HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#801 Felhasználó inaktív   Ragnarök 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 28. 11:51

Dragon Age 2

Hát mit is mondjak...? Sokak szerint förtelmes lett ez a rész és "semmi köze nincs" a Dragon Age-hez. Na akkor essünk neki az elejétől.

Maga a játék designja, értem itt a menüt, az art-designt és a user interfacet, nekem nagyon is tetszett. Sokkal letisztultabbnak tűnt az interface, bár az igazat megvallva egy kicsit túlságosan is. A töltőképernyőn szereplő képek és az Act-ok közötti átvezető videók art workje nagyon elvarázsolt. Szerintem ezen a téren nagyon is kitettek magukért a fejlesztők.

No, de ne ragadjunk le itt, essünk neki magának a játéknak.
Nekem speciel először meglepő volt, hogy Varric voltaképpen meséli az egészet, de később megtetszett az egész és ezzel a játék eleji "hantázásával" összekombinált tutorial ötlete is nagyon ötletesnek bizonyult számomra. Ahogy olvastam itt a fórumon, a történet egyeseknek lapos és unalmas és az igazat megvallva párszor engem is elkapott ez az érzés. Én ezt arra fognám hogy egy állandó környezetben kell fel s alá rohangálni, az összes barlang és dungeon 90%-ban ugyanúgy van megtervezve és hát... igen ez engem is elkeserített egy kicsit. A változékony környezet rendesen megtudja dobni egy játék élményeit. Ebben a játékban sajnos előjött az az érzésem ami a DA:O alatt nem... hogy egy "csőtörténetben" járkálok. A másik dolog amire még rá lehetne kenni ezt a dolgot, hogy állandóan banditákkal és vérmágusokkal (vagy blood magekkel, kinek hogy tetszik) csatározunk, akármi is történjen. Ja meg a Qunarik... őket se felejtsük el. Mondjuk ezt talán csak azért mondom, mert másoknak is ez a véleménye és igazat is adok nekik, bár -szerintem- egy ilyen városban és történetben nagyon másokkal nem lehetne találkozni/"hadakozni".

Pár szóban magát a játékmenetet jellemzvén: Az első pillanattól szerelmes lettem az új harcrendszerbe. A rendkívül dinamikus játékmenet abszolút lekötött és tulajdonképpen nem untam hogy minden egyes utcasarkon találkoztam egy csapat banditával/mágussal, mert egyszerűen elvarázsolt a -véleményem szerint- tökéletesen kivitelezett harcrendszer. Nem észlelhettük azt a "hibát", amit a DA:O-ban, hogy ha pl. kimozdultunk egy ellenfél elől/hatótávolságából, akkor még megkaptuk a sebzést. Tehát volt rá esély, hogy eltévessze a karakterünket egy ütés ha arrébb mozdultunk és ennek nagyon örültem, mivel én Rogue-al játszottam végig és annál azért elég fontos volt a mozgás. Ami nálam viszont meglehetősen letörte a bili fülét, hogy eltűntek a "kivégzések", amit a DA:O-ban nagyon kedveltem. Ez nálam egy nagyon-nagy minusz, de félreértés ne essék, ezek nélkül is élveztem a játékot, csak... meglehetősen hiányoltam, mivel szerintem egy ilyen látványosan kivitelezett harcrendszerbe belefért volna 1-2 finom és látványos kivégző mozdulat. És igen... erről jut eszembe. Nem értem miért kell egy embernek/vagy akárminek szétrobbannia ha egy ütésből meghal. Lásd: Backstab kritikus ütés... ez nagyon nem tetszett. Ráadásul ez is egy úgymond, "olcsón" kivitelezett fogás volt, mivel minden modell, legyen az törpe/ember/akármi ugyan azzal az animációval robbant szét és ha jól megnéztük, egyetlen egy modellt használtak fel ehhez: egy emberét.

A karakterekre való tekintettel... hát sokaknak vegyes érzelmeik vannak, ahogy olvastam, de én személy szerint örültem Anders visszatérésének, bár ez a "mélydepresszív" állapot kicsit zavart nála. A DA:Awakening-ben nagyon megkedveltem az állandó poénkodásait és ezt most kicsit hiányoltam, de szerintem ezért most nem lehet hibáztatni senkit, hiszen a történetben ő is keresztülment egy-két dolgon. Az apró történetbeli utalások és megjelenések más DA:O karakterekre is nagyon tetszettek és kellemes emlékeket ébresztettek fel bennem és nálam egy apró pozitívumként könyvelhető el ez a dolog. Tetszett az is hogy a fő karakter végre "beszédképes" bár szerencsétlen elég... egyszerűre sikerült, ami az előző okkal szemben nekem negatívum.

Nos hát, dióhéjban az én véleményem ennyi lenne a játékról. Valószínű, hogy pár dolgot kifelejtettem, de számomra ezek voltak a legszembetűnőbb dolgok... és ezek voltak azok amikre most perpillanat emlékeztem. :D

Csak hogy pontozás is legyen: 7.2/10

szerk.: És hogy a poén se maradjon le a végéről:
Kép

Szerkesztette: Ragnarřk 2011. 03. 28. 11:51 -kor


#802 Felhasználó inaktív   neoguy 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 277
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 15:10

Crysis 2

Számomra is vegyes érzelmek kerítettek hatalmamba, mikor végére értem a játéknak. Őszintén szólva nagyon nehéz ezt a játékot értékelni, mert kifejezetten jó volt, de mégis csalódás ért. Hogy miért? Mert én egy olyan folytatást vártam, ami tulajdonképpen HASONLÍT az elődjére nagyjából. Márpedig a Nanosuit-on kívül nem sok maradt az első rész óta, gyakorlatilag teljesen átírták a cselekéményt.
Én nagy rajongója vagyok az első résznek, de a játék felétől csak vakartam a fejem, nem értem mostanáig sem, hogy mi van.
Hova tűntek az első részből az idegenek járművei? 3 év alatt lecserélték őket? Pont egy jó kis harc hiányzik a végéről 1-2 Hunterrel a romos házak között, ez a Pinger nevű robot közelébe sem ér. Egészen a végéig vártam hogy mikor bukkan már fel valami az elődből, de hiába.
Mi lett a hideggel? Úgy ért véget az első rész hogy le akarják fagyasztani a bolygót, erre fel az eltelt 3 év alatt inkább lecserélték vírusra :omg: Hát ez baromi eredeti.
Mi lett Nomaddal és Sykes-el? És még sorolhatnám a motor butítással, de azt már megtettétek...DE
Ha önmagába nézzük és nem hasonlítgatjuk össze az előddel, akkor látszik, hogy ez egy jó játék. Ugyanis az akció nagyon ottvan, és még változatosnak is mondható. Így az értékelés is ez alapján történik; bár ha egy Oblivion-t is tudtak portolni konzolra, akkor itt is lehetett volna nagyobb helyszín. Ha úgy állunk hozzá, hogy nem az elődhöz mérjük akkor jól szórakozunk.

Értékelés: 8/10

#803 Felhasználó inaktív   NetTom 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 01. 11:50

Crysis 2

Nos ami tetszett vagy elfogadható:
- grafika és látvány, atmoszféra a játékban
- akció a javából
- történet viszonylag kerek és sci-fi fanatikusoknak mint én szerintem elfogadható és érdekes
- a feladatok többféle megközelítése (szemtől szemben akció, lopakodás, terep kihasználása stb)
- nehézségi szint (az MI problémát leszámítva) alapvetően egész jól belőtt, van benne kihívás még így is
- hangok

Ami nem tetszett:
- az MI néha botrányos, beragadó (főleg idegenek), összevissza ugráló és rohangáló ellenfelek - ez sokat levon az élményfaktorból
- elnagyolt és kiaknázatlan lehetőségek a történetben, a történetvezetésben és a helyszínekben
- picit lehetett volna talán hosszabb és összetettebb

Értékelés: 7.5/10



Homefront

Ami jó:
- a történet és a környezet, az atmoszféra/hangulat a játékban
- fegyverek kezelése, hangja
- akció és pörgés

Ami nem annyira:
- rövid volt túlságosan, bár lehet a multi hangsúly miatt (?)
- az MI túl egyszerű lett

Értékelés: 7.0/10

Szerkesztette: ThomasS31 2011. 04. 01. 11:54 -kor


#804 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 02. 00:04

Dragon Age II (2011)

Nem tudom hol kezdjem ennek a játéknak az értékelését. A sima dragon age-hez valóban nem sok köze van, azon kívül, hogy azonos világban játszódik, és 1-2 szereplő feltűnik belőle itt is.

A játékmenet teljesen más lett, sokkal pörgősebb, akciódúsabb, ami jó, de hc rpg fanok valszeg nem rajonganak ezért. Az interface végletekig leegyszerűsített lett, az a baj, hogy néhány ponton túlságossan is. Elismerem van ahol ésszerűbb és használhatóbb lett, de van ahol már túl egyszerű, pl loot felszedésekor, max 3 tárgyat mutat, ha egy ládában ennél több van, akkor amíg fel nem szedem az első helyen levőket nem látom mi van még benne azon kívül :omg: De a levelup képernyő is túl puritán és semmitmondó lett, a skillekről nem is beszélve. De legnagyobb bánatom, hogy a társaknak nem lehet változtatni a felszerelését, sőt igazából a sajátodat se nagyon, mert a legtöbb található ruha ugyanúgy néz ki max az öv más színű rajta vagy ilyen trivialitások. Kénytelen voltam savegame szerkesztéshez folyamodnom, hogy számomra elfogadható kinézetet adjak a karakteremnek.

Ha az Awakenings esetében azt mondtam, hogy a mass effect 2 készítői csinálták, akkor ezt a me1 és 2 készítői közösen. Ugyanis a játék megintcsak mellékküldetések áradatából áll össze, és a fő történetszál igazából fel se fedezhető. De ami miatt itt a mass effect első részének készítőinek is sejtem a munkásságát az az, hogy ebben is egy csomó helyen felbukkannak copy&paste módszerrel alkotott pályák. Volt olyan barlang, vagy épületkomplexum, amiben több tucatszor fordultam meg, és minden egyes alkalommal más helyszínt alakított egy és ugyanazon térkép. Ez már azért durva, mert mondjuk a pálya egy részét használják fel újra, ok, aláírom, költségcsökkentés, de hogy az egész térképet tökéletesen változatlanul, és ennyiszer? Hát az úgy vót biztosúr, hogy beleesett a késbe, azt még húszszor!

A játék valamivel könnyebb mint az első rész, jelen esetben azt mondom szerencsére, ugyanis az easy-n is sokszor hajtépős volt. Ebben már nincs olyan sok gond, de az még mindig áll, hogy a csaták kimenetele 90% szerencsén és 10% ügyességen múlik. Előfordult ugyanis, hogy valami miatt visszatöltöttem egy állást, és abban a harcban amit előtte játszi könyedséggel nyertem meg azt vettem észre, hogy már két társam halott, pedig nem felejtettem el játszani az alatt az 5 perc alatt ami eltelt a két próbálkozás között.

Még egy dolog ami már túl sok volt nekem, az a bossfightok mennyisége, ráadásul többször olyanok, hogy legyakom, és utána még háromszor újjáéled teljes energiával. Ezt miért kell csinálni nem értem, akkor legyen 3x annyi healthja, de ne az, hogy amikor már azt hiszem vége, akkor még ki tudja hányszor fog felkelni. Meg olyan is előfordult, hogy bizonyos időnként a boss kirepül valami safezónába vagy nem tudom hogy nevezzem, és nem lehet sebezni ilyenkor, igazából támadni se lehet, fel se ajánlja a program ilyenkor. De ő azért vígan tud engem támadni, miközben a henchmanjei jönnek rám. Bossfightokkal kapcsolatban még az is fura, hogy teljesen random nehézségűek, egyáltalán nem a legvégső volt a legnehezebb. A high dragon volt talán a legkeményebb boss az összes közül, ott már tényleg taktikázni kellett, de szerencsére elég könnyen kiismerhető taktikát választott, mindig azt az embert támadta amelyik nem az én irányításom alatt volt, mert az volt könnyű préda. Miután erre rájöttem csak annyit kellett csinálni, hogy váltogattam ide oda a két megmaradt emberem között így mindig ki tudtam védeni az aktuális támadását. Persze így is vagy negyed óráig kellett gyakni mire lement az élete, kb 3x erősebb volt mint a végső főellenség.

Ami tetszett az a történet, meg varric karaktere is eléggé eltalált, a többiekről már sajnos nem vagyok ilyen jó véleménnyel, mindegyiknek van valami idiótasága, ami miatt pofánvágtam volna őket legszívesebben. Meg volt egy kis inkonzisztencia is, én behívtam az első részből az awakeninges mentésemet, mégis sokmindent eltévesztett a játék. Innentől spoiler
Spoiler

Szóval úgy látszik, elég rosszul vagy legalábbis nem minden eshetőségre kiterjedően csinálták meg ezt a mentés behívós rendszert.
Na meg azt is el kell mondanom, ez talán nem egy akkora spoiler, hogy mágusként játszva elég komolytalan az egész játék, nagyon rosszul vagyis inkább sehogy nem formálták hozzá ehhez a kaszthoz a történetet. Olyan dolgokat csinálok mint mágus ami abszolut elképzelhetetlen ebben az őáltaluk kreált világban. Vagy át kellett volna írni a történetet a mágus karakterhez, ahogy az elsőben is több teljesne különbzöző szál van, vagy ki kellett volna venni a mágus kasztot, ha már azt megszabták, hogy csak ember lehetsz semmi más nem. Egyébként nem is értem miért kezdtem neki mágussal, nem szokásom rpg-ben azzal menni, sőt még talán nem is volt rá példa soha, erre pont amikor valami miatt azzal megyek a történet abszolut nem illik hozzá.

Ja még elfelejtettem egy dolgot, ami szintén nem pozitívum, de mivel spoiler lehet ezért
Spoiler
Ezért is rohantam már szinte a játék végén, hogy csak legyen vége.

Grafika megfelelő, nem volt vele bajom. De valami bug miatt néha belassult, akár 0.5 fps-re is átvezetők alatt, de menet közben is, ha a freelookot nem használtam akkor akadozott, de amint lenyomom a gombot felgyorsul.

+
  • Grafika
  • Történet
  • Pörgősebb játékmenet
  • Van benne ujrajátszási potenciál


-
  • Túlegyszerűsített kezelőfelület
  • Inkonzisztens történet (különösképpen mágussal) de az origins mentés átvétele se tökéletes.
  • Véletlenszerű belassulások
  • Túl sok és túl hosszú bossfightok.
  • Kevés helyszín
  • Ismétlődő pályarészek
  • Az előző kettő ráadásul hatványozza egymást.


Értékelés:

grafika/megvalósítás: 8/10
történet/hangulat: 8/10 (-1 a mágus fiaskó miatt)
játékmenet/irányítás: 7/10

összhatás: 7/10

Az értékelésen nem látszik meg a sok negatívum amit leírtam, de ettől ezek még létező és zavaró dolgok.

UI.: Kimaradt, hogy a játékot végül 25 óra volt végigvinni, nem panaszkodom, mert így is untam már, a vége felé nem tudott megújulni.

Szerkesztette: Mumia 2011. 04. 02. 00:11 -kor


#805 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 23. 16:37

Portal 2 (2011)

Kezdjük azzal, hogy én sosem játszottam az első részével, úgyhogy semmilyen összehasonlítási alapom nincs. Azt tudtam, hogy egy puzzle játékról van szó, ami a portal gun nevű csodaszer köré van felépítve, de ebben kimerültek a játékkal kapcsolatos ismereteim. Egészen mostanáig. Az, hogy van alapszituációja a játéknak meglepetésként ért, arra számítottam, hogy tényleg csak arról szól az egész, hogy rejtvényeket kell megoldani és maga a megoldás a cél.

Kissé csalódott vagyok, az első részt mindenhol agyon dícsérték, nem tudom eldöntetni, hogy érdemtelenül dícsérték vagy az valóban többet nyújt mint a második, de ez puzzle játéknak túl könnyű, akciójátéknak meg nem elég akciódús.

Ami pozitív a játékkal kapcsolatban az hogy technikailag makulátlan, bug és hiba mentes. Úgy fut és minden úgy működik benne ahogy a nagykövnyben meg van írva. De ez eddig minden valve produktumra jellemző volt. A játékmenet is jó, csak unalmassá válik egy idő után, ami talán kiküszöbölhető lett volna kissé nehezebb rejtvényekkel. Nem arra vágyom, hogy órákig kelljen gondolkodni 1-1 pályán, de kettő talán három kivételével gondolkodni se kellett. Ok, hogy a tömegek elérése a cél, de ennél talán még több lehet a gamer társadalomban. Szinte megállás nélkül végig lehetett rohanni a pályákon. Így nem is tartott az egész játék pár óránál tovább, ma délelőtt telepítettem, és már itt írkálok róla. Legyen jóindulattal 6 óra játékidő, kb annyi lehetett. Drága szórakozás, mivel újrajátszási potenciál nincs benne, még nehézségi szintek sincsenek így arról se lehet beszélni, hogy nehezebb szinten próbálkozzon újra az ember.

Grafikaialg HL2-n nem mutat túl a, talán a textúrák felbontása lett nagybb egy kicsit az évek alatt, szóval ezzel nem fog senkit levenni a lábáról.

+
  • Van történet
  • Elborult végső animáció
  • Stephen Merchant
  • Technikailag hibátlan


-
  • Túl könnyű rejtvények
  • A fentinek nagyban köszönhetően túl rövid
  • Újrajátszási potenciál 0.0


Értékelés:

grafika/megvalósítás: 6/10 (hibátlan de elavult)
történet/hangulat: 9/10
játékmenet/irányítás: 10/10

összhatás: 7/10

Jó szórakozást nyújt, de a 38 eurós árat amit kérnek érte nem éri meg a rövidsége miatt.

Szerkesztette: Mumia 2011. 04. 23. 16:37 -kor


#806 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 24. 12:19

coop...
JóSebesség

#807 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 24. 13:45

single...

#808 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 24. 14:44

a coop része a játéknak, nevetséges csak azért figyelmen kivül hagyni, mert nincs kivel játszani :D

+5 óra játékidő lazán.
JóSebesség

#809 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 24. 14:53

A multi csak nyűg nem előny. Én nem fogok máshoz igazodni. A számítógépes játékot egy gyors egyszerűen elérhető kikapcsolódásként képzelem el ami akkor van ott amikor eszembe jut, nem igényel semmilyen szervezést. Sok játéknál már a betöltési idő és a telepítés is túl sok gond. De hogy szervezni kelljen, hogy mikor játszak otthon a képernyő előtt ülve annyit nem ér az egész. Ha szervezek, akkor szervezek egy kertipartit, vagy biciklitúrát vagy kirándulást, vagy elmegyünk sörözni a római partra, de hogy egy játék miatt nem fogok szervezkedni az hótbiztos.

Szerkesztette: Mumia 2011. 04. 24. 14:54 -kor


#810 Felhasználó inaktív   Dcrysis02 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.267
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 24. 15:40

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 04. 24. 13:53

A multi csak nyűg nem előny. Én nem fogok máshoz igazodni. A számítógépes játékot egy gyors egyszerűen elérhető kikapcsolódásként képzelem el ami akkor van ott amikor eszembe jut, nem igényel semmilyen szervezést. Sok játéknál már a betöltési idő és a telepítés is túl sok gond. De hogy szervezni kelljen, hogy mikor játszak otthon a képernyő előtt ülve annyit nem ér az egész. Ha szervezek, akkor szervezek egy kertipartit, vagy biciklitúrát vagy kirándulást, vagy elmegyünk sörözni a római partra, de hogy egy játék miatt nem fogok szervezkedni az hótbiztos.


Pedig nem titkolták hogy a single kampány nem lesz valami hosszú. A co-op is elég régóta tervezett volt, így csak saját magadnak köszönheted, ha szerinted valamit drágán kaptál meg. :)

Én most fejeztem be a single-t és ez volt a legjobb játék az elmúlt két évben. De egyetértek, egyedüli hibája az, hogy könnyebbek lettek a rejtvények.

Szóval, egy szép kilencest megérdemel. És a ott van még a co-op is. ;)
 

#811 Felhasználó inaktív   Kreeg 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 454
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 24. 19:48

Lego star wars 3 the clone wars


A lego játékok mostanra nagyon a szívemhez nőttek. hosszú órákra kötött le a játék.Megmondom őszintén nem tudtam hogy jön ez a játék. Megjelenés után pár napal vettem észre hogy egyáltalán van lego star wars 3. Örültem is neki.Kapóra is jött a játék mivelt már kicsimel kifogytunk a co-op játékokból. Igy meg vettem ezt a remekművet . A történet az animációs sorozatal egyhuzamba játszodik. Amit nem követtem nyomon. De mivelt a kedvenc világom a star wars világa nem érdekelt . a játék a Geonosizi (nem tudom hogy kell írni) arénába kezdődik, ami már az elején feltünt hogy a játék nagyon vicces sokkal de sokkal több és jobb poén van mint az előző részekbe :D látszik a játékban hogy eléggé sok a nem legos szörny/dolog (pl.Acklay). A grafika az legos. Ami fasza, mikor végeztem a legelső pályával szembe tünt hogy RENGETEG karakter van. télleg rengeteg. Tetszett a játékban hogy most 1 hajóba vagyunk a bár helyett sokkal jobb a küldetésválasztó helyszín és eléggé bejárható ill. mehetünk ürcsatázni is storyn kívül vagy átmehetünk a gonosz hajóba ahol vár ránk 1 két rejtett pálya amik közül van 1-2 izgalmas is (fedezd a társaid sniperel 1 hajobol) ami nem tetszett hogy most a karaktereket 10 minikit összegyüjtésével lehet unlockolni (nem a storysokat azokat ugyan ugy megkapod ha megcsinálod a story pályát) mostmár ha co-op ba játszunk be került a split screen ami nagyon hasznos ill. bekerült 1 olyan mod ahol komplett csatákat vezethetünk le ami SZUPER a játéknál ez tetszett a legjobban. A játékban 3 helyre ágazodhatunk el. Mehetünk griveushoz asajj ventreshez és doku grof hoz (dokunál vannak a csaták) az űr csaták-nál hatalmas élmény mikor 1 minigunal több száz droidot bedarálunk majd beülünk 1 lépegetőbe és szétlőjük a drodiok épületetit


ami tetszett:
-sok karakter
-hosszú játékidő
-csata
-split screen


ami nem:
-az alap klónok nagyon gyengék

értékelés: 85%

sorry a helyesírás hibákért
http://www.xfire.com/profile/

mindig jobbat soha ne roszabat !

#812 Felhasználó inaktív   ilor14 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 93
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 24. 21:51

Alan Wake
Ami tetszett: -szép grafika
-jó történet
-egy adag adrenalin
-könnyű irányítás
-jó fegyverek
-jó zenék
Ami nem tetszett:-könnyű harcok
-rövid játékmenet
-sz*rul lehet a kocsikat vezetni
Értékelés:95%

Szerkesztette: ilor14 2011. 04. 24. 21:51 -kor


#813 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 26. 09:07

@Mumia:

A "csak a single-t szeretem" mentalitásodról jutott eszembe (nem bántani akarlak, félre ne értsd): ;)
Kép


Ha komolyabb kihívásra vágysz, akkor az első rész való inkább neked:
- eleve nehezebb volt egy kicsivel
- az advanced test chambers játékmód az alappályákat tovább nehezített változatait tartalmazza
- elérhető rá a Portal: Prelude mod, ami tényleg megizzasztja az embert

#814 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 26. 09:30

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 04. 24. 15:53

A multi csak nyűg nem előny. Én nem fogok máshoz igazodni. A számítógépes játékot egy gyors egyszerűen elérhető kikapcsolódásként képzelem el ami akkor van ott amikor eszembe jut, nem igényel semmilyen szervezést. Sok játéknál már a betöltési idő és a telepítés is túl sok gond. De hogy szervezni kelljen, hogy mikor játszak otthon a képernyő előtt ülve annyit nem ér az egész. Ha szervezek, akkor szervezek egy kertipartit, vagy biciklitúrát vagy kirándulást, vagy elmegyünk sörözni a római partra, de hogy egy játék miatt nem fogok szervezkedni az hótbiztos.


Ebben a koop 2 emberes. Nem kell 16 embert beszervezni egy 8vs8hoz :D

Nem néztem még a koop részét, de pl l4dnél egy játék összehozása nekem kb 30mpet vett igénybe.

Szal nem kell ezt annyira szervezgetni :)
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#815 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 26. 15:27

Üzenet megtekintéseIdézet: SityiSXT - Dátum: 2011. 04. 26. 10:07


- elérhető rá a Portal: Prelude mod, ami tényleg megizzasztja az embert


Az tényleg, már az elején elakadtam anno :(
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#816 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 26. 17:24

Üzenet megtekintéseIdézet: BoGab - Dátum: 2011. 04. 26. 08:30

Ebben a koop 2 emberes.
Szal nem kell ezt annyira szervezgetni :)


Erről jut eszembe: PC-s split-screen coop útmutató


@Vlady: Én (ha jól emlékszem) a felénél adtam fel egy irgalmatlanul szivatós, egy tizedmásodperces időzítést és pixelpontos ugrást igénylő feladatnál. Az ötlet mindenesetre tetszett...

Szerkesztette: SityiSXT 2011. 04. 26. 17:27 -kor


#817 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 27. 11:17

Ja, és mellesleg az én véleményem a Portal 2-ről: 9/10

#818 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 12. 15:57

L.A. Noire (2011)

Szögezzük le rögtön az elején, elismerem, hogy ez a játék nem fog mindenkinek tetszeni, itt nincs középút, vagy beránt és imádod, vagy értelmetlen unalmas baromságnak fogod tartani. Én szerencsére az első csoportba kerültem.

Annyi biztos, hogy a Rockstar megint új stílust teremtett a játékok között, az még kérdéses, hogy mennyire lesz sikeres ez a stílus, lesznek e követői vagy egyszeri próbálkozásról van szó. Nekem részemről már nagyon elegem van a futószalagon érkező egy-egy aktuálisan divatos játékstílusra épülő kiadványokból. Mindenesetre ha a játékstílus nem is terjed el, és nem lesznek hasonló játékmenetű játékok, a technológia amit használnak biztos vagyok benne, hogy visszaköszön még.

Arról van szó, hogy már nem csak karakteranimációt vesznek fel motion capture technológiával, hanem a színészek arcjátékát, mimikáját is hasonló módon rögzítik. Ezzel megint új kapukat döntögetve a játékok fejlesztési költségében, hiszen ez azt jelenti, hogy most már nem csak szinkronszínészeket kell fizetni, hanem valóban minden egyes jelenetet el kell játszaniuk a színészeknek egy steril szobában ülve kamerák előtt. De a kölstség érdekelje a marketingeseket és kiadókat, minket mint játékosokat csak a végeredmény érdekel.

A végeredmény pedig elég felemás, mivel külön vették fel az arcmimikát és karakteranimációt, így nagyon sokszor olyan mintha a szereplők feje külön életet élne a testükhöz képest. Nem nagyon zavaró ez, de éppen elégszer megfigyelhető ahhoz, hogy ne lehessen mellette szó nélkül elsiklani. Az összhatás igazából nem más mint egy interactive movie, azzal a különbséggel, hogy a karakterek nem ütnek el a környezettől mivel azok is 3d-sek, míg ugye az interactive moviek-nél a számítógépes háttér előtt voltak hús-vér színészek. Nekem részemről a hús-vér megoldás jobban tetszett mint ez, mégis az a stílus is kihalt pár próbálkozás után.

De igazából a játék nem csak ebben hoz újat, a játékmenet is újdonság. Öt jól elkülönülő részre bontható,

Az első az eljutás A-ból B-be, azaz a vezetés. A különböző bűntények helyszínei, ill érdekelt személyek lakhelye vagy a rendőrség közötti mászkálás. Ez gyakorlatialag a GTA-val teljesen megegyező módon történik. Ami csalódás benne, hogy az autók mozgása 3 nagyságrenddel gyengébb mint bármelyik GTA-ban, nem értem miért nem kölcsönözték onnan ezt a részét a játéknak, hiszen ott már bevált. Ebben madzagon húzott sínautókkal kell közlekedni. Még csak arra se lehet fogni, hogy azért, hogy könnyű legyen és akit nem érdekel a vezetés az is el tudjon vergődni a célállomáshoz, ugyanis az ő számukra van egy olyan opció, hogy simán a célhoz lehet ugrani, nem kell nekik vezetniük. Én mondjuk nem alkalmaztam csak néhányszor ezt a játékban, mert a vezetés jó kikapcsolódás volt két nyomozási helyszín között, enélkül túl monoton lett volna a játékmenet.

És ha már itt vagyunk második játékelem a nyomozási helyszínek, amikoris egy gyanusított lakását, vagy éppen a bűntény helyszínét kell átkutatni bizonyítékok után. Ez a rész kicsit a point & click kalandjátékokra emlékeztetett engem. Ennél többet nem lehet róla elmondani, mászkálsz egy viszonylag behatárolt területen és mindent összefogdosol ami kézbe vehető, kb erről szól. Ezzel nem leszólni akarom mert az összahatásban jelentős szerepe van annak is, hogy ezt a részét is el kell végezni a nyomozómunkának.

Harmadik elem, pedig a kihallgatások, lényegében ez az újdonság a játékban, hogy a szereplők arcáról kell leolvasni, hogy mikor mond igazat mikor tart vissza valamit, vagy mikor hazudik. Kérdéseket teszel fel az éppen aktuális kihalgatottnak, ami itt zavart engem, hogy te választod meg a feltett kérdések sorrendjét, de ha nem sorban teszed fel őket, akkor sokszor se füle se farka párbeszédeket kapsz jutalmul, így igazán nem is értem miért engedi a játék változtani a sorrendet. Ha jól tippelsz, és eltalálod, hogy éppen igazat mondott vagy nem a kihallgatott akkor a jutalmad mindig valami kis plusz információ ami segít a nyomozásban. De az ügyeknek a végére lehet jutni úgy is, hogy az összes kérdést elrontod, max a saját egódat sérti ha rosszul teljesítesz egy ügyben, pl az is előfordulhat, hogy rossz embert küldesz börtönbe.

Negyedik játékrész azok az üldözések, a játék során sokszor előfordul, hogy egy-egy gyanusított kereket old, ekkor jönnek az üldözéses jelenetek, amik lehetnek autósok vagy gyalogosak. Sajnos az autós üldözések 100%-ig scripteltek, így totálisan élvezhetetlenek, akkor van végük, ha sikerül leszorítani az útról vagy a társadnak sikerül kilőni a kerekeit, vagy kifut a script amikor általában egy balesettel végződnek. A gyalogosok ilyen szempontból jobbak, itt vagy ha utoléred az embert akkor le lehet teperni, vagy ha elég sokáig rajta tudod tartani a célkeresztet akkor megállíthatod figyelmeztető lövéssel. Harmadik lehetőség ha nem sikerül megállítani akkor általában tűzharcba vagy túszejtő szituációba torkollik az üldözés, ilyenkor már csak a gyanusított lelövése a megoldás.

És ezzel el is érkeztünk az ötödik játékelemhez a tűzharcokhoz, erről nincs mit mondani, olyan mint bármelyik másik akciójátékban, van fedezékrendszer, health nincs, hanem ha sok lövést bekapsz akkor feketére változika kép és ha még párat kapsz akkor meghalsz, de ha fedezékbe húzódsz akkor pár mp alatt újra jó lesz minden. A játék stílusából adódóan ennél valami reálisabbat vártam volna, minthogy terminátorként lehet menni és 4-5 lövés meg se árt.

Ill van még egy része a játéknak ezek az összekötő animációk, amikor valóban csak néző vagy, nincs semmilyen interakció.

A játéknak az a szerencséje, hogy megfelelő arányban vannak benne a különböző játékelemek, mire elkezdenéd megunni az egyiket egy másik jön.

Ill vannak még bonusz küldetések is a játékban, ezeket a diszpécser adja amikor vezetsz. Ezek nagyon kevés kivétellel üldözések vagy tűzharcok. És tök jók lennének, de én a játék felénél azt mondtam, hogy ok elegem volt belőlük, mégpedig azért, mert nagyon sokszor a város másik végébe kell menni hozzájuk és elég hatalmas a bejárható terület. Egyszerűen nem voltam már hajlandó egy fél perces tűzharcért 10 percet autózni.

Az ügyek elég változatosak a játék folyamán, a játék elején még érdekesek és izgalmasak is, de a vége felé egyre gyengébbek vannak, kivéve a végső nagy ügyet. De kb a 3. poszttól kezdve vannak a gyenge ügyek, míg a 2. posztod utolsó ügye a csúcspont, az a legjobb. Ez nem nagy spoiler ha ezt elárulom, hogy valaki a vice csoportig eljutott és már nagyon unja akkor abbahagyhatja mert a játék legélvezetesebb részén már túl van, onnantól számomra kínszenvedésnek tűnt az egész, egyedül az utolsó ügy volt érdekes.

Ami még említést érdemel az a játék története, maga a történet nem annyira egyedi, de amilyen formában kibontják előtted és ahogy lezárják az minden dícséretet megérdemel.


+
  • Jó történet
  • Hangulat
  • végre egy egyedi lezárás (ami akár folytatást is előre jelezhet)
  • Egyedi, új játékélményt nyújt
  • jól kombinálja a különféle játékelemeket


-
  • A játék kétharmadától egyre gyengébbek és érdektelenebbek az ügyek
  • Néha nagyon gyenge a grafika, különösképpen a városban vezetés közben zavaró, hogy előtted 10m-re már elmosódik az aszfalt.
  • A karaktereknél néha úgy érezni, hogy a fejük és a testük nem tartozik össze.
  • Scriptelt autós üldözések, és béna a kocsik mozgása.


Értékelés:

grafika/megvalósítás: 6/10
történet/hangulat: 10/10
játékmenet/irányítás: 7/10

összhatás: 8/10

Egy teljesen új stílust képvisel a játék, úttörő létére meglepően jól sikerült, kevés a gyermekbetegsége.

#819 Felhasználó inaktív   JacoB 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.320
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 12. 16:20

Mumia: jó "kis" teszt lett ;-)

Szerkesztette: JacoB 2011. 06. 12. 16:21 -kor

! Hala Madrid !
Rise & Grind

#820 Felhasználó inaktív   Nomad010 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 319
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 12. 16:37

Gears of War 2

Minden tekintetben megérte azt a 8000 forintot. Ugyan azt csináljuk egész végig, de mégse fullad unalomba.

Grafika 9/10
Hang 10/10
játékélmény 10/10

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó