HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#401 Felhasználó inaktív   Grillo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.631
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 12. 13. 10:44

Zombie Driver

Eszetlen hentelés különböző autókkal, GTA1 nézetben. Szerintem fasza.  :Đ

Grafika jó, nem kell gondolkodni, mondjuk elég rövid.
KomposztWC

#402 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 13. 10:47

Meg nagyon egyhangú... :)

#403 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 13. 12:15

Ha nem ismersz nála jobb játékot akkor jó :Đ
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#404 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 13. 12:22

De ismerek, szóval. :D
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#405 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 13. 17:51

Penumbra - Requiem (2008)

Közel két hét és végére is értem a sorozatnak, köszönhető annak, hogy nagyon addiktív, hangulatos, különleges és persze rövid (egyre rövidebbek a részek).
Az alapdolgok megmaradtak.A hangulat maradt sötét, borzongós, fémes.Ez az atmoszféra nagyon megragadott.Maradt a korábbi érdekes irányítás, amit eddig nem is említettem, maradt a főszereplő.Maradtak, a szerencsére megoldható rejtvények, ügyességi játékok.
Ami viszont változott, az a játékmenet.Ezúttal van 9 pálya, ez 9 próbát jelent.Mindegyiken kell gyűjtögetni azokat a bizonyos kulcsokat, amivel a pályán található portál használható lesz és a következő pályára dob.Persze meg kell kűzdeni ezekért a kulcsokért, természetesen nem erőszakkal, hanem egy kis agytornával.Össze kell rakni az adott pályán az "elemeket", hogy végül miden szükséges kulcsot megszerezzünk és tovább léphessünk.
Ezúttal nem kell senki és semmi elől bújkálni, nincs ellenség.Csak a dolgunkat kell végezzük.
Egyesek panaszkodtak, hogy ez nem is igazi Penumbra és nem jó.Nekem ez is nagyon bejött, talán rossz is lett volna egy pont ugyanolyan játékmenet, mint az előző részekben.Ráadásul így, hogy egymás után játszottam őket.De, ha nem nézzük az előzményeket, ez a játék még mindig kimagaslóan jó minden szempontból a tavalyi játékfelhozatalból.

Negatívumok:
-bugok (pl. a tárgyak a  falba ragadnak)
-elég érthetetlen volt ez az egész rész
-ez nagyon rövid

Pozitívumok:
-HANGULAT
-addiktív
-nincs unalom
-újfajta játékmenet + gyorsmentés + portálok
-irányítás
-feladatok
-pályák (az összes jó)
-grafika (tökéletes ide, sőt nagyon jó)
-hangok, zenék

Értékelés:92%
Qwerty4

#406 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 22. 00:39

Raptor - Call of the Shadows

Felülnézeti űrhajós/repülős lövöldözős.

Kép

Pozitívumok:

Korához képest szép rajzolt grafika
Fegyvervásárlási lehetőség
Változatos pályák
Rengeteg szétlőhető tereptárgy
Jó hangeffektek

Negatívumok:

~2-3 óra alatt végigjátszható
A vásárolható extra fegyvereket ha kitapasztalja az ember, akkor rájön, hogy a legtöbb csak dísznek jó, csak néhányat érdemes megvenni belőle.

értékelés 8/10

Demo elérhetőség (DosBox szükséges, de azzal tökéletesen fut)

#407 Felhasználó inaktív   Dan(td) 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.906
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 22. 09:07

á ez mekkora game volt! kár hogy manapság nem csinálnak ilyet pedig mai graffal hangokkal zsír lenne.
Config.: NZXT.H440.V2.Matte+5xFractal.Design.Venturi.HF-14 ~ ASRock.Z170.OC.Formula ~ Corei7-6700k@4.4ghz ~ Scythe.Mugen.2.rev.b ~ Kingston.HyperX.Savage.Black.16GB@3000MHz.CL15 ~ XFX.RX480.BlackEdition.8GB ~ Samsung.SM961.NVMe.SSD.256GB@KryoM.2 ~ Samsung.PM951.NVMe.SSD.512GB@KryoM.2 ~ Intel.SSD.535.480GB ~ Asus.Cerberus.Keyb. ~ Logitech.G403.Prodigy ~ ENERMAX.625W.Modu82+ ~ Dell.P2414H.:.OnePlus 5T (8GB RAM/128GB ROM~Android 8.1_O).:.Moto.360.2ndGen(Android 7.1.1_N)
Kép

#408 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 22. 09:28

Naja, most mar csak az indie studiok csinalnak hasonlo remake-eket (esetleg modder csapatok), ezek nagy resze meg hasonlit az orosz jatekokhoz. Kulonleges, egyedi, de valahol mindig sikerul elb*szni :)

Az ilyen top-down repcsis shooterekbol nekem a Xenon 2 volt a kedvencem, Game Boy-on rengeteget nyomtam vele. Zene is allat volt (pedig a GB szinte csak csipogni tudott :D)
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#409 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 29. 15:05

A 2009-es év értékelése játékok szempontjából.

Mit játszottam az idén? (vol. 3)

Minden olyan játék fog szerepelni, amit ebben az évben toltam, akár végig is játszottam, akár abbahagytam, akár újrakezdtem vagy folytattam.

A lista:
-Half-Life 2 - Episode Two: 2009 első hetében vásároltam meg az új videókártyát (Galaxy 9600GT) és ez volt az első játék, amit folytattam és be is fejeztem (másodszor), a régebbi kártya bedöglött, azért hagytam félbe
-Mirror's Edge: gyönyörű és különleges atmoszférájú játék, de mégis nagyon unalmas lett és a kicsi is sok volt
-American McGee's Grimm Volume 1: végigvittem a szezon össszes epizódját, de végülis csak ökörködni jó, nincs kihívás benne
-Condemned - Criminal Origins: 2x vittem végig, ezúttal már nem volt olyan lenyűgöző, de kellemes volt
-BioShock : 3 részletben sikerült végigvinni, ezt is a régi videókártya halála miatt kellett abbahagyjam...de nem igazán jött be a játékmenete
-Quake 4: másodszor toltam ki, ezúttal jobban tetszett, mint korábban (akkor akadozott is és az akkori VGA-m csak pár színt tudott megjeleníteni ebben a játékban, na meg csaltam is)
-Call of Duty - World at War: végigvittem, de borzalmas és gagyi volt
-Legendary: ezt is végigvittem, nem nagy szám, örültem a végének
-The Spiderwick Chronicles: kellemes élmény volt, enyhe kalandjáték akcióval
-Silent Hill 4 - The Room: ezt is a rossz videókártya miatt hagytam abba tavaly, idén folytattam és befejeztem, fantasztikus volt, hangulata mesteri
-Infernal: elmegy kategória, ennek is a végére értem
-Sam & Max - Season One: játszottam egy ideig, de abbahagytam, mert hangulattalan volt számomra
-SimCity 4 - Deluxe Edition: elszórakozgattam vele egy ideig
-Crysis: másodszor telepítettem fel, de nem azért, hogy végigjátszam, mert elsőre sem kedveltem, csak videókártyatesztelésre használtam
-Deal or No Deal: unalmas, semmire nem jó
-F.E.A.R.;  F.E.A.R. - Extraction Point; F.E.A.R. - Perseus Mandate: a nyár folyamán újrajátszottam mind a 3 részt, ezúttal magyar feliratokkal, megérte
-Bet on Soldier - Blood of Sahara; Bet on Soldier: a játékipar szégyene, keveset bírtam velük
-Clive Barker's Undying: második alkalommal vittem végig, persze most nem volt olyan nagy élmény ez sem
-Beijing 2008: olimpiai sportjáték, irányíthatatlan volt
-American McGee's Grimm Volume 3: csak egy epizódba néztem bele a szezonból
-The Chronicles of Riddick - Assault on Dark Athena: túl akciódúsra sikerült, de ennek ellenére helyenként nagyon hangulatos volt, megérte végigvinni
-Belief & Betrayal: kiváló hangulatú kalandjáték, nagyon jó volt
-Mata Hari: a hangulat ezt a kalandjátékot is eladta, érdekes volt és szép is volt
-Wolfenstein: az utcai járkálás eléggé rossz volt, a játék sem nyújtott sokat, de még elfogadható, azért jó volt
-Alien Anarchy: a Rossz PC játékok sorozat hatására próbáltam ki, de nagyon megbántam, tényleg fizikai és mentális fájdalmat képes okozni
-Red Faction - Guerrilla: egy kicsit ökörködni jó volt vele, de a játékmenet nem tetszett, untam, a sztori sem érdekelt, hangulatos sem volt, töröltem
-Star Wars - The Clone Wars - Republic Heroes: ócska, unalmas, sokáig ezt sem bírtam
-Silent Hill - Homecoming: nálam komoly irányítási bug adódott, ezért sajnos abba kellett hagyjam, pedig nagyon tetszett
-Xpand Rally Xtreme: nem nagy szám, multiztam vele egy kicsit és azután töröltem is
-Doom 3: másodszor próbáltam kijátszani, de nem ment, nagyon untam, dögunalmas cucc
-Prey: ez viszont már nagyon jó volt, ezt is másodszor vittem végig, de most sokkal jobban bejött, mint első alkalommal
-F.E.A.R. 2 - Project Origin; F.E.A.R. 2 - Reborn: az alapjáték nem hozta az 1 szintjét, de ettől függetlenül jó volt, csak másképp, a Reborn viszont gyengus
-Medal of Honor - Allied Assault: 2x akartam végigvinni, de most nem jött be, untam, pedig ez a játék volt, ami "FPS-mániássá" tett
-The Experiment: jó az ötlet, a hangulat is király volt, de abbahagytam, terveztem, hogy decemberben folytatom, de elmaradt, majd később
-Star Wars - Knights of the Old Republic: mivel nagy rajongótábora van, gondoltam kipróbálom, érdekes is volt a játék, de a Star Wars világ meg a bugok elriszatottak
-S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky: nehéz, döcögős volt, de végigvittem, a S.T.A.L.K.E.R. "univerzum" atmoszférája lenyűgöző
-American McGee presents – Scrapland: nem jött be, ezért sokat nem toltam
-Hour of Victory: az évtized gagyija, rettenetesen színvonaltalan minden benne
-Dead Space: hihetetlen jó, vérfagyasztó játék, nagyon nyomasztó, végig nyugtalanított, a játékmenet is egyedi
-The Operative - No One Lives Forever: visszafelé haladva, idén elértem a sorozat első részéhez, nagyon jó volt
-Nostradamus - The Last Prophecy: nem volt megnyerő
-James Bond 007 - Quantum of Solace: rövid volt, ezért végig is vittem, de elég gyengus
-The Club: határozottan rossz játéknak tartom
-Advent Rising: ezt sem kedvelem
-Penumbra – Overture – Episode One; Penumbra - Black Plague; Penumbra - Requiem: kiváló trió, mindegyik részét élveztem, mesterművek
-The Regiment: ezt már nem ajánlom, pocsék
-Cryostasis - Sleep of Reason: kezdetben vegyes érzésekkel fogadtam, de később nagyon megtetszett, kiváló mind hangulatban, mind megjelenítésben, idáig 13 pályát végigvittem, 2010 elején folytatom

Leginkább ebben az évben nálam a  2008-as évjárat volt a jellemző.Persze néha toltam még ilyen-olyan mobil játékot is, de az nem ide tartozik.

Összegzés:

-2009-ben a legjobb játékélményt nyújtották (Top 5):
1. Cryostasis - Sleep of Reason
2. Penumbra – Overture – Episode One; Penumbra - Black Plague; Penumbra - Requiem (Penumbra Anthology)
3. Silent Hill 4 - The Room
4. Prey
5. Belief & Betrayal

-2009-ben a legrosszabb játékélményt nyújtották (Top5):
1. Alien Anarchy
2. Hour of Victory
3. The Club
4. Bet on Soldier - Blood of Sahara; Bet on Soldier
5. The Regiment
Qwerty4

#410 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 29. 16:16

Aztakurva, szép lista  :respect:
Mást csináltál az idén?  :Đ

Szerkesztette: Valdy 2009. 12. 29. 16:16 -kor

Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#411 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 29. 16:24

Sok mindent. :)
De, ha jobban megnézed kb. fele, csak átlagban 1 órát volt a gépen.És nincsenek igazán hosszú darabok sem.
Qwerty4

#412 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 29. 18:47

Alien Anarchy megvolt eredetiben. x'D Valamikor nagyon régen volt 200 forint én meg még tudatlan voltam. :'D
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#413 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 02. 14:19

Cryostasis - Sleep of Reason (2008)

Ez egy igazi különlegesség az egész játékpiacon.Eleinte ugyan, mintha a BioShockra-ra hajazna, vagy akár a Condemned-re.De mégis más.A környezet maga elég egyedi, az életújratöltést is nagyon jól megoldották.A hideg, fagyos hajón a hőforrásoknál szerezhetünk egy kis életerőt magunknak.
Azt megemlíteném, hogy a 2008-as orosz verzióval játszottam, így egy-egy pályán nagyon kellett szenvedjek, az optimalizálatlanság miatt, ilyenor elég nehéz volt a harc és a nagy termekben vagy sok mozgó tárgy/ellenség jelenlétében nagyon szaggatott.A látvány maga viszont zseniális, az egyik legszebb játék.
Itt a különleges képesség sem olyan erőltetett, a múltba térhetünk vissza egy-egy hulla segítségével, így megvátloztathatjuk a jelent továbbjutásunk érdekében.Illetve a végén ez a sok változtatás, majd beérik és teljesen megváltozik a jelen.Érdekes folyamat, ezért érdemes végigvinni.
Közben még egy öreg anyóka elmeséli Danko szíve meséjét, az is sokat hozzáad a hangulathoz.

Negatívumok:
-optimalizálatlan (az orosz verzió, nulla patchel, amúgy)
-bugok (az utolsó 6 pályán pl. a gyorsmentés nem mûködött, stb.)
-lehetett volna egy kicsit igazán félelmetes is
-nehezen indul be (nem érdemes 5-6 pálya elõtt feladni)

Pozitívumok:
-a sok új ötlet
-játékmenet
-hangok (zene nem igazán van)
-történet
-életújratöltés
-kihívás is van
-különleges képesség
-a hajó és a hangulat, amit áraszt magából (fagyos, rideg, fémes)
-megfelelõ játékidõ
-kiváló dizájn, kiváló látványvilág
-mese
-végkifejlet

Értékelés:94%
Qwerty4

#414 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 03. 20:40

Kép

Ami tetszett:
- Baromi hangulatos atmoszféra, talán az egyik legprofibb amit valaha láttam.
- Korrekt, a stílushoz illő grafika.  (bele lehetne kötni 1-2 dologba, de nem fogok)
- Profi hanghatások (erre még visszatérek)
- Érdekes történet és végkifejlet.
- Kategóriát nézve viszonylag egyedi stílust, és játékmenetet képvisel.

Ami nem:
- Embertelen gépigény,amin a patch sem segít túl sokat. A srácok igazán megtanulhatnának programozni. Az eddigi legerőforrásigényesebb játék amivel valaha dolgom volt.
- Kisebb, nagyobb bugok. Főleg az animációk "érdekesek" néha. meg nálam a 13. pályától kb 20 percenként  kilépegetett szabálytalan művelettel. Illetve a 15. pályán a quickload mint olyan, nem müxött mert szintén szabálytalan művelet..
- Kicsit nehezen indul be, emiatt néha kissé unalmas.
- Bár a hangok mint írtam jók (értem ezt a fegyverekre, zörejekre stb..) de pl 1-2 enemy "hörgése" az kritikán aluli. Kb a quake 1-es időket idézi vissza.
- Piszkosul líneáris


Ahhoz képest hogy a fejlesztőcég eddig milyen munkákkal rukkolt elő, ez a játék igazán nagy előrelépés részükről..

Részemről meg 7/10 :)

#415 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 08. 22:14

Call of Duty - Modern Warfare 2 (2009)

Most azért csoda történt, az eddigi sorozatos lejtmenetéből úgy látszik sikerült egy kicsit felfele is tornásznia magát a szememben a CoD sorozatnak, persze nem a jó játékok táborába, csak a tűrhetők közé.
Az első pályák sajnos elrettentőek (főleg a  Favella, de nemcsak), a játék közepe felé sem igazán fogott meg, csak az utolsó 7 pálya.
A játékmenet egyáltalán nem túlbonyolított, mész-lősz kategória, semmi újat nem tud mutatni és nem is mutatott.De a játékmenet egyszerűsége ellenére egy "jó kis" script bugot azért el tudtam csípni.
A grafika szerintem szép, a  tájak is szépek, az optimalizáció is jó.
A történet nem ragadott meg, az ilyen már nem is tud.
Azért érdemes volt kipróbálni, a szép tájak miatt is, meg a végére azért izgalmas is lett a játék.

Negatívumok:
-kiöregedett, unalmas játékmenet (legalábbis én már nem kedvelem annyira ezt a tömeghentet, csak abban az esetben, ha melléje valamilyen különleges hangulat van adva)
-számomra unalmas sztori
-nagyon nehezen indul be, sok a gyenge pálya (túl sok is)
-idegesítő script bug a "Contingency" pályán


Pozitívumok:
-az előző részhez képest azért javult a színvonal
-grafika, tájak, optimalizáció
-az utolsó 7 pálya (tehát a végjáték is)
-jó volt a múzeumos credits a végén
-fegyverek

Értékelés:61% (6.1/10)

Egyébként az előző két résznek ennyit adtam:MW - 79%, WaW - 45%
Qwerty4

#416 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 10. 13:47

Velvet Assassin

Kép


Fejlesztõ
: Replay Studios
Stílus: TPS
Kiadó: Southpeak Games
Kiadás éve: 2009

Emlékszik valaki a kb 2003 tájékán bejelentett Sabotage1943 címû II-dik V.H.-s FPS (!!) játékra? Viszonylag nagy volt a hype körülötte, szal gyanítom hogy páran igen. Aki meg nem, annak katt ide
Teltek múltak a hetek, hónapok, évek, számos trailer és kép után, az alkotás csak csak nem akaródzott megjelenni. Már-már stalker és DNF szagú kezdett lenni a dolog. Aztán a fejlesztõk ígérete szerint 2006 elején kézhez kap.. hattuk volna a cuccost, de mit ad isten, meglepõ módon ez nem így történt.
Hogy miért beszélek én 1 az iromány címétõl teljesen eltérõ játékról? Mert biza az évek során a hent FPS nem veszett el csak átalakult. Lopkaodós TPS-é :)


A játék történetet nézve nem 1 nagy durr, a szokásos II-dik Vh-s nácigyilkolászós valami, án nem wolfeinstein, COD. vagy moh stílusban.
Itt a fõszerep a lopakodásé. (ha már hasonlítanom kéne valamihez akkor splinter cell + hitman keveréknek mondanám)
A játék során Violett Summer (akinek a történetét amúgy a magyar Származású Violette Szabó életébõl merítették) nevû kémnõt irányítunk, akit az utolsó elvégzett küldetése után fogolytáborba hurcolnak.
A nyitó képsorokban egy kórházban térünk magunkhoz, enyhén szólva sem túl jó egészségi állapotnak örvendve. (nem, nem H1N1 :)) A továbbiakban Violett visszaemlékezését, múltját "éljük át" újra.
Szóval.. khm nem a sztorival hódít a cucc:)

Gameplay téren nem kell túl bonyolult dolgokra számítani. Keresd meg a bombát, robbantsd fül ezt, kerítsd elõ a kémeket, szabadítsd ki a túszokat, vagy épp gyilkolázd le az adott muksót.


Ami tetszett:
- Remek, hangulatos játékmenet, ami végre nem a hentelésre épít.
- A stílushoz illõ, szép grafika, fõleg a fény-árnyék hatások lenyûgözõek.
- jó hanghatások
- Mesteri pályatervezés
- Változatos helyszínek

Ami nem:
- Kidolgozatlan fegyveres harc
- Néha ésszerûtlen a ceheckpointos rendszer
- Van pár piszkosul idegölõ rész
- Túzottan is lineáris
- At utolsó pálya nagyon átment agyatlan hentelésbe.

Zárószóként annyit hogy nem volt ez rossz, de mégis azt érezte az ember hogy valami hiányzik belõle. Többet ki lehetett volna hozni ebbõl a projectbõl, pláne ennyi év alatt.

Így marad a 7/10

Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 01. 10. 13:50 -kor


#417 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 10. 16:32

Crysis - Warhead (2008)

2 játéknap alatt végig is vittem, rekord idõ alatt.Gondoltam nem húzom-nyúzom, mert akkor akár hetekig is eltarthat, amire a végére érek, ezért inkább gyorsan átrohantam az egészen.Sokszor hasonlóan rövid játékoknál is elvoltam akár egy hétig, szépen felosztva, de most nem így akartam.
Nem tetszett az alapjáték, de ez most valamennyivel jobb volt.Végre egy újabb játéksorozat, ahol emelkedik a színvonal, nem csökken (sztem).Bár nem vagyok elragadtatva.A sztori még mindig nem tetszik, a lények gagyik, kevés a hangulatos pálya.A dzsungeles pályákat ki nem állhatom, valószínû ez is volt az egyik nagy gondom a Crytek korábbi játékaival is.Baromira unom ezeket a dzsungeleket.Az alap Crysisnál az egyetlen pálya volt, amit igazán élveztem az az idegen űrhajó, most is hasonló a helyzet, ezúttal a barlang tölti be a kiemelkedõ pálya szerepét.Az ilyet szeretem.
Másik gondja a Cryteknek, hogy azt a kevés videót is, amit csinálnak, az mindig rohadt unalmasra sikerül.
Szépnek biztos szép, de nálam nem nézett ki annyira jól, lehet valami beállítás kísérletezéssel tudtam volna szebb eredményt is elérni, de nem volt türelmem ehhez.

Negatívumok:
-azért még mindig unalmas a nagy része
-sztori
-gagyi lények
-a koreaiak csak legnehezebb fokozaton beszélnek koreaiul, ez szánalmas
-unalmas videók
-nagy vasigény
-néha egyet gondolt és kilépett
-ötlettelen boss-harcok

Pozitívumok:
-színvonalemelkedés
-barlangos pálya
-nanoruha (jól lehet mókázni vele), segít a lopakodásban, taktikázásban
-magyar szinkron
-nagyon szép játék
-rövid (kb. 5-6 óra játékidõ)

Értkelés:59% (5.9/10)

Az elõzõ Crytek játékoknak ennyit adtam: FarCry - 51%, Crysis - 52%
Qwerty4

#418 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 10. 16:36

Benchmarkprogram fegyverekkel. Nem is érdemel ennél tobbet.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#419 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 10. 16:45

N.M.I.:

Aha.Mégis vannak olyan emberek, akik imádják ezt. :)
Qwerty4

#420 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 09:39

Kép

Nagyon kedvelem a Ghostbusters-filmeket és nagyon kíváncsi voltam, hogy Dan Aykroyd és Harold Ramis milyen sztorival áll elő - nomeg a Terminal Reality milyen játékot készít belőle. A végeredmény elég érdekes lett...
Kezdem a történettel: Az első mozifilm sztoriját viszi tovább (mintha a 2. rész nem is lett volna, noha a Szellemirtók HQ-n ott van a Vigo festmény és beszélgetni is lehet vele) - tehát megint előkerül Gozer, Ivó Sándor, az óriás habcsókember Stray Puft, a könyvtáros néni szelleme, a hotel a lerombolható (lerombolandó?) bálteremmel, Walter Peck... És itt van egy kis bibi: a játék első harmada mintha csak arról szólna, hogy a filmbeli eseményeket, helyszíneket, ellenfeleket a játékos is átélje, ott legyen, megküzdjön velük. Olyannyira szolgai módon majmolja Dan és Harold az első mozifilm poénjait, hogy Venkmant megint összenyálkázza Slimer, megint az első "áldozat" egy alkalmazott a hotelban... Ejnye, fiúk, én elhiszem, hogy nagyon jó volt az első mozifilm, de ez most a játék... Viszont ha a könyvtáros pálya első felén túl vagyunk, előjön az igazi történeti szál és onnantól tényleg mintha egy Szellemirtók 3-at néznénk/játszanánk.
Grafikailag szépen néz ki a cucc, bár a szereplők kissé műanyagnak tűnnek, viszont zabálja a gépet: ha sokminden történik a képernyőn, hajlamos belassulni. Rombolható a környezet - ugyan a falakon csak égésnyomokat tudunk hagyni, de a berendezés szépen összetörhető. Az irányítást szokni kell, mert kissé nehézkes mind bill+egérrel, mind gamepaddal, de utána egész jól megy. Viszont a csapdába ejtést nagyon jól eltalálták, a kis mocskok próbálnak menekülni a vonósugárból, így tényleg meg kell velük küzdeni (mindennek természetesen a környezet látja a kárát). Ellenfelekből ugyan sok van, de mivel csak 4-féle sugarat tudunk lőni a protonpakkunkból, túl nagy variálást ez sem jelent, hiszen mindegyik gyenge az egyik fajta sugárra. Az egyetlen kivétel a játék végefelé megjelenő kőangyalkák, őket ugyanis a protonsugárral elkapva a földhöz/falhoz kell vágni, utáltam is őket rendesen, mert sokan jöttek és elég erős támadásuk van.
Apropó, protonpakk! A 4 üzemmódból gyakorlatilag 2 ugyanaz, csak nem lehet az egyikkel a szellemet "megfogni" és a csapdába húzni. Ami viszont idegesítő volt a számomra az ezeknek az új üzemmódoknak a megjelenése: ballagunk a pályán és egyszercsak Ray vagy Egon megszólal, hogy akkor mostantól a pakk képes a takonyvetésre vagy a fagyasztósugárra, snitt, a pakkon megjelenik az új kütyü... Mellesleg fejleszteni is lehet arzenálunkat, bár ez amolyan "legyen ilyen is benne"-fícsörnek tűnt.
A játékmenet sík lineáris: megérkezel egy helyszínre, leirtod vagy csapdába ejted a szellemeket, majd keresed a következő ilyen helyszínt a szellemdetektorral. Ha nem arra mész, amerre kéne, az egész társaság lemerevedik és üveges tekintettel mered maga elé.
Összegezve: ha eltekintünk a Ghostbusters-témától, egy átlagos TPS csupán pár bosszantó hibával (kissé nehézkes irányítás, magas gépigény, totális linearitás), viszont ha Szellemirtók-rajongó vagy, akkor ez egy remek Szellemirtók-játék, mert az atmoszféra, a hangulat nagyon átjön, és szellemeket irtani jóóóóó.....

Értékelés:
mint standard TPS: 6,5/10
mint Ghostbusters-játék: 8/10

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó