HWSW Informatikai Kerekasztal: UPC chello: bővítések és korlátozások XIII. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (509 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 490
  • 491
  • 492
  • 493
  • 494
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

UPC chello: bővítések és korlátozások XIII. Értékeld a témát: -----

#9821 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2013. 09. 23. 20:39

Üzenet megtekintéseIdézet: Deviance - Dátum: 2013. 09. 23. 21:00

Most is rossz... google dns megy tökéletesen. Azzal jutottam el idáig :)


Én is most untam meg :-D Már azt hittem nem megy a fél világ, vagy lassú, itt-ott weboldalba beágyazott részek hiányoztak.
Make love not Wor.

#9822 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 23. 20:53

Sziasztok!

Sajnos nálam is probléma van! :-(

Ma este a korábbi csomagunkat "Trio L" csomagra váltottam, és a mediabox-omat lecseréltem egy mediacard-ra.

Az alábbi problémákba futottam bele:

1. A Digitális Kábel TV csatornák zöme nem nézhető. A 2-es csatornán az "M1 HD", valamint a 3-as csatornán az "M2" jön be, az összes többire azt írja, hogy "kódolt csatorna". :think:
Pedig mindegyiket megtalálta. A "Lista" gomb megnyomását követően, vagy a Kábeles DTV csatornák között látszik az összes csatorna. (Éppen azokkal a számokkal, mint előtte a mediabox-on volt, plusz a 19 HD csatorna is.)

Mi lehet az oka mindennek? :-s

A csatornakeresést és a mediacard beüzemelését éppen úgy csináltam, ahogyan a UPC által a kártyához adott telepítési útmutató írja. Kikerestem a TV-vel a digitális csatornákat, a 2-esre kapcsoltam (ahol a leírással ellentétben nem az M2 csatorna van, hanem az "M1 HD"), majd pedig az 1-esre kapcsoltam, ahol az M1 van, illetve lenne.

Ez ugyebár a leírás szerint is "kódolt csatorna", és "normális, hogy nem látom az éppen futó műsort".

Ezt követően a TV kártyafoglalatába csúsztattam a mediacard-ot. A TV kiírta: "Authentication. Please wait."

Eltelt pár másodperc, ez a felirat eltűnt, de nem történt semmi egyéb. A "kódolt csatornák" továbbra sem nézhetőek. Ami egyébként a fent említett 2 fogható csatornán kívül az összes többi.

A "sima" (gondolom analóg) kábel TV csatornák viszont bejönnek.

Mi okozhatja mindezt?

(Szerk.: A TV-nk típusa LG 42LS3450, és a UPC honlapján megtalálható a "Kompatibilis tévék" listájában.)


2. A csomaghoz egy Technicolor WI-FI modemet kaptam a UPC-től, és mindenek előtt a http://pcreg.upc.hu oldalon regisztrálni szerettem volna. De nem fogadja el az "Eszközátvételi Jegyzőkönyv"-ön található Felhasználói nevet, és/vagy Jelszót.

Mindig ezt írja ki: "Érvénytelen felhasználónév, vagy jelszó. Kérjük próbálja meg újra beírni felhasználónevét és jelszavát." (Addig nem tudom beüzemelni, amíg nem regisztrálom.)


Ilyenkor mi a manó van?

Van bárkinek használható ötlete?

Előre is köszönöm!


Üdv: Piftuka

Szerkesztette: Piftuka 2013. 09. 23. 21:00 -kor

"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#9823 Felhasználó inaktív   Takeshi 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 490
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 23. 22:09

Üzenet megtekintéseIdézet: Piftuka - Dátum: 2013. 09. 23. 21:53

Mi lehet az oka mindennek? :-s

A kártyád inaktív, ennek két oka lehet:

1. nem aktiválták egyátalán - megoldás: hívd üfsz
2. türelmetlen vagy és nem vártad meg, míg a kártya megtanulja a dátumot - megoldás: türelem és közben nem kapcsolgatni a tévét! pár perc alatt el kell indulnia

#9824 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 24. 03:14

Üzenet megtekintéseIdézet: Takeshi - Dátum: 2013. 09. 23. 23:09

A kártyád inaktív, ennek két oka lehet:

1. nem aktiválták egyátalán - megoldás: hívd üfsz
2. türelmetlen vagy és nem vártad meg, míg a kártya megtanulja a dátumot - megoldás: türelem és közben nem kapcsolgatni a tévét! pár perc alatt el kell indulnia



Türelmes voltam, mert a TV-t nem kapcsoltam le, de még mindig nem hozta be a csatornákat.

Annyi fejlemény történt, hogy a "kódolt csatornákon" már ez az információs ablak látható: "A beállítások most véglegesednek, ez eltarthat néhány percig. Ezt követően máris élvezheti a digitális tévézést!"

Az első próbálkozás óta már több, mint 7 óra telt el... ugye ez már szerinted is túlmutat a "pár perc", avagy a "néhány perc" kategórián?


A modemregisztrációs oldalon pedig továbbra is hibás felhasználónévre/jelszóra hivatkozik. Kipróbáltam az "Adatmódosítás" oldalt is, de ott is ugyanez történik.

Úgy tűnik, mintha egyáltalán nem lenne a nevemre írva/aktiválva a Trio L szolgáltatás, amire váltottam. :huh:


Ez azért is furcsa, mert elég sok időt töltöttem el az irodában, részletesen elbeszélgettem az ügyintéző hölggyel, aki látszólag minden adatomat felvitte a rendszerükbe. És amint hazaértem a UPC-s email címemre meg is kaptam a két levelet a cégtől. (Az egyik levél az általános tájékoztató, a másikban a különféle adatlapok, szerződések találhatóak meg PDF formátumban.)

Szóval ma délelőtt mindenképpen felhívom a 1221-es számon az ügyfélszolgálatot.

Ennek ellenére bosszantó, hogy egy ilyen viszonylag egyszerű átállás sem tud simán lezajlani. :-( És még csak nem is az én hibámból.

Azért remélem, megoldódik a probléma!
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#9825 Felhasználó inaktív   Gubek 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.634
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 24. 04:11

A kártyát aktiváltatni kell, hívd a 1221-et.
A modem regisztrációs oldalhoz a standard user/pass kell, alap e-mail cím @ előtti része + ennek a jelszava.
------------------------------------------------------------------
Gigabyte F2A85X-D3H, AMD APU A8-6500@3,5 GHz with Radeon 8570D, CSX 8 GB RAM, Samsung 840 PRO 128GB + WD Red 1TB, Samsung SH-224DB/BEBE fekete OEM, Corsair VS450, Thermaltake Commander GS-III + Windows 7 Ultimate SP1 (64 bit) + Logitech Ultra-Flat Keyboard + Logitech Corded Mouse M500 + Dell SE2416H + Logitech X-530
Canon Pixma MP540

Internet power by UPC Fiber Power 120 with Cisco EPC3925 HGW + UPC Digital Gold + HBO MaxPak + Európa + Világ with Cisco HD DVR and Thomson SD DVR (fekete)

#9826 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 24. 23:16

Üzenet megtekintéseIdézet: Gubek - Dátum: 2013. 09. 24. 05:11

A kártyát aktiváltatni kell, hívd a 1221-et.[..]


Ma délután felhívtam az ügyfélszolgálatot.

Kiderült, hogy tegnap az irodában, az ügyintéző hölgy nem jó jelszót adott nekem. :glare: Emiatt nem tudtam a modemet beregisztrálni (sem az "adatmódosítás" oldalon bejelentkezni). Mint kiderült, egyébként anélkül is beregisztrálja magát a készülék.

Most tehát azt beállítottam.

A TV esetében is mindent helyesen végeztem el. Az ügyfélszolgálatos hölgy azt mondta, hogy a UPC oldalán nem látni semmilyen hibát a kártyára vonatkozóan, de a "biztonság kedvéért" küld valami újabb programot, vagy szoftvert, vagy mit a mediacard felé, hátha attól megjavul.

Napközben beszéltem vele telefonon, csak pár órával később értem haza, és szerencsére - bármit csinált is - a csatornák immár digitális formájukban is nézhetőek a TV készüléken.


Üröm az örömben, hogy az extra HD csatornák közben "eltűntek". Amikor hazaértem, és kipróbáltam, még jó volt mind, de pár óra elteltével észrevettem, hogy hiányzik a zöme a HD csatornáknak.

Azt írja ki: "Nincs hozzáférése ehhez a csatornához. Az előfizetéshez hívja ügyfélszolgálatunkat a 1221-en vagy további információért látogasson el a www.upc.hu/televizio oldalra!"

Az internet sebessége is "csak" 120-as, így arra következtetek, hogy most valahogyan és valamiért az előfizetési akcióhoz járó, 3 hónapig ingyenes "bónuszok" tűntek el. :think:


Szóval ha jól sejtem, holnap (azaz már ma) megint hívhatom fel az ügyfélszolgálatot...
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#9827 Felhasználó inaktív   Papesz 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 26. 19:13

Üzenet megtekintéseIdézet: Piftuka - Dátum: 2013. 09. 25. 00:16

Üröm az örömben, hogy az extra HD csatornák közben "eltűntek". Amikor hazaértem, és kipróbáltam, még jó volt mind, de pár óra elteltével észrevettem, hogy hiányzik a zöme a HD csatornáknak.

Azt írja ki: "Nincs hozzáférése ehhez a csatornához. Az előfizetéshez hívja ügyfélszolgálatunkat a 1221-en vagy további információért látogasson el a www.upc.hu/televizio oldalra!"

A sokadik vagy, akitől ezt olvasom ebben a topicban, ráadásul velem is ugyanez történt. Upgrade-nél valamilyen okból automatikusan leveszik a HD csatornákat. Rejtély.
Papesz

#9828 Felhasználó inaktív   Gubek 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.634
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 26. 19:14

Üzenet megtekintéseIdézet: Papesz - Dátum: 2013. 09. 26. 20:13

A sokadik vagy, akitől ezt olvasom ebben a topicban, ráadásul velem is ugyanez történt. Upgrade-nél valamilyen okból automatikusan leveszik a HD csatornákat. Rejtély.

Nálam megmaradtak a HD csatornák csomag váltás után is.
------------------------------------------------------------------
Gigabyte F2A85X-D3H, AMD APU A8-6500@3,5 GHz with Radeon 8570D, CSX 8 GB RAM, Samsung 840 PRO 128GB + WD Red 1TB, Samsung SH-224DB/BEBE fekete OEM, Corsair VS450, Thermaltake Commander GS-III + Windows 7 Ultimate SP1 (64 bit) + Logitech Ultra-Flat Keyboard + Logitech Corded Mouse M500 + Dell SE2416H + Logitech X-530
Canon Pixma MP540

Internet power by UPC Fiber Power 120 with Cisco EPC3925 HGW + UPC Digital Gold + HBO MaxPak + Európa + Világ with Cisco HD DVR and Thomson SD DVR (fekete)

#9829 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 26. 23:04

Üzenet megtekintéseIdézet: Papesz - Dátum: 2013. 09. 26. 20:13

A sokadik vagy, akitől ezt olvasom ebben a topicban, ráadásul velem is ugyanez történt. Upgrade-nél valamilyen okból automatikusan leveszik a HD csatornákat. Rejtély.


Annyira azért nem "rejtélyes"!

Tegnap felhívtam a help desk-et, és szerencsére viszonylag gyorsan intézkedtek. "Természetesen" az volt a hiba oka, hogy a 3 hónapig tartó bónusz "ajándékokat" (+15 HD csatorna és 240/20-as internetkapcsolat) nem aktiválták.

A UPC irodában az ügyfélszolgálatos hölgynek a megrendelésemmel kapcsolatban 5 fő feladata volt:

1. A nevemre átírni a korábbi előfizetést,
2. A mediabox helyett mediacard-ot regisztrálni az előfizetésemhez,
3. Aktiválni a mediacard-ot, és arra a +15 HD csatornát,
4. Jelszót generálni/adni az új modemem regisztrációjához,
5. Aktiválni a 3 hónapig járó 240/20-as sebességet az internetelérésemhez.

Ehhez képest sajnos csak az első pontot sikerült teljesítenie!

Tudom, hogy emberek vagyunk, tévedhetünk. Azt is megértem, hogy hosszú napja volt a hölgynek. Még azt is értékelem, hogy vitán felül kedves, és segítőkész volt.

De a 20%-os eredménnyel elvégzett munka véleményem szerint elégtelen. Legalábbis a legtöbb helyen egy ilyen minőségű munkavégzés ok a munkaviszony megszüntetésére.

Természetesen én ezt nem kívánom egyetlen ügyfélszolgálatosnak sem, viszont a UPC vezetőinek figyelmébe ajánlom, hogy érdemes lenne minden irodistának elmondani, hogy a jövőben sokkal jobban koncentráljanak, és végezzenek ennél sokkal jobb munkát, mert egyébként az ügyfélnek számos kellemetlenséget okoznak!

És itt visszatérhetünk a korábban már sokszor beszélt témához is... Ha én késve fizetem be a havidíjat, akkor késedelmi kamatot számolnak fel számomra, viszont ha a fentihez hasonló esetek miatt akár "csak" 1-2 napra is kiesik a szolgáltatás, akkor azt nekem semmilyen formában nem kompenzálja a UPC.

És akkor még nem is említettem, hogy az egyszeri alkalommal jóváírható 1000 forintos bónusz miatt gondolkodtam azon, hogy áttérek az e-számlás fizetésre.

Viszont a tegnapi napon ~35 percig beszéltem a mobiltelefonomról az ügyfélszolgálattal, ami nagyjából 500 forint mínuszt jelent számomra. Magyarul annak eredményeként, hogy hétfőn az irodista hölgy nem végezte jól a dolgát, számomra a potenciális 1000 forint jóváírás is már csak 500 forint.

Mindez rajtam kívül álló okok miatt...

Mindent összevetve felmerül tehát a kérdés: Tényleg ennyire nehéz a 3. évezredben egy szolgáltatást magas színvonalon biztosítani? :rolleyes2:
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#9830 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 27. 09:26

Én meg már csak simán szeretném látni azt a +1,5mbit feltöltési sebességet ami az automatkius emeléssel jön majd.
Mondjuk nem értem miszerint haladnak, lehet minden technikus kapott egy kilóméteres listát ranomd userekkel aztán ki hogy halad de októrberig legyen meg utasítással :/

#9831 Felhasználó inaktív   Gabibácsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 69.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 27. 09:32

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2013. 09. 27. 10:26

Én meg már csak simán szeretném látni azt a +1,5mbit feltöltési sebességet ami az automatkius emeléssel jön majd.
Mondjuk nem értem miszerint haladnak, lehet minden technikus kapott egy kilóméteres listát ranomd userekkel aztán ki hogy halad de októrberig legyen meg utasítással :/

És miért olyan fontos az?
--- Internet is just a bigger floppy disk ---

#9832 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 27. 12:25

Üzenet megtekintéseIdézet: Gabibácsi - Dátum: 2013. 09. 27. 11:32

És miért olyan fontos az?

Azé mert pl affinitást érzek magamba hogy streameljek (kép+hang) dolgokat és ehhez nem árt ha normális bitrátát társítok ami meg ott kezdődik hogy 3-4mbit up.

#9833 Felhasználó inaktív   upc on-line 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 477
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 27. 16:06

Üzenet megtekintéseIdézet: Piftuka - Dátum: 2013. 09. 27. 00:04

Annyira azért nem "rejtélyes"!

Tegnap felhívtam a help desk-et, és szerencsére viszonylag gyorsan intézkedtek. "Természetesen" az volt a hiba oka, hogy a 3 hónapig tartó bónusz "ajándékokat" (+15 HD csatorna és 240/20-as internetkapcsolat) nem aktiválták.

A UPC irodában az ügyfélszolgálatos hölgynek a megrendelésemmel kapcsolatban 5 fő feladata volt:

1. A nevemre átírni a korábbi előfizetést,
2. A mediabox helyett mediacard-ot regisztrálni az előfizetésemhez,
3. Aktiválni a mediacard-ot, és arra a +15 HD csatornát,
4. Jelszót generálni/adni az új modemem regisztrációjához,
5. Aktiválni a 3 hónapig járó 240/20-as sebességet az internetelérésemhez.

Ehhez képest sajnos csak az első pontot sikerült teljesítenie!

Tudom, hogy emberek vagyunk, tévedhetünk. Azt is megértem, hogy hosszú napja volt a hölgynek. Még azt is értékelem, hogy vitán felül kedves, és segítőkész volt.

De a 20%-os eredménnyel elvégzett munka véleményem szerint elégtelen. Legalábbis a legtöbb helyen egy ilyen minőségű munkavégzés ok a munkaviszony megszüntetésére.

Természetesen én ezt nem kívánom egyetlen ügyfélszolgálatosnak sem, viszont a UPC vezetőinek figyelmébe ajánlom, hogy érdemes lenne minden irodistának elmondani, hogy a jövőben sokkal jobban koncentráljanak, és végezzenek ennél sokkal jobb munkát, mert egyébként az ügyfélnek számos kellemetlenséget okoznak!

És itt visszatérhetünk a korábban már sokszor beszélt témához is... Ha én késve fizetem be a havidíjat, akkor késedelmi kamatot számolnak fel számomra, viszont ha a fentihez hasonló esetek miatt akár "csak" 1-2 napra is kiesik a szolgáltatás, akkor azt nekem semmilyen formában nem kompenzálja a UPC.

És akkor még nem is említettem, hogy az egyszeri alkalommal jóváírható 1000 forintos bónusz miatt gondolkodtam azon, hogy áttérek az e-számlás fizetésre.

Viszont a tegnapi napon ~35 percig beszéltem a mobiltelefonomról az ügyfélszolgálattal, ami nagyjából 500 forint mínuszt jelent számomra. Magyarul annak eredményeként, hogy hétfőn az irodista hölgy nem végezte jól a dolgát, számomra a potenciális 1000 forint jóváírás is már csak 500 forint.

Mindez rajtam kívül álló okok miatt...

Mindent összevetve felmerül tehát a kérdés: Tényleg ennyire nehéz a 3. évezredben egy szolgáltatást magas színvonalon biztosítani? :rolleyes2:


Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Szeretnénk megkérni, hogy a upconline@upc.hu címünkre küldd el ügyfélszámodat és elérhetőségeidet, hogy utánanézhessünk az esetnek, így remélhetőleg a vizsgálatból mi is tanulhatunk.
Üdvözlettel: upc on-line

Twitter: upc_online_hu
Facebook: upcmagyarorszag

#9834 Felhasználó inaktív   Papesz 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 28. 12:07

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2013. 09. 27. 13:25

Azé mert pl affinitást érzek magamba hogy streameljek (kép+hang) dolgokat és ehhez nem árt ha normális bitrátát társítok ami meg ott kezdődik hogy 3-4mbit up.

Ugyan-ugyan. Ha akkora affinitást éreznél, akkor ezt eddig is megtehetted volna egy magasabb csomagra előfizetve.

Persze ki vagyok én, hogy tanácsokat adjak, de azért szerintem legyél egy kicsit türelmesebb.
Papesz

#9835 Felhasználó inaktív   z67 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 29. 06:26

Üzenet megtekintéseIdézet: Papesz - Dátum: 2013. 09. 28. 13:07

Ugyan-ugyan. Ha akkora affinitást éreznél, akkor ezt eddig is megtehetted volna egy magasabb csomagra előfizetve.

Persze ki vagyok én, hogy tanácsokat adjak, de azért szerintem legyél egy kicsit türelmesebb.


Eddig bármilyen emelésben volt részem, mindig az utolsó pillanatban, vagy utána eggyel történt. Gondolom ez marketing is, hátha valaki közben még lép valamit. Hiszen amúgy csak egy FW-t kell kiküldeni, nem?
JANÓTÓL nem kérek, sem választ, sem tanácsot!

#9836 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 30. 17:11

Üzenet megtekintéseIdézet: z67 - Dátum: 2013. 09. 29. 08:26

Eddig bármilyen emelésben volt részem, mindig az utolsó pillanatban, vagy utána eggyel történt. Gondolom ez marketing is, hátha valaki közben még lép valamit. Hiszen amúgy csak egy FW-t kell kiküldeni, nem?

Mind1 már megtörtént nálunk is szal ennyit a témáról :D

#9837 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2013. 09. 30. 17:25

Üzenet megtekintéseIdézet: z67 - Dátum: 2013. 09. 29. 07:26

Eddig bármilyen emelésben volt részem, mindig az utolsó pillanatban, vagy utána eggyel történt. Gondolom ez marketing is, hátha valaki közben még lép valamit. Hiszen amúgy csak egy FW-t kell kiküldeni, nem?


A "csak" az kicsit túlzás, de valóban egy konfig megy le a modemnek.
Make love not Wor.

#9838 Felhasználó inaktív   alibabusic 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 926
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 09. 30. 20:54

Üzenet megtekintéseIdézet: Jahno - Dátum: 2013. 09. 30. 17:25

A "csak" az kicsit túlzás, de valóban egy konfig megy le a modemnek.

Honnan indul és mekkora a sebessége ennek a konfignak,mert hozzám (Pécs)még nem érkezett meg? :)

#9839 Felhasználó inaktív   z67 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 10. 01. 05:47

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2013. 09. 30. 18:11

Mind1 már megtörtént nálunk is szal ennyit a témáról :D


Nálunk még nem, igaz mivel 200 méterre vagyok a budapesti központtól, hozzánk mindig minden utoljára érkezik.

A 'csak' konfig meg úgy értendő, hogy nem egy ember megy végig nagy táskával, villáskulccsal az országon...
JANÓTÓL nem kérek, sem választ, sem tanácsot!

#9840 Felhasználó inaktív   charlie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.481
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 10. 01. 12:55

Hali!

Egy ismerősömnél van UPC net, és hozzá valami technicolor csomag, tc7200-es.

Eleddig úgy volt, hogy erre volt dugva egy router és kész, azonban most valami baja van a routerének.

Ha minden igaz ez a modem tud routerként is menni, viszont etherneten publikus ip-t oszt, így gondolom bridge módba van.

Vissza lehet valahogy állítani gyári értékeire?

szerk: megvan, a holland upc oldalon irjak: https://vragen.upc.n...hnicolor-tc7200

Szerkesztette: charlie 2013. 10. 01. 13:13 -kor

MikroVPS | Xen VPS | OpenVZ VPS | SSD VPS

Téma megosztása:


  • (509 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 490
  • 491
  • 492
  • 493
  • 494
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó