HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#641 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 22. 12:13

Grotto King

Talán még 15 perces sincs ez a játék.Tulajdonképpen egy Quake 2 motorra írt kis FPS nyilazás, pár ügyességi résszel és céltábla szörnnyel. :D
Azért közel sem olyan szórakoztató, mint a BLENDO Games másik játéka, a Gravity Bone.Sőt ez nem is igazán szórakoztató.

Értékelés:2.5/10

Pár képet tettem a shotos topikba.És letölthető itt.

Szerkesztette: Qwerty4 2010. 10. 22. 12:13 -kor

Qwerty4

#642 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 22. 14:11

Ha mindenkeppen old-school FPS-t akarsz akkor a Gunman Chroniclest ajanlom. Azt nem mondanam hogy jobb mint a HL1 de majdnem ott van (ez is nagy szo szvsz). A motor ugyanaz alatta tehat ugy keszulj neki hogy nem lesz vizualis orgazmusban reszed, a jatekmenet viszont minosegi. Egy-ket helyen raadasul a humora is felejthetetlen.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#643 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 22. 15:14

Mindenképpen nem akarok old-school játékokat játszani, de ha már megemlítetted, akkor utánanéztem, mi is ez a Gunman Chronicles.Megnéztem pár képet, elég jól néz ki, persze nem mai szint, de szép.Nem bánom, ha rosszabb a grafika, de jobb a játékélmény. :)
Qwerty4

#644 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 24. 12:24

Kép

Nos ezzel a résszel sikerült alulmúlni a sorozat összes eddigi darabját. Ráadásul RPG-nek csak nagyon jó szívvel lehet nevezni, inkább a hack & slash stílusra hajaz.
1 valamiben viszont hasonlít a korábbi "epizódokhoz", ez pedig a trágya, fos szar, hanyag, hulladék (elnézést de nem lehet rá megfelelő szavakat találni) programozás.
Az ember azt gondolta volna hogy most hogy új motorral dolgoztak, sikerül rendes munkát kiadni a kezeik közül. Hát ez nem így történt.. Sokszor 3x3-as kis termekbe is ami tök üres volt, nem egyszer esett be az fps (hosszabb időre) 17-18 körülire. No comment.
A vége főleg nagyon gázos ebből a szempontból.
Amit még nem tudok hova tenni.. :
Az árusoknak sok értelmét nem láttam, ahogy a pénznek sem. A játék elején bevásároltam 999db kötszert, azzal végig elvoltam. (és még nyilván maradt is egy csomó) Ezen kívül más nem kellett, ugyanis mindent meg lehetett találni a "szabadban".

Ami tetszett:
- Jól kidolgozott táj, ami szépnek is mondható,. De*
- Akciódús játékmenet ami *
- A stílushoz illő zenék
- Egyszerre baromi sok cuccot cipelhetünk magunkkal. Nem életszerű, de legalább nem kell állandóan eladogatni őket.
- Igényes lokalizáció (legalábbis nyelvileg)

Ami nem:
- * De a főhősünkön kívül sok NPC kritikán alulin néz ki.
- * A végére már borzalmasan unalomba fullad
- Nagyon gyenge animációk
- Unalmas, monoton küldetések
- Botrányosan rosszul megírt motor
- Bugok tömkelege
- Sok egyforma npc
-... a hibákat kb 2 oldalon keresztül tudnám még sorolni, de lusta vagyok annyit írni :)


5.5/10

Ez az "alkotás" jelenlegi állapotában 2000ft-ot nem ér meg.

Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 10. 24. 12:25 -kor


#645 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 24. 13:03

Ezt nem értem, sárga földig lehúzod utána mégis 5.5-öt adsz rá? Ha ez 5.5 akkor mit kell tenni ahhoz, hogy valami 2, 3 vagy netán 1-es legyen, nyílt merényletet kell elkövetnie a játéknak az életed ellen? :-D

#646 Felhasználó inaktív   Kreeg 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 454
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 24. 14:16

lord of the rings:conquest


történetet nem irok...tulajdonképpen sima gyürük ura történet nem nagy cucc



ami tetszett:
-a gonosz kampányba a pusztitás isteni....
-az agyatlan hentelés szerintem elég jó....


többet nem találtam vagy nemjut eszembe :D

ami nem:
az ellenségek tök ugyan ugy néznek ki igy tökre szar 1 idö után :D
-a játék AIja kicsit bugyuta....
-a legroszabb: az a SZAR mentési rendszer ha elbaszod a küldit vagy meghalsz párszór kezdheted ujra....
- a mamutos pályánál nem mindig ugrott fel legolas igy sokszor leütött a mamut....
-nagyon rövid
-szokszor fordult el hogy elrabolta a hősőm pl.sauront 1 sárkány vagy 1 griff....


hát 6/10
http://www.xfire.com/profile/

mindig jobbat soha ne roszabat !

#647 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 24. 15:05

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 10. 24. 14:03

Ezt nem értem, sárga földig lehúzod utána mégis 5.5-öt adsz rá? Ha ez 5.5 akkor mit kell tenni ahhoz, hogy valami 2, 3 vagy netán 1-es legyen, nyílt merényletet kell elkövetnie a játéknak az életed ellen? :-D

Ha nem nézem a nevet, meg hogy rpg-nek akarják eladni akciójátéknak jó 1 darabig.. :-D

Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 10. 24. 15:05 -kor


#648 Felhasználó inaktív   lordrolee 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.908
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 11:54

Darksiders PC (2010)

Tudom, a konzolosok már jó ideje tolják de mivel PC-re csak most jelent meg így gondoltam megosztom veletek röviden tapasztalataimat.
Remek játék lett, nagyon jó sztorival és a játékmenet is egész jó, bár néhol kicsit deja vu-m volt a játékmenettel kapcsolatban. A sztori alapján az apokalipszis négy lovasa közül egyet alakítunk, War-t, akivel a pokol és menny közötti örök harcba csöppenünk és a csatatér nem más mint a föld, az emberek világa. Van itt árulás, összeesküvés, bosszú...

Ami tetszett:
  • Nagyon jó sztori és maga az univerzum amiben játszódik az magával ragadt
  • Könnyű és intuitív irányítás
  • Kőkemény csaták
  • Puzzle-k mennyisége éppen jó, se nem kevés se nem sok
  • Szabadon bejárható világ, és minden területnek megvannak a sajátosságai




Ami nem:
  • Néhol repetitív, a területek sajátosságai ellenére
  • Néhány bossfight könnyebb volt mint vártam (pl Straga, Destroyer, Silitha)
  • Gyűlölöm a pókokat :D
  • Cseppet rövidnek éreztem



Bár vannak negatívumai, én mégis 9/10-et adok neki hisz ahogy elkezdtem vele játszani magába szippantott és nem tudtam letenni. Aki szereti a God of War / Devil May Cry / Castlevania féle játékokat, azoknak ez is kötelező darab.
Szeretettel várom a folytatást.

Szerkesztette: lordrolee 2010. 10. 25. 11:56 -kor

Kép

Xfire profil

LordRolee

#649 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 26. 11:31

Dark Sector (2009)

A játék valóban a Gears of Warra hasonlít leginkább, de ez szerintem jobb is lett annál.Elégedett vagyok, kiváló szórakozást nyújtott, csak a végére vált unalmassá, monotonná és egy-egy fejezet azért túl elhúzódott, gondolok itt pl. a 7.-re.

Pozitívumok:
-darkos hangulat
-grafika, képi világ
-játékmenet
-sztori mondjuk korrekt
-a mentési rendszer is korrekt (sok agybajos megoldás van több játékban is, de itt majdnem tökéletes... *)
-bumeráng és annak többféle felhasználási módja, illetve a többi fegyver is

Negatívumok:
-* ...boss harcok közben nem hajlandó menteni, mindig előről kell kezdeni, egy apró hibás lépés miatt is, unalmas és baromi bosszantó, az utolsó bosssnál már szinte a hajamat téptem
-pár hosszan elnyúló fejezet
-a végére montonná vált az intenzív hent és csak daráltam, hogy végigvigyem
-semmi emlékezetes zene, hang, karakter

Értékelés:88%
Qwerty4

#650 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 26. 16:02

Azt még kihagytam, hogy ha átállítod a WASD-ot (mozgás), akármire, közeli támadás esetén akkor is a WASD betűi közül mutatja mit kell nyomjak, nem képes behelyettesíteni, ebben az esetben a nyilakra.Pont, mint a RE4-ben, bár ott egy rajongói moddal ezt lehetett javítani.
A másik furcsaság, amit kihagytam, hogy egy jó ideig nem volt képes egyáltalán megjegyezni a billentyűbeállításaimat, mindig visszapakolta alapbeállításra a játék újraindítása után.
Qwerty4

#651 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 26. 16:30

Kép

Igazság szerint nekem már az előd is nagyon tetszett (mondom ezt úgy h nem csípem az SW világot) de azt álmomban sem mertem volna gondolni hogy az utódnak sikerül felülmúlni az első rész remek hangulatát. Hát sikerült :)
A játékot igazából nem a bonyolultsága miatt kell szeretni, de aki egy nagyon jól összerakott akció stuffa vágyik, annk kötelező.

Ami tetszett:
- Gyönyörű grafika
- Végre korrekt portot kaptunk, emészthető vasigénnyel
- Látványos harcok és átvezetők
- A stílushoz illő zenék, profi szinkronhangok
- Jól eltalált nehézség (normalon játszottam)

Ami nem:
- Rövid
- Néha indokolatlanul swappelgetett (de nagyon ritkán, összesen kb 4x fordult elő)
- A történetre nem fordítottak nagy hangsúlyt

9.5/10

#652 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 29. 16:59

Kép

Amióta az első trailer megláttam, vártam ezt a játékot. ...és azt kell mondjam, nem csalódtam bent.
Remek, szórakoztató klasszikus oldalnézetes platformjátékot alkottak a fiúk.
A történet nem 1 nagy durr (de ide minek is) Megölik a barátnőnk, és mi egyszemélyes hadsereg formájában bosszút állunk a rosszfiúkon :)
A játékmenet mint az sejteni lehet, egyszerű mint a faék. Kill' em all. Ehhez meg is kapunk mindenféle eszközt. (kés, dupla machete, shotgun, pisztoly, gépfegyver, gránát, láncfűrész)
A grafika rajzfilmszerű, stílust nézve szépnek és hangulatosnak mondható.

..és akkor a negatívumok.
Ahogy az lenni szokott, ez is rövid lett, de nagyon. Nem tudom pontosan hány óra alatt sikerült végignyomnom, de 2x ültem le játszani vele, és azon kaptam magam hogy hopp már vége is van.
Nem tudom hogy pozitívumnak vagy negatívumnak érdemes felróni azt hogy biza elég nehéz. Az első pár pálya még gyerekjáték, aztán az első főboss után kezd igazán elvetemülté és szemétté válni a játék. (a második fögec|it, a hentest kinyírni kb 40 percembe került. :) Amíg ki nem ismeri az ember, esélye nincs ellene.)
A játéknak meglátásom szerint gamepaddel érdemes nekiállni.

Ami tetszett:
- Remek retro hangulatot árasztó, poénos játékmenet
- A stílushoz illő grafika
- Jól használható Fegyverek, kombók.

Ami nem:
- Olykor baromi szemét tud lenni :)
- Rövid

8/10

#653 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 29. 17:24

Jól haladsz te is a végigvitt címekkel.Gyorsan növekszik a listád. :D
Qwerty4

#654 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 29. 17:46

Hét iylen rövid izéket nem nehéz :D Star wars is iylen 1x leülős aztán végigvivős móka :)

#655 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 29. 23:35

Fallout - New Vegas

Meg kell mondjam már régóta nem volt olyan játék ami ennyire le tudott kötni mint ez, és biztos vagyok benne, hogy nem csak azért mert nem voltak különösebb elvárásaim vele szemben fallout 3 alapján.

Nem húzom az időt, kimondom: nekem eddig ez az év játéka eddig, és jó eséllyel az is marad. Nem számítottam rá, hogy ennyire tetszeni fog, nem gondoltam, hogy többet fog nyújtani mint a fallout 3 úgyhogy kellemesen csalódtam. Ami nagyon fontos egy rpg-ben, hogy ne fulladjon unalomba márpedig a sima fallout 3 nagyon hamar unalomba fulladt, egyedül azért játszottam végig mert a fő szál igen rövid volt benne, nem is értem el 10-12 szintnél tovább.

New Vegas viszont teljesen más, már első perctől fogva sokkal jobb a hangulata, és valahogy a terep is jobb/érdekesebb, nincsenek egymás után ismétlődő azonos szobák/helyszínek, ami a halálom volt az alap fallout 3-ban, a level designerek nem copy&paste-ot használtak pályakészítés során. Bár eleinte azt hittem úgy lesz, mert rögtön a játék elején belefutottam néhány olyan helyszínbe amikben szinte 1:1-ben voltak átvéve pályarészletek az elsőből, meg is ilyedtem, de gyorsan eloszlatta a kételyeim a játék.

Ami szerintem a legfontosabb erénye a játéknak a nagyon erős mellékküldetések, igazából a mellékes questek mozdítják előre a fő szálat is, nem pedig triviális gyűjtögető vagy futár feladatok (ami irónikus hiszen ebben futár a karaktered eredetileg), szinte akárhányszor kaptam egy questet volt motivációm megcsinálni elég érdekes volt hozzá, és nem úgy álltam, hozzá hogy nyáh már megint egy idiótaság. Ha engem kérdeznek, ezt a modellt kéne alaklmazni az összes open-world rpg-ben. Vagyishogy ne úgy csinálják, hogy megírják a fő szálat, és annak a küldetéseit és utána aki büntetésben van írjon hozzá triviális mellék questeket, hanem kezdjenek el összetett és érdekes de 1-2 óra gameplaynél nem hosszabb questeket csinálni és ha ebből elég van akkor illesszék rá erre a fő szálat. Így sokkal kevésbé tűnik úgy, hogy minden érted van a játéktérben.

Még jó dolog, hogy valóban van jelentősége a cselekedeteidnek, azt is befolyásolja a játék közbeni hozzáállásod, hogy milyen befejezés lesz elérhető, én általában próbáltam úgy ügyeskedni, hogy senkivel se vesszek össze nagyon, de ez lehetetlen, nem úgy működik mint a deusex2-ben, ahol szintén lehet bárkivel együtt dolgozni az egész játék során de a legvégén mégis mindegyik felajánlja újra, hogy az "ő befelyezésüket" csináld meg. Na itt ilyen nincs, ha valamelyik törzsnek nagyon keresztbe tettél, akkor nincsen visszaút. Bár valószínű van ezzel kapcsolatban egy bug a játékban ugyanis, az egyik oldal valamiért összeveszett velem pedig nem tettem tudtommal semmit ellenük, és utána hiába tettem meg mindent nekik, sehogy se ment a minősítésem "sneering punk" fölé már, de szerencsére emiatt még nem lettek ellenségesek, végig tudtam csinálni a játékot az ő oldalukon.

Ráadásul biztos újrajátszós lesz, mert rengeteg lehetőség maradt benne a játékban, ha más fakció(kkal) dolgozol össze, vagy más skilleket fejlesztesz de azok közül a mellékküldetések közül se csináltam meg mindet, amik függetlenek attól, hogy kivel vagy jóban.

Mindössze egy dolog van, amit továbbra is nagyon hiányolok a játékból: Járművek. Milyen post-apokaliptikus játék az, ahol nincs semmi jármű? Leírhatatlanul hiányzik belőle valami a gyaloglásnál gyorsabb közlekedési eszköz, bár kisebb a játéktér mint alap fallout 3-ban így is elég sokat kell gyalogolni sajnos. Főleg ott ahova nem lehet ugrani. Meg az ugrás pl nem használható ha olyan helyre mész ahol "nem szeretnek" mert akkor berak az ellenésgek karjaiba. Azt nem értem, hogy ha nem tudsz ellenségek közül quick travel-el elmenni ami logikus és jó dolog, akkor miért engedi, hogy ellenségek közé beugorj vele nem értem.

Azért meg kell emlékezni arról is, hogy meglehetősen bugos a játék, kilépkedések, lefagyások, de ami ennél is zavaróbb néhány quest-et nem lehet befejezni mert eltűnnek npc-k, vagy meg se jelennek. De még mindig inkább legyen kicsit bugos a játék mint kidolgozatlan de hibátlan, amíg nem katasztrófálisak a hibák és nem kell miattuk újrakezdeni az egész játékot.

+
  • Változatos helyszínek
  • Érdekes és szórakoztató sidequestek
  • Ahhoz képest, hogy csak addon (igaz stand-alone) hosszabb mint a legtöbb játék, nekem 23 óra tiszta játékidő volt, úgy hogy bőven nem csináltam meg minden mellékküldetést és a helyek 2/3-át ha felfedeztem.
  • Sok item, és legtöbb használható, nem haszontalan vackok.
  • Nem nagyon érezni azt, hogy körülötted forog a világ
  • Rengeteg választási lehetőség, szinte minden helyzet többféleképpen oldható meg, attól függően melyik skilleket fejleszted, de előfordulhat az is, hogy valamit egyáltalán nem tudsz megcsinálni megfelelő képesség vagy felszerelés nélkül.
  • Homokvihar (kár, hogy csak egy helyen fordul elő az egész térképen)
  • Hardcore mód - Végre nem robot vagy, hanem gondoskodni kell ivásról, evésről meg alvásról is. Ez kellemes ráadás, sokkal élethűbbé teszi a játékot annak ellenére, hogy elég sokáig bírod evés ivás nélkül is, és amikor már nem bírod is eleinte csak minimális hátránya van. Mindig dilemma, hogy megedd az enyhén radioaktív kaját amit találsz a wastelanden, vagy inkább éhezel de visszamész oda ahol lehet kapni rendeset pénzért.
  • A játék végén szinte mindenkiről elmondja hogy mi lett velük, hogyan befolyásoltad az életüket.
  • Ha van társad nem lesz gondod arra, hoyg nem tudsz eleget cipelni, elég átadni neki a cuccok felét, igaz azok így nem használhatóak, amíg vissza nem veszed tőlük, én azt szoktam átadni nekik amit el akarok adni úgyis.


-
  • Grafika már nem az igazi, különösképpen a karakterek kidolgozatlansága zavaró számomra, pl még mindig az összes npc-nek veled 100%-ig azonos teste van. Mindenki 180 centi magas átlagos testalkatú, de npc-k között még fejformára is sok az ismétlődés.
  • Nincs mód gyorsabb helyváltoztatásra, ha valahova el kell menni gyalogolni kell, főleg a játék elején, mert ha már elég sok helyet felfedeztél megteheted, hogy a legközelebbi helyre ugrasz ahol már jártál.
  • Balance problémák, a játék eleje könnyű a közepe felé nehezedik és a végére megint elpuhulnak az ellenfelek. A játék közepén mentem át egy völgyön ami tele volt cazadorokkal, hiába volt társam nagyon megszenvedtem, csak a deathclaw durvább ellenfél ezeknél az állatok közül.
  • A társak nagyon hamar elhullanak ha kemények az ellenfelek, és sokszor nem tudom mi okból kézi fegyverrel mennek neki az ellenfélnek. Ráadásul az alap fegyverükhöz elvileg nem is kell lőszert adni nekik meg azt elvenni se lehet tőlük, mégis néha nem használják, ha meg más fegyvert adsz nekik az isten lőszerét is ellövik 3mp alatt.
  • Elvileg lehet kotyvasztani mindenféle szereket meg kajákat, de ezekhez rengetek különféle alapanyag kell, nekem nem volt türelmem azzal foglakozni, hogy megjegyezzem mi kell hozzá és összegyűjtsem, ha korlátlan lenne a tároló kapacitás akkor lenne értelme, mert akkor mindent felszednék amivel összefutok hátha lehet belőle valamit "főzni".
  • Géppisztolyok nagyon sok lőszert használnak és alig találni hozzájuk, még a kereskedőknél se lehet nagyobb mennyiséget venni.
  • Komolyabb fegyverek ritkák, és ha valamiből 1db van akkor javítani se tudod, így pedig hiába komoly fegyver kicsit sebez és hamar el is romlik, pénzért javítást meg el lehet felejteni, egy-egy jobb fegyver javítása 10 ezer kupakba is kerülhet.


9.5/10

Szerkesztette: Mumia 2010. 10. 29. 23:41 -kor


#656 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 30. 06:31

Shaun White Skateboarding

Unottan lógatom a lábamat egy panel tetején, üveges szemmel bámulva az alattam tátongó, hullámzó, hömpölygő szürke ember-masszát. Szolgamód, egyenzakóban munkába igyekvő rabok csak, tudat nélküli üres testek. A Minisztérium marionett bábui. Végigsimítom a kezemben tartott érdes deszkalapot, egy pillanatra lágy mosolyra húzódik az arcom, majd a mélybe vetem magam. ...és akkor... szivárványt hasítok a szürkeségbe, élénkzöld csíkot húzva magam után szelem át a főteret, mögöttem pedig virágba borulnak a fák, zölddel a fű, zümmög a méh, egy rózsaszín póni pajkosan legelész a rádióban pedig lágyan felcsendül Kozsó - Álmaimban szállj tovább című dala... ömmm. Wait a minute. What the f*#k?!

That was great!

• újszerű megvilágításba helyezi a gördeszkázást
• kellemes grafika, szépen megvalósított átváltoztatás effektekkel
• egyszerű irányítás
• szolid szavatosság
• jól teljesítő soundtrack

That was bad...

• tapasztaltabbaknak frusztráló, túlságosan szimpla kezelés
• könnyen unalomba fulladó, repetitív játékmenet
• hihetetlenül idegesítő, kritikán aluli szinkron
• unalmas, minden kreativitást nélkülöző történet
• igénytelenül kialakított karakterek
• idegőrlő bugok
• fapados menü és 2D art design

Részletes tesztem a gamer365 blogban
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#657 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 30. 07:48

Hogy kötődik a bevezető szöveg ehhez a deszkás játékhoz? :s :D :laugh:
Qwerty4

#658 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 30. 07:52

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 10. 30. 00:35

Fallout - New Vegas

Ami kimaradt:
-
  • Skilltől függ a fegyverek sebzése: baromság, a skill befolyásolja a sebzést kézifegyvereknél, nade lőfegyvereknél meg robbanószereknél? Hogyan függ a fegyverből kijövő lövedék sebzése attól, hogy én mennyire vagyok profi a használatában? Függjön tőle a célzás, az újratöltési és equip idő, meg a mozgás sebessége vele, azt aláírom, de ez így hülyeség.
  • Egyszerre csak egy társad lehet
  • Bizonyos helyeken respawnelődnek a monsterek, máshol meg ahol logikus lenne, hogy újak legyenek ha visszamész 2 hét múlva csak az üresség van.


#659 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 30. 08:02

Üzenet megtekintéseIdézet: Qwerty4 - Dátum: 2010. 10. 30. 08:48

Hogy kötődik a bevezető szöveg ehhez a deszkás játékhoz? :s :D :laugh:


Talán ha ismered a játékot, vagy netalán olvasod a tesztet kiderül és nem engem röhögsz ki feleslegesen...
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#660 Felhasználó inaktív   Bins 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 30. 08:20

Üzenet megtekintéseIdézet: sQr` - Dátum: 2010. 10. 30. 08:02

Talán ha ismered a játékot, vagy netalán olvasod a tesztet kiderül és nem engem röhögsz ki feleslegesen...


True...

Én most végeztem ki Halo: Reach-et haverral co-op-ban. Hát azt kell mondjam ha eddig kifogásom volt a túl színes ellenfelek miatt, vagy a nem elég komoly játékmenet miatt, vagy bármi más miatt akkor azokat most oszlatta el ez a rész. Esküszöm ez a legjobb FPS amivel valaha játszottam, talán Half Life szériához ér fel nálam, ami igen nagy szó:)

-Történet ha néhány klisé van is benne, akkor is nagyszerű, befejezés pedig felejhetetlen ( nem volt véletlen az a sok REMEMBER REACH-es szöveg, mert biztos hogy emlékezni fogok rá.
- A grafika maradt olyan Halo-s persze minimálisan fel lett javítva, de engem ez eddig sem zavart, (csak a színes ellenek:D)
- a játékmente is nagyon gördülékeny, imádom hogy nem rágnak a szádba semmit, mégis tudod mi a dolgod, és az is angyon király hogy az egész játék egybe van, szóval látszik hogy profi munka, az odafigyelés, mintha minden klappolna, ami bekerült a játékba.

Az egyetlen bajom ismét az volt hogy nem volt hogy nem volt elég hosszú:D Persze tök korrekt volt, nem egy ilyen 3-4 órás tömeglövölde még most sem, de ugye egy ilyen jó játékból nem lesz egyhamar eleg az embernek.

Most még kitoljuk heroicon meg legendaryn, aztán osztjuk egymást splitscreen-en felfejlesztjük magunkat, és várjuk a következő co-op mókát:D
Mindíg van két lehetőség.........Vagy nincs.

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó