HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#741 Felhasználó inaktív   Dcrysis02 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.267
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 12. 21:24



Szóval, jön holnap valaki játszani? :laugh:

Szerkesztette: Dcrysis02 2010. 12. 12. 21:25 -kor

 

#742 Felhasználó inaktív   Kr4tos 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.086
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 12. 21:57

Üzenet megtekintéseIdézet: Wile E - Dátum: 2010. 11. 17. 21:59

Köszönjük álláspontod kifejtését.


Nem fáj, hogy megveszik és elvannak vele. Hanem, ahogy Mumia írja, miattuk leragadt az ipar ott ahol és más réteg számára nem nagyon készül innovatív játék. Azonos motorú játékok szinte ugyanolyan játékélményt nyújtanak és egy idő után baromi unalmas klónokkal játszani. Ha leveszed a csilivili effekteket, akkor csak a motor marad, ami meghatározza a fizikát és a játékmenetet. Az újítás tényleg kétélű dolog, de ha mindig ebből indultak volna ki, még mindig a kőkorszakban lennénk.

Csak azzal nem értek egyet, hogy az ok a számítógép teljesítményének növekedése. Inkább csak szimplán az igénytelenség, amiből kiutat nyújthatnának az erős hw adta lehetőségek, mégse élnek velük. Illetve még a konzolok térnyerése tett be a játékipar innovációjának. Bezzeg mikor még a PC volt a fejlesztési alap...


Hát igen, a Mirrors Edge az koppra olyan játék mint az UT3.

De megsúgok 1 titkot: a dizájn a lényeg.......és a tőzsde

Szerkesztette: Kr4tos 2010. 12. 12. 21:58 -kor

Kép

#743 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 12. 23:17

Üzenet megtekintéseIdézet: Kr4tos - Dátum: 2010. 12. 12. 21:57

Hát igen, a Mirrors Edge az koppra olyan játék mint az UT3.

De megsúgok 1 titkot: a dizájn a lényeg.......és a tőzsde

A játékmotor önmagában nem határozza meg a játékot, elég arra gondolni, hogy unreal engine-el anno még pinball játék is készült. Pont az a baj, hogy csak a motort fejleszti mindenki pedig azt kéne hagyni ahogy van, és a tartalomra koncentrálni. A többéves crysis motor az összes grafikai igényemet kielégítené, mégis azóta is mindenki kendácsolja a saját motorjait meg fejleszt ezen a téren, pedig ha azt a rengeteg pénzt arra tolták volna el, hogy tartalmas játékokat csináljanak...

#744 Felhasználó inaktív   Kr4tos 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.086
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 13. 06:57

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 12. 12. 23:17

A játékmotor önmagában nem határozza meg a játékot, elég arra gondolni, hogy unreal engine-el anno még pinball játék is készült. Pont az a baj, hogy csak a motort fejleszti mindenki pedig azt kéne hagyni ahogy van, és a tartalomra koncentrálni. A többéves crysis motor az összes grafikai igényemet kielégítené, mégis azóta is mindenki kendácsolja a saját motorjait meg fejleszt ezen a téren, pedig ha azt a rengeteg pénzt arra tolták volna el, hogy tartalmas játékokat csináljanak...


Valójában én is ezt sugalltam a fenti válaszommal. :)
Kép

#745 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 13. 09:21

Üzenet megtekintéseIdézet: Kr4tos - Dátum: 2010. 12. 13. 06:57

Valójában én is ezt sugalltam a fenti válaszommal. :)

Tudom, azért mert arra válaszoltam nem jelenti azt, hogy cáfolni akartam bármit is.

#746 Felhasználó inaktív   PankiManki 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 9
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 13. 10:51

Bioschock-ot és iszonyatosan tetszett, ma kezdem a 2-t

#747 Felhasználó inaktív   Raynes 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.740
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 13. 12:47

Üzenet megtekintéseIdézet: Warton - Dátum: 2010. 11. 17. 21:41

Vicces, hogy az egyik mondatoddal hazudtolod meg a másikat.

Pontosan melyek is ezek a mondatok?

Üzenet megtekintéseIdézet: Kr4tos - Dátum: 2010. 12. 12. 21:57

Hát igen, a Mirrors Edge az koppra olyan játék mint az UT3.

A ME egy kivételes játék. Nagyon ritka, mikor egy motorra egy tényleg teljesen más játékot rá tudnak húzni és valóban eredeti valami lesz belőle. Általában az a jellemző, hogy UT3, Source engine-re, stb. valami tucat FPS-t húznak rá, aztán egy kaptafa.

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 12. 12. 23:17

A játékmotor önmagában nem határozza meg a játékot, elég arra gondolni, hogy unreal engine-el anno még pinball játék is készült. Pont az a baj, hogy csak a motort fejleszti mindenki pedig azt kéne hagyni ahogy van, és a tartalomra koncentrálni.

Szerintem meg pont hogy meghatározza. Az egész fizika ugyanolyan marad (legfeljebb késleltetéseket, egyéb paramétereket állítják át és a modelleket, hangokat cserélik le). A grafikára is elégé rányomja a bélyegét. A pinball megint egy kivétel. Pont az a baj, hogy a motort nem fejlesztik eléggé, legfeljebb felturbózzák, foltozzák, de a lényeg nem változik. Sokkal jobb lenne, ha többféle motort használnának a játékok.

Ahogy írtad néhány hsz-szel feljebb, még mindig a jó öreg, poligon alapú megjelenítésnél tartunk, semmi újítás nincs, csak emelik a poligonszámot, pakolnak a háromszögekre egy rakás post processinget meg shadert, de ettől még a cukormáz alatt ugyanaz az ősi technika van. Milyen felüdülés 1-1 olyan játék, amelyik nem valami kommersz kaptafára megy, hanem van benne valami egyedi, pl. random generált óriási pálya, modellek vagy más saját megoldás. Már vagy 4 éve nem játszok új játékkal, nem is bánom. Évente max. 1 olyan játék jön ki, amivel szívesen tolnám, de csak ezért nem költök hw-re.
„The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by the following formula: pi zz a.”

#748 Felhasználó inaktív   Warton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 13. 17:00

Üzenet megtekintéseIdézet: Wile E - Dátum: 2010. 12. 13. 12:47

Pontosan melyek is ezek a mondatok?

F.szom sem emlékszik már arra mi volt egy hónappal ezelőtt.

#749 Felhasználó inaktív   Raynes 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.740
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 13. 17:57

Üzenet megtekintéseIdézet: Warton - Dátum: 2010. 12. 13. 17:00

F.szom sem emlékszik már arra mi volt egy hónappal ezelőtt.

Nem rossz érv :) Én sem emlékszek mi volt, de nem ezen múlik. Elég visszaolvasni 10-15hsz-t. Ez különbözteti meg a fórumot a chattől. Azért reagáltam ennyi idő után, mert már a 3 reagálás is összegyűlt a postomra azóta.
„The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by the following formula: pi zz a.”

#750 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 13. 22:45

Gran Turismo (1998)

Kissé megkésve bár, de ide is eljutottam, kijelenthetem: végigjátszottam. És itt a végigjátszás alatt azt értem, hogy a gran turismo mód összes versenyét megcsináltam, beleértve az összes licenszet arany fokozatra.

Ez a legidentiászavarosabb játék amivel valaha találkoztam, ugye mindig the real driving simulator -ként reklámozzák a sorozatot meg ez a mottója, pedig valójában ez a legjobb árkád autós játék a világon, a hiányosságai ellenére.

Az egyik legaddiktívabb játék amivel találkoztam képtelenség abbahagyni mindig van még egy verseny, amit meg akarsz csinálni.

De persze elvitathatatlanul a legnagyobb vonzereje a játéknak, hogy rengeteg autó van benne, és köztük sok hétköznapi modell is van, nem csak elérhetetlen szupersportkocsik, amit jó esetben 1x látsz az utcán életedben amúgy meg csak képen. Bár az első részben még jóval szerényebbek a számok, de az akkori versenytársak 10-12 autójához képest így is rengeteg, még ha grafikailag nem is versenyezhetett már az akkoris pc-s játékokkal sem.

Ami csalódás a játékban, az hogy a 100%-os kijátszásért semmiféle jutalmat nem ad, a másik pedig, hogy a végső győzelem a gran turismo world championship megnyeréséért mindössze egy hifi módot ad a játék. Ami annyiból áll, hogy ellenfelek nélkül csökkentett látótávolsággal és pálya melletti tereptárgyak nélkül, viszont nagyobb felbontásban renderelve lehet menni egy bizonyos pálya variációin.

Egy 13 éves játékról technikai oldalról sokat nem lehet mondani.

+
  • Hangulat
  • Addiktív
  • Zenék
  • Rengeteg autó
  • Pénzért versenyzés és tuningolás
  • Gumikopás és melegítés megvalósítása


-
  • A verseny alatt a zenék nem sorban mennek, hanem egy verseny alatt végig egy zene ismétlődik még az 1 órás verseny alatt is, aminek a végére már zúgott tőle a fejem.
  • Túl engedékeny a játék olyan szempontból, hogy sokszor lehet túl erős autóval nevezni egy-egy versenyre így nem sok kihívás van bennük.
  • Catch up rendszer: a rövidebb versenyeken az ellenfeleket nem lehet lehagyni, hiába vagy jóval gyorsabb autóval, vagy mész nagyon jól, mindig ott lihegnek a sarkadban és ha csak egyszer is hivázól a fél vagy egész mezőny megelőz. A hosszú versenyeken szerencsére nincs ilyen, ott simán lehet lekörözni.

8/10

Szerkesztette: Mumia 2010. 12. 13. 22:46 -kor


#751 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 14. 09:38

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 12. 12. 23:17

A játékmotor önmagában nem határozza meg a játékot, elég arra gondolni, hogy unreal engine-el anno még pinball játék is készült. Pont az a baj, hogy csak a motort fejleszti mindenki pedig azt kéne hagyni ahogy van, és a tartalomra koncentrálni. A többéves crysis motor az összes grafikai igényemet kielégítené, mégis azóta is mindenki kendácsolja a saját motorjait meg fejleszt ezen a téren, pedig ha azt a rengeteg pénzt arra tolták volna el, hogy tartalmas játékokat csináljanak...


A motor sincs ingyen...
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#752 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 14. 09:50

Üzenet megtekintéseIdézet: Diopapa - Dátum: 2010. 12. 14. 09:38

A motor sincs ingyen...

És? Nem értem mit akarsz ezzel mondani. Pont ez a baj, hogy nincs ingyen, az annak a fejlesztésére tolt erőforrás a játék többi részétől vonják el.

Szerkesztette: Mumia 2010. 12. 14. 09:51 -kor


#753 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 14. 09:53

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 12. 14. 09:50

És? Nem értem mit akarsz ezzel mondani. Pont ez a baj, hogy nincs ingyen, az annak a fejlesztésére tolt erőforrás a játék többi részétől vonják el.


Akkor lassan: Lehet, hogy olcsóbb fejleszteni egy akármilyen motort, mint licencelni pl az UE3-at, vagy nem akkora a különbség pénzben, hogy az esetleges licence-korlátozások miatt megérje pepecslni pl. Ezt akartam ezzel mondani.. :p
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#754 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 14. 10:40

Akkor még lassabban: Ki mondta, hogy licenszelni kell bármit is? Nem a licenszelés/nem licenszelésről volt szó, hanem arról, hogy mindenki elkezdi rögtön továbbfejleszteni a motort, a Z kategóriás budget fejlesztőket kivéve, függetlenül attól, hogy az licenszelt vagy saját. A crytek is ahelyett, hogy új motort gyárt, mikor a régihez is még csak most kezd elterjedni a hardver amivel ki lehet használni maximálisan, inkább csinálna egy tartalmas játékot a régi cryengine-el.

Szerkesztette: Mumia 2010. 12. 14. 10:40 -kor


#755 Felhasználó inaktív   Stack 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.458
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 24. 09:25

Én most fejeztem be a Hellgate London. Jó kis játék volt, pörgős változatos, néha megapő dolgokkal amit ez ember nem vár egy RPG-től.
Csak a végét nem értem.

***SPOILER***


Most a Murmur lett ez új főgonosz, vagy mi? Nem igazán lett lezárva dolog.
I am a Jedi Knight and the Force is strong with me.

#756 Felhasználó inaktív   Gunner23 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 869
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 24. 12:45

Star Wars The Force Unleashed II - Jól indult, eleinte nem is értettem miért húzta le mindenki, majd jött a megvilágosodás... SPOILERVESZÉLY!
-A fénykard testreszabás teljesen el van rontva - az energiakristály nem ad színt és fordítva sem. Ezt már csak azért sem értem mert az 1-ben jól volt megcsinálva.
-Három pálya? Ezt hogy gondolták?
-kb 4 óra alatt vittem végig mediumon ebből durván 1,5/2 óra volt a szenvedés a boss-okkal főleg a másodikkal.
-A Vader elleni végső megmérettetés egy vicc, MAXIMUM 1cm-nyi (!) életemet vitte le. Jóformán vissza se ütött Csak állt mint egy f*sz és oltogatott hogy milyen gyenge vagyok hozzá képest. Hát tényleg nincs háromrétegű életcsíkom de legalább tudom mozgatni a karomat és nem csak a pofámat... Be lehet szólni hogy akkor ne mediumon vigyem végig, de ha egy alattomos kis sz*r robotpók annyi életemet viszi le egy rám ugrással mint Lord Vader összesen fél óra alatt akkor ott valami nagyon nem stimmel.
-Tulajdonképpen az egész játékban semmi újítás nincs! a két fénykard kombói ebből állnak: balklikk...PONT
-Összeségében a játék egy nulla az első részhez képest! És ez nem túlzás! Rövidebb. Gagyibb a sztori. Kiegyensúlyozatlan nehézség. Monoton játékmenet. Sajnos még az öreg "zöld manó" is csak reklámfogás hogy minél többen vegyék meg a játékot, a szerepe NULLA!
-Két pozitívumot tudok felhozni a gamma mellett: A grafika kifejezetten szép bár ezen a téren kellett a legkevésbé aggódni ugyanis már anno az 1-nek is gyönyörű látványvilága volt. A másik a hamisítatlan Star Wars hangulat. Ha ez utóbbi nem lenne meg, vétek lenne ezzel a produktummal szennyezni a Star Wars nevet.
Nagyon ajánlom hogy a fejlesztők összekapják magukat és csinálnak egy tisztességes BEFEJEZÉST végre. Már eleve a második részt se kellet volna megcsinálni ilyen felfogással. Az egésznek az volt a lényege a pénzlehúzás mellett, hogy a főhős nem maradhat halott. Mert akkor az egész világ melankóliába borulna! Egyszer hagyná abba valaki a csúcson, nemes és méltó befejezéssel(halállal)! De sajnos ezt nem tehetik meg, mert a célközönség 90%-a képtelen lenne ezt feldolgozni...
Ezek után nagyok az elvárások a 3. részre nézve, de ha megcsinálják legalább olyanra mint az 1-et, minden tiszteletem az övék lenne mert TÉNYLEG a sz*r-ból hoznák vissza a sorozatot...
Értékelésem: 10/5 - ebből 1 pont a hangulat és 4 pont az hogy hasonlít az első részre...
Boldog Karácsonyt Mindenkinek! Remélem senkinek se a TFU2-őt hozza a Jézuska ;)

Szerkesztette: Gunner23 2010. 12. 24. 12:48 -kor

Gunner For Life KépVictoria Concordia Crescit

KEDVES HÉTFŐ.
BASZD MEG.
ÜDVÖZLETTEL, A VILÁG.
humoros.blog.hu

Konfig: GPU: Gigabyte GTX 460 Super Overclock, CPU: Intel i5 760, Alaplap: Gigabyte GA H55-M UD3-H, PSU: Corsair TX650W, HDD: Seagate Barracuda.12, 500GB, SSD: ADATA S599 64GB, RAM: Kingmax Hercules 2200MHz 4GB kit, OS: Windows 7 Home Premium 64bit

#757 Felhasználó inaktív   NECROSMOKE 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 25. 18:43

A Dead Space 2 demót.Nagyon tetszett.Bevalom egy-egy helyen a frász jött rám.Ugy futottam,hogy a necromorph vagy mi a túrók elöl,hogy az na...oszt elő a plazmavágót s kenyed ecsém.fröcsögött a vér rendesen,igaz én is behaltam vagy 15x :laugh: .De jó férfagyasztó gémnek igérkezik.
PlayStation 3(FAT 80GB )-->>KILLZONE 2 EDITION

Kép

ÉN VAGYOK A LEGKEMÉNYEBB!!! HEHEHEHE(csak vicceltem)
JUST CALL ME-->SMOKE<--
HIÁNYZIK A RÉGI GAMEKAPOCS!!!

#758 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 25. 21:15

VTM - Bloodlines

- most egymás után kétszer is végigjátszottam hiszen ez egy RPG és így elég sok az out-ja, ezzel együtt ez már minimum a 20 végigjátszásom volt annyira magával ragad ez a világ (White Wolf féle World of Darkness)

- remek karakterfejlődés
- döntések, 6 féle befejezés
- elképesztő hangulat
- 7 választható klán
- kellemes harcrendszer
- hosszú

- mivel ez egy 2004-es játék ezért grafikában már nincs a toppon pedig Source motoros
- bugos (volt) de a 7.2-es patch-csel már elég korrekt
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#759 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 29. 10:36

Mass Effect (2008)

Kép

Már korábban végigjátszottam a Mass Effect-et, de nem emlékszem, hogy írtam e róla ide, és mivel szuper új forummotor nem támogatja az egész téma egy oldalon való megjelenítését most nem fogom oldalanként átnyálazni a témát, hogy írtam e már róla, így elnézést ha esetleg ismtétlem magamat.

A Mass Effect eléggé öszvér játék, rpg is meg nem is, akciójáték is meg nem is, kalandjáték is meg nem is. Ennek köszönheti sikeressegét, de ugyanakkor ezért lehet az, hogy az egyes stílusokat kedvelő hardcore játékosok nem annyira kedvelik, mert bár rpg elemek vannak benne ezek nem annyira hangsúlyosak mint egy oblivionban pl. Arra viszont elég ennyi rpg elem, hogy az akciójátékfanokat eltántorítsa. Mivel a kalandjátékok mára szinte teljesen kihaltak, ill abszolut rétegmúfaj lett, itt sok játékost nem veszít. Kalandjátékként megmosolyogtató lenne hiszen nincs túl sok fejtörő benne, gyakorlatilag semmi.

A legnagyobb érdeme a játéknak az, hogy magával ránt a hangulata és nagyon bele lehet feledkezni, bele tudod élni magad a történetbe. Nincsenek dizájneri szarvashibák, amik kizökkentenének. Ha egyszer elkezded abbahagyhatatlan, ennek is köszönhető hogy én most ~3 nap alatt játszottam végig. A történet, a karakterek, a voice acting mind hozzájárulnak hogy felejthetetlen játék legyen, az évtized (2001-2010) legnagyobb dobása.

De minden éremnek van másik oldala is, és mivel tökéletes játék nincs ebben is vannak hibák, ill hiányosságok.

Ezek közül a legzavaróbb az inventory rendszer, a játékban ezermillióféle fegyver, mod és lőszer van, egy küldetés alatt legalább 50 különféle tárgyat találni, viszont 150-es limitje van az inventorynak, ha betelik, csak egyesével tudod őket kidobálni, ráadásul kategóriánként külön, arról nem beszélve, hogy mindig az éppen használt tárgyra ugrik a kurzor egy törlés után, így ha véletlenül rányomsz kétszer az omni-gel gombra azt fogja kidobni amit éppen használsz és felrobban a fejed az idegtől. A játék során legalább 5x kellett megállnom és negyed órát szenvedni az inventiry kitakarításával. Nem értem, hogy a tesztelőknek miért nem tűnt fel, hogy ez a rendszer teljességgel kezelhetetlen és átláthatatlan. És azt se lehet, hogy nem foglalkozol az inventoryval és fel se szeded a tárgyakat, az első végigjátszásnál elkövettem ezt a hibát, az eredménye az lett, hogy a játék végén is csíra fegyvereim voltak nekem is meg a társaimnak is, így kb 5x nehezebb volt a játék, ami mondjuk nem feltétlenül baj, mivel mostani végigjátszásban odafigyeltem a fegyverekre meg jól osztottam ki a sklillpontokat is, így a végén a főboss elintézése is 10mp volt, ami nem feltétlenül jó mert hangulatölő ha a játék túl könnyű.

Másik legnagyobb probléma a copy&paste eljárással készített pályák, szinte az összes bolygóraleszállós pálya 3 sablonból építkezik, nagyon lehangoló. És az építkezést nem úgy kell érteni, hogy textúrákat újrafelhasználnak, hanem az egész map 1:1-ben ugyanaz legfeljebb a tárgyak vannak kicsit másképp elhelyezve.

Bolygóra leszálláshoz kapcsolódik még az is, hogy az összes ilyen bolygó kopár, semmi tereptárgy semmi növényzet nincsen sehol a fő küldetéshez kapcsolódó pályák kivételével.

A végigjátszás kb 20 órába került úgy, hogy minden achievementet megcsináltam, és ebben már benne volt a bring down the sky dlc is (aminek szerencséje, hogy ingyenes mert majdnem nulla amit nyújt)



+
  • Hangulat
  • Addiktív
  • Történet
  • Karakterek
  • Grafika
  • Játékmenet


-
  • CTRL-C CTRL-V pályák
  • inventory rendszer
  • az eleje, amíg először el nem hagyod a citadelt eléggé unalmas, ez sokakat el is tántoríthat a további játéktól


Azt kell mondjam, hogy még nincs olyan közel a tökéleteshez ez a játék, amennyire lehetne, de mindenképpen jó úton indult el ezzel az első résszel.

9/10

#760 Felhasználó inaktív   lutri 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 344
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 29. 11:32

Left 4 Dead 2
Mivel elment a netem itthon ezért végig vittem gép által vezérelt coop partnerekkel.És meg kell mondjam hogy jó volt.Nem is olyan buták mint amire számítottam.Megcsináltam a Dark Carnival-os Acsikat:DMivel ezek aztán nem rohantak sehova:D

Red Dead Redemption
Év játéka.Nekem is.Minden porcikája remekmű:D csak a cimmel nem tudta még kibékülni...

Dead Rising 2
Nem volt rossz.Habár voltak benne nagyon idegesítő részek.Például a marha hosszú töltési idők. Illetve az hogy majdnem mindent időre kellett megcsinálni. Ettől függetlenül nemvolt rossz:D

Call of Duty:World at War
Ez az egyetlen Cod ami kimaradt ez életemböl.És hozza ugyanazt a szinvonalat amit az össze többi.FELEJTHETETLEN.
 

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

4 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 4 vendég, 0 anonim felhasználó