelést be zacsikba, aztán gyí. Az utolsó pillanatban eszembe jutott, hogy leszedjem a Polar 450 tartóját a munkába járós bringáról, így az sem maradt otthon.

A norvég kolléga nem tréfál, ilyen kerékpárral edz. Canyon Aerod, DI2-es váltóval. Nagyon vicces hangja van, amikor vált.

Kép

Én a szokásos Sintesivel mentem. Asszem 3 kg-al nehezebb a bringám, de ugyanolyan abroncson gurultam, mint a csodagép. Ez volt a közös pont a két kecske között Kép

A terv folyamatosan módosult, először kábé 40 km-t terveztünk, mivel a kolléga picit összetörte magát építkezés közben, de aztán úgy érezte, hogy nincs gond és mehetünk. Így különféle elágazásoknál tovább bővült a túra. Lehetett választani rövidebb és hosszabb út között és mindig sikerült a hosszabbat beválasztani Kép

Sikerült megállni kávézni is, ami igen jól sikerült. Utána még volt kábé 20 km, amiből lett inkább 30. A legvégén kábé 75 km jött össze. Ebből 90%-ot úgy tettünk meg, hogy egymás mellett mentünk és beszélgettünk. Az utolsó 5 km-re elfáradtam és beesett a sebesség szépen. Ott már csak tekertem, mint a gép. Ezek szerint kábé 70 km-re vagyok most kalibrálva. Lehet, hogy ha nem beszélgetnék egyfolytában, akkor jobban menne. Meg ha valaki mögött mentem volna szélárnyékban, akkor is könnyebb lett volna. Néha esett az eső, de szinte végig vizes aszfalton mentünk. A gatyám kábé az első óra után csurom víz volt, utána elég kellemetlen volt a nedves gatyában tekerés. Egy szakaszon úgy éreztem, hogy lefagy a zacsi, durván hűtött a menetszél.

Kép

Kép

A norvég kolléga megjegyezte, hogy gyakorlatilag női pulzusom van. Neki 30-al van kisebb pulzusa. Amikor ugyanúgy mentünk rendre 30-al kevesebb volt az ő pulzusa.

Jó túra volt, most akkor tudom, hogy mire kell edzeni. Hosszabb táv és nem pofázni egyfolytában :)
Szerk.: szerkesztó ergo sum...

#2319 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 10. 02. 19:44

Üzenet megtekintéseIdézet: enpera - Dátum: 2016. 10. 02. 19:34

Próbáltam a kollégákkal leszervezni egy őszi bringázást. A terv az volt, hogy Trollhättan és Göteborg között félúton egy tó mellett találkozunk. Aztán körbetekerünk, majd egy közeli kisvárosba betekerünk kávézni. Aztán vissza a tóhoz és lehet oszolni.

Az időjárás elég húzósnak tűnt péntek délután, így mindenki lemondta. Van egy tréningnarkomán kollégám, ő viszont mindenképpen menni akart. Így lebeszéltük, hogy megyünk mi ketten. Ha a többiek puhák, attól mi még mehetünk. 8 fokot írtak reggel 10 körül, aztán akár 12 fok is lehetett belőle. És lógott az eső lába, persze, mivel nyugati part.

Reggel a gyerekek kitettek magukért, így zsengén szivárgott a vér a fülemből, a jobb szemem tikkelt picit és a vérnyomásom 220 körül lehetett, amikor elindultam. Bringát be a kocsiba, az összes ruhát és védőfelszerelést be zacsikba, aztán gyí. Az utolsó pillanatban eszembe jutott, hogy leszedjem a Polar 450 tartóját a munkába járós bringáról, így az sem maradt otthon.

A norvég kolléga nem tréfál, ilyen kerékpárral edz. Canyon Aerod, DI2-es váltóval. Nagyon vicces hangja van, amikor vált.

Kép

Én a szokásos Sintesivel mentem. Asszem 3 kg-al nehezebb a bringám, de ugyanolyan abroncson gurultam, mint a csodagép. Ez volt a közös pont a két kecske között Kép

A terv folyamatosan módosult, először kábé 40 km-t terveztünk, mivel a kolléga picit összetörte magát építkezés közben, de aztán úgy érezte, hogy nincs gond és mehetünk. Így különféle elágazásoknál tovább bővült a túra. Lehetett választani rövidebb és hosszabb út között és mindig sikerült a hosszabbat beválasztani Kép

Sikerült megállni kávézni is, ami igen jól sikerült. Utána még volt kábé 20 km, amiből lett inkább 30. A legvégén kábé 75 km jött össze. Ebből 90%-ot úgy tettünk meg, hogy egymás mellett mentünk és beszélgettünk. Az utolsó 5 km-re elfáradtam és beesett a sebesség szépen. Ott már csak tekertem, mint a gép. Ezek szerint kábé 70 km-re vagyok most kalibrálva. Lehet, hogy ha nem beszélgetnék egyfolytában, akkor jobban menne. Meg ha valaki mögött mentem volna szélárnyékban, akkor is könnyebb lett volna. Néha esett az eső, de szinte végig vizes aszfalton mentünk. A gatyám kábé az első óra után csurom víz volt, utána elég kellemetlen volt a nedves gatyában tekerés. Egy szakaszon úgy éreztem, hogy lefagy a zacsi, durván hűtött a menetszél.

Kép

Kép

A norvég kolléga megjegyezte, hogy gyakorlatilag női pulzusom van. Neki 30-al van kisebb pulzusa. Amikor ugyanúgy mentünk rendre 30-al kevesebb volt az ő pulzusa.

Jó túra volt, most akkor tudom, hogy mire kell edzeni. Hosszabb táv és nem pofázni egyfolytában :)

Az vagy, amit edzel! ;)
Amúgy a 154-es pulzus szép, bár ha jól láttam, nem nagyon volt domborzat. Én még nem járok itt, olyan 2-3 km/h-val vagy előttem átlagban. De majd tavasszal! :D

#2320 Felhasználó inaktív   enpera 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.496
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 10. 02. 20:21

Üzenet megtekintéseIdézet: Bujdy - Dátum: 2016. 10. 02. 20:44

Az vagy, amit edzel! ;)
Amúgy a 154-es pulzus szép, bár ha jól láttam, nem nagyon volt domborzat. Én még nem járok itt, olyan 2-3 km/h-val vagy előttem átlagban. De majd tavasszal! :D


Elég kevés domb volt. De fújt a szél olyan 4 m/s sebességgel és néha esett.

Kell egy Ass Saver a gépre. Alulról ázni nem móka.

A norvég kolléga versenyen 38-as átlagot is tud, de csak 90 km erejéig. Az durva.
Szerk.: szerkesztó ergo sum...

Téma megosztása:


  • (139 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó