Szerkesztette: hajsza 2010. 09. 29. 09:27 -kor
Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!
#621
Elküldve: 2010. 09. 29. 09:27
Egy kis érdekesség az Overlord-dal kapcsolatban: a játék sztoriját Terry Pratchett lánya, Rhianna Pratchett írta.
Az összetartás olyan erõ, ami hegyeket képes megmozgani. Feltéve, hogy legalább a fele egy irányba tolja. (Idézet egy régi CoV-ból)
#622
Elküldve: 2010. 09. 29. 09:37
Idézet: Ilsyde - Dátum: 2010. 09. 29. 11:11
Kiegeszitot feltetted? Sokat dob rajta.
Talán 1-2 hét múlva folytatom a kieggel.Túl sok lenne így egy huzamban az Overlord (de akármilyen játék is), inkább pihentetem a témát egy ideig, nehogy megcsömöröljek tőle.
Qwerty4
#623
Elküldve: 2010. 10. 01. 11:29
Tom Clancy's Splinter Cell - Conviction (2010)
Sajnos ez még a 4. résznél is rosszabb lett, az is csalódás volt már, de ez még gyengébb.Nagyjából olyan Quantum of Solace játékélményt nyújtott, talán kicsivel jobb.Sajnos nem volt igazán hangulatos, a játékmenet is tucat TPS szintű lett.
Negatívumok:
-vége a lopakodásnak...csak ritka az olyan alkalom, ahol érdemes és kell is
-a pályák nagy része unalmas, jellegtelen, könnyen feledhető
-a játék döntő része hangulattalan, az atmoszféra nem ragadott magával
-kütyük hiánya, de ha vannak is, semmi értelme használni
-az új éjjellátó borzalmas
-a mozgás is borzalmas
-falra, földre, folyton kivetíti a feladatot meg az ugrást is a tárgyakra
-néha rossz helyre tett checkpoint
-a túl sok kihallgatás már unalmas volt
-már nem méltó nagyon a SC címre, hisz 180 fokos a fordulat a játékmenetben
Pozitívumok:
-szép grafika
-a történet korrekt
-"Mark & Execute" lövöldözés
-1-2 páya azért élvezetes
-rövid
-zene + hangok
Értékelés:6/10
Sajnos ez még a 4. résznél is rosszabb lett, az is csalódás volt már, de ez még gyengébb.Nagyjából olyan Quantum of Solace játékélményt nyújtott, talán kicsivel jobb.Sajnos nem volt igazán hangulatos, a játékmenet is tucat TPS szintű lett.
Negatívumok:
-vége a lopakodásnak...csak ritka az olyan alkalom, ahol érdemes és kell is
-a pályák nagy része unalmas, jellegtelen, könnyen feledhető
-a játék döntő része hangulattalan, az atmoszféra nem ragadott magával
-kütyük hiánya, de ha vannak is, semmi értelme használni
-az új éjjellátó borzalmas
-a mozgás is borzalmas
-falra, földre, folyton kivetíti a feladatot meg az ugrást is a tárgyakra
-néha rossz helyre tett checkpoint
-a túl sok kihallgatás már unalmas volt
-már nem méltó nagyon a SC címre, hisz 180 fokos a fordulat a játékmenetben
Pozitívumok:
-szép grafika
-a történet korrekt
-"Mark & Execute" lövöldözés
-1-2 páya azért élvezetes
-rövid
-zene + hangok
Értékelés:6/10
Qwerty4
#625
Elküldve: 2010. 10. 01. 12:10
Most, azért kíváncsiságból elolvastam az írásodat, mert egy fél évig nem nagyon kísértem figyelemmel a topikot és kimaradt.
Így elolvasva én kifelejtettem a fekete-fehérre váltást, ha nem látnak az ellenek.Na, ez még egy óriási baklövés és ostobaság.Ezt valahogy másképp kellett volna csinálni, ezt az 1.-3. részben is jól megoldották, sőt a lopakodós játékok ősatyjában, a Thiefben is.
Persze tele volt a játék feliratokkal, de aminek a HUD-ban jó helye lett volna azt nem tették bele.
Így elolvasva én kifelejtettem a fekete-fehérre váltást, ha nem látnak az ellenek.Na, ez még egy óriási baklövés és ostobaság.Ezt valahogy másképp kellett volna csinálni, ezt az 1.-3. részben is jól megoldották, sőt a lopakodós játékok ősatyjában, a Thiefben is.
Persze tele volt a játék feliratokkal, de aminek a HUD-ban jó helye lett volna azt nem tették bele.

Szerkesztette: Qwerty4 2010. 10. 01. 12:12 -kor
Qwerty4
#626
Elküldve: 2010. 10. 09. 11:50
Batman - Arkham Asylum (2009)
Sokszor csodálkoznak az írásaimon, hogy egyes akciójátékot miért pontozok le vagy egyáltalán miért mondok rosszat róla.Hát azért, mert nincs meg benne, az ami ebben a játékban megvan.Változatos a játékmenete, nincs az a folytonos vad akció, darálás, hanem színesítve van különböző más jellegű játékelemmel is.Gondolok ebben az esetben Batman predator küldetéseire, ahol taktikázva kell vadászni az ellenre.Közben bújkálni, lopakodni.Vagy itt van például a 3 Madárijesztős küldetés.
(A többit röviden, pontokba szedve!)
Pozitívumok:
-tehát változatos a játékmenet (predator, Madárijesztő, lopakodás, látványos bunyók, fejtörők, nyomkeresés)
-nemcsak változatos, élvezetes is a játékmenet, több meglepetés is van
-darkos HANGULAT
-a karakterek már eleve adottak voltak, de zseniálisan lettek megvalósítva, hanggal, mindennel együtt
-a történet jó és jól is van adagolva, tálalva
-a kütyük természetesen jók
-fejlesztések, sok titok, extra van a játékban (bár nem kutattam sokat fel)
-nagyon jó volt olvasni/hallgatni a szuperbűnözők kihallgatásait
-normalon is van elég kihívás, egy-két boss harc elég kemény menet volt
-ebben a játékban szinte észrevehetetlen a töltési idő, mintha nem is lenne, lenyűgöző
-nagyon szép megvalósítás, ez az Unreal Engine baromira illik ehhez a témához, szintén lenyűgöző
-nincsenek fagyogatások, technikai problémák
-menü, hangok, szinkron, zene, átvezetők
-megfelelő játékidő
Negatívumok:
-Nem találtam rá lehetőséget, hogy az egér görgetés funkcióját átállítsam vagy letiltsam (ugye ez alapból kütyüváltás).Baromira idegesített, hogy a görgő kattra a futás volt állítva és sokszor véletlenül görgettem is futás közben, így miatta nem megfelelő kütyü volt terítéken egy adott nehéz pillanatban és párszor ez volt az elhalálozás oka, leginkább boss harcoknál.Nem tudtam elég hamar reagálni, visszaváltani a megfelelelő kütyüre...mikor folyamatosan ugrálni, futni kellett a szinte ellenekkel dugig telt kis pályán.Bár a futást más gombra állíthattam volna, de ott volt mégis a legkézenfelvőbb.
-játékon belül nem lehet az irnyítást és sok más dolgot konfigurálni (ezt elfelejtettem említeni a pár hete elemezett Overlordnál is, ugyanez arra is jellemző)
-pár idegesítő részecske
Értékelés:9.6/10
Sokszor csodálkoznak az írásaimon, hogy egyes akciójátékot miért pontozok le vagy egyáltalán miért mondok rosszat róla.Hát azért, mert nincs meg benne, az ami ebben a játékban megvan.Változatos a játékmenete, nincs az a folytonos vad akció, darálás, hanem színesítve van különböző más jellegű játékelemmel is.Gondolok ebben az esetben Batman predator küldetéseire, ahol taktikázva kell vadászni az ellenre.Közben bújkálni, lopakodni.Vagy itt van például a 3 Madárijesztős küldetés.
(A többit röviden, pontokba szedve!)
Pozitívumok:
-tehát változatos a játékmenet (predator, Madárijesztő, lopakodás, látványos bunyók, fejtörők, nyomkeresés)
-nemcsak változatos, élvezetes is a játékmenet, több meglepetés is van
-darkos HANGULAT
-a karakterek már eleve adottak voltak, de zseniálisan lettek megvalósítva, hanggal, mindennel együtt
-a történet jó és jól is van adagolva, tálalva
-a kütyük természetesen jók
-fejlesztések, sok titok, extra van a játékban (bár nem kutattam sokat fel)
-nagyon jó volt olvasni/hallgatni a szuperbűnözők kihallgatásait
-normalon is van elég kihívás, egy-két boss harc elég kemény menet volt
-ebben a játékban szinte észrevehetetlen a töltési idő, mintha nem is lenne, lenyűgöző
-nagyon szép megvalósítás, ez az Unreal Engine baromira illik ehhez a témához, szintén lenyűgöző
-nincsenek fagyogatások, technikai problémák
-menü, hangok, szinkron, zene, átvezetők
-megfelelő játékidő
Negatívumok:
-Nem találtam rá lehetőséget, hogy az egér görgetés funkcióját átállítsam vagy letiltsam (ugye ez alapból kütyüváltás).Baromira idegesített, hogy a görgő kattra a futás volt állítva és sokszor véletlenül görgettem is futás közben, így miatta nem megfelelő kütyü volt terítéken egy adott nehéz pillanatban és párszor ez volt az elhalálozás oka, leginkább boss harcoknál.Nem tudtam elég hamar reagálni, visszaváltani a megfelelelő kütyüre...mikor folyamatosan ugrálni, futni kellett a szinte ellenekkel dugig telt kis pályán.Bár a futást más gombra állíthattam volna, de ott volt mégis a legkézenfelvőbb.
-játékon belül nem lehet az irnyítást és sok más dolgot konfigurálni (ezt elfelejtettem említeni a pár hete elemezett Overlordnál is, ugyanez arra is jellemző)
-pár idegesítő részecske
Értékelés:9.6/10
Qwerty4
#627
Elküldve: 2010. 10. 12. 18:50
Command & Conquer : Red Alert (1996)
A tiberian sun-os csalódás után áttértem az alternatív c&c univerzumra (ami itt még nem is volt annyira alternatív) rögtön a sorozat első részéhez. Ha visszaemlékszem 1996-ra, hihetetlen módon vártuk ezt a játékot, már amennyire lehetett várni, ugye akkor még internet nem nagyon volt senkinek csak 1-1 töredék screenshothoz jutottunk játék magazinokból. Arra már nem emlékszem, hogy amikor végül megjelent mennyire voltunk elégedettek vele, belegondolni is szörnyű, hogy 14 év telt el azóta. De ez a játékélményből semmit se von le. Sokkal jobbak a küldetések mint tiberian sun-ban, és bát az átvezető képsorok jóval kisebb költségvetésből készültek mégis sokkal élvezetesebbek, hiába nem neves színészek vannak benne mint abban. És ez nem olyan lomha játékmenet szempontjából hanem pörög rendesen. És nincs annyi bugyuta bázis nélküli küldetés meg olyanok, hogy csak bizonyos egységeket vagy épületeket építhetsz, hanem klasszikus felépíted a bázist aztán támadsz séma van.
+
-
8/10
A tiberian sun-os csalódás után áttértem az alternatív c&c univerzumra (ami itt még nem is volt annyira alternatív) rögtön a sorozat első részéhez. Ha visszaemlékszem 1996-ra, hihetetlen módon vártuk ezt a játékot, már amennyire lehetett várni, ugye akkor még internet nem nagyon volt senkinek csak 1-1 töredék screenshothoz jutottunk játék magazinokból. Arra már nem emlékszem, hogy amikor végül megjelent mennyire voltunk elégedettek vele, belegondolni is szörnyű, hogy 14 év telt el azóta. De ez a játékélményből semmit se von le. Sokkal jobbak a küldetések mint tiberian sun-ban, és bát az átvezető képsorok jóval kisebb költségvetésből készültek mégis sokkal élvezetesebbek, hiába nem neves színészek vannak benne mint abban. És ez nem olyan lomha játékmenet szempontjából hanem pörög rendesen. És nincs annyi bugyuta bázis nélküli küldetés meg olyanok, hogy csak bizonyos egységeket vagy épületeket építhetsz, hanem klasszikus felépíted a bázist aztán támadsz séma van.
+
- C&C
- küldetések
- pörgős
- Időtálló grafika
-
- Útvonalkeresés (ha például két egység összetalálkozik akkor mindkettő elkezdi kikerülni a másikat és mégis átmennek egymáson végül, vagy ha egy csapatot akarsz átküldeni egy hídon, akkor amint az első egység rámegy a hídra az összes többi úgy veszi, hogy el van torlaszolva és elindulnak másik irányba akkor is ha a következő híd a térkép másik végében van.
- Gap generator - a legidegesítőbb egység az egész c&c sorozatban.
8/10
#628
Elküldve: 2010. 10. 12. 20:43
Tegnap elött toltam ki az Uncharted 2-t. Az egy is nagyon bejött ez meg aztán végképp. A multi részére sem panaszkodom. Csak ajánlani tudom. : )
PSN: NikonKristof
#629
Elküldve: 2010. 10. 13. 12:51
Singularity. Nem volt rossz es a vegebol szamomra az derult ki hogy folytatast is csinal(hat)nak, visszont nehez fokozaton is eleg konnyu volt vegig tolni.
U.I. Nem reg olvastam a hirt hogy a Raven cspapatot lassan de biztosan felszamoljak
igy folytatas bizti nem lesz. Azert egy ilyen multu csapatot felszamolni? Idiota az Activision.
U.I. Nem reg olvastam a hirt hogy a Raven cspapatot lassan de biztosan felszamoljak

Die By Sword
#630
Elküldve: 2010. 10. 13. 17:01
Minden nagy múltú és minőségi fejlesztőcspatot felszámolnak a kiadók, nekik nem jó és tartalmas játékok kellenek, hanem könnyen eladható csili-vili szenny, amiről évente három bőrt lehet lehúzni. Márpedig egy minőségi játékokat szállító csapat nem fog beállni droidként ontani a budget kategóriával vetélkedő összetettségű játékokat úgyhogy inkább leépítik őket.
#631
Elküldve: 2010. 10. 13. 17:07
Idézet: Mumia - Dátum: 2010. 10. 13. 18:01
Minden nagy múltú és minőségi fejlesztőcspatot felszámolnak a kiadók, nekik nem jó és tartalmas játékok kellenek, hanem könnyen eladható csili-vili szenny, amiről évente három bőrt lehet lehúzni. Márpedig egy minőségi játékokat szállító csapat nem fog beállni droidként ontani a budget kategóriával vetélkedő összetettségű játékokat úgyhogy inkább leépítik őket.
Dehogynem, a bioware is beállt, hiába fogadkoztak, hogy ez semmilyen hatással nem lesz a játékaik minőségére, aztán dehogynem.
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred
#632
Elküldve: 2010. 10. 13. 17:53
Múlt ide vagy oda a raven az elmúlt időben nem nagyon tündöklött...
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#633
Elküldve: 2010. 10. 13. 19:03
Mondjuk nekem bejött tőlük a Singularity, a 2009-es Wolfenstein már kevésbé.Az X-Men Origins-szal kapcsolatban sok jót olvastam, de még nem próbáltam ki.
Végülis nem olyan rossz felhozatal a Raventől, az utóbbi időkben, de az eladási számok beszélnek.Mi itt mondhatunk, amit csak akarunk.
Végülis nem olyan rossz felhozatal a Raventől, az utóbbi időkben, de az eladási számok beszélnek.Mi itt mondhatunk, amit csak akarunk.

Qwerty4
#634
Elküldve: 2010. 10. 13. 20:49

Hogy őszinte legyek engem már az előző rész sem fogott meg túlzottan, sőőt. De ennek még azt is sikerült alulteljesíteni. Látszik hogy készítők kb nagyot szartak az sp részre. Összecsapott, félkész, hanyag munka.
Ami tetszett:
- Jól optimizált.
- Pörgős, akciódús
- Az utolsó előtti misszió 8amikor sötétben kellett lopakodni) hangulatos volt 1 ideig..
- Jól összerakott átvezetők
- Rövid
Ami nem:
- Unalmas monoton, amatőr szagot árasztó játékmenet
- Teli van scripthibákkal (igen az eredeti is) rengetegszer kellett visszatölteni az aktuális checkpointot emiatt.
- Összecsapott animációk
- A fizika szinte teljes hiánya (az hogy néha törik a fal, az is scriptelt
- Totálisan agyhalott AI
- Idejétmúlt gfx
- Gagyi fegyverhangok
- Újratermelődő ellenfelek sokasága
- A beta alapján gyenge multi
Szóval amit lehetett, szinte minden elrontottak. Szomorú hogy a moh sorozat eddig süllyedt.
10/5 (jó szívvel)
#635
Elküldve: 2010. 10. 13. 22:01
Több CoD-t nem veszek elő, ezek után meg MoH-t sem.Gondoltam, hogy ilyen színvonalú lesz ez rész is.
Szimpla tömegshooter (úgy értem kimondottan tömegeladásokra szánt), csak a neve ér még valamit...de az is lehet mi már nagyon unjuk az ilyet, ezért nem megy le a torkunkon, bár szinte biztos tetszeni fog sokaknak, ha a multija esetleg jó.

Szimpla tömegshooter (úgy értem kimondottan tömegeladásokra szánt), csak a neve ér még valamit...de az is lehet mi már nagyon unjuk az ilyet, ezért nem megy le a torkunkon, bár szinte biztos tetszeni fog sokaknak, ha a multija esetleg jó.
Qwerty4
#637
Elküldve: 2010. 10. 14. 08:13
MoH
Pozitívumok:
- elég pofás a főmenü
Negatívumok:
- szar játék
kb ennyi.. de komolyan, semmi olyasmit nem képes a MoH nyújtani ami miatt érdemes lenne megvenni. A single unalmas, nevetségesen rövid, tele van bugokkal, és ráadásul csúnya is.
A multi jobban néz ki, de kb egy agyonbutított MW2/BC2-nek felel meg.
Az meg mekkora hülyeség már hogy a single meg a multi más enginet használ
Főleg azért mivel így gyakorlatilag a fizika, fegyverviselkedés stb mind _teljesen_ más
nyugodtan ki lehet hagyni nem maradunk le semmiről, kevesebb mint 1 hónap és itt a Black Ops.
3/10
Pozitívumok:
- elég pofás a főmenü
Negatívumok:
- szar játék
kb ennyi.. de komolyan, semmi olyasmit nem képes a MoH nyújtani ami miatt érdemes lenne megvenni. A single unalmas, nevetségesen rövid, tele van bugokkal, és ráadásul csúnya is.
A multi jobban néz ki, de kb egy agyonbutított MW2/BC2-nek felel meg.
Az meg mekkora hülyeség már hogy a single meg a multi más enginet használ

nyugodtan ki lehet hagyni nem maradunk le semmiről, kevesebb mint 1 hónap és itt a Black Ops.
3/10
JóSebesség
#638
Elküldve: 2010. 10. 14. 09:48
Azon sem csodálkoznék ha a következő részből egy az egyben kihagynák az sp részt..
#639
Elküldve: 2010. 10. 14. 20:37
Idézet: -Turbo- - Dátum: 2010. 10. 14. 09:13
MoH
Pozitívumok:
- elég pofás a főmenü
Negatívumok:
- szar játék
kb ennyi.. de komolyan, semmi olyasmit nem képes a MoH nyújtani ami miatt érdemes lenne megvenni. A single unalmas, nevetségesen rövid, tele van bugokkal, és ráadásul csúnya is.
A multi jobban néz ki, de kb egy agyonbutított MW2/BC2-nek felel meg.
Az meg mekkora hülyeség már hogy a single meg a multi más enginet használ
Főleg azért mivel így gyakorlatilag a fizika, fegyverviselkedés stb mind _teljesen_ más
nyugodtan ki lehet hagyni nem maradunk le semmiről, kevesebb mint 1 hónap és itt a Black Ops.
3/10
Pozitívumok:
- elég pofás a főmenü
Negatívumok:
- szar játék
kb ennyi.. de komolyan, semmi olyasmit nem képes a MoH nyújtani ami miatt érdemes lenne megvenni. A single unalmas, nevetségesen rövid, tele van bugokkal, és ráadásul csúnya is.
A multi jobban néz ki, de kb egy agyonbutított MW2/BC2-nek felel meg.
Az meg mekkora hülyeség már hogy a single meg a multi más enginet használ

nyugodtan ki lehet hagyni nem maradunk le semmiről, kevesebb mint 1 hónap és itt a Black Ops.
3/10
Teljes mértékben 1et értek...A marketingje az nagy,de ez az egész játék,amit annyira istenítettek= a 0 val. ...még a single player el is megy,igaz rövid.A mutli 0,pedig a faxa linkinparkos multi trailer eléggé megadta a hangulatot neki.