Idézet: Lufinyul - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 13:59
Na azért ez nem csak egy apró gyártási hiba, ez konstrukciós hiba. Ráadásul mit mondasz azoknak a tulajoknak akik már a megjelenés után megvették ezeket az Ójdikat, ..... bocs öcsém de elbasztuk a gyárban a luxusautód és ha lehet ne ütközz vele frontálisan mert megszopod a f@szt..... hát köszi szépen nem azért fizetnek ki az emberek egy valag pénzt hogy ezt kapják érte..... szerintem.
Ennél nagyobb blamára is adtak már öt csillagot az ENCAP történetében:
http://www.euroncap....r_2006/275.aspx
Idézet
As a result, the seatbelt pre-tensioners failed to fire and the airbags fired late. Euro NCAP allowed Skoda to re-test the car with modifications to address these areas of concern. In the re-test, the cables were again damaged, despite Skoda's efforts to protect them, but the airbags and pre-tensioners fired as intended thanks to a re-programmed control unit and a capacitor in the circuit to the control unit and the pre-tensioners. Skoda have informed Euro NCAP that they do not intend to modify cars already sold to customers.
Nem is az a baj, hogy valami félresikerült, előfordul az ilyesmi, azért van ez a teszt, hogy kiderüljön. De hogy pofátlanul benyögjük, hogy nem fogjuk megjavítani? Ez a nem semmi!
Amúgy, mivel az ENCAP tesztek csak a méretkategórián belül összehasonlíthatóak, a **** Q7 még mindig jobb eséllyel véd meg, mint sok kis ötcsillagos. És ez csak a frontális ütközés, ami a baleseteknek kevesebb, mint a fele. Oldalirányú ütközésnél a magasabb övvonal és üléspozíció miatt eleve előnnyel indul az autó, valamint ráfutásosnál is jól szerepeltek az ülései (ezt az ENCAP nem méri, hiszen ilyen balesetek sosem történnek..........). Nem vagyok Q7-fan.