Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!
#301
Elküldve: 2009. 08. 22. 06:35
erdekes mert en folytathattam ott ahol abbahagytam meg tegnap reggel (vhol 10. szint korul) es eddig a piros szarig jutottam.
#302
Elküldve: 2009. 08. 22. 09:05

[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
Azt hiszem ez tipikusan az a játék, ahol nem (nagyon) szabad adni az első benyomásra. A kiadó és a fejlesztő logója/animációja kifejezetten pofás (na nem mintha számítana bármit is), de nem sokat kell várni az első hideg zuhanyra, a menüre. Ha azt mondom, hogy egyszerű, mint a faék, akkor finoman fogalmaztam. A funkcióját persze ellátja, de nem sokat foglalkoztak vele, az fix. A második pofon (amit még több másik is követ...) a grafika (és az átvezető videók). Anno a Doom 3 grafikája hatalmas durranásnak számított, igaz csak szűk tereken működött, de mégis sikerült úgy megoldani, hogy hangulatos legyen. Itt már nem vagyunk egy folyósóra nyomorítva, kifejezetten nagy terek is vannak, de a grafika maradt ugyanazon a szinten. Ma ez már kevés, főleg, hogy AA sincs. De legalább hasít, mint a zsírozott villám.


A történet a szokásos, nélkülöz minden csavart. A nácik megint rátették a kezüket valami sötét és félelmetes dologra, amivel a háború menetét akarják az előnyükre fordítani, bármi áron.
Szerencsére van jópár remek ötlet a játékban (amit nem sikerült maradéktalanul kivitelezni), így nem olyan vészes a helyzet, mint elsőre tűnik. Először is a medál, amivel különböző képességeket tudunk előhívni (igencsak hasonlóan, mint a Crysis-ben látott nano-suit esetében). Bár alapjában véve nem változtatja meg a játékmenetet, sokkal jobban ki van használva, mint a Crysisban a nano-suit. Minden képességet megéri használni, amiket ráadásul kombinálni is lehet!
Másik remek ötlet, hogy a fegyvereket és magát a medált is lehet upgrade-elni. Sajnos ez is csak minimálisan változtatja meg a játékmenetet. Pl. hangtompítóval egy ideig ugyan lehet "lopakodni", de hamar átmegy a játékmenet a klasszikus "megyek, lövök" mészárszék stílusba. Kár.
Az RPG-szerű küldetésrendszer elsőre jónak tűnik, de hamar idegesítővé válik a gyakorlatilag céltalan bolyongás a városban. A küldetések sorrendje csak kis mértékben változtatható.
Mindezeket együtt véve, elég alacsony az újrajátszási faktor. És az eldugott tárgyakat sincs sok kedve keresgélni az embernek.
Ahogy halad előre a játék, a korábbi negatívumok (grafika, irányítás/mozgás, hangok) egy része - ha el nem is tűnik, de - mérséklődik. Az irányításhoz hozzászokik az ember és a designerek is jobban kitettek magukért, mintha a grafika is szebb lenne.
Ami tetszett:
- jó ötletek (medál, fegyver upgrade)
- ötletes főellenségek
- alacsony gépigény
- látványos fizika
Ami nem:
- jó ötletek, amiket sokkal jobban is meg lehetett volna oldani (főleg a küldetés-rendszer)
- nagyon könnyű, buta AI (oké, az utsó főmancival többet szenvedtem, mint a játék többi részével összesen :Đ )
- mai szemmel már igencsak csúnyácska grafika...
- ...és átvezető animációk
- (eleinte) szokatlan irányítás
- gyenge hangok
Összességében: 7.5/10
(A multit itt sem próbáltam, de biztosra veszem, hogy jól el lehet lenni vele.)
<span style='color:black'><b>GigaByte</b> GA-P35C-DS3R | <b>Intel</b> C2Q Q6600 @ 3,2 GHz (8x 400 MHz) + <b>Zalman</b> CNPS9700 | <b>XFX</b> HD4890 1GB | 2x <b>Corsair</b> Twin2X2048-6400C4 (4GB) | <b>Pioneer</b> DVR-112DB | <b>Maxtor</b> 2x 250GB, <b>Samsung</b> 320GB + 500GB + 750GB + 1000GB, <b>Seagate</b> 320GB + 500GB | <b>Corsair</b> HX750W | <b>Cooler Master</b> Stacker 810 | <b>Logitech</b> Cordless Desktop Wave | <b>Logitech</b> MX Revolution + SteelPad 5L | <b>Dell</b> E228WFP</span>
#303
Elküldve: 2009. 08. 22. 09:21
Idézet: Cellular - Dátum: 2009. aug. 22., szombat - 7:35
erdekes mert en folytathattam ott ahol abbahagytam meg tegnap reggel (vhol 10. szint korul) es eddig a piros szarig jutottam.
Nem nehéz egyik pálya sem, ha megelégedsz master blasternál gyengébb továbbjutó eredménnyel. Játsszál az időzítésekkel, meg ha szükséges ellenrobbantással, hogy védd a piros épületet.

world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Idézet
Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye
#304
Elküldve: 2009. 08. 22. 09:29
Dead Space
Start: 2009.08.20.
Finish: 2009.08.21.
Most, hogy már van kellően erős gépen, gondoltam kipróbálom.
1240*1024 Magas képernyő beállítások mellett win7-en futtattam. Meglepő eredménnyel.
Élmények:
Elején furcsa volt ez a TPS nézet, hol így, hol úgy látom az eseményeket, de azért sikerült megszokni. Szépen lassan belerázódtam a kezelésbe és a játékmenetbe is.
Grafika:
Nekem teljesen bejött, meg se rezzent, folyamatos volt.
Árnyékokon azért lehetett volna még dolgozni.
Hangok:
Teljesen meg voltam vele elégedve, jó volt az összhang.
Kellően ijesztő és ajánlott hangosan hallgatni. 
Pro:
Nem tudom, hogy csinálták a készítők, de az ikonra kattintás után és a mentett állás betöltése között kb. fél perc telt el, semmi darálás.
A játék hossza is pont jó volt, végére azért untam, hogy hentelni kellett.
Nagyon bejött a hajónak ez az ötlete. (Jó nagy, metróval, lehet így is hamarabb készült el, mint a 4-es?
)
Kontra:
Egész képernyős megamonsták. Mindegyik hasonló módon kellett irtani. TPS-nek köszönhetően, amikor alul, felül, oldalt támadtak, kellett rángatni az egeret, na meg a fűrészt..
A néma főhős esete, alá HL2, azért egy kicsit furcsa volt..
PS:
Lehet hősünk és barátnője zombiként visszatér a mentőhajóval..?
8/10
Start: 2009.08.20.
Finish: 2009.08.21.
Most, hogy már van kellően erős gépen, gondoltam kipróbálom.
1240*1024 Magas képernyő beállítások mellett win7-en futtattam. Meglepő eredménnyel.
Élmények:
Elején furcsa volt ez a TPS nézet, hol így, hol úgy látom az eseményeket, de azért sikerült megszokni. Szépen lassan belerázódtam a kezelésbe és a játékmenetbe is.
Grafika:
Nekem teljesen bejött, meg se rezzent, folyamatos volt.
Árnyékokon azért lehetett volna még dolgozni.

Hangok:
Teljesen meg voltam vele elégedve, jó volt az összhang.


Pro:
Nem tudom, hogy csinálták a készítők, de az ikonra kattintás után és a mentett állás betöltése között kb. fél perc telt el, semmi darálás.

A játék hossza is pont jó volt, végére azért untam, hogy hentelni kellett.
Nagyon bejött a hajónak ez az ötlete. (Jó nagy, metróval, lehet így is hamarabb készült el, mint a 4-es?

Kontra:
Egész képernyős megamonsták. Mindegyik hasonló módon kellett irtani. TPS-nek köszönhetően, amikor alul, felül, oldalt támadtak, kellett rángatni az egeret, na meg a fűrészt..
A néma főhős esete, alá HL2, azért egy kicsit furcsa volt..
PS:
Lehet hősünk és barátnője zombiként visszatér a mentőhajóval..?

8/10
"Everyone is busy to find out what happened in the first second after the Big Bang, I’m curious what was in the before seconds…" S.G.
#305
Elküldve: 2009. 08. 22. 20:12
Idézet: sQr` - Dátum: 2009. aug. 20., csütörtök - 23:33
+ Barcelona szépen le lett modellezve
Mi? Én főként azért dobtam mert a leggagyibban van lemodellezve a város, minden utca tökegyforma, igazából nincsenek is utcák, csak 1-2 fő út, ismétlődő épületek és textúrák. Térkép nélkül kb lehetetlen lenne megmondnai benne, hogy éppen hol vagy, annyira gagyi a kidolgozottsága a városnak.
#306
Elküldve: 2009. 08. 22. 22:14
Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!
#307
Elküldve: 2009. 08. 22. 22:39
Idézet: dani83 - Dátum: 2009. aug. 22., szombat - 23:14


Basszus, a level 28-at képtelen vagyok Blaster Masterként megcsinálni. Hiába robbantom le a cuccot, érintés nélkül, csak excellentet:


Őrületbe kerget.
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Idézet
Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye
#308
Elküldve: 2009. 08. 22. 23:59
Idézet: Mumia - Dátum: 2009. aug. 22., szombat - 20:12
Mi? Én főként azért dobtam mert a leggagyibban van lemodellezve a város, minden utca tökegyforma, igazából nincsenek is utcák, csak 1-2 fő út, ismétlődő épületek és textúrák. Térkép nélkül kb lehetetlen lenne megmondnai benne, hogy éppen hol vagy, annyira gagyi a kidolgozottsága a városnak.
...ha az ember kiszáll és úgy megy végig az épületeken akkor látszik, hogy nem egyformák azok, csak valami rohadt mód elszabták, mert valóban úgy tűnik. Nincs karaktere egy-egy résznek (vagy csak kevésnek), kevés a jellegzetessége.
Acer 5536g • Playstation 3 Slim • LG 42LD550
#309
Elküldve: 2009. 08. 23. 09:37
Divinity 2

Nem játszottam eddig divinity sorozattal de történetet elolvastam hozzá ne tudatlanul bóklásszak
az univerzumban. Grafika elsőre elég kiábrándító, érdekes módon képeken szebb mint mozgásban.
Ennek sok oka van 2 legzavaróbb a főhős bizonyos mozdulatai csípőficamra utalnak. 2. fizika teljes hiánya.
Összkép azért is érthetetlen mert gamebryo engine azért ettől többre képes. (oblivion és fallout után
nehéz elhinni hogy ez ugyanaz volna)
Pozitív oldalon, remekül belőtt hdr, Ugrások, kardozás, látványosra sikerült.
Szörnyek / megidézett segítő mozgása jó.
Szép armorok és fegyverek szinte minden kombinációban használható.
A látványvilág hiányosságok ellenére hangulatos, és magával ragadó.
Játékmenet alapvetően könnyű, nehézségi szint nincs, az ellenfelek sem erősödnek velünk.
Leginkább elért szint számít. Sokak által szidott inventory rendszerrel sincs szerintem akkora baj.
Mellékküldetések változatosak, rengeteg van, A fő szál igazából nem is lényeges.
quest log viszont katasztrófa, hiába jegyez fel a játék minden elhangzott mondatot elkülönítve,
kibogozhatatlan ki, mit és miről mondta.
Történet érdekes, és párbeszédekben bőséges humor van, de ez sem segít a befejezésen
ami nincs, megszakad és lóg a semmiben. (szó szerint) Viszont jól sikerült beleszőni
az anti sárkány erőteret, légvédelmi óriás nyílpuskát és fa ion ágyút,
amin azért elgondolkozik az ember mit is keres egy fantazy univerzumban
pro:
Hangulatos világ.
Sok humor.
gondolatolvasás
Kellemes irányíthatóság.
Változatos és rengeteg mellék küldetés. (ez a játék legnagyobb előnye)
Jó zene.
Sárkány form vicces, és a repülés is jól meg lett oldva.
Jól induló történet.
Kontra:
Nincs fizika.
Átekinthetetlen quest log.
Néhol szörnyű mozgás. (szerencsére nem harc közben)
Sárkány alapvetően sebezhetőbb mint az ember
Nem lehet sárkánykét odapörkölni az embereknek.
Kiábrándító, befejezetlen végkifejlet.
összeségében kellemes élmény, 6.5 / 10 leszámítva a legvégét amihez nagyon remélem féléven belül jön
egy kieg és tiszteségesen befejezi

Nem játszottam eddig divinity sorozattal de történetet elolvastam hozzá ne tudatlanul bóklásszak
az univerzumban. Grafika elsőre elég kiábrándító, érdekes módon képeken szebb mint mozgásban.
Ennek sok oka van 2 legzavaróbb a főhős bizonyos mozdulatai csípőficamra utalnak. 2. fizika teljes hiánya.
Összkép azért is érthetetlen mert gamebryo engine azért ettől többre képes. (oblivion és fallout után
nehéz elhinni hogy ez ugyanaz volna)
Pozitív oldalon, remekül belőtt hdr, Ugrások, kardozás, látványosra sikerült.
Szörnyek / megidézett segítő mozgása jó.
Szép armorok és fegyverek szinte minden kombinációban használható.
A látványvilág hiányosságok ellenére hangulatos, és magával ragadó.
Játékmenet alapvetően könnyű, nehézségi szint nincs, az ellenfelek sem erősödnek velünk.
Leginkább elért szint számít. Sokak által szidott inventory rendszerrel sincs szerintem akkora baj.
Mellékküldetések változatosak, rengeteg van, A fő szál igazából nem is lényeges.
quest log viszont katasztrófa, hiába jegyez fel a játék minden elhangzott mondatot elkülönítve,
kibogozhatatlan ki, mit és miről mondta.
Történet érdekes, és párbeszédekben bőséges humor van, de ez sem segít a befejezésen
ami nincs, megszakad és lóg a semmiben. (szó szerint) Viszont jól sikerült beleszőni
az anti sárkány erőteret, légvédelmi óriás nyílpuskát és fa ion ágyút,
amin azért elgondolkozik az ember mit is keres egy fantazy univerzumban
pro:
Hangulatos világ.
Sok humor.
gondolatolvasás

Kellemes irányíthatóság.
Változatos és rengeteg mellék küldetés. (ez a játék legnagyobb előnye)
Jó zene.
Sárkány form vicces, és a repülés is jól meg lett oldva.
Jól induló történet.
Kontra:
Nincs fizika.
Átekinthetetlen quest log.
Néhol szörnyű mozgás. (szerencsére nem harc közben)
Sárkány alapvetően sebezhetőbb mint az ember

Nem lehet sárkánykét odapörkölni az embereknek.
Kiábrándító, befejezetlen végkifejlet.
összeségében kellemes élmény, 6.5 / 10 leszámítva a legvégét amihez nagyon remélem féléven belül jön
egy kieg és tiszteségesen befejezi
#310
Elküldve: 2009. 08. 23. 10:00
Idézet: spidey - Dátum: 2009. aug. 21., péntek - 23:45
Höjj, látom itt jó sokat hetente tolnak végig valami cuccot, ha nekem ennyi időm lenne...
Fenti cuccost ugyan meg nem ismerem személyesen, csak képeket láttam, azok alapján nem ígért sokat, meg leírás alapján se, persze lehet, hogy ennyire jó, de erről jutott eszembe, hogy el lehet szaladni a százalékokkal, hogy a JA+ tette, minden második játék, ami grafikus kaland, és nem omlik össze egy P2-n indításnál, legalább A- értékelést kap náluk.
A 20. (huszadik, szó szerint!) Nancy Drew-játék is...
Be is szívtam eggyel, hirtelen már a címére sem emlékszem, csak arra, hogy lakatlan sziget meg rettenetes akcentusok voltak benne, gyenge grafika és lapos sztori, aztán a hippi kaland oldalak dobták neki a jót, normális gamer oldalon meg 4.5-öket kapott, olyan is volt... 100% mondjuk a tökéletes játék a műfajból, ahhoz képest van értelme százalékot adni szerintem.
Ma repülnek olyan játékokra is a nagy pontszámok, hogy régen a klasszikusok nem kaptak annyit(ld. Deus Ex vagy Diablo II 8.x pont@Gamespot...)

Fenti cuccost ugyan meg nem ismerem személyesen, csak képeket láttam, azok alapján nem ígért sokat, meg leírás alapján se, persze lehet, hogy ennyire jó, de erről jutott eszembe, hogy el lehet szaladni a százalékokkal, hogy a JA+ tette, minden második játék, ami grafikus kaland, és nem omlik össze egy P2-n indításnál, legalább A- értékelést kap náluk.

Be is szívtam eggyel, hirtelen már a címére sem emlékszem, csak arra, hogy lakatlan sziget meg rettenetes akcentusok voltak benne, gyenge grafika és lapos sztori, aztán a hippi kaland oldalak dobták neki a jót, normális gamer oldalon meg 4.5-öket kapott, olyan is volt... 100% mondjuk a tökéletes játék a műfajból, ahhoz képest van értelme százalékot adni szerintem.
Ma repülnek olyan játékokra is a nagy pontszámok, hogy régen a klasszikusok nem kaptak annyit(ld. Deus Ex vagy Diablo II 8.x pont@Gamespot...)
Én nem vagyok gamer magazin (gondolom egyikünk sem), úgyhogy "engedtessék meg", hogy szabadabban pontozzak. :Đ
Qwerty4
#311
Elküldve: 2009. 08. 23. 18:55
Doom 3 (2004) x2
Kőkemény ezervalahányszáz forintért megvettem a Best of Activision kiadást, egyszerűbb volt mint letölteni. Az azért elég vicces, hogy 3 CD-n adták ki. (Akkoriban még lehet, hogy sokkal drágább volt a DVD mint a 3 CD?? :confused: ) Na mindegy. Ma vittem végig másodjára a játékot, még anno 2005-ben vittem végig először. Szvsz. 2004-ben a legszebb játék/engine volt. A hangulata még így 5 év távlatából is nagyon üt. Bár a játék nagyon erőteljesen rádolgozik a "búú faktorra", azaz az ijesztgetésekre, ezt hanghatásokkal és hirtelen az arcomba robbanó ellenségeses démonokkal éri el. Ugyanakkor a játék a játékost folyamatos feszültségben tartja, főleg a sötét, szűk folyósokkal.
Az engine egyetlen hibája az, hogy nem nagyon tud mit kezdeni a nagy nyitott terekkel, ezt valamelyest orvosolták a Quake4-ben, ami a nevéhez nem volt méltó játék. Én végig se vittem. De még azt a játékot is a szűk, kis területek jellemezték. Az engine erőssége a fény, árnyék hatások. Ebben a tekintetben nagyon is előre mutató volt.
A játék maga nem túl hosszú, de nem is túl rövid, olyan 6-8 óra gameplay van benne, ha valaki nem rohan végig rajta egy rózsaszínkarszalaggal a karján a legkönnyebb fokozaton. Szvsz. ezt a játékot sem szabad a legkönnyebb fokozaton játszani, mivel nem nagyon van történet, illetve eléggé érdektelen, ezért a játék akkor válik élvezetessé, ha van kihívás.
Tulajdonképpen az összes klasszikus Doomban megismert fegyvert újra láthatjuk a láncfűrésztől egészen a BFG-ig.
Az ellenségek is ugyanúgy megvannak. A legidegesítőbbek a lost soulok, inkább egy Mancubus mint ebből egy csapat.
Aprók, nehéz eltalálni őket és bosszantóak.

Sokakat zavart az, hogy a zseblámpát nem lehetett rászerelni valamelyik fegyverre. Megmondom őszintén engem sose zavart. Ha kellett a lámpa elővettem, ha már nem kellett eltettem.
Nem nagyon tudok negatívumot felhozni, talán csak annyit, hogy jó lett volna nagyobb tereket is becsempészni a játékba.
Értékelés: 99%
Doom 3 Romance :Đ
Kőkemény ezervalahányszáz forintért megvettem a Best of Activision kiadást, egyszerűbb volt mint letölteni. Az azért elég vicces, hogy 3 CD-n adták ki. (Akkoriban még lehet, hogy sokkal drágább volt a DVD mint a 3 CD?? :confused: ) Na mindegy. Ma vittem végig másodjára a játékot, még anno 2005-ben vittem végig először. Szvsz. 2004-ben a legszebb játék/engine volt. A hangulata még így 5 év távlatából is nagyon üt. Bár a játék nagyon erőteljesen rádolgozik a "búú faktorra", azaz az ijesztgetésekre, ezt hanghatásokkal és hirtelen az arcomba robbanó ellenségeses démonokkal éri el. Ugyanakkor a játék a játékost folyamatos feszültségben tartja, főleg a sötét, szűk folyósokkal.
Az engine egyetlen hibája az, hogy nem nagyon tud mit kezdeni a nagy nyitott terekkel, ezt valamelyest orvosolták a Quake4-ben, ami a nevéhez nem volt méltó játék. Én végig se vittem. De még azt a játékot is a szűk, kis területek jellemezték. Az engine erőssége a fény, árnyék hatások. Ebben a tekintetben nagyon is előre mutató volt.
A játék maga nem túl hosszú, de nem is túl rövid, olyan 6-8 óra gameplay van benne, ha valaki nem rohan végig rajta egy rózsaszínkarszalaggal a karján a legkönnyebb fokozaton. Szvsz. ezt a játékot sem szabad a legkönnyebb fokozaton játszani, mivel nem nagyon van történet, illetve eléggé érdektelen, ezért a játék akkor válik élvezetessé, ha van kihívás.
Tulajdonképpen az összes klasszikus Doomban megismert fegyvert újra láthatjuk a láncfűrésztől egészen a BFG-ig.
Az ellenségek is ugyanúgy megvannak. A legidegesítőbbek a lost soulok, inkább egy Mancubus mint ebből egy csapat.


Sokakat zavart az, hogy a zseblámpát nem lehetett rászerelni valamelyik fegyverre. Megmondom őszintén engem sose zavart. Ha kellett a lámpa elővettem, ha már nem kellett eltettem.
Nem nagyon tudok negatívumot felhozni, talán csak annyit, hogy jó lett volna nagyobb tereket is becsempészni a játékba.
Értékelés: 99%
Doom 3 Romance :Đ
#312
Elküldve: 2009. 08. 23. 21:16
99% ?
Hűűha. Hát nem tudom. Én eddig 3x estem neki a játéknak, de kb 2 óra volt a max, amíg jutottam vele. De biztosan az én hibám. :'] Majd idővel megpróbálkozom vele újra...
Hűűha. Hát nem tudom. Én eddig 3x estem neki a játéknak, de kb 2 óra volt a max, amíg jutottam vele. De biztosan az én hibám. :'] Majd idővel megpróbálkozom vele újra...
Acer 5536g • Playstation 3 Slim • LG 42LD550
#313
Elküldve: 2009. 08. 23. 21:31
Na jah. A játék nagyon kibaszós. Pl. a vége felé volt egy ajtó, ami le volt zárva, nosza keresgéltem hozzá a PDA-t, végül a pálya tök másik végében egy bebújós helyen a legnagyobb sötétbe volt rakva. Meg volt egy másik eset is, hogy beragadtam egy pálya szakaszra, ahol előttem egy leszakadt híd, alatta láva a "szoba" másik felében pedig egy felrobban lift. Vagy tízszer beestem a lávába, sátáni kacajok közepette, mert azt hittem, hogy a megmaradt hídkorláton átugrok a másik oldalra mire észrevettem, hogy a lift mellett van egy apró létra, amivel felfelé el lehet hagyni a teret.
Meghát Marine szinten is azért elég szopóka tud lenni a játék, amikor két-három Baron of Hell-t egy raklapnyi Imppel megspékelve felém küld. Jah és a rengeteg ugráló pókról nem is beszéltem...
Meghát Marine szinten is azért elég szopóka tud lenni a játék, amikor két-három Baron of Hell-t egy raklapnyi Imppel megspékelve felém küld. Jah és a rengeteg ugráló pókról nem is beszéltem...
#314
Elküldve: 2009. 08. 23. 21:36
Jó volt az, várom is a Doom 4-et :Đ
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Idézet
Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye
#315
Elküldve: 2009. 08. 23. 21:45
Igazság szerint én nem a nehézsége miatt hagytam abba, hanem meguntam. :']
De biztos az én hibám, egyszerűen csak engem nem kötött le és az ijesztgetések nagy részét is előre lehet sejteni (halott Zombi mellett sok lőszer és élet pl...).
De biztos az én hibám, egyszerűen csak engem nem kötött le és az ijesztgetések nagy részét is előre lehet sejteni (halott Zombi mellett sok lőszer és élet pl...).
Acer 5536g • Playstation 3 Slim • LG 42LD550
#316
Elküldve: 2009. 08. 24. 03:40
Jó kis cucc pedig, ess neki mégegyszer. Ilyen old-school csoda, sok újítást ne várj el tole de megvan a hangulata. Egyetértek hogy az a sokkoltatós módszer nagyon olcsó trukk, én is jobban szeretem/élvezem/tisztelem a pszichológiai horrorokat de azokból igencsak kevés van (mivel sokkal nehezebb osszerakni oket).
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")
#317
Elküldve: 2009. 08. 24. 11:32
Idézet: JonesC - Dátum: 2009. aug. 22., szombat - 23:39
Basszus, a level 28-at képtelen vagyok Blaster Masterként megcsinálni. Hiába robbantom le a cuccot, érintés nélkül, csak excellentet
Én az egész játék során nem értem, hogyan pontoz, van, hogy faszán összedől az épület, és alig kapok pontot :confused: Viszont volt olyan, hogy az épület kb megmaradt, de a tetejét kirepítettem a képernyőről és rohadt sok pontot adott rá :Đ
#319
Elküldve: 2009. 08. 24. 11:49
Idézet: f_you - Dátum: 2009. aug. 24., hétfő - 12:32
Én az egész játék során nem értem, hogyan pontoz, van, hogy faszán összedől az épület, és alig kapok pontot :confused: Viszont volt olyan, hogy az épület kb megmaradt, de a tetejét kirepítettem a képernyőről és rohadt sok pontot adott rá :Đ
Igen fura kicsit a pontozás

De azért nagyon faszányos játék.

Szerk: amúgy már majdnem kész vok az összessel blaster masteren

Max: melóhelyen verhetetlen

Szerkesztette: JonesC 2009. 08. 24. 11:50 -kor
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Idézet
Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye