HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#821 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 14. 12:54

Üzenet megtekintéseIdézet: JacoB - Dátum: 2011. 06. 12. 17:20

Mumia: jó "kis" teszt lett ;-)

kösz, kicsit hosszúra sikerült, pedig még így is lett volna mit megemlíteni.

#822 Felhasználó inaktív   gene 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.237
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 14. 14:56

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 06. 14. 13:54

kösz, kicsit hosszúra sikerült, pedig még így is lett volna mit megemlíteni.

rajta! :cool2: szívesen elolvasnám.

ps3-on játszottad végig?

Szerkesztette: gene 2011. 06. 14. 14:56 -kor

PSN ID: geneMTS

A férfiak és a fiúk között nincs más különbség, csak a játékok ára. // A munka nem f@sz, állhat napokig.[/center]

#823 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 16. 18:22

Igen, ps3-on.

#824 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 27. 18:21

Kép

Húha, hát rég kötött le játék ennyire mint ez. Minden "betegsége" ellenére azt kell mondjam, nagyon tetszett. Nem is értem sokan miért húzták le. Viszont azért akad hiba amibe bele lehetne kötni, és bele is fogok :)

Ami tetszett:
- Jópofa történet
- A "ládás" fejlődési rendszer
- Korrekt lokalizáció
- A "menedékünket" ügyesen, átgondoltan összerakták
- Helyenként egész szép is tud lenni*
- A Döntéseinknek nagy súlya van, főleg a játék vége felé.
- Városmenedzselés (üzletek , házak felvásárlása, felújítása, bérbeadása, stb)

Ami nem:
-* De van mikor nagyon randa
- Elég szutyokul sikerült (ismét) a portolás minősége. A játék sok esetben érthetetlenül belassul, viszont alt+tab után megy ismét tökéletesen. Ezen kívül voltak igaz ritkán, hangproblémák is.
- Helyenként kissé gyerekesre sikerült. (főleg az interakciók)
- Baromi sokat szív az ember a végén ahhoz, hogy "mindenkinek jó legyen" (aki végigjátszotta érti miről beszélek)

értékelés: 90%

#825 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 30. 13:10

Kép

„Fáj az istent roncsokban látni…” – sóhajtom abszurd zárszóként az Ady sorokat,
leeresztve a görcsösen markolt kontrollert. Duke a hosszú útkeresés közben alaposan eltévedt,
a modern játékfejlesztés pedig több alkalommal, módszeresen megerőszakolta királyi hátsófelét
– a végére gyerekkorom szókimondó izompacsirtájából csináltak egy csattanó nélküli disznóviccet.
Hail to the King, baby! Baby… baby?!


A teljes kritika | Verdict 4/10

Szerkesztette: sQr` 2011. 06. 30. 13:18 -kor

Acer 5536g • Playstation 3 Slim • LG 42LD550

#826 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 30. 17:59

A konzolspecifikus részek kivétel mindennel egyetértek. Ill lehet azzal is egyetértenék de azzal kapcsolatban nem tudok nyilatkozni.

#827 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 30. 18:19

Sqr, korrekt jól összeszedett teszt :respect:

Én pár napja így vélekedtem erről a "valamiről" a játék topikjába röviden (akkor már legyen meg itt is, nem mintha sokat nyomna a latba :) )

Kép


Kép
- Remek optimizáció. ( Mondjuk egy ue 2.5 motoros játék menjen is jól. )
- Néhány poénos beszólás, és utalás filmekre (inception, lost, stb :D)
- Helyenként jól néz ki
- Az eleje még viszonylag hangulatosan indul *


Kép
- * Aztán a végén a sötét csőfolyosókon való bóklászás nálam totál kibaxta a biztosítékot
- Legtöbbször üres, fantáziátlan pályaszerkesztés
- Borzalmas fizika
- Unalmas
- Ugyanazokat a poénokat próbálták elsütni mint a duke3D-ben.
- Elavult grafikus motor
- Sok esetben ésszerűtlen, logikátlan módon következnek egymás után a pályák
- Mi az hogy csak 2 fegyver lehet nálunk basszus?
- A story kb 0

Nos nem is tudom mit mondjak. 14-15 év fejlesztési idő (jó ebből a valós munka gondolom volt vagy 2 év) után ezzel szúrják ki a játékosok szemét?
Ezt egy nagyobb fejlesztőbrigádnak kb fél éves munka lett volna (és rögtön kezdhet is EVM budget kategóriába)

nálam ez csak 10/5

..és szeretném leszögezni hogy az elődöt imádtam. De ez... Ez egy 0


ps: annyit még megjegyeznék hogy a játék alatt állítólag nem is ue2.5 van, hanem u1.5! Olvastam ezt magyar forumokon, illetve külföldin is. Állítólag pár programozó srác ránézett, és rengteg utalást talált az ue 1.5 motor kódjára. (és nagyon keveset a 2.5-re)

Szerkesztette: M@Xtreme 2011. 06. 30. 18:21 -kor


#828 Felhasználó inaktív   Sheodon 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 59
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 30. 20:01

MORTAL KOMBAT

Kép

Röviden
Kezdeném röviden azzal, hogy sosem voltam igazán Mortal Kombat rajongó. Nem utáltam, csak valahogy kimaradt az életemből. Kiskoromban sokkal inkább a Tekken és a Soulcalibur kapott helyett, illetve más játékok (főleg PSX-es szerepjátékok), és ez egészen sokáig így is volt (persze ettől függetlenül azért nyáron, a közeli strandon egyszer-kétszer játszottam az egyik játékgéppel, talán pont az első rész volt). Aztán nem is olyan régen szert tettem a Mortal Kombat Armageddonra (kb. 500 forintért), amitől mindenki óva intett, de nekem a hibái ellenére is tetszett. Tudom, a játékmenet nem volt a legjobb, de a sok választható, egyedi karakter, a hangulat és a karakterkreáló megfogott. Ezér, amikor kidobták a PSN-re az új Mortal Kombat demóját, mint kíváncsi gyermek, azonnal szert tetttem rá... és elkezdtem játszani vele. Aztán egészen addig toltam vele, amíg sikerült hozzájutni kedvezményes áron (16 ezerért) a gyűjtői kiadáshoz, amivel azóta is jól elvagyok. Egyértelműen az egyik leghangulatosabb és leghatásosabb játék, amivel idén doglom volt, és tényleg sikerült az, amit a Mortal Kombatosok elterveztek: visszatértek a gyökerekhez, a klasszikus játékmenet és hangulat pedig visszatért.

Pozitívumok
- Remek sztori, egyedi történetmesélés.
- Rengeteg utalás az előző részekre, jónéhány "Mi lett volna, ha" momentum valósul meg a történetben.
- Jól kidolgozott karakterek és dizájnok.
- Klasszikus, Arcade-okat idéző hangulat.
- Jónéhány titkos cucc, ami szintén a játéktermi hangulatot idézi.
- Tag Fight jól kidolgozott, 4 embernek is kitűnő szórakozás - akár offline is.
- A 2D-s játékmenet jót tett a címnek.
- Kiegyensúlyozott harcrendszer.
- Alternatív ruhák.
- Extra kivégzések.
- Mókás, egyedi, és mégis komor hangulat.

Negatívumok
- Rossz online mód, ami gyakran megszakad.
- Kratos nem illik bele a képbe, a szokásos, erőltetett "Guest Star" ide sem kellett volna.
- Frusztráló kihívások a "Challenge Towerben".
- Kevés feloldható extra (2 szereplő kivételével mindenki elérhető kapásból).
- Az előző részben jól sikerült karakterkreáló nem tért vissza.
- Kriptaszörny.

Pontozás
A hibák csak apróságok, amik közül jónéhányat lehet javítani, néhány pedig csak szubjektív (pl. van, akinek nem fog hiányozni a karakterkreáló, vagy épp jó ötletnek tartják Kratos vendégszereplését), viszont a pozitívumok mindenki számára világosak, ehhez kétség sem fér. Ez egy 9/10 most simán megvan, az apró hibái ellenére is remek kikapcsolódás, akár egyedül, akár úgy, hogy áthívni a haverokat egy fél napra néhány meccs erejéig. :)


#829 Felhasználó inaktív   megalonagyix 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.323
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 30. 21:42

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2011. 06. 30. 18:19

Sqr, korrekt jól összeszedett teszt :respect:

Én pár napja így vélekedtem erről a "valamiről" a játék topikjába röviden (akkor már legyen meg itt is, nem mintha sokat nyomna a latba :) )

Kép


Kép
- Remek optimizáció. ( Mondjuk egy ue 2.5 motoros játék menjen is jól. )
- Néhány poénos beszólás, és utalás filmekre (inception, lost, stb :D)
- Helyenként jól néz ki
- Az eleje még viszonylag hangulatosan indul *


Kép
- * Aztán a végén a sötét csőfolyosókon való bóklászás nálam totál kibaxta a biztosítékot
- Legtöbbször üres, fantáziátlan pályaszerkesztés
- Borzalmas fizika
- Unalmas
- Ugyanazokat a poénokat próbálták elsütni mint a duke3D-ben.
- Elavult grafikus motor
- Sok esetben ésszerűtlen, logikátlan módon következnek egymás után a pályák
- Mi az hogy csak 2 fegyver lehet nálunk basszus?
- A story kb 0

Nos nem is tudom mit mondjak. 14-15 év fejlesztési idő (jó ebből a valós munka gondolom volt vagy 2 év) után ezzel szúrják ki a játékosok szemét?
Ezt egy nagyobb fejlesztőbrigádnak kb fél éves munka lett volna (és rögtön kezdhet is EVM budget kategóriába)

nálam ez csak 10/5

..és szeretném leszögezni hogy az elődöt imádtam. De ez... Ez egy 0


ps: annyit még megjegyeznék hogy a játék alatt állítólag nem is ue2.5 van, hanem u1.5! Olvastam ezt magyar forumokon, illetve külföldin is. Állítólag pár programozó srác ránézett, és rengteg utalást talált az ue 1.5 motor kódjára. (és nagyon keveset a 2.5-re)

"What was the game like? Was it any good?
After twelwe fucking years, it better should be" :)
de gondolom ez is valami fail, 2007ben kezdték el a fejlesztést, és akkor volt 12 éves. szóval, after fifteen fucking yearst kellett volna beleírni

Tomb Raider Underworld
Jó epizód lett, bemelegítésnek az idei TR-hez. Nem mondom hogy felér a klasszikusokhoz, de kellemesen csalódtam benne. Bár ennél azért lehetne majd nehezebb az új rész...

Szerkesztette: megalonagyix 2011. 06. 30. 21:45 -kor


#830 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 11. 15:04

Frissítettem a végigjátszott játékaim listáját. Pár címet kidobtam a listáról, mert nem voltam biztos benne, hogy valóban végigvittem-e őket, ezek az "Elfeledett játékok" kategóriába kerültek. Így összesen végigvittem 140 játékot, 13-at kétszer is.
A legutóbb végigvitt cuccról a DNF-ről majd hamarosan írok egy rövid véleményt is. :D

Hidden & Dangerous 2; Carmageddon (2x); Thief - The Dark Project; Medal of Honor – Allied Assault; Medal of Honor – Allied Assault – Spearhead; Medal of Honor – Allied Assault – Breakthrough; Contract J.A.C.K.; Return To Castle Wolfenstein; Counter Strike – Condition Zero; Call of Duty; Battlefield 1942; Delta Force - Land Warrior; C.I.A. Operative; Unreal 2 - The Awakening; James Bond 007 – Nightfire; Half-Life 2 (2x); Medal of Honor – Pacific Assault; Freedom Fighters; Star Wars – Battlefront; F.E.A.R. (2x); Doom 3; Splinter Cell – Pandora Tomorrow; Hidden & Dangerous 2 – Sabre Squadron; Clive Barker`s Undying (2x); Chaser; Line of Sight – Vietnam; Call of Duty - United Offensive; Call of Duty 2; Quake 4 (2x); Serious Sam – The Second Encounter; Commandos - Strike Force; Thief 2 - The Metal Age; Thief 3 - Deadly Shadows; Half-Life 2 - Episode One (2x); Half-Life 2 - Lost Coast (2x); Half-Life; Übersoldier; SWAT 4; Battlefield 2; Condemned - Criminal Origins (2x); Splinter Cell; Call of Juarez (2x); F.E.A.R. - Extraction Point (2x); No One Lives Forever 2 - A Spy in H.A.R.M.’s Way; You Are Empty; Painkiller; Far Cry; Resident Evil 4; Dark Messiah of Might and Magic; Cold War; XIII; Splinter Cell - Chaos Theory; Prey (2x); Half-Life 2 - Episode Two (2x); Medal of Honor – Airborne; Clive Barker`s Jericho; S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl; SWAT 4 - The Stetchkov Syndicate; TimeShift; F.E.A.R. – Perseus Mandate (2x); Half-Life – Opposing Force; Half-Life – Blue Shift; Call of Duty 4 – Modern Warfare; Gun; Fahrenheit; Portal; The Witcher; History Channel – Battle for the Pacific; Soldier of Fortune – Payback; Obscure; Cold Fear; Stranglehold; Area 51 (2005); BlackSite – Area 51; Gears of War; Crysis; Kane and Lynch - Dead Men; Red Ocean; MotoGP 2; Guitar Hero 3 - Legends of Rock; The Elder Scrolls 3 – Morrowind; Obscure 2; Splinter Cell – Double Agent; Tom Clancy's Rainbow Six – Vegas; The Chronicles of Riddick - Escape from Butcher Bay; El Matador; Crimes of War; Neverwinter Nights 2; Frontlines - Fuel of War; Tom Clancy's Rainbow Six - Vegas 2; American McGee's Alice; Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth ; Psychotoxic; Lost – Via Domus; MDK2; I Have No Mouth, and I Must Scream; Mirror's Edge; American McGee's Grimm Volume 1; Call of Duty – World at War; Elfeledett játékok; Project I.G.I.; BioShock; Silent Hill 4 - The Room; Infernal; Legendary; The Spiderwick Chronicles; Belief & Betrayal; Mata Hari; Wolfenstein; F.E.A.R. 2 - Project Origin; F.E.A.R. 2 – Reborn; The Chronicles of Riddick - Assault on Dark Athena; S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky; Dead Space; The Operative - No One Lives Forever; James Bond 007 - Quantum of Solace; Penumbra – Overture – Episode One; Penumbra - Black Plague; Penumbra – Requiem; Cryostasis - Sleep of Reason; Call of Duty - Modern Warfare 2; Crysis – Warhead; Max Payne; Max Payne 2 - The Fall of Max Payne; Mass Effect; Mass Effect 2; Singularity; Citizen Abel - Gravity Bone; Overlord; Tom Clancy's Splinter Cell – Conviction; Batman - Arkham Asylum; Grotto King; Dark Sector; Resident Evil 5; Blood Stone 007; G-Force; SAW; Spider-Man - Shattered Dimensions; Back to the Future (Ep 1); Duke Nukem Forever
Qwerty4

#831 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 11. 15:56

Üzenet megtekintéseIdézet: Qwerty4 - Dátum: 2011. 07. 11. 15:04

Frissítettem a végigjátszott játékaim listáját. Pár címet kidobtam a listáról, mert nem voltam biztos benne, hogy valóban végigvittem-e őket, ezek az "Elfeledett játékok" kategóriába kerültek. Így összesen végigvittem 140 játékot, 13-at kétszer is.
A legutóbb végigvitt cuccról a DNF-ről majd hamarosan írok egy rövid véleményt is. :D

Hidden & Dangerous 2; Carmageddon (2x); Thief - The Dark Project; Medal of Honor – Allied Assault; Medal of Honor – Allied Assault – Spearhead; Medal of Honor – Allied Assault – Breakthrough; Contract J.A.C.K.; Return To Castle Wolfenstein; Counter Strike – Condition Zero; Call of Duty; Battlefield 1942; Delta Force - Land Warrior; C.I.A. Operative; Unreal 2 - The Awakening; James Bond 007 – Nightfire; Half-Life 2 (2x); Medal of Honor – Pacific Assault; Freedom Fighters; Star Wars – Battlefront; F.E.A.R. (2x); Doom 3; Splinter Cell – Pandora Tomorrow; Hidden & Dangerous 2 – Sabre Squadron; Clive Barker`s Undying (2x); Chaser; Line of Sight – Vietnam; Call of Duty - United Offensive; Call of Duty 2; Quake 4 (2x); Serious Sam – The Second Encounter; Commandos - Strike Force; Thief 2 - The Metal Age; Thief 3 - Deadly Shadows; Half-Life 2 - Episode One (2x); Half-Life 2 - Lost Coast (2x); Half-Life; Übersoldier; SWAT 4; Battlefield 2; Condemned - Criminal Origins (2x); Splinter Cell; Call of Juarez (2x); F.E.A.R. - Extraction Point (2x); No One Lives Forever 2 - A Spy in H.A.R.M.’s Way; You Are Empty; Painkiller; Far Cry; Resident Evil 4; Dark Messiah of Might and Magic; Cold War; XIII; Splinter Cell - Chaos Theory; Prey (2x); Half-Life 2 - Episode Two (2x); Medal of Honor – Airborne; Clive Barker`s Jericho; S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl; SWAT 4 - The Stetchkov Syndicate; TimeShift; F.E.A.R. – Perseus Mandate (2x); Half-Life – Opposing Force; Half-Life – Blue Shift; Call of Duty 4 – Modern Warfare; Gun; Fahrenheit; Portal; The Witcher; History Channel – Battle for the Pacific; Soldier of Fortune – Payback; Obscure; Cold Fear; Stranglehold; Area 51 (2005); BlackSite – Area 51; Gears of War; Crysis; Kane and Lynch - Dead Men; Red Ocean; MotoGP 2; Guitar Hero 3 - Legends of Rock; The Elder Scrolls 3 – Morrowind; Obscure 2; Splinter Cell – Double Agent; Tom Clancy's Rainbow Six – Vegas; The Chronicles of Riddick - Escape from Butcher Bay; El Matador; Crimes of War; Neverwinter Nights 2; Frontlines - Fuel of War; Tom Clancy's Rainbow Six - Vegas 2; American McGee's Alice; Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth ; Psychotoxic; Lost – Via Domus; MDK2; I Have No Mouth, and I Must Scream; Mirror's Edge; American McGee's Grimm Volume 1; Call of Duty – World at War; Elfeledett játékok; Project I.G.I.; BioShock; Silent Hill 4 - The Room; Infernal; Legendary; The Spiderwick Chronicles; Belief & Betrayal; Mata Hari; Wolfenstein; F.E.A.R. 2 - Project Origin; F.E.A.R. 2 – Reborn; The Chronicles of Riddick - Assault on Dark Athena; S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky; Dead Space; The Operative - No One Lives Forever; James Bond 007 - Quantum of Solace; Penumbra – Overture – Episode One; Penumbra - Black Plague; Penumbra – Requiem; Cryostasis - Sleep of Reason; Call of Duty - Modern Warfare 2; Crysis – Warhead; Max Payne; Max Payne 2 - The Fall of Max Payne; Mass Effect; Mass Effect 2; Singularity; Citizen Abel - Gravity Bone; Overlord; Tom Clancy's Splinter Cell – Conviction; Batman - Arkham Asylum; Grotto King; Dark Sector; Resident Evil 5; Blood Stone 007; G-Force; SAW; Spider-Man - Shattered Dimensions; Back to the Future (Ep 1); Duke Nukem Forever

azért a Lost Coast-ot beírni mint teljes játék, hááát :)
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#832 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 11. 16:07

Duke Nukem Forever (2011)

Sokakkal ellentétben nekem bejött ez a játék. Igaz nem is vártam tőle semmit, csak hogy lekössön és ezt az igényemet sikerült is kielégítenie.

Pozitívumok:
-szerintem hangulatos majdnem egész végig
-Duke beszólásai (egyedi stílus a játékvilágban)
-grafika rendben volt
-változatos pályák (pl. víz alatt, kicsi Duke, autós részek)
-zenék, hangok
-volt pár érdekes "feladvány" a továbbjutás érdkében, egyszerűek és nagyszerűek
-van azért némi kihívás is egyes részekben és ez jó

Negatívumok:
-nagyon lassú töltés (sokszor 5 percig is töltött)
-fegyverek (kevés fegyvertípus és abból is csak 2-őt vihetünk magunkkal)
-kevés checkpoint
-a történet olyan semmilyen
-vannak unalmas pillanatai

Értékelés: 80%
Qwerty4

#833 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 11. 16:09

Üzenet megtekintéseIdézet: Drat - Dátum: 2011. 07. 11. 16:56

azért a Lost Coast-ot beírni mint teljes játék, hááát :)

Jó helyen van az ott. :D
Qwerty4

#834 Felhasználó inaktív   gbr 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.164
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 18. 20:35

Kép

Dungeon siege 3.

Sikerült a sorozat nevét egy olyan játékra tűzni aminek semmi köze az elődjeihez. Az első két rész ismerete nélkül a 3. jobb is játszani. Ettől függetlenül egy érdekes hack and slash game. Az update 1-el pedig pc-n kapott egy újabb esélyt, így végre az irányítás is a helyére került.
A történet sok szálon fut, több lehetőséggel, döntéseinknek súlya van, de néha túlerőltetik. Az irányítással már nincs baj (update 1-el), de a harcrendszer ugyanolyan idegesítően konzolos maradt. Továbbra sem lehet kijelölni, így nem mindig azt ütöm akit szeretnék. Az ellen idővel vissza spawnol, ezért lvl1-es malacokon is sikerül maxra fejlődni. Ami amúgy nem sok, lvl 30 összesen.
Ennek igazából jelentősége sincs, az enemy nem velünk hanem a történettel erősödik. Csapattársak képességei változatosak, beleszólnak a történetbe, érdemes váltogatni, az AI jól használja őket. Az összecsapások sablonosak, 3 közeli 3 távoli skill van, az ellen semmilyen taktikát nem alkalmaz. A környezet és grafika szép, hangulat, hangok, zene magával ragadó. A karakterek kidolgozása is jó. A harc egyszerűségét a látvány kárpótolja.
Meglepően rövid 12 óra, és benéztem minden sarokba. Az itemek elosztása sem túl jó, az utolsó 20 percre kapjuk a leglátványosabb páncélt / fegyvert. Érdemes megemlíteni Nincs a játékban töltő képernyő, igaz fast travel sincs. sem térkép (csak minimap), de van egy 'route' funkció ami apró gömbökkel jelzi a questhez vezető utat, képtelenség eltévedni.

Pozitívumok:
Kellemes grafika.
Jó zene, hangok, szinkron.
Érdekes történet.
nincs töltés.
Változatos helyszínek.

Negatívumok
Unalmas harc.
nincs select.
kevés skill.
rövid.

Ha sikerül hozzá olyan dlcket alkotni amiért érdemes elővenni akkor talán más karakterrel / döntésekkel mégegyszer végigviszem, de összeségében semmi nem motivál az újrajátszásra.
(számomra negatívum csak: én kihagytam volna a steampunk vonalat, harc a robotokkal maradjon sci-fiben)

#835 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 19. 16:08

Fable 3 (2011)

Nem kedvencem a Fable sorozat, sőt az első részt nem is igazán kedveltem és még az is idegesített, hogy nálam valamilyen bug is előjött, de a mentési rendszer is zavart.Második résszel nem volt dolgom xbox hiánya miatt.
Most kipróbáltam a harmadikat, lassan tudtam ráhangolódni, de sikerüt, egy ideig nagy lelkesedéssel játszottam, aztán a végére elszállt ez a lelkesedés, a játék túl vontatott, egyhangú lett a sok döntés miatt.

Pozitívumok:
-nagyon hangulatos, gyönyörű tájak (sivatag, havas hegy, tó), városok
-gyors töltés
-fejlődési rendszer (királysághoz vezető út)
-grafika, nem tudtam maximumra vinni, mert 4 éves a gépem, de így is gyönyörű volt szerintem
-jó a mentési rendszer
-vannak a történetnek szép pillanatai
-mellékküldetések szórakoztatóak
-magyarítás
-néhol humoros párbeszédek
-a játék felépítése, játékmenet szinte hibátlan
-nem volt példa fagyásra, egyéb bugokra
-jó látni, hogy döntésünk milyen hatással van a környezetre, inkább a végén
-van még benne lehetőség *

Negatívumok:
-menü lehetett volna hagyományos is
-halál nélkül mondhatnánk szinte értelmetlen az egész
-gagyi befejezés, szóval ócska, a királyság megnyerésért vívott utolsó csata szintén az, valami ütősebb kellett volna
-a végére vontatottá válik

* 11 órát játszottam, végigrohantam a sztorin, de szerintem még érdemes lesz a Fable 3 világában barangolni, maradt még sok mellékküldetés.

Értékelés:8.7/10

Szerkesztette: Qwerty4 2011. 07. 19. 16:11 -kor

Qwerty4

#836 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 19. 16:58

Ez pont az a játék amin nem szabad végigrohanni, máskülönben mindenképp valamelyik rossz befejezést kapod. Vásárolni kell házakat, üzleteket, bérbeadni, minél több pénzed legyen. Különben a végére nagyon megszívja polgár. Nekem nagy nehezen sikerült összegyűjtenem a kellő pénzmennyiséget, úgy hogy az ígéreteket is mind megtartottam. Nem volt egyszerű.

#837 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 19. 17:24

Nem tartottam be mindegyik ígéretem, de ennek ellenére jó befejezést kaptam. Annak köszönhetően, hogy pár választásnál a gonosz oldalt jelöltem ki, így megnövekedett a birodalom bevétele, s így sikerült megvédeni a királyságot.

Szerkesztette: Qwerty4 2011. 07. 19. 17:25 -kor

Qwerty4

#838 Felhasználó inaktív   gta5 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Facebook tag
  • Hozzászólások: 31
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 19. 18:44

Én Legutóbb végig játszottam az : Assassin's creed Brotherhood(PS3),Assassin's creed Copernicus Conspiracy DLC(Ps3), Assassin's creed The Da Vinci Disappearance DLC(PS3),Rdr Undead Nightmare(PS3),Call Of duty 4 Modern Warfare(PC), Mind a 3 játék tetszett meg a 2 db DLC is.
http://www.ps3trophi...0/Gerii_hun.png      I am the Grand Theft Auto King!

#839 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 09. 04. 14:00

Deus Ex: Human Revolution (2011)

Nem titok, ez a játék mindenképpen az általam legvártabb játék volt, a Mass Effect 3 és Elder Scrolls 5 mellett. Hihetetlen sok idő telt el az első infók feltűnése és a kiadás között, és eközben néha azért felröppent egy-egy számomra aggasztó hír, de azért a vége felé kijött hangulat videók meg honlapok, megerősítettek abban, hogy ez mindenképpen azonnal kell nekem.

Ha röviden szeretném jellemezni a játékot azt mondanám, hogy Deus Ex: Light. Körülbelül azt tudja mint az első rész, csak legtöbb elemében kicsit gyengébb, ill kevesebbet nyújt, ahol meg többet nyújt ott fölöslegesnek éreztem ezt.

Ha jószívű vagyok, és nem a készítők / dizájnerek képességeinek hiányára akarom fogni, hogy miért lett gyengébb a játék, akkor azt mondanám, hogy az volt a koncepciójuk, hogy azt a játékélményt amit az első rész nyújt egy hardcore vagy legalábbis enthusiast gamer számára, szerették volna elérhetővé tenni a casual gamerek számára. Ott rontották el, hogy az egész játék arra van kihegyezve, hogy tálcán kínálja a lehetőségét, hogy válassz a lopakodás, "rejtett" útvonalak keresése, és a szemtől szembeni harc között. A lopakodás azért rémesen egyszerű még cloaking meg minden lopakodást segítő aug nélkül is. Az egész játékon azok nélkül mentem végig, mégis rengeteg Ghost xp-t kaptam.

A rejtett útvonalak totálisan szem előtt vannak, szinte kikerülhetetlenek, sőt pl detroitban a város is úgy van felépítve, hogy ha el akarsz jutni az egyik végéből a másikba akkor a "rejtett" úton 2 perc a hagyományosan meg 5 perc. Az első részben nem a normál közlekedésre kellett használni ezeket a titkos utakat, hanem pl könnyebben be lehetett rajtuk jutni az NSF főhadiszállásra, vagy az mj12 bunkerbe, stb. Ez egy őrület, hogy a "rejtett" út rövidebb a direkt megközelítésnél. És akkor arról még nem beszéltem, hogy ha valahol volt egy szellőző nyílás a játékban, akkor az minden esetben egy titkos átjárónak szolgált. Szánalmas, amikor az egész pályán nincs sehol szellőző járat csak egyetlen helyen, és az pont egy kényelmes átjáró a célod felé. Pl DeusEx1-ben amikor lent vagy a -4-es szinten, akkor ott az egész bunkert behálózzák a szellőzőjáratok, és sokfelé zsákutcába vezetnek, nem érzed azt, hogy csak azért van ott, hogy gamerákosnak lehessen egy kis sikerélménye mert megkapja a traveler 100xp-t.

Aztán ahogy írtam korábban, van ahol "több" a játék mint az első rész, pl augmentek terén, de ez a több sajnos csak mennyiségi többlet, nem minőségi. Pl milyen elfuserált dolog az, hogy csak arra, hogy mennyi energiád van és milyen gyorsan töltődik legalább 8 fejlesztést lehet tenni. De ez legalább még hasznos fejlesztés, de van egy rakat olyan aug aminek tényleg totálisan semmi haszna, az ilyen lopkadást segítők, vagy hackelésnél diagnostic. Az elsőben az egész játék során találsz 4-5 canistert meg kb ugyanennyi upgradet, és kész, mégis jó volt. Itt meg szórják rád a praxis pontokat mint az esőt. Már csak abból is látszik, hogy mennyire feleslegesek a képességek 90%-a, hogy a játék során sokszor voltam úgy, hogy összegyűlt 8-10 praxis pont és nem költöttem el, mert egyik képesség se kellett.

Az inventoryt okosítani akarták ehelyett sikerült mégjobban elfuserálniuk. Ember legyen a talpán aki fegyvert fejleszt a játékban, mert ki kell üríteni hozzá az összes zsebedet. Ugyanis a legkisebb fegyverre való legegyszerűbb upgrade is annyi helyet foglal inventoryban mint egy aknavető, és persze ahhoz, hogy megvehesd bele kell férnie az inventoryba nem mehet rögtön a fegyverre. A játék vége felé inkább már be se mentem kereskedésekbe mert elegem volt, hogy arról szól, hogy valamit el kell dobnom a nehézkesen kezelhető inventoryból. majd megvenni az upgradet, rászenvedni a fegyverre majd felszedni amit előtte el kellett dobnom. És akkor még imádkozhatok, hogy ne pont azt a fegyvert dobjam el előtte amihez pont jó lesz a vásárolható fejlesztés :omg:

Aztán ott van a bioenergia kérdése, elsőben biocellből elfért 30 db egyetlen inventory helyen, és 75%-ra fel elhetett egyetlen eggyel tölteni az energiádat. Most egy energy jar 4 helyet foglal, és csak 50%-ot tölt ha a teljes fejlesztés megvan és 6 energiád lehet max. Ezzel gyakorlatilag értelmetlenné tették az egész energia dolgot, én úgy mentem végig az egész játékon, hogy csak a leges legelső bar-t használtam, ami magától töltődött. Nem értem, hogy ez az elfuserált koncepció hogy nem tűnt fel senkinek tesztelés során. Az amúgy is szűkös inventoryt erre pazarolni nem fogom.

Aztán itt van a fegyverek kérdése, elég sok van, az 1-ben is elég sok volt, de mind használható volt, mindnek voltak előnyei hátrányai. Itt ezt nem éreztem, az a fegyver ami jó volt nem volt hozzá lőszer soha, a többi meg használhatatlan volt, csak kényszerből a lőszerhiány miatt vettem elő őket. Egyébként az egész játékban 3 használható fegyver van a 10mm pisztoly (amihez 0 lőszert találni) a sniper rifle (amihez az elején semmi lőszert nem találni, a végén meg milliónyit tök fölöslegesen), és a grenade launcher, ami viszont szerintem túl erősre sikertül, de pl a heavy gum meg túl gyengére. Átlagos civilekbe is 20 lövés kell belőle, egy erősebb katonát meg lehet sorozni percekig vele a fejbe.

Ez mind mind apró hibák, és hiányosságok, de egy ilyen hírű, és ennyire várt játékban szerintem megbocsájthatatlanok. Kb mintha 2 éves nyeretlenek csinálták volna ez egész játékot. A nehézségeket jól megoldották és akkor ilyen apró amatőr hibákkal rombolják a játékélményt.

Még a történet se az igazi, egy percig se érezni azt a feszültséget mint az első részben, nincsenek a játék későbbi szakaszára kiható döntések. Ha segítesz valakinek a játék elején az nem siet a te segítségedre később. Előfordul, hogy segítesz valakinek, és még egy köszönet sincs érte mert nem is találkozol vele többé a játék során. Minden döntésed súlytalan, halomra mészárolhatod az embereket senki még csak le se szid, hogy mit csinálsz. Achievementen kívül semmi haszna non-lethal megközelítésnek, még plusz xp-se jár érte. Sőt egy jól irányzott fejlövés többet ér.

A befejezés is szánalom, nem amiatt, hogy mi a vége, hanem amiatt, hogy gyakorlatilag a befejezés megválasztását is ezüsttálcán kínálják fel, tudom már unalmas, hogy az első részhez hasonlítom lépten nyomon, de mi mást tegyek? Szóval ott azért tenni is kellett, hogy a különböző befejezéseket elérd, vagy akárcsak lehetőséged legyen bizonyos befejezésekre, és nem csak 4 gomb közül kellett választani, ahol még szádba is rágják, hogy melyik gomb esetén mi lesz, hogy ákos még véletlenül se gondolkozzon el egy kicsit sem.

Ami még baj, hogy sehol nem lehetett érezni, hogy ez a játék előzmény lenne, a környezet, a gépek, minden sokkal elrugaszkodottabb a 21. század elejétől mint a dx1-ben, így totál hiteltelen az egész ilyen szempontból. Kb az invisible war idején tudnám elképzelni ezt a játékot ilyen dizájnnal. A számítógépkonzolok, az automata géppuskák, az őrrobotok, az épületek, a járművek, mind mind sokkal közelebbiek a jelenhez DX1-ben mint HR-ben. Ezek után mitől higyjem el, hogy ez előzmény? A gyenge nicolette duclare utalás miatt, vagy amiatt, hogy a végén bedobják bob page-et? Nagyon kevés.

Én legnehezebb fokozaton vittem végig a játékot, de kihívás a DX1 első pályáján több volt mint itt az egész játék alatt. Egyedül a 2. bossfightnál akadtam el, de egy aug megvétele után már az is gyerekjáték lett. Az első bossfight még jó volt, de az utána valók, főleg a végső az egy vicc. Megnyomok 4 gombot, és várok 2 percet és vége, ennyi volt, még csak megizzadni se kellett. És mindezt legnehezebb fokozaton. Ill elfelejtettem, még egy részt ami nehéz volt, amikor a harvesterek bázisára kell bemenni, ott volt néhány halhatatlan katona akiket csak takedown-al lehetett elintézni hagyományos fegyverekre immunisak voltak, de ez szerintem inkább bug volt mint feature, ezért nem is sorolom kihívásba. Ha meg mégis feature, akkor egy baromság úgyhogy se így se úgy nem sorolnám pozitívumok közé.

+
  • Hangulat (ha elvonatkoztatunk tőle, hogy előzménynek kéne lennie)
  • Bár a korábbi deusexekhez képest eltörpül azért még elfogadható a történet.
  • Grafika néhány helyen
  • Programozástechnikai szempontból jó megvalóstás, én nem találkoztam komoly bugokkal, azon kívül, hogy ha szűk helyen csináltál takedownt néha néha beleugrott a kamera vagy a karakter a falba.


-
  • Szájbarágós játékmenet
  • Túl nyilvánvalóan a játékmenetre kihegyezett pályák, városrészek.
  • Nincs kihívás
  • Súlytalan döntések, a játék későbbi részét tekintve lényegtelen, mit és hogyan csinálsz.


Értékelés:

grafika/megvalósítás: 7/10
történet/hangulat: 7/10
játékmenet/irányítás: 9/10

összhatás: 6/10

Így összeszedve az összes negatívumot, egyértelmű csalódás a játék. De csak a várakozásaimhoz képest. Ha nem az előd árnyékában kéne értékelni, simán lehetne 8 vagy akár 9/10 is.

#840 Felhasználó inaktív   gta5 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Facebook tag
  • Hozzászólások: 31
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 09. 04. 14:06

Infamous 1-et játszottam ki tegnap ,már összesen 2 szer toltam ki az Infamoust egyszer Gonoszban és tegnap legnehezebb módban meg Jóban :). Így megkaptam az arany Trophit meg egy ezüstöt is mellé :).
http://www.ps3trophi...0/Gerii_hun.png      I am the Grand Theft Auto King!

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó