HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#581 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 08. 29. 15:28

Kép

Nos ezzel a játékkal kapcsolatban pont ellentétesek az érzelmeim mint a mafia 2-vel. A pop az elején, az elõbbi pedig a közepétõl nem tetszett.
Igazából a prince-el csak annyi bajom volt hogy túl könnyûnek éreztem. (normal fokozaton játszottam) Aztán hála istennek a játék a közepe felé kicsit bekeményített, a vége felé meg voltak már viszonylag nehéznek mondható részek is.
Hangok is grafika terén igazából kivetnivalót nem találtam az alkotásban. A gépigény szintén rendben van.
A történet a szokásos Prince of Persia-s, nem kell tõle hasra esni, de kellemesnek mondható.

Összefoglalva:

Ami tetszett:
- Remek akciódús játékmenet
- Hangulatos átvezetõk
- Kellemes grafika
- Korrekt gépigény
- Igényes magyar lokalizáció

Ami nem
- Az eleje túl könnyû, a végére meg az ügyességi részekkel kicsit átestek a ló túloldalára.
- lehetett volna hosszabb is (no azért mai viszonylatokat tekintve annyira nem vészes a dolog)
- Néhány bug (nálam 1-2 helyen hiányzott az ajtó, és ki lehetett látni a nagyvilágba, illetve az alt-tabot baromira nem szereti a játék. Rendszerint 5 visszalépésbõl háromszor tuti elkezdett szemetelni a kép, mintha hibás lenne vga. Pedig nem :) )

Összességében azt kell mondjam hogy az új részek közül nekem talán ez tetszett a legjobban. Nem volt annyira vészesen nehéz mint pl a WW, illetve csukott szemmel sem lehet végigjátszani mint az elõzõ részt.

Nálam ez 10/8.5

Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 08. 29. 15:30 -kor


#582 Felhasználó inaktív   gene 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.237
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 08. 29. 17:58

Üzenet megtekintéseIdézet: Warton - Dátum: 2010. 08. 29. 12:19

Ui.: ha valaki tudja hogyan szerezhetem vissza a dlc indításakor tőlem elvett felszerelést az ne tartsa magában.

ha az arénában befejezted a küldetést, akkor az aréna bejáratával szemben van egy láda/szekrény. abban van minden cuccod.

Szerkesztette: gene 2010. 08. 29. 17:59 -kor

PSN ID: geneMTS

A férfiak és a fiúk között nincs más különbség, csak a játékok ára. // A munka nem f@sz, állhat napokig.[/center]

#583 Felhasználó inaktív   Warton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 08. 29. 18:23

Kösz!! :respect:

#584 Felhasználó inaktív   The Lone Drow 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.540
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 08. 29. 18:49

Üzenet megtekintéseIdézet: lutri - Dátum: 2010. 08. 09. 15:08

szkerkró

Vagy gyilkos krokk
"Meghalni nem halhat meg az, Mi öröklétig áll. Számlálatlan korok során Enyészik - a Halál." H. P. Lovecraft

"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"

"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."

"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."

"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."

#585 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 08. 30. 22:11

Mafia: The City of Lost Heaven (2002)

Eredetileg a Mafia II előtt újra akartam játszani már, de aztán elszórakoztam az időt így már nem fért bele. De a II rövidsége és elrontottsága miatt nagy űr maradt bennem, és mi mással lehetett volna befoltozni mint ezzel?

Bár már jópár éve nem játszottam vele még mindig szinte betéve tudtam a küldetéseket, ez sajnos kicsit levont a játék élvezhetőségéből mert mindig tudtam mi következik. De egyben a játék dícsérete is, hogy így megmaradt az emlékezetemben, mert legtöbb játékból amit végigjátszottam mondjuk 5-6 éve utoljára nem igazán maradt meg semmi. Persze az is közre játszhat benne, hogy nem 1x vittem végig a storyt hanem legalább 4x-5x régebben már nem tudom.

Mindenki ismeri a Mafia-t, aki meg nem az úgyse emiatt fog belekezdeni úgyhogy nem húzom hosszúra a leírást. Grafika mai szemmel nézve már nagyon gyenge, kevés tereptárgy, leginkább szinte semmi, karakterek nagyon alacsony polygonszámúak, de maga a város is. A textúrák még alacsonyabb felbontásúak. De már megjelenésekor se a grafikájával aratott, viszont becsületére legyen mondva, hogy gond nélkül kezeli a szélesvásznú képernyőt, és a 64 bites windows 7-től se dob hátast. Sajnos a 16:9 vagy 16:10 egetverő problémájának megoldása még a nem is olyan távoli múltban is gondot okozott jónéhány fejlesztőnek.

Ami felróható a játéknak hibaként az néhány ai bug vagy hiányosság, például a rendőrök csak téged üldöznek és csak veled foglalkoznak. Más lövöldözhet, hadonászhat fegyverrel, csinálhat bármit, még halomra is ölheti őket akkor se csinálnak semmit még vissza se lőnek. Ha társakkal vagy így nagyon egyszerű lerázni a rendőröket, mert autós üldözésben nagyon nehéz, agresszívak és csalnak, mindig gyorsabb az autójuk. De ha megállsz és kiszállsz, akkor a rendőrök is kiszállnak meg a társaid is, akik autómatikusan legyilkolják a rendőröket, ellenállás nélkül.

Hogy kontrasztba állítsam a 2. résszel, itt a történet kerek és egész, nincs hiányérzeted, és kellően hosszú is. Bár az autókázás néha ebben is túlzás amikor a város egyik meg másik vége között kell ide oda menni többször egy küldetés során. Fedezékrendszer hiányában az akció része néha elég nehéz. De leginkább azért mert nagyon ritkán vannak health csomagok, pályánként max 1-2, és azok is csak 50 életet adnak max, ami nem egy életbiztosítás, mert pl egy shotgunos ellen néha még 100-as életről is elintéz egy lövéssel. Fedezékből meg semmiképpen nem lehet lőni, mert akkor mindig az előtted álló autót vagy falat találod el.

+
  • Hangulat
  • Történet
  • Zene
  • Összhatás
  • Vezetés és autók irányítása.
  • Kompatibilitási problémák nélkül fut még ma is.


-
  • Grafika
  • Rendőrség és társak ai-ja
  • Lehetett volna hosszabb, bár így is legalább a duplája a II-nek a játékidő, freeride extreme-et nem számolva.
  • Több küldetés kellett volna a countryside-on, igazából csak 1x mész ki autóval a játék legelején utána a legtávolabb ahova eljutsz az a repülőtér.
  • Könnyebbnek tűnt mint régen, de ez annak is köszönhető, hogy az összes pályát ismertem mint a tenyeremet.


10/10-et elvből nem adok semmire, mert akkor nem lenne lehetőség már javulásra márpedig eddig még nem láttam tökéletes játékot, és szerintem soha nem is lesz. Ez egy erős 9 fölé.
Így hogy ismertem a pályákat és a történetet pont a legerősebb részei értékelődnek le a játéknak, így nekem most csak 7/10-et tudott.

#586 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 02. 10:57

Singularity (2010)

Egy eléggé jól összerakott játékról van szó.A játék elemei ugyan nem hoznak sok újdonságot, de kiváló elegye több régebbi címnek, mint például Half-Life 2, BioShock, TimeShift.
A grafikát nagyon elszúrták, lehetett volan szép is, csak az a sok ronda textúra...de ez nem is nagy baj, mert a játék atmoszférája kárpótolja az embert, így lényegtelenné válik ilyen esetben a grafika.

Negatívumok:
-az elején kevés az ammo (bár nem biztos, hogy negatív dolog, elég izgalmassá tette a játékot, csak egy kicsit idegesített engem)
-grafika (sokkal szebbet is ki lehetett volna hozni ebből)
-mentés (mindig egy fájlra menti rá az új ellenőrzőpontokat, ez olyan ostoba megoldás)
-a végén már úgy haladtam, mint forró kés a vajban és el is laposodott az egész, mivel már nem nyújtott nagy kihívást, csak hent volt
-a 2 pókos rész

Pozitívumok:
-hangulat, a jó zenei és hang aláfestés is rátett egy lapáttal
-játékelemek
-menü
-sztori, ötlet, időutazás
-csaták
-horror részek
-fegyverek, képességek
-többféle választási lehetőség a végén (bár csak egyet próbáltam ki)
-számomra épp elegendő játékidő

Értékelés:9/10

Szerkesztette: Qwerty4 2010. 09. 02. 10:59 -kor

Qwerty4

#587 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 09. 15:02

Kép

Az első rész sikerén felbuzdulva, a fejlesztők úgy gondolták hogy ideje összedobni a folytatását is, ami véleményem szerint kicsit felemásra sikerült
Kezdjük talán a negatívumokkal.
Játék közben az ember joggal teszi fel a kérdést magának. Ez valóban egy második rész, vagy csak egy kiegészítő az elsőhöz? Mert hát sok minden nem változott. A kivitelezés, grafika maradt a régi, kaptunk pár új fegyvert, ellenséget, és helyszínt. (az utóbbi igazából annyira fel sem tűnik, hisz maga a "világ" ugyanaz mint az elődnél) Utoljára talán a Doom1--> Doom2 hozott ilyen szinten kevés újdonságot :)
A következő ami böki a szemem, a fegyveres harcok, ( amin a játék nagy része alapszik ugyebár) amik nekem kicsit amatőrnek hatnak. Ugyanez a gondom megvolt az elsőnél is.

Amit viszont nagyon eltaláltak ismét (és akkor rá is térek a pozitívumokra) az a hangulat, és a történet. Az elején azt gondoltam hogy ez a Big Daddys téma nem túl jó ötlet, de szerencsésre tévedtem.
Csak úgy mint az elődnél, itt is több befejezés van, de nem 2, hanem itt rögtön 4. Ezek alakulása gondolom a megmentett/legyilkolászott Little Sisterektől függ. (részemről mind megmentettem)
A játék hosszúsága megfelelő. Megmondom őszintén, nem mértem stoperrel, de 8-10 óra szerintem simán megvan amennyiben próbálunk mindent végigjárni, és minden kiscsajt megmentünk)

Ami tetszett:
- Remek történet
- Hangulatos játékmenet
- Több (4) alternatív befejezés
- Viszonylag hosszú (főleg a mai normákhoz képest)
- Igényes Lokalizáció (Thx Evin :) )


Ami nem
- Az elsőhöz képest szinte 0 az újítás, és ez értendő a játékmenetre és a grafikára is.
- A vége szerintem túlságosan elnyújtott
- Mai szemmel nézve nem 1 szépség (főleg a textúrák miatt


8/10-et adok rá.

#588 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 09. 15:29

nekem 5 óra volt végigjátszani normalon :)
JóSebesség

#589 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 09. 15:34

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 09. 09. 15:02

Játék közben az ember joggal teszi fel a kérdést magának. Ez valóban egy második rész, vagy csak egy kiegészítő az elsőhöz? Mert hát sok minden nem változott. A kivitelezés, grafika maradt a régi, kaptunk pár új fegyvert, ellenséget, és helyszínt.

Hopp, azt hittem valamelyik CoD-ot jellemzed.



Bioshock 1 nekem jobban tetszett mert anno megvettem eredetiben nagyobb ereje van a tortenetnek (ujdonsagkent hat) es hihetobb a sztori. Viszont a multijaval elvoltam par napig.
Bioshock Infinite-re kivancsi leszek, foleg hogy mar most elavult a grafikaja.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#590 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 09. 16:01

Üzenet megtekintéseIdézet: -Turbo- - Dátum: 2010. 09. 09. 16:29

nekem 5 óra volt végigjátszani normalon :)

Igen? Akkor lehet benéztem. Lehet a sok megszakítás miatt éreztem hosszabbnak :)

Ilsyde: Aham, az előd nekem is jobabn bejött anno. Pont az újdonság hatása miatt.

#591 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 11. 13:12

Citizen Abel - Gravity Bone (2008)

Egy rövid ismertetőt idézek:
"A Quake 2 motorra készített ingyenes Gravity Bone játékban egy szupertitkos kémet alakítunk. Feladatunk, hogy öt madarat fényképezzünk le, a fényképeket pedig adjuk át egy közvetítőnek, miközben számtalan ügyességi és logikai feladatot kapunk." (ingyen-letoltes.blogspot.com)

Mondjuk nincsenek igazán komoly logikai és ügyességi feladatok benne.De laza fél órás kikapcsolódásnak nagyon megfelel ez a játék.Igazán érdekes, egyedi és szórakoztató.A grafika sem csúf, sőt pofás.Én még tovább is toltam volna, ha több pálya lett volna, de mindössze 2 van.

Most elmarad a + és - szerinti értékelés.

LETÖLTÉS!!! (24,1 MB) - blendogames.com

Értékelés: 8/10

Szerkesztette: Qwerty4 2010. 09. 11. 13:12 -kor

Qwerty4

#592 Felhasználó inaktív   Kyuubi 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.290
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 11. 16:19

Mirror's Edge
Most toltam végig 9, vagy talán 10-edjére, ismét szünet nélkül az egészet. Még mindig a világ legjobb játéka, egyedüli hibája pedig még mindig az hogy cirka 2 és fél óra alatt végigjátszható.
"What is dead may never die, but rises again, harder and stronger."

#593 Felhasználó inaktív   X360_FaNbOy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.498
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 11. 17:22

HALO Reach:
Hát az este igazából egy 15 percnyi maradt.. :sleep: Ma pedig nem volt mikor megcsináljam. Most végeztem..
Nekem nagyon tetszett. Szomorú az egész történet, beleértve a végét is. Viszont a hangulatban mindvégig benne van a remény, a harcolniakarás, a hősiesség. Nem hosszú játék, egy HC Halo-snak szerintem ez 1, max 2 nap. Engem viszont néhol megprobáltatott. :) A látvány is egészen lenyűgözött az egész játékban. Én eddig nagyot tévedtem, mert azt hittem, hogy a HALO az egy eszetlen multi lövőlde. Most már megértettem, hogy miért is szeretik olyan sokan és miért a legnépszerűbb XBOX játék.
Gratulálok Bungie! :)
A többieknek is jó szorakozást az anyaghoz. :)

Szerkesztette: X360_FaNbOy 2010. 09. 11. 17:23 -kor

Kép

#594 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 12. 11:06

Kép

Őszintén szólva nem is értem hogy miért kellett ezt folytatni, hisz már az első sem örvendett nagy sikernek (és akkor még enyhén fogalmaztam) De annak legalább voltak jó részei.
Ezzel szemben. Komolyan mondom még igazából pozitívumot sem tudok felhozni ezzel a játékkal kapcsolatban (talán hogy rövid) A grafika nincs rá más szó SZAR. Ízléstelen, amatőr. A fegyverhangok nevetségesek, talán még a 2 főszereplő hangja meg a többi szinkronok ami elmegy kategória.
Amit még megemlítenék az a csúcsszuper kézi kamerás effekt, ami elsőre az újdonság erejével hat, utána már idegesítő (szerintem)
A történet egy nagy büdös 0 kb. (de ezzel még meg is békélnék)


Ami tetszett:
- 1-2 átvezető
- A két főszereplő karaktere

Ami nem
- Minden más. De tényleg. Amit el lehetett rontani, nekik sikerült. A legszebb hogy még az outrora is sajnálták az időt...

Hogy miért vittem végig? Mert bíztam abban hogy úgy mint az elsőnél, ennek is lesznek jó pillanatai, küldetései. De nem.

Remélem nem lesz folytatás.

3/10

#595 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 12. 18:08

Sniper Ghost Warrior

Kép

Huhh hát ezt érdekes lesz értékelni.
Ha AA kategóriás játékokhoz hasonlítom, akkor ez bizony kevés. Sok helyen ordít róla hogy amatőrök csinálták. Ellenben ha figyelembe veszem azt a tényt hogy a játékot elkövető cég milyen munkákat adott ki eddig a kezei közül, nos ez zseniális :) talán az első játék a City Interactive történetében amiből nem léptem ki 20 perc után, és nem kukáztam. Sőőt. Ezt még élveztem is.
A játékmenet egyszerű mint a bot, egy mesterlövésszel kell aprítani a jónépet, nagyrészt lopakodva.
..nagyrészt. Na ez a baj kérem. A gépfegyveres harcokat baromira nem kellett volna erőltetni, mert irtó gyengék lettek. Itt éreztem először hogy itt biza nem profik munkájával állok szemben.
Ellenben a Snipekedős részek (a játék 80-85%) beza egész jóra sikeredett.
A grafikával nincs baj, sőőt szerintem nagyon is jól néz ki. El is várjuk a chrome 4 motortól. :)
A hangok. khm hát igen. A fegyvereké jónak mondható, a szinkronhangok már kevésbé.
A történeti szálat ne ecseteljük, mert az felejtős. De nekem különösebben nem is hiányzott itt.
A játék hosszúsága szintén hagy némi kívánnivalót maga után, mindössze 3h:50 alatt sikerült vele végeznem mediumon.

Ami tetszett:
- Remek grafika
- Nagyon korrekt gépigény
- Hangulatos sniperkedős részek
- Viszonylag változatos helyszínek
- Focus mod


Ami nem:
- A gépfegyveres részek nagyon kidolgozatlanok, és amatőrnek hatnak
- Rövid

Részemről azt kíváno ma fejlesztőknek hogy ennél rosszabb játékot soha ne csináljanak.
Nálam 6.5/10-et érdemel a játék

#596 Felhasználó inaktív   Cellular 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.789
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 12. 19:11

Mivan, rosszpcjatekok-at uldozol? :)

#597 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 12. 20:23

Hmm? :)

#598 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 13. 16:03

Quake 4 (2005)

Kép

Megvan eredetiben a Special Edition, gondoltam végigtolom újra mert nem nagyon látnak el minket igényes FPS-ekkel. Annyira Special Edition ez a Special Edition hogy Win7-en indításkor crashel egy nagyot. Feltéve a legújabb patchet (v1.4.2) már nem volt gond. Néztem grafikai modot is (magasabb felbontású textúrák, Prey-bol vett fémes effektek stb.) de vagy túlzásba vitték a dolgot, vagy nem mukodtek normálisan. Két óra szenvedés után feladtam és inkább belekezdtem a játékba. Megszokhattam volna hogy a PC-s modok 99%-a igénytelen szemét.

+ hangulat
ahhoz képest hogy egy (elvileg) eszetlen FPS-rol van szó, nagyon jól átadja a Strogg vs. emberiség vívódását
+ változatosság
nem lehet rá panaszkodni, foleg hogy a játék nagy része belso tereken folyik. még fegyver-upgradeket is sikerult belepasszírozni és a játék sem rovid
+ csapattagok
na ilyesmi is ritkán szerepel pozitívumok kozott. itt az A.I.-val sincs gond és a társak is hasznosak (gyógyítanak vagy feltoltik a pajzsot). végre nem az van hogy egyedul mészárolsz le mindenkit

- 2005-os játék
grafika mai napig tartja magát bár sok effekt hiányzik ami pl. a Preyt szebbé tette és a játékmenet is egyszeruen és sokszor kiszámíthatóan van felépítve

Nem ad sok újdonságot az FPS mufajához (leszámítva talán az NPC-k szerepét) de amit kínál azt nagyon jól csinálja. Egyik legjobb old-school FPS, bárcsak a jelenlegiek is legalább ennyire jók lennének :sleep:
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#599 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 13. 18:36

Nem tudom én anno amikor kipróbáltam q4-et nagyon hamar sutba dobtam, pedig rengeteg oldshool fps-el játszottam, igaz végig csak a klasszkusokat játszottam. A klónok már sose jöttek be annyira. A Q4-el leginkább az a baj, hogy Doom3 mellett nagyon mostohagyerekként kezelték, szerintem nem kapta meg a figyelmet amit érdemelt volna így nem is lett kiemelkedő alkotás, kb olyan mint amikor átadják a stafétát egy 2. vonalbeli fejlesztőnek, hogy készítsen egy küldetéslemezt a játékhoz. Mondom ezt úgy, hogy a doom3-at se vittem végig soha.

#600 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 13. 20:53

Mindkettot leszólták anno, Doom 3-at azért mert a grafikán kívul nem volt benne semmi újítás (érdekes módon manapság ez már nem negatívum), Quake 4-nek meg ahogy írtad esélyt sem adtak.

Doom 3 anno elso végigjátszáskor nekem boven jónak tunt de tényleg nincs benne semmi kiemelkedo vagy emlékezetes. Ijesztgetos, egyedul vagy mindenki ellen, de foleg sotét. Pár hete próbáltam újra nekiveselkedni de túl primitív és irritáló volt. Quake 4-et késéssel toltam végig, lehangoltak az értékelések aztán megbántam mert nagyon jó kis játék. Így pár év után újra végigjátszva sem tunik megkopottnak, talán azért mert rengeteg gyenge alkotás jott ki azóta. Ha tetszett a Prey akkor próbáld ki ezt is.

Készul a Doom 4, kíváncsian várom. Quake sorozatot sokkal tobbre becsulom de ha van esze az id-nek akkor osszeszedi magát és tesz ebbe is normális multit. UT3 óta nem jott ki egy arena FPS sem, ráadásul maga az UT3 sem volt valami nagy eresztés :dry: Biztosan ki vannak rá éhezve az emberek, nem beszélve az e-sportsról (WCG stb.) ahol 2006 óta csak a CS1.6 maradt FPS-nek. Ez azért elárul valamit. És sajnos nem csak azt hogy a CS jól tartja magát.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó