HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#701 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 11. 22:14

Üzenet megtekintéseIdézet: lordrolee - Dátum: 2010. 11. 11. 02:27

Én is épp most fejeztem be és hasonló a véleményem róla. Pro/Kontra nem írok semmit, mert amit írtál azokkal abszolút egyetértek. De a rövid játékidőt ki kell emelnem. Piszkosul spóroltak ezzel.

Ja.Plusz még azt kihagytam, amit Max írt, hogy nincs vér, ami elég irreális.
Qwerty4

#702 Felhasználó inaktív   Scoo 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 08:08

Üzenet megtekintéseIdézet: Qwerty4 - Dátum: 2010. 11. 12. 00:14

Ja.Plusz még azt kihagytam, amit Max írt, hogy nincs vér, ami elég irreális.

Szerintem egy James Bond filmben sincs vér. Nem tudom, én nem is hiányoltam. A Black Ops baromi kegyetlen, oda kell is a vér. Ez meg egy titkos ügynökös játék amivel a fiatalabbak is játszhatnak.

#703 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 08:22

Üzenet megtekintéseIdézet: Scoo - Dátum: 2010. 11. 12. 09:08

Szerintem egy James Bond filmben sincs vér. Nem tudom, én nem is hiányoltam. A Black Ops baromi kegyetlen, oda kell is a vér. Ez meg egy titkos ügynökös játék amivel a fiatalabbak is játszhatnak.

Attól még, ha rálősz valakire vérzik.Brutális, véres jeleneteket nem vártam, mert tényleg nem az a műfaj, de azért minimális vérzés lehetett volna.
A gyerekek meg az érzékenyebbek kedvéért szokott lenni ilyen cenzúra mód is, egyes játékokban.Asszem itt is volt, de ha már alapból nincs vér, akkor vajon mit cenzúrázhattak? :)
Qwerty4

#704 Felhasználó inaktív   Scoo 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 08:32

Üzenet megtekintéseIdézet: Qwerty4 - Dátum: 2010. 11. 12. 10:22

Attól még, ha rálősz valakire vérzik.Brutális, véres jeleneteket nem vártam, mert tényleg nem az a műfaj, de azért minimális vérzés lehetett volna.
A gyerekek meg az érzékenyebbek kedvéért szokott lenni ilyen cenzúra mód is, egyes játékokban.Asszem itt is volt, de ha már alapból nincs vér, akkor vajon mit cenzúrázhattak? :)

Szerintem kevered a Black Ops-al. Ott volt olyan lehetőség, hogy a durva jeleneket ki lehet hagyni. Szerintem az legyen a játék legnagyobb hibája, hogy nincs vér :)
Nagyovv gond az, hogy nincs AI.

#705 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 09:27

Üzenet megtekintéseIdézet: Scoo - Dátum: 2010. 11. 12. 09:32

Szerintem kevered a Black Ops-al. Ott volt olyan lehetőség, hogy a durva jeleneket ki lehet hagyni. Szerintem az legyen a játék legnagyobb hibája, hogy nincs vér :)
Nagyovv gond az, hogy nincs AI.

Azzal biztos nem keverem, mert nem is próbáltam ki, de nem is fogom.Viszont, mintha lenne a JB-ban is ilyen lehetőség a menüben.De végülis mindegy.
Azt nem mondtam, hogy a legnagyobb baj ez lenne, csak megemlítettem ezt a szempontot is.Ami a legnagyobb baj volt szerintem, hogy egyszerűen unalmas. :D
Qwerty4

#706 Felhasználó inaktív   tjames 

  • Őstag
  • Blog megtekintése
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 20.870
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 09:28

Tőled hallom először hogy unalmas....mindenhol dícsérik, mint film adaptációt.
Kép
Kép
Kép

#707 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 09:45

Hát, engem nem igazán villanyozott fel ez a jéték, unalmas volt egy kicsit.
Amúgy lehet, hogy sokan nem ezt a szót használták, hogy unalmas, helyette a gagyit.Itt nem, de az SG fórum BS topikjában sok ilyen véleményt lehet olvasni.
Qwerty4

#708 Felhasználó inaktív   Scoo 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 12:39

Nem olyan rossz játék ez. Persze aki akar az talál rajta fogást, de ha azt nézzük, hogy filmes téma feldolgozása, amik általában iszonyat szarok szoktak lenni, nos akkor már egész tisztességes munkának tűnik. Persze ha a Cod-hoz, Splinter Cellhez vagy ilyesmikhez hasonlítjuk akkor csúnyán elvérez.
Unalmasnak nem nevezném, mivel elég változatos helyszíneken játszódik. Ha egy okosabb az AI, valamint ha hozzácsaptak volna még plusz két óra játékidőt, akkor egész fasza kis stuff lenne.
Megvételre így nem ajánlott. Kölcsönkérni és eljátszani vele egy hétvégén viszont érdemes.
A Star Wars FU2-ben pl nagyobbat csalódtam. A Quantum Theory-ról nem is beszélve.

#709 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 15:30

Kép


No hát ebben a játékba aztán beleadtak apait anyait a fejlesztők. Szépen összelopkodták összeszedték a dolgokat az elmúlt évek sikercímeiből
Találkozhatunk itt a darksector, devil may cry, portal, tomb raider, soulraver illetve prey-ből jól ismert elemekkel (tiszta sztárparádé :) )
Ám azt kell mondanom, ez nem baj, Sőőt. nagyon jól sikerült összegyúrni ezeket az elemeket a fejlesztőknek.
A történet mint azt már manapság megszokhattuk, nem nagy durranás.
Röviden: (ezt kopizom 1 másik irományból, mert lusta vagyok annyit írni, ill itt baromi jól össze van fogalmazva és szedve)

A főhős War, a pokol 4 lovasa közül az egyik, aki a Councilt képviseli azért, hogy megőrizze az egyensúlyt a menny és a pokol között. 
Ha el jő az apokalipszis és feltörik a hét pecsét, akkor lép közbe a Council hogy helyreállítsa az egyensúlyt. War-t még a hét pecsét feltörése előtt valaki tévesen riasztja, 
ezért mikor beavatkozik a harcba egy nagy hatalmú démon pokolra küldi. Itt kezdődik a mi kis kanosszajárásunk, mert War kér még egy esélyt a Council rend fejétől, hogy a végére 
járhasson annak, ki is csalta tőrbe.
Megkapja a lehetőséget, ám minden különleges képességétől megfosztják, csak a kardját viheti magával. Hogy ne legyen ilyen egyszerű az élete, 
útitársnak kap egy lényt, aki különböző instrukciókkal látja el a játék folyamán, és felügyeli hogy meg ne lépjen a földön.

A földre érve War szembesül azzal, hogy a Démonok azt elpusztították 90%-ban és az Angyalok csak statisztálnak a monsztáknak,
hogy azok ne unatkozzanak annyira a szürke hétköznapokon. Az embereket természetesen már mind egy szálig kiirtották.

Ennyi dióhéjban

A játékmenet
Klasszikus H&S alapokra épül, ám a rengeteg lehetőség miatt (ami szerintem már túl sok is) sokkal több annál. A harcok mellett olykor fejtörőkkel is meg kell bírkóznunk (ami a végére már szintén kicsit sok) a játék során
Fegyverből ugyan nincs arzenál (kasza, kard, kalapács) de ezek a gyilkolással szerzett xp pontokért fejleszthetők.

A képességek:
2 dolog amit érdemes megemlíteni. A Ló, és a Démon. Az előbbi főleg a gyorsabb közlekedést teszi lehetővé, a második a hatákonyabb harcot. Mindkettő nagyon hasznos dolog, sokszor fogjuk őket használni.

Grafika:
Hát. Nos ez határeset. Nem nevezném a játékot csúnyának, de azt sme merném állítani hogy szép. Amoylan elfogadható kategória. Cserében viszint a gépigény is nagyon baráságos.


Ami tetszett:
- Remek pörgős játékmenet
- Hangulatos átvezetők
- Rengeteg lehetőség ami*
- Hosszú játékmenet (a mai viszonylatokat nézve. Kb 17 óra)
- Változatos helyszínek
- Korrekt, portolási munka


Ami nem:
- * Ami a vége felé már sok is
- Kicsit elhanyagolt grafika
- Olykor rohadt nehéz


grafika: 10/7
hangulat: 10/9
hangok: 10/8
nehézség: 10/8
optimizáció: 10/10
10/8.5

Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 11. 12. 15:32 -kor


#710 Felhasználó inaktív   lordrolee 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.908
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 13. 00:42

Ebben a játékban nekem a Watcher-ről mindig Joker jutott eszembe, mert Mark Hamill kölcsönözte neki a hangját és szinte ugyanolyan stílusban beszél mint ahogy Joker a Batman rajzfilmsorozatban nomeg az Arkham Asylumban.
Kép

Xfire profil

LordRolee

#711 Felhasználó inaktív   lordrolee 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.908
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 13. 00:46

Üzenet megtekintéseIdézet: tjames - Dátum: 2010. 11. 12. 09:28

Tőled hallom először hogy unalmas....mindenhol dícsérik, mint film adaptációt.


Hát pedig sajnos a katarzis elmaradt. Jó jó, meg James Bond is csak mégsem.
Emlékszem anno a Nightfire mekkora királyság volt. Az tényleg élvezet JB játék volt. It kvázi mész, fedezékbe bújsz, lősz, mész fedezékbe bújsz, lősz... Jó persze a helyszínek azért változatosak voltak, nomeg az üldözéses jelenetek dobtak kicsit a hangulaton.
Kép

Xfire profil

LordRolee

#712 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 13. 07:32

Üzenet megtekintéseIdézet: lordrolee - Dátum: 2010. 11. 13. 00:42

Ebben a játékban nekem a Watcher-ről mindig Joker jutott eszembe, mert Mark Hamill kölcsönözte neki a hangját és szinte ugyanolyan stílusban beszél mint ahogy Joker a Batman rajzfilmsorozatban nomeg az Arkham Asylumban.

Jaa akkor onnan volt ismerős :laugh:

#713 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 13. 07:37

Üzenet megtekintéseIdézet: Scoo - Dátum: 2010. 11. 12. 08:08

Szerintem egy James Bond filmben sincs vér. Nem tudom, én nem is hiányoltam. A Black Ops baromi kegyetlen, oda kell is a vér. Ez meg egy titkos ügynökös játék amivel a fiatalabbak is játszhatnak.

jajj mert hát a fiatalok nem játszanak postal 2-vel, sz előbb említett cod-al, Condemneddel, stb.. Ez gyenge érv :sleep:
Én sem soldier of fortune 2 szintet vártam, de azért véleményem szerint egy akciójátéknál baromira illúzióromboló mikor szarrá lő az ember valakit, és semmi vér.

#714 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 13. 08:41

Kép

Új év, új cod. Ez a játék lassan olyan lesz mint a Dallas :)
De ettől függetlenül azért valljuk be, valamit tudnak a fiúk, hisz szinte minden éven eladási rekodokat dönt a cuccos. (most sem volt ez másképp)
Az új részt ezúttal nem az infinityWard-os srácok fejlesztették, hanem a Cod3/Cod4 alkotói, a Treyarch.
Ezt tudván én alapból kicsit szkeptikusan kezdtem neki az SP kampánynak, hisz a cod5 anno nem igazán hagyott bennem mély nyomot. Sőőt. Szerintem az eddigi leggyengébb része a sorozatnak. (a 3-at nem próbáltam, mivel az nem jelent meg PC-re. De arról sem zengenek ódákat a játékosok)
Sajnos az iw-s srácoknak az utóbbi rész multis részét sikerült teljesen elb*szni az ócska netes rendszerükkel. Hál isten a Treyarch-os srácok nem esetek ugyanebbe a hibába.

Történet/játékmenet
No de ne szaladjunk előre, térjünk vissza az előbb említett egyjátékos kampányra.
Aki élete során játszott már COD-al, annak túl nagy meglepetést nem fog okozni a dolog. Ám! A sok „aprósággal” sikerült a fejlesztőknek nagyon feldobni az alkotást.
A játék során több szereplő bőrébe bújva kell teljesítenünk a küldetéseket. A történet hogy őszinte legyek számomra kicsit kusza volt, de ezt betudom a kissé fapados angoltudásomnak :)
A kampány elején főhősünket (Alex Manson) épp vallatják, valamilyen számsorral kapcsolatban (ami később kiderül hogy mi is valójában). A vallatási folyamat közepette, visszaemlékezés szerűen harcolhatunk különböző helyszíneken, más-más bőrébe bújva. (1-2 szereplő ismerős lehet a korábbi részekből is)
Épp emiatt is sikerült a fejlesztőknek egy viszonylag változatos világgal teli játékot megalkotnia. (Kuba, Vietnam, Oroszország, stb)
A játékmenet a szokásos Cod. Menj előre, és lőjj le mindenkit aki él és mozog. (de hát ez egy akció fps, ne is várjunk tőle point and click kalandjátékot ugye :) )

Grafika/optimizálás, technikai megvalósítás
A játék technikai része már annyira nem fest korrektül sajna. Nagyon kíváncsi leszek arra hogy mikor cserélik már le végre ezt az ezer éves (q3 engine alapokon nyugszó) motort. Ráadásul a Treyarch-es fiúknak sikerült valamit nagyon elszúrni, mivel az eddig sebességileg kétség kívül jól teljesítő grafikus motor most bizony elég szerényen adja elő magát. (tény hogy nálam nem voltak különösebb gondok 1-2 swappeléstől eltekintve, de kétség kívül sokkal rosszabbul fut a cucc mint az előző rész. Ellenben rengeteg a panaszt lehet olvasni különböző forumokon, hogy még high-end gépeken is vanank frame problémák) Ettől függetlenül vannak a játéknak egész szép pillanatai is, de semmiképp nem hozza a kor látványbeli követelményit.

Hangok, zenék
Hangok terén szintén vegyesek az érzéseim. A hanghatások nagyon jók. A zenék, a szinkronhangok szintén. Viszont a fegyverhangokkal én nem vagyok kibékülve. Halottam már sokkal jobbat is.

Multiplayer
Őszintén szólva a többjátékos módba még nem sikerült magam beásni, de az olvasottakból ítélve ezzel a résszel is rengeteg a probléma. Lag, lag hátán, fps dropok stb. (bár állítólag a frissen megjelent patch hoz némi javulást) Viszont végre van normális serverkereső, és minden ami 1 multis játékba kell. (amit az előzőből kivettek..)

Összegzés:
A felsorolt negatívumoktól eltekintve kellemeset csalódtam a Treyarch-es fiúkban. Az SP rész szerintem az eddigi legjobb a cod-ok közül. remekül összerakták.
Ha a technikai/multis problémákat sikerül teljesne orvosolni, ez a játék baromi időtálló lehet a többjátékós mód szerelmeseinek.

--------------------------------------------------------------------------------------
grafika: 10/6
hangulat: 10/9
hangok: 10/8
nehézség: 10/7
optimizáció: 10/7 (csak azért ennyi mert nálam nem volt vele gond :) )

---------------------------------------------------------------------------------------


7.4

Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 11. 13. 08:44 -kor


#715 Felhasználó inaktív   Warton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 21:27

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 11. 13. 08:41

Kép

Multiplayer
Őszintén szólva a többjátékos módba még nem sikerült magam beásni, de az olvasottakból ítélve ezzel a résszel is rengeteg a probléma. Lag, lag hátán, fps dropok stb. (bár állítólag a frissen megjelent patch hoz némi javulást) Viszont végre van normális serverkereső, és minden ami 1 multis játékba kell. (amit az előzőből kivettek..)


Kiegészítésképpen leírnám az eddigi 3 órás tapasztalataimat a multiplayerről.

Szinte ugyanazt lehet elmondani erről is, mint az MW2-ről. Csodálatos játékmenet, borzasztó gyenge netkód. A patch egyébként számomra semmilyen javulást nem hozott. Kis felsorolás a problémákról a teljesség igénye nélkül:

  • a server browserben nem tudok csatlakozni egyetlen szerverre sem, amíg a keresés le nem futott teljesen;
  • a server browserben mutatott adatok messze nem felelnek meg a valóságnak, kiírja, hogy 40-es ping, belépek és éppen 100 alatt van, azt írja, hogy még van 2 hely, de ha csatlakozni akarok, akkor már tele van, ezt is kb. fél perces szarakodás után közli velem;
  • a server browserben nem tudom szűrni a 100 fölötti pingű szervereket;
  • az automatikus szerver választó, tehát ahol egy klikkelésre elvileg be kéne tennie egy szerverre abszolút nem működik, mindig olyan szerverre akar betuszkolni, ami tele van, a fél perces szarakodás természetesen itt is megvan, de még ez a szerencsésebb, mert van amikor nem szól semmit és perceken keresztül akar csatlakozni valamihez, természetesen sikertelenül;
  • viszont szerencsére van kb. 20% esély, hogy sikerül csatlakozni egy szerverre, ráadásul a ping is megfelelő, és az fps is jó akkor is laggol, fogalmam sincs, hogy miért, de játszhatatlan. Már szinte mindenféle interneten fellelhető tweaket, configfájlt stb. már kipróbáltam, aminek a hatására az fpsem 90-re nőtt az alap 70ről, de a lag továbbra is megmarad.


Végezetül csak azt tudom mondani, hogyha a Treyarc a sok eyecandy, meg a rengeteg beállítható playertag és külsőséges szarságok, meg a singleplayer stb. stb. helyett a figyelmét a netkódra fordította volna akkor egy 100%-os játékot sikerült volna összehozniuk. Így azonban a fentiek alapján ez nálam egy nagy, kövér 0%. JÁTSZHATATLAN! :down: Tényleg nem értem ezt a laggot, mert a World of Tanks-be 160-as ping mellett nem laggol ennyire, jó tudom, hogy az lassabb játék és nem veszem észre annyira, de hát akkor is.

A zombi mód mondjuk valamilyen szinten menti a helyzetet mert az nagyon jó, mert ott én vagyok a host és akikkel eddig játszottam nem panaszkodtak lagra. De azért ez egy nagyon rossz vicc. Ráadásul azzal szinte semmi dolguk nem volt, mert egy az egyben átvették a Wawból. Komolyan mondom a faszért nem lehetett egy az egyben a multiplayert is lemásolni a Wawból copy+paste segedelmével??!! :angry:

#716 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 22:08

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 11. 13. 08:41



Grafika/optimizálás, technikai megvalósítás
A játék technikai része már annyira nem fest korrektül sajna. Nagyon kíváncsi leszek arra hogy mikor cserélik már le végre ezt az ezer éves (q3 engine alapokon nyugszó) motort. Ráadásul a Treyarch-es fiúknak sikerült valamit nagyon elszúrni, mivel az eddig sebességileg kétség kívül jól teljesítő grafikus motor most bizony elég szerényen adja elő magát. (tény hogy nálam nem voltak különösebb gondok 1-2 swappeléstől eltekintve, de kétség kívül sokkal rosszabbul fut a cucc mint az előző rész. Ellenben rengeteg a panaszt lehet olvasni különböző forumokon, hogy még high-end gépeken is vanank frame problémák) Ettől függetlenül vannak a játéknak egész szép pillanatai is, de semmiképp nem hozza a kor látványbeli követelményit.



Hát én úgy érzem kb ugyanúgy fut mint az mw2 :) Igaz, kb ugyanúgy is néz ki. Kicsit féltem, hogy nagyobb lesz a gépigénye, debizony a régi vga-m simán elviszi 1080p-ben minden maxon 4xaa-val. Gondolom meghálálja azért az erős procit is.
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#717 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 11:21

a server browseres ping a jó, a játékbéli rosszul jelzi ki.

a lag maga pedig nem mindenkinél jelentkezik, hamaorsan jön a #2 hotfix.
JóSebesség

#718 Felhasználó inaktív   Warton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 16:28

Üzenet megtekintéseIdézet: -Turbo- - Dátum: 2010. 11. 15. 11:21

a lag maga pedig nem mindenkinél jelentkezik, hamaorsan jön a #2 hotfix.


Az én barát listámban mindenkinek lag problémája van. Ezt kár, hogy én nem mondhattam a boltban, hogy majd hamarosan fizetek érte...

#719 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 16:37

peches barátaid vannak, nálunk mindenkinél megszünt a lag az első hotfix óta.
JóSebesség

#720 Felhasználó inaktív   Raynes 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.740
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 16. 08:04

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 11. 13. 08:41

Nagyon kíváncsi leszek arra hogy mikor cserélik már le végre ezt az ezer éves (q3 engine alapokon nyugszó) motort.

Szerintem soha nem fogják. Sok szőrtelen p5sű rajongó úgyis megveszi név alapján és a már 11 éves motor pont ilyen arcade játékokhoz tervezték. A COD1 volt a maga tényleg jó játék, a COD2 még játszható, a többi vicc, sokadik bőrlehúzás a köbön. Sose értettem miért nem fejlesztenek inkább saját motort. Van néhány népszerűbb engine és azokat majmolja mindenki, a játékok meg emiatt mennek egy kaptafára. Aztán egyesek csodálkoznak, hogy még mindig egy láthatatlan csőben zajló lineáris játékmenetet sóznak az emberre, agyonscriptelve, végtelenségig spawnoló ellenfelekkel.
„The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by the following formula: pi zz a.”

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

3 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 3 vendég, 0 anonim felhasználó