Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni?
#23521
Elküldve: 2009. 05. 29. 08:52
www.radioQ.hu
#23522
Elküldve: 2009. 05. 29. 08:54
Idézet: Harlequin - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 8:48
Tényleg

BMW-n kívül igényli a mocskos szavakat is

#23523
Elküldve: 2009. 05. 29. 08:58
Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 9:54

BMW-n kívül igényli a mocskos szavakat is

Mire gondolhat? Trabant? :Đ
www.radioQ.hu
#23524
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:05
Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 8:35
Hátsó kerék kormányzás? Mintha nemrég a Renault is elsütötte volna...

1-es bmw nem otajtos?
#2: Ipad 2 32GB WiFi+3G ; Huawei Ideos S7 Slim 3G
#3: Nokia Booklet 3G
#4: Gigabyte EP45T-DS3R, E8200@3.2, 12GB DDR3, Gigabyte HD4850+ZL, OCZ Vertex 2 SSD+ 2x320GB Raid0, WD Elements 2TB, Chieftec 620W. Mobil: Nokia E72 + Iphone 4, Playstation 3 320GB
#23525
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:06
Idézet: Harlequin - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 9:52
Az IPS nem a riasztóra, hanem a 2001-ben kihozott Mondeo töréstesztjére utal.

#23526
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:07
Idézet: fram - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 8:47
két eset lehetséges: otthon xopsz a barkácsszerszámaiddal és rohangálsz a bótba villáskúcsé (ugye

míg ha másokkal csináltatod, csak odanyúl szerszámosába (a kalapácshó :Đ ) ésmá lent is van

vagy szépen megveszed a megfelelő szerszámokat és ezzel egy valag pénzt kiszórsz az ablakon, mert nem fogod (tudni) kitermelni a belefeccölt mani árát.
és persze ebből is lehet venni használtat, amit pl. az építőipar már kevetett magából, jó xopást hozzá :Đ
____________________
vezetéknek helyet vésni a falba lehet véső-kalapáccsal, sima sikítóval vagy spéci, direkt erre a célra készült eszközzel.
első 2k, második 20k, harmadik pedig 20k többszöröse
első az időidőidő és nem is lesz szép
második rakat port (és plusz munkát) csinál
harmadik meg hipphopp, csak az a fránya bekerár ne lenne

____________________
én már szereltem autót, nem keveset, de van annyi eszem, h ha tudom-látom, mások jobban és gyorsaban csinálják meg, mint én, ráadásul sokszor az oda-vissza út nyála többe volt, mint amit elkértek, akkor nem fogom esőbenhóbanfagyban szerelni az utcán/udvarban
-----
azé megnézném, ahogyan "csinálsz" magadnak egy házat

csináltál már? én már majdnem

ha te csinálsz mindent, akkor fizikailag szétszed, ha megint szerszám/gép-kölcsönzés/vétel akkor xórod kifelé a pézt
monnyuk egy építési tervet, amit nem dob vissza a hatóság, azé megnéznék tőled bónuszba

-----
csíftek tápban ventit cseréltél?

Ez így igaz, ezért vannak jó szerszámaim. Megtanultam, hogy szarral nem lehet jól dolgozni.
---
ilyen drága célszerszámokat lehet bérelni is ócsóbbé

---
jó, ha időszűkében vagy akkor oké.
---
nyilván nem mindent csinálnék én, mert van amit nem lehet elkerülni.
az elv az volt, hogy valamilyen miőségű egyenfos vs amit te magadnak megálmodsz
---
igen, miért? hangos volt a gyári ventije,nemtehetek róla.
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno
#23527
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:08
Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 10:06

Ma is tanultam valamit.
www.radioQ.hu
#23528
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:09
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 10:07
Én mindig abban vagyok.
#23529
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:11
Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 10:48

Ez a vászontető/keménytető dolog most izgat picit, nem beszéltetek le eléggé, szóval...

Szerk.: izé, bámilyen kocsira lehet vajon keménytetőt tenni? Pl. Mégane-kabriót még egyet sem láttam ilyennel...
1.3-as stift 7000 km-rel 2 személlyel 190 óra szerint

#23530
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:11
Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 8:39

Azok mechanikusak voltak, a Lagunáét meg elektromotorok mozgatják. De volt, ez tény...
#23531
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:14
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 11:20

hobizoli
A gyáritól nagyobb átmérőjűek a kerekeid. Alapból 5-10%-kal többet mutat minden óra.
#23532
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:16
Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 8:38
Akkor tudod, hol lakom!

Ha a Tatai úti szerelőhöz jártál, akkor a patak túloldalán álló narancssárga társasház...

#23533
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:17
Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 7:35
Hátsó kerék kormányzás? Mintha nemrég a Renault is elsütötte volna...

Tudom kicsit elfogult vagyok BMW ügyben, de áhh. Számomra csak ők tudnak autókat gyártani

#23534
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:18
Idézet: leslie - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 8:53
Ma már x éve tudom, h műszakitól nem kell hasraesni, mert karban kell tartani a kocsit. Ha szar vmi, azt megcsináltatom/megcsinálom rögtön, oszt műszakira csak időpontot kérek, lemérik, fél óra, és annyi. Nem a műszaki miatt kell a fék, a gátló, hanem h ne halj meg/ne ölj meg senkit a kotvák szaroddal.
Nem egy hétig dolgozott rajta, te "nyaralni nem tudó házberhelő"!

#23535
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:21
Idézet: netcobra - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 10:05
1-es nem is BMW, csak rajta a logo... Amúgy végülis de.

#23536
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:24
Idézet: fram - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 9:47
Utóbbi meg 5k kölcsönözve 1 napra ugyebár. :Đ Oszt nem kell a "szakember" kontárkodását megfizetned, mert az idő neki is pénz, és nem csinálja meg rendesen. Ha vminek jónak kell lenni, ott mindegy, h ki-mennyiért csinálja, mindbe bele lehet kötni, csak én csinálom meg magamnak pipecre.
#23537
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:26
Idézet: Harlequin - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 8:48



Amúgy melyik az? Ilona? :Đ A bőség zavara megkavart.
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno
#23538
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:26
Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 15:52
Ha az 1800rpm-et elfogadjuk egy keskeny sávban dolgozó motor aljának, amitől már érdemleges erő van benne és maximális fordulatszáma 4500rpm, akkor az azt jelenti, hogy a maximális fordulatszám 40% felett használható a motorunk érdemben.
Ezt ladára ha átültetjük, mondjuk 6500rpm-es max fordulattal, akkor 2600rpm-nél kapjuk meg a 40%-ot.
Az áttétel számoló program esetén:
1. fokozatban legalább 4300-ig kell forgatni
2.-ben legalább 4000-ig
3.-ban legalább 3800-ig, hogy 4.-be érdemben kapcsolhassunk, ne essünk be a sáv alá.
De való életben úgyis mindenki fölé forgatná és nem azt lesné, hogy na itt már pont ellehet bökni egy gangot. És ez a minimum szint. Biztos jó lenne

A mostani autónk 1500-nál indul meg, 2000-től nagyon jól használható, 2500-nál vizes úton sokat villog a kipörgésgátló. Városban úgy vezetünk, hogy 2000-nél FELváltunk, és kb. 1/3-ad gázzal dinamikusan haladunk, nem tartunk fel senkit. Nem is kell bele csak 5 sebesség...
A váltó sem rövid benne, mert 80-nál szoktuk 5.-be rakni. Nem a kis köbcentis régi autókból kell kiindulni (pl. zsiguli).
A régi Skodámat én is 3000-5000 rpm között használtam, az akkor normális volt, és 6.5-et evett.
#23539
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:28
Idézet: leslie - Dátum: 2009. máj. 29., péntek - 9:24
Ezt én is így gondolom.

Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno
#23540
Elküldve: 2009. 05. 29. 09:30
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:38
Gyorsulásra építette, és 6-8 mp alatt (csak terhelve nem üresben) fel is pörög a turbó
