HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#1121 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 11:39

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2014. 12. 08. 11:24

Soha, ne tedd, ha hozzáadod ezeket a parancsokat tönkreteszi a játékot, sok helyen nem lehet majd tovább jutni, és nem lehet fade rift-eket bezárni, mert nem spawnelődnek rendesen a monsterek, stb.

Nem a 30 fps miatt akadozik, hanem iszonyatos képregényt produkál, főleg átvezetők elején. 1fps kb. Állítólag annak köszönhető, hogy FB3 a windows8 hatékonyabb task scheduler -ére van optimalizálva, ezért w7-en néhol nagyon meglassul. És ez DA-ban pont átvezetők alatt ütközik ki ezek szerint.

Csak a karaktergeneráló után nem megy tovább a játék. 108 órám van benne és semmi problémám nem volt. És az átvezetők is tükörsimán mennek.
Amúgy nekem még mindig csalódás a játék. A főszál erős, de amellett nekem a többi elég monoton és unalmas. Most tartok pont ott, hogy kb minden mellék-dolgot megcsináltam, begyűjtöttem stb. És végre folytathatom a főszálat (Spoiler: a bál után vagyok).

Szerkesztette: Drat 2014. 12. 08. 11:42 -kor

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#1122 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 11:48

Üzenet megtekintéseIdézet: Drat - Dátum: 2014. 12. 08. 11:39

Csak a karaktergeneráló után nem megy tovább a játék. 108 órám van benne és semmi problémám nem volt. És az átvezetők is tükörsimán mennek.
Amúgy nekem még mindig csalódás a játék. A főszál erős, de amellett nekem a többi elég monoton és unalmas. Most tartok pont ott, hogy kb minden mellék-dolgot megcsináltam, begyűjtöttem stb. És végre folytathatom a főszálat (Spoiler: a bál után vagyok).


Én is próbáltam azokkal a paraméterekkel, az első fade rift amivel találkoztam utána rögtön bezárhatatlan lett. Ha neked megy úgy szerencse. De én nem szívesen futnék bele emiatt egy game breaker be. Akkor inkább akadozzanak a fránya átvezetők. Ha az a bál amire gondolok akkor még csak a hinterlands nyílt meg és Haven-ben van a főhadiszállásod?

#1123 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 11:51

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2014. 12. 08. 11:48

Én is próbáltam azokkal a paraméterekkel, az első fade rift amivel találkoztam utána rögtön bezárhatatlan lett. Ha neked megy úgy szerencse. De én nem szívesen futnék bele emiatt egy game breaker be. Akkor inkább akadozzanak a fránya átvezetők. Ha az a bál amire gondolok akkor még csak a hinterlands nyílt meg és Haven-ben van a főhadiszállásod?

Már az összes terület megnyílt és nagyon régóta elhagytam Havent : )
Nekem nem volt gond a rifteknél, bár nem is igazán értem a kapcsolatot, mert nekem ez csak az átvezetőkbe nyúlt bele, másba nem.
(A bál: Du Lion-ban, a téli palotában a nagy álarcosbál)

szerk: az összes "mellékdolgon" értsd:
- összes mellékküldi, beleértve az összes küldetést a csapattagoknak
- összes shard
- összes sárkány
- összes csillagkép
- összes rift
- kb az összes küldetés a war-mapon

Ami még rám vár: a főszál és ha még felbukkannak ez által megnyíló új mellékküldetések.

Azért 108 óra után elég gyalázatos lenne ha még Havenben hűsölnék és csak a Hinterlandson mentem volna át ^^

23-as szinten vagyok

Szerkesztette: Drat 2014. 12. 08. 12:08 -kor

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#1124 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 12:29

Üzenet megtekintéseIdézet: Drat - Dátum: 2014. 12. 08. 11:05

"Windows 7 alatt akadoznak az átvezetők a játékban"

- Alapból egy 30as frame-rate sapka van az átvezetőkön. Dobd ezt a parancsikon mögé és jó lesz: -GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+

Honnan szereztétek a játékot? Sehol nem találom... :blush:

#1125 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 13:09

Üzenet megtekintéseIdézet: Drat - Dátum: 2014. 12. 08. 11:51

Már az összes terület megnyílt és nagyon régóta elhagytam Havent : )
Nekem nem volt gond a rifteknél, bár nem is igazán értem a kapcsolatot, mert nekem ez csak az átvezetőkbe nyúlt bele, másba nem.
(A bál: Du Lion-ban, a téli palotában a nagy álarcosbál)

szerk: az összes "mellékdolgon" értsd:
- összes mellékküldi, beleértve az összes küldetést a csapattagoknak
- összes shard
- összes sárkány
- összes csillagkép
- összes rift
- kb az összes küldetés a war-mapon

Ami még rám vár: a főszál és ha még felbukkannak ez által megnyíló új mellékküldetések.

Azért 108 óra után elég gyalázatos lenne ha még Havenben hűsölnék és csak a Hinterlandson mentem volna át ^^

23-as szinten vagyok


Én Skyhold-ba érkezésem óta gyakorlatilag semmit se csináltam ami fő szál lett volna, mégis úgy emlékszem az álarcos bál már nagyon régen volt. De hát persze, mivel az nem fő küldetés, kihagyható, így te valszeg később mentél rá mint én. Ezért volt fura.

Az összes sárkány kivételével én is próbálok mindent megcsinálni, de azt olvastam, hogy ha nem haladsz a fő szálban akkor a játék egy idő után nem ad XP-t a harcokért, hogy nehogy túl erős legyél a fő szálhoz. Ezt ma olvastam, lehet emiatt rámegyek egy kicsit a fő szálra, nehogy egy helyben járjak.

#1126 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 13:10

Üzenet megtekintéseIdézet: chris77 - Dátum: 2014. 12. 08. 12:29

Honnan szereztétek a játékot? Sehol nem találom... :blush:

576

#1127 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 15:39

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2014. 12. 08. 13:09

Én Skyhold-ba érkezésem óta gyakorlatilag semmit se csináltam ami fő szál lett volna, mégis úgy emlékszem az álarcos bál már nagyon régen volt. De hát persze, mivel az nem fő küldetés, kihagyható, így te valszeg később mentél rá mint én. Ezért volt fura.

Az összes sárkány kivételével én is próbálok mindent megcsinálni, de azt olvastam, hogy ha nem haladsz a fő szálban akkor a játék egy idő után nem ad XP-t a harcokért, hogy nehogy túl erős legyél a fő szálhoz. Ezt ma olvastam, lehet emiatt rámegyek egy kicsit a fő szálra, nehogy egy helyben járjak.

Vannak magas szintű területek is. És igen, a fejlődés nem olyan gyors ha csak a mellékes dolgokkal foglalkozol.
A tennivalókért megkapod az XP-t, de a leölt ellenségekért kevesebbet vagy egyáltalán nem fogsz kapni XP-t ha sokkal magasabb szintű vagy mint ők. Én addig csináltam a főszálat amíg az összes terület meg nem nyílt. Voltam kb 12-es.
Azóta bejártam mindent, 23as lettem, lettek badass tervrajzaim craftinghoz meg sok alapanyagom. Most fogom továbbvinni a főküldetést, de nem hiszem, hogy egy ideig lesz benne kihívás. Pl van olyan material amitől minden egyes csapásodra vagy spelledre (mage vagyok) kapsz 3 guardot, majdnem gyorsabban felmegy maxra a guardom mint egy warriornak. Meg van olyan ásvány is amitől hordhatsz bármilyen classal light/medium/heavy armort is, de itt a stat miatt maradtam a lightban (mert pl nekem nem kell strength), egyedül az armor rating miatt érhetné talán meg.

Chris: 576 úgyszintén ^^ (jelenleg PCn nincs is belőle tört verzió a denuvo miatt)

Szerkesztette: Drat 2014. 12. 08. 15:42 -kor

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#1128 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 19:46

Üzenet megtekintéseIdézet: Drat - Dátum: 2014. 12. 08. 15:39


Chris: 576 úgyszintén ^^ (jelenleg PCn nincs is belőle tört verzió a denuvo miatt)


És csak ezért vettétek meg?
Vagy védelem nélkül is megvásároltátok volna?!

Mert ha igen, akkor mindkettőtöknek jár egy nagy :respect: :up:

#1129 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 21:40

Üzenet megtekintéseIdézet: chris77 - Dátum: 2014. 12. 08. 19:46

És csak ezért vettétek meg?
Vagy védelem nélkül is megvásároltátok volna?!

Mert ha igen, akkor mindkettőtöknek jár egy nagy :respect: :up:


Én már egy ideje megveszem azokat a játékokat amiket végigjátszok. Na jó nem mindet, de ami tényleg kiemelkedő és megérdemlik a fejlesztők azokat igen. Vagy ha bizalmat szavazok nekik akkor akár elő is rendelem. Alien Isolation-t is úgy vettem, hogy letöltöttem kipróbáltam, és másnap elmentem megvenni. DAI-t előrendeltem. De mást idén nem is vettem, igaz nem is játszottam mással. Ja de Splinter Cell, de azt még tavaly megjelenésekor vettem meg, azóta talonban volt.

#1130 Felhasználó inaktív   Stack 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.458
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 22:03

Épp most fejeztem be az X-Com Enemy Unknown-t.
Összeségében nagyon elégedett vagyok a játékkal.
Igaz hogy 3szor kellett nekifutnom mire sikerült végig játszanom úgy hogy az már megfelelt (nem lépet ki egyetlen ország sem a szervezetből, nem vesztettem embert).
41 óra járék után elégedetten teszem le a lantot :-)
Aki szereti a körökre osztott stratégiát, szeret taktikázni és elnézi hogy csal a gép annak bátran tudom ajánlani :D
I am a Jedi Knight and the Force is strong with me.

#1131 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 22:27

Üzenet megtekintéseIdézet: chris77 - Dátum: 2014. 12. 08. 19:46

És csak ezért vettétek meg?
Vagy védelem nélkül is megvásároltátok volna?!

Mert ha igen, akkor mindkettőtöknek jár egy nagy :respect: :up:

Én általában akkor veszek játékot ha már akciós, vagy ha valamire nagyon fel vagyok hype-ova. DA3 esetében hype is megvolt, láttam h denuvot raknak rá, aztán ott volt a Keep is ami nem tudom hogy fog működni online funkciók nélkül, úgyhogy egyértelmű volt hogy ez nekem kell, rendesen tokkal-vonóval. Úgyhogy előrendeltem. Általában szoktam várni nagy Steames leárazásokra, de a Dragon Age Origins is tokosan van meg, és még akkor vettem meg amikor 12k volt az ára, mert nagyon tetszett. Nekem vannak olyan címek amiknek nem tudok ellenállni, és vannak olyan akciók amikre nem tudok nemet mondani. A legjobb ha mind2 érvényesül ^.^

Maga a játék nekem picit csalódás, talán túl sokat vártam, de örülök hogy megvan. Most már ráálltam a főszálra és ez tényleg erős része a játéknak. Illetve ha bizonyos része a mellékszálnak vagy gyűjtögetésnek picit untatott is mégis megcsináltam őket, valahogy mindig "visszahívott" magába a játék és már most tervezek egy újabb playthrough-t is :)
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#1132 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 25. 11:32

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2014. 10. 16. 20:19

Alien: Isolation (2014)

Összhatás: 9/10

Csak annak nem ajánlom a játékot aki akciójátékra vagy FPS-re számít. Ez a lopakodásról szól elsősorban.



Elkedtem vele játszani én is, de sajnos amilyen nagy volt a kezdeti lelkesedésem, most épp annyira kezdek kiábrándulni a játékból az alábbi okok miatt :

- A saját árnyékok hiánya. Minden vet árnyékot, csak pont mi magunk nem.. :( Ezt komolyan nem hiszem el, hogy egy ilyen grafikájú, 2014-ben kiadott játéknál ezt nem tudták valahogy megoldani. :reklamacio: Annyira kiábrándító. :( Ebből a szempontból etalonnak vehető szerintem az általam legutóbb kijátszott Evil Within, amiben ezt szenzációsan megcsinálták. Példát vehetne róluk minden programozó.

- Az alien nem véletlenszerűen bolyong az űrhajó belsejében, hanem egyszercsak beb@sszák egy scripttel az utadba és onnantól ott kőröz és szopat a végtelenbe. És látszik, hogy folyamatosan 'tudja', hogy hol vagy, mert érdekes módon mindig csak ott kőröz a végtelenségig, ahol te is vagy. Azokat a részeket meg se nézi már és vissza se megy, ahol esetlegesen előzőleg észlelt már téged. Elején még élveztem, de most már kezd egyre unalmasabbá válni emiatt. Nem ad új élményt az idegen lény látványa (hallványa)..

Pedig tényleg nem egy vad fps-re vágytam. Kifejezetten élveztem a játék legelejét, ahol tulajdonképpen nem is történik semmi, csak a saját lépteid zaját és műszerek és automaták kattogását hallod és minden kis zajra megriadsz, hogy mi fog történni..

Kár érte.. :( Jó játéknak ígérkezett...

#1133 Felhasználó inaktív   von_Wolf 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.421
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 01. 02. 11:13

State of Decay

Igazi hiánypótló zombis játék, ahol végre nem a hentelésen van a hangsúly, hanem a megfontolt játékon és a túlélésen.
Történet itt nem igazán van. Van egy laza felvezetés az elején, hiszen valahogy csak el kell kezdeni és van egy laza levezetés is a végén, hiszen valahogy csak be kell fejezni a játékot. Ennyi, a készítők tényleg csak annyit szántak az egészre, amennyit tényleg kötelező volt. A kezdés és a befejezés között is történnek dolgok, hiszen van egy fő "cselekményszál", ami kötelezően viszi előre a játékost, de ezek teljesen érdemtelenek, mert semmilyen kihatással sincsenek senkire.
Az atmoszféráról pár szó:
Kapunk egy relatíve nagy bejárható területet, 3 nagyobb településsel és a közöttük elterülő térrel. A rendelkezésünkre álló terület teljesen bejárható, mind az erdő/mezők, mind az épületek szabadon felfedezhetőek. Rendelkezésünkre áll egy bázis, ahol a túlélők meghúzzák magukat, ráadásul ez a bázis számtalan előnyt tud biztosítani, emiatt fontos szerepet kap az építgetése, szépítgetése. Lehetőségünk van különböző építményeket, vagy ellátóhelyeket létrehozni az adott bázison, mint például elsősegély hely, mechanikai műhely, alvóhelyek stb. Természetesen ezeknek a száma limitálva van, csak annyi építményt enged, amennyinek az alap bázis helyet tud biztosítani. Ezeket a viskókat aztán tovább lehet fejleszteni nyersanyagért cserébe, így már speciális feladatok ellátására is alkalmasak, pl. az elsősegély helyen lehet antibiotikumokat készíteni, amit aztán magunkkal vihetünk, vagy a mech műhely képes az autók megjavítására, robbanó és gyújtóeszközök gyártására stb. Ezeken felül lehetőségünk van 10 darab outpost létrehozására is, amivel akár egy biztonsági zónát is létre lehet hozni a bázis körül, ezzel is megkönnyítve az életet.
Ha már az élet szóba került. Játékban a közteherviselés elve működik, ez úgy néz ki, hogy minden egyes begyűjtött tárgyunkat egy közös tárolóba ürítjük, amikért pontokat kapunk. Ezek a pontok többek közt azt határozzák meg, hogy mennyit vehetek ki a közösből, vagy ebből bérelhetek magam mellé társakat, esetleg kérhetek valamilyen külső segítséget. Ezért is érdemes az utolsó rozsdás szöget is betenni a közösbe, mert az ember itt nagyon meg tudja magát szívatni. A lootolásnak emiatt van nagyon fontos szerepe a játékban, viszont örömmel láttam, hogy a játék nem esik túlzásokba és nem arról szól az egész, hogy fél napot baktat az embert egy kinyalt belű pilótakekszért. Továbbá folyamatosan kell nyersanyag (lőszer, élelem, gyógyszer, építőanyag, üzemanyag), ez a bázis működéséhez, fejlődéséhez és a morál fenntartásához szükséges.
A harcrendszer kimondottan jól sikerült. Lehetőségünk van közelharci fegyverekkel és lőfegyverekkel küzdeni az agyevők ellen. Hogy senkit ne érjen meglepetésként, a lőfegyverek inkább a háttérbe szorulnak a limitált lőszer mennyiség miatt, ráadásul a lövések hangja mágnesként vonzza az élőhalott embertársainkat, így csak végső esetben érdemes használni. A közelharc viszont elég szórakoztató, randa dolgokat tud művelni egy falbontó kalapács, balta, vagy csak egy szimpla lefolyócső darab. Aztán, ha az ellenfél térdre vagy a földre került, akkor lehetőség van egy-egy látványosabb kivégzésre is. Természetesen nem csak ennyiből áll a dolog, hisz karakterünk fejlődik a megfelelő gyilokszám után, amivel nő az életereje és a kitartása, és a lőfegyvereket is hatékonyabban kezelik. Ez mondjuk, némileg ellentmond a cím alatti legelső mondatomnak, de egy L4D-hez, vagy Dead Island-hez képest a State of Decay fényévekkel mérsékeltebb a hentelésben. Visszakanyarodva a karakterekhez, emberünk fizikai állapota romlik. Minél többet időzünk egy karakterrel, annál jobban kifárad, annál kevésbé lehet vele virgonckodni. Ezért is van lehetőségünk több karakterrel játszani, még az egyik pihen, addig a másik kint tevékenykedik. Én személy szerint, csak 3 embert "használtam", a kb 23-26 összeszedett túlélőből, de csakis azért, mert ez a 3 már elért egy bizonyos szintet, így velük nem a nulláról kellett kezdenem.

Nem bontok pro és kontra csoportokat, alapvetően a játék teljesen rendben van, csak néhány hülyeség zavar, erről egy kicsit bővebben:

Autók:
Fergetegesen szar irányítás és fizika.

Karakterek jellemtelensége:
Tökmindegy, hogy kit terelgetsz éppen, ugyanazt mondják, ugyanazt csinálják. Nincsenek egyéniségeik, nincsenek egyéni monológjaik, ugyanazok a mozdulataik, semmi sincs ami egyedivé tenné őket a kinézetüket leszámítva.

Lopakodás:
A játék nagyon ebbe az irányba lökdös, amivel nem is lenne semmi baj, ha nem full random működne a dolog. Hol méterekre osonok el a betonút közepén egy fertőzöttől, úgy hogy észre sem vesz, hol kiszúrnak a legsűrűbb susnyásban is, holott a játék pont hogy ezeket a helyet javasolja a bujkálásra.

Grafika/optimalizáció:
Elvileg Xbox only játéknak indult, de aztán mégsem. Talán emiatt olyan a grafika, mint amilyen: ocsmány. Ezt tovább ragozni felesleges is.
Néhol komoly FPS droppok jelentkeztek, amivel sem a 780ti sem a 980 nem tudott mit kezdeni, amin egy kicsit azért csodálkozom.

Számomra egy erős nyolcas a tízből. A kedvezményes árát bőven megérte Steamen.

Szerkesztette: von_Wolf 2015. 01. 02. 11:17 -kor

Intel® Core™ i7-5930K Processor, EVGA X99 FTW, EVGA GTX 980 Classified SLI, Corsair Dominator Platinum DDR4-RAM 16GB PC4 2800MHz, Corsair Force 3 120GB SSD, Samsung EcoGreen F2 1,5TB HDD, Cooler Master V850 850W, NZXT Kraken X60 Water cooler, Cooler Master HAF-922XM Case.

#1134 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 01. 29. 14:07

Mivel egyre jobban aggaszt, hogy esetleg meg vannak számlálva a fórum napjai, elkezdtem átpakolni az eddigi értékeléseim egy blog-ra. Idővel (remélem mielőtt meghal a fórum) mindet szeretném átvinni.

DA:I-t még mindig nem sikerült befejeznem, megmondom őszintén már egyre kevésbé motivál. De előbb utóbb csak meglesz.

#1135 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 02. 02. 11:12

Wolfenstein - The New Order

Avagy vissza a gyerekkorba.

Nem is emlékszem mikor ültem utoljára oly gyermeki vigyorral arcomon, mint az elmúlt pár napban, míg ezzel a kissé hibás gyöngyszemmel játszottam. Röviden összefoglalva azt tudnám mondani, így kell kinéznie 2014/2015-ben egy classic FPS rebootnak. Nem szenvedek az oly gyakori grafika fétisben. Alapvetően nem zavar, ha a poligon szám X millió alá csökken és a lighting effectek nem oszlanak meg tökéletesen az oscillált high-res shadow textúrákon (fogalmam sincs miről beszélek :D ), így ezzel nem foglalkozom, szerintem jól néz ki a játék és, ami fontosabb, rendesen ki le van programozva, nem kell hozzá erőmű.

Négy dolog miatt emelkedik ki a többi tucat lövöldözős (és az igencsak gyengécske korábbi reboottól).
1. Történet és a történet mesélés: fogták Philip K. Dick már-már klasszikus és mostanában egyre gyakrabban forgatott/használt könyvét és kombinálták a régi game, mondhatni nem létező, történetével. Második világháború alternatív lezárás, némi okkult tudomány, fura megalomán feltalálók és remek propaganda gépezet... A hangulatot tökéletesen megfogták a korszak német monumentális építészetével, a folyamatosan frissülő hírekkel, újság kivágásokkal, zenékkel, naplóval, a haláltáborokkal és az orwelli szuperállam megteremtésével.
Spoiler


2. Karakterek: ahogy Cynical Brit fogalmazott, nincs joga egy FPS-nek ilyen kvalitású, mélységű karakterekkel operálni, de ez megteszi és jól működik. A mellékszereplők - bár alapvetően klisések - jól fel vannak építve, profin beillesztették őket a cselekménybe és jól kiegészítik azt, a csapatnak valóban van dinamikája és még a jellemfejlődés is megfigyelhető nyomokban.

3. játékmenet: dinamikus, izgalmas, a fegyverek jók és néhol kellően elvetemültek, így tökéletesen hozzák a wolfenstein elvárást, a dual wield zseniális ötlet - bár ez lehet csak enyhén pszichopata hajlamaim testamentuma - van valami rendkívül kielégítő abban, ahogy két shotgunnal osztod a népet :D Szintén kiemelendő, hogy sokféle módon meg lehet közelíteni a küldetéseket, bemehetsz Rambo módjára, de csinálhatod rejtőzködve is, van "perk" rendszer, de elég csak játszani ahhoz, hogy kiold őket.

4. a hangulat: a zenék, a helyszínek, a színvilág, a narráció és az artwork - bár nem hibátlan - de tökéletesen illeszkedik a történethez, így remek hangulatot teremtenek szinte végig.

Negatívumok:
- a főszereplő: értem én, hogy az eredeti game csöndes kemény karakterét akarták visszaadni, a rezignált katonát, ki egy személyben bíró esküdt és kivégző, na meg halhatatlan félisten, de azért ennél csak egy fokkal lehetett volna mélyebb a személyisége. (ezen még a belső monológok sem segítenek sokat)

- a főgenya: rossz arcú, megalomán tudós... bár jól illeszkedik a játékba a vele való konfliktus annyira sablonos, hogy talán az egyetlen gyenge pontja a történetnek, de nem illúzió romboló baki, inkább csak piszkálta a csőrömet picit

- az interface: a fegyver váltás nagyon, de nagyon nem működik billentyűzettel, alapból van azt hiszem 7 féle, ehhez hozzájön, hogy mindegyiket dual wieldben is tudod használni és a fire mode is váltogatható... ez főleg nagyobb harcoknál, sok ellenségnél probléma, a lőszer hamar elfogy, ezért rendre váltogatni kell, ami a nehézkes kezelés és az ellenfelek sokféle képességei miatt gyakran elhalálozáshoz vezet. Persze lehet csak én vagyok a béna, de ezt nem éreztem jól átgondoltnak.

- csavarok: talán ez volt az egyetlen illúzió romboló része a játéknak. A "dráma" és "izgalom" megteremtése érdekében többször olyasmi történik a főszereplővel, ami miatt ott ülsz és úgy érzed, hogy vagy 10 évesek írták a scriptet, vagy a annyira beleélték magukat a főszereplő gyermeteg énjébe, hogy "fullba nyomták a kretént".
Spoiler


Összességében 9/10 nálam az év játéka (2014) még így is.

Szerkesztette: Nevl 2015. 02. 02. 11:17 -kor

"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#1136 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 02. 03. 08:35

Üzenet megtekintéseIdézet: Nevl - Dátum: 2015. 02. 02. 11:12


Összességében 9/10 nálam az év játéka (2014) még így is.


Viszont akkor felmerül bennem a kérdés, hogy mik közül? Mivel játszottál eddig?

Szerkesztette: chris77 2015. 02. 03. 08:35 -kor


#1137 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 03. 14. 22:56

Dragon Age: Inquisition (2014)

Errefelé

Szerkesztette: Mumia 2015. 03. 14. 22:57 -kor


#1138 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 03. 15. 07:39

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2015. 03. 14. 22:56

Dragon Age: Inquisition (2014)

Errefelé

Köszi az őszinte kritikát. ;)
Hát nem jött meg hozzá a hangulatom.
Pláne annyiért, amennyiért árulják...


Amúgy siettél, vagy fáradt voltál mikor írtad?


Idézet

A játék úgy tesz mintha fontosak lennének és valóban az inkvizíció presztizséd növelnéd velük,

Idézet

Nem véletlenül kűzdök már 4 hónapja a játékkal.

Idézet

pl lehet a társaknak feladatot adni a térkpen, amit jó ötoletnek tartok

Idézet

•magasztos és iztalmas történet Skyhold előtti időben


#1139 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 03. 15. 17:14

Inkább fáradt voltam.Rendre összeakadtak az ujjaim gépelés közben.

Szerkesztette: Mumia 2015. 03. 15. 17:15 -kor


#1140 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 03. 16. 09:29

Fallout 1, már én sem tudom hányadszorra még mindig epic! :p

Fallout 2 telepítve, némi szabadidő kéne rá :)
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó