HWSW Informatikai Kerekasztal: KRESZ II. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 366
  • 367
  • 368
  • 369
  • 370
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

KRESZ II. Értékeld a témát: ***** 2 szavazás

#7341 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 16:51

Idézet: PetruZ - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 12:34


Nahat... :rolleyes: ... es vajon miert is nem vagyok meglepodve ezen. :think:




hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#7342 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 16:56

Idézet: Warrior - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 17:51

Értelemszerűen vannak helyzetek, amikből nem lehet jól kijönni, csak szerencsével. Eleanor arra gondolt, hogy ami látható, azt az autósnak szem előtt kell tartania (szinte szó szerint), tehát ha pl. nagyobb követési távolságot kell tartania, mert a viszonyok indokolják, akkor az nem kérdés, az az autós döntése, amit szabályok szerint kötelessége is meglépni. Ott nem nagyon van mese. Ha pl. helytelen kövtáv miatt felmentik, akkor is a szerencse dolga. Mert hiszen a kövtáv helyes megválasztása az nem valami hirtelen váratlanul bekövetkező dolog, az nagyon is látható, megválasztható, stb. De nem erre gondoltak, csak pofázok... :)

S mi van, ha szeme jöttek egymással a baleset résztvevői? Vagy hülyeséget kérdezek?

Másik dolog: a láthatósági mellényt viselő embernek látszódnia kell. Még akkor is, ha esetleg tompán ver vissza (a kaszni őt jobban vissza fogja csapni).
A felezővonal környékén szerintem meg épp számolni lehet bringással (ha már egyszer ráhajthat az útra), ugyanis mi van, ha kátyúkat kerülget, szemébe ment valami, akármi hirtelen (vagy akár részeg), esetleg elveszíti az egyensúlyát.  Bárkivel megeshet! Megrántja a kormányt, puff. Aztán ki a hibás? Erre a kérdésre az a válasz, hogy az autós IS. Meg a bogár, ami belement a szemébe? Ugyan...

Szerintem éjjel, ill. rossz látási viszonyok közt bekövetkezett balesetnél a nagy haladási sebesség annyira kritikus tényező, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni, épp a látási viszonyok miatt, anélkül az egész ügy megítélése lósz@rt sem ér. Fényes nappal egész más lenne a helyzet, messziről látható lenne minden. A fenti gondolatmenet példáján: ha az illető fényes nappal jól látná a bringást, akkor éjjel is úgy kell mennie, hogy hasonló helyzetben is megláthassa időben. Ez is eldönthető előre, önmagában nem váratlan döntés. Más kérdés, hogy lehet, hogy 60-nal fog evickélni egyenes úton éjjel, mert egyszerűen ennyit lát.

Saját autómmal is így megyek, ha nincs más fény, volt már meglepetés. Inkább érjek oda később 1 perccel, mint soha - vagy másvalaki soha... Úgyhogy részemről ez döntés, s ebben nincs semmi váratlan.

S mi van akkor, ha az autós a kesztyűtartóban keresgélt valami CD-t, s a csattanásra lett figyelmes... Erről nem tudunk, s nem is nagyon fog kiderülni nyilván.

A sebességet meg úgy kell megválasztani (szabály szerint), hogy a hirtelen felbukkanó valami előtt is meg tudjunk állni, lehetőségekhez mérten, s nem pedig nagy sebességgel elgázolni! E között a kettő között sok különbség van. Ezen szerintem simán látszik, hogy az autós nem a szabályoknak megfelelően vezetett. Ha így tette volna, akkor lehet, hogy elsodorta volna. De ez a motorháztetőre vétel nagyon nem úgy tűnik. Szerintem tutira nem vette észre.

A másik az autó műszaki állapota: a fényszórói garantáltan elvisznek mondjuk 50 m-re, egyenes, sík úton, éjjel. Az alatt simán kellett volna lennie idő fékezésre.

Nem írják, volt-e féknyom pl., vagy csak nem figyeltem. Azért egy bringást a motorháztetőre kapni úgy, hogy meghaljon, valljuk be, nagy sebességkülönbséget igényel.

Szerintem tutira nem vette észre... :)

Szeritnem 50-60km/h felett mar tokmind1 mennyivel utod el, marmint a utkozes pillanataban ertenedo 50-60km/h-l, azaz ha 90-rol fekeztel le 60-ra vagy ha 60-l fek nelkul, mert akkor is meghal.

De tovabbra sem ertem, emberek miert ulnek biciklire, vagy kormany moge betütükézve, es vesznek reszt a kozuti forgalomban...



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#7343 Felhasználó inaktív   Eleanor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.620
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 17:36

Idézet

Suzukival hajtott neki az álló lovaskocsinak
Delmagyar.hu
2009.08.31. 23:41

Baleset történt hétfő este 8 óra körül Tiszakécske belterületén. Egy 49 éves tiszakécskei nő Suzukijával egy, az út szélén álló lovaskocsinak ütközött a kerekdombi úton.

– A baleset következtében a lovaskocsin ülő 56 éves tiszakécskei férfi könnyű sérüléseket szenvedett, míg az autót vezető nő sérülések nélkül úszta meg az ütközést – mondta Mihályné Bornemisza Eleonóra, a megyei rendőrfőkapitányság sajtószóvivője.

 
 
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
 

#7344 Felhasználó inaktív   keton 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.460
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 18:37

Idézet: Eleanor - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 16:30

Ne készülj fel. De ne is akard másra kenni, amit te csinálsz.
Ha falnak akarsz menni, menj. De ehhez ne várd az én támogatásomat.

Vállald, hogy te akartad. Csak életszerűen.

Nem lehet mindent egy ember nyakába varrni. A te logikád szerint, ha főútvonalon, lakott területen kívül 90 km/h-val haladok, majd egy kereszteződésnél 10 méterrel előttem egyszer csak kifordul elém az addig ott várakozó autó/biciklis/gyalogos, akkor is én vagyok a hibás, hiszen számítanom kéne rá, hogy esetleg szabályszegő módon, és a józan észnek is teljesen ellentmondóan kifordulnak elém. Tehát minden kereszteződés előtt meg kéne állni, majd lépésben áthaladni (bármikor jöhet autó). Sőt, az út széli fűből is kiugorhat egy óvodás, tehát a lényeg: haladjunk lépésben. :omg:

Miért akarjuk mások súlyos szabályszegéseit is minden áron az autós nyakába varrni? Vonatkoztassunk el a mostani esettől. Én csak megyek az úton, a szabályoknak megfelelő sebességgel, az autóm műszaki képességei messze felülmúlják a kötelezőket, mindig a tőlem telhető legnagyobb figyelmet fordítom az útra, miért én tehetek róla, hogy egy részeg biciklis/autós/gyalogos teljesen szabálytalan módon és váratlanul elém/alám fordul?

#7345 Felhasználó inaktív   Eleanor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.620
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 19:01

Idézet: keton - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 19:37

Nem lehet mindent egy ember nyakába varrni. A te logikád szerint, ha főútvonalon, lakott területen kívül 90 km/h-val haladok, majd egy kereszteződésnél 10 méterrel előttem egyszer csak kifordul elém az addig ott várakozó autó/biciklis/gyalogos, akkor is én vagyok a hibás, hiszen számítanom kéne rá, hogy esetleg szabályszegő módon, és a józan észnek is teljesen ellentmondóan kifordulnak elém. Tehát minden kereszteződés előtt meg kéne állni, majd lépésben áthaladni (bármikor jöhet autó). Sőt, az út széli fűből is kiugorhat egy óvodás, tehát a lényeg: haladjunk lépésben. :omg:

Miért akarjuk mások súlyos szabályszegéseit is minden áron az autós nyakába varrni? Vonatkoztassunk el a mostani esettől. Én csak megyek az úton, a szabályoknak megfelelő sebességgel, az autóm műszaki képességei messze felülmúlják a kötelezőket, mindig a tőlem telhető legnagyobb figyelmet fordítom az útra, miért én tehetek róla, hogy egy részeg biciklis/autós/gyalogos teljesen szabálytalan módon és váratlanul elém/alám fordul?

Nem. Ez a Te logikád. Észrevetted már, hogy azzal vitatkozol - mint itt a legtöbben - amit te magad felállítasz jó értelmetlen kérdésként?

De jól egyetértesz magaddal... és ez a lényeg. :)


A KRESZ azért elég egyértelműen fogalmaz. Közlekedni úgy kell, hogy a belátható távolságon belül eléd kerülő akadályokat vagy ki tudd kerülni, vagy meg tudj előtte állni.  S tudod, azért a józan ész is azt mondja, hogy biz ez a vezetni tudás. Nem azok a buta, értelmetlen feladványok, amiket sorozatban készítesz annak bizonyítására, hogy hát te nem is....

Ha hirtelen kikanyarodik eléd egy tölgyfa, akkor édesmindegy, hogy ő a felelős. Vagy megállsz, vagy kampec. Ennyi a kérdés. 

Valamint egy baleset megítélésénél sosem a légbőlkapott és kifacsart "óvódásgyerekkiszaladazútranemlehetfelkészülnirátehátjogosanmegyekkétszázzal" típusú agyalgások kellenének, hanem az ott és akkor mi történt végig elemzése.

Ha valaki egy ilyen felszereltségű járművel nem vesz észre valamit az út közepén, akkor az volt a hülye, aki nem vette észre. ÉS majdnem mindegy, hogy az ott álló szarvas be volt-e rúgva.
 
 
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
 

#7346 Felhasználó inaktív   Bucy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 19:51

Tényleg, van erről valami rajz, az út egyenes volt, haladási irányok, elhelyezkedés?
Már nagyon kíváncsi lennék rá, mert ha egyenes és/vagy belátható volt az út, akkor nagyon nincs miről beszélni.

#7347 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 20:19

Idézet: Bucy - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 20:51

Tényleg, van erről valami rajz, az út egyenes volt, haladási irányok, elhelyezkedés?
Már nagyon kíváncsi lennék rá, mert ha egyenes és/vagy belátható volt az út, akkor nagyon nincs miről beszélni.

Amit lehetett látni a tévében, egyenes volt az út.
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#7348 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 20:23

Idézet: Eleanor - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 19:01

Ha valaki egy ilyen felszereltségű járművel nem vesz észre valamit az út közepén, akkor az volt a hülye, aki nem vette észre. ÉS majdnem mindegy, hogy az ott álló szarvas be volt-e rúgva.

Á,á, az függ még több dologtól. Lehet hirtelen vágott be az út közepére a másik sávból.
Ha pl. a kerékpáros váratlanul bevág eléd, akkor ő a hibás.
Ismerősnek volt is ilyen esete, a bringás elévágott, nem tudott már megállni, megkoccantotta fejjel az A oszlopot, a helyszínen meghalt. A törvény szerint ő nem volt vétkes.

Ilyenre nem tudsz felkészülni, ezért nem is lehetsz vétkes benne.
Vagy csak úgy készülhetsz rá, ha maximum 10 km/h-val mész végig a városon, hátha valaki éppen eléd lép a járdáról.

Szerkesztette: Sparow2 2009. 09. 01. 20:26 -kor


#7349 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 20:23

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 21:19

Amit lehetett látni a tévében, egyenes volt az út.

Mind a két irányból? :think:  :Đ
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

#7350 Felhasználó inaktív   cyberde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.330
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 20:24

Idézet: Eleanor - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 20:01

...

Ha valaki egy ilyen felszereltségű járművel nem vesz észre valamit az út közepén, akkor az volt a hülye, aki nem vette észre. ÉS majdnem mindegy, hogy az ott álló szarvas be volt-e rúgva.

Moralizálgathatsz meg csúsztatgathatsz 1000L.  :smoker:

Aki éjszaka, részegen, az országút közepén kerékpározik, -akár láthatósági mellényben, akár a nélkül- az ne csodálkozzon, hogy előbb-utóbb valaki vagy 60km/h-val, vagy 90km/h-val, vagy 130km/h-val, szemből, vagy hátulról, halálra gázolja.

#7351 Felhasználó inaktív   cyberde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.330
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 20:26

Idézet: Eleanor - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 20:01

A KRESZ azért elég egyértelműen fogalmaz. Közlekedni úgy kell, hogy a belátható távolságon belül eléd kerülő akadályokat vagy ki tudd kerülni, vagy meg tudj előtte állni.  S tudod, azért a józan ész is azt mondja, hogy biz ez a vezetni tudás. Nem azok a buta, értelmetlen feladványok, amiket sorozatban készítesz annak bizonyítására, hogy hát te nem is....



Van ahol a KRESZ egyértelműen fogalmaz és van ahol nem.


Idézet

1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet, a közúti közlekedés szabályairól

...

A járművezetés személyi feltételei

4. § (1) Járművet az vezethet, aki

...
c) a vezetési képességre hátrányosan ható szer befolyása alatt nem áll, és szervezetében nincs szeszes ital fogyasztásából származó alkohol.

Haladás az úton

25. § (1) Járművel a forgalmi, az időjárási és látási viszonyoknak, továbbá az útviszonyoknak (az út vonalvezetésének, az útburkolat minőségének és állapotának) megfelelően kell közlekedni; figyelemmel kell lenni a jármű sajátosságaira, az utasokra és a rakományra.

(2) Járművel az úttesten - az előzés és kikerülés esetét kivéve - annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. Lassú járművel, kerékpárral, állati erővel vont járművel, kézi kocsival, hajtott (vezetett) állattal, valamint lassan haladó járművel - ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik - szorosan az úttest jobb széléhez húzódva kell haladni.

Sebesség

26. §
(4) A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.


#7352 Felhasználó inaktív   Emvy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.466
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 20:44

Idézet: Eleanor - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 15:24

Tudtommal jónéhány helyen a világon az autópályák azok, ahol nem kell számolni - szabály szerint - a KRESZ szabályait nem ismerő állatok felbukkanásával.

(De platóról leesett tárgyak és kidurrant kerekek mintha ott is előfordulhatnának.)

És ezek mind-mind azt jelentik, hogy meg kell tudj állni előttük.

Platorol leesett targy elott nem tudsz megallni. Reakcioidonyi tavolsagnal nemileg tobbet kell tartani, hogy ha befekez, te is meg tudj allni. Ha valamilyen eled kerul az autopalyan, kikerulheted, kb. ennyi a lehetoseg (pl. ha beugrik egy allat eled 30 meterre, akkor mi van?).

Meg ha csak a leeso targyakra szamitunk, akkor is boven szaz meter folotti tavolsagokat kellene tartani. Ez a gyakorlatban nem lehetseges, ugyanis idonkent elozol is, akkor pedig kenytelen vagy kozelebb kerulni az elotted levo jarmuhoz.

Tanulsag: leszakado gumiabroncs es hasonlok ellen alapvetoen a szerencse ved.
while (!sleep) sheep++;

#7353 Felhasználó inaktív   Emvy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.466
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 20:46

Idézet: Eleanor - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 16:30

Ne készülj fel. De ne is akard másra kenni, amit te csinálsz.
Ha falnak akarsz menni, menj. De ehhez ne várd az én támogatásomat.

Vállald, hogy te akartad. Csak életszerűen.

Nyilvanvaloan bevallalom a kockazatot, hogy elemugrik egy szarvas (eleg kicsi az eselye). Vallalom a kockazatot, hogy a leszakado gumiabroncs lebontja az auto elejet. Persze elvarom, hogy a kamionos rendszeresen ellenorizze az abroncsait.

Nulla kockazat nincs uton, akkor se, ha az ember okossagokat ir a forumokon. :) Csokkenteni erdemes, egy ideig. Egy ponton tul nem erdemes.
while (!sleep) sheep++;

#7354 Felhasználó inaktív   Emvy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.466
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 20:49

Idézet: Eleanor - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 20:01

Ha valaki egy ilyen felszereltségű járművel nem vesz észre valamit az út közepén, akkor az volt a hülye, aki nem vette észre. ÉS majdnem mindegy, hogy az ott álló szarvas be volt-e rúgva.

Valoszinuleg abban igazad van, hogy olyan sebesseggel kellett volna haladnia, hogy egy kovalygo bringas (vagy barmi) lattan legalabb beletaposson a fekbe. Az eset nagyon ugy nez ki, hogy a srac fektavja latotavolsagon tul volt. Ami viszont eszetlenseg, nem mintha velem nem tortent volna mar ilyen, de eszetlenseg.
while (!sleep) sheep++;

#7355 Felhasználó inaktív   Eleanor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.620
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 20:51

Idézet: Emvy - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 21:44

Platorol leesett targy elott nem tudsz megallni. Reakcioidonyi tavolsagnal nemileg tobbet kell tartani, hogy ha befekez, te is meg tudj allni. Ha valamilyen eled kerul az autopalyan, kikerulheted, kb. ennyi a lehetoseg (pl. ha beugrik egy allat eled 30 meterre, akkor mi van?).

Meg ha csak a leeso targyakra szamitunk, akkor is boven szaz meter folotti tavolsagokat kellene tartani. Ez a gyakorlatban nem lehetseges, ugyanis idonkent elozol is, akkor pedig kenytelen vagy kozelebb kerulni az elotted levo jarmuhoz.

Tanulsag: leszakado gumiabroncs es hasonlok ellen alapvetoen a szerencse ved.

Ebben bizony sok igazságod vagyon. (Kivéve amikor szabályt akarsz idézni, merthogy biz a követési távolság meghatározásánál ott van, hogy "kivéve az előzés előtti időszakot". Akkor nem kell tartani a követési távolságot)

Amúgy mindannyian isten kezében vagyunk. Csak van, aki olvasni is tud. Két mondatot. Össze, de nem vissza. :)

De még akkor sem ildomos részeg kerékpárost sem elütni a megengedett sebességet jócskán túllépve... és aki egy ilyen felszereltségű kocsival ezt meg tudja tenni, annak az ökörszarvat sem lenne szabad a kezébe adni. :)
 
 
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
 

#7356 Felhasználó inaktív   Eleanor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.620
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 20:53

Idézet: Emvy - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 21:46

Nyilvanvaloan bevallalom a kockazatot, hogy elemugrik egy szarvas (eleg kicsi az eselye). Vallalom a kockazatot, hogy a leszakado gumiabroncs lebontja az auto elejet. Persze elvarom, hogy a kamionos rendszeresen ellenorizze az abroncsait.

Nulla kockazat nincs uton, akkor se, ha az ember okossagokat ir a forumokon. :) Csokkenteni erdemes, egy ideig. Egy ponton tul nem erdemes.

Egy ponton túl nem is lehet. Az, hogy életben vagy, kockázatot jelent. :)
 
 
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
 

#7357 Felhasználó inaktív   Emvy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.466
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 21:03

Idézet: Eleanor - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 21:51

(Kivéve amikor szabályt akarsz idézni, merthogy biz a követési távolság meghatározásánál ott van, hogy "kivéve az előzés előtti időszakot". Akkor nem kell tartani a követési távolságot)

Hm, nem emlekeztem erre, ott a pont.
while (!sleep) sheep++;

#7358 Felhasználó inaktív   Emvy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.466
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 21:03

Idézet: Eleanor - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 21:53

Egy ponton túl nem is lehet. Az, hogy életben vagy, kockázatot jelent. :)

Fenet, ez biztos halal. :)
while (!sleep) sheep++;

#7359 Felhasználó inaktív   Miki2 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.277
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 21:20

Idézet: Emvy - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 20:44

Platorol leesett targy elott nem tudsz megallni. Reakcioidonyi tavolsagnal nemileg tobbet kell tartani, hogy ha befekez, te is meg tudj allni. Ha valamilyen eled kerul az autopalyan, kikerulheted, kb. ennyi a lehetoseg (pl. ha beugrik egy allat eled 30 meterre, akkor mi van?).

A platóról leesett tárgy pozíciója kábé olyan, mintha frontálisan ütközne a teherautó, ezért - szerintem - a követési távolság játszik.

Szerkesztette: Miki2 2009. 09. 01. 21:24 -kor

Tárgyi tudástól nem elhomályosított éleslátással tekintek a világra.

#7360 Felhasználó inaktív   cyberde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.330
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 01. 21:23

Idézet: Eleanor - Dátum: 2009. szept. 1., kedd - 21:51

...

... és aki egy ilyen felszereltségű kocsival ezt meg tudja tenni, annak az ökörszarvat sem lenne szabad a kezébe adni. :)

...és aki egy olyan felszereltségű kocsival teszi, az nyugodt lélekkel gázolhat?  :confused:

Kettős mérce bejátszik?  :cool:


Miattam egyébként, az összes műmájer focista, naponta elgázolhat, akár több részeg kerékpárost is.  :)  Ha lehetne, kötelezővé is tenném. :nevet:

Szerkesztette: cyberde 2009. 09. 01. 21:36 -kor


Téma megosztása:


  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 366
  • 367
  • 368
  • 369
  • 370
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó