HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? XXIX. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 599
  • 600
  • 601
  • 602
  • 603
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: -----

#12001 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 22:09

Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 21:50

Mégis creative szutykokon hallgatod a zenét.

Jah laptop-al a kertben...me` oda ne vigyek NAD-t?  :omg:
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12002 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 22:11

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 22:07

Es igenis, nagyon sok "tuning-ceg" foleg audio es bodykit ganyol....hulye aki odavisz egy uj verdat....

10 éves??? Ha én nekem egyszer lesz wartburgom, akkor egy szép napon megtudom majd mutatni, hogy fog szólni a szívómotor egy autóban. :)

Szerkesztette: Daedalus 2009. 02. 16. 22:12 -kor

Daedalus is the Internet

#12003 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 22:14

Szerintem meg szimplán egy idióta vagy elvis, nem is tudom a többiek miért veszik a lapot az ócska provokálásodra, mikor már más témákban bizonyítottad mekkora dilettáns vagy. Én azt javaslom húzd be füled farkad takarodj vissza az egérjukba ahonnan előbújtál mindenkit lefikázni, hogy fú mekkora szarokat tuningolnak és neked mekkora über autód lesz. Remélem legalább 10 éves hitelre vetted casco nélkül  :p

#12004 Felhasználó inaktív   Zsömbi 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.276
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 22:23

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 22:07

En a gyari tuningon az AMG es M Division-t ertem.

Uj autot nem javallott utantuningolni 10 eves verdat meg mar mindegy....ez lett volna a lenyeg...en nem engednem hogy dilettansok matassanak a motoromon (nem is olyan hogy mar lenne hova huzni)vagy akarhol a verdan.

Mondjuk en a TSI motort fetis szinten tisztelem, kompresszor+turbo...hat nem sok minden mas muxik igy...dizelt alapbol nem birom.....a nyomatek nem minden, DSG eseten meg nem szamit.....

Ja es en perverx modom szeretem ha morog a kompresszor mar alapjarat korul es visit a turbo 4000 felett....a dizel meg...hat...kohogjon csak 4000ig ha tud....en igy allok hozza...fogyasztas? hat azt lex@rom....annyit nem tud enni hogy soknak szamitson 1.4 TSI nem igazan tud sokat enni....

Es igenis, nagyon sok "tuning-ceg" foleg audio es bodykit ganyol....hulye aki odavisz egy uj verdat....

Ültél már modern dízel autóban nagyarcú baromkám? Szerintem még nem, mert akkor nem írnál hülyeséget. Na meg az is balfék, aki 4k-ig pörget egy olajkályhát, ugyanis értelme az majdhogynem egyenlő a nullával és ráadásul még könnyen haza is vághatja a technikát.
üdv.: Zsömbi

Fujitsu Siemens Amilo Pa 3553 .:. Mobile AMD Turion64 X2 RM70 2.0 GHz .:. 3072 MByte DDR2 PC5300 .:. 320 GByte 5400 rpm SATA .:. ATi Mobility Radeon HD3470
OS Windows Vista Home Premium

#12005 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 02. 16. 22:37

A személyeskedést kérem most befejezni. Köszönöm.

#12006 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 22:48

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 19:23

Ezt nem ertem, de ha igen akkor akinek nem telik ra az ne erolkodjon, vagy mifene...hacsak nem akar rohej targya lenni....optikai tuning az nem tuning, az audio az meg foleg...ha valaszthatok egy turbo motor es egy kozepes hi-fi es ganyolt spoilerek kozott akkor ikabb motor, az meg ugye gyari nem amit a pista szerel be...szoval...es meg magasrol x@rok mas zsebere, engem csak a sajatom erdekel...

OK, azert abban igazad van, ha adott lovebol kell venni, es vagy a turbo motorost valasztod csicsa nelkul vagy ocsobbe veszel egy gyengebb modellt es azt feloptikazod es/vagy beleramolsz buff-buff-röccs-röccs hifi-t, akkor a legjobb valasztas ezek kozul az, amit Te is csinalsz.
Csak ezt elo lehet adni maskeppen is. :rolleyes:

Idézet

Saját tömeg 1) 1271 kg
...
1) A megadott adatok terheletlen járműre vonatkoznak, 90%-os üzemanyagtartály feltöltöttséggel és vezető nélkül (75 kg). A felszereltségtől függően változik az autó önsúlya, ami ennek megfelelően korlátozza a megengedett hasznos teher mennyiségét.

A 160LE az 1271kg-ra meg egyatalan nem vmi hude kg/LE arany, 8sec-t irnak gyari 0-100-ra, azert ennel jobbra kepes autokba is bele lehet botlani, amik mar pl 10+ evesek, es ha tfh odakoszonnek Neked, azert ne erjen meglepetes... :p



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12007 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 22:49

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 22:07

En a gyari tuningon az AMG es M Division-t ertem.

Uj autot nem javallott utantuningolni 10 eves verdat meg mar mindegy....ez lett volna a lenyeg...en nem engednem hogy dilettansok matassanak a motoromon (nem is olyan hogy mar lenne hova huzni)vagy akarhol a verdan.

Mondjuk en a TSI motort fetis szinten tisztelem, kompresszor+turbo...hat nem sok minden mas muxik igy...dizelt alapbol nem birom.....a nyomatek nem minden, DSG eseten meg nem szamit.....

Ja es en perverx modom szeretem ha morog a kompresszor mar alapjarat korul es visit a turbo 4000 felett....a dizel meg...hat...kohogjon csak 4000ig ha tud....en igy allok hozza...fogyasztas? hat azt lex@rom....annyit nem tud enni hogy soknak szamitson 1.4 TSI nem igazan tud sokat enni....

Es igenis, nagyon sok "tuning-ceg" foleg audio es bodykit ganyol....hulye aki odavisz egy uj verdat....

AMG, M, OPC, ST, van még ezen kívül 'gyári' tuning? Mit jelentenek ezek az autók? M5: 5 liter 507LE; B5-S 4,4liter 530LE; C63AMG 6,2 liter 457 LE; Brabus CLS 6,2 liter 730LE. Ezektől kellene hanyatt esni? Röhögni fogsz, de a te egyszerű Sciroccod is hozza ezeket a literteljesítményeket, aztán abban még bőven van tartalék. Persze, futómű stb. is van, de azt is meg lehet építeni 'házilag', mint a 'nagyoknál', csak mondjuk feleannyi pénzből. :)

#12008 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 22:55

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 22:49

AMG, M, OPC, ST, van még ezen kívül 'gyári' tuning? Mit jelentenek ezek az autók? M5: 5 liter 507LE; B5-S 4,4liter 530LE; C63AMG 6,2 liter 457 LE; Brabus CLS 6,2 liter 730LE. Ezektől kellene hanyatt esni? Röhögni fogsz, de a te egyszerű Sciroccod is hozza ezeket a literteljesítményeket, aztán abban még bőven van tartalék. Persze, futómű stb. is van, de azt is meg lehet építeni 'házilag', mint a 'nagyoknál', csak mondjuk feleannyi pénzből. :)

Jó de azért az M5 az utánakötött hajóval is nagyot lép a tenger felé menet, a sciroccoval meg majdhogynem örülne, hogy átér egy rövid zöldön indulásból :nevet:
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

#12009 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 22:56

Idézet: JonesC - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 22:55

Jó de azért az M5 az utánakötött hajóval is nagyot lép a tenger felé menet, a sciroccoval meg majdhogynem örülne, hogy átér egy rövid zöldön indulásból :nevet:

Ja, de ez csak a méret. 5-7 literből nem nehéz erős motort építeni. :)

#12010 Felhasználó inaktív   Emvy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.466
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 22:58

Elvis idonkent (fel-egy evente) megjelenik egy topicban, es bizonygatja, hogy az aktualis cuccai mennyivel jobbak, mint barmi mas. Igy volt mar az SB Live-val meg tarsaival is, van is itt kollega akit ennek kapcsan raktak ki a forumrol :D
while (!sleep) sheep++;

#12011 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 23:08

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 19:26

KEdves sufnitunerek es 10 negyzetneteren uzemelo audio tuning shoposok...az igazi tuning az vagy gyari vagy tuning-ceg vegzi...ti ganyoltok fiuk...ez van..faj az igazsag tudom... :Đ

Naja, csak gyozd kifizetni. Pl en a sufniban meg lehet olcsobban osszerakom, raadasul minosegibb anyagokbol, mint a gyar, es megnezhetjuk melyik fogja tovabb birni. Szerintem nem a gyari  :cool: .
A szakdekomhoz, amit 9 eve nem gyartanak, es ugy altalaban occsoé lehet hozza venni a dolgokat, meg most is dragabb a 4db gyari uj hajtokar, ha a szalonban akarom megvenni, mint amiert a repulogepipari u.n. 4340-s CrMo acelotvozetbol lehet venni bele 4db kovacsoltat, pl egy olyan "noname" aftermarket gyartotol, mint a SCAT az USA-ban.
Csakhogy a gyari nem fog kibirni 9000rpm-t meg 600Nm-t, mert joval elobb eltorik vagy elhajlik.
A tiedben levo is feladja addigra, ne aggodj.

Utoljara a Audi RS2-ben volt gyarilag "forged" motoralkatresz, azota a vezerlesre bizzak, hogy megvedje a motor mechanikat. Nincs bennuk kovacsolt dugo, meg ijen specko hajtokar, mert az dragabb, mint a sima szeria. Olcsobb kopizni a biztonsagi sw-t 20000 autoba, mint ugyanebbe a 20000 autoba berakni a dragabb es nagyobb teherbirasu alkatreszeket.



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12012 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 23:11

Idézet: JonesC - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 22:55

Jó de azért az M5 az utánakötött hajóval is nagyot lép a tenger felé menet, a sciroccoval meg majdhogynem örülne, hogy átér egy rövid zöldön indulásból :nevet:


BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#12013 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 23:12

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 23:08

Utoljara a Audi RS2-ben volt gyarilag "forged" motoralkatresz, azota a vezerlesre bizzak, hogy megvedje a motor mechanikat. Nincs bennuk kovacsolt dugo, meg ijen specko hajtokar, mert az dragabb, mint a sima szeria. Olcsobb kopizni a biztonsagi sw-t 20000 autoba, mint ugyanebbe a 20000 autoba berakni a dragabb es nagyobb teherbirasu alkatreszeket.

Biztos leírtam már, de egy rallys taggal beszélgettem és mondta, hogy annó mikor megvette az S2-es audit úgy gondolta, hogy hát az egy rallyautó és miylen fasza. Elment vele hát rallyzni, mert mértisne. Majd 1 gyors után mind a karosszéria és a futómű feladta a harcot. Gyakorlatilag újjákellett építeniük az autót a totálkár futómű és a hegesztési pontoknál szétnyílt karosszéria miatt.
ÉS akkor ettől az átlag ótó meg olyan messze van, mint makó jeruzsálemtől.
Daedalus is the Internet

#12014 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 23:15

Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 23:12

Biztos leírtam már, de egy rallys taggal beszélgettem és mondta, hogy annó mikor megvette az S2-es audit úgy gondolta, hogy hát az egy rallyautó és miylen fasza. Elment vele hát rallyzni, mert mértisne...

Te meg elhitted. :)

#12015 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 23:28

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 23:15

Te meg elhitted. :)

Elhittem, mert eközben nézegettem az épített S2-es audiját.
Daedalus is the Internet

#12016 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 23:30

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 23:15

Te meg elhitted. :)

Nem veletlenul szoktak am becsovezni meg athegeszteni es atlapolni a kritikusabb pontokat. :think:  Anelkul... :rolleyes:




hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12017 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 23:38

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 19:33

És ha nekem nincs gyári akkor micsináljak haljak meg?  :omg:

lol
Ciciman is on borda

#12018 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 23:40

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 23:30

Nem veletlenul szoktak am becsovezni meg athegeszteni es atlapolni a kritikusabb pontokat. :think:  Anelkul... :rolleyes:

No igen, a csövezésnek csupán másodlagos szerepe a védelem, elsődleges szerepe a teherbírás. De van, aki saját kárán jön rá.
Meg hát sokan azthiszik, hogy egy ugratást kibír az utcai ótó, mint ahogy az amcsi filmekben.
Daedalus is the Internet

#12019 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 23:40

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 20:36

160LE / 1285kg + sofőr

sofőr már benne van a 1285ben :think:
Ciciman is on borda

#12020 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 16. 23:45

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 22:48

OK, azert abban igazad van, ha adott lovebol kell venni, es vagy a turbo motorost valasztod csicsa nelkul vagy ocsobbe veszel egy gyengebb modellt es azt feloptikazod es/vagy beleramolsz buff-buff-röccs-röccs hifi-t, akkor a legjobb valasztas ezek kozul az, amit Te is csinalsz.
Csak ezt elo lehet adni maskeppen is. :rolleyes:

Idézet

1) A megadott adatok terheletlen járműre vonatkoznak, 90%-os üzemanyagtartály feltöltöttséggel és vezető nélkül (75 kg).


A 160LE az 1271kg-ra meg egyatalan nem vmi hude kg/LE arany, 8sec-t irnak gyari 0-100-ra, azert ennel jobbra kepes autokba is bele lehet botlani, amik mar pl 10+ evesek, es ha tfh odakoszonnek Neked, azert ne erjen meglepetes... :p



hobizoli


Ki ez az állat, aki ezt fordította  :Đ

Ha vezető _nélkül_ lenne, minek odaírni, h (75 kg) ?!? :nevet:
Ciciman is on borda

Téma megosztása:


  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 599
  • 600
  • 601
  • 602
  • 603
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó